Temesta

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Velho
LD50

Re: Temesta

Post by Velho » Thu 04 Nov 2010, 00:56

Kaikinpuolin mukava bentso :) subua,alkoa,ataraxei ja näitä ja loppuun viellä 2mg sirdaludii ja spice savut ja 30mg mirtazapinii. Letkee ja hyvä olla mut ratissa jos on ni pitää olla hyvin hyvin tarkkaavainen :razz:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota » Fri 05 Nov 2010, 03:54

Sinällään mun mielestä vahvuudeltaan luokkaa xanor, mutta relaksoi lihaksia paljon enemmän. Myös väsyttää enemmän.
Ei viihteellinen, niin kuin ei mitkään muutkaan bentsot.

Mainioita lääkkeitä, huonoja huumeita. (Poislukien tiettyjen aineiden kombinoinnit) :roll:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Mon 29 Nov 2010, 21:22

aika mitäänsanomaton 3mg otettuna, vai lieneekö liikaa toleja
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 30 Nov 2010, 10:07

Emmä koskaa sillee huomannu ku sen että ähinät lähti. Jos aloin syömään niitä sillä tarkotuksella et ne ois jotenki viihteelisesti "toiminu" niin ne alko toimii sitteku ne oli loppu ja muisti pois :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 01 Dec 2010, 03:19

desoxy wrote:loistava lääke ahdistukseen tämä. päihteeksi ihan turha kuten suurin osa muistakin bentsoista.
Keep it unreal.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 22 Nov 2011, 01:24

Akuuttiin, maailmankuvan ja tulevaisuuden romahtamista seuranneeseen ahdistukseen ja tuskaan tämä tuntuu olevan mainio. 2,5mg parin oluen kanssa ja edellinen paniikki ja hysteria on muuttunut melankoliseksi nostalgiaksi silloin kun asiaa ajattelee; välillä ajatukset harhailee muualla, kun taas aikaisemmin ei voinut keskittyä kuin siihen yhteen katastrofiin.. Savujen kanss tulee jopa ihan siedettävä olo, ei vaan viitsi polttaa kun muuten sammuu, meinaa väsyttää parin 8,5% oluen ja 2,5mg kanssa indicainen poltto.

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Wed 23 Nov 2011, 01:05

Vaikutuksiltaan sanoisin diatsepaamin ja alpratsolaamin sekoitukseksi.
Vaikuttaa ahdistukseen, luonnollisen tuntuisesti, kuin xanor, mutta samalla rauhoittaa kuin diatsepaami mutta ei ole väsyttävä.
Last edited by Narsissi on Wed 23 Nov 2011, 01:16, edited 1 time in total.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Wed 23 Nov 2011, 01:14

tribh wrote:
desoxy wrote:loistava lääke ahdistukseen tämä. päihteeksi ihan turha kuten suurin osa muistakin bentsoista.
Naulan kantaan.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 23 Nov 2011, 01:26

Tää on kyllä totta. Ahdistuksen poistossa mun kohdalla ehkä jopa tehokkain bentso. Muutenkin pidän tätä varsin miellyttävänä, harmi etten saa tätä enää ollenkaan. Bentsoilla kuosailu taas on... No, kaikki sen tietää - turhaa, typerää.
^^@_

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 27 Nov 2011, 20:54

zerk wrote:
Bentsoilla kuosailu taas on... No, kaikki sen tietää - turhaa, typerää.
Ihan totta kyl mitä Desoxy sano.. Nimenomaan Temesta on jollaintapaa.. ihmeellinen. Ei kuosauta, mut poistaa turhat kuumotukset ja ahdistukset.

Mut en mä nää sitä aina niin turhan turhanakaan 'kuosaa' kuosii bentZoilla.
toisinaan tosi tsillauttava kokemuksena. Lähtee turhat patoumat ja muutenki.. osaa hetkeks vaan tsittaa ja relaa.

Mut joskus.. harvoin. Sillonkun tunteet hajottaa. On se turrutus aika pelastus.
Keep it unreal.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 28 Nov 2011, 03:21

tribh wrote:
zerk wrote:
Bentsoilla kuosailu taas on... No, kaikki sen tietää - turhaa, typerää.
Ihan totta kyl mitä Desoxy sano.. Nimenomaan Temesta on jollaintapaa.. ihmeellinen. Ei kuosauta, mut poistaa turhat kuumotukset ja ahdistukset.

Mut en mä nää sitä aina niin turhan turhanakaan 'kuosaa' kuosii bentZoilla.
toisinaan tosi tsillauttava kokemuksena. Lähtee turhat patoumat ja muutenki.. osaa hetkeks vaan tsittaa ja relaa.

Mut joskus.. harvoin. Sillonkun tunteet hajottaa. On se turrutus aika pelastus.
Samaa mieltä. Typeräähän se on, ja usein turhaa, muttei aina.

Mut Temestan kohdalla tosiaan ainakin meikäläisellä kuosaus on mahdotonta. Jos ei ahdista niin ne vaikutukset huomaa ekan kerran vasta siinä vaiheessa ku yrität tilata naapurirapun ovipuhelimesta itelles taksia Turkuun.

Sinänsä loistava olla lääkekaapissa, ei tule nappailtua huvin vuoksi koska niistä ei ole iloa - säästyvätpähän tarpeeseen. Itse tarpeeseen eli voimakkaaseen ahdistukseen ainakin mulla ovat tosi hyviä.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Tue 29 Nov 2011, 20:23

taas testissä, päivän mittaan ottan 3mg + puolisen tuntia sit 4mg oraalisesti ja 2mg IM:sti

ei varsinaista efektiä havaittavaissa. hmmhmhm, oottelen viel vähän.

join tuossa myös litran greippimehkaa.

enkä oo bentsoja liiemmin käytelly tässä.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 10 Dec 2011, 18:16

Harold wrote:taas testissä, päivän mittaan ottan 3mg + puolisen tuntia sit 4mg oraalisesti ja 2mg IM:sti

Ei minullakaan sano temestat mitään.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Wed 21 Dec 2011, 18:51

Temestat on nyt respalla. Masennuspainotteiseen ahdistukseen. Eritäin hyvä bentso mielestäni. Samantyyppinen masennusta lieventävä vaikutus kuin Xanorilla mutta samalla poistaa ahdistusta ja rauhoittaa kuin Rivatril.

Hyvä lääke IMO.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 22 Dec 2011, 22:41

Psychonautilus wrote:Mut Temestan kohdalla tosiaan ainakin meikäläisellä kuosaus on mahdotonta. Jos ei ahdista niin ne vaikutukset huomaa ekan kerran vasta siinä vaiheessa ku yrität tilata naapurirapun ovipuhelimesta itelles taksia Turkuun.

Sinänsä loistava olla lääkekaapissa, ei tule nappailtua huvin vuoksi koska niistä ei ole iloa - säästyvätpähän tarpeeseen. Itse tarpeeseen eli voimakkaaseen ahdistukseen ainakin mulla ovat tosi hyviä.
testeri420 wrote:
Harold wrote:taas testissä, päivän mittaan ottan 3mg + puolisen tuntia sit 4mg oraalisesti ja 2mg IM:sti

Ei minullakaan sano temestat mitään.
:roll:
Keep it unreal.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Mon 01 Oct 2012, 23:07

Ahdistus ja paniikki nostaa taas päätään. Nöyrryin ja kävelin lääkäriin; tuttu ja turvallinen Rivatril ois löytyny jo potilashistoriasta samalta klinikalta mut pyysin saada loratsepaamia. Täälläpäin kuulemma määrätään aika pitkälti vain unilääkkeeksi, mutta sanoin käyttäneeni ennen etteikä väsyttänyt liikaa, ja Rivatriliin nähden etuna oli nopea ja lyhty vaikutus - ei tarvitse ottaa aamulla varmuuden vuoksi, vaan voi ottaa kun alkaa ahdistaa tarvittaessa.

Opamoxin ja klooridatsepoksidin ohella huonoin bentso viihdekäyttöön minulla, eli hyvin meni. Kuten aikasemmin tässä ketjussa sanoin, Temesta toimii mulla todella hyvin voimakkaaseen ahdistukseen ja paniikkiin.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 06 Nov 2012, 18:01

Niin, ja näistä tulee helvetin äkkiä vittumaisimmat bentsoreflat ikinä. En muista mistään bentsosta saaneeni näin pahoja refloja, vaikka olisin syönyt isompia annoksia ja/tai pidempään.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 06 Nov 2012, 18:22

Temestassahan on vissiin ainoana bentsona indikaationa ahdistuneisuus psykoottisten tilojen yhteydessä, että tässä mielessä on tuttu lääke. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

ElectroHead
Karvakuono

Post by ElectroHead » Mon 12 Nov 2012, 19:41

Psychonautilus wrote:Niin, ja näistä tulee helvetin äkkiä vittumaisimmat bentsoreflat ikinä. En muista mistään bentsosta saaneeni näin pahoja refloja, vaikka olisin syönyt isompia annoksia ja/tai pidempään.
Jep, yhdyn tähän mielipiteeseen. Ees opateestä 2vk putken jälkeen ei tullu niin huono olo kun temestan lopettamisesta.

Mun mielestä hyvä ahdistukseen ja kuosailuunkin. Muutama annos viinaa niin tulee ihan mukavan rento kuosi eikä tarvii turhaa mitää ressata :)
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.

palez
Karvakuono

Loratsepaami

Post by palez » Fri 23 Nov 2012, 19:32

Loratsepaamia myydään Suomessa tuotenimillä Temesta ja Lorazepam Orifarm.Onko kellään kokemuksia kyseisen bentson suhteen? Millainen se on verrattuna muihin bentsoihin? Tätä ei vissiin Suomessa hirveästi määrätä, ja siksi asia kiinnostaa.

Siirsin viestin jo olemassa olevaan ketjuun. -Feya

Psychonautilus

Re: Loratsepaami

Post by Psychonautilus » Fri 23 Nov 2012, 20:16

palez wrote:Loratsepaamia myydään Suomessa tuotenimillä Temesta ja Lorazepam Orifarm.Onko kellään kokemuksia kyseisen bentson suhteen? Millainen se on verrattuna muihin bentsoihin? Tätä ei vissiin Suomessa hirveästi määrätä, ja siksi asia kiinnostaa.

Siirsin viestin jo olemassa olevaan ketjuun. -Feya
Temesta on minulla tällä hetkellä respalla vaikeaan paniikkihäiriöön ja yleiseen ahdistuneisuushäiriöön, annostuksella 1-2,5mg /päivä. Alkaa vaikuttaa nopeasti, ja sillä on voimakkaat anksiolyyttiset, antikonvulsiiviset, hypnoottiset, amneettiset sekä lihaksia relaksoivat vaikutukset. 1mg loratsepaamia = 10mg diatsepaamia. On voimakkaampi mielestäni joka suhteessa kuin diatsepaami, paitsi minua ei väsytä, eikä sovi hypnootiksi - muille kuulemma kyllä.

Määrätään Suomessa kai suht. harvoin koska se tunnetaan voimakkaasta addiktiopotentiaalista. Yleensä vaikeaan, masennuspainotteiseen paniikkihäiriöön ja ahdistukseen. Tässä maassa sitä määrätään lähinnä unilääkkeenä; lääkäri ihmetteli kun kysyin sitä vanhan klonatsepaamin tilalle päiväkäyttöön, mutta kun vakuutin ettei se minua väsytä, sain respan.

Alkaa vaikuttaa nopeasti (melkein yhtä vikkelään kuin Xanor) ja toimii tehokkaasti sen 7-8 tuntia, eli pidempään kuin esim diatsepaami minulla (4-6h, jonka jälkeen pieniä jälkivaikutuksia päivän-pari, jos annos on ollut yhtään isompi). Voimakas lihasrelaksantti ja anksiolyytti tosiaan, ja tehokas apu akuuttiin hätään. Ei omaa minulla viihdepotentiaalia ollenkaan; 3mg suuremmat annokset ei vaikuta yhtään enempää, paitsi jossain vaiheessa iskee blackout ja ryynikänni.

Tuottaa vittumaisimmat bentsoreflat kaikista. Lyhytvaikutteinein ilman aktiivisia metaboliitteja, ja potentti jokaisella tavalla - refloihin kuuluu siis ahdistuneisuus, lihassätkyt, lihasjäykkyys, unettomuus... Eli kaikki, mitä bentsoilla yleensä hoidetaan. Viikon tai parinkin jälkeen 1-2mg annoksilla voi tulla ihan vitun ilkeät reflat.

Loistava lääke, mutta varmista että kaapissa on aina tarpeeksi, ja vaihda lopuksi vaikka Diapamiin kun lopetat.

paarmasisti
Apteekki

Re: Loratsepaami

Post by paarmasisti » Fri 23 Nov 2012, 20:42

palez wrote:Tätä ei vissiin Suomessa hirveästi määrätä, ja siksi asia kiinnostaa.
Loratsepaamin DDD tuhatta asukasta kohden vuorokaudessa on 2,76, joka on enemmän kuin esim. klooridiatsepoksidillla (0,90).

Jos tilastot kiinnostaa, niin: http://www.fimea.fi/laaketieto/kulutustiedot
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

palez
Karvakuono

Post by palez » Sun 25 Nov 2012, 17:11

Temestaa on tullut syötyä jo muutaman vuoden verran. Kun käyttää bentsoja järkevästi, voi pitkälti välttää niiden aiheuttamat ongelmat, jotka ovat lähes aina pitkäaikaiskäytöstä johtuvia. Mulla esimerkiksi toimii edelleen 1 mg annos, vaikka olen jo vuosia syönyt tota Temestaa. Itse otan sen 1-3 mg noin neljänä päivänä viikossa, mutta jos on päällä paha ahdistusjakso, niin saattaa mennä kahden kuukaudenkin verran 3 mg päivässä. Siitä voi sitten annosta pienentämällä tulla alas, niin ei iske reflat. Esim. vähentää annosta 0,5 milligramaa joka toinen päivä.

Temestan reflat on sitten oikeesti vittumaiset. Pää alkaa leviämään jo heti seuraavana päivänä, toisena päivänä taas ollaan melkein päivystyskunnossa. Siinä sitten refloissa yrität keksiä mistä saisi bentsoja, ihan mitä vaan bentsoja. Jopa Opamox tuntuu siinä tilanteessa hyvältä vaihtoehdolta.

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Sat 15 Jun 2013, 13:37

Loratsepaami näyttää jakavan mielipiteet aika voimakkaasti, mutta niinkuin yleensä, toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta. n Omasta mielestäni temestat on oikein miellyttäviä bentsoja, toi xanorin ja pamin yhdistelmä on aika hyvä. 1mg temesta vastaa n. 0,5mg xanor + 5mg diapam. Boostii myös hyvin muita bentsoja ja erityisesti opiaattien kanssa ylivoimaisesti paras bene mielestäni. Relaksoi mukavasti lihaksia ja muutenkin sopii ooppareiden kanssa hyvin. Pelkästään temesta yksinään kuosailussa aika tylsä bene, mutta eipä siihen tarvi ku 1 telari päälle niin alkaa toimimaan ihan eri tavalla. Parempi viiheilyyn, kuin insomin tai tenox, ellei tennareita vedä puolpurkkia naamaan. . .Edit: Mun enter nappi ei toimi, joten viesti hieman sekava, mutta taitaa siihen vaikuttaa että alla kaljaa, 14mg alpratsolaamia, 4mg loratsepaamia sekä muutama kakkosen riva. :cheers:

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 01 Apr 2014, 14:52

Mites onko kenelläkään tullut näitä 2mg Lorazepam nappuloita vastaan jota myydään tuolla syvemmissä vesissä? Ei löydy internetistä ainakaan minkään tuotenimen alla tuon näköisiä tabuja. Ovat siis pyöreitä ilman jakouurretta ja päällä lukee 2.0 ja takana se Jenkkien Ativanista tuttu mitali/huivi mikälie. Maistuvat myös hieman mansikalta. Mut niin, en tiedä onko bentsotoleni korkea (ei pitäisi olla) vai mitä, kun 7kpl tälläistä ei sanonut juuri mitään. Otin siihen vielä 2mg rivatriliä päälle ja silloin tunsin kenties ihan jotain pientä relaxoitumista.

Ovatkohan nämä nappulat feikkejä? Niitä myydään ainakin 50kpl ja 100kpl erissä.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Wed 02 Apr 2014, 20:26

Varmaan ovat jotain roskaa.

Suosittelen että menet sen kauppapaikan foorumeille kysymään kokemuksia josta ostit tai jotain? Ehkä joku muukin on niitä testannut.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 04 Apr 2014, 08:03

Pen wrote:Varmaan ovat jotain roskaa.

Suosittelen että menet sen kauppapaikan foorumeille kysymään kokemuksia josta ostit tai jotain? Ehkä joku muukin on niitä testannut.

Joo samaa olen miettinyt itsekin. Tosin kavereilla ne kyllä toimi, mutta itse en saanut niistä mitään irti. Voihan toki olla että vuosien bentsojen syöminen ei vaan enää toimi samalla tavalla kuin niillä jotka niitä syövät pääosin ainoastaan viihteilyyn. Mutta joo takaisin asiaan, ko. sivulla ei valitettavasti ole forumia, ja kauppias oli kuitenkin saanut paljon positiivista palautetta. Samasta mestasta tuli myös 10mg valiumeita, mutta ne olivat ihan taatusti feikkejä koska ne eivät oikeasti sanoneet kellään mitään.
Vai toimiiko?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 04 Apr 2014, 19:15

Melko varmaan jotain piraattituotantoa nuo. Ihme, että tyyppi saa vaan positiivista palautetta myymällä tuolllaista kuraa.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Fri 04 Apr 2014, 20:22

Joo jotain shadyä noissa ko. nappuloissa on.
Vai toimiiko?

Pen
OD

Post by Pen » Sat 05 Apr 2014, 05:43

On siellä nykyään foorumit... Jos se suomalainen sivusto siis kyseessä. Kirjaudu sisään ja alhaalta jostain löytyy linkki foorumeille.