Whirl: Hyvä kuulla että sullaki hoito alkaa! Pistin muuten yksäriä. Olin kauan pois foorumilta, nii "vähä" myöhässä.. Täällä muuten on vielä varmaan tuo kahden viikon pakkokatko ennen kuin pääsee edes hoidon arviointiin

Ihan tyhmää.
Mulla lopetettiin gabat kun korvaushoito alkoi. Tosin siihen myötävaikutti sekin, että laajassa seulassa (joka otettiin melkeen aina) mulla ei näkynyt gabapentiini kovin usein, vaikka olin lääkkeet hakenut apteekista. Lääkäri sitten veti johtopäätöksen että myyn Gabrionit tai vaihdan ne bupreen. Eli mulla ei olisi todellista tarvetta niille. Saattoi siinä olla jotain perääkin..
Kotilääkkeet. Täällä Oulussa kotilääke metadonilla on valmispakkaus. Nordic Drugsin pullo.
Täällä ekan kotilääkkeen saa kun on käynyt 3kk
korvaushoitopolilta hakemassa lääkkeen. Täällä hoidon aloitus tapahtuu osastolla ja sitä aikaa ei lasketa. Mä olin viisi viikkoa hoidon aloituksessa osastolla, mutta siis se kolmen kuukauden laskeminen aloitettiin siitä kun eka kerran hain lääkkeen kotiutumisen jälkeen.
Kolme kuukautta ilman rikkeitä niin saa ekan, kuukauden päästä toisen jne.
Mulla on vasta kaksi kotilääkettä sen takia kun olin asunnottomana maaliskuusta heinäkuun alkuun. Häätö tuli kun olin viime vuoden lopulla laiminlyönyt vuokrat kun rahat meni subuun.. Asuin sitten tuon ajan asuntolassa päihteettömien osastolla omassa huoneessa. Nyt sitten 1.7. asti ollut oma koti ja tätä asiaa en pilaa enää!
Töissäkäynti tai mikään ei täällä mun tietääkseni vaikuta valitettavasti kotilääkkeisiin. Samat säännöt kaikille.
Minkälaiset
lääkeajat teillä on? Mua tympäsee kun ma-to on vasta kahden maissa. Vaikka oon kuntouttavassa. Perjantaina on jo 10 aikaan ja viikonloppuisin onkin kotilääkkeet. Täällä saa maksimissaan 10 minuuttia myöhästyä tai jää ilman.
Lääkkeiden puolituksia ei onneks enää harrasteta. Vaikka näkyisi seulassa jotain, saa silti koko annoksen. Sitä en tiedä jos jatkuvasti näkyisi.
Itellä tosiaan muuten mennyt hyvin mutta yksi rike tuli aika hoidon alussa. Mähän en ole bentsoja juuri käyttänyt, niistä ei ole ollut mulle mitään iloa. Silti tyhmyyttäni otin kaksi Xanoria kun siellä asuntolassa eräs tyyppi vaan yhtäkkiä löi kouraan. Kuulemma maksuksi kun lainasin puhelintani. Tulihan ne sitten otettua vaikka arvasin että näkyy seulassa, niinku näkyikin..