Sirdalud

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Freshi
Psykonautti

Re: Sirdalud

Post by Freshi » Mon 15 Mar 2010, 16:37

Sain joku 200kpl 2mg Sirkkoja, mut olin tosi pettynyt. Lääkäri varoitti, et voi väsyttää, etenkin konttien kanssa, mut tuntui siltä kuin olis päinvastoin piristynyt, kun keskellä päivää noita vetelin. Pari kertaa oon noilla saanut nukuttua, kun oon nokittanut joku 8mg ennen nukkumaanmenoa.

SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris » Tue 04 May 2010, 01:56

ollu näköjää hetken kuolleena tääki, äske meni kakkonen nenää, toivonmukaa alkais väsyttää ku armoton insomnia ni ehkä tää auttais nukkumises?

Edit

Eipä hetken oo nukkunu yhtä hyvin ja nähny näin paljon unia, ekaa kertaa todella pitkää aikaa nukuin 8h eikä heräilly siin 4-5h jälkeen.
Viihdearvo nolla mut nukkumiseen hyviä

mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti » Sat 12 Jun 2010, 09:20

SteveHarris wrote:ollu näköjää hetken kuolleena tääki, äske meni kakkonen nenää, toivonmukaa alkais väsyttää ku armoton insomnia ni ehkä tää auttais nukkumises?

Edit

Eipä hetken oo nukkunu yhtä hyvin ja nähny näin paljon unia, ekaa kertaa todella pitkää aikaa nukuin 8h eikä heräilly siin 4-5h jälkeen.
Viihdearvo nolla mut nukkumiseen hyviä
Ite en taas nää mitään unia kun oon vetäny 2-4mg nenuu.. Yhtäkkiä vaan nukahan ja aamusta herää et mitä vittua äskönhän mää vasta menin nukkuu. Parempi vaan ettei nää unia kun ne mun unet on aina painajaisia

kukka
Karvakuono

Re:

Post by kukka » Sun 04 Jul 2010, 19:46

korolli wrote:Itse ainakin nukun 2 millin jälkeen nelisen tuntia kuin vauva.
Ja sen jälkeen herää pirteänä kuin peipponen! Eikä toivoakaan, että saisi uudestaan unta..
mitä, se laski jo !!

HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ » Thu 22 Jul 2010, 04:00

Pidin aluks sirdaludia suht turhana viihdekäytössä, koska normaalisti käytän sirkat nokittamalla, koska subutkin menee nokkaan. Kerran kuitenkin kaveri pyysi viettämään iltaa sen kämpille ja oltiin puhuttu et vetäsin hihaan sen illan, kun tarkotuksena oli viihteillä kunnolla. Vedettiin sitten tunnin välein iv:nä 2mg subu+2mg sirdalud kombo. Tuli sellaset nuokut, ettei hereillä meinannu pysyä. Vaikutus oli täysin erilainen iv:nä. Ei tullu sellasta ilkeetä pöhnää mitä nokittamalla tulee, vaan humahti kunnolla päähän ja buustas subua hyvin. Auttaa myös hyvin refloissa levottomiin jalkoihin.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 26 Jul 2010, 11:40

4 mg sirdaludit näyttää muuten erehdyttävästi kakkose rivatrileilt. Meinasin erehtyä, vaikka rivoja on tullu pyöriteltyä aika paljon.

Aesma
OD

Post by Aesma » Tue 27 Jul 2010, 21:30

Sirdaludit tekee hyvää tutkareiden kanssa, poistaa lihasjäykkyyden mulla tosi hyvin ja loppuu se satunnainen leukojen narskuttelu ja miltei koko bodyload, muttei sinänsä muuta trippiä, tosin onhan bodyloadit osa trippiä :)
Muutenkin rauhottaa ja unikin tulee helpommin kun unettomuus itselläni ollut pahakin ongelma 2c- sarjalaisten kanssa.

Azee
Psykonautti

Post by Azee » Mon 01 Nov 2010, 00:54

opettelin injektointia tän sirkan kanssa... Ekat kerrat värkeillä, ihan itekseni pistin kakkosen sirkkoja suoneen... ihan mukavan hidas olo..
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.

Bole
Tuppisuu

Post by Bole » Mon 01 Nov 2010, 16:39

Itselläni ei ludit itsekseen toimi mitenkään. Ei nokkaan eikä muutenkaan. En tiedä sitten voisko näillä boostata vaikka opioideja kuten tramadolia?
When you get old and your kids ask: "where all the money went", show them the vacation videos.

peemies
Lepakko

Post by peemies » Wed 03 Nov 2010, 04:30

Bole wrote:Itselläni ei ludit itsekseen toimi mitenkään. Ei nokkaan eikä muutenkaan. En tiedä sitten voisko näillä boostata vaikka opioideja kuten tramadolia?
Itsellä sirkat vie rätkittynä aina uneen. Viimeksi kun söi tramaleita, niin otti sirkkatöötit päälle, sai nukuttua muuan tunnin ja herätessä oli trambot alkanu nousemaan. 8)
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski

Jere
Karvakuono

Post by Jere » Thu 04 Nov 2010, 15:40

unirytmi oli sekaisin tässä, onneksi kaapista löytyi muutaman levyllinen sirkkoja ja niin unirytmin sai korjatuksi.

kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna » Thu 04 Nov 2010, 17:08

Mä muistanku sirkkoi ekaa kertaa räiski.Tipahti vaa ja sit yhtäkkii kelas et mistäs tää nyt heräs. :foil: :heh:
Juu hyvii rytmin palauttajia jos tullu valvottuu ja jos pitkää valvonu nii 2-4 dormarii ja sit saman verran sirkkoi niin kyllä unta saa. :mrgreen: :roll:

Tanz

Post by Tanz » Thu 04 Nov 2010, 17:29

Kyllä tuo sirpa toimii opiaattien kassa ihan jees. Itellä heitti ainaki astetta sekavamman olon päälle ku nakkasin muistaakseni 1 tai 2 kodeiinisatsin perään. Kylälhän se pikkusen alakaa väsyttään, mutta ei minusta niin pahasti ku Sirpaludit yksinään.. ?

horna
Kameleontti

Post by horna » Mon 15 Nov 2010, 17:13

Toimi yllättävän hyvin, kun nokitti 4mg sirdan ja otti päälle 4 Panacodia. Oikein mukavasti lihakset rentoutui ja nuokutti. Normaalisti ei tuo sirda paljon sano, mutta tosiaan opiaattien kanssa toimii hyvin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Sun 28 Nov 2010, 01:01

ai et nää on kombottelussa oikeesti ihan päteviä ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Sun 28 Nov 2010, 02:14

Onhan ne. Väsyttävää oloa lisää sekä laskee verenpainetta, joten buustattavat aineet eivät poistu elimistöstä niin nopeasti. Ja jos buustattava aine aiheuttaa kramppeja tai nykimistä, niin siihenkin jeesaa(tramal, lyrica). Ei kannata silti liikaa ottaa, menee nimittäin olot ihan pilalle jos vain nukahtaa(yllättäen), eli hissukseen nokittelee. Tämä myös aiheuttaa helposti semmosta, että alkaa näkymään kahtena kun pitää niin kovasti taistella nukahtamista vastaan. Pilaa silloin hemmetti hyvän telkunkatseluoperaation, ellei laita jotain silmälappua, että näkisi vain yhtenä. :D

Tässäkin sitten on se, että joillakin, kuten minulla, on luonnostaan jumalaton toleranssi näihin. Saa nokittaa iisisti 16mg vaikka litra viinaa alla, ilman että tippuu(nenän huuhtelua vähä välillä :D). Jotku heittävät veivinsä taasen sillä annoksella.

Eli vaikkapa 1mg tätä esim 1mg bupren kans on hyvähkö kombo pienitolelliselle. Parempi buusti opiaateille, kuin mikään bentso, koska ei rauhoittavaa vaikutusta ole, eikä tällöin opaolot katoa.

Bentsojakin voi buustia tällä, eli nukkumatti kutsuu megafoonilla.

Sairaat, yli 30mg annokset aiheuttivat ainakin itselläni helvetillisen delirium-tilan. Mistään ei oikein tullut mitään, kävelystä ainakaan. Mitään hajuakaan ei ollut mistään. Luultavasti verenkierto päässä loppunut väliaikaisesti(vitsi), sellainen meno lähinnä. :D .
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 10 Jan 2011, 17:08

Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..
Vai toimiiko?

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Thu 20 Jan 2011, 20:40

gaia wrote:Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..
Mulla nää ainakin autto nukahtamaanki ku nokitti. Tosin ei ole muutenkaan taipumusta herätä kesken unien jote en tiedä saisinko unesta kiinne uudestaa, jos heräisin
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

lappilainen

Post by lappilainen » Wed 02 Feb 2011, 22:49

Hmm... Olisikohan mitään järkeä ottaa kodeiinin kanssa vaikka kaksi milligrammaa sirdaludia? Onko yhteiskäytöllä jotain huomattavia vaaroja? 300mg kodeiiniä ei enää vienyt minua taivaaseen, vaikka toleranssia ei ole syntynyt. :(

edit: Nasaalisesti, tietysti!

Kongo
Karvakuono

Post by Kongo » Fri 18 Feb 2011, 04:30

gaia wrote:Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..
Sama, otin 4 mg linjat kymmeneltä illalla ja heräsin kahdelta täysin pirteänä. Tässä sitä sitten ollaan. Koitin paikata tilannetta 2x3mg melatoniinilla ja 10 mg triptylillä jos se uni tulisi, mutta eipä näy eikä kuulu. Pitäisi varmaan vähän ajan päästä taas kokeilla lisää sirdaludia, että saisi edes seitsemään asti nukuttua. :down:
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."

Makoo

Post by Makoo » Fri 18 Feb 2011, 16:14

Just hain sata kappaletta 2mg, kolme vuotta varmaan kun viimeks syöny, tai no nokkiin ne sillon meni =D
kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä :mrgreen: :mrgreen: voi nukahtaa kesken runkkauksen...

onko ihan ok kombo, kun oon tänään ottanu yhden marzinen (50mg), 300mg tramalia, 300mg lyricaa, 2 mg sirkkaa sekä antihistamiineja? Vastaus olisi hyvä saada nopeasti, kamala kiire :/

Tarkoituksena olisi ottaa vielä kaljaa ja tramalia (ja ehkä bentsoja) tänään, uskaltaako sitä kuinka paljon ottaa ettei nyt henki lähde.. :roll:

dazerc

Post by dazerc » Fri 18 Feb 2011, 18:58

Makoo wrote: kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä :mrgreen: :mrgreen: voi nukahtaa kesken runkkauksen...
vittu hajosin :DDDDDDDDDD

lappilainen

Post by lappilainen » Fri 18 Feb 2011, 21:11

Makoo wrote:Just hain sata kappaletta 2mg, kolme vuotta varmaan kun viimeks syöny, tai no nokkiin ne sillon meni =D
kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä :mrgreen: :mrgreen: voi nukahtaa kesken runkkauksen...

onko ihan ok kombo, kun oon tänään ottanu yhden marzinen (50mg), 300mg tramalia, 300mg lyricaa, 2 mg sirkkaa sekä antihistamiineja? Vastaus olisi hyvä saada nopeasti, kamala kiire :/

Tarkoituksena olisi ottaa vielä kaljaa ja tramalia (ja ehkä bentsoja) tänään, uskaltaako sitä kuinka paljon ottaa ettei nyt henki lähde.. :roll:
Eikös bentso ja opiaatto kombinaatio ollut jopa hengenvaarallinen?

EDIT: Eipä tainnut olla, anteeksi turha postaus. :/

InvisiblePain
Karvakuono

Post by InvisiblePain » Sat 26 Mar 2011, 22:47

Yritin tuos lueskella mut ei sattunu silmään, (vai johtuikohan sit liian huonosta keskittymiskyvystä tällä hetkellä) eli parin päivän piri valvomisien jälkeen onko näillä hyvä esim 4mg nokittamalla saada uni helposti vai onko jotain yhteis vaikutusta amfetamiinin kanssa? en ole ikinä näitä maistellut, kaveri muutaman heitti laskuja helpottamaan....
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science

The intention of our minds is powerful
And a curse

Explore the power of the mind"
-Headhunterz

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Sat 26 Mar 2011, 23:30

InvisiblePain wrote:Yritin tuos lueskella mut ei sattunu silmään, (vai johtuikohan sit liian huonosta keskittymiskyvystä tällä hetkellä) eli parin päivän piri valvomisien jälkeen onko näillä hyvä esim 4mg nokittamalla saada uni helposti vai onko jotain yhteis vaikutusta amfetamiinin kanssa? en ole ikinä näitä maistellut, kaveri muutaman heitti laskuja helpottamaan....
Nokita vaa nelonen, :) jotku ottaa pirin lihasjäykkyyteenki sirkkoja
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

lanttu
Apteekki

Post by lanttu » Wed 30 Mar 2011, 23:06

mattipatti wrote:vetäsin nenuu eilen illasta 4mg ja yöllä heräsin monta kertaa siihen että hakkasin seinää nyrkillä joka johti sit viimeisellä kerralla siihen et sain unissaa niin kovan raivokohtauksen et löin nyrkin seinästä läpi ja pikkurilli murtu.. muistan kuinka näin vaan unta et hakkasin jotain isoa karhua tai jtn metsässä ja tunsin samalla kuinka oikeasti hakkasin sitä huoneen seinää paskaksi. ja oudointa oli etten edes herännyt vaikka takoin nyrkin ihan verille.. herättyäni olin aivan helvetin vihainen, en oo ennen niin vihanen oo ollu. ja heräsin muutenkin monta kertaa kun unessa joku kysyi multa jtn niin sit kun olin vastaamassa niin heräsin siihen et huusin kurkkusuorana jtn. Eli hyvin epämiellyttävä kokemus, varsinkin se raivokohtaus jota en saanut hillittyä mitenkään hereillä ollessakaan, ja arvelenkin et jos huoneessa ois ollut joku muukin kuin minä niin oisin kyl hakannut sen kuoliaaksi..

Kokemusta on hyvin vaikea selittää. mut taitaa sirdaludid jäädä vähäks aikaa sinne kaappii..

Mun mielestä sun pitäs mennä sinne kaappii ei tosiaa sirkoista tollanen johdu! :up:
wtf

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Thu 31 Mar 2011, 02:28

lanttu wrote:
mattipatti wrote:vetäsin nenuu eilen illasta 4mg ja yöllä heräsin monta kertaa siihen että hakkasin seinää nyrkillä joka johti sit viimeisellä kerralla siihen et sain unissaa niin kovan raivokohtauksen et löin nyrkin seinästä läpi ja pikkurilli murtu.. muistan kuinka näin vaan unta et hakkasin jotain isoa karhua tai jtn metsässä ja tunsin samalla kuinka oikeasti hakkasin sitä huoneen seinää paskaksi. ja oudointa oli etten edes herännyt vaikka takoin nyrkin ihan verille.. herättyäni olin aivan helvetin vihainen, en oo ennen niin vihanen oo ollu. ja heräsin muutenkin monta kertaa kun unessa joku kysyi multa jtn niin sit kun olin vastaamassa niin heräsin siihen et huusin kurkkusuorana jtn. Eli hyvin epämiellyttävä kokemus, varsinkin se raivokohtaus jota en saanut hillittyä mitenkään hereillä ollessakaan, ja arvelenkin et jos huoneessa ois ollut joku muukin kuin minä niin oisin kyl hakannut sen kuoliaaksi..

Kokemusta on hyvin vaikea selittää. mut taitaa sirdaludid jäädä vähäks aikaa sinne kaappii..

Mun mielestä sun pitäs mennä sinne kaappii ei tosiaa sirkoista tollanen johdu! :up:
Hyvin voi johtua. En oo ihan varma ymmärsinkö oikein tota tektiä jothtuen tämän illan lääkityksestä, mutta kyllähän nukkumien voi olla aika sekavaa. Itse monesti harhailen unissani ja puhun todella paljon. Jos samassa huoneessa on joku, alan monesti hokemaan jotain sekavaa, ja ensin kiihdyn, sitten suutun ja saatanpa raivostuakin. Viimeksi kun otin sirkkoja nukahtamis mielessä, heräsin ainoana ajatuksena hakata vastassa oleva henkilö aivan totaalisesti. Mielettömän raivoissani. Onneksi olin sittn yksin.

Iha vaan tähä välii ;)

Mandown
Lepakko

Post by Mandown » Thu 28 Apr 2011, 00:07

Jaha sirkka sirdalud
Tän kanssa mulla on jo vähän kokemusta.
Joskus alta 3 vuotta sitten pöllin joku 3-4kpl 2millin levyä näitä kaverin mutsilta.
En tiiä miks tein tätä..
Muutamat muistikuvat löytyy.
Kerran söin 8mg koulussa ja oli aika makarooni olo.
Kerran nokitin 8mg ja poltin budii päälle. Olin semi hämärissä olotiloissa.
Paras oli tietysti eräs uusvuos.. Söin 16mg juotuani ensin puol litraa kirkasta. Koskaa ei oo uni tullu nii nopeesti. Oli aika paska uusvuos sitku heräsin.
Eipä oo tänsorti päihteet koskaa ollu mun juttu, varmaa johonki angstii noita vedin. Ja vielä vähemmä kiinnostanu ton pelleilyn jälkee :)
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."

SteveHarris
Psykonautti

Post by SteveHarris » Fri 29 Apr 2011, 00:22

En kyllä näe näitä mitenkään hyvinä päihteilyyn, mut hyvin saa nokittamalla unta, ja syömällä pystyy olee vähän paremmin silloin ku selkä/niska vaivaa + harrastuksen takia mul on kädet ja jalat usein jumissa ni siihen auttaa mahtavasti

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Sun 10 Jul 2011, 00:07

Tykkään näitäkin joskus rätkiä hihaan mut filtteröin aina kaks kertaa. tulee sellainen jännä humahdus aluksi ja sitten tulee pöhnä ja nukkumaan :P

Mut mikä siin on kun sanotaan et ei missään nimessä bentsoja suoneen mut näistä kukaan ei ikinä varoittele mitään.