Ihan jees imo. Mutta se vaikutus mielentilaan menee mun mielestä enemmän miinuksen puolelle, mitä siis viihteeseen tulee. Rauhottuu, mutta jos yrittää ottaa viihteeks vähän isompia doseja, niin levottomuus ja tunteiden turtuminen vetää pidemmän korren. Siis aika tyhjäkshän se vetää. Mulla se menee aina siihen, että sitten pitää lähtee hakemaan jotain muuta joka täyttäis sitä tyhjiötä. Lääkkeenä en niitä oikeastaan ole käyttänyt ja lääkkeenä voisin veikata olevan parempia. Onneks on pajat jotka vois kohta polttaa. Vaikka ei sillä, ei tää pelkkää huonoa ole
Onko bentsot edes viihteellisiä?
-
Jeshu
- OD
Onko bentsot edes viihteellisiä?
Mielipiteitä?
Ihan jees imo. Mutta se vaikutus mielentilaan menee mun mielestä enemmän miinuksen puolelle, mitä siis viihteeseen tulee. Rauhottuu, mutta jos yrittää ottaa viihteeks vähän isompia doseja, niin levottomuus ja tunteiden turtuminen vetää pidemmän korren. Siis aika tyhjäkshän se vetää. Mulla se menee aina siihen, että sitten pitää lähtee hakemaan jotain muuta joka täyttäis sitä tyhjiötä. Lääkkeenä en niitä oikeastaan ole käyttänyt ja lääkkeenä voisin veikata olevan parempia. Onneks on pajat jotka vois kohta polttaa. Vaikka ei sillä, ei tää pelkkää huonoa ole
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
MethAciD
- Lepakko
Re: Onko bentsot edes viihteellisiä?
Puhun nyt juhlimaan lähdettäessä ja alkoholin kanssa otetuista bentsoista!
Mun mielestä xanorit on ainakin/ainoita semmosia bentsoja millä saa jotain muutakin viihdettä kuin ördäys kuosin.
Tai siis tolettomana pienillä annoksilla (1 - 2,5 mg) piristyy vähän, pystyy jutella baarissa paljon helpommin ihmisille ja välillä jopa kokee pientä euforiaa.
Isommilla annoksilla taas..vaikee sanoo yleensä ei muista mitään ja on sekoillu kaikkee tyhmää..
- opamoxit väsyttää ja vie muistin, ihan turhia.
- diapamit kanssa pistää vaan jotenkin ihan sekasi ja tulee kikkailtua ties mitä.
muista bentsoista on vähän paha sanoa kun on ollu niitä ottaessa muitakin (huumaus)aineita pelissä, mutta mun mielipide on että bentsot jätetään niihin pahoihin tilanteisiin kun oikeasti ahdistaa tai darraan/laskuihin.
Myös esim. pirin haittavaikutukset vähenevät pienellä bentso annoksella(sydämen tykytykset, pakkoliikkeet jne)
Jostain kumman syystä pamejakin tulee välillä syötyä ennen baarireissuja, vaikka tiedostan ettei siitä seuraa ku ongelmia.
Mun mielestä xanorit on ainakin/ainoita semmosia bentsoja millä saa jotain muutakin viihdettä kuin ördäys kuosin.
Tai siis tolettomana pienillä annoksilla (1 - 2,5 mg) piristyy vähän, pystyy jutella baarissa paljon helpommin ihmisille ja välillä jopa kokee pientä euforiaa.
Isommilla annoksilla taas..vaikee sanoo yleensä ei muista mitään ja on sekoillu kaikkee tyhmää..
- opamoxit väsyttää ja vie muistin, ihan turhia.
- diapamit kanssa pistää vaan jotenkin ihan sekasi ja tulee kikkailtua ties mitä.
muista bentsoista on vähän paha sanoa kun on ollu niitä ottaessa muitakin (huumaus)aineita pelissä, mutta mun mielipide on että bentsot jätetään niihin pahoihin tilanteisiin kun oikeasti ahdistaa tai darraan/laskuihin.
Myös esim. pirin haittavaikutukset vähenevät pienellä bentso annoksella(sydämen tykytykset, pakkoliikkeet jne)
Jostain kumman syystä pamejakin tulee välillä syötyä ennen baarireissuja, vaikka tiedostan ettei siitä seuraa ku ongelmia.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
Psychonautilus
On ja ei. Se olo itsessään ei ole viihteellinen, mutta jos niitä ottaa muutaman, tulee mukavan relaksoitunut olo, vähän kuin alkoholista - estot häviää, juttua alkaa lentää, jne. Voimakkaasti lihaksia relaksoivat bentsot voivat olla "jumittamisen" ystävien mieleen viihteenä.
Parasta "viihdettä" ne on kuitenkin lääkekäytössä, kun ahdistus hälvenee, tai saa unen päästä kiinni.
Niitä voi käyttää mielestäni tavallaan viihteilyyn, mutta vaan pienenä mausteena johonkin muuhun viihteelliseen aktiviteettiin taikka päihteeseen.
Parasta "viihdettä" ne on kuitenkin lääkekäytössä, kun ahdistus hälvenee, tai saa unen päästä kiinni.
Niitä voi käyttää mielestäni tavallaan viihteilyyn, mutta vaan pienenä mausteena johonkin muuhun viihteelliseen aktiviteettiin taikka päihteeseen.
-
MethAciD
- Lepakko
Tässä kiteyty kaikki mitä mä yritin ihmeen vaikeella tavalla saada sanottuaPsychonautilus wrote: Parasta "viihdettä" ne on kuitenkin lääkekäytössä, kun ahdistus hälvenee, tai saa unen päästä kiinni.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
FlyingH
On jotkut mielestäni, mutta erilailla kuin esim. opiaatit
Pienellä toleranssilla ottaa 2mg xanorin ja lähtee kaupungille pyöriin ilman sitä ahdistusta mikä on normaalisti päällä, on mielestäni viihteellistä.
Pienellä toleranssilla ottaa 2mg xanorin ja lähtee kaupungille pyöriin ilman sitä ahdistusta mikä on normaalisti päällä, on mielestäni viihteellistä.
-
Jeshu
- OD
Jep, riippuu toki bentsosta. Xanorit nyt ehkä. Onhan se kiva ku on relaxoitunut ja läppä lentää, mut ei siin paljo muuta, mitä ny xanorista voi vähän euforiaa saada. Ja ehkä jostain muustakin.
Esim xanoria 2-3mg voi olla hyvä annos, mutta jos niitä alkaa rouskia mielettömiä määriä, niin alkaa tulemaan paradoksaalisia vaikutuksia, jotka ei niin jees.
Esim xanoria 2-3mg voi olla hyvä annos, mutta jos niitä alkaa rouskia mielettömiä määriä, niin alkaa tulemaan paradoksaalisia vaikutuksia, jotka ei niin jees.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Feya
- OD
Itse käytän bentsoja lähes poikkeuksetta ahdistukseen. Itsessään pelkistä bentsoista en saa irti sellaista viihdettä, jota yleensä haen esimerkiksi perjantai-illan ratoksi, mutta toisaalta tietyissa kombinaatioissa ne kyllä omalla tavallaan sitä lisäävät, esimerkiksi jos otan pari milliä Rivatrilia kun alla on jo jotakin opiaattia sekä stimulanttia (tai sitten se vain johtuu siitä, että kyseisen stimun fyysiset sivuoireet pehmenevät).
Mutta mikä nyt sitten ylipäätään on "viihteellisyyttä"? Käytän esimerkiksi buprea itsevarmuuden ja motivaation lisäämiseen ja yleisen ahdistuksen lieventämiseen, ja amfetamiinia (tai muita stimuja) keskittymisen parantamiseen, jotta voisin opiskella tai työskennellä jonkun projektin parissa tuntikausia. Samalla tavalla noiden päihteiden käyttöni voisi luokitella terapeuttiseksi, mutta bentsoihin erona on, että bupresta ja stimuista saan kyllä myös siinä ohessa (annoksesta riippuen enemmän tai vähemmän huomattavaa) euforian tunnetta.
Sekavaan tilaan bentsoilla toki itsensä saa kun tarpeeksi ottaa, etenkin alkoholin kanssa, ja vaikka itse en niin ajattele, niin jotkut tuntuvat pitävän sitä itsessään viihteellisenä. Muutamia kertoja oon koittanut etsiä jotain tuosta bentso + alkoholi kombosta, mutta koska en pahemmin nauti todella kännisestä olosta, ei ole ihme että se on aina osoittautunut pettymykseksi. Kerran, kun muutaman kaverin kanssa hengaillessa otin 1-2mg Xanoria, pari annosta alkoholia ja poltin paukut jossa oli vähän salviaa seassa, oli oli kieltämättä ihan hauska, mutta se johtui varmaan enemmän seurasta ja kannabiksesta, sekä alkoholin pienestä määrästä.
Mutta mikä nyt sitten ylipäätään on "viihteellisyyttä"? Käytän esimerkiksi buprea itsevarmuuden ja motivaation lisäämiseen ja yleisen ahdistuksen lieventämiseen, ja amfetamiinia (tai muita stimuja) keskittymisen parantamiseen, jotta voisin opiskella tai työskennellä jonkun projektin parissa tuntikausia. Samalla tavalla noiden päihteiden käyttöni voisi luokitella terapeuttiseksi, mutta bentsoihin erona on, että bupresta ja stimuista saan kyllä myös siinä ohessa (annoksesta riippuen enemmän tai vähemmän huomattavaa) euforian tunnetta.
Sekavaan tilaan bentsoilla toki itsensä saa kun tarpeeksi ottaa, etenkin alkoholin kanssa, ja vaikka itse en niin ajattele, niin jotkut tuntuvat pitävän sitä itsessään viihteellisenä. Muutamia kertoja oon koittanut etsiä jotain tuosta bentso + alkoholi kombosta, mutta koska en pahemmin nauti todella kännisestä olosta, ei ole ihme että se on aina osoittautunut pettymykseksi. Kerran, kun muutaman kaverin kanssa hengaillessa otin 1-2mg Xanoria, pari annosta alkoholia ja poltin paukut jossa oli vähän salviaa seassa, oli oli kieltämättä ihan hauska, mutta se johtui varmaan enemmän seurasta ja kannabiksesta, sekä alkoholin pienestä määrästä.
-
paarmasisti
- Apteekki
Jep - mutta eikö olekin ikävää, että moni ei tähän tarkoitukseen niitä lekurilta saa?Feya wrote:Itse käytän bentsoja lähes poikkeuksetta ahdistukseen.
Itse nautin bentsojen kohdalla siitä anksiolyysistä, koska olen ahdistuneisuuteen taipuvainen ihminen. Toki myös fyysinen rentouden tunne on miellyttävä. Amnesia on joskus "hauskaa", kun ei muista katsomastaan elokuvasta jälkikäteen mitään, ja voikin katsoa sen leffan toisenkin kerran "uutena leffana".
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Feya
- OD
Todella. Itselläni on pitkä historia masennuksen, ahdistuksen ja sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa ja olen ollut siitä hoidossa 14-vuotiaasta lähtien (tässä ajassa mulla on ollut useampi eri terapeutti, kaksi kuntouttavaa päiväkeskuspaikkaa sekä 4 kuukauden sairaalajakso), joten oikea syy löytyy kyllä.OnnenVarjot wrote:Jep - mutta eikö olekin ikävää, että moni ei tähän tarkoitukseen niitä lekurilta saa?Feya wrote:Itse käytän bentsoja lähes poikkeuksetta ahdistukseen.![]()
Mutta itselleni sitten osui juuri sopivasti todella bentso-vastainen lääkäri, joka ei olisi millään niitä mulle halunnut antaa. Eräässä vaiheessa hän puhui, että voitaisiin ehkä harkita Lyricoita, mutta sitten huumeidenkäyttöni paljastui hänelle (ei edes omasta tahdostani) ja kaikki toivo katosi. Oon nyt menossa ensi viikolla uudelle lääkärille, katsotaan miten hän asiaan suhtautuu. Kyllähän noita bentsoja nyt saa sieltä täältä aika helposti ja halvalla, mutta olisi se silti paljon mukavampi jos olisi respa vaikkapa Rivatriliin, joka kaikkein parhaiten sosiaalisen tilanteiden pelkoon ja ahdistukseeni auttaa.
Ja sitten ihmetellään, miksi niin moni haali bentsoja käsiinsä kavereiden kautta ja "väärinkäyttää".
-
cook
- Lepakko
Yksinään ei kyllä millään lailla. Jotkin ihmiset tuntuvat kokevan viihteelliseksi sen, kun nuppi on sekaisin tavalla tai toisella mutta itse olen huomattavasti krantumpi. Eikä sitäkään voi pitää viihteellisenä jos ahdistuneisuus vähenee, koska silloin on kyseessä lääkinnällinen, ei viihdekäyttö. Kombotukset sitten erikseen.
Olen miettinyt, kokevatko alkoholiin taipuvaiset ihmiset ihmiset myös bentsot enemmän viihteellisinä/euforisoivina?
Olen miettinyt, kokevatko alkoholiin taipuvaiset ihmiset ihmiset myös bentsot enemmän viihteellisinä/euforisoivina?
-
Metku
- Kameleontti
Pari milliä alpratsolaamia toimii mainiosti aika moneen kuosiin viihdyttävällä tavalla imo, mainio anksiolyytti. Selväänkin päähän ihan viihdyttävää.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Infitialis
- Apteekki
Mutta onko anksiolyytti miellyttävä silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa?Metku wrote:Pari milliä alpratsolaamia toimii mainiosti aika moneen kuosiin viihdyttävällä tavalla imo, mainio anksiolyytti. Selväänkin päähän ihan viihdyttävää.
Sedatiivisista vaikutuksista pidän bentsoissa kun harvoin käyttää.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Metku
- Kameleontti
Ei (no eikös se nyt olisi turhaa ottaa ahdistusta poistavaa lääkettä jos ei ole ahdistusta? Ellei nauti sitten siitä, kun eilinen on blackout ja on sekoillut kaikenlaista, you know?).Infitialis wrote:Mutta onko anksiolyytti miellyttävä silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa?
Opioideissa en itse tarvitsisi anksiolyyttejä, koska valmiiksi jo mahtava olo, mutta stimulanteissa ja hatseissa muovaa olotilaa todella hyväksi. Tosiaan sanoin hieman huonosti tuossa aikaisemmassa viestissä,
sanoisin, että selvään päähän parasta tai jotain vastaavaa.Metku wrote:Selväänkin päähän ihan viihdyttävää.
Kyllä juu, opiaattien kanssa sedatiivisimmat bentsot toimivat kuin nyrkki silmään, midatsolaamista tykänny eniten bentso+opiaatti combossa. ☮Infitialis wrote:Sedatiivisista vaikutuksista pidän bentsoissa kun harvoin käyttää.
-
Petri6
- OD
Itse en ainakaan. Tosin alkoholin käyttönikin (nyt kun olen sen valmis myöntämään) on varmasti suurilta osin ollut ahdistuksen ja erityisesti sosiaalisen ahdistuksen poistoa. Merkittävänä erona tosin se, että alkoholi luo sosiaalisen olon, jossa ihmisten kanssa kommunikoiminen on erittäin mukavaa, kun taas lääkinnällisellä annoksella bentsoja se on parhaimmillaankin vain siedettävää. Lyrica on tässä mielessä parempi, muttei sekään yllä alkoholin tasolle. Ehkä ainut, jolla alkoholin sosiaalisuuden voisi korvata ilman sitä suurta päänsekoittamispotentiaalia, ovat opioidit, mutta niistä taas nautin suuresti enemmän ollessani yksin eivätkä muutenkaan addiktiopotentiaalinsa vuoksi sovi usein käytettäviksi.cook wrote:Olen miettinyt, kokevatko alkoholiin taipuvaiset ihmiset ihmiset myös bentsot enemmän viihteellisinä/euforisoivina?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Psychonautilus
Kun ahdistusta poistaa tarpeeksi ja ahdistus osuu nollaan, ja alkaa kivuta mittarin yläpuolelle, seuraa siitä muuta kuin blackout ja sekoilua - antiahdistusta, eli lievää euforiaa, egon pullistumista, sekä rationaalisen terveen pelon, harkintakyvyn ja riskien arvioinnin heikkenemistä.Metku wrote:Ei (no eikös se nyt olisi turhaa ottaa ahdistusta poistavaa lääkettä jos ei ole ahdistusta? Ellei nauti sitten siitä, kun eilinen on blackout ja on sekoillut kaikenlaista, you know?).Infitialis wrote:Mutta onko anksiolyytti miellyttävä silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa?
Vähän kuin juo alkoholia - estot vähenee.
Onko analgeetti miellyttävän silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa - on. Näin karkeasti veistellen se tuottaa 'antikipua'.
-
Metku
- Kameleontti
alpratsolaami on kyl jeboin viihteeseen, lievää euforiaa.
-
zerk
Midatsolaamin ja nitratsepaamin yhdistelmä on mulle ainakin selkeen euforinen ja kyllä mä pidän sitä viihteellisenä.
-
Psychonautilus
IV pyrazolam oli ihan hauskaa. Pyrazolam on niin turha bentso, että voin kuvitella midatsolaamin olevan IV:nä melko viihteellistä. Loratsepaamia olis ihan siisti saada joskus suoneen, mut se tökätään käsittääkseni yleensä aika todella hissukseen.
Sen verran vielä, että koen bentsot suunnilleen yhtä viihteellisiksi kuin amfetamiinin. Ei mitään euforiaa, mutta fyysisesti sekä psyykkisesti tulee parempi olo, ja sosiaalisuus lisääntyy. Metamfetamiini sopii viihdekäyttöön paljon paremmin kun euforisoi ja pärisee, mutta esim. dekstroamfetamiini on bentsojen tavoin aika arkinen, käytännöllinen huume, eli ei kovin, mutta aavistuksen viihteellinen.
Sen verran vielä, että koen bentsot suunnilleen yhtä viihteellisiksi kuin amfetamiinin. Ei mitään euforiaa, mutta fyysisesti sekä psyykkisesti tulee parempi olo, ja sosiaalisuus lisääntyy. Metamfetamiini sopii viihdekäyttöön paljon paremmin kun euforisoi ja pärisee, mutta esim. dekstroamfetamiini on bentsojen tavoin aika arkinen, käytännöllinen huume, eli ei kovin, mutta aavistuksen viihteellinen.
Last edited by Psychonautilus on Wed 09 Jan 2013, 03:48, edited 1 time in total.
-
paarmasisti
- Apteekki
Hullujenhuoneella käyttävät lihaksensisäisesti akuuttipotilaiden rauhoittamiseen.Psychonautilus wrote:Loratsepaamia olis ihan siisti saada joskus suoneen, mut se tökätään käsittääkseni yleensä aika todella hissukseen.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Psychonautilus
IV midatsolaami oli ehdottomasti viihteellistä, pitäis vaan koittaa isommalla dosella.
Flunitratsepaami on myös aavistuksen viihteellinen, 'humahtaa' ja tulee sellanen raskas, raukea, huoleton pöhnä.
Flunitratsepaami on myös aavistuksen viihteellinen, 'humahtaa' ja tulee sellanen raskas, raukea, huoleton pöhnä.
-
Velho
- LD50
pidän niitä mukavina lisäykseksi sekakäytön kultaiseen mailmaan 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
seizure
- Tuppisuu
Itse käytän bentsoja lähinnä laskujen parantamiseen ja harvoin viihdekäyttöön. Mitään pärinää en ikinä bentsoista ole saanut, mutta kohonnut mieliala tai vaihtoehtoisesti tappoahdistus on aina taattu. Itse en huomaa edes olevani päihtynyt, mutta joku ulkopuolinen saattaa huomauttaa oudosta käytöksestä.
En sinällään pidä kovin viihteellisinä... Ihmiskohtaista varmaankin. Rivat ovat kivoja ja niitä menee muutenkin kuin vitutuslääkkeenä. Menee helposti nuppi sekaisin ja muistihäiriöitä isommalla doussiannoksella. Lääkkeitähän ne ovat, joten viihdearvoa niillä ei kuuluisi olla.
En sinällään pidä kovin viihteellisinä... Ihmiskohtaista varmaankin. Rivat ovat kivoja ja niitä menee muutenkin kuin vitutuslääkkeenä. Menee helposti nuppi sekaisin ja muistihäiriöitä isommalla doussiannoksella. Lääkkeitähän ne ovat, joten viihdearvoa niillä ei kuuluisi olla.
You can bitch all you want cause I don't care
It's a real fine line between being good and being bad
Might as well crash and burn cause we never ever gonna learn
I rather stick to being a bad girl than being real burned
PS. Glamorous Cocaine
It's a real fine line between being good and being bad
Might as well crash and burn cause we never ever gonna learn
I rather stick to being a bad girl than being real burned
PS. Glamorous Cocaine
-
tRip
- Moderator
Bentsot latistaa.. maanistaa.
Höllää estoja.. tekee tyhjäst' tyhjänpäiväistä.
Liiasta tulee tyhjä olo, joka pitää sit jollain täyttää. - mut jos on jo kuuppa piripinnassa, ni tekee olotilasta helpompaa. siedettävää.
Höllää estoja.. tekee tyhjäst' tyhjänpäiväistä.
Liiasta tulee tyhjä olo, joka pitää sit jollain täyttää. - mut jos on jo kuuppa piripinnassa, ni tekee olotilasta helpompaa. siedettävää.
Psychonautilus, hyvin sanottu.Psychonautilus wrote:Kun ahdistusta poistaa tarpeeksi ja ahdistus osuu nollaan, ja alkaa kivuta mittarin yläpuolelle, seuraa siitä muuta kuin blackout ja sekoilua - antiahdistusta, eli lievää euforiaa, egon pullistumista, sekä rationaalisen terveen pelon, harkintakyvyn ja riskien arvioinnin heikkenemistä.Infitialis wrote:Mutta onko anksiolyytti miellyttävä silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa?
..
Onko analgeetti miellyttävän silloinkin kun ei ole ahdistusta mitä poistaa - on. Näin karkeasti veistellen se tuottaa 'antikipua'.
Jep.Velho wrote:pidän niitä mukavina lisäykseksi sekakäytön kultaiseen mailmaan
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
RcKokki
- Apteekki
Viihteelle paras on mielestäni kun ottaa samalla tenoxia ja opamoxia.
Tolet on pienet, 90mg opamox+40mg tenox tuo mukavan puheliaan ja myös euforisen olon.
Myös rivatrillin vinksahtanut stimulaatio on jokseenkin viihteellistä välillä.
Tolet on pienet, 90mg opamox+40mg tenox tuo mukavan puheliaan ja myös euforisen olon.
Myös rivatrillin vinksahtanut stimulaatio on jokseenkin viihteellistä välillä.
-
Velho
- LD50
Sellaisenaan eivät mutta muuten comboissa tuovat pientä lisä boostia ja mukavuutta 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
karmastrikesback
Nuorempana tuli vedettyä hulluja ryynikännejä ja meininki oli sen mukaistakin. Oma kantani taitaa olla tällainen: kyllä, bentsot on viihteellisiä. Sivustakatsojille ainakin 
-
growy
- Kameleontti
Ei minkäänlaista viihdearvoa omasta mielestä. Saa asioita tapahtumaan ja katoaa ahdistukset, mutta enpä tuota laske viihteeksi.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
placebo
- Kameleontti
Niin..Kai se aika pitkälti riippuu myös siitä, että mikä kenenkin mielestä on sitä viihteellisyyttä? Itte ainakin pidän bentsoja viihteellisinä, lähes niitä ihan kaikkia. Mun mielestä on viihdyttävää olla benjojen vaikutuksen alla, vaikka aika harvoin sitä olenkin. Mut kyl ne viihteellisii silti ehdottomasti on. Joskus ja joillekkin voi jopa se turta olo, minkä nää josain vaihees tekee olla sitä viihdettä.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
rebirth
- Apteekki
Mielestäni bentsot voivat olla joissain määrin viihteellisiä riippuen tosin aivan käyttötyylistä.
Esimerkiksi rivatril on omasta mielestäni viihteellinen seuraavalla tapaa nautittuna:
Kiireisen päivän jälkeen vihdoin ja viimein pääset istahtamaan alas ja ajattelet voivasi vihdoin rentoutua mutta ei.. Päässäsi jyllää jatkuvalla luupilla kaikki mahdolliset vähänkin stressaavat ajatukset "Kämppä pitäisi siivota, Ei helvetti millä rahalla mä ny saan sen bla bla blaan hankittua, ei prkl mitähän mä nyt ajattelin niin tehdessäni. Ei helvetti unohin postittaa liiteeseen b3 tarvittavan e2 lomakkeen paikkaan perunakellari bla blaah... Mitä mä taas oon sählänny, kah toiki valehteleva idiootti huutelee taas jotain. Ei prkl mulla olis ens viikolla sekin meno jne jne". Nyt pääsi tuntuu halkeevan kaikista mietteistäsi, mutta onneksi muistat kaapissasi lojuvat muutaman rivatrilin joten hetkeäkään miettimättä nappaat purkista pari rivaa joista nielaset äkkiä yhden 2mg rivan ja laitat toisen liukenemaan kielen alle.
Hetken kuluttua huomaat lihastesi rentoutuvan ja ahdistustuksesi pikkuhiljaa lievittyvän, mutta et tunne oloasi viellä tarpeeksi rentoutuneeksi joten otat viellä lisäksi pari opamoxia.
Aivan yhtäkkiä huomaat kuinka kaikki muukin stressi lievenee hetki hetkeltä yhä pienemmäksi kunnes et enää edes muista mistä stressasit. Vailla huolia tai muutenkaan ilman turhia ajatuksia vilistämässä päässäsi voit vaipua rentoutuneena sohvalle katsomaan tv:stä jotain tyhmän hauskaa komediaa jonka seuraamiseen et tarvitse uhrata ajatustakaan pysyäksesi mukana juonessa vaan voit vain nauttia kaikessa rauhassa pumpulimaisesta olostasi. Illan lopuksi voit kietoutua peittoon lämpöisen olon saattelemana ja nukahtaa välittömästi hymy huulilla kuin pieni viaton lapsi joka ei ole viellä kohdannut maailman pahuutta.
Minusta tämä ainakin on viihteellistä stressaavan viikon jälkeen. Tokihan opiaateilla saisi paremman pumpulimaisen olon ja rentoutumisen aikaan, mutta paremman puutteessa voi bentsoistakin hieman viihdettä saada. Parhaiten bentsot sopivat tottakai lääkekäyttöön ja tuomaan kivoja vivahteita joihinkin komboihin tai poistamaan jonkun päihteen ei toivottuja vaikutuksia.
Tekstini itseasiassa taisi kuvata enemmänkin liioiteltua lääkekäyttöä kuin kunnon viihteilyä mutta no oli miten oli niin itselle tuo ainakin on viihteellistä.
Esimerkiksi rivatril on omasta mielestäni viihteellinen seuraavalla tapaa nautittuna:
Kiireisen päivän jälkeen vihdoin ja viimein pääset istahtamaan alas ja ajattelet voivasi vihdoin rentoutua mutta ei.. Päässäsi jyllää jatkuvalla luupilla kaikki mahdolliset vähänkin stressaavat ajatukset "Kämppä pitäisi siivota, Ei helvetti millä rahalla mä ny saan sen bla bla blaan hankittua, ei prkl mitähän mä nyt ajattelin niin tehdessäni. Ei helvetti unohin postittaa liiteeseen b3 tarvittavan e2 lomakkeen paikkaan perunakellari bla blaah... Mitä mä taas oon sählänny, kah toiki valehteleva idiootti huutelee taas jotain. Ei prkl mulla olis ens viikolla sekin meno jne jne". Nyt pääsi tuntuu halkeevan kaikista mietteistäsi, mutta onneksi muistat kaapissasi lojuvat muutaman rivatrilin joten hetkeäkään miettimättä nappaat purkista pari rivaa joista nielaset äkkiä yhden 2mg rivan ja laitat toisen liukenemaan kielen alle.
Hetken kuluttua huomaat lihastesi rentoutuvan ja ahdistustuksesi pikkuhiljaa lievittyvän, mutta et tunne oloasi viellä tarpeeksi rentoutuneeksi joten otat viellä lisäksi pari opamoxia.
Aivan yhtäkkiä huomaat kuinka kaikki muukin stressi lievenee hetki hetkeltä yhä pienemmäksi kunnes et enää edes muista mistä stressasit. Vailla huolia tai muutenkaan ilman turhia ajatuksia vilistämässä päässäsi voit vaipua rentoutuneena sohvalle katsomaan tv:stä jotain tyhmän hauskaa komediaa jonka seuraamiseen et tarvitse uhrata ajatustakaan pysyäksesi mukana juonessa vaan voit vain nauttia kaikessa rauhassa pumpulimaisesta olostasi. Illan lopuksi voit kietoutua peittoon lämpöisen olon saattelemana ja nukahtaa välittömästi hymy huulilla kuin pieni viaton lapsi joka ei ole viellä kohdannut maailman pahuutta.
Minusta tämä ainakin on viihteellistä stressaavan viikon jälkeen. Tokihan opiaateilla saisi paremman pumpulimaisen olon ja rentoutumisen aikaan, mutta paremman puutteessa voi bentsoistakin hieman viihdettä saada. Parhaiten bentsot sopivat tottakai lääkekäyttöön ja tuomaan kivoja vivahteita joihinkin komboihin tai poistamaan jonkun päihteen ei toivottuja vaikutuksia.
Tekstini itseasiassa taisi kuvata enemmänkin liioiteltua lääkekäyttöä kuin kunnon viihteilyä mutta no oli miten oli niin itselle tuo ainakin on viihteellistä.
Last edited by rebirth on Mon 15 Apr 2013, 13:44, edited 2 times in total.
-
Olio
- Kameleontti
Ei oo, lääkkeitä ne on. jos haluu jotku sekavat överikuosit ni ne vettää aina.