Ulkomaalaiset bentsodiatsepiinit

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Pen
OD

Re: Ulkomaalaiset bentsodiatsepiinit

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 09:41

Joo, noi MSJ pamit ja Valiumit kyllä vaihtelee niin paljon että ei niitä uskalla oikein ostaa. Orionin pamit on sitä tuttua turvallista.

Noh, onneks ei tuu pameja edes syötyä itse. Noillakin kuitenkin hintaa aika sikana - 2e kipale täälläpäin pyydetään kympin pameista. Yhdeltä kontaktilta sentään oon saanut, tai oikeastaan kämppis on saanut euroon kappale / kymppiin levy joka nyt on joten kuten siedettävä hinta mielestäni.

Nyt tosin yhden "sinisen enkelin" tosta lätkästä nappasin kun meta pisti vähän lihakset jumiin. Lihasjumi jopa katosi, tiedä sitten johtuiko oikeasti tosta pamista vai mistähän lie.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sat 03 May 2014, 02:49

Pen wrote:Joo, noi MSJ pamit ja Valiumit kyllä vaihtelee niin paljon että ei niitä uskalla oikein ostaa. Orionin pamit on sitä tuttua turvallista.

Noh, onneks ei tuu pameja edes syötyä itse. Noillakin kuitenkin hintaa aika sikana - 2e kipale täälläpäin pyydetään kympin pameista. Yhdeltä kontaktilta sentään oon saanut, tai oikeastaan kämppis on saanut euroon kappale / kymppiin levy joka nyt on joten kuten siedettävä hinta mielestäni.

Nyt tosin yhden "sinisen enkelin" tosta lätkästä nappasin kun meta pisti vähän lihakset jumiin. Lihasjumi jopa katosi, tiedä sitten johtuiko oikeasti tosta pamista vai mistähän lie.

Itse en ole näihin MSJ pameihin törmännyt ikään. Lontoossa pyörivä Valium on mielestäni jollain tavalla suomen Diapamia miedompaa tavaraa. En sitten tiedä että miksi, mutta siltä ainakin tuntui kun siellä niitä viimeksi rouskin. Niin ja olivat ihan apteekkitavaraa, kun gimmakaverillani siellä aikoinaan asuessaan oli resepti niihin. Niitä muuten määrättiin englannissa yhtä helposti kuin suomessa cipralexiä. Sama koski mietoja sekä keskivahvoja opiaatteja/oideja. Gimmakaverilla ei esimerkiksi ollut mitään ongelmaa saada mm. Mabronia (tramadolia) vetoamalla että saa rullalautailulla leivän pöytään, mutta että huonot kengät aiheuttavat nivelkipua. Suomessa samalla verukkeella saisi ehkä mobilaatia.
Vai toimiiko?

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 22 May 2014, 20:25

Tietääkö kukaan minkä valmistajan valmiste on seuraava.

Pitäis olla diatsepaamia, sininen nappi, pamin kokoinen/näköinen, toisella puolella katkoviiva ja toisella puolella lukee "10".
Onko kokemusta jengillä näistä, toimiiko niinkun pitäis? Kuulema intialaista pamia.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 23 May 2014, 10:53

Tässä vielä kuva ko. lääkkeestä. Tietääkö kukaan kenen valmistajan tämä on ja voiko sisältyyn luottaa? Myyjän puheiden perusteella olis intialaista geneeristä pamia(10mg vahvuudella).

Kukaan näitä syönyt? Kokemuksia?

Image
-Edgar Allan Poe

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Sat 24 May 2014, 21:37

Personaes wrote:Kukaan näitä syönyt? Kokemuksia?
Kaverin serkku syötti mulle juuri samanlaisen. Kyllä nuo rentoutti ja ainakin ahdistukseen autto. Uskaltaisin ehkä väittää että kyseessä oli kuin olikin; diatsepaami.

Mut nääki on tälläsii aika kyseenalaisia juttuja mitä eri bentsoihin tulee missäkin tiloissa, mut oon joskus jotai ulkomaalaisii valiumeja syöny ja ei nekää ehkä yhtä hyviä ollu ku nää kyseessä olevat siniset geneeriset. Loppu tuomio ois että hyvin samalti vaikuttaa kuin Orioninkin siniset 10mg's. Aika jäätävän makusia vaan :D
In the land of the blind, one-eyed man is the king

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 26 May 2014, 18:56

Personaes wrote:Tässä vielä kuva ko. lääkkeestä. Tietääkö kukaan kenen valmistajan tämä on ja voiko sisältyyn luottaa? Myyjän puheiden perusteella olis intialaista geneeristä pamia(10mg vahvuudella).

Image

Oon ajatellut tilaavani näitä samoja nappuloita, mikäli nyt puhumme samasta lähteestä. Kiinnostaisi myös tietää että auttavatko ne bentsorefloihin kun yritän tässä lopetella bentsojen syömistä, tai ainakin vähentää huomattavasti.
Vai toimiiko?

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 27 May 2014, 09:17

Mun mielestä nämä ei todellakaan vastaa suomalaisia orionin diapameja. Vaikka oon kuinka paljon ottanut niin vaan mietoa rauhottumista tullut. Voithan ottaa jonkun pienen setin ja testata ite, mutta ite en näitä kyllä jatkossa aijo ottaa.
-Edgar Allan Poe

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 27 May 2014, 17:29

Personaes wrote:Mun mielestä nämä ei todellakaan vastaa suomalaisia orionin diapameja. Vaikka oon kuinka paljon ottanut niin vaan mietoa rauhottumista tullut. Voithan ottaa jonkun pienen setin ja testata ite, mutta ite en näitä kyllä jatkossa aijo ottaa.

Okei, eli varmaan aika samaa settiä kuin ne yhdet Valiumit mitä siellä pyöri aikoinaan. Niitä söin parhaillaan 16kpl ilman _mitään_ vaikutusta. Ne oli kyllä todella lumelääkkeitä. 160mg Diatsepaamia pitäisi kyllä sanoa jo paljon vaikka olisi kuinka toleranssia.
Vai toimiiko?

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 02 Jul 2014, 15:56

Joo nääkin on lumelääkettä, kun ottanut pelkiltään, ilman muita bentsoja ja mitään vaikutusta ei ole tullut.
-Edgar Allan Poe

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 02 Jul 2014, 16:02

Personaes wrote:Joo nääkin on lumelääkettä, kun ottanut pelkiltään, ilman muita bentsoja ja mitään vaikutusta ei ole tullut.
Mahdollista kyllä. Piri-putken päätteeksi toi kyllä psykologista helpotusta, mutta siinä nyt meni buprea kylkiäisiksi myös. Oon kyllä nyt ristiriidassa aikasemman kirjoitukseni kanssa, mutta olivat orionin sinisiin verrattuna miedohkoja. Jos ei muuta olisi niin kyllä noihin turvautuisin pahemmissa oloissa.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 04 Jul 2014, 05:04

gaia wrote:
Personaes wrote:Tässä vielä kuva ko. lääkkeestä. Tietääkö kukaan kenen valmistajan tämä on ja voiko sisältyyn luottaa? Myyjän puheiden perusteella olis intialaista geneeristä pamia(10mg vahvuudella).

Image

Oon ajatellut tilaavani näitä samoja nappuloita, mikäli nyt puhumme samasta lähteestä. Kiinnostaisi myös tietää että auttavatko ne bentsorefloihin kun yritän tässä lopetella bentsojen syömistä, tai ainakin vähentää huomattavasti.
Itellä noissa kyl oli jotai sisältöö. Mut melko kehnoo laatua.

Arabian kielises levyssä olevat 2,5 mg temestat oli jotain todella hullua, tuntui ku ois tirvassu lätkä sinisiä naamaa? Tiedä sit mitä siin oli mut harvemmi yhestä bentsosta oon tipahellu pitkiisä.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Fri 25 Mar 2016, 00:29

Nyt on Lorazepam 2 mg- Plinalin nimisiä tabletteja ollut markkinoilla. Googlehaku yhdistää nimen "Plinalin" Lorazepamiin - onko tuote tullut vastaan ja jos on, onko turvallinen ja vastaako tuota 2 mg:tä? Ristiriitaista tietoa takanapäin> , kaveri väittää että toimii ja lujaa toimii. Koska saan samalta taholta Xanorliuosta ja se on ollut aina vain parempaa nukahtamiseen ja hyvään uneen, en väitä ainakaan suoraan että tämä taho huijaisi.

Silti samalta taholta tuli nämä "Valium"itkin - tosin Diapam samaten ei sano yhtään mitään minulla, vähäsen ehkä rauhoittaa mutta joskus annettiin sairaalassa yhteensä n 120 mg eikä silti tullut uni, vaikkakin hieman relaksoiduin, vaikka olin ollut valveilla 2 vrk.

Nuo Tramalit mitä myydään nyt Pkseudulla ovat sitä oikeaa kamaa oikeine valmistajineenkin - se, miten ne saatiin ei kuulu tähän kuten ei myöskään ko lääke.. Sen verran sanon, että joka 4. sekunti joku kuolee Tramadolin yliannostukseen. Euforia on mennyttä parin päivän käytön jälkeen, ja "laskuissa" tulee samat olotilat kuin essoissa - lääke toisin kuin muut opiaatit vaikuttaa tuolloin samoihin reseptoreihin. Muistan kun sairaalakuurin jälkeen itkin ja valvoin melkein 3 vrk. En tajua, miksi näitä arvostetaan niin paljon - jos oppareita, niin pliis konttia. Mutta kuten sanoin, ei ole bentsoja.

Hyrest-Dormicumia myös olen ostanut mutten testannut. Levyssä englannin ja -arabiankielinen teksti. Tiedä niistä? 7.5 mg.

Se, että joku on Aasiastahan ei minun epäilyksiäni itse asiassa herätä.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 01 Apr 2016, 10:17

Onko porukka saanut käsiinsä näitä valkoisia jakouurtettomia 2,5mg fenatsepameja? Minkälaisia kokemuksia? Itsellä tietysti suhteellinesen kova kestotole bentsoihin, mutta tuntuu että ei nämä kyllä kovin vahvoja ole. Eilen otin 7,5mg eikä mitään muistikatkoksia, eikä mystisiä "kadonneita pillereitä" tms. kuten joskus nuorempana vahvohen bentsojen säätäessä kävi.
Cogito, ergo sum

midvekko
Tuppisuu

Post by midvekko » Tue 24 May 2016, 02:09

Valiumeiksi sanottiin. Sinisiä ja takana lukee roche 10. Jakoviiva löytyy. Todella tarkalla printillä ja näyttää hyviltä. Kokemuksia?

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 27 Sep 2016, 14:31

Blackened wrote:Onko porukka saanut käsiinsä näitä valkoisia jakouurtettomia 2,5mg fenatsepameja? Minkälaisia kokemuksia? Itsellä tietysti suhteellinesen kova kestotole bentsoihin, mutta tuntuu että ei nämä kyllä kovin vahvoja ole. Eilen otin 7,5mg eikä mitään muistikatkoksia, eikä mystisiä "kadonneita pillereitä" tms. kuten joskus nuorempana vahvohen bentsojen säätäessä kävi.
Itse olen. Sellanen ehkä 8mm halkaisijaltaan oleva pilleri? Mielestäni legittei. Jengi kuvittelee fenatsepaamia vahvemmaksi kuin se onkaan - aluks jengi on lätrännyt liuosten ja jauheiden kans. 2,5mg on ollu mulle ihan hyvä dose, yli 5mg alkaa filmi pätkii.

Ksalolit on mulla toiminu aina ihan yhtä hyvin ku Xanorit.

Sit ulkomaalaisia bentsoja - sellasia mitä ei Suomessa määrätä - oon kokeillu seuraavia:
Bromatsepaami, flunitratsepaami, lormetatsepaami, fenatsepaami, flutopratsepaami, fluratsepaami, flutatsolaami, meksatsolaami.

Näistä parhaat on flunitratsepaami (Rohypnol - bentsojen kuningas), lormetatsepaami (ehkä mun tokaks paras), flutopratsepaami, fenatsepaami. Bromatsepaami on ihan OK.
Fluratsepaami on vain osittaisagonisti eli aika heikko mutta hiton pitkävaikutteinen (Diapamin metaboliititkin jää kakkoseks). Meksatsolaami ja flutatsolaami oli aika turhia.

Oon myös huomannu et jotkut dissaa "Rivotril" -merkillä olevia Rivoja. Voihan joku tablettiprässin kans painaa feikkejä, ja oon kuullu et on liikkeel, mut jos saat pullon Rochen Rivotrilejä jotka näyttää samalta ku suomirivat ni kyseessä voi todella hyvin olla ihan legitti Rochen 2mg klonatsepaami - Suomi on kai ainoa maa, jossa "Rivatril" on lääkkeen nimi eikä "Rivotril" - ehkä markkinointisyistä, kun tuota nimeä miettii.

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 25 Oct 2016, 11:05

Onhan näitä laidastalaitaan tullut popsittua kuten surullisenkuuluisa "ryssä pami,venkula,venakko,pölhö..." eli siis 1mg ja 2,5mg fenazepami tabletit joita tuhonnut monta laatikkoa koska yleisesti saatavuus ja hinta ollut ratkaiseva tekijä :doh: on myös tullut vastaan ampuleina ja jonkun hullun tohtorin itsepainamina nappeina 1-50mg väliltä useita eri eriä ja muuta mutta tuntuisi että D.I.Y venkulat sisältää mitä lie sidosaineita ja myrkkyjä joskus kielenalta lioteltiin noita 50mg nappeja ja parin minuutin päästä alko valua verta suusta ja muistikuvat hävis viikoks parix. Täällä venäjän-rajan läheisyydessä eräs lääkärikin painotti että fenazepamit aina apteekista ei kadulta.

Valiumeita tullut vastaan oikeita ja lähes varmasti feikkeinäkin ja laatu vaihdellut todella paljon esim.
MSJ "valiumeita" pari vuotta sitten tuli vastaan ja feikkejähän ne oli ei siinä että kokonaan vaan sisälsi fenazepamia ja ehkä hieman diazepamiakin.

DormiCumeja unkarista lähtöisin sanoisin että parempia kuin suomalaiset.

Xanax ja frontin en huomannut mitään eroa.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 29 Oct 2016, 07:59

Onko Galenika Rivotrilit ja Ksalolit tuttuja, entäs Frontin Alprazolam ja Terapia Diazepam? Lienevät ihan kuranttia tavaraa?

Edit: Velho jo vastasikin Ksalolin suhteen.
Cogito, ergo sum

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Sat 29 Oct 2016, 14:03

Blackened wrote:Onko Galenika Rivotrilit ja Ksalolit tuttuja, entäs Frontin Alprazolam ja Terapia Diazepam? Lienevät ihan kuranttia tavaraa?

Edit: Velho jo vastasikin Ksalolin suhteen.
Mikä on terapia diazepam? :D
Olen kuullut että Frontinin äxät on päteviä.
Jotkut väittää että nuo unkarilaiset 2mg Rivotrillit on vähän tehottomimpia kun suomalaiset, en kyllä ymmärrä miksi näin olisi mutta hinta on 50-75snt/mg, joten vois olettaa että siinä on jotain perää.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Mon 31 Oct 2016, 00:08

Ai on Frontinin äxät pätevä? Hyvä, 10kpl levyjä löytyy, on testattu ja todella paljon suurempi vaikutus kuin ilmoitettu 1 mg. Hieman maksaan käy enemmänkuin normi-Xät, joten säästänyt syö
Blackened wrote:Onko porukka saanut käsiinsä näitä valkoisia jakouurtettomia 2,5mg fenatsepameja? Minkälaisia kokemuksia? Itsellä tietysti suhteellinesen kova kestotole bentsoihin, mutta tuntuu että ei nämä kyllä kovin vahvoja ole. Eilen otin 7,5mg eikä mitään muistikatkoksia, eikä mystisiä "kadonneita pillereitä" tms. kuten joskus nuorempana vahvohen bentsojen säätäessä kävi.

Pari kk söin Valenta-yhtiön valmistamia Fenazepameja. Niitä "oikeista" siis, nukkumiseen. Sitten naksahti. Kuukausi kampaillen maksan ja haiman säilymisestä kanaliemellä ja kuumalla teellä (onneksi on mummoja!) ja ties mitä verenpainelääkitystä, oli lähellä aivovauriota, epilepsiakohtauksia, hirveää unettomuutta kun joku rosvokopla syötti mulle (joku niistä huomas) näitä ja vei kaikk rauhottavat (arvo n 20 000 + kodea ja texasia monen tonnin edestä, hatsia 120 g priimaapriimaa, laput ja peltoherkkusienet (ne nyt ei tosin maksa mutta se hoitaminen), jotain Rivoi jäi lattialle, hieman Teksasia, bissejä ja Propralia, nuo stten tarpeellisia jos jotain käyja noilla + mummon verenpainelääkkeellä (viikon trippailun jälkeen, esim. pompin alasti meidän pihasta, puhuin puille ja kävin druidien salaisissa kokouksissa) ; mullakin on kova tole bentsoihin.

Sitten kaveri vinkkas ettänyt ois vääriä liikkeellä älä helvetis osta, niin puoliksi-idänmaalaisena tietenkin kun venäjää osaan huomasin heti että "tehdas" oli muuttunut Valentasta jokskin nuorisojengin rap-nimeltä kalskahtavaksi, vain yhdessä pakkauksessa käytettiin sikäläistä aakkostoa; yksi oli Espanjasta. Koostumuksen tilalle oli vain valtavaa tämän jengn ja sen tuotteiden hehkutusta, ja osoitteiden ja puhelnnumeron sekä aiemmin aina olleen lauseen "käy aina pätevän lääkärin luona ennen tämän lääkkeen käyttöä"-tilalle oli "tutustu muihinkin (hittoku en muista nimeä) X:n elämänlaatua tunnetusti parantaviin tuotteisiin! Tämä ihanäsken kun sain itseni viime matkalla helvettiin (mukana syklitsiniä ja eniten atropiinia, luettavissa Atro-topicissa) ja pääsin hakeen rauhoittavaa. Sitten tuli vastaan "proteiinilisää"vielä ;) Joukossa "FenatsepaamiaNoh, tulehdukset takas jne, nyt 3 pvääjo mennyt ja näyttää siltä että se että otin viimeksi niin pieniä annoksia auttaa tokenemisessa plustoki se ettei ollut"kavereita" messissä, vaikuttaa siihen. Voinkohan juhlistaa uutavuotta parilla huurteisella..

Btw, kävin sitten venäläisellä sivulla jossa kaikkien bentsojen kauppanimien alla olevien pillereiden, aIto ja -muunto koostumus, annostus, hyödyt, haitat, kauppanimet jne ja kävi ilmi, että nää "normit" 2.5 Fenazepamit on mielisairaalakamaa ja luokiteltu suoraan adjektiivilla "toksinen". Erittäin raskaat vaikutukset sisäelimiin jne, käytävä labrassa vähintään kerran kuukaudessa, toimitettavia valtiotasolle paperit että saa niitä, eli vähän barbi-tyylstä kamaa.

ÄLKÄÄ riskeeratko terveyttänne turhan kuosaamisen takia, itse pidin siis näitä jonain uni-ihmebentsoina..

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 01 Nov 2016, 14:27

Image
Noita on kolme eri versioa. Yksi (ainakin b.toleiselle) ei futaa lainkaan. Toinen sitten futaa kuin 10 10-pamia mutta jotenkin todella pehmeästi. Aijai kuin sais ekaa! Kolmannen pitäis kai olla mieto, eimaistettu; kolmas; aijaikun saisi! Kuin 5 kymppipamia muttasmuutisti, ei Diapam-"kahvisätkymäisesti" (henkkohttietenkin).

Kaikki 3 samannäköisiä ja Valium-nimellä myytyjä.

Inhottavaa, että tämä bentsojen äkkinäinen esiintulo KUOSAUSvälineenä on ajanut meidät niitä tarvitsevat oikeasti todella ahtaalle, siis TARVITSEVAT.

Lääkärit ei enää uskalla edes kirjoittaa tramalia. Tästä sivistyneesti suorastaan riitelin (yksityisellä!!) etten ole saanut 16 yöhön kunnolla unta kun kaikki niin kipeenä, näytin vammoja, selän yli ristiin kulkevan spasmin jne, enkä siltisaanut panacodia, jokasamalla olisi tuonut unet; se m*lkero laittoijotain Mobicia (käyt. Buranaa) ja kehotti "nytkoittamaan vaan nukkumaan ilman mömmöjä"!! Paitsi nöyryytyksen (olin siisti, en ikinänäytä "kadun laidan mieheltä" :) ) Riiteli naama punasena "mä kirjotansulle Panacodia vaan ruumiini yli!!). Syynä "satunnainen ( ;) ) Xanor-käyttö. Koin siismyös sen, kuinka kaukana peruslääkärin täydellinenelämä täydellisen perheen ja täydellistenunien ja virkeiden aamujen maailma on musta, joka oikealla avulla tuohon pystyisi ja haluaisi...Hyvä, että univaikeuksien aiheuttamista työkyvyttömyyksistä yms uskalletaan nyt puhua! Oma apu ei valitettavasti vain tuolla hetkellä ollut saatavilla :?

Onkohan se niin, että ne keilläeiole jo pitkää omalääkäri-sudetta(taino "omalääkäri", vakituinen lääkäri yksityisellä joka silloin vain oli kuukauden vierailevana asiantuntijana Kelliksellä), mutta se on muutenkin todella hyvä lekuri kuin kirjoittaa respoja :), kirjoitti myöemmin kaiken tarvittavan, kipulääkkeet oli pakko hommaa katukaupasta (ja sit valitetaan huumeiden käytön lisääntymisestä...).

Stadissapäivämäärän muk bentsoista on tullut oikein valuutta, mikä on sietämätöntä. "Et saa sitä heikkii jos et lätkäse tost pari rivaa mulle javiis rivaa ja levyy mutskui frendille"...

Eikö ne urpot snaijaa, että ne "ritvat","telarit","dormarit","lyrdet"(eibentso),"tennarit" jne on laskettu omistajan ja esim ei HEIKIN, eiparin ketkun (omakohtaisia kokemuksia) TARPEEN mukaan, eisiksi että voiheittää "muutaman ritvan" vailla vastapalveluksia. Ja mistä edes nykyään tietää niiden olevan aitoa Rivatrilia?!

Onneks päässyt vihdoin eroo noista asemasiltahengarivälikäsistä... Mutta eivsiellä liikukaan enääkuin näitä lamantuotteita, eli huppupäisiä, reppuselkäisiä nistejä paskinta mahdollista kaljaa kädessä ryöstellenja vetäen telareitayms naamaan huvikseen, eine mitäänganjaa.. Miten Lauta edes ytäkkiä on auki niin monelle urpolle?!

Jahuom, en pidä parin satunnaisen pillerin heittämistä kokeneen taija tilannetajuisen henkilön suuhun, vaan just tätä "bommaajien" touhua... Mullahan ei edes "pärise", "toimivuudella" tarkoitan kuinka paljon saan terapeuttisia vaikutuksia tai kuinka hyvinnukun; ei vaikutaesim kännin laatuun juurikaan ellei alavetää heti sängyssä biniä, ja ne ajat on kuulkaa takanapäin ja niistä maksaminen edessä :?

In Genereral:

Lorazepam (Midazolam):okgooness!(riippuu mistä, joku ählykama luonnollisesti huonompaa)
DiapamValium: shit, ok, goodness!
Xanax,Ksalol, Frontin...: goodness!
Hyrest (Lorazepam): ok
Diclazepam: Shit
Rivotril: ok, sama kuin muuallakin
Fenazepam:Vaali sisäelimiäsi, ota ennemmin vaikka laini Teksua,,,

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sat 05 Nov 2016, 01:14

Rivotril -napit on poikkeuksetta ollu ihan samanlaisia kuin suomalaiset Rivatrilit. Ksalolit toiminu hyvin. Valentapharmin 2,5mg fenatsepaamit myös.

Sit on legittejä bentsoja jotka on muualla respalla:
Flunitratspaami
Lormetatsepaami
Bromatsepaami
Fluratsepaami
Ketazolam
Flutazolam
Etizolam
Mexazolam
Flutoprazepam
Rilmafazone

Noista Flutoprazepam, Flunitratsepaami, Lormetatsepaami, ja Etizolam on hyviä.

Intiasta tai Thaimaasta saatiin kerran satsi Valiumia. Lähettiin labraan, hajonta oli 3-24mg per tabu. Melko riskialttiita nappeja.

Mut mulla on ulkkaribentsot toiminu aina hyvin.

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 19 Apr 2017, 17:29

Nytemmin popsinut noita 2mg Xanax telareita ja hyvin ovat futanneet tähän mennessä alkuun kokeilin 1/4 tabusta ja hetken makoiltuani heräsinkin tunninpäästä ihmettelemään mites nyt näin. Flormidal (midatsolaami) oli jokseenkin pettymys mitä muistan oiskoha niissä se HCL muodossa kun DC:eissä se taas oli toisena suolana tämä MUTU tietoa. Noh kunhan ksalol 1mg ja 2,5mg lorazepamit sais viellä testiin niin vois niistäkin jotain sitten kertoa ja tietysti 0,5mg xanax niistäkin vois pistää infoa! kunhan aika on kypsä moiseen! :up:

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 26 Apr 2017, 08:51

Nyt on romanialaisia 0,5mg xanaxei (pinkki upjohn 55 texti) ja samasta suunnasta 1mg ksalol (vaaleen sininen pienipyöreä) testattu ja eipä ollut valittamista :up: testattavana joku kerta olis viel 2,5mg lorazepam hemofarm (vaaleensininen suht iso jakoviivalla) [se tosin jää oikeeseen tarpeeseen kun juurikaan viihdettä saa irti lorazepamista...]

haurasote
Tuppisuu

Post by haurasote » Wed 13 Dec 2017, 11:03

Täällä on näkynyt myynnissä noita Galenikan (serbialaisia vissiin) bensedineja ja Terapian (romanialaisia kai) diazepameja, joiden molempien siis sisältää pitäisi sisältää 10mg diatsepaamia per pilleri ja ovat kyllä ihan levyissä. Galenikat 15kpl lätkissä ja Terapian 10kpl lätkissä, niin mietinpähän vain, onko muilla kokemusta siitä, ovatko molemmat ihan aitoa ja toimivaa tavaraa ja laatu kohdillaan, että uskaltaa ostaa, kun hinnat ei kuitenkaan ole ihan halvimmasta päästä.

Noita rivotrilleja taasen onkin sitten tullut vastaan erittäin paljonkin, ja en tiedä oikein niistä muuta kuin, että selvästi ovat olleet niitä ns. feikkejä. Jossain toisella foorumilla oli muistaakseni kuva siitä kuinka se painatus on paljon syvempi feikeissä ja oikeat Rochen pillerit ei ole niin kovia ja painatuskaan ei ole niin syvä. Jotkut muistaakseni maistui hieman mintulta, mutta mulla on hatara muistikuva, että niin tais aidotkin suomirivat joskus maistua hieman, mutten ole siitä millään tasolla varma. Silti niitä sai halvalla ja halutessaan ihan vain muutamankin, niin olen testiksi joitakin ostanut ja kyllähän ne rivotrillit ovat silti toimineet, mutta ois jännä tietää, että sisältävätkö ne sitten ihan klonatsepaamia vaiko jotain tutkaribentsoa tjsp., ja jos sitä ihan klonatsepaamia on, niin ei ainakaan kaikki tuntuneet olevan omasta mielestäni tasalaatuisia eli vähän heittelyä siinä vaikuttavan aineen määrässä pilleristä toiseen, joka tekee annostelusta aika mielenkiintoista, kun ei vaikutuksia kuitenkaan ihan heti huomaakaan. Tosin onhan se vähän vaikea muutenkaan bentsoista sanoa, jos on jo useamman napsinut, että kuinka paljon vaikuttaa jne.

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 01 Nov 2018, 22:05

Tuli nyt ostettua näitä bensedinei 10mg diatsepaamia ja ihan kokeeksi liotin yhden suussa ja alkuun tuli makea-kalkkimainen maku tuli alkuun jonka yhdistäisin fenazepamiin mutta sit tuli se tuttu parin maku ja iha helvetin nopee rupes toimii ja vähän jopa tehokkaammin ku iha diapamit. Tänää menny 2x10mg ja iha hyvin Kantanu tähä asti :up:

Ja muuteki galenikan & hemofarm (bensedin Ja ksalol ja olikoha flormidalit Ja rivotrillit levyistä kans tältä(galenika) tehtaalta ni ollu päteviä lääkkeitä ja oli muitakin bentsoja testattu hemofarmilta esim 2.5mg lorazepamit ja tsolpparitki hyviä)

Hitto ku vois kasaa oman luettelon kui hyviä/huonoja olleet mut nykyisin osaa yhdistää pillerin maun jo oikeaa bentsoon. Mut kyl voi komppaa noit muitten luetteloita. Yleensä msj /yms valiumit ollu feikkei/väärää bentsoa sisältäneet 9/10 kerrasta ja purkki rivotrillit ollu 50-50 oikeita ja vääriä (klonazolaami/fenazepam ja kaikemailma seinäkitit yms paskaa)

Avaruuskoira
Karvakuono

Post by Avaruuskoira » Sat 01 Dec 2018, 21:28

Ite tykkään kyl näistä galenikan bentsoista ainakin bensedinit(10mgpami), ksalolit(1mgnopeaxanor) sekä flormidalit(15mg dormicum) rivatki jopa ainakin nuita ulkomaan rocheja parempii imo.

Täälpäin ku nykyään tuntuu olevan se et jos on suomalaisii bentsoja nii kynytellään iha hirveitä ylihintoja vaa koska "suomilaatuu" esim. 5e suomirivasta tai jopa 10€ mutterista oon kuullu pyydettävän, noh kai joku maksaa kerta voi tollasii pyytää.
"All i need is 8ball and 9 to do it"