Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
eNZYMe
OD

Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Post by eNZYMe » Fri 05 Sep 2014, 20:16

Montana wrote:Mites unikkoteen kanssa, sitä lienee turvallista ryystellä esim päivää ennen mdman ottoa?
Ei ole mitään harmia. Voi vetää vaikka samaan aikaan. Riippuen tolesta voi vähän peittää vaikutuksia, mut itselläni kyllä mdma puskee läpi ja toimii ihan normaalisti. Tosin jos opiodit toimii todella vahvasti, niin silloin saattaa jarruolo voittaa. Tolesta kiinni.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Fri 05 Sep 2014, 22:29

Ok. Kiitokset vastauksista.

ReiluHessu
Tuppisuu

Post by ReiluHessu » Sat 27 Sep 2014, 17:47

Tässä tuli itellä mieleen, kun on lääkityksenä concerta 1-2x36mg päivässä ja äsken jouduin ottamaan reilun millin rivatrilia lihaslukkoon kun ei ollut parempiakaan relaksantteja, että voiko näillä kahdella olla keskenään mitään haittavaikutuksia? pari kertaa aikasemmin tehnyt saman ja eipä siitä mitää haittaa ole itelle ollut mutt aattelin kysyä teiän mielipiteitä.

Ja toinen mitä oon miettiny on toi unikkotee, kun metyylifenidaatin kanssa ilmeisesti pitäis välttää mao-estäjiä ja jotenkin mulla on mielikuva että unikkotee voisi jotai mao-estäjiä sisältää. Hyvin mahdollista myös että muistan päin vittua.Ja kun aloin muisteleen niin oonhan mä saman päivän aikana syöny lääkkeeni aamulla ja ilallla juonu teetä ja toimi muistaakseni ihan normaalisti.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Sat 27 Sep 2014, 18:21

^^KUmmasakaan ei pitäisi olla mitään ongelmaa, kuten iteki sanoit että oot jo yhdistelly noita, niin tuskinpa edes mahollisuutta yksilökohtaseen sattumaan.

peemies
Lepakko

Post by peemies » Mon 29 Sep 2014, 18:27

Mites MDMA+MDPV-kombo? Uskaltaako ottaa yhtaikaa, tai millaista breikkiä pitäs pitää peeveestä ennen mämmiä?
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Wed 01 Oct 2014, 18:35

peemies wrote:Mites MDMA+MDPV-kombo? Uskaltaako ottaa yhtaikaa, tai millaista breikkiä pitäs pitää peeveestä ennen mämmiä?
Huhuhh, vaikuttaa aika hardcorelta. Ei siis ole mitään kokemusta pevekistä, mutta kun luin tuon topicin läpi nii jäi vaa semmone kuva, et olis iha vitu stydiä sygoosi douppia. Itellä silti kiinnostaa juuri tämmöset HC-combot, eli jos meinasit vetää nii kirjottele ihmeessä jotaki. :D Ite voin vastata vain, et kyl uskaltaisin ottaa, mut varautuisin saatanallisiin laskuihin, eli varmaan todella hauskaa luvassa... Ei varmaan ole sen arvoista?

Ite aattelin tän kuukauden vetää varmalla kofeiini + nikotiini + kannabis + diatsepaami combolla ja kirjoitella riimuja, sekä kuunnella musiikkia. Ehkä vähän amfea sekaan ja jos enää löydän sieniä nii sit varmaan hippiflippailen ekaa kertaa, ku nyt on ekstaasista yli kolmen kuukauden tauko. :)

Itse kysymyksenä on, et onko jollain jotain kerrottavaa, breakthrough DMT:n, MDMA:n ja vaikka lisäksi vielä kannabiksen yhteisvaikutuksista? Miltä tuntui ja vielä parempi kysymys, et oliko sen arvoista?

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Fri 21 Nov 2014, 01:24

Lähiaikoina olen käyttänyt opiskellessa normi kombona buprenorfiini+amfetamiini tai buprenorfiini+metyylifenidaatti, lisäksi vaihtelevissa määrin betsoja ja sirdaludia. Nyt olin suunnitellut ottavani komboa tälläisillä annoksilla:
subua + 36mg conserta* + piriä**
Tiedän ettei kyseinen kombo ole ainakaan täysin riskitön, mutta pitäisittekö sitä kuinka vaarallisena? Uskaltaisinko siis ottaa kombon huoleti vai onko se vain typerää terveydellään/hengellä leikkimistä?

On vain päässyt käymään sellainen tilanne ettei ole concertoja enempää ja pirikin on aika vähissä. En ole varma riittäisikö tuo pirin määrä paljaaltaan pitämään minut huomenna tarpeeksi virkeenä ja keskittymiskykyisenä koulussa, varsinkin kun tuntuu siltä että on uneton yö tulossa.

*texiä ottaessa jos en viihteile ottaisin normaalisti 54mg tai 2x36mg noin 4h väliä pillereiden ottamisessa ja kokonaisina nautin siis consertat.

**piriä ottaisin alkuun vähintään puolet vähemmän kuin normaallisti. Siitä sitten olon mukaan lisää jos tarvitsisi.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 21 Nov 2014, 15:42

rebirth wrote: subua + 36mg conserta* + piriä**
Pyri ainakin pirit ottaan aina concertan jälkeen niin on helpompi pysyä perillä omasta olosta. Ei tuo sillai riskikombo kait ole, mutta helposti tulee tosi pahaolo ja inhottava fiilis jos vetää liikaa ja concertat yllättää liikaa kesken laskujen tai jonkun.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Fri 21 Nov 2014, 20:21

Dexma wrote: Pyri ainakin pirit ottaan aina concertan jälkeen niin on helpompi pysyä perillä omasta olosta. Ei tuo sillai riskikombo kait ole, mutta helposti tulee tosi pahaolo ja inhottava fiilis jos vetää liikaa ja concertat yllättää liikaa kesken laskujen tai jonkun.
Kiitoksia paljon infosta :)
Juuri näinpäin olin suunnitellutkin ne ottavan. Jätin kuitenkin tällä erää kyseisen kombon ottamatta kun ajattelin että olisi varmaan fiksuinta testata tuo yhdistelmä ekan kerran omissa oloissa eikä julkisella paikalla missä pitäisi selväpäiseltä vaikuttaa.

savo
Psykonautti

Post by savo » Fri 21 Nov 2014, 22:43

Bupre (subutex tai xone entiiä) millin verran noin suurinpiirtein, bentsoja rivaa (muutamia kakkosia), xanoreita (muutamia depotteja onko ne nyt ykkösiä), lyricaa (ainakin 1600milliä), piriä (en muista miten paljon), lakkaa (useempi pumpullinen) ja kuningas alkoholia tietysti.

Aika hazardikomboja nuo en suosittele.

Mut seuraavana päivänä jatkettiin. Mukaan tuli vaa enemmän sitä alkoholia ja bupre jäi pois. Ja tietysti lyrican annokset kasvoi.

Tulee tälleen jälkeenpäin mietittyy että onneks on hengissä noitten jäläkeen :)

EDIT: Nuo kaikki siis vuorokauden aikana ei kaikkia kerralla :D
Last edited by savo on Sat 22 Nov 2014, 11:04, edited 1 time in total.
No one lives forever

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 21 Nov 2014, 23:05

No huh huh, itse syön Lyricaa joka viikonloppu metadonin kanssa, mutta edes pelkän Lyrican kanssa en menisi yli gramman annokseen saati sitten tuollaisessa kombossa, vähintään epileptinen kohtaus on taattu (tietty noi bentsot saattaa siinä jeesata).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sun 30 Nov 2014, 00:58

Mites Lyrica kodeiinin kanssa? Kuinka järkevä combo olisi kyseessä? Bluelightin mukaan olisi erittäinkin toimiva ja pidentäisi / syventäisi kodeiinin vaikutusta. Olis tässä tarkoitus huomenissa testata mutta jäänyt vähän epäselväksi paljonko Lyricaa pitäis ottaa ja kuinka monta tuntia(?) ennen kodeiinin nauttimista? Ja onko kodeiinin määrällä sen kummemmin väliä kun Lyrica kanssa ottaa?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 30 Nov 2014, 07:17

CrystalBanana wrote:Mites Lyrica kodeiinin kanssa? ?
Ihan jees. Kamaa kehoon vain :)

Isoilla doseilla menee enemmän lyrica voittoseksi se olo ja pienillä doseilla kodeiini voittoseksi.

Monesti kyl itellä se lyrica olo vetää ittensä sen opiaatti olon päälle. Tulee sellaiset öö psykedeelisemmät notkut tai ahkerampi olo.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sun 30 Nov 2014, 14:53

Dexma wrote:
CrystalBanana wrote:Mites Lyrica kodeiinin kanssa? ?
Ihan jees. Kamaa kehoon vain :)

Isoilla doseilla menee enemmän lyrica voittoseksi se olo ja pienillä doseilla kodeiini voittoseksi.

Monesti kyl itellä se lyrica olo vetää ittensä sen opiaatti olon päälle. Tulee sellaiset öö psykedeelisemmät notkut tai ahkerampi olo.
Okei. Oon just kolunnut Bluelightia läpi mut ei löydy tarpeeks tietoja (tai sit oon niin käsi). Kelasin tänään ottaa 300mg Lyricaa tuntia ennen 400mg kodeiiinia. Jossain oli varoituksena et pregabalin (pregabaliini suomeksi? en tiedä) ja kodeiini olisi vaarallinen yhdistelmä. Millä tapaa ja onko tossa mitään perää?

Vielä jos joku tietäväinen kertoisi mulle et minkälaiset doset on järkeviä tällä combotuksella. Lyricaa sain ekaa kertaa siis vasta tossa pari päivää sitten et en tiedä siitä kauheasti. Onko kodeiinin kanssa combottaessa järkevää ottaa samaan aikaan, Lyrica ennen kodeiinia voi toisin päin?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 30 Nov 2014, 15:42

CrystalBanana wrote: Onko kodeiinin kanssa combottaessa järkevää ottaa samaan aikaan, Lyrica ennen kodeiinia voi toisin päin?
Ehkä ensin sitä lyricaa vaik se 150 mg -300mg sit tunnin päästä otat VAIN 300mg kodeiinia. Sun keho ei sulata suurempaa määrää kodeiinia kerralla. Tai siis suurimmalla osalla se yli 300mg doset menevät hukkaan. En kyl tiiä onko siinä perää, että jotkut sanoo, että jos on toleranssia kodeiinia kohtaan niin sit se voi sulattaa hieman enemmän, mut yleensä siis se 300mg on maksimi dose kerralla. Eikä buusteja tartte päivän aikana ottaa.
tRip wrote:

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sun 30 Nov 2014, 16:35

Dexma wrote:
CrystalBanana wrote: Onko kodeiinin kanssa combottaessa järkevää ottaa samaan aikaan, Lyrica ennen kodeiinia voi toisin päin?
Ehkä ensin sitä lyricaa vaik se 150 mg -300mg sit tunnin päästä otat VAIN 300mg kodeiinia. Sun keho ei sulata suurempaa määrää kodeiinia kerralla. Tai siis suurimmalla osalla se yli 300mg doset menevät hukkaan. En kyl tiiä onko siinä perää, että jotkut sanoo, että jos on toleranssia kodeiinia kohtaan niin sit se voi sulattaa hieman enemmän, mut yleensä siis se 300mg on maksimi dose kerralla. Eikä buusteja tartte päivän aikana ottaa.
Miten muistelin melkein sadanprosentin varmuudella että toi kodeiinin yläraja ois ollut 400mg ja sen jälkeen menee hukkaan. Asd no kiva kun korjasit kumminkin. Joo en buustaisi kodeiinin kanssa koskaan koska siitä ei ole hyötyä.

Mutta minkä takia tää combotus (siis lyrica plus opiaatit) olis vaarallinen? Vai onko toi kuulemani vaan ihan liibalaabaa?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sun 30 Nov 2014, 17:51

CrystalBanana wrote:
Mutta minkä takia tää combotus (siis lyrica plus opiaatit) olis vaarallinen? Vai onko toi kuulemani vaan ihan liibalaabaa?
Ei kait se vaarallinen ole? Kaikki nistit kombottaa opiaatteja ja lyricaa aina...

Eihän siinä mitään maksa juttuja ole? en mä vain keksi mitään.
tRip wrote:

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Mon 01 Dec 2014, 00:39

Dexma wrote:
CrystalBanana wrote:
Ei kait se vaarallinen ole? Kaikki nistit kombottaa opiaatteja ja lyricaa aina...

Hmm joo ei kait se oo vaarallinen mitä nyt täs pari tuntia kulutin aikaa lueskellen foorumeita.

Eikö Lyrica oo aika sopiva monien lääkkeiden kanssa? Tässä tuli just mieleen kun kelailin mitä lääkkeitä mulla on käytössä että sopiikohan ne yhteen, unohtui kysyä viimeksi lekurikäynnillä. Se tosin ei oo mikään yleislääkäri vaan keskittyy tiettyyn asiaan mun kohdalla. Sille en kyllä kaikistä lääkkeistä edes viitsi mainita ettei tuu leimausta, mulla on toinen lekuri jolta saan ahdistuslääkkeet.

- Tietääkö kukaan sopiiko Lyrica käytettäväksi yhdessä sertralinin (ssri-lääke) kanssa? Mulla on ollut se pari vuotta käytössä ahdistushäiriöön, tosi pieni annostus, 25mg, sen voisin periaatteessa lopettaa kun tuskin kauheasti tollainen annostus edes vaikuttaa mut jotenkin ei vielä uskalla. Jäänyt vaan tavaksi ottaa se.

Sitten entä propral ja xanor? Sopiiko jos on ottanut Lyricaa? Tiedän et Lyrica boostaa xanorin vaikusta mut en ole siis sillä viihteilemässä, kelasin vaan et jos tulee sellainen tilanne et täytyisi ottaa joko propralia ja/tai xanoria ihan ohjeen mukaisesti mutta Lyricaa olis alla suuri annos, esim. 300-500mg niin uskaltaako vai kolkuttaako viikatemies tai psykoosi ovea? :D Oon ihan pihalla tästä Lyricasta kun se on mulle määrätty vasta alle viikko sitten ja nyt tajusin että mullahan on muitakin lääkkeitä käytössä. Lekuri valitettavasti lomalla niin ei pääse siltä kysymään. No juuh. Iski vaan pienenmoinen paniikki ja tiedottomuus on perseestä.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Mon 01 Dec 2014, 04:22

Lyrica(ja ksanorit ja propral) on depressantti samoin kuin opioidit, lamauttaa siis hengitystä ja muita elintoimintoja. Sen takia kombottelu on vaarallista ellei oikeasti tiedä mitä tekee annostuksen kanssa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Thu 04 Dec 2014, 04:39

sxoxyvg wrote:Lyrica(ja ksanorit ja propral) on depressantti samoin kuin opioidit, lamauttaa siis hengitystä ja muita elintoimintoja. Sen takia kombottelu on vaarallista ellei oikeasti tiedä mitä tekee annostuksen kanssa.
Eli siis Lyrica (sanotaan esim 300mg) + 10-20mg propral + 1-3mg xanor + (ehkä 300mg kodeiinia) on vaarallinen yhdistelmä? Mulla ei oo hajua missä menee se turvallisuusraja, en tietenkään halua että hengitys lamautuu. Mulla on siis vaan määrätty nuo ihan respalla, xanor ja propral toisella lääkärissä, Lyrica ja panacod toisella lääkärillä. Osaako kukaan sanoa mikä on turvallinen raja? Harvoin käytän xanoria tai propralia, eli en siis todellakaan aina näytä kaikkia yhdistelisi, mietin vaan et jos tulee tilanne että täytyy turvautua xään ja/tai propraliin.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Thu 04 Dec 2014, 06:12

uskaltasin sanoa et ei ole vielä tappava kombo.propral(40mg)kuitenkin aika mieto lääke.panacodia kun 10 ottaa niin menee sen 3g(muutama vuosi sitten oli 4g :D )turvarajan yli ja muuttuu maksatoksiseksi.(oon kyllä pannarilistoja latonu lärviini satoja ja hyvin puksuttaa)
-=€ukataforia eis pathoS=-

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 04 Dec 2014, 16:41

Tässä menee nyt ihan helvetisti sekaisin asioita vähän jokaisella postaajalla. Ensiksikin, mitä enemmän erilaisia keskushermostoa lamaavia aineita sen opioidin päälle kasaa, sitä vaarallisemmaksi homma käy. Toisaalta, jos tietää oman toleranssinsa ja pitää annokset järkevinä, on vaara lähinnä teoreettinen. Yksi vaara, mikä korostuu etenkin alkoholin ja bentsojen kohdalla, on se, että ne alentaa harkintakykyä ja sitä voi "huomaamattaan" ottaa paljon suuremman annoksen kuin alunperin ajatteli. Panacodien syöminen viihdemielessä erottelemattomana taas on niin äärimmäisen tyhmää, että sitä ei tarvitse edes sen kummemmin kommentoida. Nää nyt ihan yleisinä huomioina.

Sitten tähän caseen: Syötkö sä nyt sitä Lyricaa päivittäin ja jos, niin millä annoksella? Ootko ikinä sitä kokeillu? Jos vastaus molempiin negatiivininen, niin sitten suosittelen kokeilemaan sitä ihan yksikseen ensin 150mg annoksella, että tietää mitä siltä odottaa. Muutenkaan en näe tarpeelliseksi ottaa yli 300mg opioidien kanssa kerralla, sillä muutoin se Lyrica tosiaan mielestäni jyrää liikaa opioidien vaikutusta. Itse otan yleensä metadonin kanssa maksimissaan 450mg vuorokaudessa jaettuna kolmeen erään ja viikonloppukäyttöä on ainakin puolen vuoden ajalta joka viikonloppu. Tällöin molempien euforiset vaikutukset toimivat mielestäni parhaitan yhteen, ilman että kumpikaan jyrää täysin toista alleen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 04 Dec 2014, 17:27

Niitä annoksia voi aina nostaa pikkuhiljaa ja jokaisesta parista napista mitä taskussa on niin ei kandee yrittää saada sitä PARASTA OPTIMI TULOSTA.

Kun niitä douppeja kyl tulee vastaan elämässä vaik kuinka paljon.

Minkä takia tota propralia ees tunget johonkin komboon? Sillä ei ole mitään viihdearvoo.

Jos et ole ottanut ennen lyricaa niin ajattele SAAT JOPA KAHDET KUOSIT, kun otat kerran sitä lyricaa ja kerran kodeiinia. :mrgreen:

Mut joo netti, tää foorumi on täynnä infoo noiden aineiden toiminnasta, jotenka oppii monen vaarallisen kombon välttään. Hengityslamaannukseen vievät kombot on aina toleranssikohtaisia jotenka kandee aloittaa pienillä annoksilla niiden kombottaminen ja uudet aineet kannattaa testata ihan yksinään aina.

TIEDÄ RAJASI, TIEDÄ KAMASI, TIEDÄ KEHOSI.
tRip wrote:

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Fri 05 Dec 2014, 21:45

Petri6 wrote:Sitten tähän caseen: Syötkö sä nyt sitä Lyricaa päivittäin ja jos, niin millä annoksella? Ootko ikinä sitä kokeillu? Jos vastaus molempiin negatiivininen, niin sitten suosittelen kokeilemaan sitä ihan yksikseen ensin 150mg annoksella, että tietää mitä siltä odottaa. Muutenkaan en näe tarpeelliseksi ottaa yli 300mg opioidien kanssa kerralla, sillä muutoin se Lyrica tosiaan mielestäni jyrää liikaa opioidien vaikutusta. Itse otan yleensä metadonin kanssa maksimissaan 450mg vuorokaudessa jaettuna kolmeen erään ja viikonloppukäyttöä on ainakin puolen vuoden ajalta joka viikonloppu. Tällöin molempien euforiset vaikutukset toimivat mielestäni parhaitan yhteen, ilman että kumpikaan jyrää täysin toista alleen.
Lyricaa syön 'periaatteessa' päivittäin, osa päivistä jää ottamatta. 300mg/pvä kahdessa osassa. Koin itse ton 300mg plus kodeiinit ihan hyväksi comboksi (300mg kerralla otettuna ennen kodeiinia).
Dexma wrote:Minkä takia tota propralia ees tunget johonkin komboon? Sillä ei ole mitään viihdearvoo.
Dexma:
CrystalBanana wrote:Sitten entä propral ja xanor? Sopiiko jos on ottanut Lyricaa? Tiedän et Lyrica boostaa xanorin vaikusta mut en ole siis sillä viihteilemässä, kelasin vaan et jos tulee sellainen tilanne et täytyisi ottaa joko propralia ja/tai xanoria ihan ohjeen mukaisesti mutta Lyricaa olis alla suuri annos, esim. 300-500mg niin uskaltaako
En tiedä menikö sulta ohi vai enkö ollut tarpeeks tarkka mut en todellakaan ollut viihteilemässä proprarilla, tiedän ettei sillä ole viihdearvoa. Kysymys oli, voiko sitä ottaa, jos mulla tulee sellainen tilanne että pitäisi (esim huomasin, että Lyrica jostain syystä tuntuu nostavan mulla pulssia korkeammaksi ja propral taas käsitykseni mukaan tasaa pulssia). Xanorillakaan en ole opioidien ja Lyrican kanssa viihteilemässä, se on ihan tarkoituksenmukaiseen käyttöön, tässä tapauksessa paniikkikohtauksiin, enkä voi ennalta tietää milloin sellainen sattuu iskemään päälle, vaikka harvemmin nykyään.

Toivottavasti artikulointi oli nyt selkeempää. ;)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 05 Dec 2014, 22:33

CrystalBanana wrote:
En tiedä menikö sulta ohi vai enkö ollut tarpeeks tarkka mut en todellakaan ollut viihteilemässä proprarilla, tiedän ettei sillä ole viihdearvoa. Kysymys oli, voiko sitä ottaa, jos mulla tulee sellainen tilanne että pitäisi (esim huomasin, että Lyrica jostain syystä tuntuu nostavan mulla pulssia korkeammaksi ja propral taas käsitykseni mukaan tasaa pulssia). Xanorillakaan en ole opioidien ja Lyrican kanssa viihteilemässä, se on ihan tarkoituksenmukaiseen käyttöön, tässä tapauksessa paniikkikohtauksiin, enkä voi ennalta tietää milloin sellainen sattuu iskemään päälle, vaikka harvemmin nykyään.

Sori kelasin sua jo skidiksi ja olin jo bannaamassa..

Mut joo. Ei tosiaan propralia kandee ottaa lyrican kanssa. Siinä vähän menee koko vitun pakka sekaisin. Ne ei vain mene oikeaan suuntaan, mutta eipä siinä lyricassa sellaista pulssin nousua tule, jota pitäisi propralilla pienentää. Eikä olisi edes turvallista ottaa näitä kahta samaan aikaan. Tai turvallista ja turvallista, mut en ite lähtis testaileen.

Tosiaan xanori nyt sillain on turvallinen jos tiedät rajasi, jos oot tutustunut hyvin kodeiiniin ja lyricaan pelkiltään niin sit go for it niin sit opit, että mikä fiilis ja sillai :)
tRip wrote:

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Sat 06 Dec 2014, 15:46

Dexma wrote:
CrystalBanana wrote:
Sori kelasin sua jo skidiksi ja olin jo bannaamassa..

Mut joo. Ei tosiaan propralia kandee ottaa lyrican kanssa. Siinä vähän menee koko vitun pakka sekaisin. Ne ei vain mene oikeaan suuntaan, mutta eipä siinä lyricassa sellaista pulssin nousua tule, jota pitäisi propralilla pienentää. Eikä olisi edes turvallista ottaa näitä kahta samaan aikaan. Tai turvallista ja turvallista, mut en ite lähtis testaileen.

Tosiaan xanori nyt sillain on turvallinen jos tiedät rajasi, jos oot tutustunut hyvin kodeiiniin ja lyricaan pelkiltään niin sit go for it niin sit opit, että mikä fiilis ja sillai :)
No niin, päästiin samalle aaltopituudelle. Tällaista vastausta lähinnä hainkin. Jätän suosiolla Propralin pois jos Lyricaa alla. Vois tietty vielä seuraavalla lekurikäynnillä konsultoida sen mielipidettä. Aika hyvin nyt noi omat Lyrica + kodeiini -rajat tullut testattua. Yksilöllistä hommaa joo tietysti.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 12 Dec 2014, 12:47

miten ite muistelisin et se oli 450mg kodeiinia max? noh, eipä liikuta itteä, enkä faktaks mee väittämääkää. :D
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Fri 12 Dec 2014, 14:21

zero wrote:miten ite muistelisin et se oli 450mg kodeiinia max? noh, eipä liikuta itteä, enkä faktaks mee väittämääkää. :D
itse en ole juurikaan eroa huomannut 300-450mg annosten välillä...ehkä toi 450 hiukan enempi lämmittää mut kyllä itelle ainakin 300mg just passeli ja aikamoista opiaattitaustaa on...
-=€ukataforia eis pathoS=-

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 18 Dec 2014, 14:27

Petri6 wrote:No huh huh, itse syön Lyricaa joka viikonloppu metadonin kanssa, mutta edes pelkän Lyrican kanssa en menisi yli gramman annokseen saati sitten tuollaisessa kombossa, vähintään epileptinen kohtaus on taattu (tietty noi bentsot saattaa siinä jeesata).
Se on aina tolesta kiinni. Kyllä mulle on ollut ihan normaalia heittää kerralla lätkä 150mg-Lyricoita naamaan, eli 2100mg. Plus muut herkut.

En mä sitä tietenkään kenellekään suosittele jne.
Looking for planet Gong...

Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu » Thu 18 Dec 2014, 14:42

CrystalBanana wrote:
Dexma wrote:
CrystalBanana wrote:

Hmm joo ei kait se oo vaarallinen mitä nyt täs pari tuntia kulutin aikaa lueskellen foorumeita.
Ainoa poikkeus on tramadoli. Jos sitä vetää sellaisen annoksen tai sellaisessa kombossa että riski epileptiseen kohtaukseen on olemassa niin Lyrica lisää riskiä.
CrystalBanana wrote:- Tietääkö kukaan sopiiko Lyrica käytettäväksi yhdessä sertralinin (ssri-lääke) kanssa?
Ei pitäisi olla mitään ongelmaa SSRI+Lyrica-kombossa.
CrystalBanana wrote:Sitten entä propral ja xanor? Sopiiko jos on ottanut Lyricaa? Tiedän et Lyrica boostaa xanorin vaikusta mut en ole siis sillä viihteilemässä, kelasin vaan et jos tulee sellainen tilanne et täytyisi ottaa joko propralia ja/tai xanoria ihan ohjeen mukaisesti mutta Lyricaa olis alla suuri annos, esim. 300-500mg niin uskaltaako vai kolkuttaako viikatemies tai psykoosi ovea? :D
Järjellisillä annoksilla ei mitään ongelmaa. Sen verran neuvon että kokeile Lyrica+Xanor-komboa ekan kerran kotona niin tiedät miten paljon ne toisiaan buustaa. Mä kokeilin ekan kerran Helsingin rautatieasemalla, ja kotimatka kului bussin lattialla kierimällä koska en pysynyt pystyssä.
Last edited by Happohuppu on Thu 18 Dec 2014, 15:00, edited 1 time in total.
Looking for planet Gong...