Hydromorfoni (Palladon)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk
Moderator

Hydromorfoni (Palladon)

Post by zerk » Tue 26 Jun 2012, 03:31

En ainakaan pikaisella haulla löytänyt topiccia hydromorfonista joten tässä sellainen.

Onko kellään kokemuksia tästä ilmeisen harvinaisesta opiaatista? Mulla saattaisi olla mahdollisuus päästä kokeilemaan tätä piakkoin ja olen viihdepotentiaalin lisäksi erittäin kiinnostunut tästä myös kipulääkkeenä tulevaisuutta varten.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin oraalinen, intranasaalinen ja rektaalinen hyötysuhde ovat kaikki varsin huonoja verrattuna iv-hyötysuhteeseen. Mulla ei kuitenkaan ole mitään aikomusta alkaa rännäämään tätä, joten kaipaisin kokemuksia eri annostelutavoista - mikä kolmesta lienee järkevin.
^^@_

Psychonautilus

Re: Hydromorfoni (Palladon)

Post by Psychonautilus » Tue 26 Jun 2012, 04:24

Kokemusta ei itsellä ole, mutta lukemani ko. aineen hehkutus englanninkielisillä foorumeilla koskee yleensä lähes yksinomaan tykittämistä. Varsinkin IV-nousut on kuulemma melkoista kyytiä, mutta itse ainetta luonnehditaan sen jälkeen vähän pettymykseksi yleensä - etenkin yli puolet tuntuu rankkaamaan herskanousut kakkoseksi hydromorfonin jälkeen. Oraalinen hyötyosuus vaikuttaa olevan selkeästi huonoin, intranasaalinen ja rektaalinen on kai suht. samoissa lukemissa.
Sivuvaikutuksiltaan ilmeisesti vähän kevyempi kuin esim. mopo, mutta useimpien mukaan huomattavasti vähemmän euforinen. Analgeettiseen käyttöön lienee ihan kelvollinen; reflat voi vaan olla aika epämukavat, lyhytvaikutteinen ja helvetin stydi.

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 26 Jun 2012, 10:37

Hydromorfonin ongelma tuon huonon hyötyosuuden lisäksi on juuri tuo lyhytvaikutteisuus - saa koko ajan olla redosettamassa. :roll:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Wed 27 Jun 2012, 00:36

Mä oon himoinnu tätä törkeesti, mut ei kyl liiku paljon tai kuullu et koskaa ois tääl pohjosemmas Suomes ollu kellää.

Harvinaist herkkua mut vissiin aivan törkeen mahtavat olot. (Oon lukenu muilta foorumeilta et hakkaa oloissa ihan mopot ja oxyt ja kaikki tommosetki.)

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Wed 27 Jun 2012, 12:21

Kerran olen hydromorfinia kokeillut IV. Muistikuvat vähän hatarat noilta ajoilta, mutta ei tuosta oikein muuta jäänyt mieleen, kuin että nousut kolisee kuin heroiinia olisi vetänyt, ehkä jopa paremmin, mutta sitten tasaantuu morfiinityyliseen lyhytkestoiseen vaikutukseen. Ei mitään erikoista IMHO. Morfiinikin on kokonaisuudessaan mielestäni mukavampaa. Kivunhoitoon tuo saattaa olla OK. Harvinaista sen takia, koska muita vahvoja opiodeja suositaan enemmän kivunhoidossa syystä tai toisesta.

Oksimorfoni olisi kyllä varmasti todella maistuvaa. Ei vaan ole Yhdysvaltojen ulkopuolella saatavilla kovinkaan monesta maasta.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 28 Jun 2012, 13:40

Tää olikin todella mielenkiintoinen opiaatti. Kipulääkkeenä tää tuntui tän yhden kerran perusteella todella tehokkaalta mut on tää kyllä ihan yhtä ongelmallinen mulle, kuin muutkin vahvat lääkeopioidit. Nimittäin tää oli aivan helvetin miellyttävä ja euforinen opiaatti. Vaikutus oli imo jotain mopon ja oxyn välimaastosta - aika piristävä ja todella euforinen mut samalla siin oli mun makuuni just sopivasti sitä raskautta ja sedatiivisuutta. IV-käytössä tää vois olla aika hieno kokemus mut taidan jättää väliin.

Varmaan turha vetää mitään kovin lopullisia johtopäätöksiä yhden kokeilun perusteella, mut kyllä tää hyppäs todella korkealle mun opiaattilistalla mitä viihdekäyttöön tulee. Olisin tavallaan melkein toivonut ettei tää olisi ollut niin miellyttävä vaikutuksiltaan, niin tätä olis voinu vakavasti harkita kipulääkkeenä. Kyllä tää lähtis mulla käsistä aika nopeasti.

Oksimorfoni kiinnostais todella paljon myös mut sitä ei taida juuri liikkua täällä.
^^@_

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 23 Jan 2013, 12:31

Saattais olla saatavissa Dilaudid-ampulleja, eli apteekkihydromorfonia. Onko sen arvoista välttämättä? Morfiinin ja herskan kokenut IV:nä, onko sen väärti et erikseen koittas vielä tollasta - kokemuksia?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 23 Jan 2013, 13:50

Psychonautilus wrote:Saattais olla saatavissa Dilaudid-ampulleja, eli apteekkihydromorfonia. Onko sen arvoista välttämättä? Morfiinin ja herskan kokenut IV:nä, onko sen väärti et erikseen koittas vielä tollasta - kokemuksia?
Kokemuksia ei ole (tuskin kovin monella muullakaan täällä), mutta kuulemma juurikin nousut IV:nä ovat tässä aineessa parasta ja jotkut kuvailevat jopa heroiinia paremmaksi, itse ostaisin kahta kertaa miettimättä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Wed 23 Jan 2013, 14:01

Psychonautilus wrote:Saattais olla saatavissa Dilaudid-ampulleja, eli apteekkihydromorfonia. Onko sen arvoista välttämättä? Morfiinin ja herskan kokenut IV:nä, onko sen väärti et erikseen koittas vielä tollasta - kokemuksia?
ehottomasti kannattaa kokeilla. hydromorfonin rush on ihan erilainen kun herskassa. intensiivinen, semmonen utuinen jos näin vois sanoo :D ei mikään kummonen post-rush pössis vrt. heroiiniin, enkä varmaan just sen takia aio ikinä maksaa itteäni kipeeks notta pääsis uudestaan testaa. älä tee samaa virhettä kun mä että vedät uudet vedot tunnin päästä sillä kaveri piti aina joku 4h breikin et sai kunnon rushit taas.. 2x2mg tyypattu

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 23 Jan 2013, 18:57

IMO tää on hankkimisen arvoista vaikkei suunnitelmana olisikaan vetää hihaan. Tosi miellyttävä opioidi.
^^@_

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 23 Jan 2013, 22:28

Taitaa näyttää siltä, että kun seuraavan kerran siihen tulee tilaisuus hankin tätä. Ampulli menee nimittäin ehdottomasti räpylään, ja jos kerran muutenkin kannattaa, niin ANTAKEE!!!

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 20 Aug 2013, 09:44

En ole testannut, mutta oon hyvin kiinnostunut. Tämä on kuulema yksi parhaista, ellei paras opioidi(tai opiaatti) ja erittäin haluttua kamaa!
Noin 3-4 kertaa morfiinia vahvempaa ja kuulema yksi euforisoivimmista jarruista.

Kuulema I.V;sti 1mg hydroa vastaa 15mg oksikodonia. Eli eipä tarvi kovin isoja annoksia. 1.5-2mg tolettomalle varmaan toimii jo hyvin. Ite tosin vetäisin varmaan 3-4mg(tolettomana/matalalla tolella), mutta ite vetelenkin(silloin kun käytin) esim. oksikodoniakin minimissään 40mg(nollatolella) vedoilla.

Ja tämä on kamaa jota vetäisin ehdottomasti hihaan. Suun kautta otettuna imeytyy vaan ~30% ja nenänkin kautta vaan ~55%. Ja muutenkin, jarruissa yksi paras puoli on juuri se ihana tunne, euforinen, hierova lämpöaalto joka tulee pari sekunttia siitä, kun mäntä pohjassa. En jättäis sitä väliin kyllä mistään hinnasta, etenkään jos samalla menis jopa 2/3 kamasta hukaan!

Mutta toki, jos on periaatteita, että neuloihin ei kosketa, ikinä. Niin voisin kuvitella että hanurista toimii ihan kivasti kanssa ja kenties tätä voisi pellittää?

Piti laittaa yksi kuva, 6mg hydromorphone kapselista. Niin seksikkäältä näyttääkin.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Breaker
Karvakuono

Post by Breaker » Tue 20 Aug 2013, 10:12

Ei kyllä kauaa potki kun parissa sekunnissa menee nousut ohi tosin siitä se vasta alkaa, mutta
morfiini ja sen johdannaiset eivät montaa tuntia potki.

Personaes
OD

Post by Personaes » Tue 20 Aug 2013, 11:20

Ei kyllä kauaa potki kun parissa sekunnissa menee nousut
Siis tarkotan että nousut alkaa pari sekunttia siitä, kun on mäntä pohjassa.

En tiedä kauanko tällä kestää nousut, kun en ole vetänyt. Mutta arvelisin että 5-15min.
-Edgar Allan Poe

Velho
LD50

Post by Velho » Wed 21 Aug 2013, 13:40

Itsekkin olen koittanut metsästää kyseistä lääkettä vaikuttaa erittäin mielenkiintoselle :love:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 23 Aug 2013, 06:26

narcocorrido wrote: Kuulema I.V;sti 1mg hydroa vastaa 15mg oksikodonia. Eli eipä tarvi kovin isoja annoksia. 1.5-2mg tolettomalle varmaan toimii jo hyvin. Ite tosin vetäisin varmaan 3-4mg(tolettomana/matalalla tolella), mutta ite vetelenkin(silloin kun käytin) esim. oksikodoniakin minimissään 40mg(nollatolella) vedoilla.
En jaksa tarkistaa taulukoista, mutta tolettomalle 2mg IV (jos siis tosiaan vastaa 60mg oksikodonia) olisi varmasti helvetin dysforinen kokemus. Itselleni joskus 50mg oksikodonia pienellä tolella oraalisesti pisti oksentamaan. Jos on vuosia vetänyt opioideja ja pitänyt pari viikkoa taukoa, ei kyseessä todellakaan ole mikään nollatole vaan aika rankka perustoleranssi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 30 Aug 2013, 07:36

Oliks näit 8mg no kuiteniin tätä iv otin 3 osas yhe muistaakseni sinisen mis oli rakeita ja ne piti murskaa ja väsää sit kuumaa veteen.. iv:nä ja bupresta oli vrk taukoo ni ne nousut oli jotain ihan uskomatonta, melkeen itku tuli :D humalan pääle ottiin. Kuten myös laskikin melkosen nopiaa, mut pehmeesti!

Emt mitenn se bupre blokkas ku 24h about mut silti toimi lujaa ja varmasti olisi toimikut lujemmin jos ois ollu pitempi tauko.! Kuitenki kaikenkaikkiaan tosi ihanankokemus. One of the bestones in a lifetime! <3

Edit! Tais muuten olla noit pinkkei, ja sit rakeet oli sinertäviä jos en iha vääräs ny oo :cheers:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 31 Aug 2013, 10:07

Petri6 wrote:
narcocorrido wrote: Kuulema I.V;sti 1mg hydroa vastaa 15mg oksikodonia. Eli eipä tarvi kovin isoja annoksia. 1.5-2mg tolettomalle varmaan toimii jo hyvin. Ite tosin vetäisin varmaan 3-4mg(tolettomana/matalalla tolella), mutta ite vetelenkin(silloin kun käytin) esim. oksikodoniakin minimissään 40mg(nollatolella) vedoilla.
En jaksa tarkistaa taulukoista, mutta tolettomalle 2mg IV (jos siis tosiaan vastaa 60mg oksikodonia) olisi varmasti helvetin dysforinen kokemus
Suosittelemani 1.5-2mg hydromorfoni-annos vastaa oksikodoniin verrattavissa 22.5-30mg oksikodonia.

Ja omissa annosteluissa otan toki huomioon vuosien opiaattien käytön, joka vaikuttaa vaikka ei olisi vähään aikaan ottanutkaan tai olisi matala tole. Nisti vuosina, en koskaan ottanut alle 40mg vetoja(paitsi jos kipeänä, ja joku vippaa parikyt milliä jeesiö jne), vaikka olisin ollut kuukausia ilman ja se oli aina sopivasti.

Mutta varovaisuutta peliin! Ilman käytännön kokemusta sanoisin että tuo mainitsemani 1.5-2mg hydro annos on sopiva, mutta täytyy muistaa, että jos pohjalla on vaikka alkoholia ja/tai bentsoja(tai ties mitä) voi se olla noviisille tappava!
-Edgar Allan Poe

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 31 Aug 2013, 11:31

narcocorrido wrote:
Petri6 wrote:
En jaksa tarkistaa taulukoista, mutta tolettomalle 2mg IV (jos siis tosiaan vastaa 60mg oksikodonia) olisi varmasti helvetin dysforinen kokemus
Suosittelemani 1.5-2mg hydromorfoni-annos vastaa oksikodoniin verrattavissa 22.5-30mg oksikodonia.
Jos näin on, niin tuo on varmasti aika rajoilla pienellä tolella, onko helvetin hyvä olo vai monen tunnin purjoaminen. Itse kyllä puolittaisin tuon annoksen, jos kyseessä täysin opioidinaivi tai matalatoleranssinen henkilö.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 03 Sep 2013, 02:47

Mä kyllä huomasin et ku otin 3mg hydroo (Dilaudid) oli ehkä siin ja siin rajal et ottiko liikaa. Kontissaki nykyään se raja on 45mg jos siis täysin selvään päähän ottaa. Käyttötapanahan tuttu ja turvallinen intravenöösi.

Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 » Wed 20 Aug 2014, 19:50

VOin nyt ainakin näin tunti ottamisen jälkeen todeta kun otin nasaalisesti 1mg nimenonaan nota paladon 1.3mg nopea vaikutteisia kapselia, josta jätin ton pienen osan ottamatta. Niin todellakin pärisee ja hyvät notkut lähti. Huomaa mm siinä kun istuu ja sytyttää röökin ni ihan ku ilmaa vetäs keuhkoihin ja helvetin lämpönen olo. Vahvaa tavara on. Kauheen vähän vaa näistä tietoa löysin ku tosiaan näitä ymmärtääkseni eiliiku juuri missään. Joten otin tosi varovaisella annoksella ja hyvä niin. Ei tätä nasaalisestikkaan paljoa tarvi ottaa ni pärähtää. Hyvä olo on :D Näitä on mulla täysi levy mitkä makasi laatikossa monta viikkoa kun mietin ottaako kokeiluun vai ei. :mrgreen:

Kokemusta tosiaan löytyy kaikista muista oppareista reilustikkin lukuunottamatta herskaa mikä mua ei edes kiinnosta.

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Sat 25 Jul 2015, 13:04

kerran testannut. Olin vielä samalle aamulle ottanut jonku erittäin pienen bubre annoksen, mutta kaveri oli niin varma toimivuudesta että lupas rahat takaisin jos ei futaa :)
isohko kapseli, toinen puoli läpinäkyvä ja toinen puoli pinkki, kyljessä texti HCR .
Subua ollessa sen verran veressä että en refloissa ollu niin kaveri väsäsi minulle koko kapselin (normaalisti siitä ottaa 4-vedot) ja kavereilla adrenaliinia kuitenkin mukana pahimman varalta. Neuvoksi annetaan että kun mäntä on pohjassa niin mene suoraan istumaan johonki. Pamautin sitten hiljaa aineen suoneen ja kävellessä sohvalle alkoi tuntua semmoinen paino hartioille että huh huh.. Siitä seurasi niin ihana euforia että en ole muusta hitaasta sellaista saanut :love: pohjois-Pohjanmaalla näitä silloin oli eikä sen jälkeen ole tullut vastaan, harmi. Ottaisin varmasti :! Suosittelen kaikille opiaattieuforioista tykkääville ja olkaa VAROVAISIA!
Yllätti minutkin vahvuudeltaan käsittääkseni moninkerroin morfiinia vahvempi tämä hydromorfiini.
LEGALIZE IT

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 04 Aug 2015, 13:37

Noniin nyt mahdollisesti 24mg palladon tulossa ja odotan innolla kyseistä substanssia :mrgreen: törkeen kallista mutta 100% varmuudella sen arvoista ;) mietityttää vaan kun on buprea elimistössä jonkin verran (about 8-12mg vrk i.v. mutta eiköhän tuo toimi jos vaikka on 12-24h ilman buprea)
Mitähän annos kokoa vois lähtee aloittelee 1-2mg mielessä :foil:
Kannattaako pyytää joku "tripsitteriks" tämän kohdalla että jos lähtee pahasti hallinnasta esim övereiden varalle? Opiaatti toleranssia on kuitenkin jonkin verran kun on vuosia käyttänyt buprea/metadonia/heroiinia/fentanyylia /morfiinia/tramadolia/kodeiinia ja desomorfiinia ja oksikodonia :D
Ja viellä kysyisin että fentanyyli vai hydromorfooni?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Tue 04 Aug 2015, 13:44

Velho wrote: tuo toimi jos vaikka on 12-24h ilman buprea)
Kandee olla maksimi pitkään minkä pystyt, koska bupre/metadoni toleransseilla niin yleensä silloin omaa aika korkeen perustolen jo oppareihin. Tietenkin jos rännittelet niin hyvä siinä on on joku naispuolinen henkilö olla lähellä joka voi puhaltaa sut hereille tarvittaessa... Jos vaik esineet nousee pystyyn niin sit on joku hoitsu paikalla.

Kandee pyytää se hoitsu laittaan hoitsun vaatteetkin päälle....
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 05 Aug 2015, 22:12

Velho wrote: Kannattaako pyytää joku "tripsitteriks" tämän kohdalla että jos lähtee pahasti hallinnasta esim övereiden varalle? Opiaatti toleranssia on kuitenkin jonkin verran kun on vuosia käyttänyt buprea/metadonia/heroiinia/fentanyylia /morfiinia/tramadolia/kodeiinia ja desomorfiinia ja oksikodonia :D
Hieman menee nyt off topikiksi, mutta voisitko kertoa tuosta desomorfiinikokemuksesta enemmän, sillä tähän asti olen pitänyt sen "liikkumista" Suomessa vain urbaanina legendana.

Fentanyyli on mielestäni ehkä paskin opioidi (no okei, kodeiinin jälkeen) sillä se ei edes tuota itselleni (eikä monelle muullekaan) muuta kuin väsyttävän olon, euforia siis puuttuu kokonaan. Joten ilman kokemustakin hydromorfonista, olisi se ehdottomasti oma valintani.

Velho
LD50

Post by Velho » Tue 15 Sep 2015, 20:44

Petri6 wrote:
Velho wrote: Kannattaako pyytää joku "tripsitteriks" tämän kohdalla että jos lähtee pahasti hallinnasta esim övereiden varalle? Opiaatti toleranssia on kuitenkin jonkin verran kun on vuosia käyttänyt buprea/metadonia/heroiinia/fentanyylia /morfiinia/tramadolia/kodeiinia ja desomorfiinia ja oksikodonia :D
Hieman menee nyt off topikiksi, mutta voisitko kertoa tuosta desomorfiinikokemuksesta enemmän, sillä tähän asti olen pitänyt sen "liikkumista" Suomessa vain urbaanina legendana.

Fentanyyli on mielestäni ehkä paskin opioidi (no okei, kodeiinin jälkeen) sillä se ei edes tuota itselleni (eikä monelle muullekaan) muuta kuin väsyttävän olon, euforia siis puuttuu kokonaan. Joten ilman kokemustakin hydromorfonista, olisi se ehdottomasti oma valintani.
Pitäs vissii käyä välil muuallakin ku stögiksessä ja nyt kun kerran kysytään ni vastataan myäs :up:
Lähinnä itse kokemus on vaan mutua mutta myöhemmät havainnot tukevat tätä kuten sairaalasta saatu lappu jossa luki opioidien kohdalla + ja (desomorf&kode..) Ja se että käsi näytti myöhemmin hiukan piloille menneeltä (jos ja kun pääsen tietokoneelle voin uploadaa kuvan kädestäni tuolloin (muistitikulle on tallennettu JPEG.) Eli nyt tuohon kokemukseen sellasta vähä ku #3 herska jokseenkin tummempaa ja toisenlainen haju, jota en osaa kuvailla oikeastaan millään tavalla kuin oksettava. Ja ei ollut niin mielyttävä high jotenki likasempi ja voimakkaampi ja tuntu et bensa puskis ihosta läpi vaikken ollu bensan läheisyydessä ollu millolie viimeeks ja tosiaan sairaala reissuhan siitä tuli ku vähä liia runsaalla kädellä annostelin sen vikan kerran tätä. Mäntä ku oli pohjassa ja vessasta pääsin (n.5-10sek. Sisään )ni oksennus oli lentäny ja olin ehtiny sanoo vaa et soittakaa ambulanssi jonka jälkeen lyyhistyny maahan naama vitivalkoisena ja huulet alkanu sinertää. hengityskää oikei kulkenu ja seuraavaksi ambulanssissa herättyäni kun olivat adrenaliinia tuikanneet ekan kerran ja samoihi aikoihi pimeni uudelleen ja lisää adrenaliinia jonka jälkeen valot pysy päällä sairaalaan asti ja seuraavana päivänä olin naama luonnottoman turvoksissa ottanu hatkat sairaalasta :doh: ja myöhemmin tuli tuo seula lappu postissa ja tämän jälkeen hävitin kyseisen "herska" pussin kaatamalla ne viemäriin. Sinäänsä ihmeellistä et olin kait ainoa kenelle sattui samaa erää kun ei oo sen jälkee kuullu muualta samaa eikä kukaan ollu ostanu samaa paskaa tuntemattomilta myyjiltä.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 16 Sep 2015, 20:42

Ymmärsinkö oikein, että oli siis deepwebistä hankittu?

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 18 Sep 2015, 09:18

Petri6 wrote:Ymmärsinkö oikein, että oli siis deepwebistä hankittu?
Jokainen voi päätellä tämän iha itse mutta :up:
Petollista että myytii heroiinina ja käy noin mutta myydään B-fentanyyliakin fentanyylinä :doh:

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Fri 18 Sep 2015, 12:55

Tää kama on imo hepon kans aika yks yhteen, aika yhtä muikeet olot saapi. Mut jokasel omat mielipiteet.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 06 Apr 2016, 12:24

Palladonia 8mg. Millasella dosella kannattas ottaa ensikertalaisen (iv), nyt vaan subuun toleranssit mutta 12 tuntia edellisistä vedoista.