Sirdalud
-
- Psykonautti
Re: Sirdalud
Sain joku 200kpl 2mg Sirkkoja, mut olin tosi pettynyt. Lääkäri varoitti, et voi väsyttää, etenkin konttien kanssa, mut tuntui siltä kuin olis päinvastoin piristynyt, kun keskellä päivää noita vetelin. Pari kertaa oon noilla saanut nukuttua, kun oon nokittanut joku 8mg ennen nukkumaanmenoa.
-
- Psykonautti
ollu näköjää hetken kuolleena tääki, äske meni kakkonen nenää, toivonmukaa alkais väsyttää ku armoton insomnia ni ehkä tää auttais nukkumises?
Edit
Eipä hetken oo nukkunu yhtä hyvin ja nähny näin paljon unia, ekaa kertaa todella pitkää aikaa nukuin 8h eikä heräilly siin 4-5h jälkeen.
Viihdearvo nolla mut nukkumiseen hyviä
Edit
Eipä hetken oo nukkunu yhtä hyvin ja nähny näin paljon unia, ekaa kertaa todella pitkää aikaa nukuin 8h eikä heräilly siin 4-5h jälkeen.
-
- Psykonautti
Ite en taas nää mitään unia kun oon vetäny 2-4mg nenuu.. Yhtäkkiä vaan nukahan ja aamusta herää et mitä vittua äskönhän mää vasta menin nukkuu. Parempi vaan ettei nää unia kun ne mun unet on aina painajaisiaSteveHarris wrote:ollu näköjää hetken kuolleena tääki, äske meni kakkonen nenää, toivonmukaa alkais väsyttää ku armoton insomnia ni ehkä tää auttais nukkumises?
Edit
-
- Psykonautti
Pidin aluks sirdaludia suht turhana viihdekäytössä, koska normaalisti käytän sirkat nokittamalla, koska subutkin menee nokkaan. Kerran kuitenkin kaveri pyysi viettämään iltaa sen kämpille ja oltiin puhuttu et vetäsin hihaan sen illan, kun tarkotuksena oli viihteillä kunnolla. Vedettiin sitten tunnin välein iv:nä 2mg subu+2mg sirdalud kombo. Tuli sellaset nuokut, ettei hereillä meinannu pysyä. Vaikutus oli täysin erilainen iv:nä. Ei tullu sellasta ilkeetä pöhnää mitä nokittamalla tulee, vaan humahti kunnolla päähän ja buustas subua hyvin. Auttaa myös hyvin refloissa levottomiin jalkoihin.
-
- Kameleontti
4 mg sirdaludit näyttää muuten erehdyttävästi kakkose rivatrileilt. Meinasin erehtyä, vaikka rivoja on tullu pyöriteltyä aika paljon.
-
- OD
Sirdaludit tekee hyvää tutkareiden kanssa, poistaa lihasjäykkyyden mulla tosi hyvin ja loppuu se satunnainen leukojen narskuttelu ja miltei koko bodyload, muttei sinänsä muuta trippiä, tosin onhan bodyloadit osa trippiä 
Muutenkin rauhottaa ja unikin tulee helpommin kun unettomuus itselläni ollut pahakin ongelma 2c- sarjalaisten kanssa.

Muutenkin rauhottaa ja unikin tulee helpommin kun unettomuus itselläni ollut pahakin ongelma 2c- sarjalaisten kanssa.
-
- Psykonautti
opettelin injektointia tän sirkan kanssa... Ekat kerrat värkeillä, ihan itekseni pistin kakkosen sirkkoja suoneen... ihan mukavan hidas olo..
No More Games. No More Bombs. No More Walking. No More Fun. No More Swimming. Boring. I am always bitchy. No Fun – for anybody. You are getting Greedy. Relax – This won’t hurt.
-
- Tuppisuu
Itselläni ei ludit itsekseen toimi mitenkään. Ei nokkaan eikä muutenkaan. En tiedä sitten voisko näillä boostata vaikka opioideja kuten tramadolia?
When you get old and your kids ask: "where all the money went", show them the vacation videos.
-
- Lepakko
Itsellä sirkat vie rätkittynä aina uneen. Viimeksi kun söi tramaleita, niin otti sirkkatöötit päälle, sai nukuttua muuan tunnin ja herätessä oli trambot alkanu nousemaan.Bole wrote:Itselläni ei ludit itsekseen toimi mitenkään. Ei nokkaan eikä muutenkaan. En tiedä sitten voisko näillä boostata vaikka opioideja kuten tramadolia?

It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
- Karvakuono
unirytmi oli sekaisin tässä, onneksi kaapista löytyi muutaman levyllinen sirkkoja ja niin unirytmin sai korjatuksi.
-
- Psykonautti
Mä muistanku sirkkoi ekaa kertaa räiski.Tipahti vaa ja sit yhtäkkii kelas et mistäs tää nyt heräs.
:heh:
Juu hyvii rytmin palauttajia jos tullu valvottuu ja jos pitkää valvonu nii 2-4 dormarii ja sit saman verran sirkkoi niin kyllä unta saa.

Juu hyvii rytmin palauttajia jos tullu valvottuu ja jos pitkää valvonu nii 2-4 dormarii ja sit saman verran sirkkoi niin kyllä unta saa.

Kyllä tuo sirpa toimii opiaattien kassa ihan jees. Itellä heitti ainaki astetta sekavamman olon päälle ku nakkasin muistaakseni 1 tai 2 kodeiinisatsin perään. Kylälhän se pikkusen alakaa väsyttään, mutta ei minusta niin pahasti ku Sirpaludit yksinään.. ?
-
- Kameleontti
Toimi yllättävän hyvin, kun nokitti 4mg sirdan ja otti päälle 4 Panacodia. Oikein mukavasti lihakset rentoutui ja nuokutti. Normaalisti ei tuo sirda paljon sano, mutta tosiaan opiaattien kanssa toimii hyvin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
- Kameleontti
ai et nää on kombottelussa oikeesti ihan päteviä ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
- Apteekki
Onhan ne. Väsyttävää oloa lisää sekä laskee verenpainetta, joten buustattavat aineet eivät poistu elimistöstä niin nopeasti. Ja jos buustattava aine aiheuttaa kramppeja tai nykimistä, niin siihenkin jeesaa(tramal, lyrica). Ei kannata silti liikaa ottaa, menee nimittäin olot ihan pilalle jos vain nukahtaa(yllättäen), eli hissukseen nokittelee. Tämä myös aiheuttaa helposti semmosta, että alkaa näkymään kahtena kun pitää niin kovasti taistella nukahtamista vastaan. Pilaa silloin hemmetti hyvän telkunkatseluoperaation, ellei laita jotain silmälappua, että näkisi vain yhtenä. 
Tässäkin sitten on se, että joillakin, kuten minulla, on luonnostaan jumalaton toleranssi näihin. Saa nokittaa iisisti 16mg vaikka litra viinaa alla, ilman että tippuu(nenän huuhtelua vähä välillä
). Jotku heittävät veivinsä taasen sillä annoksella.
Eli vaikkapa 1mg tätä esim 1mg bupren kans on hyvähkö kombo pienitolelliselle. Parempi buusti opiaateille, kuin mikään bentso, koska ei rauhoittavaa vaikutusta ole, eikä tällöin opaolot katoa.
Bentsojakin voi buustia tällä, eli nukkumatti kutsuu megafoonilla.
Sairaat, yli 30mg annokset aiheuttivat ainakin itselläni helvetillisen delirium-tilan. Mistään ei oikein tullut mitään, kävelystä ainakaan. Mitään hajuakaan ei ollut mistään. Luultavasti verenkierto päässä loppunut väliaikaisesti(vitsi), sellainen meno lähinnä.
.

Tässäkin sitten on se, että joillakin, kuten minulla, on luonnostaan jumalaton toleranssi näihin. Saa nokittaa iisisti 16mg vaikka litra viinaa alla, ilman että tippuu(nenän huuhtelua vähä välillä

Eli vaikkapa 1mg tätä esim 1mg bupren kans on hyvähkö kombo pienitolelliselle. Parempi buusti opiaateille, kuin mikään bentso, koska ei rauhoittavaa vaikutusta ole, eikä tällöin opaolot katoa.
Bentsojakin voi buustia tällä, eli nukkumatti kutsuu megafoonilla.
Sairaat, yli 30mg annokset aiheuttivat ainakin itselläni helvetillisen delirium-tilan. Mistään ei oikein tullut mitään, kävelystä ainakaan. Mitään hajuakaan ei ollut mistään. Luultavasti verenkierto päässä loppunut väliaikaisesti(vitsi), sellainen meno lähinnä.

I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
- Kameleontti
Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..
Vai toimiiko?
-
- Psykonautti
Mulla nää ainakin autto nukahtamaanki ku nokitti. Tosin ei ole muutenkaan taipumusta herätä kesken unien jote en tiedä saisinko unesta kiinne uudestaa, jos heräisingaia wrote:Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
Hmm... Olisikohan mitään järkeä ottaa kodeiinin kanssa vaikka kaksi milligrammaa sirdaludia? Onko yhteiskäytöllä jotain huomattavia vaaroja? 300mg kodeiiniä ei enää vienyt minua taivaaseen, vaikka toleranssia ei ole syntynyt. 
edit: Nasaalisesti, tietysti!

edit: Nasaalisesti, tietysti!
-
- Karvakuono
Sama, otin 4 mg linjat kymmeneltä illalla ja heräsin kahdelta täysin pirteänä. Tässä sitä sitten ollaan. Koitin paikata tilannetta 2x3mg melatoniinilla ja 10 mg triptylillä jos se uni tulisi, mutta eipä näy eikä kuulu. Pitäisi varmaan vähän ajan päästä taas kokeilla lisää sirdaludia, että saisi edes seitsemään asti nukuttua.gaia wrote:Omasta mielestäni nämä eivät sovi nukkumiseen ollenkaan. Itse huomaan että nukun yhtä monta tuntia kun on milligrammaa alla. Toki se onnistuu että on aina 2mg linjat valmiina kun herää..

"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
Just hain sata kappaletta 2mg, kolme vuotta varmaan kun viimeks syöny, tai no nokkiin ne sillon meni =D
kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä
voi nukahtaa kesken runkkauksen...
onko ihan ok kombo, kun oon tänään ottanu yhden marzinen (50mg), 300mg tramalia, 300mg lyricaa, 2 mg sirkkaa sekä antihistamiineja? Vastaus olisi hyvä saada nopeasti, kamala kiire
Tarkoituksena olisi ottaa vielä kaljaa ja tramalia (ja ehkä bentsoja) tänään, uskaltaako sitä kuinka paljon ottaa ettei nyt henki lähde..
kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä

onko ihan ok kombo, kun oon tänään ottanu yhden marzinen (50mg), 300mg tramalia, 300mg lyricaa, 2 mg sirkkaa sekä antihistamiineja? Vastaus olisi hyvä saada nopeasti, kamala kiire

Tarkoituksena olisi ottaa vielä kaljaa ja tramalia (ja ehkä bentsoja) tänään, uskaltaako sitä kuinka paljon ottaa ettei nyt henki lähde..

vittu hajosinMakoo wrote: kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä![]()

Eikös bentso ja opiaatto kombinaatio ollut jopa hengenvaarallinen?Makoo wrote:Just hain sata kappaletta 2mg, kolme vuotta varmaan kun viimeks syöny, tai no nokkiin ne sillon meni =D
kerran vedin nokat ilman nukkumistarkotusta, mut menin sänkyyn runkkaan ja heräsin parin tunnin päästä muna kädessä![]()
onko ihan ok kombo, kun oon tänään ottanu yhden marzinen (50mg), 300mg tramalia, 300mg lyricaa, 2 mg sirkkaa sekä antihistamiineja? Vastaus olisi hyvä saada nopeasti, kamala kiire![]()
EDIT: Eipä tainnut olla, anteeksi turha postaus.

-
- Karvakuono
Yritin tuos lueskella mut ei sattunu silmään, (vai johtuikohan sit liian huonosta keskittymiskyvystä tällä hetkellä) eli parin päivän piri valvomisien jälkeen onko näillä hyvä esim 4mg nokittamalla saada uni helposti vai onko jotain yhteis vaikutusta amfetamiinin kanssa? en ole ikinä näitä maistellut, kaveri muutaman heitti laskuja helpottamaan....
"It is sleeping within all of you
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
A force seldom awakened
Undiscoverable by modern science
The intention of our minds is powerful
And a curse
Explore the power of the mind"
-Headhunterz
-
- Psykonautti
Nokita vaa nelonen,InvisiblePain wrote:Yritin tuos lueskella mut ei sattunu silmään, (vai johtuikohan sit liian huonosta keskittymiskyvystä tällä hetkellä) eli parin päivän piri valvomisien jälkeen onko näillä hyvä esim 4mg nokittamalla saada uni helposti vai onko jotain yhteis vaikutusta amfetamiinin kanssa? en ole ikinä näitä maistellut, kaveri muutaman heitti laskuja helpottamaan....

"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante
-
- Apteekki
mattipatti wrote:vetäsin nenuu eilen illasta 4mg ja yöllä heräsin monta kertaa siihen että hakkasin seinää nyrkillä joka johti sit viimeisellä kerralla siihen et sain unissaa niin kovan raivokohtauksen et löin nyrkin seinästä läpi ja pikkurilli murtu.. muistan kuinka näin vaan unta et hakkasin jotain isoa karhua tai jtn metsässä ja tunsin samalla kuinka oikeasti hakkasin sitä huoneen seinää paskaksi. ja oudointa oli etten edes herännyt vaikka takoin nyrkin ihan verille.. herättyäni olin aivan helvetin vihainen, en oo ennen niin vihanen oo ollu. ja heräsin muutenkin monta kertaa kun unessa joku kysyi multa jtn niin sit kun olin vastaamassa niin heräsin siihen et huusin kurkkusuorana jtn. Eli hyvin epämiellyttävä kokemus, varsinkin se raivokohtaus jota en saanut hillittyä mitenkään hereillä ollessakaan, ja arvelenkin et jos huoneessa ois ollut joku muukin kuin minä niin oisin kyl hakannut sen kuoliaaksi..
Kokemusta on hyvin vaikea selittää. mut taitaa sirdaludid jäädä vähäks aikaa sinne kaappii..
Mun mielestä sun pitäs mennä sinne kaappii ei tosiaa sirkoista tollanen johdu!

wtf
-
- Kameleontti
Hyvin voi johtua. En oo ihan varma ymmärsinkö oikein tota tektiä jothtuen tämän illan lääkityksestä, mutta kyllähän nukkumien voi olla aika sekavaa. Itse monesti harhailen unissani ja puhun todella paljon. Jos samassa huoneessa on joku, alan monesti hokemaan jotain sekavaa, ja ensin kiihdyn, sitten suutun ja saatanpa raivostuakin. Viimeksi kun otin sirkkoja nukahtamis mielessä, heräsin ainoana ajatuksena hakata vastassa oleva henkilö aivan totaalisesti. Mielettömän raivoissani. Onneksi olin sittn yksin.lanttu wrote:mattipatti wrote:vetäsin nenuu eilen illasta 4mg ja yöllä heräsin monta kertaa siihen että hakkasin seinää nyrkillä joka johti sit viimeisellä kerralla siihen et sain unissaa niin kovan raivokohtauksen et löin nyrkin seinästä läpi ja pikkurilli murtu.. muistan kuinka näin vaan unta et hakkasin jotain isoa karhua tai jtn metsässä ja tunsin samalla kuinka oikeasti hakkasin sitä huoneen seinää paskaksi. ja oudointa oli etten edes herännyt vaikka takoin nyrkin ihan verille.. herättyäni olin aivan helvetin vihainen, en oo ennen niin vihanen oo ollu. ja heräsin muutenkin monta kertaa kun unessa joku kysyi multa jtn niin sit kun olin vastaamassa niin heräsin siihen et huusin kurkkusuorana jtn. Eli hyvin epämiellyttävä kokemus, varsinkin se raivokohtaus jota en saanut hillittyä mitenkään hereillä ollessakaan, ja arvelenkin et jos huoneessa ois ollut joku muukin kuin minä niin oisin kyl hakannut sen kuoliaaksi..
Kokemusta on hyvin vaikea selittää. mut taitaa sirdaludid jäädä vähäks aikaa sinne kaappii..
Mun mielestä sun pitäs mennä sinne kaappii ei tosiaa sirkoista tollanen johdu!
Iha vaan tähä välii

-
- Lepakko
Jaha sirkka sirdalud
Tän kanssa mulla on jo vähän kokemusta.
Joskus alta 3 vuotta sitten pöllin joku 3-4kpl 2millin levyä näitä kaverin mutsilta.
En tiiä miks tein tätä..
Muutamat muistikuvat löytyy.
Kerran söin 8mg koulussa ja oli aika makarooni olo.
Kerran nokitin 8mg ja poltin budii päälle. Olin semi hämärissä olotiloissa.
Paras oli tietysti eräs uusvuos.. Söin 16mg juotuani ensin puol litraa kirkasta. Koskaa ei oo uni tullu nii nopeesti. Oli aika paska uusvuos sitku heräsin.
Eipä oo tänsorti päihteet koskaa ollu mun juttu, varmaa johonki angstii noita vedin. Ja vielä vähemmä kiinnostanu ton pelleilyn jälkee
Tän kanssa mulla on jo vähän kokemusta.
Joskus alta 3 vuotta sitten pöllin joku 3-4kpl 2millin levyä näitä kaverin mutsilta.
En tiiä miks tein tätä..
Muutamat muistikuvat löytyy.
Kerran söin 8mg koulussa ja oli aika makarooni olo.
Kerran nokitin 8mg ja poltin budii päälle. Olin semi hämärissä olotiloissa.
Paras oli tietysti eräs uusvuos.. Söin 16mg juotuani ensin puol litraa kirkasta. Koskaa ei oo uni tullu nii nopeesti. Oli aika paska uusvuos sitku heräsin.
Eipä oo tänsorti päihteet koskaa ollu mun juttu, varmaa johonki angstii noita vedin. Ja vielä vähemmä kiinnostanu ton pelleilyn jälkee

"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
- Psykonautti
En kyllä näe näitä mitenkään hyvinä päihteilyyn, mut hyvin saa nokittamalla unta, ja syömällä pystyy olee vähän paremmin silloin ku selkä/niska vaivaa + harrastuksen takia mul on kädet ja jalat usein jumissa ni siihen auttaa mahtavasti
-
- Kameleontti
Tykkään näitäkin joskus rätkiä hihaan mut filtteröin aina kaks kertaa. tulee sellainen jännä humahdus aluksi ja sitten tulee pöhnä ja nukkumaan
Mut mikä siin on kun sanotaan et ei missään nimessä bentsoja suoneen mut näistä kukaan ei ikinä varoittele mitään.

Mut mikä siin on kun sanotaan et ei missään nimessä bentsoja suoneen mut näistä kukaan ei ikinä varoittele mitään.