Korvaushoito

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Re: Korvaushoito

Post by SahkoinenVelho » Thu 26 Sep 2013, 15:01

Jos ne siemenet on kerätty kuivatuista unikoista niin ne ei sisällä alkaloideja lainkaan, mut jotkut kaupoista löytyvät siemenet on tuoreista unikoista ja niiden pinnalla on ihan isojakin määriä lateksia, eli siis sitä itseänsä eli oopiumia - niistä on mahdollista saada paljon kovempiakin oloja kuin mistään subusta jne...

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 26 Sep 2013, 15:18

narcocorrido wrote:
Naurettavaa että eniten oon kiskonu sitä unikonsiemenlitkua
Kyllä sanoisin, että jos sun jarrujen käyttö on ollut pääosin unikonsiemen litkun juontia, niin korvaushoito ei ehkä ole paras ratkaisu sulle. Ota tää positiivisena seikkana, elä piruiluna(sillä sitä tää ei ole).
Jos ne on hyviä siemeniä ollut niin kyllä siinä äkkiä kehittää todella pahan riippuvuuden. Siemenistä tehdyn litkun alkaloidiprofiili eroaa muistaakseni jotenkin kotateen vastaavasta, mutta ihan samalla tavalla se morfiini on pääasiallinen vaikuttava aine.
^^@_

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 26 Sep 2013, 15:37

Jep, unikoista saatava tavara eli siementee hyvistä siemenistä, kotatee ja oopiumi on mun mielestä ihan oxyyn ja mopoon verrattavaa ainetta... Piikittäähän noita ei voi, eikä olotkaan ehkä ihan vastaa oksikodonia tai puhdasta morfiinia - mut se on silti täysagonisti ja ainakin teen muodossa nautittuna pitkävaikutteinen sellainen. Kodeiini, tramadoli, bupre ym. jää kauas jälkeen vahvuudessa. Käsittääkseni runsaasti unikkoja nauttimalla saa itsellensä reflat joille heroiininkin vastaavat jää helposti kakkoseksi.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 26 Sep 2013, 15:56

SahkoinenVelho wrote:Jep, unikoista saatava tavara eli siementee hyvistä siemenistä, kotatee ja oopiumi on mun mielestä ihan oxyyn ja mopoon verrattavaa ainetta... Piikittäähän noita ei voi, eikä olotkaan ehkä ihan vastaa oksikodonia tai puhdasta morfiinia - mut se on silti täysagonisti ja ainakin teen muodossa nautittuna pitkävaikutteinen sellainen. Kodeiini, tramadoli, bupre ym. jää kauas jälkeen vahvuudessa. Käsittääkseni runsaasti unikkoja nauttimalla saa itsellensä reflat joille heroiininkin vastaavat jää helposti kakkoseksi.
Joo, mä en ymmärrä miksi unikkotuotteiden vahvuutta ja koukuttavuutta vähätellään niin usein. Mun kokemuksen mukaan unikkoreflat hakkaa helposti oksikodonin vastaavat ja bupre on aika leikkiä molempiin verrattuna. Oksikodoni- ja morfiinireflat on myös ohi kohtuullisen nopeasti, kun taas ainakin mun kohdalla unikkoteen reflat kesti vähintään yhtä pitkään kuin bupreviekkarit.

En henkilökohtaisesti tunne kuin kaksi korvaushoidossa olevaa ihmistä, mutta molemmat valittavat usein, että heitä kohdellaan hoitohenkilökunnan toimesta kuin vähempiarvoisia, kakkosluokan ihmisiä. Molemmat ovat olleet hoidossa pitkään ja se on onnistunut erittäin hyvin; kummallakaan ei ole ollut ensimmäistäkään käryä tai muuta ongelmaa ja molemmat ovat menestyneet sekä työ- että perhe-elämässä. Tästä huolimatta kumpikin saa kuulla jatkuvaa vähättelyä ja suoranaista vittuilua hoitohenkilökunnalta. Onko täällä jengillä paljonkin samansuuntaisia kokemuksia?
^^@_

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 26 Sep 2013, 16:29

Ai siinä on tommonen juttu että pitää olla tuoreita?

Oonkin ihmetellyt että miten jotkut kertoo notkuilevansa siemenistä, kun taas ite saanut korkeintaan lievennystä refloihin(ja sekin varmaan tullut sitten siementen seassa olleista pienistä kodan palasista).

Unikkoteen vahvuudesta oon ollut aina tietoinen, kun itelläkin se on käytössä mennyt bupren ohi samaan luokkaan oksyn ja mopon kanssa.

Paljonko tarvii tuoreita siemeniä oloihin? Paljon tulee maksaan? Onko suomessa kaupoissa paljonkin toimivia lajikkeita? Ihan mielenkiinnosta vaan, en ole kokeilemassa, metiksen päälle ei toimi jarrut ollenkaan.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 26 Sep 2013, 16:46

narcocorrido wrote:Ai siinä on tommonen juttu että pitää olla tuoreita?

Oonkin ihmetellyt että miten jotkut kertoo notkuilevansa siemenistä, kun taas ite saanut korkeintaan lievennystä refloihin(ja sekin varmaan tullut sitten siementen seassa olleista pienistä kodan palasista).

Unikkoteen vahvuudesta oon ollut aina tietoinen, kun itelläkin se on käytössä mennyt bupren ohi samaan luokkaan oksyn ja mopon kanssa.

Paljonko tarvii tuoreita siemeniä oloihin? Paljon tulee maksaan? Onko suomessa kaupoissa paljonkin toimivia lajikkeita? Ihan mielenkiinnosta vaan, en ole kokeilemassa, metiksen päälle ei toimi jarrut ollenkaan.
Joo, kun tuoreet kodat murskataan niin oopiumlateksia jää siementen pinnalle. Siksi siementen kanssa riittää huuhtelu haalealla vedellä. Valitettavasti nykyään suurin osa siemenistä on valmiiksi huuhdeltu, joten toimivia siemeniä on erittäin vaikea löytää. Joskus voi tuurilla jokin toimiva erä tulla vastaan, mutta etsiminen voi käydä kalliiksi ja viedä reilusti aikaa.

Sitä on mahdoton arvioida miten vahva mikäkin erä sattuu olemaan. Olen itse muistaakseni vain kerran saanut käsiini toimivia siemeniä ja silloin 500g siemeniä riitti vahvoihin notkuihin aika kovalla tolella. Varovaisuus siis kannattaa.

Tää menee nyt vähäsen ohi aiheesta, voisikohan joku mode vaikka siirtää näitä viestejä johonkin unikkotopikkiin?
^^@_

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 27 Sep 2013, 04:27

Kiitos vastauksista ja perspektiiveistä. En mitään oloja kaipaa enää eli tahtoiisin mahd. korvaushoidolta vaan sen tavallisen olon. On tässä opiaatteja mennyt sentään vuodesta 07 ja viimeiset 1.5v vuotta varsin tiheästi + cold turkey yrityksiä parikymmentä + 1 katko + itsemurhayritys. Klinikalla sanottiin että kummallinen tapaus kun ei ole yksi aine vaan kaikki mitä milloinkin löytyy. Nyt edessä uusi katko ja pidempi kuntoutusjakso jossa ei lääkkeitä. Samalla todetaan kuinka pahaksi tää riippuvuus on mennyt... Tavallaan haluun kh, tavallaan tuntuu etten kuulu sinne kun IV käyttökin rajoittuu yhteen ainoaan kokeiluun diamorfiinilla.

Vielä pikku offtopic:

Niin vielä sen verran noista siemenistä että suurin osa niistä joita olen ostanut on toiminut ja lujaa. Litranhan siinä joutuu vettä kiskomaan samalla mutta juodaanhan bisseekin pullokaupalla. Vertaisin vaikutusta isoon annokseen kotateetä annoshaarukalla 250g-750g useimmiten. Kuulostaa helvetin tyhmältä ja naurettavalta tiedän, mutta jo viikon parin putken päästä pumpuli hälvenee ja hymy hyytyy.
You know the mind has a thousand eyes..

Personaes
OD

Post by Personaes » Fri 27 Sep 2013, 08:33

5-meo-EMT wrote:Kiitos vastauksista ja perspektiiveistä. En mitään oloja kaipaa enää eli tahtoiisin mahd. korvaushoidolta vaan sen tavallisen olon. On tässä opiaatteja mennyt sentään vuodesta 07 ja viimeiset 1.5v vuotta varsin tiheästi + cold turkey yrityksiä parikymmentä + 1 katko + itsemurhayritys. Klinikalla sanottiin että kummallinen tapaus kun ei ole yksi aine vaan kaikki mitä milloinkin löytyy. Nyt edessä uusi katko ja pidempi kuntoutusjakso jossa ei lääkkeitä. Samalla todetaan kuinka pahaksi tää riippuvuus on mennyt... Tavallaan haluun kh, tavallaan tuntuu etten kuulu sinne kun IV käyttökin rajoittuu yhteen ainoaan kokeiluun diamorfiinilla.

Vielä pikku offtopic:

Niin vielä sen verran noista siemenistä että suurin osa niistä joita olen ostanut on toiminut ja lujaa. Litranhan siinä joutuu vettä kiskomaan samalla mutta juodaanhan bisseekin pullokaupalla. Vertaisin vaikutusta isoon annokseen kotateetä annoshaarukalla 250g-750g useimmiten. Kuulostaa helvetin tyhmältä ja naurettavalta tiedän, mutta jo viikon parin putken päästä pumpuli hälvenee ja hymy hyytyy.
Kerrotko vielä minkä ikänen sä olit? Ootko paljon kiskonut vaikkapa buprea? Entä kontteja, unikkoteetä jne? Miten jakaisit jarrujen käytön eri aineille, tyyliin "1/5 buprea, 2/5 unikkoteetä jne." ja onko hihattelut ollut paljon mukana touhuissa?

Korvaushoidossa saa kyllä normaalin olon ja vie käytännössä 100% himon opiaatteja kohtaan. Mutta jos hoitoon menet, niin muista että se lääke itsessään ei ole hoidon tarkoitus ja se ei sua paranna huume-ongemasta. Vaan antaa mahdollisuuden korjata elämää sille mallille, että kun joskus korvaushoidon lopetat niin pystyt olemaan ilman. Eli hoito vaatii kovaa työtä. Ei missään nimessä saisi jäädä paikalleen, sillä lääke passivoi, jos sen antaa passivoida. Sitten oot vaan sohva-zombina ja kun hoito loppuu oot 20kg ylipainoinen ja palaat takuulla narkkaamaan.

Aktiivisuus on avain sana, mene kouluun jos ei ole ammattia tai halut vaihtaa ammattia. Harrasta erillaisia asioita, etenkin liikuntaa kannattaa harrastaa aktiivisesti, liikunnan harrastaminen on ehkä isoin yksittäinen juttu onnistuneessa hoidossa. Jos sulla on vaan narkki-kavereita, niin yritä etsiä uusia kavereita joko koulusta tai harrastusten parista, päihteettömiä kavereita siis. Jos sulla on ammatti, niin duunipaikan saaminen on loisto homma, vaikka töihin menoa, en ihan heti hoidon alkuun suositteliskaan. Anna ensin lääkkeen ja olon tasaantua, odota, että tiedät sun voimavarat.
-Edgar Allan Poe

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 27 Sep 2013, 10:56

Hmm, tuo on kyllä ihan totta, olen huomannut että suboxone korvaushoito passivoittaa ihan sikana. Välillä tuntuu siltä ettei edes halua tavata ketään vaan mielummin on yksin kotona ja syrjäytyy ja joku kuntouttavatyötoiminta ei houkuttele yhtään!
Vähä sillai menee että aamulla saa ittensä ylös liotukseen(pakostakin) et saa lääkkeen ja sit siitä suoraan kotiin..esim virastorunditkki vaatii voimia et jaksaa tehä! Mutta en usko et tämä täysin johtuu korvaushoidosta vaan siitä että on jo vuosia 6-8v ollu siten ettei ole käynyt koulussa, töissä tms ollu vaan. Sitten stimulantit saanu liikkeele ja syrjäytymisprosessi on tehnyt tehtävänsä :/ noh. Pitää alkaa harjoittaa sosiaalisia tilanteita :up:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Fri 27 Sep 2013, 14:17

^Suosittelen kouluun menoa. Jos löytyis joku ammatti joka kiinnostaa - tai sitten ihan vaikka aikuislukioon yleissivistymään. :up:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 27 Sep 2013, 16:19

5-meo-EMT wrote:Vielä pikku offtopic:

Itselläni on kokemusta vain Santa Marian 460g paketeista saatavista siemenistä, joita kaksi pakettia 920g riitti jonkinlaisiin oloihin, kun opioideista oli taukoa kolme viikkoa. Kovin laadukkaita ne eivät siis ole.

En ymmärrä, miksi korvaushoidon pitäisi olla tilapäinen ratkaisu, joutuuhan suurin osa ihmisistä muutenkin käyttämään jotain lääkettä koko loppuelämänsä. Itsekin varmaan hoitoon pyrkisin, ellei sitä olisi tehty näin vitun vaikeaksi, että opioidiriippuvuutta on tuhannesti helpompi (joskaan ei halvempi) itse lääkitä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Fri 27 Sep 2013, 21:46

narcocorrido wrote: Kerrotko vielä minkä ikänen sä olit? Ootko paljon kiskonut vaikkapa buprea? Entä kontteja, unikkoteetä jne? Miten jakaisit jarrujen käytön eri aineille, tyyliin "1/5 buprea, 2/5 unikkoteetä jne." ja onko hihattelut ollut paljon mukana touhuissa?

Tosiaan 22 vuotias olen. Bupree menny ehkä 2/10, tramaleita ja kodeiinia 2/10, ja loput unikkoteetä siemen- ja kotamuodossa... Herskaa en oikein osaa suhteuttaa kun sitä on ollut pari kertaa hallussa ja kulutettu noin 1.8g yhteensä ja about 8vrk yhteensä käyttöpäiviä. Konttei oon vaan pari kertaa vetäny joskus 17v annnoksena 40mg ihan depotit pureksittuna. Rännittäny en oo kun yhen ainoon kerran herskalla ja senkim rätkäsin ohi joten luovutin sen puuhan.

Klinikalta kerran xonea suositeltiin mutten sit päässyt syystä tai toisesta ajoissa seuloihin aamuisin ja ryssin asiani muutenkin siihenkuntoon että koitin vetää överit ja siitä pääsin sitten katkolle. Nyt pääsen uudestaan opioidivierotukseen ja kuukaudeksi (vähintään) kuntoutukseen. Jos nämä ei toimi niin että pysyn oikeasti ryhdissä niin... No vaihtoehdot on vähissä ja korvaushoito yksi niistä mutta silti kovin ristiriitaset fiilikset koko tästä tilanteesta.

*edit -> siemenistä vois jatkaa sille tarkoitettuun topiciin tai kysyä ihan privana. Vastailen mielellään kun niitä olen yli tuplasti oman painoni yli kuluttanut
You know the mind has a thousand eyes..

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 28 Sep 2013, 20:43

Kyllä mä sulle 5-meo, jos oot mitä, 5-6 vuotta jo käyttänyt. 17 vuotiaasta asti niin korvaushoitoa. Mutta vain jos pääset buprenorfiinille! Lisäksi suosittelen(niinkuin suosittelen muillekkin) ottamaan pienimmän mahdollisimman annoksen millä vaan pärjäät(annos jolla viekkarit ei kiusaa, ei ole himoa lähteä douppaamaan jarruja ja on normaali olo). Turha hamuta isompaa annosta olojen toivossa, koska parin ekan viikon jälkeen se isokin annos tasottuu kun joka päivä sublinguaalisesti otettuna sama annos, eikä anna muuta efektiä kuin sen että oot terve ja vie doupin himon. Jos taas haet suunnattoman ison annoksen, niin sulla on sivuoireet kiusana.

Se on huvittavaa kun moni tyhmä narkkari hamuaa helvetin isoa annosta, vaikka pärjäisi paljon pienemmällä.(metiksellä vielä paljon tyhmempää) ajatellen että sit ollaan vaan oloissaan hoidossa. Vaan kun homma menee toisinpäin, toisinkuin nämä kaverit odottavat, että isosta annoksesta saa hyvän olon, niin oikeasti siitä saa pahan olon, kun sivuoireet on riesana ja itse lääke ei vaikuta päihdyttävästi(varsinkaan mielihyvää tuottamalla) ollenkaan.

Metadonia en sulle suosittele, enkä tolla käyttöhistorialla menis missään nimessä metikselle.
-Edgar Allan Poe

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 29 Sep 2013, 08:09

Ääh, toi atarax on kyllä menettäny täysin teho sa ku olen syönyt 6 x 25mg /vrk jonku 1kk ajan :/ nooh nyt onneks jättiin eiliset syömättä ihan senki vuoksi ku en huomannut mitn apua edes ähihinöihin löytyvän.

Nyt kokeilen tänään et miten jos ottaa täs 1h ennen liotukseen menoa nii 6kpl ja sit ku liotus tehty ni vielä 6 siihen päälle..
Et oisko apua jos pitäs 1vrk aina taukoa. Vai ehtiikö tole laskee yhtään vai pitääkö tös olee joku viikko ilman ja laittaa päivälääkkeet jemmaan :)

Bentsot laskettiin tossa jo reilu viikko sitten nolliin. Mut näkyy vielä seulassa. Hoito on sujunut hyvin mut olen helvetisti passivoitunut..vielä entistäki enemmän. Tyylii jos johki lähtee käy ni pitää muutama olut olla et jaksaa yrittää edes olla sosiaalinen :/ mut emmä valita. Kivempaa tää on ku se edellinen elämä.. ja tosiaan komppaan tota et monet ihmiset joutuu syömään ssri , verenpaine, psykoosi, yms lääkkeitä loppuelämänsä niin miks ei vois liottaa suhkot harmitonta? Sublinguaalisesti suboxonea? Loppuelämänsä..

Nyt aamukahvia juodessa elämä tuntuu hyvältä. Ulkona -2 ja tos tunnin pääst lähtis dallailee klinikalle.. nyt kuumaan suihkuun. Suosittelen korvaushoitoa kyllä ihmisille jotka on menettäny toivon sen suhteen et pystyis olee ilman buprea ja niilekkin joilla on muu esim stimujen käyttö bupreriippuvuudentakia lähteny käsistä.. mieti itseksesi millaista käyttö on..tää kuitenki vie hyvin kamanhimon, jaku tietää et jos 3x retkahta on jo pihallaa hoidosta.pysyy motivaatio tallella hyvin:P Tietty ravaaminen klinikalla ärsyttää, mutku hoitaa hoidon hyvin ilman kikkailuja ja ei ota merkintöjä niin kyllä se 1. Kotilääke päivä tulee vsstaan 1v sisään.. :) sitte 1kk päästä 2. Päivä jne. Eli tavotteita asettaa jne skarpimmaks sitä joka päivä tulee senpuolin ku eintule vedettyä noit myrkkyi muitakaan =) ih kindof happy panda now :P

Velho
LD50

Post by Velho » Sun 29 Sep 2013, 11:25

SadPanda wrote:Ääh, toi atarax on kyllä menettäny täysin teho sa ku olen syönyt 6 x 25mg /vrk jonku 1kk ajan :/ nooh nyt onneks jättiin eiliset syömättä ihan senki vuoksi ku en huomannut mitn apua edes ähihinöihin löytyvän.

Nyt kokeilen tänään et miten jos ottaa täs 1h ennen liotukseen menoa nii 6kpl ja sit ku liotus tehty ni vielä 6 siihen päälle..
Et oisko apua jos pitäs 1vrk aina taukoa. Vai ehtiikö tole laskee yhtään vai pitääkö tös olee joku viikko ilman ja laittaa päivälääkkeet jemmaan :)
Joo jos jooka päivä syöt niitä ni ne menettää tehonsa kuten marzinetkin. Itse kombottanut lisäksi duacteja ja noita anksiloneja että buustaa hyvin taas :up: Ja sillontällön noita synteettisiä kannabioideja ja harvakseltaan kannabista ja alkoholia :cheers: Mut suosittelen pitämää sitä taukoa jonkin aikaa että saat taa hyödyn päivälääkkeistä :! Itekki miettiny et miksei käyttäs tota metadonia loppuelänsä kun pysyy terveenä ja toiminta kykyisenä ja muutenkin positiivisena hyvin käyttäytyvänä nuorella miehellä 8) Ja miksei sillointällöin kannabista/kannabioideja ja alkoholia ja tietysti muita omia lääkkeitä jos se kerta tuntuu hyvälle näin :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sun 29 Sep 2013, 20:15

Phenibuteilla oon nuokkunu täs jo 2 viikkoa KH-lääkkeen päälle. Toimii, ja ei ole vieläkään tullut toleranssia, vaikka niin uhotaan joka paikassa että tole tulis nopeasti. Nuokuttaa paljon enemmän jopa kuin gabapentiini.
Atarax-reseptin sain vihdoin kouraan kun sitä pyytelin. Tiedä sitte. Hitto kun ei ollu KELA-korvattava.
Voin sanoa että Phenibuteilla oon saanu parhaimmat nuokut mitä koskaan pitkällä urallani ikinä.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Personaes
OD

Post by Personaes » Mon 30 Sep 2013, 13:03

Vähän tuohon aikaisempaan keskusteluun liittyen että mistä suomen katu-subut on peräisin, k-hoito potilailta, yksittäisiltä random säätäjiltä(jotka hakee ulkomailta 50-150 subua kerralla) vai isommilta tukkureilta, niin osuva video/uutinen.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 34151.html
-Edgar Allan Poe

Velho
LD50

Post by Velho » Sat 05 Oct 2013, 09:28

narcocorrido wrote:Vähän tuohon aikaisempaan keskusteluun liittyen että mistä suomen katu-subut on peräisin, k-hoito potilailta, yksittäisiltä random säätäjiltä(jotka hakee ulkomailta 50-150 subua kerralla) vai isommilta tukkureilta, niin osuva video/uutinen.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 34151.html
Joo ite satuin kattoo tän jakson oli kyl aika ylläri :D

Don't drink and drive

Take LSD and teleport

peemies
Lepakko

Post by peemies » Wed 09 Oct 2013, 14:45

Kuinka pahasti tollanen yksi isompi takavarikko vaikuttaa maanlaajuisesti subun käyttöön? Meinaan 08-alueella esim on tällä hetkellä kuivaa, niin onko syy tässä? (vai milloin lie kuvattu)
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Personaes
OD

Post by Personaes » Wed 09 Oct 2013, 19:02

peemies wrote:Kuinka pahasti tollanen yksi isompi takavarikko vaikuttaa maanlaajuisesti subun käyttöön? Meinaan 08-alueella esim on tällä hetkellä kuivaa, niin onko syy tässä? (vai milloin lie kuvattu)
Vaikee sanoa, kun on niin paljon muuttujia tässä kokonaisuudessa, eikä tiedetä yhtään minkälaisia määriä kamaa keskimäärin tuodaan maahan. Maanlaajuisesti? En usko että ollenkaan, yleensä nuo liigat/klikit/whatever, toimii tietyillä alueilla, niin sillä alueella voi olla vähän kuivaa, missä tämä klikki on toiminut. Toki tulee sitä subua muualtakin, muut salakuljettaa + on perus subu-turistit joilta osa menee myyntiin. Eli en uskois ton kauheesti vaikuttavan, edes alueellisesti. Mutta ihan mutuahan tämä on, ei voi tietää...
-Edgar Allan Poe

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Sun 13 Oct 2013, 16:42

Aika hyvin tämä Atarax tuo bupren vaikutuksen paremmin esiin. Olin aika yllättyny. Kun estää sen bupren hajoamista elimistössä.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 13 Oct 2013, 17:51

^Gangsteri^ wrote:Aika hyvin tämä Atarax tuo bupren vaikutuksen paremmin esiin. Olin aika yllättyny. Kun estää sen bupren hajoamista elimistössä.
Eikä estä. Sen sijaan isoilla annoksilla inhibitoi CYP2D6 -entsyymiä, joten kodeiinin, tramadolin ja etyylimorfiinin kanssa huono kombo.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 13 Oct 2013, 18:04

Pidin nyt 3vrk taukoa ataraxista että tuntisi taas jotenkin sen vaikutuksen korvaushoitolääkkeen kanssa (xone 16mg)
Mut nääh.. söin aamulla 100mg ja nyt illasta 50mg. Kyllä tuo jonkinverran olotilaan vaikuttaa ja poistaa ahdistusta.. pitäis olla vaan tyyliin viikko syömättä että olis hyötyä taas..

Mä olen huomannu et mulla on nykypäivinä paljon helpompi olla, ei ahdista ni pirusti kokoaika ja muutenki olen tasspainoisempi ihminen, vaikka passivoittaa tosi paljon tuo lääke. Noh onse sen arvosta. Nyt pitää skarpata hoitoa ettei joudu oheiskäytön katkaisuun,, 1 virhe vielä niin 2vko osastojakso jne :P

Eipä kyllä haluta palata samaan vanhaan enää.. pitää pitää huoli ettei tule kylmä ja ankea joulu ja ettei taas ole siinä kunnossa missä eli sitä douppihelevettiä päivästä toiseen. Hyvillä mielin etiäppäin =)

Edit: tylsistyin ja rouskin 400mg ataraxia ja kyllähän tuo lämmittää bupre taas ^^.. elikkäs vois olla nyt tonne sunnuntaille syömättä tota 125mg /vrk niin luulis 50-100mg tuovan saman sedatiivisuuden ja eufoorian takas :)

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 14 Oct 2013, 20:45

Hydroxyzine has been used in medical practice with opioid analgesics to increase the analgesic efficacy of opioids, and by recreational drug users to maximise the effects of opiates.

It was especially preferred for its ability to boost the effectiveness of opioids by using up the enzymes that break down the opioids and remove them from your body.

Lähde: Wikipedia.

NIIN!!!

zerk
Moderator

Post by zerk » Tue 15 Oct 2013, 00:42

^Gangsteri^ wrote:Hydroxyzine has been used in medical practice with opioid analgesics to increase the analgesic efficacy of opioids, and by recreational drug users to maximise the effects of opiates.

It was especially preferred for its ability to boost the effectiveness of opioids by using up the enzymes that break down the opioids and remove them from your body.

NIIN!!!
CYP2D6 -inhibitio ei kyllä vaikuta buprenorfiiniin käsittääkseni mitenkään.

edit: Viitsitkö selventää mitä opioideja tuossa tarkoitetaan? Kodeiinin ja tramadolin kohdalla CYP2D6 on aika olennainen entsyymi toimivuuden kannalta...
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 15 Oct 2013, 01:28

zerk wrote:
^Gangsteri^ wrote:Hydroxyzine has been used in medical practice with opioid analgesics to increase the analgesic efficacy of opioids, and by recreational drug users to maximise the effects of opiates.

NIIN!!!
CYP2D6 -inhibitio ei kyllä vaikuta buprenorfiiniin käsittääkseni mitenkään.

edit: Viitsitkö selventää mitä opioideja tuossa tarkoitetaan? Kodeiinin ja tramadolin kohdalla CYP2D6 on aika olennainen entsyymi toimivuuden kannalta...
Oma tietoni oli suoraan Fimean "tuoteselosteesta". CYP2D6-entsyymin esto oli ainoa, jolla oli kliinistä merkitystä, koska muiden CYP-entsyymien esto tulee vasta todella suurilla annoksilla.

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä wikipediassa lukee, varsinkin jos ei hirveästi tiedä luettavasta asiasta.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Tue 15 Oct 2013, 10:20

Ok. No ei sitten. :D
Olen vaan kuitenkin huomannut juurikin sitä buprevaikutuksen lisääntymistä Ataraxin kanssa.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 12 Nov 2013, 08:54

Hehhe! Kyllä nuo harrastukset on tosi tärkeitä et niitä on. Olen alkanut tekee salitreeniä nyt 3x tälle vkolle jo. Torstaina alotin. Kyllä siitä perkules kiksit lähtee kun tekee tunnin treenin, hörppää protskut naamaan ! Piristää luonollisella tavalla :)

Hoito edenyt itsellä hyvin, kokoajan tuntuu paremmalta selvinpäin olo, alkoholin olen jättänyt kokomaan pois ;)
Mutta en tajua millon oikeestikki ajatukset ja unelmoinnit herkullisista mdpv vedoista esim lähtee pois? Ei niinku oikeestaan muuta haluta eikä haluta olla sekasin mut ne pevekki vedot ivnä vois aina ottaa ja niitä kun ajattelee ni päivä menee monesti hetkeksi pilalle! Yäääh. Aika pahasti on henkisessä koukussa siihen aineeseen.

Olen tällähetkellä oikeastaan tosi onnelinen, kinky on pysyny suhkot streittinä myös, olen karsinut elämästäni ne kamailijat pois (vaikka vaikeelta ja kusipäiseltä se tuntukin) Välini sukulaisiin lähimmäisiin on palannut takaisin sille tasolle mitä se oli joskus 10v sitten.. En tosiaankaan aijo palata takaisin entiseen tunnekuoleeseen, moraalittomaan, häpeättömään paskaseen likaseen elämääni. Alan olla jo ylpeä näistä saavutuksista ja tällä hetkellä on liikaa menetettävää että palaisin takas siihen helvettiin.. kyllähän siellä oppi elämään ja eise todellakaan tuntunut silloin näin huonolta vaihtoehdolta mutta nytku katsoo taaksepäin nii huhhuh.

Enmä kuitenkaan ala saarnaamaan, jeesustelemaan tai kieltämään huumeita täysin elämästäni! Kuitenkin monet niistä ovat hallittavissa ja ei niin narkoottisia ja antavat paljon eivätkä vaan vie. Mutta varovaisesti tässä on edettävä :) peace and lööv and out! Alan valmistautuu klinikalle lähtöön :))

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 20 Nov 2013, 09:56

Heipparallaa kaikki metadoni ja suboxone potilaat :D Miten se on hoito edennyt? Alkaako elämä tuntua paremmalta? Itsellåni tuli 6kk täyteen hoitoa ja 2x olen retkahtanut :) Tuntuu tosi hyvältä!!! Olen alkanut käymään kuntouttavassa työtoiminnassa ja kuntosalilla joka toinen päivä :) Eli hoito on edennyt niinkuin pitäisi noita muutamaa retkahtamista lukuunottamatta ( taino, hoitajat ovat sanoneet että kyllä nekin kuuluvat tähän hoitoon)

Nyt tässä söin aamupalan, lähden kohta liotukseen js siitä kuntosalille! Toivottavasti on muutki pysynyt hoidossa, joulukin tulossa ja en halua itse ainakaan että siitä tulisi yhtä musta mitä edellisvuoden jouluista!

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 21 Nov 2013, 19:36

Suht hyvin on sujunut, metadoni pitoisuus on hoito tasolla 0,27 ja muutenkin järki pelaa ja ahdistusta ei juurikaan enää ole ja elämä alkanut maistua paremmalta tietysti muutamaa otteeseen retkahtanu ja 3 kertaa jäänyt lääke saamatta :/ tosin oman hölmöyden takia. Tosin tuo muu lääke arsenaali on lisääntyny :S mutta eiköhän se pienene kun alkaa muutenkin viellä enemmän normalisoitua tilannetta :up:

Don't drink and drive

Take LSD and teleport