Insomin (Nitratsepaami)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Narsissi
Psykonautti

Insomin (Nitratsepaami)

Post by Narsissi » Tue 27 Dec 2011, 18:02

Hyviä lääkkeitä IMO. Kuin rivoja. :) eli kivoja. Vitospamit vaihtuu näihin. :)

Kellään kokemuksia?
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

testeri420
OD

Re: Insomin (Nitratsepaami)

Post by testeri420 » Wed 28 Dec 2011, 02:54

Mulla oli näihi respa..
Huippu lääkkeitä.. Vahvistaa kaikkee.
Käytetään esilääkityksenä leikkauksessa niitä..

Eunoctinit on parempia, ne on 10mg mutta en tiiä saako niitä enää..

Elä missää nimessä vaiha pois niitä 5mg pameista.. Piä nuo insominit. Pelkistä niistä menee jo iha liekkeihi.
Vaikutus vaa on noin pari tuntia... :(

Mutta jos iha ohjee mukaa meinaat syyä niitä nii silti suosittelen.. hyviä nappeja on ne :)

VAROITUS--> Vahvistaa opiaatteja sitte iha törkeenä nuo insominit....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

Jihad
Psykonautti

Post by Jihad » Thu 29 Dec 2011, 03:29

Parhaita bentsoja mitä olen kokeillut, tosin en kovin monia olekaan kokeillut enkä kuulu suurkuluttajiin.
Nukauttavia, joten sopii kun pitää saada unta. Jos haluaa leppostella niin otan jo edellisenä iltana ennen nukkumaanmenoa.
Näin toimii koko seuraavan päivän piristävästi eikä keljuta ikävät askareet vaan voin olla poikkeuksellisenkin aikaansaava. Itellä 2,5mg riittää tuohon mainiosti, useimmiten otan vain neljäsosan 5mg napista, kun ei ole toleja.
testeri420 wrote:Vaikutus vaa on noin pari tuntia...
Toimii ne pidempään, lähemmäs vuorokauden. Puoliintumisaika 16-48 tuntia, says Wikipedia.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 29 Dec 2011, 06:57

Jooh, näiden vaikutusaika on todellakin aivan helvetin pitkä. Lisää myös opiaattien nuokuttavuutta enemmän ku mikään muu kokeilemani bentso (ja ne on varmaan käyty lähes kaikki läpi).

Välillä myös jopa lievästi euforisoiva. Mut parhaiten toimii nimenomaan unilääkkeenä ja ahdistuksen poistajana. Saa tosin aikaan sellasen aika perus bentsodarran - on raskas olo ja vitun vaikee herätä. Varsinkin jos ei oo toleja ko. bentsoon.

Ainoo bentso mitä mulla on pitkään aikaan ollu respalla varmuuden vuoksi uneen. Joskus näit tuli syötyy ihan järjettömiä määriä, mut nykyään jopa 2,5mg saattaa riittää ahdistukseen. 5-10mg saakin sitten aikaan reippaasti yli 10h unen.
^^@_

Narsissi
Psykonautti

Post by Narsissi » Thu 29 Dec 2011, 13:48

testeri420 wrote:Mulla oli näihi respa..
Huippu lääkkeitä.. Vahvistaa kaikkee.
Käytetään esilääkityksenä leikkauksessa niitä..

Eunoctinit on parempia, ne on 10mg mutta en tiiä saako niitä enää..

Elä missää nimessä vaiha pois niitä 5mg pameista.. Piä nuo insominit. Pelkistä niistä menee jo iha liekkeihi.
Vaikutus vaa on noin pari tuntia... :(

Mutta jos iha ohjee mukaa meinaat syyä niitä nii silti suosittelen.. hyviä nappeja on ne :)

VAROITUS--> Vahvistaa opiaatteja sitte iha törkeenä nuo insominit....

Tarkotin että 5mg Diapam reseptin pyydän muuttamaan tähän Insominiin. Nukuttaviksi nuo pamit mulla kuitenkin on, niin ei luulisi olevan ongelma.
Life is too short, don't stress everyday
Leave your worries behind go out and play
Life is too short, grasp it in your hand
A natural miracle, have fun while you can

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 29 Dec 2011, 18:05

Todella tehokas bentso. Viihdekäytössä menee helposti "yli"; tulee sekoiltua, perus ryynikännit syntyy varsin huomaamatta.

Taulukoiden mukaan 5mg Insomin = 5mg Diapam, eli samantehoinen olisi myös 20mg Tenox. Itselläni tuo 5mg Insominia vastaa 30-40mg Tenoxia tai 10-20mg Diapamia teholtaan; ehdottomasti tehokkain unilääke mitä meikällä on ollut.

Relaksoi ja väsyttää voimakkaasti, sekä toimii pitkään. Jos meinaa uneen ottaa, kannattaa ottaa jo joku tunti ennen maatemenoa tai sitten varmistaa, että on aikaa nukkua pitkään - aamulla voi olla pienoinen pöhnä. Itse vaikutuksen kestoksi olen itse mieltänyt sen noin 10-12h - eli siis 10h jälkeen vielä väsyttää, puoliintumisajat sikseen.

Viihdekäyttöpotentiaalia tällä kyllä on, ja siitä tulee moniin muihin bentsoihin verrattuna jonkinnäköiset 'olot', mutta sekoilukynnys on helposti ylitetty eikä se ole enää mukavaa. Kombotukseen ihan hyvä, lisää fyysistä nuokuttavuutta ja relaksoitumista muiden hitaiden kanssa, mutta ottakaa huomioon että on tosiaan melkoisen vaffaa/väsyttävää tavaraa, ja pitkäkestoista. Kestonsa vuoksi hyvä myös esim. laskuihin; ehtii rauhoittaa, ja vielä muutaman tunnin päästä toimii vielä niin että pääsee uneen.

Tehokkain ja parhaaksi havaittu unilääke minulla (ongelma siis sekä nukahtamisessa että unessa pysymisessä) - ainoa haittapuoli on lievä aamupöhnä, mutta jos lääkkeen ottaa vähän aikaisemmin ja pöhnäilee sitten illalla, se ei aamulla riittävän pitkien unien jälkeen enää tunnu. Tämän sekä suuren sekoilupotentiaalin vuoksi kehotankin kaikkia pitämään nämä lääkkeinä.
Last edited by Psychonautilus on Fri 30 Dec 2011, 00:59, edited 1 time in total.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Thu 29 Dec 2011, 23:07

Anteeksi kauheasti paljon siitä että väitin insominin toimivan vain muutaman tunnin. Kovasti pahoillani olen tästä väitteestä, jotenkin vain mielessäni oli muistikuva että ko lääke toimisi vain vähän aikaa.
Muistini kun ei mikään maailman paras ole niin laitanpa sen piikkiin tämänkin asian.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Fri 30 Dec 2011, 02:07

testeri420 wrote:Anteeksi kauheasti paljon siitä että väitin insominin toimivan vain muutaman tunnin. Kovasti pahoillani olen tästä väitteestä ..
Turha pahoitella.. ei tääl mikään oo marmoriin kirjotettuu faktaa ellei toisin todisteta.

Hypnoottinen vaikutus kestää sen jokusen hetken, jonka jälkeen sedatiivisuus alkaa tuleen esiin.

Aineen puoliintumisajalla ei ole suurtakaan tekemistä sen kanssa kuinka pitkään jokin aine vaikuttaa.
Yksilöllistä miten sen vaikutuksen kukin sit kokee. Siis sen itse vaikutuksen, jonka huomaa olotilassaan.
Keep it unreal.

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 30 Dec 2011, 19:07

testeri420 wrote: Käytetään esilääkityksenä leikkauksessa niitä..
Onko tämä faktatietoa? Ois nimittäin mielenkiintoista tietää, onko asia todella näin.

Oma ymmärrys asiasta on ollut seuraava; leikkausta edeltävä rentouttava lääke on käytännössä aina diatsepaamia, joskus harvoin joitain poikkeuksia. Tämä siis anestesialääkärin suusta. Puudutuksessa tehtävän leikkauksen aikana lääkkeenä toimii sitten se ah-niin-ihana IV midatsolaami.

Koskaan en ole kuullut, että nitratsepaamia käytettäisiin leikkauksen esilääkityksenä. Toki olen usein tietämätön ja väärässä, joten olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia sekä tietämystä.

Ja tämä koskee siis Suomea. Ulkomaiden käytännöistä en tiedä, enkä kyllä haluakaan tietää. :P
^^@_

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 11 Jan 2012, 02:42

Psychonautilus wrote: Taulukoiden mukaan 5mg Insomin = 5mg Diapam, eli samantehoinen olisi myös 20mg Tenox. Itselläni tuo 5mg Insominia vastaa 30-40mg Tenoxia tai 10-20mg Diapamia teholtaan; ehdottomasti tehokkain unilääke mitä meikällä on ollut.
Woi cöccö, en ehtinyt editoimaan. Tarkoitin siis tietysti, että kun 5mg Insomin no yhtä kuin 10mg Diapam, niin yhtä Insominia vastaava määrä olisi puolikas tennari, 10mg. 5mg Insomin lähentelee kuitekin enemmän jo kolmea-neljääkymmentä mulla.

ag00
Psykonautti

Post by ag00 » Wed 03 Oct 2012, 10:18

Parhaiten toimiva bentso ainaki itellä ja tarvittaessa lekuri kirjottaa noita aika helposti...

Velho
OD

Post by Velho » Fri 05 Oct 2012, 16:31

Aika turha bentso MUTU jotenkin ei vaan tunnu toimivan sitten mitenkään vaikka useasti levytolkulla popsinut alkoholin tai muun substanssin kanssa :down:
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 06 Oct 2012, 19:35

Tykeimmän olonen bentso midatsolaamin ohella mitä olen kokeillut. Mutta ainoastaan iltachillailuun sopiva. Flunitratsepaamia pitäs vielä kokeilla, jos se on tämän sukunen mutta vielä stydimpi niin sen on pakko olla hyvää.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 06 Oct 2012, 23:30

Komppaan cookia.

Nitratsepaami on paameista laamein.

Oikeestaan mulle tuli kans ihme assosiaatio nitratsepaamista midatsolaamiin.
Eikä se ole edes ihan tuulesta temmattu.. siinä on jopa perää.
Keep it unreal.

cook
Lepakko

Post by cook » Sun 07 Oct 2012, 21:24

Mites toi isoveli flunitratsepaami, onko kokemuksia? Kannattaako lähteä metsästämään vai erooko se sittenkään hirveesti nitratsepaamista/midatsolaamista.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 10 Oct 2012, 11:27

Suomessa ei määrätä flunitratsepaamia, mutta pari kaveria jotka on molempia kokeillu sanoo nitratsepaamia vahvemmaksi. Flunitratsepaami kestää vitusti pidempään ja aiheuttaa helpommin amnesiaa.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 01 Nov 2012, 23:21

Psychonautilus wrote:Suomessa ei määrätä flunitratsepaamia, mutta pari kaveria jotka on molempia kokeillu sanoo nitratsepaamia vahvemmaksi. Flunitratsepaami kestää vitusti pidempään ja aiheuttaa helpommin amnesiaa.
Niin, ja vitusti tykimpi musta ku Dormicum. En oo rätkinyt, mut suullisesti ei oo yhtä vahva kuin nitratsepaami, vaikka ottaa suullisen hyötyosuuden huomioon.

ElectroHead
Karvakuono

Post by ElectroHead » Tue 13 Nov 2012, 23:24

Mulla ei juurikaan tunnu missään. Vahvistaa kyl mukavasti opiaatteja ja jeesaa ahistukseen. Mulla nää vaikuttaa ehkä pari kolme tuntia (tai sit en vaan huomaa vaikutusta?) eikä kyl nukuta ollenkaan.. mut toletkin taitaa tätä nykyä olla aikas korkeella. Yleensä ottanu sen 5-10mg mut eipä juuri mtn sano.
Voishan tietty isommat annokset toimiikin jossain. Tosin bentsoja kun rouskii enenmmänkin niin tuntee lähinnä et pää vaan selviää jokasen napin myötä :D
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Fri 14 Dec 2012, 15:36

Ahdistus alkaa olla siedettävällä tasolla ja kohtauksia on tullut viime aikoina harvoin, joten taidan jättää anksiolyyttisen bentsojen syönnin ja käydä hakemassa respan taas tälle. Kaikilla muilla kokeilemillani unilääkkeillä on joko riittämätön kesto tai teho, tai hirveät sivuvaikutukset.

cook
Lepakko

Post by cook » Fri 14 Dec 2012, 17:37

Kuinkas helposti tähän hankkii reflat? Semmonen käsitys että nopea/lyhytvaikutteiset bentsot olis pahimpia, oliskohan tää yhtään turvallisempi siinä mielessä?

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Fri 14 Dec 2012, 20:06

cook wrote:Kuinkas helposti tähän hankkii reflat? Semmonen käsitys että nopea/lyhytvaikutteiset bentsot olis pahimpia, oliskohan tää yhtään turvallisempi siinä mielessä?
Mitä pidempi puoliintumisaika bentsolla on, sitä hitaammin ja loivemmin se poistuu elimististöstä - kaikkein pisimpään vaikuttavista käytetään joskus englanninkielistä termiä 'self tapering'. Eivät nämä bentsot ole täysin sitä, ja suurista annoksista tiputtaminen heti johtaa vieroitusoireisiin, mutta pidempi puoliintumisaika antaa elimistölle vähän aikaa laskea toleranssia.

Siinä mielessä nitratsepaami on kyllä varmasti turvallisempi kuin esimerkiksi loratsepaami, kun yksi annos pysyy verossa vielä moninkertaisesti sen ajan mitä loratsepaami. Siihen se kyllä suunnilleen jääkin; nitratsepaami on voimakas hypnootti, sedatiivi, antikonvulsatiivi sekä lihasrelaksantti, ja melkoisen tehokas anksiolyyttikin. Kuten tuosta paletista voi arvata, vieroitusoireisiin tulevat luultavasti kaikki, mitä bentsoista nyt yleensä seuraa.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Tue 01 Jan 2013, 00:23

Psychonautilus wrote:
cook wrote:Kuinkas helposti tähän hankkii reflat? Semmonen käsitys että nopea/lyhytvaikutteiset bentsot olis pahimpia, oliskohan tää yhtään turvallisempi siinä mielessä?
Mitä pidempi puoliintumisaika bentsolla on, sitä hitaammin ja loivemmin se poistuu elimististöstä - kaikkein pisimpään vaikuttavista käytetään joskus englanninkielistä termiä 'self tapering'. Eivät nämä bentsot ole täysin sitä, ja suurista annoksista tiputtaminen heti johtaa vieroitusoireisiin, mutta pidempi puoliintumisaika antaa elimistölle vähän aikaa laskea toleranssia.

Siinä mielessä nitratsepaami on kyllä varmasti turvallisempi kuin esimerkiksi loratsepaami, kun yksi annos pysyy verossa vielä moninkertaisesti sen ajan mitä loratsepaami. Siihen se kyllä suunnilleen jääkin; nitratsepaami on voimakas hypnootti, sedatiivi, antikonvulsatiivi sekä lihasrelaksantti, ja melkoisen tehokas anksiolyyttikin. Kuten tuosta paletista voi arvata, vieroitusoireisiin tulevat luultavasti kaikki, mitä bentsoista nyt yleensä seuraa.
Näin jälkikäteen voisin lisätä, että kun hypnoottis-sedatiivisiin vaikutuksiin nousee yleensä tole kaikista nopeiten, ja anksiolyyttisiin melko hitaasti, jos nitratsepaamia käyttää hypnoottina (niin kuin sitä yleensä käytetään, ja pitäisi käyttää), ns. rebound-unettomuus voi tulla helposti jo viikon tai parinkin käytön jälkeen, varsinkin jos käyttää monena yönä putkeen. Itse olen pitänyt hyvänä nyrkkisääntönä, että joka kolmas yö tulis pitää taukoa, vaikka ei saisikaan unta koko yönä - muuten tole on mulla noussut hypnoottisiin bentsoihin yleensä sitä vauhtia, että viikon jälkeen dose pitää tuplata.

Jos käyttää joka yö, niin lopettamisen jälkeen unettomuus voi iskeä hyvinkin lyhyen käytön jälkeen - muut vieroitusoireet varmaan vähän pidemmän ajan käytön jälkeen. Painotan kuitenkin tuota, että ainakin omalla kohdalla nitratsepaami on voimakas kaikkien bentsojen ominaisvaikutusten suhteen, ja refloista tulee siis myöskin varsin kokonaisvaltaisen monipuoliset ja inhottavat - joskin loivemmat pidemmän puoliintumisajan ansiosta.

cook
Lepakko

Post by cook » Tue 08 Jan 2013, 20:49

Eipä tää nyt niin hyväksi unilääkkeeksi muodostunutkaan miltä aluksi vaikutti. En saa tästä riittävää hypnoottista vaikutusta, päiväkäytössä sen sijaan toimii hyvin.

Kumma homma että ns. päiväbentsot kuten alpratsolaami ja loratsepaami ovat itselleni nukkumiseen parhaita, kun taas varsinaiset unibentsot ei tunnu toimivan. Kaikki vaikutukset on vissiin vaan niin henkilökohtaisia.

DonTemazepam
Tuppisuu

Post by DonTemazepam » Wed 22 Jan 2014, 19:17

Ite kikkailin pari levyä noita ja nakkasin pari tauluun, Tenoxien päälle en oikee osaa sanu mitä sanoo.. Jos myöhemmin ottas lisää parin kaljan päälle.
Mikäänhän ei voita tunnetusti kolmen kovan koon yhdistelmää, kalja, kalastus ja kannatusyhdistystoiminta

DonTemazepam
Tuppisuu

Post by DonTemazepam » Sun 26 Jan 2014, 15:22

DonTemazepam wrote:Ite kikkailin pari levyä noita ja nakkasin pari tauluun, Tenoxien päälle en oikee osaa sanu mitä sanoo.. Jos myöhemmin ottas lisää parin kaljan päälle.
Mitenköhän huominen työpäivä näin kuosailuviikonlopun jälkeen helpottuu kun nakkaan aamusta 5mg Insomin naamariin?
Mikäänhän ei voita tunnetusti kolmen kovan koon yhdistelmää, kalja, kalastus ja kannatusyhdistystoiminta

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 12 Oct 2015, 22:13

Ööm, 20mg testasin eikä tuntunut juuri missään. Voisko olla että Diapam blokkaa vaikutuksia?
No, katotaas miten nukuttaa ens yönä.

Edit: sängyssä piti pyöriä tunti ja sitten alkoi näyttämään hypnoottiselta ja uni tuli muttei kestänyt kauaa.
Tramalin kanssa ovat hyvä lisä. Muuten ei.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Thu 15 Oct 2015, 13:22

Ihan törkeästi vahvistaa tramaleita. Normaaliannos 700mg ja 10mg insomin= ihan vitun pihalla. Sirdalud jossain välissä=silmät sulki edes sekunniksi niin näkyy valveunia :) . Jes, tramalit menee nyt pienemmillä annoksilla kun on tälläinen boosteri ja ne toimii!

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 25 Nov 2015, 22:35

zerk wrote:
testeri420 wrote: Käytetään esilääkityksenä leikkauksessa niitä..
Onko tämä faktatietoa? Ois nimittäin mielenkiintoista tietää, onko asia todella näin.

Oma ymmärrys asiasta on ollut seuraava; leikkausta edeltävä rentouttava lääke on käytännössä aina diatsepaamia, joskus harvoin joitain poikkeuksia. Tämä siis anestesialääkärin suusta. Puudutuksessa tehtävän leikkauksen aikana lääkkeenä toimii sitten se ah-niin-ihana IV midatsolaami.

Koskaan en ole kuullut, että nitratsepaamia käytettäisiin leikkauksen esilääkityksenä. Toki olen usein tietämätön ja väärässä, joten olisi mukavaa kuulla muiden kokemuksia sekä tietämystä.

Ja tämä koskee siis Suomea. Ulkomaiden käytännöistä en tiedä, enkä kyllä haluakaan tietää. :P
Jos luotat pharmaca fennica 09 niin kyllä Insominia käytetään leikkauksessa esilääkityksenä, tuossa tosin mainittiin että se otetaan leikkausta edeltävänä päivänä.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 07 Apr 2016, 02:12

Tehokkain unilääke mitä Suomesta saa; Halcion ja Dormicum auttavat nukahtamaan mutteivät pidä unessa.

Voimakkaasti sedatiivinen ja relaksoiva, pitkäkestoinen. 8h yöunilla kantsii ottaa jo pari tuntia ennen ku menee maate, tai voi olla melkonen aamupöhnä (nimim. nukuin 8 herätyskellon ohi duunipäivänä).

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 07 Apr 2016, 10:44

cook wrote:Mites toi isoveli flunitratsepaami, onko kokemuksia? Kannattaako lähteä metsästämään vai erooko se sittenkään hirveesti nitratsepaamista/midatsolaamista.
Oon testannut parin laatikollisen verran 2mg nappeja (1mg = 10mg diatsepaamia). On Insominin kaltainen monessa suhteessa, mutta merkittävästi stydimpi, ja omaa enemmän viihdepotentiaalia (sikäli kun bentsoilla sitä on). Merkittävimmät erot ovat flunitratsepaamin suurempi amnesiapotentiaali sekä mahdollisuus rähinämeininkiin, ja vaikutusaika. Flunitratsepaami alkaa potkia jo puolen tunnin kohdalla, nitratsepaami voi kestää parikin tuntia. Flunitratsepaami on takuuvarma nuijanukutus, varsinkin nuo 2mg tabut.

Flunitratsepaami itse omaa lyhemmän puoliintumisajan kuin nitratsepaami (18-26 vs. 17-48), mutta muodostaa diatsepaamin tavoin aktiivisia metaboliitteja, jotka säilyvät kehossa pitkään (36-200h). Olen kuitenkin kokenut, että nitratsepaami aiheuttaa voimakkaamman aamupöhnän; flunitratsepaamin metaboliitit ovat melko mietoja ja lähinnä vähän rauhoittavat seuraavana päivänä, ellei annos ole ollut erityisen suuri.

Oraalisesti nautittuna kaikista paras bentso viihteeseen (IV midatsolaami edelleen kurko), ja tehokkain unilääke mitä on tullut vastaan. Olen kokeillut:

alpratsolaamia *****
bromatsepaamia ***
diatsepaamia ***
diclatsepaamia ****
etizolamia ****
fenatsepaamia ****
flubromazepaamia ***
flubromazolaamia *
flunitratsepaamia *****
fluratsepaamia ***
flutatsolaamia **
flutoprazepaamia ****
klonatsepaamia ****
klonatsolaamia ****
klooridiatsepoksidia *
loratsepaamia ****
lormetatsepaamia *****
midatsolaamia *****
nifoxipaamia ****
nitratsepaamia ****
oksatsepaamia **
pyratsolaamia *
tematsepaamia ***

Jos on hirveen vaivan takana niin ei välttis kantsi metsästää, tuo on vähän stydimpi Insomin, eikä tarjoa juuri mitään mitä et Insominillakin saavuta. Mut jos jossain näkyy niin testikää ihmeessä, kuitenkin harvinainen, 'eksoottinen/legendaarinen', ja ennen kaikkea selkeä ykkönen kahdestakymmenestäkahdesta kokeilemastani bentsosta.

Don't believe all the hype - bentso se vaan on, tosin selkeästi vahvempi kuin muut.