Ulkomaalaiset bentsodiatsepiinit

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
gaia
Kameleontti

Ulkomaalaiset bentsodiatsepiinit

Post by gaia » Sun 13 Apr 2014, 13:31

Eli keskustelua ulkomaalaisista bentsoista, sekä mahdollisista heilahduksista tehoissa. Onko tullut vastaan jotain aivan muuta kuin mitä alunperin piti saada?
Nyt puhutaan siis apteekkituotteista, ei kadulta ostetuista.

Itsellä kokemusta internetistä tilatuista 10mg Valiumeista sekä näistä mystisistä 2mg Loratsepaameista.
Valiumit oli ihan salettiin jotain 5mg tasoa, jos olivat valiumia ollenkaan. Samaa olen miettinyt noitten loratsepaamien kohdalla joita ei tunnu netin syövereistä löytyvän millään.

Saakohan täällä mainita lääkkeen valmistajan nimeä?
Vai toimiiko?

Dexma
Moderator

Re: Ulkomaalaiset bentsodiatsepiinit

Post by Dexma » Sun 13 Apr 2014, 15:06

No siis ei lähdettä saa sanoa. Lääkevalmisteen saa sanoa, mutta jos kyseessä on joku random tyyppi joka lähettää netistä "lääkkeitään" niin ei siinä kohtaa.

Vähän kuin Tramadol Retard mut ei Lasse rambo OY. (josta saa tietenkin VITUN STyDII HAPPOO TRAMALIN SIJAAN)

Eli jos joku myy alprazolaamijauhetta ja väittää sen olleen valiumia 10 mg niin oot saanut äkkiä väärää pilleriä tai jotain jos ei futaa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 13 Apr 2014, 16:45

Jotkut itäeuroopasta peräisin olleet Flormidalit(midatsolaami) ainakin tuntui kolahtavan huomattavasti kovempaa kuin dorkajumit. Loratsepaamia, klonatsepaamia, bromatsepaamia ja ja.. Tiiä mikä lie kun ei oikein meinaa muistaa miten futas?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sun 13 Apr 2014, 17:47

Mulle tuli sloveniasta vissiin valiumeja tuos pari kk sitten, itse ja monet muut olivat sitä mieltä että vahvempia olivat kuin suomen 10mg pamit. Kyllä toimi.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 13 Apr 2014, 21:08

Dexma wrote:No siis ei lähdettä saa sanoa. Lääkevalmisteen saa sanoa, mutta jos kyseessä on joku random tyyppi joka lähettää netistä "lääkkeitään" niin ei siinä kohtaa.

Vähän kuin Tramadol Retard mut ei Lasse rambo OY. (josta saa tietenkin VITUN STyDII HAPPOO TRAMALIN SIJAAN)

Eli jos joku myy alprazolaamijauhetta ja väittää sen olleen valiumia 10 mg niin oot saanut äkkiä väärää pilleriä tai jotain jos ei futaa.
Niin niin, eli siis esim. tramalia valmistaa/jakelee suomessa kaikki tietävät mikä yritys, mutta saanko mainita kuka internetin mukaan jakelee näitä ko. lääkkeitä? Ei siis kukaan yksityinen ihminen tai nimimerkki vaan korporaatio kuten nyt esim tramalia valmistava yksikkö suomessa.

Mutta sitten on taas tietysti eri heebo joka näitä jälleenmyy jonka nimeä en luonnollisestikaan ota tässä esille. Kiinnostaa vaan tietää saako lääkeyhtiöiden nimiä sanoa.

Mut joo vielä itse aiheeseen niin juurikin noista 10mg valiumeista tuli vähän semmonen mitähän nyt taas fiilis. Söin niitä 50kpl muistaakseni neljässä päivässä. Normaalisti en saisi 50kpl 10mg diapamia syötyä noin nopeasti. Tai no saisin mutta sitten olisi kyllä melko jengoilla.
Vai toimiiko?

KarstaFari

Post by KarstaFari » Sun 13 Apr 2014, 22:41

Kyllä itelläkin noita n. +-50kpl meni muistaakseni 5 päivässä, ilman toleranssia.. En muista mitään kyseisestä ajasta, ja 3 päivää tuli oltua aika tukevissa vielä ryynien loputtuakin.. :D

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 13 Apr 2014, 23:01

KarstaFari wrote:Kyllä itelläkin noita n. +-50kpl meni muistaakseni 5 päivässä, ilman toleranssia.. En muista mitään kyseisestä ajasta, ja 3 päivää tuli oltua aika tukevissa vielä ryynien loputtuakin.. :D

Kuulostaa mielenkiintoselta, pystytkö tekemään saman vaikka 10mg diapamilla? Musta jotenki tuntu että noissa "valiumeissa" vaikutti joku ihan muu bentsodiatsepiini kuin diatsepaami. Tai siis normisti jos syön diapameja niin ne väsyttävät mua ihan dorkana, mutta nämä 10mg valiumit ei väsyttänyt yhtään.
Vai toimiiko?

KarstaFari

Post by KarstaFari » Mon 14 Apr 2014, 00:08

gaia wrote:
KarstaFari wrote:Kyllä itelläkin noita n. +-50kpl meni muistaakseni 5 päivässä, ilman toleranssia.. En muista mitään kyseisestä ajasta, ja 3 päivää tuli oltua aika tukevissa vielä ryynien loputtuakin.. :D

Kuulostaa mielenkiintoselta, pystytkö tekemään saman vaikka 10mg diapamilla? Musta jotenki tuntu että noissa "valiumeissa" vaikutti joku ihan muu bentsodiatsepiini kuin diatsepaami. Tai siis normisti jos syön diapameja niin ne väsyttävät mua ihan dorkana, mutta nämä 10mg valiumit ei väsyttänyt yhtään.
Paha sanoa, ehkä? Musta noi tuntus vaan vahvemmilta kuin normi kympit, kyllä löysäksi meni ja muisti poikki, mutta jotenkin vähä eri kuin suomalaiset tuotteet.. :s

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 14 Apr 2014, 00:52

KarstaFari wrote:
gaia wrote:

Paha sanoa, ehkä? Musta noi tuntus vaan vahvemmilta kuin normi kympit, kyllä löysäksi meni ja muisti poikki, mutta jotenkin vähä eri kuin suomalaiset tuotteet.. :s

Mulla taas tuntu niinku ois ollu just päinvastoin. Et normi kymppipamit sanoo enemmän ku noi kymppivaliumit. Mut paha sanoo, en aio ostaa niitä enempää. Katsotaan nyt kun saan noita 2mg Loratsepaami napuja et sanoisko ne tällä kertaa jotain kun on nyt aika minimi bentsoannoksilla menty pidemmän aikaa.
Vai toimiiko?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 14 Apr 2014, 01:41

gaia wrote: Niin niin, eli siis esim. tramalia valmistaa/jakelee suomessa kaikki tietävät mikä yritys, mutta saanko mainita kuka internetin mukaan jakelee näitä ko. lääkkeitä? Ei siis kukaan yksityinen ihminen tai nimimerkki vaan korporaatio kuten nyt esim tramalia valmistava yksikkö suomessa.
Kyllä, valmistajan nimen voi mainita. Sen sijaan esim. nettiapteekkien nimiä ei luonnollisestikaan saa sanoa. Myöskin on kiellettyä tehdä esimerkiksi sellainen lista nettiapteekin tuotteista, jonka perusteella kyseinen apteekki olisi helposti löydettävissä. Sen verran itse aiheeseen voisi sanoa, että nuo nettiapteekit ovat pahamaineisen epäluotettavia, joten tuotteet saattavat tosiaan sisältää aivan jotain muuta, kuin pitäisi. En esimerkiksi olisi yhtään yllättynyt, jos jokin pulju olisi päättänyt painaa fenatsepaamia pillereihin ja myydä sitä Valiumina.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 14 Apr 2014, 02:04

Petri6 wrote:
gaia wrote: Niin niin, eli siis esim. tramalia valmistaa/jakelee suomessa kaikki tietävät mikä yritys, mutta saanko mainita kuka internetin mukaan jakelee näitä ko. lääkkeitä? Ei siis kukaan yksityinen ihminen tai nimimerkki vaan korporaatio kuten nyt esim tramalia valmistava yksikkö suomessa.
Kyllä, valmistajan nimen voi mainita. Sen sijaan esim. nettiapteekkien nimiä ei luonnollisestikaan saa sanoa. Myöskin on kiellettyä tehdä esimerkiksi sellainen lista nettiapteekin tuotteista, jonka perusteella kyseinen apteekki olisi helposti löydettävissä. Sen verran itse aiheeseen voisi sanoa, että nuo nettiapteekit ovat pahamaineisen epäluotettavia, joten tuotteet saattavat tosiaan sisältää aivan jotain muuta, kuin pitäisi. En esimerkiksi olisi yhtään yllättynyt, jos jokin pulju olisi päättänyt painaa fenatsepaamia pillereihin ja myydä sitä Valiumina.

Okei eli molemmissa tapauksissa valmistaja on myyjän mukaan ollut Interdrugs. Mitään spesifistä osoitetta mihinkään apteekkiin en tosin tuolla nimellä löytänyt mutta, ainakin feikkejä xanoreita tuo Interdrugs valmistaa, ja nimen kyllä löytää jos käyttää googlea. Noilla tiedoilla ei tosin vielä mihinkään nettiapteekin sivuille päädytä.

No laitan joka tapauksessa kuvan nappuloista tänne huomenna tai ylihuomenna jos joku kertoo miten näihin viesteihin voi liittää kuvan.
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 16 Apr 2014, 14:23

Okei, nyt mulla on tossa noita 2mg loratsepaameja. Miten tänne saa upittua kuvan?
Vai toimiiko?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 16 Apr 2014, 14:43

gaia wrote:Okei, nyt mulla on tossa noita 2mg loratsepaameja. Miten tänne saa upittua kuvan?
Ei enää mitenkään (kaista loppui, kun kaikki uppailivat omakuviaan palvelimelle), nykyään sinun täytyy uppia kuva johonkin kuvapalveluun ja sittan linkittää tänne, laittamalla osoitteen tuollaisten tagien: sisään, saat sen näkymään suoraan topikissa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 16 Apr 2014, 15:35

http://tinypic.com/r/2ly5spj/8

Tuossa noin. Eli nappulat ovat oikeasti enemmän vaaleanpunaisia. Kamera jostain syystä vähän valoitti niitä liikaa niin näyttävät valkoisilta. Onko kukaan nähnyt vastaavia ennen? Maku on hieman sokerinen, ehkä semisti sama maku kuin mansikkahattarassa, mutta enemmän muovinen. Oon nyt syönyt 7kpl noita tässä päivän aikana ja nyt ne ehkä sanovat jopa jotain. Mutta en kyllä menisi vannomaan että tuo loratsepaamia on.
Vai toimiiko?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 16 Apr 2014, 15:42

Eivät näytä hirveän laadukkailta painatusten perusteella, lisäksi (ellen ihan väärin muista) loratsepaamin maku on enemmänkin "bentsomaisen kitkerä" kuin sokerinen. En tiedä toleranssistasi, mutta 14mg loratsepaamia on aika tuhti määrä, jonka pitäisi kyllä toimia huomattavasti. Näillä perusteilla sanoisin feikiksi tai etteivät ainakaan tuota 2mg sisällä.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 16 Apr 2014, 15:51

Petri6 wrote:Eivät näytä hirveän laadukkailta painatusten perusteella, lisäksi (ellen ihan väärin muista) loratsepaamin maku on enemmänkin "bentsomaisen kitkerä" kuin sokerinen. En tiedä toleranssistasi, mutta 14mg loratsepaamia on aika tuhti määrä, jonka pitäisi kyllä toimia huomattavasti. Näillä perusteilla sanoisin feikiksi tai etteivät ainakaan tuota 2mg sisällä.

Joo no tuo maku nyt ei mennyt ihan nappiin, enemmän tarkoitin semmoista tenoxin ja xanorin sekoitusta kenties, jossa on pieni maniskan tai jonkun makean marjan vivahde. Hajoavat suussa samalla tavalla kuin tenox. Kooltaan ovat 2mg rivatrilin luokkaa, joskin hieman paksumpia.

Interdrugsin logo tuossa kyllä näkyy. Pitäisi varmaan postata jonkin ulkomaalaiselle forumille myös.

Toleranssi on kyllä suht korkealla, mutta kuten sanoit niin kyllä 14mg loratsepaamia pitäisi jo sanoa. Tosin, kyllä noista on nyt ihan selkeästi havaittava päihtymys päällä. Voisi koittaa olla pari päivää syömättä bentsoja lainkaan että saa reflat päälle, ja sitten katsoa miten hyvin nuo poistavat reflat. Yleensä tarvitsen siihen kylläiseen tuntemukseen 4-6mg klonatsepaamia.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Thu 17 Apr 2014, 02:40

Aasialaiset bentsot on usein paskaa. Tossa ois ollu 10 mg valiumeja ja 2 mg loratsepaameja suht edullisesti mutta eipä uskaltanu ostaa kun jotkut meinas että eivät kyllä kunnollisia ole.

Mitähän oonkaan koittanut ulkomaisia/tutkareita - mietitääs.. Ainakin seuraavat:

Etitsolaami 1 mg ja 2 mg pelletit eli siniset ja punaiset - ainoa bentso josta saan jotain "oloja" - sanotaan tosi euforiseksi bentsoksi ja olen kyllä todennut saman. Ykkösbentso viihteilyyn siis mulle, normistihan voin syödä vaikka 25 x 2 mg rivaa enkä saa mitään oloja ja olen vielä selvä - ei tasapaino-ongelmia tai muistiongelmia. Kerran kyllä 20 mg nopeaa xanoria vei muistin pois yli kymmeneksi tunniksi. Sen jälkeen 20 telaria ei ole sanonut mitään kun kerran söin huvikseni.

Diclazepaami - kuulemma aika "känninen" bentso joka ei vie ahdistusta, kämppiksen mukaan. Xanorimainen sekavuus, tai humalatilan tyylinen. Itsellä ei sanonut mitään kun eka 2 mg ja toisella kerralla 8 mg.

Fenatsepaami - samanlaista kuin edellinen mutta kuulemma vielä paskempaa. 8 mg taisin syödä tätä yhteensä, eka 1 mg, seuraavalla kerralla 2 mg ja lopuksi 5 mg. Ei vaikutusia.

Pyrazolaami - kuulemma auttaa ahdistukeen mutta ei mitään hyvän olon tunnetta tms. oloja. Näitä söin parikytmilliä, suurin dose 10 mg ja luonnollisesti ei sanonut mitään.

Osaa noista oon myös combottelut mm. MXE:n, bupren, tramalin ja lyrican kanssa.

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Thu 17 Apr 2014, 07:00

gaia wrote: Kuulostaa mielenkiintoselta, pystytkö tekemään saman vaikka 10mg diapamilla? Musta jotenki tuntu että noissa "valiumeissa" vaikutti joku ihan muu bentsodiatsepiini kuin diatsepaami. Tai siis normisti jos syön diapameja niin ne väsyttävät mua ihan dorkana, mutta nämä 10mg valiumit ei väsyttänyt yhtään.
Kaks kertaa olen tainnut syödä noita itämaisia Valiumeja. Ekalla kertaa pärähti nopeesti ja kovaa ja sitte tuntu laskevan. Tästä tosin on niin kauan aikaa ja pajautin päälle, eli en varmaksi sano, mutta veikkaisin, ettei diatsepaamia ollut. Toisella kertaa vedin itseni niin mutkalle, etten mitään muista.

Keltaiset, googlailun perusteella ihan Thaimaan valtion tuottamat 5mg nakkulat taas olivat ihan sitä itseään ja erittäin tasalaatuisia.

Hauskaa kyllä, että minulla taas diatsepaami ei juurikaan väsytä, ainakaan ilman nollatolea.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 18 Apr 2014, 10:45

Hienoo että on löytynyt jatkajia ketjulle!

Nyt pari päivää kun oon syönyt ihan huolella näitä "2mg Lorazepameja" niin voisi koittaa antaa jonkunlaisen analyysin. Toimivat kyllä kovaa. Vievät muistin huomaamattomasti. Yleensä saan syödä bentsoja oikeasti todella paljon että niistä pelkästään lähtee muisti. Eilen söin 5kpl kukalla höystettynä, niin reiluja puolen tunnin aukkoja siellä täällä. Lopuksi olin vielä tipahtanut kaverin sohvalle muutamaksi tunniksi.

Ensimmäisellä kerralla tästä erästä söin illan aikana 9kpl. Siitä en muista oikeastaan juurikaan mitään. Muistan vaan sen että halu polttaa kukkaa oli aivan saatanallinen.

Vaikutus on mielestäni hieman Klonatsepaamityylinen, eli hyvin kirkas, eikä sitä ole kokoajan niin hirveän stoned. Tosin sitten kyllä savun kanssa kombotettuna oli niin tuppisuuna että alta pois. Ihan hyvää shittii, oli sitten Loratsepaamia tai ei.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Sat 19 Apr 2014, 01:21

^ kiitos arvostelusta, funtsinu pitkään et ostaisko vai ei. Taidan pyytää customia ja testata. Tramalei kans.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 24 Apr 2014, 00:51

Pen wrote:^ kiitos arvostelusta, funtsinu pitkään et ostaisko vai ei. Taidan pyytää customia ja testata. Tramalei kans.

Joo kyllä sitä ehkä kannattaa lähteä customilla liikkeelle. En itse kyllä välttämättä näitä tilaisi uudestaan, mutta tuli se ainakin todistettua että sisältävät _jotain_ bentsodiatsepiiniä. En menisi vannomaan että loratsepaamia, mutta "jotain".
Vai toimiiko?

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 29 Apr 2014, 04:01

Kellään kokemusta Ksalolista? Jonkin itä-eurooppalaisen maan/maiden Alpratsolaami tuotenimike. Vai olisiko ollut jopa Venäjän.. Itse saanut niistä itseasiassa paremmat lääkinnälliset vaikutukset irti kuin Xanorista. En sitten tiedä onko näillä ko. mailla taipumusta laittaa lääkkeisiin vaikuttavaa ainetta vähän runsaammalla kädellä.
Vai toimiiko?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 04:52

gaia wrote:Kellään kokemusta Ksalolista? Jonkin itä-eurooppalaisen maan/maiden Alpratsolaami tuotenimike. Vai olisiko ollut jopa Venäjän.. Itse saanut niistä itseasiassa paremmat lääkinnälliset vaikutukset irti kuin Xanorista. En sitten tiedä onko näillä ko. mailla taipumusta laittaa lääkkeisiin vaikuttavaa ainetta vähän runsaammalla kädellä.
Serbialaisia ja tuntuisi sisältävän vähän enemmän kuin EU tai USA:n FDA:n standardeilla valmistetut pillerit. Ei nyt varmaan mitään älyttömiä ekstroja, mut itsekin noita pari vuotta sitten tyypanneena tuntuivat toimivan pirun hyvin.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 29 Apr 2014, 05:44

eNZYMe wrote:
gaia wrote:Kellään kokemusta Ksalolista? Jonkin itä-eurooppalaisen maan/maiden Alpratsolaami tuotenimike. Vai olisiko ollut jopa Venäjän.. Itse saanut niistä itseasiassa paremmat lääkinnälliset vaikutukset irti kuin Xanorista. En sitten tiedä onko näillä ko. mailla taipumusta laittaa lääkkeisiin vaikuttavaa ainetta vähän runsaammalla kädellä.
Serbialaisia ja tuntuisi sisältävän vähän enemmän kuin EU tai USA:n FDA:n standardeilla valmistetut pillerit. Ei nyt varmaan mitään älyttömiä ekstroja, mut itsekin noita pari vuotta sitten tyypanneena tuntuivat toimivan pirun hyvin.
Joo samaa mieltä. Koostumuskin oli jotenkin miellyttävämpi kuin Xanorilla. Semmonen vahamainen, ja pehmeä. Näitä on muistaakseni myös aina 2mg asti, ja jossen aivan väärin muista niin 1mg ja 2mg nappulat olivat miltei saman näköisiä.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 05:46

Mulla on tossa suomen temestaa ja noita 2 mg loratsepaameja niin kyllä ainakin maku ja "sulaminen" kielen alla on aivan samanlaista.
Ikävä kyllä en itse bentsoista mitään oloja saa joten en voi siten arvostella.

Kämppikselleni, eli nuparille kuitenkin tarjosin sekä 1 mg temestan että 2 mg aasialaisen loratsepaamin ja hän oli sitä mieltä että kyllä se toimi. 10 kpl noita tosiaan sain kun otin 25 euron "testipakkauksen" jossa oli 10 x 2 mg lorazepam, 20 x 10 mg valium ja 15 x 50 mg tramal.

Noi valiumit on hieman erikoisia kuulemma, löytyy orionin kymppipameja joten kämppis on noitakin vertaillut ja kuulemma eroa on. Silti jotain bentsoa ainakin pieni määrä niissä aasian valiumeissa tuntuu olevan.

Eli molemmissa on ainakin jotain bentsoa, uskoisin että noi loratsepaamit on ihan sitä itseään, 2 mg määrästä en tosin olisi niin varma.
Silti ei kyllä jatkoon mene - mielummin pysytellään ihan orionin pampuloissa ja rochen rivoissa. Sekä tietenki pfizerin tai jonkun xanoreissa/xanaxeissa/alproxeissa. :)

Tramalit on vielä testaamatta.. 750 mg. Sääli että mulla ei edes tramal nykyään toimi kun on tota opiaattitoleranssia sen verran. Saa nähdä mitä noillekin sitten tekee. Varmaan täytyy joku koekaniini hommata, en oikein viitti heittää kaikkia huiviin kerralla koska ei tosiaan tiedä mitä tollaset aasianapit sisältää - mutta jos yksitellen pikkuhiljaa niitä syön niin vaikutuksia en edes huomaa, ton 750 mg kerrralla kun ottais niin ehkä jotain saattaisikin tuntea.

Hyvä muuten kun itselläni ei bentsot anna mitään oloja - ne kyllä stoppaa esim. paniikkikohtauksen tai auttaa nukkumaan (bentsot jotka on kyseisiin asioihin tarkoitettu) mutta esim diapamista en saa sitä kuuluisaa lihasrelaksaatiota vaikka söisin 200 milligrammaa pampuloita. Opiaattien ja lyrican kanssa pieni määrä rivaa kuitenkin tuntuu buustavan oloa - varsinkin kun combottaa noita kaikkia kolmea.

Onneksi on toi kämppis jolle voi syöttää näitä ryynejä. Aasian bentsot jo hän testasi, seuraavaksi vuorossa insomnin ja on tuolla risolidiakin odottamassa. Dormareita pitäis hommata mutta ne on niin ikävän kalliita, tossa kun tein päätöksen että nyt alan testailemaan IV:nä aineita niin siinä olisi yksi kohde.. Hanuriin ja suuhunhan noita oon 15 millisiä laittanut mutta en ole vaikutuksia koskaan saanut.

Sori, tuli vähän offtopicia. Sitä tää valvominen, kuosi ja tylsä aamu teettää.

Ja tosiaan, tossa ennen joulua eräs suomalainen myi ksaloleita sadan seteissä noin euroon milli. Joku viitisensataa niitä tuli ostettua yhteensä ja asiallista tavaraa kyllä oli - ei valittamista. Galenika noita valmistaa, jos en aivan väärin muista.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 29 Apr 2014, 06:21

Pen wrote:Mulla on tossa suomen temestaa ja noita 2 mg loratsepaameja niin kyllä ainakin maku ja "sulaminen" kielen alla on aivan samanlaista.
Ikävä kyllä en itse bentsoista mitään oloja saa joten en voi siten arvostella.

Kämppikselleni, eli nuparille kuitenkin tarjosin sekä 1 mg temestan että 2 mg aasialaisen loratsepaamin ja hän oli sitä mieltä että kyllä se toimi. 10 kpl noita tosiaan sain kun otin 25 euron "testipakkauksen" jossa oli 10 x 2 mg lorazepam, 20 x 10 mg valium ja 15 x 50 mg tramal.

Noi valiumit on hieman erikoisia kuulemma, löytyy orionin kymppipameja joten kämppis on noitakin vertaillut ja kuulemma eroa on. Silti jotain bentsoa ainakin pieni määrä niissä aasian valiumeissa tuntuu olevan.

Eli molemmissa on ainakin jotain bentsoa, uskoisin että noi loratsepaamit on ihan sitä itseään, 2 mg määrästä en tosin olisi niin varma.
Silti ei kyllä jatkoon mene - mielummin pysytellään ihan orionin pampuloissa ja rochen rivoissa. Sekä tietenki pfizerin tai jonkun xanoreissa/xanaxeissa/alproxeissa. :)

Tramalit on vielä testaamatta.. 750 mg. Sääli että mulla ei edes tramal nykyään toimi kun on tota opiaattitoleranssia sen verran. Saa nähdä mitä noillekin sitten tekee. Varmaan täytyy joku koekaniini hommata, en oikein viitti heittää kaikkia huiviin kerralla koska ei tosiaan tiedä mitä tollaset aasianapit sisältää - mutta jos yksitellen pikkuhiljaa niitä syön niin vaikutuksia en edes huomaa, ton 750 mg kerrralla kun ottais niin ehkä jotain saattaisikin tuntea.

Hyvä muuten kun itselläni ei bentsot anna mitään oloja - ne kyllä stoppaa esim. paniikkikohtauksen tai auttaa nukkumaan (bentsot jotka on kyseisiin asioihin tarkoitettu) mutta esim diapamista en saa sitä kuuluisaa lihasrelaksaatiota vaikka söisin 200 milligrammaa pampuloita. Opiaattien ja lyrican kanssa pieni määrä rivaa kuitenkin tuntuu buustavan oloa - varsinkin kun combottaa noita kaikkia kolmea.

Onneksi on toi kämppis jolle voi syöttää näitä ryynejä. Aasian bentsot jo hän testasi, seuraavaksi vuorossa insomnin ja on tuolla risolidiakin odottamassa. Dormareita pitäis hommata mutta ne on niin ikävän kalliita, tossa kun tein päätöksen että nyt alan testailemaan IV:nä aineita niin siinä olisi yksi kohde.. Hanuriin ja suuhunhan noita oon 15 millisiä laittanut mutta en ole vaikutuksia koskaan saanut.

Sori, tuli vähän offtopicia. Sitä tää valvominen, kuosi ja tylsä aamu teettää.

Ja tosiaan, tossa ennen joulua eräs suomalainen myi ksaloleita sadan seteissä noin euroon milli. Joku viitisensataa niitä tuli ostettua yhteensä ja asiallista tavaraa kyllä oli - ei valittamista. Galenika noita valmistaa, jos en aivan väärin muista.

Joo itse tulin noiden 2mg loratsepaamien kanssa samaan lopputulokseen että eivät ne kyllä sitä täyttä kahta milligrammaa sisällä missään nimessä. Ehkä korkeintaan 1,5mg, tai mahdollisesti vieläkin vähemmän.

Nuo 10mg Valiumit olivat kyllä todella shady juttu mielestäni. Kaveri jolla ei ole bentsotolea ollenkaan, söi niitä yhden illan aikana 13kpl saamatta juuri mitään vaikutuksia. Vertasi siihen kuin olisi syönyt korkeintaan 20mg suomalaista Diapamia. Itsekään en luonnollisesti suhteellisen korkean bentsotolen takia saanut niistä mitään irti, ei viihteellistä eikä lääkinnällistä. Söisin ehkä jos saisin ilmaiseksi, mutta senttiäkään en niistä maksaisi.

Joo muistan tapauksen kun eräs henkilö noita Ksaloleita aikoinaan möi. En tiedä mistä niitä nyt oli tullut, mutta sain tuossa viikonloppuna parikymmentä 2mg nappulaa, ja toimivat kyllä todella miellyttävästi.

Jos dormicumia aiot IV:nä testata niin kombo jonka olen itse todennut äärimmäisen miellyttäväksi oli laittaa 1-2 kpl 0,4mg temgesicä sekä 15mg dormicum samaan pumppuun. Tämä tosin kannattaa testata ainoastaan jos on toleranssia kumpaankin aineeseen, vaikkei tuo 0,4-0,8mg buprea vielä mitenkään äärimmäisen korkea annos olekaan, mutta saattaa tolettomalla kipata vähän yli tuon midatsolaamin kanssa. Mutta sain sen käsityksen että ainakin bentsoihin sinulla oli toleranssia.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 06:33

Noh, käy lukasemassa IV -topikista jos jaksat pari viimeisintä postaustani liittyen opiaattitoleihini. Suoraan sanottuna ne on massiiviset.

Mutta loppukoon off-topic tähän.

Muuten noi ulkomaiset valiumit oli myös väärän makuisia. Eivät läheskään yhtä kitkeriä kuin orionin pamit. Ihan vähän oli samaa makua seassa mutta siihen se jäikin. Sanoisin että täyttä paskaa olivat - kämppikselleni ne annoin jos hän niistä jotain irti saa (niin kuin aina annan opamoxit ja pamit hänelle kun enhän mä niillä mitään tee)

Ja 1 millisiä ksaloleita tosiaan myi joku suomijamppa tuolla syvän verkon sheep marketissa jonka ylläpitäjä vissiin sitten vei rahat raa-asti käyttäjiltä - joskus joulun aikoihin tämä tapahtui. Taisi olla 50, 100, 200, 500 kokoisia satseja hemmolla myynnissä, 1 mg nappeja jotka oli kohtuu kovia. Mutta ei ne silti kai depotteja ollut - en tiedä kun en siihen aikaan vielä koskaan liuottanut bentsoja kielen alle joka nykyaikana on mulla vakio ellei kyseessä oo joku depot xanori tai muu kova bentso, esim. risolid.

Lätkissä hän niitä lähetti - yhdessä oli aina 30 kappaletta. Jälkikäteen voi vaan miettiä että mitenköhän vitussa tuhosin montasataa milliä xanoreita tyyliin kuukauden sisään... Nojoo tulihan niitä annettua aika paljon kavereille ja muutenkin sillon meni aika lujaa kun subua oli säkillinen ja lyricaa varmaan viis pakettia. Onneks homma rauhottui alkuvuodesta kun halvan subun saaminen loppui. Ei se 5 päivänä viikossa buprea + bentsoja + lyricaa + jotain muuta ollut ihan terveellistä touhua - kuukauden verran sitä ehdin harrastamaan ja yllättäen mistään noista kolmesta aineesta ei tullut mitään refloja.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 06:52

Itsellä ei juuri ole kokemuksia aasian bentsoista, paitsi viime joulun aikaan mulla oli setti Sri Lankalaisia MSJ diatsepaameja. Pieniä sinisiä todella ammattimaisesti prässättyjä pillereitä ja sisälsi selvästi enemmän diatsepaamia kuin Orionin Diapamit.

No pari kuukautta myöhemmin sain uuden 100 kpl satsin samoja frendiltä joka näitä muutamia kertoja tilasi ulkomailta. Toinen erä toimi kyllä, mutta vaikutus oli samankaltainen, mutta selvästi erilainen kuin diatsepaamissa. Lyhyempi vaikutusaika, jotenkin päihdyttävämpiä ja sekavampia vaikutukseltaan ja lihasrelaksaatio oli miedompaa. Painatuslaatu oli edelleen hyvin ammattimainen, enkä erottanut nopeasti katsottuna eroa aikaisemmasta erästä. Osa nappuloista oli kuitenkin hieman vaaleamman sinisiä ja selvästi jotain muuta bentsoa oli diatsepaamin lisäksi tai tilalla. Diatsepaamin tapainen maku niissä oli, mutta hieman erilainen. Todennäköisesti tuo jälkimmäinen erä oli jotain piraattitavaraa, joka oli tuotettu hyvän brändin saatua mainetta.

Ilmeisesti noita MSJ on aitoja ja piraatteja ollut marketeilla liikkeellä. Parhaimmillaan parhaita diapameja oli tuo ensimmäinen erä, toinen erä oli jotenkin outoa tavaraa. Uskoisin olleen joko sekoitus kahta eri bentsoa joista toinen vähäinen diatsepaamia, tai sitten ehkä jotain diclazepamia tai vastaavaa läheistä analogia. Vaikea sanoa.

Pen
OD

Post by Pen » Tue 29 Apr 2014, 08:22

eNZYMe wrote: Toinen erä toimi kyllä, mutta vaikutus oli samankaltainen, mutta selvästi erilainen kuin diatsepaamissa. Lyhyempi vaikutusaika, jotenkin päihdyttävämpiä ja sekavampia vaikutukseltaan ja lihasrelaksaatio oli miedompaa.
http://imgur.com/Hwe8VXK

Ei muuten sattumoisin ollut kyseessä noi siniset pampulat, tekstinä "MANO 10" ja toisella puolella halkaisuviiva? Noissa ainakin tuntuu jotain erikoista olevan. Tossa kuvassa on myös noita 2 mg loratsepaameja joista tässä topicissa on ollut puhe.

Ja sitten tietenkin ihan orionin kymppipamilätkä sekä pfizerin 1 mg temestoja, noin niin kuin vertailua varten. Hyvä että noissa lätkissä pillerit on osa toisin päin niin näkee molemmat puolet.

Tosiaan, noita kahta aasialaista on tällä hetkellä suomessa liikkeellä ja niistä tässä topicissa onkin pääasiassa keskuteltu.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Tue 29 Apr 2014, 08:30

Eivät olleet. Nämä olivät vähän diapamia sinisempiä ja ehkä halkaisijaltaan ainakin puolet pienempiä, joskin vähän paksumpia. Näissä oli teksti MSJ toisella puolella ja halkaisuviiva toisella.

Tälläinen sivu tuli vastaan. Ilmeisesti englannissa liikkunut paljon aitoja ja feikkejä noista. http://dan247.org.uk/Drug_MSJ.asp

Täytyy sanoa, että ainakin yksi erä oli loistavia diatsepaaminappuloita. Lähempänä 20mg kun 10mg ja täysin saman makuisia kuin orionin pamit. Tiedä sitten vaikka nekin olisivat olleet feikkejä, mutta epäilen. Hitto, kun ei ikinä voi olla varma pillereistä. Aasiassa tehdään niin paljon väärennöksiä, joista osa voi olla ihan yhtä hyviä tai siis vahvempia, mut ei välttämättä joka pilleri vahvuudeltaan yhtä tasalaatuisia kuin aidot. Osa taas saattaa sisältää jotain hyvin vaarallista tai myrkyllistä kontaminaatioita, tai olla täysin toimimattomia. Tietysti harvinaista, mutta kaikenlaisia nopean rahan perässä olevia paskiaista tuolla maailmalla ja netin syövereissä, joille ei paljon ihmishenget omaatuntoa paina. Vähän sama kun kiinalaiset pulveritehtaat. Ikinä ei voi olla varma onko pieni määrä vaarallisia kemikaalijäämiä mukana, vaikka yleensä tuotteet ovatkin laadukkaita. Juuri tuossa luin kun jossain synteettisessä kannabinoidierässä oli melkein puolet kadmiumia josta jotkut saivat munuaisvian tai joutuivat ainakin dialyysiin muutamaksi kerraksi. Pelottavaa shittiä, vaikka tosin harvinaista.