Metadon

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
frontti
Psykonautti

Metadon

Post by frontti » Wed 27 Sep 2006, 14:41

Juu, moro vaan. Pitää täs ottaa tuntumaa foorumiin.

En löytänyt tosta topickii, joten aloitin uuden.
Mulla heitti Tramadoli vaikuttamasta selkäkipuun, niin sain kerjättyy lekurilta Dolmed 5mg.
Onks täällä kokemuksia tosta. Muuan bisse menee sekaan, but kerran otin pari viskipaukkuu, niin kävi totaalinen tipahdus. Nukuin 12h putkeen, onneks heräsin.
Ei tai paljon kannattaa viljellä alkoo ton kans.
No, Tramalit jäi viihdekäyttöön, jossa ne potkii hyvin.
In cauda venenum.

frontti
Psykonautti

Post by frontti » Sat 30 Sep 2006, 16:18

Ei o tainnut jengi paljon popsia Dolmedii. Kova on nappi, ei kannata kokeilla isoilla.
In cauda venenum.

CharlieBigPpotato
Kameleontti
Location: Current Short Duration Personal Saviors: Dr. Tom, FMAN, DToX, Crowley, Nietcshe, Artaud

Post by CharlieBigPpotato » Sat 30 Sep 2006, 16:38

Mulla tuli jo yhdestä 5mg napista tosi nihkeä olo, vielä nihkeämpi kuin jos ois ottanut buprea liikaa.
Yes, YOU can rape your own mind. Fake it till you make it! YOU can finally relax in the safety of your own delusions. Just pray to "Bob", bend over, heil BULLSHIT 3x times, and inject often!
http://www.subgenius.com/bigfist/classic/classic.html

frontti
Psykonautti

Post by frontti » Sat 30 Sep 2006, 17:25

Näinhän se. 2,5mg ja sopivasti alkoo, saa aikas letkeet olot. Mut pitää iskostaa nuppiin, ettei ota liikaa.
In cauda venenum.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 02 Oct 2006, 00:27

Alkoholin ja bentsojen kombottamisen opioidien/aattien kanssa kannattaa olla sitten varovainen, valtava osa kuolemaan johtaneista tapauksista on juuri näiden sekoituksien ansiota.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

frontti
Psykonautti

Post by frontti » Sat 07 Oct 2006, 14:13

Dolmed jäteettin pääasialliseksi kivunpoistjaksi ja kaveriksi tuli Pronaxen 500 mg + Tenoxii unihäippään.
Ja Dolanii, but ne joutaa romukoppaan.
In cauda venenum.

Ivy
Psykonautti

Post by Ivy » Thu 18 Jan 2007, 02:19

Hmm, Dolmedista en tiedä, mut savut+metadonitipat olivat ihan liikaa, pahoinvointia ja jumitusta.. Toisella kerralla olisi varmasti hauskempaa 8) .. Mut liian vahvaa mun makuun moinen kuosailu.
-Process-SP

Selket
Karvakuono

Post by Selket » Wed 24 Jan 2007, 19:20

Jep jep, siis, paljonko pitäisi tällasen melko nollatoleilla olevan ottaa doloriinejä, että saisi miellyttävän olon? On vissiin vähän vanhemman puoleisia nuo pillerit kuitenkin.
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.

frontti
Psykonautti

Post by frontti » Sun 28 Jan 2007, 10:44

Selket wrote:Jep jep, siis, paljonko pitäisi tällasen melko nollatoleilla olevan ottaa doloriinejä, että saisi miellyttävän olon? On vissiin vähän vanhemman puoleisia nuo pillerit kuitenkin.
5-50mg, riippuu tolesta. Sit erittäin varovasti alkoo. Nostamalla vähitellen sen annoksen löytää.
In cauda venenum.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 28 Jan 2007, 14:57

Joo, eli siitä 5mg:stä suosittelisin lähteä etsimään omaa annostasi.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

20g_utopiaa
Karvakuono

Re: Metadon

Post by 20g_utopiaa » Wed 21 May 2008, 17:48

Harmi että tästä on näinki vähän puhetta täällä...

Kokeilleet vois infota jotain fiiliksiä, miinuksia ja plussia. Entä kumpaa mielummin, vanhaa tuttua bupree vaiko kokeilla metadonia?
"Normaali on enemmistö, entä sit ku me ollaan enemmistö?"
-JulmaHenri

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Wed 21 May 2008, 21:38

by lanttu on 21.05.2008 20:38:30

henk.koht on suurin dose on ollu 15mg (dolmet: eli pilleri muodossa tietenkin) joka antaa jo ihan kivan olon. Nokitettuna 5mg on ihan hyvä annos joka vie kyllä kivut ja vitutuksen koko päiväksi. pidän metadonista enemmän pienillä annoksilla otettuna kuin esim. 15ml tulee jo lamaantunut olo. Vertaisin domettia 5-15mg annoksia hyvin paljon tramadoliin hyvin saman tapainen opioidi vaikutuksiltaan hyvä kipulääke.

11.11.2011 klo. 14:18
Nykyään korvaushoidossa annos 75mg, 95mg oli korkein vrk annos! :x
Nyt olen ensi joulukuussa ollut 1v ja nyt saanut asiat sille mallille että, lasken annos 5mg viikossa eli 1ml ja sanon stop jos liian pahalta tuntuu no oon salaa tiputtanu sen jo 35mg et tuskinpa mitenkää ees paha toi on niin loiva lasku et huh huh ja kun vierotus oireita kokeneena ja melkein sanosin! vitun opiaatit!
:doh:

joskus oli vitun kiva kyl leikkii mut nyt ei oo enää :right:
wtf

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Wed 20 Jan 2010, 17:03

Hei kertokaas paljo ootte suunnilleen maksanu tosta dolmedista? Ois saatavilla noita ni tietäs vähän jotain suuntaa.

Aski hallussa 8) Mitenkä tää toimii bupren päälle? Pitäskä pitää taukoa bupresta hetkinen että saa kaiken irti?

Bastardo
Tuppisuu

Post by Bastardo » Tue 30 Mar 2010, 06:13

xxx-men wrote:Hei kertokaas paljo ootte suunnilleen maksanu tosta dolmedista? Ois saatavilla noita ni tietäs vähän jotain suuntaa.

Aski hallussa 8) Mitenkä tää toimii bupren päälle? Pitäskä pitää taukoa bupresta hetkinen että saa kaiken irti?

5 euroo per nappi oon maksanu. Ite oon buustannu pienellä määrällä alkoo + xanoreita. Ymmärtääkseni bupre kannattaa jättää pois jos tätä rykii. En tiedä onko syynä mahdollinen korostunut hengenvaara vai sit sama ku jos vetää kontteja ja bupree samaan aikaan --> toinen kumoaa toisen vaikutuksen kuulemma ja menee osa napeista hukkaan, mut en muista kumpi kumos ja kumman.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Tue 30 Mar 2010, 16:18

xxx-men wrote:Mitenkä tää toimii bupren päälle? Pitäskä pitää taukoa bupresta hetkinen että saa kaiken irti?
Bupre sitoutuu μ-reseptoreihin sen verran tehokkaasti, että naloksonikaan ei toimi. Tästä voit vetää johtopäätöksen, et toimiskohan se metis.

Puuhamies
Karvakuono

Post by Puuhamies » Mon 19 Apr 2010, 21:13

Älkää nyt sanoko tyhmäks mut mitä eroa on levometadonilla ja metadonilla?

Potenttiaalia? :)

ferox
OD

Post by ferox » Tue 20 Apr 2010, 02:31

Puuhamies wrote:Älkää nyt sanoko tyhmäks mut mitä eroa on levometadonilla ja metadonilla?
D- ja L-enantiomeerit ovat kaksi kiraalisen yhdisteen peilikuvamuotoa. Metadoni esiintyy kahtena stereoisomeerinä, joissa siis on sama yhdistelmä atomeja, mutta kolmiulotteiselta ulkomuodoltaan erilainen rakenne. Näitä kutsutaan joskus levo- ja dekstrometadoniksi, joista ilmeisesti levometadoni on käyttöarvoltaan potentimpi, mutta itsenäisenä lääkeaineena harvinainen verrattuna raseemiseen eli 50/50 D/L-seokseen, joka tunnetaan yleisesti metadonina. Vastauksena kysymykseen levometadoni on metadonin toinen puolisko ja yksinään potentimpaa (annoskoon suhteen) kuin metadoni.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

Death
Apteekki

Post by Death » Thu 09 Sep 2010, 14:09

Pääsen metadoni hoitooonnn! Tää on kyllä oikeesti tosi hyvä vierotuksessa, koska kun annos on oikea ei vaikutusta juuri ees huomaa mut viekkarit pysyy pitkään poissa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Mon 27 Sep 2010, 01:15

Metadoni-hoito on varmasti monelle oikee vaihtoehto, jos on kovia opioideja tullu käytettyä kauan tai mikään muu hoito ei auta.
Metadoni voi auttaa monia saamaan kiinni normaalista elämästä ym., mutta mitä ite oon nähny, niin täällä ainakin kusee toi homma vähän...

Tässä kaupungissa on aika paljon sellasia tyyppejä jotka pärjäis varmasti buprella, mutta on metadonilla. En sit tiedä laitetaanko toivottomat tapaukset sinne, vai saako ne ite valita bupren ja metadonin väliltä, mut monella on ainakin annokset liian korkeet.
Sellasia tyyppejä, jotka hakee aamulla annoksensa ja on jo pelkiltään siitä nuokuissa. Siihen yleensä bentsoja, lyricaa ja viinaa päälle päivän mittaan, niin ne on 24/7 kunnon zombi-kuosissa... Olishan se ihan jees olla koko aika ihan nuokuissa, mutta pidemmän päälle siinä ei oo mitään järkee.

Ite en oo ees testannu metadonia, mut jos tulis esim. dolmedeja vastaan niin varmasti testaisin.
Täähän on teholtaan kai samaa luokkaa, kun noi muutkin yleiset vahvat opioidit, mutta helvetisti pidempi vaikutus, ainakin oraalisesti..
Entä onks tää I.V:näkin pitkävaikutteista, niinku buprekin?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 27 Sep 2010, 02:49

Tuohon metadonihoitoon lykätään ilmeisesti sen takia paljon sinne kuulumatonta porukkaa, koska se on pubrehoitoa halvempaa.

En ole itsekään päässyt testaamaan (lähinnä siksi, että ton litkun kanssa on aika paha säätää ilman tolea), mutta kuulemma hyvinkin nuokuttavaa, mutta toisaalta ei niin euforista kuin muut vahvat opioidit. Kyllä se iv-näkin pitkävaikutteista on pitkän puoliintumisajan takia, mutta iv-käytössä ei ilmeisesti tule juurikaan nousuja (tästä on kyllä olemassa eriäviäkin mielipiteitä).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Death
Apteekki

Post by Death » Tue 28 Sep 2010, 01:51

Petri6 wrote:Tuohon metadonihoitoon lykätään ilmeisesti sen takia paljon sinne kuulumatonta porukkaa, koska se on pubrehoitoa halvempaa.

En ole itsekään päässyt testaamaan (lähinnä siksi, että ton litkun kanssa on aika paha säätää ilman tolea), mutta kuulemma hyvinkin nuokuttavaa, mutta toisaalta ei niin euforista kuin muut vahvat opioidit. Kyllä se iv-näkin pitkävaikutteista on pitkän puoliintumisajan takia, mutta iv-käytössä ei ilmeisesti tule juurikaan nousuja (tästä on kyllä olemassa eriäviäkin mielipiteitä).
Juu on kyllä, tänään just kuuntelin kun pari kaveria tästä riiteli, että nouseeko se IV:nä nopeesti vai hitaasti. Ite en oo vaivautunu ikinä kokeilemaan kun toimii oraalisesti hyvin.. Tääki on jo oikeasti tosi vaarallista tavaraa jos ei minkäänlaista toleranssia löydy.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI » Tue 28 Sep 2010, 10:21

Metadonista tulee IV nousu, sellanen et meinaa taju lähtee ja vähän aikaa naama sojottaa monttu auki lattiaa kohti. Sit mennäänki taas. On kokemusta. Mukava kombo oli myös eka metku vedot ja sit subu tai sit samaan klikkiin.. Totaalinen lama, jos sulki silmät sai keskittyy hengittämiseen todenteolla. Vittu mikä idiootti.. Ei se öljy sinne putkeen kuulu, paitti vimäriin..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Tue 28 Sep 2010, 13:06

Samaan mieltä ei kantsi tätä rännittää.Ja se et niin sanon niin kukaan nyt ei varmaa kuuntele edes mut mietikkää edes vähän milaiset vedot väsäätte.... Ja tuo yllä mainittu jäbä kyl on väsänny niin överi vetoja :foil: et kantsii miettii et dedes on viel hengis. :mrgreen:Ja toi et se on kyl vaarallista ainetta mutta jos paljon subuxonee vedät niin ei helpol henki lähde naloksiinin takii ja siks on myös tolet korkeemmaalla.

peemies
Lepakko

Post by peemies » Sun 03 Oct 2010, 11:54

Itse oon viime päivät metadonia tykitellyt. Ihan ok tavaraa, mutta kyllä taitaa subunousut viedä voiton. Pitkään kyllä vaikutti kun heitti 10mg hihaan, 2,5mg kielen alle ja 5mg nielasin.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Death
Apteekki

Post by Death » Sun 03 Oct 2010, 23:26

peemies wrote:Itse oon viime päivät metadonia tykitellyt. Ihan ok tavaraa, mutta kyllä taitaa subunousut viedä voiton. Pitkään kyllä vaikutti kun heitti 10mg hihaan, 2,5mg kielen alle ja 5mg nielasin.
Kyllä tää mun mielestä subun päihittää mennentullen, vaikka oon vaan oraalisesti käyttänyt. Tietenki riippuu mitä kamalta hakee ja mä oon vetäny niin vitusti liikaa subua elämäni aikana, että alkaa kyllästyttää. Tää on just sitä mitä mä haen opiaatilta, eli toimii tehokkaasti ja pitkään.
Pääsen luultavasti pian metadonihoitoon ja oon siitä ratkasusta vitun tyytyväinen. Olin joskus suboxone hoidossa ja ku ne xonet aamulla sulatti kielenalla ni illalla oli jo reflat. Tää pitää mulla tarpeeks hyvällä annoksella reflat pois seuraavaan aamuun, eikä tarvi edes vetää selllasta annosta että kuola valuu ja on ihan vitunmoisissa nuokuissa kokoajan. Onko kukaan muuten ikinä nähny metadonihoidossa olevaa nistiä, jolla on liian iso annos? Niillä valuu aina kuola suusta ja ne on ihan vihanneksia. Säälittävä näky. Ite haluun ton annoksen kohilleen, en vitussa halua hakee mitään kuosia tosta hoidosta.

metman
Psykonautti

Post by metman » Wed 06 Oct 2010, 13:57

Death wrote: Tää pitää mulla tarpeeks hyvällä annoksella reflat pois seuraavaan aamuun, eikä tarvi edes vetää selllasta annosta että kuola valuu ja on ihan vitunmoisissa nuokuissa kokoajan. Onko kukaan muuten ikinä nähny metadonihoidossa olevaa nistiä, jolla on liian iso annos? Niillä valuu aina kuola suusta ja ne on ihan vihanneksia. Säälittävä näky. Ite haluun ton annoksen kohilleen, en vitussa halua hakee mitään kuosia tosta hoidosta.
Mä en kyllä metadonista mitään nuokkuja oo saanu kun ihan hoidon alussa.Muuten kyllä ihan OK fiilis tulee.
I love you Mary Jane

Death
Apteekki

Post by Death » Fri 08 Oct 2010, 16:23

metman wrote:
Death wrote: Tää pitää mulla tarpeeks hyvällä annoksella reflat pois seuraavaan aamuun, eikä tarvi edes vetää selllasta annosta että kuola valuu ja on ihan vitunmoisissa nuokuissa kokoajan. Onko kukaan muuten ikinä nähny metadonihoidossa olevaa nistiä, jolla on liian iso annos? Niillä valuu aina kuola suusta ja ne on ihan vihanneksia. Säälittävä näky. Ite haluun ton annoksen kohilleen, en vitussa halua hakee mitään kuosia tosta hoidosta.
Mä en kyllä metadonista mitään nuokkuja oo saanu kun ihan hoidon alussa.Muuten kyllä ihan OK fiilis tulee.
Eipä oikeen mistään saa nuokkuja kun alussa. Sitte pitää lähtee buustailee bentsoilla ym. Catapresan nuokuttaa aika hyvin, suosittelen yhen vetäsee bupren tai muun opiaatin kanssa.

metman
Psykonautti

Post by metman » Fri 08 Oct 2010, 21:35

Death wrote:
metman wrote:
<span>Eipä oikeen mistään saa nuokkuja kun alussa. Sitte pitää lähtee buustailee bentsoilla ym.<span id="dtx-highlighting-item" dtx-highlight-backgroundcolor="lime"> Catapresan </span>nuokuttaa aika hyvin, suosittelen yhen vetäsee bupren tai muun opiaatin kanssa.</span>
Jokunen DC ja savuja opiaattien kanssa on ainakin mulla ollu varmat nuokut,mutta en oo tässä hoidon aikana harrastanu..ainakaan vielä
Last edited by metman on Sun 10 Oct 2010, 03:29, edited 1 time in total.
I love you Mary Jane

Velho
OD

Post by Velho » Sat 09 Oct 2010, 23:00

Onko dolorin nimisessä lääkkeissä metadonii vai kodeiinia. käsittääkseni dolorin on kodukkaa ja dolorin forte metadonii. pitääkö paikkansa 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Death
Apteekki

Post by Death » Sun 10 Oct 2010, 06:34

Velho wrote:Onko dolorin nimisessä lääkkeissä metadonii vai kodeiinia. käsittääkseni dolorin on kodukkaa ja dolorin forte metadonii. pitääkö paikkansa 8)
Dolorin forte sisältää ainaki metadonia...