Sirdalud

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
rebirth
Apteekki

Re: Sirdalud

Post by rebirth » Fri 19 Oct 2012, 18:53

Kottonmouth wrote:Tuleeko muille tästä aamulla pää kipeäksi? Joskus illalla kun ottaa 4mg lihasjumeihin niin aamulla jomottaa päätä aika reilusti. Voisiko johtua verenpainetta alentavasta vaikutuksesta? Mulla on luonnostaan aina ollut melko korkea verenpaine (juuri viitearvojen yläpäässä).
Itte oon ainakin ajatellu sen pääkivun yleensä johtuvan juuri siitä verenpaineen laskusta.
Pääkipu voi tulla myös siitäkin että jos lihakset on ollut pitkään jumissa niin sinne on voinut kertyä todella paljon kuona-aineita. Rentoutuessa verenkierto parantuu lihaksissa ja ne kuona-aineet pääsee sitten virtaamaan pois sieltä lihaksesta ja se voi aiheuttaen huonovointisuutta.

Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu » Sat 03 Nov 2012, 03:42

Tulee viikossa pari kertaa otettua tätä unilääkkeeksi. Kiva väsäillä laineja ja vetästä ne nokkaan. Koukuttavampaa ku itse aine :)

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Mon 12 Nov 2012, 19:51

Mielestäni oivallisia opiaattiboostereita, varsinkin subun kanssa tosi hyvä yhdistelmä. Tänään sain 30kpl paketin 4mg sirkkoja ja tässä hieman subun ohella sirdaludia sniffaillut ja yhen heitin suuhunkin veden kanssa. :up:

Muuten aika turhia nappeja, tosi sillointällöin unilääkkeenä toimii erittäin hyvin.

ElectroHead
Karvakuono

Post by ElectroHead » Fri 16 Nov 2012, 21:43

sirkkasorkka wrote:Mielestäni oivallisia opiaattiboostereita, varsinkin subun kanssa tosi hyvä yhdistelmä. Tänään sain 30kpl paketin 4mg sirkkoja ja tässä hieman subun ohella sirdaludia sniffaillut ja yhen heitin suuhunkin veden kanssa. :up:

Muuten aika turhia nappeja, tosi sillointällöin unilääkkeenä toimii erittäin hyvin.
Samaa mieltä. Kodeiinin boosteriks kans ihan mahtava kun kyseinen opiaatti on sen verran laimee sellasenaan..
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.

yksinäinen
Karvakuono

Post by yksinäinen » Mon 06 May 2013, 19:20

Näitä tuli tänään nokitettua yhteensä 12 mg. Pisti vaan väsyttämään ja lihakset rennoiksi, kuten odotinkin. Meinasin tipahtaa bussiin. Ensin nokitin 4 mg ja puolen tunnin päästä toiset 4 mg. Lähdin liikenteeseen ja otin oraalisesti 2 mg. Siitä vielä puolisen tuntia niin nokitin toiset 2 mg.

Kokemuksena ihan ok, kammottavaa oli vain se kun jauhe valahti kurkkuun. Hyi helvetti. Eipä siinä, jos haluaa ottaa rennosti ja nukkua niin kyllä nämä siihen tarkoitukseen käyvät. Muuten aika turhia.

Tuntui vaan oudolta, että porukka täällä puhuu kuinka jo 4 mg tipauttaa. Mulla se pisti vaan lihakset rennoksi :o

FlyingH

Post by FlyingH » Tue 07 May 2013, 11:47

I.V käytössä tipauttaa varmasti. Nokkaan vedettynä ei välttämättä jos ei muuten ole väsynyt.

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Mon 10 Jun 2013, 23:49

Oon vetäny tätä hihaan ja nokkaan, kummatkin oivallisia unensaantiin.
Mutta mites nää futaa nyt oikeesti jos söis vaan? Tulee mitään oloja?
Kandeeko annoksia nostaa jos heittää turpaan?

Pen
OD

Post by Pen » Tue 11 Jun 2013, 00:28

Oon mä syömälläkin ihan hyvin unen saanut, toki nokan kautta paremmin. Eipä oikein muuta käyttöä mielestäni ole. Ja 2x 4mg yleensä jos syöden niin ottanut, nokkaan yhden. Toki noi doset ei pirteenä toimi, esim. yleensä illalla ottanut ja sit jokunen tovi että on sänky alkanut kutsumaan. DOI:n päälle söin täydet 36mg kun ei ollu mitään muuta unettavaa tai lihasrelaksanttia eikä auttanut mitenkään lihasjumiin joten niiltä osin haaskaukseksi meni, mut oli sen verran ärsyttävä toi et 30+ tuntia jokanen lihas kireällä et piti koittaa.

Ei oo mukava tuote nokittaa tää kun ei tunnu oikeen miltää ja vähän ku kalkkitablettia tai jotain vetelis, siks mielummin tuli syötyy joskus kun muutaman levyn testailin. Kyllähän nä unilääkkestä ainakin mulla hyvi menee mut eipä noil katuhinnoil ole sen arvosta. Kuten ei taho olla kyl toisaalta mikään muukaan unilääke.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 11 Jun 2013, 11:45

Pen wrote:Oon mä syömälläkin ihan hyvin unen saanut, toki nokan kautta paremmin. Eipä oikein muuta käyttöä mielestäni ole. Ja 2x 4mg yleensä jos syöden niin ottanut, nokkaan yhden. Toki noi doset ei pirteenä toimi, esim. yleensä illalla ottanut ja sit jokunen tovi että on sänky alkanut kutsumaan. DOI:n päälle söin täydet 36mg kun ei ollu mitään muuta unettavaa tai lihasrelaksanttia eikä auttanut mitenkään lihasjumiin joten niiltä osin haaskaukseksi meni, mut oli sen verran ärsyttävä toi et 30+ tuntia jokanen lihas kireällä et piti koittaa.
Opioidien buustaamiseen toimivat myös.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Tue 11 Jun 2013, 20:49

True dat! Todellakin boostaavat opioideja. Tai ainakin itse koittanut tramadolin ja kodeiinin kanssa. Ja nämä kaikki kolme yhdessä tuovat jo todella löllön olon :D Pelkästään käytettynä sirkat toimii nokitamalla unensaantiin erittäin hyvin, syömällä en kyllä oikeastaan minkäänlaista huomannut, silloin kun näitä kipuun söin. En edes sitä lihasten relaksoitumista.
Periaatteet perustana, totuus selustana.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 25 Jun 2013, 23:08

Miksi näitten nokittaminen on niin perkuleen vaikeeta? Puolet jauhosta tippuu takaisin väsärille.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 25 Jun 2013, 23:56

Nii noh, sitä jauhoo on aika runsas määrä nokitettavaksi. :)
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Swp
Psykonautti

Post by Swp » Fri 28 Jun 2013, 06:31

Itsee syönyt lähinnä lihas jumiin 2mg:siin aina kaks kerralla niin ei niistä mitää oloja oo tullu enkä niit oo hakenukkaa. syödes huomaa 5minuutis lihas kivut ja jumit veks, väsyttävät jos yöllä/illal ottaa mut jos päiväl syö niin kyllä sitä jaksaa iha normaalisti toimia kummiskin ilman mitään väsymyksiä.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 02 Jul 2013, 18:40

kuumottelija wrote:Miksi näitten nokittaminen on niin perkuleen vaikeeta? Puolet jauhosta tippuu takaisin väsärille.
Itse en ole enää vuosiin vaivautunut. Vaikka nokittamalla vaikutukset ovatkin aivan eri luokkaa, eivät ne kuitenkaan todellakaan ole sen koko viikon kestävän tukkoisen nenän arvoista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 02 Jul 2013, 19:08

Kukaan kokeillut rektaalista titsanidiinia? ;) Vois toimia ainakin paremmin kuin syötynä, koska hyötyosuus oraalisesti on kehnohko (~34%).
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Thu 04 Jul 2013, 01:06

mellow wrote:Kukaan kokeillut rektaalista titsanidiinia? ;) Vois toimia ainakin paremmin kuin syötynä, koska hyötyosuus oraalisesti on kehnohko (~34%).
Itse en saanut mitään vaikutuksia, en ymmärrä miksi näin. Pariin kertaan kokeilin mutta ei vaikutusta.

Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja » Fri 15 Nov 2013, 20:31

ai jumalauta että on hullua tavaraa iivee käytössä :shock: siis perhana ei oo noin hulluja nousuja aikoihin ollu ! melkein ku hulutrippi. en kyllä enää toista kertaa tööttää mut pakko oli kokeilla :D
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Fri 15 Nov 2013, 21:37

Kyllähän nää nyt syödenkin toimii mut ei niillä paljaaltaan kyllä mitään viihteellisiä oloja saa. Ite oon näitä vuosia popsinu selän takia ja kyllä ne sen verran relaksoi että ilman näitä ei osana päivistä pääsis edes liikkumaan sängystä ylös kiitos kunnon lihasjumien.
Toleranssin kasvaessa oon huomannu että ei nää enää väsytä läheskään niin paljon kun aikoinaan eikä ne haluttuja lihaksia rentouta juurikaan mutta esim naama menee het veltommaks ja jos ei keskity puhumiseensa alkaa kuullostaa aivan kun kännissä sönköttäis kun ei naaman lihakset kunnolla liiku. Voisin sanoa et toleransin kasvaes hyödyt selkeesti vähenee, mutta haitoista ainoastaan väsyttävä vaikutus vähenee muut tuntunee pysyneen ennallaan.
Relaksoivan vaikutuksen huomaa varsinkin puntates kun tietystí on selkee ero tuloksis että onko joutunu syömään treenipäivänä näitä vai ei, ja muutenkin alkaa esim kyykkyä tehdes huimaamaan helposti viel normaalia enemmän vaikka ihan köykästä treeniä vääntäis, kun itel nää laskee verenpaineen vissiin aika alhaalle.

Toimivuudesta oraalisesti nautittuna viellä sellainen että muistan kun mutsille oli joskus vuosia sitten määrätty näitä omiin vaivoihinsa niin kun se söi yhden 2 mg tabletin tätä niin se tipahti aina 2-3 tunniks unten maille et kyllä ne ilmeisesti syödenkin voi "päristä" ja kovaa :D

Desse

Post by Desse » Fri 15 Nov 2013, 21:41

Näitä tulee sillontällön kyl nokiteltua jos ei uni meinaa millään tulla, mutta unta saa just sen 3-4h ja sit herää ihan pirteenä..

Ja tosiaan tota jauhoo tulee ihan kivasti tosta 4mg tabletista, eli ei ihan optimaalisia nokittamiseen, mutta ei oraalisesti futaa itellä juurikaan ainakaa.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 16 Nov 2013, 23:53

Desse wrote:Ja tosiaan tota jauhoo tulee ihan kivasti tosta 4mg tabletista, eli ei ihan optimaalisia nokittamiseen, mutta ei oraalisesti futaa itellä juurikaan ainakaa.
Itsekin noita joskus nokittelin, mutta lopetin sen aika nopeasti kun nokka oli aina monta päivää tukossa. Nykyään käytän noit kielen alla liottaen ja toimii kyl ihan kiitettävästi.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 17 Nov 2013, 01:00

Paljonko näistä muuten yleensä pyydetään?

Ite oon pari levyä käyttänyt. Viihdearvoa ei ole paitsi ehkä combottaessa saattaisi olla.
Nukahtamiseen ihan jees, mutta sitten herää joskus 5g päästä kun vaikutus lakkaa.

Illuusio

Post by Illuusio » Sun 17 Nov 2013, 01:31

Pen wrote: mutta sitten herää joskus 5g päästä kun vaikutus lakkaa.
Aika valkosena taitaa nenäs olla :)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 17 Nov 2013, 01:54

Pen wrote:Paljonko näistä muuten yleensä pyydetään?
Eihän näistä oikein hirveästi kannata maksaa, kun sen verran helposti omakin resepti irtoaa. Joku 0,25e-1e/4mg voisi olla sellainen järkevä hintahaarukka.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 17 Nov 2013, 06:43

Illuusio wrote:
Hohhoh g ja h vierekkäiset kirjaimet

Veikkaan et 5 grammal nukkuis vähä pidempää

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sat 23 Nov 2013, 17:01

Pen wrote:
Illuusio wrote:
Hohhoh g ja h vierekkäiset kirjaimet

Veikkaan et 5 grammal nukkuis vähä pidempää
Jyrkkä vaikutuksenloppu ilmeisesti.

Näistä tulee mulle krapula, etenkin nokitettuna.

gouranga

Post by gouranga » Wed 29 Jan 2014, 19:45

Ai vitsi nää on tramaldeiden kanssa mukavaa boostia. 6mg nokkaan eikä tiputtanut vaan pisti olon sumeaksi ja pääsi mukaviin valveuniin.
Unilääkkeenä olen nyt käyttänyt, iltaisin 2mg nokkaan. Nyt kun on vaan tylsää niin rentoutan kroppaa nokkaamalla 3mg xanorin päälle :P . Mutta päikkäreille tässä pääsee ihan justiinsa.

porter

Post by porter » Thu 30 Jan 2014, 20:03

8mg+ syöden auttaa mukavasti refloihin, joskus tullut iv/nokkaankin otettua joku 2-4mg kerralla ( sillon saa unta nopeesti) syöden relaxoi aika mukavasti ja lopettaa kolotusta.

gouranga

Post by gouranga » Fri 18 Apr 2014, 04:52

Eilen +500mg kodeiini +3mg xanoreiden päälle tätä nokittelin jälleen jonkun 10mg. Viimeisimmän nokan jälkeen (kodeiini oli jo laskenut) näin seinän läpi kerrostalon jossa oli keittiökaapin ovet ikkunoina :o . Pakko oli kuva piirtää.

Nyt heräsin taas liian aikaseen ja 4mg nokassa. Odotetaan unta parhaillaan.

gouranga

Post by gouranga » Fri 18 Apr 2014, 09:11

Vielä oudompaa, tuon öisen sirdaludin nokittamisen jälkeen heräilin välillä ja kaikki näytti siniseltä ja väreilevältä kunnes simahdin takaisin uneen. Wtf?

Pen
OD

Post by Pen » Sat 19 Apr 2014, 01:12

Ite vaan syön näitä. Nokituksesta tulee hirvee päänsärky ku herää joskus 5h pääst. Oraalisesti saa normaalit yöunet.

Oppareiden kaa ei oikein toimi mulla mut kyl moni kaveri nuokkuu jostai 2 mg subusta ja 1 mg täst aivan täysillä.

Pari kertaa viikos nukkumiseen, ehkä paras nukkumislääke mitä on.