Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Happohuppu
Apteekki

Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Post by Happohuppu » Thu 18 Dec 2014, 14:59

Petri6 wrote:Panacodien syöminen viihdemielessä erottelemattomana taas on niin äärimmäisen tyhmää, että sitä ei tarvitse edes sen kummemmin kommentoida.
Parasetamoli tuhoaa maksan, sitäkö tarkoitat? Mä aloitin päivittäisjarruttelun Panacodeilla ja yli puoli vuotta sitä tuli tehtyä ennen kuin kodeiini menetti tehonsa. Siinä vaiheessa mulla kului 100kpl-paketti viikossa ja kerta-annokset oli 8-12 Panacodia. Maksa-arvot on aina olleet kunnossa. Mulla siis Panacodien teho loppui ennen kuin niiden käyttö näkyi maksassa tai missään muuallakaan (paitsi jarrutolessa). Mun mielestä olisi ollut äärimmäisen tyhmää erotella Panacodit, koska se olisi vain aiheuttanut ylimääräistä hommaa.
Petri6 wrote:Muutenkaan en näe tarpeelliseksi ottaa yli 300mg opioidien kanssa kerralla, sillä muutoin se Lyrica tosiaan mielestäni jyrää liikaa opioidien vaikutusta. Itse otan yleensä metadonin kanssa maksimissaan 450mg vuorokaudessa jaettuna kolmeen erään ja viikonloppukäyttöä on ainakin puolen vuoden ajalta joka viikonloppu.
Ns. optimiannokset riippuu aina tolesta ja määristä mihin on tottunut. Jos sulla 300mg Lyricaa on paras annostus, jollain toisella se voi olla 1300mg.
Looking for planet Gong...

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 18 Dec 2014, 15:07

Happohuppu wrote:
Petri6 wrote:Panacodien syöminen viihdemielessä erottelemattomana taas on niin äärimmäisen tyhmää, että sitä ei tarvitse edes sen kummemmin kommentoida.
Parasetamoli tuhoaa maksan, sitäkö tarkoitat? Mä aloitin päivittäisjarruttelun Panacodeilla ja yli puoli vuotta sitä tuli tehtyä ennen kuin kodeiini menetti tehonsa. Siinä vaiheessa mulla kului 100kpl-paketti viikossa ja kerta-annokset oli 8-12 Panacodia. Maksa-arvot on aina olleet kunnossa. Mulla siis Panacodien teho loppui ennen kuin niiden käyttö näkyi maksassa tai missään muuallakaan (paitsi jarrutolessa). Mun mielestä olisi ollut äärimmäisen tyhmää erotella Panacodit, koska se olisi vain aiheuttanut ylimääräistä hommaa.
I don't even.

Toivon hartaasti, että kukaan ei ota mallia tästä. Vitun typerä ja turha riski. Erottelu on naurettavan pieni homma.
^^@_

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 18 Dec 2014, 15:46

zerk wrote:
Happohuppu wrote:
I don't even.

Toivon hartaasti, että kukaan ei ota mallia tästä. Vitun typerä ja turha riski. Erottelu on naurettavan pieni homma.
Joo no mä voin kertoa vain omasta kokemuksestani. Voisiko joku muu kertoa omastaan, jossa erottelemattomat Panacodit on vaikuttaneet negatiivisesti maksaan?

En missään nimessä pidä suositetavana pumpata itseensä älyttömiä määriä parasetamolia, mutta eipä siitä mulle ongelmia ole tullut.

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Thu 18 Dec 2014, 17:11

Happohuppu wrote:Joo no mä voin kertoa vain omasta kokemuksestani. Voisiko joku muu kertoa omastaan, jossa erottelemattomat Panacodit on vaikuttaneet negatiivisesti maksaan?
Tuskin voisi, ellet satu olemaan meedio. Järjestään nuo parasetamolin yliannostukset johtavat nimittäin maksanekroosiin ja kuolemaan. Jokainen voi sitten tykönään päättää valitseeko mieluummin 15 minuuttia vievän erotteluprosessin vai todellisen riskin tuskalliseen kuolemaan.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 19 Dec 2014, 02:37

Happohuppu wrote: Ns. optimiannokset riippuu aina tolesta ja määristä mihin on tottunut. Jos sulla 300mg Lyricaa on paras annostus, jollain toisella se voi olla 1300mg.
Ainakaan tramadolin kohdalla toleranssi toivottuihin vaikutuksiin ei mitenkään kasvata toleranssia kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin, en tiedä sitten onko toisin Lyrican kanssa. Jokatapauksissa pidän yli gramman annoksia aivan turhana riskinottona kunnes toisin todetaan.

edit: Ja mitä tulee parasetamoliin, niin sen liiallinen nauttiminen on todella suuri ja täysin turha riski ja on joissain maissa (muistaakseni Briteissä) jopa johtavin maksavaurion aiheuttaja. 26-vuotiaana kaverillani todettiin alkava maksakirroosi, taustalla tietysti rankkaa alkoholin käyttöä ja kaiken muunkin käyttöä, mutta ei voi olla epäilemättä etteivätkö lääkärin määräämät (vaikka tiesi kaverin olevan alkoholisti) 1g Paratabsit reilulla kädellä annosteltuna olisivat voineet tehdä osansa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sun 21 Dec 2014, 23:18

Mitens sienet + Lyrica laskuissa?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Mon 22 Dec 2014, 07:13

Lyrica boostii kaikkea. Omasta kokemuksesta voin kertoa että olo on mukava, mutta värit ja ääriviivat jatkaa leikkiään sitten vielä jonkun aikaa. Toksisuudesta en osaa sanoa. Huonoa oloa ei ole kuitenkaan ikinä tullut. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Fri 02 Jan 2015, 00:23

CrystalBanana wrote:Sitten entä propral ja xanor? Sopiiko jos on ottanut Lyricaa? Tiedän et Lyrica boostaa xanorin vaikusta mut en ole siis sillä viihteilemässä, kelasin vaan et jos tulee sellainen tilanne et täytyisi ottaa joko propralia ja/tai xanoria ihan ohjeen mukaisesti mutta Lyricaa olis alla suuri annos, esim. 300-500mg niin uskaltaako vai kolkuttaako viikatemies tai psykoosi ovea? :D

En usko et on mitään vaaraa, Bentsot ja Lyrica yleisesti ihan turvallinen combo järkevillä annoksilla. Varoitan vaan et Lyrica skulaa kaikilla aika eri tavalla. Jos esimerkiksi buprea buustin lyricalla niin 300mg tekee hyvin tehtävänsä ja olo on hyvä, kun taas frendillä lähtee jalat alta jo alle 200mg annoksilla ilman alkoakin. Kannattaa tunnustella vähän et miten se pelkkä Lyrica toimii ensin, sit xanoria varovasti perään. Ja joillain lyrica tosiaan vaikuttaa aika radikaalisti tohon motoriikkaan, eli niinku Happohuppu sano, kannattaa pysyä kotosalla :D

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Tue 27 Jan 2015, 02:01

Opiaate wrote:
CrystalBanana wrote:Sitten entä propral ja xanor? Sopiiko jos on ottanut Lyricaa? Tiedän et Lyrica boostaa xanorin vaikusta mut en ole siis sillä viihteilemässä, kelasin vaan et jos tulee sellainen tilanne et täytyisi ottaa joko propralia ja/tai xanoria ihan ohjeen mukaisesti mutta Lyricaa olis alla suuri annos, esim. 300-500mg niin uskaltaako vai kolkuttaako viikatemies tai psykoosi ovea? :D

En usko et on mitään vaaraa, Bentsot ja Lyrica yleisesti ihan turvallinen combo järkevillä annoksilla. Varoitan vaan et Lyrica skulaa kaikilla aika eri tavalla. Jos esimerkiksi buprea buustin lyricalla niin 300mg tekee hyvin tehtävänsä ja olo on hyvä, kun taas frendillä lähtee jalat alta jo alle 200mg annoksilla ilman alkoakin. Kannattaa tunnustella vähän et miten se pelkkä Lyrica toimii ensin, sit xanoria varovasti perään. Ja joillain lyrica tosiaan vaikuttaa aika radikaalisti tohon motoriikkaan, eli niinku Happohuppu sano, kannattaa pysyä kotosalla :D
Ensinnäkin, kiitos asiallisesta vastauksesta (Happohuppu:lle myös). Oon huomannut että täällä saa välillä kovin hyökkääviä ja vittumaisia vastauksia asiallisesti esitettyihin kysymyksiin, ja varsinkin ihmisille jotka eivät ole yhtä tietoisia ko. asioista kuin vastaaja, eikä aloittajan tekstiä aina edes lueta kunnolla. Jännää miten aikuiset ihmiset ilmaisevat välillä mielipiteitään kuin suppeakatseiset teinit konsanaan. No, meillä kaikilla on niitä huonompia päiviä. Mutta peukut teille.

Lyrica on nyt tässä ajan kuluessa tullut mulle tutummaksi, ja kotona oonkin testaillut, aluksi varovaisesti. Jotenkin henk. koht. tuntuu, ettei se boostaa oikein mitään, vaikka kovin monet hehkuttaa. Mulla on tosi korkea luontainen toleranssi melkein kaikkeen, jostain syystä. Olen pari kertaa ottanut Xanoria Lyrican kanssa, en "haluun-vetää-pään-mahdollisimman-sekasin" -fiiliksellä, vaan lähinnä rauhoittumaan ja antamaan unta. Xanoriinkin mulla on hyvin korkea toleranssi vaikka sitä aikasen harvoin käytän, eikä Lyrica näyttänyt sen toimintaa muuttavan suuntaan tai toiseen. Lyrica -annostus pienennettiin mulla myös 150mg annostukseen koska suurempi annos oli ihan samaa luokkaa kuin pienempi (ja haittavaikutukset pieneni kun annos pieneni). Propralia en ole ottanut ollenkaan, sillä sille ei ole tullut _tarvetta_, mutta veikkaan ettei siitä sen kummempia ristivaikutuksia Lyrican kanssa tulisi.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 02 Feb 2015, 19:41

Kisu wrote:
Happohuppu wrote:Joo no mä voin kertoa vain omasta kokemuksestani. Voisiko joku muu kertoa omastaan, jossa erottelemattomat Panacodit on vaikuttaneet negatiivisesti maksaan?
Tuskin voisi, ellet satu olemaan meedio. Järjestään nuo parasetamolin yliannostukset johtavat nimittäin maksanekroosiin ja kuolemaan. Jokainen voi sitten tykönään päättää valitseeko mieluummin 15 minuuttia vievän erotteluprosessin vai todellisen riskin tuskalliseen kuolemaan.
Ei tässä mihinkään maksanekroosiin saakka tarvii mennä. Mulle riittäisi ihan se, että joku kertoisi maksa-arvojensa kohonneen poikkeuksellisen paljon parasetamolin takia ja laskeneen kun lopetti parasetamolin käytön. Itselläni kun on aina olleet arvot normaalit.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 02 Feb 2015, 20:12

Petri6 wrote:
Happohuppu wrote: Ns. optimiannokset riippuu aina tolesta ja määristä mihin on tottunut. Jos sulla 300mg Lyricaa on paras annostus, jollain toisella se voi olla 1300mg.
Ainakaan tramadolin kohdalla toleranssi toivottuihin vaikutuksiin ei mitenkään kasvata toleranssia kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin, en tiedä sitten onko toisin Lyrican kanssa. Jokatapauksissa pidän yli gramman annoksia aivan turhana riskinottona kunnes toisin todetaan.
Kyllä toleranssi voi kasvaa mihin vain, myös kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin. Miten muuten on selitettävissä esim. se, että monet saa kouristuksia annoksilla, jotka muhun ei vaikuta enää yhtään mitenkään?

Ja mitä tarkoittaa "kunnes toisin todetaan"? On mahdotonta sanoa millekään aineelle yleispätevää optimiannosta tai riskiraja-annosta, koska sellaisia ei ole. Se on aina toleranssista ja käyttöhistoriasta kiinni.

Esim. bupre voi jarrutolettomalle kolista jo 0,2mg annoksella, kun taas hc-nisti voi rännätä 20mg eikä se tunnu missään. Optimiannos on jossain siinä välillä, ja se on käyttäjäkohtaista.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 03 Feb 2015, 03:17

Happohuppu wrote:
Petri6 wrote:
Kyllä toleranssi voi kasvaa mihin vain, myös kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin. Miten muuten on selitettävissä esim. se, että monet saa kouristuksia annoksilla, jotka muhun ei vaikuta enää yhtään mitenkään?

Ja mitä tarkoittaa "kunnes toisin todetaan"? On mahdotonta sanoa millekään aineelle yleispätevää optimiannosta tai riskiraja-annosta, koska sellaisia ei ole. Se on aina toleranssista ja käyttöhistoriasta kiinni.

Esim. bupre voi jarrutolettomalle kolista jo 0,2mg annoksella, kun taas hc-nisti voi rännätä 20mg eikä se tunnu missään. Optimiannos on jossain siinä välillä, ja se on käyttäjäkohtaista.

Mulla monesti tullu huono olo, kouristuksia yms niin pienistä annoksista ettei ne toimi ns."viihteellisesti". Sanotaan nyt vaikka et mun pitäis ottaa 600mg tramadolia et saan siitä viihdettä irti, niin noi haittavaikutukset tulee mulla joka kerta sillä samalla annoksella (alle 400mg.) En tiiä ymmärsinkö nyt oikein? Siis meinasit että kun toleranssi kasvaa siihen määrään millä saavutetaan haluttu olotila, niin samalla kasvaa toleranssi myös kouristusherkkyydelle? Eli jos söisin paljon tramalia, niin kouristuskynnykseni nousisi muun tolen mukana. Mulla tää ei oo paikkaansa pitänyt, toki nää kaikki tsydeemit riippuu mistä roikkuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, joten en vanno että kaikilla olisi samoin.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 04 Feb 2015, 22:34

Happohuppu wrote:
Petri6 wrote:

Tramadolin kohdalla monet ovat ottaneet suuria annoksia (esim. yli gramman) ilman ongelmia ja sitten saaneet pienemmästä annoksesta kohtauksen -> toleranssi ei kasva kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin. Muutenhan sitä voitaisiin kipuunkin määrätä vaikka gramman annoksia, kun potilaan toleranssi nousee.

Se pitääkö sama paikkansa pregabaliinin kanssa, on vielä epäselvää. Se, etteivät isot pregabaliiniannokset aiheuta sinulle kouristuksia (tai eivät ole vielä aiheuttaneet) ei kerro yhtään mistään yhtään mitään. Toivotut vaikutukset päihteissä ovat usein toleranssista kiinni, epätoivotut (kuten kouristukset tramadolin yhteydessä) eivät aina ole.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 05 Feb 2015, 13:11

Opiaate wrote:Mulla monesti tullu huono olo, kouristuksia yms niin pienistä annoksista ettei ne toimi ns."viihteellisesti". Sanotaan nyt vaikka et mun pitäis ottaa 600mg tramadolia et saan siitä viihdettä irti, niin noi haittavaikutukset tulee mulla joka kerta sillä samalla annoksella (alle 400mg.) En tiiä ymmärsinkö nyt oikein? Siis meinasit että kun toleranssi kasvaa siihen määrään millä saavutetaan haluttu olotila, niin samalla kasvaa toleranssi myös kouristusherkkyydelle? Eli jos söisin paljon tramalia, niin kouristuskynnykseni nousisi muun tolen mukana. Mulla tää ei oo paikkaansa pitänyt, toki nää kaikki tsydeemit riippuu mistä roikkuu ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, joten en vanno että kaikilla olisi samoin.
Aivan, se on aina käyttäjäkohtaista. Tramadoli, kuten muutkaan päihdyttävät aineet, ei vaikuta kaikkiin ihmisiin samalla lailla. Toiset on herkempiä negatiivisille vaikutuksille kuin toiset.

Mä en todellakaan kannusta sua (tai ketään muutakaan) syömään enemmän tramadolia, vaikutat olevan herkkää kouristuksille.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 05 Feb 2015, 13:17

Petri6 wrote:Tramadolin kohdalla monet ovat ottaneet suuria annoksia (esim. yli gramman) ilman ongelmia ja sitten saaneet pienemmästä annoksesta kohtauksen -> toleranssi ei kasva kouristusriskiä lisääviin vaikutuksiin. Muutenhan sitä voitaisiin kipuunkin määrätä vaikka gramman annoksia, kun potilaan toleranssi nousee.

Se pitääkö sama paikkansa pregabaliinin kanssa, on vielä epäselvää. Se, etteivät isot pregabaliiniannokset aiheuta sinulle kouristuksia (tai eivät ole vielä aiheuttaneet) ei kerro yhtään mistään yhtään mitään. Toivotut vaikutukset päihteissä ovat usein toleranssista kiinni, epätoivotut (kuten kouristukset tramadolin yhteydessä) eivät aina ole.
Kaikki on yksilöllistä, ja se mun pointti tässä onkin. Siksi esimerkiksi optimiannoksia tai maksimiannoksia ei voi yleispätevästi määritellä. Se mikä toimii itselle, ei välttämättä toimi toiselle.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 05 Feb 2015, 14:32

Joo isoin juttu täs kummiskin aina muistuttaa ihmisille, on siitä KOURISTELURISKISTÄ.

Lyrican ja tramalin kohalla ne alkaa oleen aika hyvät 1000mg annoksilla. KAIKILLE Itselle tuli lyricasta kait 600mgeen kohalla ja ennen pystyi helposti syömään yli gramman annoksia. Enkä ole tässä kohtaa ainut käyttäjä jolle on käynyt näin. Tästä nyt kandeis jengin sen verta alkaa puhuun, että jokaisessa paikassa ihmiset ymmärtäis sen jutun. Käyttäessä huumeita jossa kouristusriski alenee niin kombottaessa näitä stimuihin ym niin voi olla vaikutukset todella vaarallisia.

Lyrica ja Tramalit on kivoja huumeita ja hyvii lääkkeitä, mutta se kouristeluriski tekee niiden vaarallisuuteen aikamoisen twistin. Myös ylipäätänsä näiden aivokemiallinen vaikutus on todella erilainen, kuin muiden opiaattien tai vaikka bentsojen. Eli olkaahan varovaisii. Monet jotka tietää rajansa niin on monesti jo yllättynyt.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 05 Feb 2015, 16:17

Kyllä ne suositellut maksimiannokset on määritelty lääkevalmisteille ihan syystä - tramadolin kohdalla tämä suositeltu maksimi on sen 400 mg vuorokaudessa.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 09 Feb 2015, 14:54

mellow wrote:Kyllä ne suositellut maksimiannokset on määritelty lääkevalmisteille ihan syystä - tramadolin kohdalla tämä suositeltu maksimi on sen 400 mg vuorokaudessa.
Niin, lääkekäytössä. Viihdekäyttö on eri asia.

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Mon 09 Feb 2015, 17:09

Dexma wrote:Lyrican ja tramalin kohalla ne alkaa oleen aika hyvät 1000mg annoksilla. KAIKILLE Itselle tuli lyricasta kait 600mgeen kohalla ja ennen pystyi helposti syömään yli gramman annoksia. Enkä ole tässä kohtaa ainut käyttäjä jolle on käynyt näin. Tästä nyt kandeis jengin sen verta alkaa puhuun, että jokaisessa paikassa ihmiset ymmärtäis sen jutun. Käyttäessä huumeita jossa kouristusriski alenee niin kombottaessa näitä stimuihin ym niin voi olla vaikutukset todella vaarallisia.
Mä kans painotan varovaisuutta (vaikka multa itseltäni se aikoinaan puuttuikin). Musta tuntuu että Tramal vaikuttaa aivoissa hyvinkin pitkään ja sen käyttö voi aiheuttaa tuon vaikutuksen kumuloitumista, jolloin on mahdollista saada kouristuskohtaus suhteellisen pienelläkin annoksella.

Mut kaikki on yksilöllistä. Mikä toimii yhdelle ei toimi toiselle.

chaosgirl
Tuppisuu

Post by chaosgirl » Wed 18 Mar 2015, 15:18

Onko kellään kokemusta oksatsepaami + kodeiini kombosta? Millaiset annokset ovat vielä turvallisia jos toleranssi kumpaankaan ei ole kovin korkea?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 18 Mar 2015, 16:12

chaosgirl wrote:Onko kellään kokemusta oksatsepaami + kodeiini kombosta? Millaiset annokset ovat vielä turvallisia jos toleranssi kumpaankaan ei ole kovin korkea?
Ihan hyvältä combolta omaan korvaan kuullostaa jos okatsepaamista pitää mut sit annoksista.

En mä usko että tossa on mitään suurempaa vaaraa kunhan pysyt noissa mitkä mainitsit, ottaisin ite 300mg kodeiinia ja 45mg okatsepaamia ainakin noilla sais jo sellaista lungii chillii fiilistä 8) edit: mainitsit ettei ole toleranssia jos on opioidinaïvi persoona niin kokeilisin varmaan jollain 225mg kodeiinia ja 30mg okatsepaamia. Muista erotella jos panacodeja on.

Jos olet jo aikaisempia aineita koittanut ja olet kokenut ettet ole yliherkkä kummallekkaan niin sit vain hakemaan ideaalista kodeiini/okatsepaami annosta itsellesi.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

chaosgirl
Tuppisuu

Post by chaosgirl » Wed 18 Mar 2015, 22:30

Tällä hetkellä menossa 3 x 15mg opamox, 3 + Panacod sekä hieman alkoholia ja kofeiinia. Kuulostaako pahalta? Ihan hyvä olo toistaiseksi, rauhallinen mutta lievää ahdistusta havaittavissa. Ei väsytä.

//edit: en ole syönyt tänään mitään (anoreksia alkamassa taas :( )

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Thu 19 Mar 2015, 03:12

chaosgirl wrote:Tällä hetkellä menossa 3 x 15mg opamox, 3 + Panacod sekä hieman alkoholia ja kofeiinia. Kuulostaako pahalta? Ihan hyvä olo toistaiseksi, rauhallinen mutta lievää ahdistusta havaittavissa. Ei väsytä.

Eei tuo mikään liian hazardi combo ole. Mutta yleisesti alkoholi, bentsot ja opiaatit/oidit ei ole suositeltava combo, varsinkaan pienellä toleranssilla. Mutta noin pieni määrä panacodia ja alkoholia ei luulis olevan vaaraksi. Mut jos satut joskus ottamaan esim. Oxyja, buprea tai muita vahvempia oppareita niin suosittelen alkoholin jättämistä combosta pois. Hyviä chillailuhetkiä! :up:

Personaes
OD

Post by Personaes » Thu 19 Mar 2015, 11:32

Dormicum samoissa vedoissa joko bupren, morfiinin tai oksikodonin kanssa on aika mahtavaa. Dormarit pelkiltäänkin vaikuttaa kivasti mutta se opiaatti/oidi siinä seassa vasta kivalta tuntuukin...
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 20 Mar 2015, 14:01

Kuten olen useasti maininnut, vievät bentsot minulla huomattavasti pois opioidien euforiaa. Tästä syystä käytän maksimissaan 30mg oksatsepaamia, jos otan sitä opioidien kanssa (vaikka toleranssia löytyykin). Alkoholi on minulle tuollaisessa kombossa (ja muutenkin) vain haitaksi enkä käytäkään sitä tästä syystä ollenkaan.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Fri 20 Mar 2015, 16:29

chaosgirl wrote:Tällä hetkellä menossa 3 x 15mg opamox, 3 + Panacod sekä hieman alkoholia ja kofeiinia. Kuulostaako pahalta? Ihan hyvä olo toistaiseksi, rauhallinen mutta lievää ahdistusta havaittavissa. Ei väsytä.

Ihmisen keho kestää yllättävän paljon, jos turhaan jännittää niin saatat saada vain plasebo:n aiheuttamia oireita.
Opiaate wrote:Eei tuo mikään liian hazardi combo ole. Mutta yleisesti alkoholi, bentsot ja opiaatit/oidit ei ole suositeltava combo, varsinkaan pienellä toleranssilla. Mutta noin pieni määrä panacodia ja alkoholia ei luulis olevan vaaraksi. Mut jos satut joskus ottamaan esim. Oxyja, buprea tai muita vahvempia oppareita niin suosittelen alkoholin jättämistä combosta pois. Hyviä chillailuhetkiä! :up:
Mulla alkoholi suorastaan tuhoaa kaikkien opioidien euforian. Niin turhaa juoda hyvässä notkussa jotain bisseä, parhaimillaan pääset kumartamaan wc-pönttöä :D

Ehkä melkein sama oikeastaan bentsojen kanssa (vaikka vähän riippuu mistä roikkuu taas kyseessä).
Buprenorfiinin kanssa menee kyllä bentsot tosi hyvin kun toleranssia löytyy. Olen tosin todennut etitsolaamin buustaavan ainakin buprenorfiinin vaikutusta aivan uuteen potenssiin, nm. sain valveunia aikaiseksi ekaa kertaa 3 vuoteen bupresta :up: Henkilökohtaisia kokemuksia taas, bentsotkin vaikuttaa ihmisiin niin eri tavoin, mistä tykkää jne.
Last edited by Metku on Fri 20 Mar 2015, 16:38, edited 1 time in total.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Tue 24 Mar 2015, 16:46

ekaa kertaa tarkotuksella otin 4 norlfexia subuvetojen apetiiseriksi,kuulemma ihan ok boosteri puprelle.kieltämättä ihan lunki olo nyt jo eli peukku pers..pystyssä jään odottamaan meganotkuboostikitkusuperkolinoita. :P :P tosiaan monasti kuullu/lukenu että sopii hyvin pupren kanssa tää ja nyt sitten tarkotuksella koitan että onko jutussa perää!raportoin myöh.

aika lunki olo.
-=€ukataforia eis pathoS=-

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Sat 06 Feb 2016, 19:24

Buprenorfiini ja mxp. Mitä sanotte?
Dissot ja opiaatit vaan tuntuu omaavan sen tietyn synergian ja houkuttais koittaa mut mites ne mahdolliset riskit?
Hengityslama joo jos liikaa alkaa molemmat doupit "upottaan" mut onko mitää aivojen oikosulkuvaaraa tiedossa?

Tramal nyt tuskin sopii kun on nii likanen douppi muutenki.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Tue 16 Feb 2016, 16:23

Ota eka pubrea, kato miten vaikuttaa ja lähe sit varovasti titraamaan disson annosta sinne asti että olet hyvissä, välillä pidä taukoa. Tällä tavalla itellä ei ole koskaan tullut miinkäänsortin haittavaikutuksia paitsi että dissoo ollu liikaa ja on lähdetty avaruuteen ajamaan patjalla rallia, (makasin sillon patjalla ja pidin käsillä patjan reunoista kiinni ku tuntu että liikun valonnopeudella tms :D.)

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Tue 16 Feb 2016, 18:49

Mitä mieltä opiaatti + LSD kombosta? Oksikodonia tai vaihtoehtoisesti unikkoteetä. Mahtaako maltillisetkin opiaattiannokset viedä terän pois LSD:ltä?