Hydromorfoni (Palladon)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Blackened
Apteekki

Re: Hydromorfoni (Palladon)

Post by Blackened » Tue 26 Jul 2016, 19:34

8mg ovat aivan liian vahvoja minulle, ja minulla on vain 8mg kapseleita. Keksin ongelmaan ratkaisun: 1) murskaa normaalisti koko 8mg kapelsin pallerot 2) jauho klikkiin ja 3 ml (selitän myöhemmin miksi juuri 3 ml ) vettä perään ja sekoittele normaalisti 3) filtteri klikkiin ja 3 ml pumpulla vedät filtterin läpi kaiken nesteen mitä saat 4) Klikkiin sää aika paljon sakkaa, laita pari milliä vettä ja sekoittele ja vedä filtterin läpi. siinä on yhdet vedot jotka pärähtävät varmasti
T5) laita täysi 3ml ruisku nyt jääkaappiin odottamaan vetoja

3ml ruisku sen takia että sen saa päivystyspakkauksessa, ei tarvitse isompia pumppuja ruveta kyselemään. En kehtaa pyöriä apteekeissa, jos näkyy vaikka tuttuja. Tuossa 3ml on siis 8mg hydromorfonia, josta 1.5ml on 4mg. Itse tykkään ottaa tasaisin väliajoin millin vetoja,sitten ruutta takaisin jääkaappiin. Yksi ml on 2.66mg hydrmorfonia.

Varsinkin kun eilen vedin överit, niin nut otan varman päälle. Tässä nyt tänään alla 25mg fenatsepaamia ja 900mg pregabaliinia ja otan noita pikkuvetoaja.

Överit kun vedin, oli alla ennen tööttejä l200mg diklatsepaamia + 40mg diatsepaamia, 1200mg pregabaliinia. Vedin 4mg, mutta ei tullut mitään supernousuja, vaan perushyvä kihahdus päässä. Ajattelin että opma mietoa kamaa ja menin sohvalle istumaan. Yhtäkkiä alkoikin nuokuttaa niin ettei koakaan, mutta hyvällä tavalla. Näin koko ajan erittäin eläväisiä valveunia. Sitten päätin haluta ne rushit ja väsäsin 8mg valmiiksi, koska en heti perään uskaltanut.

No se valmiiksi tekeminen kurahti, koska seos alkoi kovettua nopeasti, vaikka kävin 5 min välein hämmentelemässä. No äkkiä filtteri klikkiin ja kaikki nesteet pumppuun. Sain kuitenkim täydet 2ml. Loppusakka oli kuin kalkkikivä. Heitin nuo 2ml kerralla hihaan about 2 h ekojen vetojen jälkeen. Tuli rushi ja meni kroppaankin. Sain sitten kuningasajatuksen polttaa kukua, joten väsäsin älyn josta vedin yhden hyvän nupun raakana.

Sen jälkeen alkoi sellainen trippi etten ole toista kokenut. Hydron nuokut ja valveunet, pregabaliini ja diklatsepaami ja paukut sekä mielikuvitus. Vittu että lennettin korkeammaola kuin millään LSD/sieni tripillä. Tässä tripissä oli mukana sellaista tsolpideemimäistä deliriumsähellystä. Heräilin välillä enkä ollut varma silmiä avatessa että heräsinkö "todellisuuteen" vai kuuluiko se trippiin. Ainakun heräsin niin heräsin fyysisesti eri paikasta kuola pitkin poskia. Viimeinen herätys oli puoli-istuvassa asennossa, yläruumis oikealle kääntyneenä ja kasvot alas sohvaa päin. Suussani ja nenässäni oli oksennusta. Kävin siis hyvinkin lähellä kuolemaa.

Nyt arvostan opioideja taas luten niitä kuuluu arvostaa. Liikaa saanut paskaa kamaa, niin sitten stydillä kamalla käyttökäyttäytyminen kun on sama = överit
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 26 Jul 2016, 20:53

Mitä luulisit blackened kuinka vaikea olis 16mg kapselista jakaa silmällä 2mg doseja? Vai väsäänkö suoraan koko pillerin x määrään vettä ja annostelen siitä. Mä oon kauan sit vetäny näitä 4mg koossa ja otin sillon kerralla koko kapselin niin en oo perehtyny tuohon annostelemiseen sen kummemmin.

Varovasti tietty lähen tottakai koittaa näitä pitkästä aikaa kun opiaattitolet on pienet nykyään ja tätä en vuosiin oo käyttäny.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 26 Jul 2016, 23:27

rufftuff wrote:Mitä luulisit blackened kuinka vaikea olis 16mg kapselista jakaa silmällä 2mg doseja? Vai väsäänkö suoraan koko pillerin x määrään vettä ja annostelen siitä. Mä oon kauan sit vetäny näitä 4mg koossa ja otin sillon kerralla koko kapselin niin en oo perehtyny tuohon annostelemiseen sen kummemmin.

Varovasti tietty lähen tottakai koittaa näitä pitkästä aikaa kun opiaattitolet on pienet nykyään ja tätä en vuosiin oo käyttäny.
Et mitenkään saa niitä pillereitä jaettua silmämääräsesti. Kaikki vaan 3ml pumppuun. Silloin 1ml = 5.33mg mikä on jo paljon, tolettomalle överit. Tuosta voi tietysti ottaa desimaali mittojakin, esim. 0.5ml (2.66mg) ottaa 3ml pumpusta.

Täyttää tuon 0.5ml hydrovedot vedellä vaikka siihen 2ml asti niin on helpompaa lyödä.

Tuo 3ml "varasto" säilynee jääkaapissa muutamia päiviä, mutta en ota mitään vastuuta mistään mitä sanoin.

EDIT; Jos haluaa tehdä steriilimmän liouksen, tekee sen apteekin saliiniliuokseen.

E2; Minulla säilyi puolipäivää tuollainen 8mg 3ml pumppu. Tykkään ottaa mikrodoseja parin tunnin välein.

nyt perhana skarppaa, ei turhaa tuplaposteja peräkkäin ku voit edioida vanhaa. -sxo
Last edited by sxoxyvg on Wed 27 Jul 2016, 03:37, edited 2 times in total.
Reason: edit is hard
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Wed 27 Jul 2016, 11:29

Tämä on ollut yrjt nuokkumista kolme päivää. Nuokkuu, herää jetkeksi ja yrittää tehdä jotan mutta välissä nuokahtaa, sitten herää että jotain piti tehdä muttaei muista mitä. Sama ruljanssi jatkuu.

Kesti 10 minuuttia kirjautua tälle foorumille. Nuo Lyricat ja fenatsepaami kullä auttavat asiaa. Näkö sumea, sormet ei meinaa totella. Nuokahtelen.... Aivan zombi olo, nuokuttaa. Näiden puoliintumisaika on ihan sairaan pitkä sen kyllä tuntee. Eilen otin 25mg parissa-kolmessa osassa ja vieläkin ihan soosit.

Kun herään ihan heräämällä, ei kellonajasta ole hajuakan, kun katsoo kelloon niin tuntuu ettei se näytä mitään, kello ei ole mitään. Menee yleensä muutama minuutti kerätä itsesnä ja herätä todellisuuteen. Ensin heräsin kunnolla aamuyöllä klo 4:50 tai jotain. Kroppaa särkai joka paikasta, olin herännyt samasta asennosta mihin olin sammumut; sohvalla ostuen, yläkroppa ja pää sivulle kiertäen. Todella terapeuttista niska/selkävammaiselle.
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 28 Jul 2016, 06:28

Tän 247 rätkiminen sai nilkat ja polvet vitunkipeiksi ja turvonneiksi. Muitakin niveliä kolott, että miten ihanat laskut sieltä onkaan tulossa... Pääsyy kipeille paikoille on sammumisasennot, jotka on yleensä ain se sama, mihim on menmyt vetojen jälkeen. Silti jotwnkin erityisesrti polvet, nilkat ja niska helvetin kipeet kunnes... Myt vain odotellaan sitä "kunnes"...

Tämä on ihanan hankala käyttää, tai hankalan ihana käyttää. Vaikka kuinka pientäannosta ottaa aina herätessään, niin aina tipahtaa ja sitten aina herää kuin salamana karmeisiin nivelkipuihin. Yleensä vetojen jälkeen tipahtaa hetken päästä about 5-6 tunniksi.

Valveunet ovat kuin bupren valveunet potenssiin sata. Voin välillä olla kuka vain ja tehdä mitä vain, välillä vahtaa "elokuvaa" ja roolia valita uuden hahmon ja tarninan. Vaikka nämä saa kehon veteläksi, niin tietoisuudessa ja alitajunnassa tapahtuu ja paljon.

Vittumainen noidakehä, niin kuin oppariniilot tidättekin. Suosittelen tätä opparia vain tosikuskeille, ihan oikeastiikki. Tauno Toleton pääsee hengestään herkästi, varsinkin IV.

Huom! Älkää siis satunnaiskäyttäjät tai pikkutoleilla pelaamaan lähtekö leikkimään näillä isojen ihmistenpeleillä. Tämä on monen päivän reissu, jossa voi olla monta viimeistä päätepysäkkiä.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 29 Jul 2016, 17:34

Okei nyt meni testiin nää palladonit viikonlopun kunniaks. Tosiaan vitun hankala saada ne rakeet murskaks mut onnistuin vartin väännön jälkeen saamaan koko kapselin sisällön jauhoks ja väsäsin vetokuntoon muutenkin. Jäi nyt vaan vajaaks tuo setti kun otin tosi varovasti alkuum niin otin tunnin sisään 2mg kahessa osassa ja kummallakaan kerralla ei mainitsemisen arvoisia nousuja tullut mutta toisen vedon jälkeen huomannut että on opiaattia otettu. Hyvä olo tuli. Pidän tässä nyt yhteensä ainakin neljän tunnin tauon ennen seuraavia ja otan kerralla sen 2mg iv niin jos sais ne nousutkin.

Vihjeitä otan vastaan millä nuo rakeet sais helpoiten ja nopeiten jauhoks murskattua? Mulla nyt jääkaapisaa kuitenkin valmista vetoo n.13-14 mg niin ei onneks tarvi väsätä heti uudestaa.

Tiedä sit vaikuttaako asiaan se että mulla ollu tosi kova toleranssi hepoon, oxyyn, fentaan ja viime heroiini kerrasta 3 vai 4 viikkoo ja viime oxy kerrasta alle kaks kuukautta. Oxya menee nykyäänkin "tolettomana" 400-500mg kahteen päivään ja herskaakin sain menee viimeks 0.75g kahessa päivässä joka oli laadultaan hyvää. Mutta ei nyt mitää putsia kuitenkaan.
Opiaatteja käytin päivittäin yli 12 vuotta kuitenkin. Niin tälläkin voi joku merkitys varmaan olla näiden toimivuuteen?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 30 Jul 2016, 12:51

Mua kiinostaisi onko kukaan metadon korvaushoidossa oleva tyyppi testannut miten nämä toimisi lääkkeen päälle iv.nä? Että saisiko siitä kunnon opiiattinousut? Ja miten onko kuinka vaarallista yhistellä? Mua kiehtoisi tämä koska tämä oli yks parhaimmista opiaateista iv.Nä mtä koskaan ottanut.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 30 Jul 2016, 15:34

SadPanda wrote:Mua kiinostaisi onko kukaan metadon korvaushoidossa oleva tyyppi testannut miten nämä toimisi lääkkeen päälle iv.nä? Että saisiko siitä kunnon opiiattinousut? Ja miten onko kuinka vaarallista yhistellä? Mua kiehtoisi tämä koska tämä oli yks parhaimmista opiaateista iv.Nä mtä koskaan ottanut.
Mä sanon sulle tän vain kerran; älä vitussa kokeile. Tuo olisi aivan jäätävän vaarallinen ja typerä yhdistelmä. Et myöskään saisi irti mitään euforisia nousuja koska metadoni tylsyttää ne pois. Tuloksena olisi vain kovempi nuokku ja sitten voitaisiin lukea miten korvaushoidossa ollut mies kuoli metadonin ja hydromorfonin yliannostukseen.

Tee itsellesi palvelus äläkä vedä metadonin kanssa muita opioideja. Sen enempää en jaksa varoittaa, aikuiset tekee omat päätökset ja ottaa vastuun seurauksista.
^^@_

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 30 Jul 2016, 17:33

Ok:) Uskon sua. Ja en mä kehtaa metadonin kans kikkailla. Käynyt mielessä moni esim tuo uus vanha u47700 mikä onkaan mutta sitten kuitenkin jotenki aina mitä selaa ihan mistä vaan niin kaikki sanoo että se metadoni syö ne euforia tai jotenki lukittaa. mut kuitenin meni vähä offtopiciksi mutta empä mä edes suunittele tätä enempää :P Jotenki osaa arvostaa tuota metadonin potentiaali tappaa yhdisteltynä muihin sitä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 30 Jul 2016, 19:23

Okei eilen nautiskelin 12mg yhteensä koko päivän ajan ja tänään 4mg ottanut kahdessa osassa, nyt on ne nousutkin saatu ja oli kyllä hyvät ja sanoisko raskaat nousut jos pitäis jotenkin kuvailla. Euforinen ja hvä olo tulee muutenkin. Valveuniin ja nuokkuun ylipäätään helppo päästä näillä. Plussaa myö se että ei tule kutinoita yhtään mulle tästä ja toinen mitä huomasin että minkäännäköstä nauseaa ei myöskään tule.

Herskalle tämä ei vedä missään suhteessa vertaa, rankkaisin tän top5 opiaattilistallani jaetulle kakkossijalle oksikodonin kanssa, herskan ollessa numero yks ja en usko että tulen koskaan ottamaan mitään huumetta joka olis yhtä hyvää kuin heroiini.

En tiedä voiko samaistua kukaan tähän mutta voisin verrata palladonin tuomaa oloa jonkin verran fentanyylin tuomaan oloon. Samankaltaisuutta on paljon oloissa.

Edittiä vielä että oma sweetspot taitaa olla 3-4mg iiveenä. Hetki sitotin jotain tuosta väliltä ja lähti kunnon nousut ja olo muuttu selkeesti nuokkuun sen jälkee. Ja se tekee tästä hienon kokemuksen että sivuvaikutukset mm. Kutina, kusilukko, nausea ym loistavat poissa olollaan

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 31 Jul 2016, 12:47

Eilen illalla klo 18 ja 00 meni 40mg hydroa parin bentson ja Lyrican kanssa. Nopeasti näihin kasvaa tole kylläkin mutta *parhaat* nuokut näistä saa. Ihmettelen edelleen niitä "best ever rush ever" juttuja, en ole saanut kertaakaan näiatä mitään rusheja. Ja olen näitä sentään jo pikku hiljaa yli 100mg vetänyt.

En kyllä (vetämästäni) herskastakaan saanut mitään kummoisia rusheja. Itseasiassa parhaat (opiaatti)rushit olen saanut oksikodonill ja yli päätään rushit sellaisella tukka-pystyyn-laatta-lentää pirillä. Jälkimmäiset eivät ole mukavat, mutta rushit kuitenkin.

Näistä saa nimeomaan parhaat nuokut ja valveunet, muilla ei mitään saumaa. Rusheja minä en ole ainakaan saanut. Kokeiltu eri aamuina 4/8/12/16mg vedoilla.

On kyllä ollut edellisillan fenatsepaamit 25mg) vahvasti vaikuttamassa siellä alla, että lieko ne blokanneet ne rushit.

PS. Anycase meni kyllä lempparioppareiden kärkikahinoihin
Cogito, ergo sum

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Mon 01 Aug 2016, 12:25

Blackened wrote:8mg ovat aivan liian vahvoja minulle, ja minulla on vain 8mg kapseleita. Keksin ongelmaan ratkaisun: 1) murskaa normaalisti koko 8mg kapelsin pallerot 2) jauho klikkiin ja 3 ml (selitän myöhemmin miksi juuri 3 ml ) vettä perään ja sekoittele normaalisti 3) filtteri klikkiin ja 3 ml pumpulla vedät filtterin läpi kaiken nesteen mitä saat 4) Klikkiin sää aika paljon sakkaa, laita pari milliä vettä ja sekoittele ja vedä filtterin läpi. siinä on yhdet vedot jotka pärähtävät varmasti
T5) laita täysi 3ml ruisku nyt jääkaappiin odottamaan vetoja

3ml ruisku sen takia että sen saa päivystyspakkauksessa, ei tarvitse isompia pumppuja ruveta kyselemään. En kehtaa pyöriä apteekeissa, jos näkyy vaikka tuttuja. Tuossa 3ml on siis 8mg hydromorfonia, josta 1.5ml on 4mg. Itse tykkään ottaa tasaisin väliajoin millin vetoja,sitten ruutta takaisin jääkaappiin. Yksi ml on 2.66mg hydrmorfonia.

Varsinkin kun eilen vedin överit, niin nut otan varman päälle. Tässä nyt tänään alla 25mg fenatsepaamia ja 900mg pregabaliinia ja otan noita pikkuvetoaja.

Överit kun vedin, oli alla ennen tööttejä l200mg diklatsepaamia + 40mg diatsepaamia, 1200mg pregabaliinia. Vedin 4mg, mutta ei tullut mitään supernousuja, vaan perushyvä kihahdus päässä. Ajattelin että opma mietoa kamaa ja menin sohvalle istumaan. Yhtäkkiä alkoikin nuokuttaa niin ettei koakaan, mutta hyvällä tavalla. Näin koko ajan erittäin eläväisiä valveunia. Sitten päätin haluta ne rushit ja väsäsin 8mg valmiiksi, koska en heti perään uskaltanut.

No se valmiiksi tekeminen kurahti, koska seos alkoi kovettua nopeasti, vaikka kävin 5 min välein hämmentelemässä. No äkkiä filtteri klikkiin ja kaikki nesteet pumppuun. Sain kuitenkim täydet 2ml. Loppusakka oli kuin kalkkikivä. Heitin nuo 2ml kerralla hihaan about 2 h ekojen vetojen jälkeen. Tuli rushi ja meni kroppaankin. Sain sitten kuningasajatuksen polttaa kukua, joten väsäsin älyn josta vedin yhden hyvän nupun raakana.

Sen jälkeen alkoi sellainen trippi etten ole toista kokenut. Hydron nuokut ja valveunet, pregabaliini ja diklatsepaami ja paukut sekä mielikuvitus. Vittu että lennettin korkeammaola kuin millään LSD/sieni tripillä. Tässä tripissä oli mukana sellaista tsolpideemimäistä deliriumsähellystä. Heräilin välillä enkä ollut varma silmiä avatessa että heräsinkö "todellisuuteen" vai kuuluiko se trippiin. Ainakun heräsin niin heräsin fyysisesti eri paikasta kuola pitkin poskia. Viimeinen herätys oli puoli-istuvassa asennossa, yläruumis oikealle kääntyneenä ja kasvot alas sohvaa päin. Suussani ja nenässäni oli oksennusta. Kävin siis hyvinkin lähellä kuolemaa.

Nyt arvostan opioideja taas luten niitä kuuluu arvostaa. Liikaa saanut paskaa kamaa, niin sitten stydillä kamalla käyttökäyttäytyminen kun on sama = överit
Ite mitannu silmällä ja kaatanu 8mg kapselista kolmas osan tai puolet. Ihan hyvin toiminu.
Oon tehny tuollainki melko samaan tapaan mitä kirjottelit tuon ohjeen.
Ite en siksi tykkää valmiita annoksia ruiskuihin tehä ku menevät niin nopeeta sitte , ku tulee himo.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Mon 01 Aug 2016, 18:35

Onko tätä iv jälkee järkevin nokittaa vai syödä?

vai onko tää sellanen mitä pitäs ehdottomasti iv? :doh:

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 03 Aug 2016, 09:22

Whirl wrote:Onko tätä iv jälkee järkevin nokittaa vai syödä?

Kaverilla toimi nokkaan.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Wed 03 Aug 2016, 18:38

Kasiko wrote:
Whirl wrote:Onko tätä iv jälkee järkevin nokittaa vai syödä?

Kaverilla toimi nokkaan.
Mikähä hyötysuhde tuos on vs iv? :roll:

En oo koskaa noit iv hommia pahemmin opetellu mut jotenki tekis mieli tehä poikkeus tään kans

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Thu 04 Aug 2016, 00:33

Whirl wrote:Mikähä hyötysuhde tuos on vs iv? :roll:

En oo koskaa noit iv hommia pahemmin opetellu mut jotenki tekis mieli tehä poikkeus tään kans
Wikipedia kertoo, että oraalinen hyötysuhde olisi 30% tienoilla, siinä missä nokittamisella se olisi about 55%. Suoneen iskettynä hyötysuhdehan on tietysti se 100%, joten nenukkiin imuroimalla napeista menee lähes puolet hukkaan. Peräsuoleen annostelu olisi (ainakin omasta mielestäni) yleensä suonensisäistä annostelua suositeltavampi käyttötapa, pienempien terveyshaittojen ja -riskien sekä useimmiten lähes yhtä hyvän hyötysuhteen, suonensisäiseen käyttöön verrattuna, takia. Hydromorfonin rektaalinen hyötysuhde on kuitenkin mysteeri. Yhden tutkimuksen mukaan pluggaamisen hyötysuhde on aika lailla sama kuin syömällä saavutettu, siinä 30% tienoilla, ja netistä löytyy anekdoottisia todistuksia sekä puolesta että vastaan tätä lukemaa.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Thu 04 Aug 2016, 20:23

Kisu wrote:

Wikipedia kertoo, että oraalinen hyötysuhde olisi 30% tienoilla, siinä missä nokittamisella se olisi about 55%. Suoneen iskettynä hyötysuhdehan on tietysti se 100%, joten nenukkiin imuroimalla napeista menee lähes puolet hukkaan. Peräsuoleen annostelu olisi (ainakin omasta mielestäni) yleensä suonensisäistä annostelua suositeltavampi käyttötapa, pienempien terveyshaittojen ja -riskien sekä useimmiten lähes yhtä hyvän hyötysuhteen, suonensisäiseen käyttöön verrattuna, takia. Hydromorfonin rektaalinen hyötysuhde on kuitenkin mysteeri. Yhden tutkimuksen mukaan pluggaamisen hyötysuhde on aika lailla sama kuin syömällä saavutettu, siinä 30% tienoilla, ja netistä löytyy anekdoottisia todistuksia sekä puolesta että vastaan tätä lukemaa.
Ompas hauska että pyllyy tuikkaamal on huonompi hyötysuhde ku nenukista :shock: Nii jostaki muistelin että ~50% oli vaa hyötysuhde. perhanasti menee tavaraa hukkaa :(

Kertokaas jos jollaki on tuosta plugaamisesta kokemusta/tietoa.. ei menis niin kauheena hukkaa tavaraa mitä snorlaamal

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 04 Aug 2016, 22:48

Whirl wrote:
Kisu wrote:

Ompas hauska että pyllyy tuikkaamal on huonompi hyötysuhde ku nenukista :shock: Nii jostaki muistelin että ~50% oli vaa hyötysuhde. perhanasti menee tavaraa hukkaa :(

Kertokaas jos jollaki on tuosta plugaamisesta kokemusta/tietoa.. ei menis niin kauheena hukkaa tavaraa mitä snorlaamal
Vaikutusaika sitten taas piteneekin tuossa nasaali/oraali tavoissa lukemani perusteella.
Itselllä tosin kokemuksia ainoastaan IV käytöstä.
Mulla ollu pari kertaa semmonen parin/muutaman päivän kuuri tätä , ja kyllä tykkään kovasti (ehkä liikaakin).

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Thu 04 Aug 2016, 23:32

Kasiko wrote: Vaikutusaika sitten taas piteneekin tuossa nasaali/oraali tavoissa lukemani perusteella.
Itselllä tosin kokemuksia ainoastaan IV käytöstä.
Mulla ollu pari kertaa semmonen parin/muutaman päivän kuuri tätä , ja kyllä tykkään kovasti (ehkä liikaakin).
Nii tietty se taitaa vähä pitempi olla niinku oxyssaki. oraalisesti tuota ei varmstikkaa oo mitää järkee ottaa ellei oo vitusti ja rahoissa :D
e: oliko tässä iv:na vaikutus aika joku 4h? vai menikö mopot sekasi

Paljos ois hyvä alotus dose tälläselle subun päivittäis käyttäjälle.. koitan +24-30h ainaki subusta olla ilman vaik tiiän että enempi ois parempi mut tilanne on sellanen etten oikee voi olla pitempää ku pitäs päästä sängystäki ylös :D tosiaa lyricaa menee päivittäi ja sitä on aamusta ainaki pakko ottaa herätes. eli saa varmasti dosee vähä alentaa ku meinasin 2mg alottaa mut varmaa 1-1.5mg ehdoton maksimi koska lyricaa alla. Lisäähän saa aina. ja illan mittaa sit varoa ku subun blockkaus heikkenee kokoaika. (tämä siis iv.. nokittamal uskaltaa varmasti ton 2mg kitasta ja hyvi)
Last edited by Whirl on Fri 05 Aug 2016, 01:00, edited 2 times in total.

Suklaasydän
Tuppisuu

Post by Suklaasydän » Fri 05 Aug 2016, 00:03

Blackened wrote:
Vittumainen noidakehä, niin kuin oppariniilot tidättekin. Suosittelen tätä opparia vain tosikuskeille, ihan oikeastiikki. Tauno Toleton pääsee hengestään herkästi, varsinkin IV.

Huom! Älkää siis satunnaiskäyttäjät tai pikkutoleilla pelaamaan lähtekö leikkimään näillä isojen ihmistenpeleillä. Tämä on monen päivän reissu, jossa voi olla monta viimeistä päätepysäkkiä.
Ihan hyviä stooreja bro, mutta ei noi sun jutut ole varsinaisesti informatiivisia millään tavalla ja ei toi sun käyttö enää ole päämäärähakuista tai perusteltua. Siis jos sulla on päivästä toiseen alla useampia eri bentsoja yksistäänkin jo myrkytykseksi luettavia määriä (200mg Diclazepan, 40mg Diapamia, 25mg fenatsepam) ja buusterina pohjalla vielä jatkuva 900-1200mg zombieannos Lyricaa niin tuohon kylkeen iv:nä isketty opiaatti ei "toimi" enää muuten kuin lisäämällä kaikkien mahdollisten aineiden pitoisuuksia ja voimakkuutta elimistössäsi ja tukkimalla ne viimeisetkin reseptorit. Toi, että teet tuota aina siihen asti, kunnes taju lähtee ja tulee parin tunnin breikki ennen seuraavaa tööttiä ja uuteen nousuun taas ennen seuraavaa vintin pimenemistä vaatisi oikeasti välitöntä psykiatrista hoitoa. Ei katkoa, ei korvaushoitoa eikä mitään siis taka-ajatuksena tunnistuttaa ja saada akuuttia hoitoa tuohon psykoosia muistuttavaan kamanvetoon. Muuten sä et tule edes selviämään ennen kuin joko kuolet tai heräät teholta oltuasi sitä ennen pari viikkoa hapenpuutteesta ja keuhkokuumeesta koomassa sen vikan kerran jälkeen, kun taas sammuit ja vähän puklasit mahalaukun sisältöä syvälle keuhkoisi.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Sat 06 Aug 2016, 15:25

Olipa homma hakkailla noit palleroita pieneksi.. millä te noita ootta mätkiny jauhoksi?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 07 Aug 2016, 17:22

Huhhu, mä varmaan delaisin jo millin doussilla. :foil:

Mua on pitkään kiehtonut tää aine, mut koska tässä chemissä ei ole samaa maksa-metaboliaa, kuin kodeiinissa&Oxyssa, niin mä en tiedä.

EN mä tiedä. Kuumottava aine, kaikinpuolin, koska iiveenä tää kait ois kaikkein järkevin tapa käyttääkin.?

Ois upeeta kuulla mielipidettä tästä aineesta, joltain ihmiseltä, joka ei ois niin opiaatti/oidi-addikti.
Suklaasydän wrote:
Blackened wrote:

Ihan hyviä stooreja bro, mutta ei noi sun jutut ole varsinaisesti informatiivisia millään tavalla ja ei toi sun käyttö enää ole päämäärähakuista tai perusteltua. Siis jos sulla on päivästä toiseen alla useampia eri bentsoja yksistäänkin jo myrkytykseksi luettavia määriä (200mg Diclazepan, 40mg Diapamia, 25mg fenatsepam) ja buusterina pohjalla vielä jatkuva 900-1200mg zombieannos Lyricaa niin tuohon kylkeen iv:nä isketty opiaatti ei "toimi" enää muuten kuin lisäämällä kaikkien mahdollisten aineiden pitoisuuksia ja voimakkuutta elimistössäsi ja tukkimalla ne viimeisetkin reseptorit. Toi, että teet tuota aina siihen asti, kunnes taju lähtee ja tulee parin tunnin breikki ennen seuraavaa tööttiä ja uuteen nousuun taas ennen seuraavaa vintin pimenemistä vaatisi oikeasti välitöntä psykiatrista hoitoa. Ei katkoa, ei korvaushoitoa eikä mitään siis taka-ajatuksena tunnistuttaa ja saada akuuttia hoitoa tuohon psykoosia muistuttavaan kamanvetoon. Muuten sä et tule edes selviämään ennen kuin joko kuolet tai heräät teholta oltuasi sitä ennen pari viikkoa hapenpuutteesta ja keuhkokuumeesta koomassa sen vikan kerran jälkeen, kun taas sammuit ja vähän puklasit mahalaukun sisältöä syvälle keuhkoisi.
Mut ehkä tää kerto kaiken, jätän väliin. Liian wanha leikkiin hengelläni, tai sit lähen jos lähen, lähen ihan tosissani.

Tunnistan hyvinkin ton kurimuksen, noidankehän. Informatiivista? Kyllä, must jokaisen ois hyvä tiedostaa et kamanveto jossainvaiheessa päätyy siihen pisteeseen, et se on ku painajainen ja helvetti, saatanallinen luuppi, vaikka tietää sen vievän vielä hengen, sitä luuppia ei kykene vaan pysäyttään.

Ei sitä voi ymmärtää kukaan muu kuin sellanen joka siihen kurimukseen on ajautunut.

Ois hyvä osaa huolestua itsestään hyvissä ajoin. Blackened, sinuna mä oisin huolissaan.

(&nyt puhun jo siitä helvetillisestä (omasta) puolesta sekakäyttöä, eli sory offtopic).
Keep it unreal.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Mon 08 Aug 2016, 04:20

Ihan hyviä stooreja bro, mutta ei noi sun jutut ole varsinaisesti informatiivisia millään tavalla ja ei toi sun käyttö enää ole päämäärähakuista tai perusteltua. Siis jos sulla on päivästä toiseen alla useampia eri bentsoja yksistäänkin jo myrkytykseksi luettavia määriä (200mg Diclazepan, 40mg Diapamia, 25mg fenatsepam) ja buusterina pohjalla vielä jatkuva 900-1200mg zombieannos Lyricaa niin tuohon kylkeen iv:nä isketty opiaatti ei "toimi" enää muuten kuin lisäämällä kaikkien mahdollisten aineiden pitoisuuksia ja voimakkuutta elimistössäsi ja tukkimalla ne viimeisetkin reseptorit. Toi, että teet tuota aina siihen asti, kunnes taju lähtee ja tulee parin tunnin breikki ennen seuraavaa tööttiä ja uuteen nousuun taas ennen seuraavaa vintin pimenemistä vaatisi oikeasti välitöntä psykiatrista hoitoa. Ei katkoa, ei korvaushoitoa eikä mitään siis taka-ajatuksena tunnistuttaa ja saada akuuttia hoitoa tuohon psykoosia muistuttavaan kamanvetoon. Muuten sä et tule edes selviämään ennen kuin joko kuolet tai heräät teholta oltuasi sitä ennen pari viikkoa hapenpuutteesta ja keuhkokuumeesta koomassa sen vikan kerran jälkeen, kun taas sammuit ja vähän puklasit mahalaukun sisältöä wsyvälle keuhkoisi.
Avoimessa akuutissa psyk. hoidossa ollaan jo, älä huoli. Onko minulla vakava päihdeongelma? Kyllä. Onko käyttöni reippaanpuoleista? On

Tunnetaanko me? Puhut aivan kuin tuntisimme ja tietäisimme toistemme taustoja ja motiiveja yms. Minun mielestäni aika helvetin törkeää tuolla tavalla "julkisesti" targetoida tuntematta. Oletko jostain Ei Huumeille RY:stä vai julistatko jumalan sanaa? Vituttaa kun tuollainen saatanan mikkihiiri tulee piipittämään asioista joista ei tiedä yhtään mitään.

Miten niin ei informatiivisia? Kerron perhana aineen vahvuudesta ja sen yllättävyydestä. Kerron myös kuinka helppo on ottaa liikaa. Varoitin amatöörejä ja sunnuntaioppari-käyttäjiä äärimmiseemn varovaisuuteen. Miten tämä eveoi ole informatiiista?

Kierrätkö eri palstoja julistamassa, että "solet hullu, ja hulluna sinua kohdeltakoon", vai olinko vain lucky number one?

Edit. Toleranssi kasvaa älytyömän nopeesti. Ensin 4mg vedot ja nuokuttiin oli kuola poskella, parin päivän päästä 16mg vetoja.

Viekkarit on vittumaiset ja kesti jotain 3-4 päivää pahimmat . Tuli ehkä pieni yöilyönti näiden kanssa, runsas 100mg meni vkl aikana. Ei ehkä kuitenkaan my DOC oppareita koskien. OC on turvallisempaa, "toimintavarmempaa", ja halvempaa. Ja aivan yhtä hybät nuokut niilä saa Lyricoiden kanssa.

Edit3. Ne rakeet menee huhmarella todella helposti pieneksi jauhoksi. Rakeet siis kaksinkerroin taitetulle leivinpaperille, taita päät ettei pallot pääse karkuun. Sitten huhmarella alat murskata ja jauhaa. Välillä kurkkaa miltä näyttää, ja sitten vähän vielä lisää.

PS. Sä et - "bro" - tiedä musta mitään. Ja hei, saat multa elämänohjeen: älä koskaan kokeile huumeita.

PPS. Enkä ole ottanut 200mg diklatsepaamia kerralla. Se oli typo, nolla liikaa.

PPPS. Ja noissa väleissä kun "olen taju kankaalla" on se juttu, ne valveunet ja ihmemaat mihin pääseekään noissa nuokuissa. Mutta ethän sinä aloittelijana tätä osaa ymmärtää.

PPPPS. Väitätkö että kaikki maailman opioidoriippuvaiset ovat välittömän psykiatrisen avun tarpeessa, ja että katkot, vieroitushoidot ja korvaushoidot ovat tarpeettomia?
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Mon 08 Aug 2016, 09:15

Tässäkö sitten on sitä vastuullista ja järkevää käyttöä???

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=3&p=178949#wrap
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=3&t ... 84#p193884

Ei jumalauta, ja on vielä nenää..

Anteeksi OT. Ei toistu.
Last edited by Mushru on Mon 08 Aug 2016, 11:56, edited 1 time in total.
Reason: Riidan haastaminen on myös sääntöjen vastaista, muistakaa se nyt. Jäitä hattuu vaikka joku vittuilee, yksäreil voi vittuil takas. Ei täällä.
Cogito, ergo sum

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Mon 08 Aug 2016, 11:49

joo tosiaan offtopik loppuu tähän. Keskustellaas enemmän aineesta itsestään sen toiminnasta ym. Ei siitä kuka vetää överimäärissä ja kuka ei. Vastuullista keskustelua ja kehittävää päihdeskene keskustelua.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 09 Aug 2016, 01:43

Mä kyl diggaan Blackenedin asenteesta.

Must ihan asiaa. Asiasta, asiallisesti.

Aistilliseti ehkä hieman aggressiivisesti, mutta mä ymmärrän kyllä ihan hyvin.. .

että miks.. Miksi pitää moralisoida ja tintittää, jos toinen kerta puhuu kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Ni, must se on ihan tärkeetä.

Vittuun säännöt ja offtopicit.

Miten saada keskustelua aikaan jos joka toinen sana pitää olla topicin mukainen.

Palladon, palladon, pallit on, mut, munat muhii jossai ihan muualla.

Nyt voidaan lopettaa opsftopivicci.

Se on sääntö numero kaksi, momentti yksi, ja pisteen päälle ii, niin hihitellään sit hirressä kun tavataan.

//
Keep it unreal.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Wed 10 Aug 2016, 13:53

Tää vetää jalat niin spagetiks, että suosittelen relaamaan fixien jälkeen ja mielummin istualteen jos mahdollista. Alle 1mg kolahti suht lujaa tälläiselle on/off-opioidinarkille.
In the land of the blind, one-eyed man is the king

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 13 Aug 2016, 14:35

Metku wrote:Tää vetää jalat niin spagetiks, että suosittelen relaamaan fixien jälkeen ja mielummin istualteen jos mahdollista. Alle 1mg kolahti suht lujaa tälläiselle on/off-opioidinarkille.
Voi kunpa... Ei näillä toleransseilla. :x
Cogito, ergo sum

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Sun 14 Aug 2016, 20:59

Ois kyllä makosa , jos alle 1mg riittäis tuohon.^ :P
Itellä menee semmonen 4mg molemmin puolin , että saa ihan hyvät olot.
Ihan veteläksi varmaan pitäs ottaa kokonainen 8mg kapseli tai vähän yli.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 16 Aug 2016, 20:36

Minulla meni 94mg yhtenä viikonloppuna. Lopuksi vedin 12mg vetoja.

Tietysti lisäksi etitsolaamia muistaakseni 10mg, 10mg fenatsepaamia, 100mg diatsepaamia sekä 300mg Lyricoita jonkin verran.

Pointtina se, että kaikill on erilainen toleranssi, joten näistä ei kannata ottaa vertailukohtaa. Aiempi heppu joka beti 1mg, siinä on järkevä lähtökohta; pienestä liikkeelle.

HUOM. Tuollainen 12mg iv voi tappaa kokemattomamman.
Cogito, ergo sum