Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk
Moderator

Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Post by zerk » Wed 17 Feb 2016, 13:15

Sidney wrote:Mitä mieltä opiaatti + LSD kombosta? Oksikodonia tai vaihtoehtoisesti unikkoteetä. Mahtaako maltillisetkin opiaattiannokset viedä terän pois LSD:ltä?
Hyvä kombo. Oon itse ainakin tullu niin vanhaksi ja mukavuudenhaluiseksi etten suostu ottamaan deelejä, varsinkaan äsidiä, ilman opiaatteja. Opiaatit vie sitä hapon nihkeyttä ja jumeja pois.
^^@_

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 17 Feb 2016, 17:01

Joo ennen jotenkin tuli kelailtua, että opparit vie terän pois tripeistä, mut juurikin toistteppäin nykyään. Voi paremmin nauttia niistä hyvistä puolista, kun opparit auttaa liikkuun jne.

Nykyään tykkään jopa bentsoista ne poistaa kuumotukset sit, kun lähtee vaik käymään ulkona parilla bissellä niin on helpompi. Sinällään noi opparit ja bentsot ei mun mielestä vie mitään pois, mutta silti jotenkin tripin läpikäyminen ilman bentsoja ym ainakin itselle rakentaa sellaisen fiiliksen, että osaa nauttia enemmän sellaisesta astetta naturalistisemmasta olosta. Tavallaan niiden pahojen olotilojen jälkeen jotka mahassa velloo ja päätä särkee tyylillä niin on "hienompaa" olla sit selvinpäin...

Mut siis..
En nyt enään kyl kehtais jauhaa sitä mitä ennen jauhoin, että tripit pitää kohdata sellaisenaan ja plaa plaa plaa. Vetäkää milli äsidiä ja sit yrittäkää nukkua 12 tunnin päästä ILMAN MITÄÄN hitaita. Niin joo. Kyl ne sopii tosi hyvin :D

Deelien kanssa sopii yleensä kombotukseen kyl ihan mikä vain loppupeleis. En ole löytänyt mitään täydellistä ei ei ei kemikaalia. Jopa ne kemikaalitkin kuin esim lakka toimii hyvin hapoissa :D Vaikken muuten koskis pitkällä tikullakaan.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Wed 17 Feb 2016, 20:08

Selvä peli, tattis vastauksista. Kumpaa suosittelette kera äsidin, oksikodonia vai unikkoteetä? Vai peräti molempia?
Oksikodonia on vaan vähän, 30mg. Jos olis enemmän, ottaisin vaan kodonia.
Opiaatteja ei ole uponnut enää toviin, joten toleranssistakaan ei ole pahemmin hajua. Kai tässä joku kestotole on kehittynyt, joten 30mg lienee vähän liian vähän.

Mulla on nykyään sama juttu, mitä vaan päihdykettä kun otan, niin haluan minimoida kaikenlaiset negatiivisuudet, ahdistukset, bodyloadit jne.
Brenkutteluakaan ei tule harrastettua entiseen malliin, kun ei enää kehtaa jokaista krapulaa korjata hitailla. Sama juttu stimujen kanssa, ne ainakin vaativat kylkeen jarruja. Ei siinä, nopea + hidas on kyllä kaikista timanttisimpia komboja. Mieluiten kola + joku vahva opiaatti. Huumemaailman jin ja jang, Anthony Kiedisin sanoin.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 17 Feb 2016, 21:43

Jos pitäisi itse valita niin opatee ehdottomasti. Pitkä vaikutus ja pehmeempi & raskaampi kuosi mikä tuntuu mukavalta äsidin kanssa.
^^@_

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 18 Feb 2016, 13:23

Nyt kun influenssaa pukkaa niin ajattelin lääkitä itseäni kunnolla.

Otin tällaisen kombon mainitussa järjestyksessä: Ensin 400mg ibuprofeenia PO, sitten 40mg diatsepaamia PO, sitten 300mg pregabaliinia PO, sitten 2mg buprenorfiinia IV, sitten 200mg tramadolia depottina PO, sitten ~10mg amfetamiinia IV.

Onko kyseisessä kombossa mitään merkittäviä kontraindikaatioita? Olen ymmärtänyt ettei tässä mitään suurempaa vaaraa pitäisi olla. Bupreen ja bentsoihin vähintään riittävä toleranssi, nuo 40mg diatsepaamia otin lähinnä tramadolin ja pregabaliinin varalle kouristusriskin takia, ei tuo 40mg itsessään oikein sillä tavalla vaikuta. No, ehkä se vähän buustaa.

Oksikodoniakin olisi 120mg, mutta tässä on buprekuuri alla niin hukkaan menisi. Varmaan Panacod menee myös hukkaan kun buprea alla? Sitä ajattelin ihan vain kuumetta laskemaan ja rentottamaan. Tosin On minulla puhdasta parasetamoliakin 1G tabletteina, varmaan järkevämpi sitä käyttää kuumeen taltuttamiseen. Ehkä säästän Panacodit pahan päivän varalle...
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 18 Feb 2016, 13:58

thejunkass wrote:Nyt kun influenssaa pukkaa niin ajattelin lääkitä itseäni kunnolla.

Otin tällaisen kombon mainitussa järjestyksessä: Ensin 400mg ibuprofeenia PO, sitten 40mg diatsepaamia PO, sitten 300mg pregabaliinia PO, sitten 2mg buprenorfiinia IV, sitten 200mg tramadolia depottina PO, sitten ~10mg amfetamiinia IV.

Onko kyseisessä kombossa mitään merkittäviä kontraindikaatioita? Olen ymmärtänyt ettei tässä mitään suurempaa vaaraa pitäisi olla. Bupreen ja bentsoihin vähintään riittävä toleranssi, nuo 40mg diatsepaamia otin lähinnä tramadolin ja pregabaliinin varalle kouristusriskin takia, ei tuo 40mg itsessään oikein sillä tavalla vaikuta. No, ehkä se vähän buustaa.

Oksikodoniakin olisi 120mg, mutta tässä on buprekuuri alla niin hukkaan menisi. Varmaan Panacod menee myös hukkaan kun buprea alla? Sitä ajattelin ihan vain kuumetta laskemaan ja rentottamaan. Tosin On minulla puhdasta parasetamoliakin 1G tabletteina, varmaan järkevämpi sitä käyttää kuumeen taltuttamiseen. Ehkä säästän Panacodit pahan päivän varalle...
Säästäisin ton tramadolinkin tuon oksyn kanssa kombottamiseen, vaikka saattaa jotenkin ehkä vaikuttaa bupren kanssa niin ei tuo noilla annoksilla mitään lisäarvoa komboon (ja kun tuota oksya on noin "vähän" niin tarviit sinne kuitenkin kaikki miedommat täysagonistiopioidit mukaan).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 18 Feb 2016, 14:36

Petri6 wrote:
thejunkass wrote:Nyt kun influenssaa pukkaa niin ajattelin lääkitä itseäni kunnolla.

Säästäisin ton tramadolinkin tuon oksyn kanssa kombottamiseen, vaikka saattaa jotenkin ehkä vaikuttaa bupren kanssa niin ei tuo noilla annoksilla mitään lisäarvoa komboon (ja kun tuota oksya on noin "vähän" niin tarviit sinne kuitenkin kaikki miedommat täysagonistiopioidit mukaan).
Niin oli itseasiassa tarkoituskin ottaa Tramalit Oxyjen kanssa, mutta pari nyt ottanut subun ja Lyricoiden kanssa. Vielä 400mg tramadolia ja 120mg Oxya, eiköhän niillä saa jo hyvät olot. Mites Lyrican kanssa, kannattaako lisätä tuohon komboon? Bentsot otan joka tapauksessa, varsinkin kun Tramal laskee kouristelukynnystä. Taannoin (vuosia sitten) kärsinyt yhteensä 4 epileptistä Grand Mal -kohtausta, yhden niskakrampin ja muutamia bentsokramppeja.
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 18 Feb 2016, 18:13

Totta vitussa Lyrica kuuluu jokaiseen opioidikuosiin maltillisilla annoksilla (esim. 300mg+300mg), bentsoista olen taas sitä mieltä, että ainoastaan pienet annokset harvoja bentsoja (esim. 10mg Diapamia) korostavat opioidien vaikutusta, muut vain vähentävät euforiaa ja jyräävät opioidin vaikutusta. Tosin tämä varmasti riippuu bentsotoleranssista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 19 Feb 2016, 15:22

Tuli nyt sitten hommattua buprea lisää, niin siirtyy oxy+trambo -komboilu tuonnemmaksi. Tuli hätäisyyttään kokeiltua 80mg oxyä ja 200mg tramadolia 18h bupren jälkeen, ja kyllä niistä pienet olot sai, mutta aika hukkaan meni. Nyt pidän oxyt ja tramadolit jemmassa kunnes texit loppuu (eli hyvän aikaa...). Toistaiseksi pitäydytään bupre, pregabaliini ja bentso -linjalla.

Ai niin, ja pienen pieni määrä amfetamiinia antaa kivan vaikutuksen jo pelkästään bupren kanssa. Puhutaan siis tyyliin 10mg annoksista. Mielestäni stimuloi juuri sopivasti, mikä sohvalle istahtaessa ja nuokkuessa pistää näkemään valveunia (mitä pelkällä buprella ei enää saa), ja liikeessä ollessa auttaa jaksamaan vaikka siivoamaan. Liikaa amfea niin menee bupre hukkaan.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 27 Feb 2016, 05:51

No nyt se lähti meinaa amfe+oxy samaan vetoon kyl teki gutaa. Vitunmoine hiki vaa tuli. N. 100mg amfee ja 20mg oxy oli ihan hyvä suhde. Pöhinä on tällä kertaa mitä parhainta. Ekat 60mg vedot ni meinas paska tärähtää lahkeeseen :D

Suosittelen testaa jos kiinnostusta moisiin komboihin.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 27 Feb 2016, 06:08

Joo siis hitaat ja amfe on loistava tapa aloittaa päivänsä aina. Sillai amfesta tulee aina liian kova pärinä ja monesti se stimufiilis joka jättää jumiin kokokropan niin lähtee parhaiten opiaateilla. Sit jos tohon ottaa vielä bentsoja niin pystyy nukkuun normaalisti ja syömään jo :D

Piri ja lyrica on jännä. Siis kaithan tuossa epilepsia riski nousee pikkaisen. Ite kun ainoan kouristelun saanut niin silloin oli piriä kyl mennyt, mutta pitkän aikaa sitten. Lyrica monesti yön viimeisinä tunteina ihan joku 150-300mg doseilla niin tekee olon aika normaaliksi. Monesti vielä, kun tulee otettua lyrica tyhjään mahaan niin hetken päästä jo alkaa sekin toimia. Sen jälkeen on helppo ottaa vähän safkaa esimerkiksi ja sit voikin jo lepäillä sohvalla taikka nukkua jopa. Tuli huomattua tämä syksyllä, kun meni metaa usein ja nukkuminen oli aika puolivillaista niin lyrica pelasti ja auttoi arkea edes jotenkin pysyyn hallussa. Toisaalta kyl bentsot olisi melkein parempia sinällään nukkumiseen, mut lyryt käy ihan vaihtoehdosta monesti.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 27 Feb 2016, 06:14

Itsekin hommasin gemmin piriä, kun sitä yhteen hommaan tarvitsin eikä suostuttu puolikasta poistamaan. No mä kun en sitä normaalisti käytä, niin jäi suurin osa yli. Nyt oon sitten vedellyt sitä samoissa laineissa 1mg bupren kanssa +150mg Lyricaa naamaan pitkin päivää. En tiedä onko tää metaa, väsymystä vai mitä, mut toi on kyllä jotenkin miellyttävää. Siis varmaan tyyliin 0,1g sitä piriä 1mg subun seassa. Päivällä nukahdinkin tollasten jälkeen ku menin sänkyyn lukemaan kirjaa ja odottelin, et ylimääräset stuffit valuis nieluun (eikä ulos nokasta).

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 27 Feb 2016, 10:32

Joo kyl tää mukavempi on piriä vetää kun on jarrut matkassa. Oon täs nyt yön aikaa koittanu vähän himmata ja päästä muutaman tunnin unille jossai välis. N.60mg menny kodonii aamuyön aikana. Piriä menny joku 0.2-0.25 väliltä. Päältä 0.7 siis viel jälellä ;) saapi nähä mitä keksii. Ryynejä ei oo ja en jaksa niit hommaillakkaa. 7.5mg zopinoxia ois reilu 30kpl. Mut en sit tajunnu ottaa yöllä ja enää en viitti :/

Kyllä nyt yks vauhtipallo pitää illemmalla duunata. Vois jtn 120mg amfee laittaa ja 40mg oxya niin ei tartte sit hetkee ottaa luultavasti.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 27 Feb 2016, 22:47

Petri6 wrote:Itsekin hommasin gemmin piriä, kun sitä yhteen hommaan tarvitsin eikä suostuttu puolikasta poistamaan. No mä kun en sitä normaalisti käytä, niin jäi suurin osa yli. Nyt oon sitten vedellyt sitä samoissa laineissa 1mg bupren kanssa +150mg Lyricaa naamaan pitkin päivää. En tiedä onko tää metaa, väsymystä vai mitä, mut toi on kyllä jotenkin miellyttävää. Siis varmaan tyyliin 0,1g sitä piriä 1mg subun seassa. Päivällä nukahdinkin tollasten jälkeen ku menin sänkyyn lukemaan kirjaa ja odottelin, et ylimääräset stuffit valuis nieluun (eikä ulos nokasta).
Nimenomaan microdose (10-20mg laadukasta) amfea bupren rinnalla buustaa sitä nuokuttavuutta ja yleisestikin antaa miellyttävän vaikutuksen. Ja ainakin itse näen valveunia amfen kanssa. Pelkällä buprellä valveunista ei tietoakaan.

Liikaa amfea (100mg laadukasta antaa jo sellaset nousut ja stimulaatiot, että bupret menee hukkaan) suhteessa bupreen, ja fyysinen stimulaatio blokkaa suurimman osan bupren sedatiivisesta vaikutuksesta. Analgeettiseen vaikutukseen en ole huomennut eroja.

Itselläni on tosin todettu aikuisiän ADD, eli amfetamiinit ja niiden johdannaiset toimivat hieman eri tavalla kuin "normaaliin" käyttäjään. Paska piri alkaa väsyttää ja toimii melkeinpä unilääkkeenä. ADD:ta hoidettu Concertalla, mutta lopetin sydänoireiden vuoksi. Ehkä yritän vielä muita Metyylifenidaataattivalmisteita, jonka jälkeen sitten taitaa jäädä enää deksamfetamiini tai lisdeksamfetamiini.

Tällä hetkellä ahdistukseen (vaikkakin reseptissä lukee masennukseen?!?) Voxra, joka on amfetamiinijohdannainen. Lääkäri suositteli kokeilemaan tätä, koska SSRI/SNRI -lääkkeet eivät minulle sovi. Jengi vetelee näitä (Wellbutrin) hihaan jenkeissä, nousut vastaavat crack-kokaiinia tai metamfetamiinia. Normaali henkilö stimuloituu merkittävästi tällaisen ottaessaan, lääkärikin kertoi ottavansa tarvittaessa jotta jaksaa päivystyksessä yövuoron. Itse nukahdin 45min lääkkeen ottamisen jälkeen.

EDIT: En siis tätä Voxraa syö, otin vain sen yhden napin. Totesin että en ole työkuntoinen tällä lääkityksellä. Maanantaina soittoaika kyseiselle lääkärille, saa nähdä mitä seuraavaksi.

Vahvojen bentsojen suhteen lääkäri todella varovainen, Rivatriliä voitaisiin harkita kuulemma ainoastaan, jos olisi myös neurologisia indikaatioita / epilepsiaoireita. Hänen mukaansa klonatsepaami on lasten epilepsialääke, piste. Olen kärsinyt useita Gran Mal -kohtaukseia ja lukemattomia poissa-olokohtauksia männävuosina, ja olin ajokiellossakin kohtauksien vuoksi, tästä on mustaa valkoisella. Laitoin sairaalaan pyynnön lausunnoista ja hoitotiedoista, ei vaan kerenneet tällä viikolla tulla. Xanoria vastustin itse, kuten tietysti lääkärikin. Mietoja bentsoja kohtaan ei tuntuisi olevan ongelmaa, ei ainakaan nähnyt ongelmaa 10-20mg diatsepaamia iltaisin rauhottavaksi unensaantiin, joka ollut jo pidempään. Mahdollisesti voisi siis kirjoittaa Diapamia tai Opamoxia päivälääkkeeksi. Tai jos näkee tuon epilepsiahistorian indikaationa Rivatrilin aloittamiselle niin sekin kelpaisi.

Lyricasta tai Temestasta ei ole ollut vielä mitään puhetta.
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 28 Feb 2016, 01:20

Ai niin, tämän päiväinen cocktail oli seuraavanlainen:

Aamulla 1mg buprea IV, perään 250ug LSD:tä. Peakin jälkeen jälkiolot ei napannut, niin otin 15mg mirtatsapiinia PO, 12mg klonatsepaamia PO ja 2mg buprea IV. Nyt illalla mennyt kahteen otteeseen yhteensä ehkä 2-3mg buprea ja ~50mg amfetamiinia IV.

LSD:stä en vieläkään oikein saanut mitään kovin kummoista irti (suhteessa odotusarvoon), johtunee pitkävaikutteisista opiaateista (bupre) ja bentsoista (klonatsepaami) joita olen nappaillut tässä viimeviikot. Ehkä seuraavaksi 400ug ja parin päivän abstinenssi muista substansseista. LSD on legittiä shittiä, 95% needlepoint-kristallista valmistettua, eli ei johtunut heikosta laadusta.

LSD:stä tracerit, tekstuurien fraktaloituminen, värien voimistumista, energiaa ja jossain määrin euforiaakin. Ei mitään suurempia OEV/CEV -visuaaleja. Myöskään mitään suurempaa introspektiivistä ei tässä kyllä ollut, enemmän sellaista hassuttelua ja viihteilyä, tai siltä ainakin nyt tuntuu. Pink Floyd kuulosti, no... erittäin mielenkiintoiselta äärimmäisen positiivisella tavalla. Oikeastaan kaikki musiikki kuulosti ja tuntui hyvältä.

Selkeästi pidän LSD:stä, sillä on vielä paljon annettavaa ja siitä on vielä paljon opittavaa. Pitää nyt pitää pitkä tauko ja koittaa uusiksi freesinä sitten. Sieniin verrattuna paljon hallittavampi ja smoothimpi, ja paaljon miellyttävämpi kokemus.

Joskin sienistä olen syvimmät trippini kokenut Amsterdamissa joskus vuonna 2002-2003? En mitä lajiketta oli, mutta tatit olivat jumalattoman isoja, ja veikkaan että laatikossa oli kaksi satsia. No tietämättömänä ja innokkaana ei kun koko laatikko naamaan ja päälle ~22% potenttia budia höystettynä Salvia Divinorum 60x ekstraktilla (jota muuten paloi joka pesässä mitä polttelimme hostellilla, eli satoja hittejä). Silloin kävin helvetissä ja taivaassa, keskustelin "saatanan" ja "Jumalan" kanssa; muistan käyneeni kauppaa elämästäni, saanko elää vai joudunko helvettiin. Pitkään oli todella syvissä ja tummissa vesissä, mutta lopulta elämä voitti. Tässä vaiheessa taju on ollut vahvasti kankaalla. Voitteko kuvitella, tuolloin se Crazy Frog-buumi oli alkamassa. Hollannissa jatkuvasti tv-mainoksissa soi tämä biisi: https://www.youtube.com/watch?v=k85mRPqvMbE . TV oli päällä trippaillessa ja tuo biisi soi siis varmasti vähintään vartin välein. Eli elämäni ensimmäinen hallusinogeenikokemus oli raakasti vähätellen aivan helvetillisen raskas mutta opettavainen.

Tuolloin en ollut siis kuullutkaan mistään ihmeen "se t& setting" tai valmistautumisesta matkaan. Sienet vedettiin huiviin heti kun päästiin hostellille pitkän päivän ja lennon päätteeksi, täysin tietämättä mitä odottaa, täysin vieraassa paikassa. Ei todellakaan näin... Nuoriso, älkää tehkö niin kuin minä, vaan niin kuin sanon... :P

Näköjään muuten Barney's Coffeeshop on edelleen voimissaan, samalla Haarlemmerstraat-kadulla oli nimittäin hostelli. Siellä Barneys'llä (ja Damissa ylipäätäänkin) oli kyllä sen verran päräyttävää budia, että ei nuori Suomipoika pystynyt händläämään. Muutenkin tuolta reissulta palasi täysin eri ihminen, kuin sinne lähti.

PS. Jos Damiin mielii lähteä, niin Haarlemmerstraat on the place to be. Muistaakseni hostellin ulko-ovelta katsoessa näin 6 Coffee Shopia, lähin oli metrin päässä ulko-ovesta vastapuolella katua. Laadukkaita kahviloita, ravintoloita ja Head/Smart Shoppeja lähellä. Siitä pääsee fillarilla joka suuntaan kätevästi, ydinkeskustakin on ihan vieressä. Muutenkin fillari on järkevin tapa liikkua, koska kadut ovat ahtaita mutta fillareille on tehty omat ajokaistat. Kaupunki vuokraa fillareita lähes ilmaiseksi, ja fillarin voi noutaa tai palauttaa lähes missä tahansa.
Cogito, ergo sum

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 26 Mar 2016, 22:31

^^ Flunssa + amfe on kardiologisesti erittäin vaarallinen kombo.

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Sat 09 Jul 2016, 10:44

Ihan semmoinen basic kysymys kun on noita droppeja kerääntyny itseltä sekä puolisolta niin mikä ois paras kombo päiväsaikaan? Löytyy Lyrica 150mg, Tramal 100mg pitkävaikutteinen, Imovane 7,5mg, Diapam 5mg, Neurontin/Gapapentin 300mg ja Sirdalud 4mg. Oma suosikki on Lyrica+Tramal kombo mut mtn överihommia en lähde hakee tai alkon kans sekoilee.
Panic Chaos Disaster!

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 25 Jul 2016, 13:44

En ole kombottanu pillereitä kun tasan kerran: mussutin päivän aikana 25-27 kpl 25mg lyricoita sekä puolikkaan 150mg rambon. Ja voin sanoo et huhhuhh millanen kombo, oksat helvettiin!

Lyricat nousivat tasaisesti meikäläisen napsiessa niit tunnin parin väliin yhen tai kaks.Ennen tätä otin 4 lyricaa naamaan startiksi saadakseni illalle hyvät pohjat :D Pregabaliinilla redosettamista kesti ainakin joku 7-8h, jolloin myös tramali alkoi pärisemään voimakkaasti.

Illan muuttuessa yöksi myös lyricat näyttivät mahtinsa, enkä täten kyennyt liikkumaan tuumaakaa ilman että pitäisin seinistä tukea. Olo rupes olemaan euforinen ja ganjahitti älystä kruunas kaiken!

Toisaalt ikävää on se , että jossain vaiheessa tuli todella, todella oksettava olo , joten keräsin itseni ja lähdin kompuroiden zombityylillä ulos haukkaamaan happea. Laattakin lensi iloisesti loppua kohden :doh:
Last edited by Dissonautti on Mon 25 Jul 2016, 23:38, edited 1 time in total.

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 25 Jul 2016, 22:41

FYI; tramadolin ja pregabaliinin kombottaminen ei ole fiksu idea ellei pidä annoksia todella hillittyinä. Tramadoli laskee tunnetusti kouristuskynnystä ja pregabaliini tekee samaa isommilla annoksilla. Se kouristuskohtaus on sitten todella vittumainen kokemus ja johtaa usein esim. päävammoihin sätkiessä. Yhden kohtauksen jälkeen kynnys saada toinen kohtaus tulevaisuudessa on myös huomattavasti matalampi.
^^@_

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 25 Jul 2016, 23:45

zerk wrote:FYI; tramadolin ja pregabaliinin kombottaminen ei ole fiksu idea ellei pidä annoksia todella hillittyinä. Tramadoli laskee tunnetusti kouristuskynnystä ja pregabaliini tekee samaa isommilla annoksilla. Se kouristuskohtaus on sitten todella vittumainen kokemus ja johtaa usein esim. päävammoihin sätkiessä. Yhden kohtauksen jälkeen kynnys saada toinen kohtaus tulevaisuudessa on myös huomattavasti matalampi.
Joo-o zerk! :D Olet enemmän kuin oikeassa! Vedin kyl ihan liikaa lyricoita, ei mikään ihme että laatta lensi kuin sateenkaari!

Nyt kun kerroit kouristuskohtauksista sun muista niin haluaisin kuulla lisää kokemuksestasi jotta jäis jotain myös korvan taakse! :D

PS. En kovinkaan usein pelleile ryynien kanssa koska koen esim. tsaigedeelit itelleni luonnonläheisemmäksi ;)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 26 Jul 2016, 06:03

Dissonautti wrote:
Nyt kun kerroit kouristuskohtauksista sun muista niin haluaisin kuulla lisää kokemuksestasi jotta jäis jotain myös korvan taakse! :D
Niin siis kouristelukohtauksella tarkoitetaan epileptistä kohtausta. Kouristuskynnys alenee aina tramalilla ja lyricalla. Kummassakin joku 600 mg annos saattaa tämän tehdä. Tämän takia nämä lääkkeet ovat todella vaarallisia niille ihmisille varsinkin jotka saavat kouristeluja. Itse sain joskus ihan 600mg annoksesta, sitä ennen olin syönyt vaikka kuinka monta kertaa 1000mg ja ylikin. Sen verta oli nihkeetä kouristella ja joutua sairaalaan, että enpä sen jälkeen ole kyseisiä aineita isoilla annoksilla ottanut.
tRip wrote:

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 07 Aug 2016, 18:07

Dexma wrote:
Dissonautti wrote:
Niin siis kouristelukohtauksella tarkoitetaan epileptistä kohtausta.
Ne on eri asia. Ihan vaan informatiivisessa mielessä. :)

Kansankielellä toki helpommin ymmärrettävissä.

Epilepsiatutkimuksia muuten voin lämpimästi suositella;--
Keep it unreal.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 18 Aug 2016, 05:37

Osaiskohan joku kertoa kokemuksesta, että miten oksikodoni ja kodeiini toimii yhdessä.?

Samaa maksametaboliaa kun käyttävät, ja edes bluelightista löytänyt mitään järkevää vastausta tähän kysymykseen

(on muuten pakko todeta, et välillä paljon asiallisempaa ja hyödyllisempää tietoa druqseista täällä komboista mitä esim. Just bluelightissa, jossa lähinnä topicci on täynnä lähinnä ihme kitinää ja kinastelua, mut itse kysymykseen ei kukaan hogaa antaa vastausta, hienoa vaultti, tää on ihan best druqsidatabase).

Niin se kysymys.. Tää on tärkeetä.

Ymmärsin et ois kumminkin erikseen otettuna parempi (enemmän sivuvaikutuksia & ei juurikaan sen euforisempaa, ts. Synergian kaltaista).

Noh, tyydyn nyt sitten toistaiseksi toiseen pelkiltään, niin ei tule ylläriihmettiloja.
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 18 Aug 2016, 12:44

Ei niitten pitäis toisia blokata, mut jos ne tavallaan toimii samanlaista metaboliaa kuin kodeiini niin äkkiä ite ottaisin just samaan aikaan tai oksin ensin. Ja jonkun 3 tunnin päästä kodee.
tRip wrote:

frapathea

Post by frapathea » Thu 18 Aug 2016, 12:48

Siis kodeiinihan blokkaa cyp2d6-entsyymiä nimen omaan. Tältä istumalta väittäisin et oksy ensin. Tai se 9h koden ja oksyn väliin.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 18 Aug 2016, 13:05

Tuosta oksikodoni + tramadol -kombosta. Selailin sinivaloa ja löysin sieltä tämmöisen.

"People must know that tramadol and its 3-desmethyl metabolite rely more on their NAT and SERT blockade than mu agonism. This hybrid drug is only a partial agonist at 5 receptors and its affinity isn't high either.

What happened after you took your oxycodone was tramadol got forced out of opioid receptors but it could still act through blocking NAT and SERT. I don't find this combination of effects of tramadol to be pleasurable at all like some people do. Any SNRI I took meant headache, sometimes sleepiness but heart beating so strong I got palpitation and I felt very weak, if I did any work at home that needed even little power to do, I was sweaty after a minute and I had to sit down because I had vision like before a black-out."
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 18 Aug 2016, 22:16

frapathea wrote:Siis kodeiinihan blokkaa cyp2d6-entsyymiä nimen omaan. Tältä istumalta väittäisin et oksy ensin. Tai se 9h koden ja oksyn väliin.
Itse asiassa ei blokkaa, mutta vähänkin isommalla annoksella voi kuluttaa sen tilapäisesti loppuun.

Tällä ei kuitenkaan ole oikeastaan mitään merkitystä oksikodonia ajatellen. On totta, että pieni osa oksikodonista O-demeteyoituu oksimorfoniksi, mutta vallitseva näkemys on, että määrä on joka tapauksessa niin häviävän pieni, ettei sillä ole kliinistä merkitystä. Tässä yhtälössä siis kodeiinin lisäys vähintäänkin kompensoi tuota eli suurempi määrä opiodeja vaikuttamassa myyreseptoriin. Mikäli oksikodonia on pelkiltäänkin riittävästi (ts. kodeiinin sijasta voi yksinkertaisesti ottaa lisää oksikodonia) ei kombossa kyllä mielestäni ole järkeä. Sen sijaan jos oksikodonia on rajoitettu määrä, pitäisi kodeiinin lisäyksen vaikuttaa positiivisesti (tietysti sillä oletuksella, että kodeiini itsessään henkilöllä toimii).

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 28 Aug 2016, 04:09

Omalla kohdallani tää tuli mieleen syystä että..
Oxy toimii kuin piri, omaten huikeemman antidepressiivisen vaikutuksen, kuin mitä mopolla.
Kodeiini toimii kuin mopo, ja mieltymykseni on kallellaan sedaatioon, mutta hivenen rajan yli sedaatiosta tulee turhan raskas olo, vaikka euforia olisi kohdillaan.

Siksi näitä mielin kikkailla.

Pelkiltään kun nykyisin kummankin ominaiset ominaisuudet ovat selkeästi korostuneena, enkä osaa enää valita klaaria tai sedaatiota, kun tahdon ne kummatkin. Kivunpoiston ja euforian, ilman et makaa turpeessa sedaatiosta tai tiltissä ilman riittävän sedaation tuomaa rauhantilaa.

Kiitos, hyvä tietää et menee samaan maksametaboliaan kiltisti yhdessä, eikä riitele kumpi saa paremman paikan, tuomarina entsyymi. :)
Keep it unreal.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Thu 27 Oct 2016, 18:57

Tuli vastikään kokeiltua budi & kodeiinikomboa.. Oli siis vähän vielä vkl jäljiltä stimulaskut, nii ensin otin 2kpl panacodia ja sit siitä 1,5 h kaverille kylään, se halus sauhutella..joten yep. Ja olipa kyllä kokemus, en yleensä syö panacodei ku niistä mulle mitää irtoa (nyt toki opatolet vähä pienemmät jonku aikaa olleet) ja en yleensä polttele, ku ei vaan oo ollu mun juttu. Mut toi kombo oli kyllä erikoinen, yksinään kode ei sanonu mitn. mut sauhujen jälkeen koko kropassa oli lämpöaalto..kesti pitkään ja tuli ihan ihmeellinen olo. Pelkät sauhut esim. tota edellisenä iltana juurikin stimulaskuihin, vain rentoutti. Eli jopa 2 pikku panacodilla oli yllättäen yhteisvaikutuksii kukan kans...

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Fri 28 Oct 2016, 03:24

Nyt tuli tämmönen homma mieleen , että toimiskohan temesta etanoli/pg liuokseen tehtynä potentoimaan opiaatteja IV käytössä?
Eli siis jos ne väsäis samoihin vetoihin , tässä tapauksessa fentanyyli + loratsepaami.
Lähinnä siis kiinnostais tietää voimistaako se temesta sitä IV rushia tuossa kombossa.

Vai onko parempi vaan syödä/kielen alle?
Syötynä ainakin nuokkuja voimistaa mukavasti.
Toisaalta saattaa viedä viimesetkin euforian rippeet fentasta tuo temesta.

Edit: Aloin tuossa oma toimiseksi ja laitoin samoihin vetoihin Fentanyyli analogia, loratsepaamia 1mg ja klonidiinia 150microa.
Sekoitin loratsepaamin ja klonidiinin etanolin sekaan, laimensin liuoksen ja filtteröin useamman kerran , sitte fenta litkut sekaan ja valmista.
Käytin puolet normaalia vähemmän fenta analogia turvallisuuden vuoksi.

Tulos: Hyvin toimi buusterina nousuihin , mutta lähinnä vaan nuokautti 2 x enemmän.
Ei ole mielestäni vaivan arvoista , kun nuo kielen alta niin äkkiä imeytyy kuitenkin.