Sirdalud

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Huiko
LD50

Re: Sirdalud

Post by Huiko » Fri 22 Apr 2016, 19:01

Personaes wrote:Lihakseen itse pistänyt noita.
Miksi sä aina huutelet näitä erittäin haitallisia käyttötapoja, varsinkaan kun et ymmärrä varoittaa niistä samalla?

ÄLKÄÄ LYÖKÖ LIHAKSEEN MITÄÄN PILLEREITÄ! SIINÄ VOI MENETTÄÄ RAAJAN!

Muutenkin mitä tahansa käyttää iv:nä tai lihakseen, niin filtteröinti on tehtävä huolella. Samoin itse pistäminen. iv./im.-topikista löytyy infoa.
Yritettäis täällä opettaa tekemään edes jotain oikein ku kuitenkin täältä noobit ideoita hakee. :roll:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 23 Apr 2016, 12:46

Huiko wrote:
Personaes wrote:Lihakseen itse pistänyt noita.
Miksi sä aina huutelet näitä erittäin haitallisia käyttötapoja, varsinkaan kun et ymmärrä varoittaa niistä samalla?

ÄLKÄÄ LYÖKÖ LIHAKSEEN MITÄÄN PILLEREITÄ! SIINÄ VOI MENETTÄÄ RAAJAN!

Muutenkin mitä tahansa käyttää iv:nä tai lihakseen, niin filtteröinti on tehtävä huolella. Samoin itse pistäminen. iv./im.-topikista löytyy infoa.
Yritettäis täällä opettaa tekemään edes jotain oikein ku kuitenkin täältä noobit ideoita hakee. :roll:
No en mä ketään suositellut käyttämään tolla tavalla, kunhan sanoin miten ite oon ottanut. Pillereiden hihattamisen/lihakseen piston vaarat pitäis olla aika yleistietoa ettei niistä tarvi joka viestiin kirjoittaa tietopakettia.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Sat 23 Apr 2016, 13:53

Et suositellut, mutta puhuit sen verran positiiviseen sävyyn. Kun kyseessä on tabletti jossa on vittuna sidosaineita, varoitus olisi aiheellista silti.
Valitettavasti kaikki ei oikeesti tiedä tarpeeksi haitoista, varsinkaan im-juttuihin liittyen. Aina löytyy joku aloittelija joka ei tiedä. Ei me muuten täällä niin äkäisesti noudatettaisi slogania.

Toisekseen, älä mukise vastaan. Ei tarvitsekaan kaikkeen varoittaa, mut tilannetaju on hyvä pitää.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 22 Jul 2016, 16:32

Tupla wrote:Mitä eroa on normi sirkoilla ja Sirdalud retard 6mg kapseleilla?? :?:
Vaikka semmosta että normisirkat käy toimimaan nopsaa. Ja toi 6mg jälkeenjäänyt tapaus käy toimimaan hitaammin ja kestää pidempään.

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Mon 25 Jul 2016, 11:54

Pakko kyl sanoa se , että sirkat on kyl hassuimpia pillereitä mitä olen ikinä kokeillut :mrgreen:

Muutaman kaljan ja loostereiden kylkeen aikamoista tappoo! Käveleminen tuntuu todella raskaalta ja meinaa nukahtaa perkele seisaalteen.....sirkkoja syöneenä talsiminen paikasta A paikkaan B on todella tuskallista ja perseestä, koska titsanidiinin vaikutuksesta jalkani tuntuvat painavan tonnin , samoin koko muu kroppa. Silmiä joutuu pitää väkisin auki jos haluaa päästä kotiin apostolinkyydillä :D mutta jos on paikallaan ja haluaa vaan chillaa muutamaa olutta juodessa , niin siihen tarkoitukseen nämä ovat ihan jees, vaikkei kuitenkaan niit mitää parhaimpia pillereitä :/ mieluiten otan holin kylkeen vaikkapa yhen telarin, se tuntuu ajavan asiansa paremmin....

Unensaantiin aivan mainioita , mutta viihdekäyttöarvo minun mielestäni pyöreet 0! :down:
Last edited by Dissonautti on Mon 25 Jul 2016, 20:38, edited 1 time in total.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Mon 25 Jul 2016, 17:33

Dissonautti wrote:mieluiten otan holin kylkeen vaikkapa yhen telarin, se tuntuu ajavan asiansa paremmin....
Unensaantiin aivan mainioita , mutta viihdekäyttöarvo minun mielestäni pyöreet 0! :down:
No varmasti joo telaketjun. Ite oon käyttänyt näitä unensaantiin en mihinkään muuhun. 1-4mg yössä. Semmosen varotuksen sanan sanoisin kaikille ketkä näitä nasaalisesti käyttää, pidemmän aikaa, nyt noin 6kk. niin varmaan olette huomannut, että suu kuivaa aika pirusti siinä jo aika alkumetreillä ja kun tipahdus tapahtuu. Kuiva suu on ikävä asia hampaille, peskää leegonne ja pitäkään vesilasi vieressä, jos nasaalisti. Ja varmasti on terveellistä nenällekin :doh: Oli pakko tulla auvautumaan tähän, koska tämän niin selkeästi käytössä huomanneen. Ei unta vai suu kuivana -> ei sylkeä hampaisiin ja kiillee rikki + reiät leegoissa. Ei unta pidemmän päälle flipautus, jos ei muilla tipu.
Last edited by Mushru on Mon 25 Jul 2016, 17:58, edited 2 times in total.
Reason: Muokkasin selkeemmäksi, oli kirjoitettu quoten sisään. Jos on ongelmia muokkaamisessa/poistossa/missä vaan, voi ottaa yhteyttä modeihin tai "ilmiantaa" oman viestinsä, niin se näkyy kaikille modeille. (Huutomerkki-nappi)

Raaka
Tuppisuu

Post by Raaka » Wed 14 Sep 2016, 01:21

Sain juuri kouraani 2mg sirdaludeja. Aikaisemmin ollut vahvempia (8mg), joista putosi aika vauhdilla.
Nukahtamiseen mainioita mutta muuten (imho) viihdearvo aika vähäinen ellei satu tykkäämään mömmöisestä spagettiflegutunnelmasta.

Kodeiini valvottaa mua aika tehokkaasti (kuten muutkin opiaatit) ja tuottavat letkeän rennon häsläysfiiliksen, joten näitä miedompia voisi periaatteessa testailla kombottaa pienillä määrillä. Lähinnä kiinnostaa tietää minkä suuntaisia efektejä on odotettavissa. Kaikki tietysti yksilöllistä mutta josko komboamalla kodukan kanssa saisi laskettua opiaattipörräystä letkeästi silti putoamatta, kai? Tarkoitus olisi välttää totaalinuokkuja tai putoamista.

Yritin katsella aikaisemmasta keskustelusta miten komboaa kodeiinin kanssa mutta oli vähän vaihtelevaa näkemystä. Nokkaan ilmeisesti pärähtävät rajummin?
Jotenkin ymmärsin, että komboavat opiaattien kanssa "hyvin" mutta miten? Eli onko odotettavissa nuokkua vai lisää letkeyttä?
Ehkä pitää vaan tehdä julma ihmiskoe muutamalla millillä. Vai pitäisikö suosilla säästää tasaamaan oloa opiaattikuuria lopetellessa...

Mites oxycontinin tai tramalin kanssa?

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Wed 14 Sep 2016, 04:01

Raaka wrote:Yritin katsella aikaisemmasta keskustelusta miten komboaa kodeiinin kanssa mutta oli vähän vaihtelevaa näkemystä. Nokkaan ilmeisesti pärähtävät rajummin?
Jotenkin ymmärsin, että komboavat opiaattien kanssa "hyvin" mutta miten? Eli onko odotettavissa nuokkua vai lisää letkeyttä?
Ehkä pitää vaan tehdä julma ihmiskoe muutamalla millillä. Vai pitäisikö suosilla säästää tasaamaan oloa opiaattikuuria lopetellessa...

Nuokut saa paljon helpommin. Itse tykännyt nämä sirdaludit nokittaa, kun alkaa vaikuttamaan paljon nopeammin. Sitten vaan mukava asento ja musiikit soimaan ja voi köllötellä ja nuokkua..

Ja ois näistä apua varmasti vieroitusoireisiinkin, kun laskevat verenpainetta jonkun verran, rentouttavat lihaksia ja auttavat nukkumaankin.

Conttien kanssa toimii tämä varmaan ihan samalla tavalla kuten kodeiininkin. Tramal taas on minusta liian piristävää eikä siihen oikein sovi sirdaludin kombottaminen.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 27 Sep 2016, 14:21

Masis wrote:
Raaka wrote:Yritin katsella aikaisemmasta keskustelusta miten komboaa kodeiinin kanssa mutta oli vähän vaihtelevaa näkemystä. Nokkaan ilmeisesti pärähtävät rajummin?

Nuokut saa paljon helpommin. Itse tykännyt nämä sirdaludit nokittaa, kun alkaa vaikuttamaan paljon nopeammin. Sitten vaan mukava asento ja musiikit soimaan ja voi köllötellä ja nuokkua..

Ja ois näistä apua varmasti vieroitusoireisiinkin, kun laskevat verenpainetta jonkun verran, rentouttavat lihaksia ja auttavat nukkumaankin.

Conttien kanssa toimii tämä varmaan ihan samalla tavalla kuten kodeiininkin. Tramal taas on minusta liian piristävää eikä siihen oikein sovi sirdaludin kombottaminen.
Titsanidiini imeytyy tehokkaammin (ja tietty nopeammin) nenän limakalvoilta kuin vatsasta, joten Sirdaludit kannattaa nokittaa.

Kodeiinin kanssa kombottaisin aina, kun kodeiini on sen verran heikko muutenkin. Tramadolista jos haluaa piristävää oloa niin sit ei ehkä kannata, mut jos taas haluaa raskaamman olon niin se on oiva kombo. Jos ottaa isompia annoksia tramadolia se voi myös ehkäistä kouristelua - joskin pitää muistaa että tramadoli vaikuttaa 4-5x niin pitkään kuin Sirdalud. Eli jos otat yli 400mg tramadolia ja käytät Sirdaludia tuohon tarkoitukseen, varmista että on tarpeeksi ja redoseta parin kolmen tunnin välein.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 01 Oct 2016, 21:43

Suboxoneprinssi wrote:
Titsanidiini imeytyy tehokkaammin (ja tietty nopeammin) nenän limakalvoilta kuin vatsasta, joten Sirdaludit kannattaa nokittaa.
Ja paskat. Nenän kautta kuuluu hengittää. Tai sanotaan että on hyvä hengittää nenän kautta.

Sirdat toimii vatsaan kyl ihan riittävän hyvin, ja jos ei toimi, ottaa vähän enemmän. Ainii, pitää pitäähän sitä nyt nokkaan aina jotai rykiä, ku tuttia ei kehtaa lutkutella.

Nojoo.

Sirdaludeja ei kannata nokittaa, niinkun pillereitä ylipäätäänkään. Mut voi niitä nokittaa. Voi sitä myös syödä lantaa ja kestää paskaa, mut.. Mitä järkeä?

Hyötyöosuus.. No taatusti mene mitään hukkaan syötynä. :!
Keep it unreal.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Sun 02 Oct 2016, 00:44

tRip wrote:
Suboxoneprinssi wrote:
Ja paskat. Nenän kautta kuuluu hengittää. Tai sanotaan että on hyvä hengittää nenän kautta.

Sirdat toimii vatsaan kyl ihan riittävän hyvin, ja jos ei toimi, ottaa vähän enemmän. Ainii, pitää pitäähän sitä nyt nokkaan aina jotai rykiä, ku tuttia ei kehtaa lutkutella.

Nojoo.

Sirdaludeja ei kannata nokittaa, niinkun pillereitä ylipäätäänkään. Mut voi niitä nokittaa. Voi sitä myös syödä lantaa ja kestää paskaa, mut.. Mitä järkeä?

Hyötyöosuus.. No taatusti mene mitään hukkaan syötynä. :!
Joo, kyllähän amfetamiinikin kannattais syödä, niin kuin kannabis ja heroiinikin. Ollaan kuitenkin huumefoorumilla, ja jengi käyttää rankempia annostelutapoja aika usein. On melko kiistatonta, että titsanidiinin hyötyosuus intranasaalisti on korkeampi kuin syötynä merkittävän ensikierron metabolian takia.

Kaikkia aineita voi tietysti "ottaa enemmän" jos ei suun kautta toimi, mut entä sitten?

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 02 Oct 2016, 14:05

Mä puhuin pillereistä;--
Keep it unreal.

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki » Tue 04 Oct 2016, 09:50

tRip wrote:Mä puhuin pillereistä;--
Sirdaludin saa ihan vesikirkkaaksi kun yhesti fimaa.
Toisin kun stilkkarit joutuu fimaa n. 4 kertaa röökifilsul et saa jotakuinkin kirkkaaksi.
Illalla 4mg töötit, ja 2 x 2 valmiiksi väsättynä yöksi, kun herää pari kertaa yössä.
Opiaattejen/oidejen buusteriks ihan kiva, kun on vähän jälejellä.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 04 Oct 2016, 15:24

:roll: Yhtään pilleriä ei pitäisi rännittää. Ihan jo talkin ja siitä johtuvan Talkoosin takia. Täällä aiempaa keskustelua aiheesta, ettei tarvitse aina uudestaan kirjoitella. (Ei siis lähde microneillakaan!)

Toki jokainen vaarantaa terveytensä omalla vastuullaan. Talkoosi vain on todella ikävä muisto huolettomilta junnu-vuosilta, jos sellaisenkin hankkii. Tässä taas talkoosista lontooksi.

Typerältä tuntuu taas toimia jonain huumevalistuksen ilmaisapinana, mutta:
Muistakaa nyt kumminkin että TE itse ootte oman elämänne sankareita, eikä kukaan muu. Vaan te huolehditte itsestänne 24/7, ja muut eivät ole teistä vastuussa.
Sitä voi olla mukavempiakin tapoja poistua tästä elämästä kuin i.v.-käytön oheis-sairaudet.
Ennen kuin valtio lakkaa narkomaanien systemaattisen lokeroimisen Ö-luokan kansalaisiksi, muuttaa kriminalisoivan lakinsa, ja alkaa tuottamaan palveluja (Kuten Alko, ja viinakortti- tyylisen huumausaine tarjonnan?) tällekin kansanosalle, kannattaa olla hyvin varovainen millä ja mitä sinne suonistoonsa työntää. :left:

Huh huh! :shock: Tulipa taas.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 04 Oct 2016, 19:09

Huiko wrote: Muistakaa nyt kumminkin että TE itse ootte oman elämänne sankareita, eikä kukaan muu. Vaan te huolehditte itsestänne 24/7, ja muut eivät ole teistä vastuussa.
Tää pitäis lukea rekisteröitymisehdoissa, ainoana, et ruksi tähän, tätä on nisti meininki. Tai ei sitäkään nyt noin radikaalisti tarvi ilmaista, hyviksii me ollaan. ja psyvaulttilaisia.

Kukin huolehtii itsestään.. toisesta ei voi ku olla huolissaan, mut mitä sekään auttaa, jokainen vastaa itse omista kuoseistaan & ihmettiloistaan ..ja seliseliseli.

Ehdottomasti quoten arovonen tää.
Keep it unreal.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 01 Nov 2016, 15:41

Hitto sitä nokittamisen määrää esim 4 mg tabletissa! En tajua miten jengi pystyy...Muutenkin vaikea sanoatapa-laatu-suhteesta, kun kumpikaan ei toimi mitenkään. Helkkarin hirveä maku suuhun kyllä tulee...

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Mon 14 Nov 2016, 14:32

Eilen eka Sirdalud kokemus. Eka nokitin 2 mg tabletista puolet, ei vaikutusta. Sitten nokitin kokonaisen lisää. Hirvee määrä jauhoja mut pisteet siitä et eipä ainakaan kirvellyt.

No, aikani siinä ihmettelin kun mitään ei tapahdu, sitten muuttui olo todella raskaaksi ja silmiä oli mahdotonta pitää auki. Jossain vaiheessa olin nukahtanut ja nukuin sellaset 2 h sohvalla ihan hirveessä asennossa.

Juu ei ole mun juttu. Poreilun päätteeksi ihan kiva, ainakin saa unta, mut mitään viihteellistä näissä ei kyllä ole. Jollei sitten nukkumista sellaiseksi lasketa.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Tue 03 Jan 2017, 00:36

Osaako joku kertoa, miksi Sirdaludin pakkausselosteessa mainitaan "keskustele lääkärisi kanssa ennen lääkkeen käyttöä jos tupakoit paljon (yli 10 savuketta päivässä)"? Onko tää joku verenpainejuttu vai mikä?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 04 Jan 2017, 23:17

tsirikli wrote:Osaako joku kertoa, miksi Sirdaludin pakkausselosteessa mainitaan "keskustele lääkärisi kanssa ennen lääkkeen käyttöä jos tupakoit paljon (yli 10 savuketta päivässä)"? Onko tää joku verenpainejuttu vai mikä?
Voip olla kun sirdalud laskee paljon verenpainetta jos siihen ei ole toleranssia.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Fri 17 Nov 2017, 19:35

Sirkat on kyllä hinta laatu suhteeltaan yllättävän hyvä jarru boosteri. Sillon kun en ollu täysagonisteihin vielä kunnolla tutustunu, ja tuli se tilanne eteen ettei bupre enää toiminut kunnolla, niin silloin nämä sirdaludit väsättiin bupren sekaan ja olin todella ihmeissäni,
kun nuokut pamahti päälle. :D

Parhaiten nää kyllä auttaa tuohon selkä ja niska alueen jumittuneeseen kipuun. :up: