Sirdalud

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
h.s.t.

Post by h.s.t. » Mon 07 Aug 2006, 02:35

jesuiitta wrote:Helvetin väsyttävä, suorastaan tipauttava. Jopa 2 millin sir dalud annokseen nokitettuna voisin verrata!
Niin siis täysin offtopiccina ja sivuraiteille lähen, mut ku en tiedä niin en tiedä... Siis murskaks sirdalud ja nokkaan, vai?... Sain joskus noita selkäkipuihin eikä ganjeria vahvempaa relaksanttia tuu käytettyä, mut jos joskus vaikka tyyppäis... Vaikutukset varmaan tulee nopeempaa, onko vahvempi vaikutus nokitettuna, entäs haitat?

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Mon 07 Aug 2006, 11:11

h.s.t. wrote:
jesuiitta wrote:Helvetin väsyttävä, suorastaan tipauttava. Jopa 2 millin sir dalud annokseen nokitettuna voisin verrata!
Niin siis täysin offtopiccina ja sivuraiteille lähen, mut ku en tiedä niin en tiedä... Siis murskaks sirdalud ja nokkaan, vai?... Sain joskus noita selkäkipuihin eikä ganjeria vahvempaa relaksanttia tuu käytettyä, mut jos joskus vaikka tyyppäis... Vaikutukset varmaan tulee nopeempaa, onko vahvempi vaikutus nokitettuna, entäs haitat?
Itse tein aikoinaan kokeen murskaamalla ja nokittamalla 2mg sirdaludin ja nokittamalla sen, ryydytys alkoi aika nopeasti ja vähän ajan päästä oli jo pakko mennä nukkumaan.

Uni ei ollut erityisen mukavaa ja heräsinkin neljän tunnin päästä jokseenkin kamalaan oloon, enkä saanut sinä yönä enää unta.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 07 Aug 2006, 11:19

Joskus nokitin kuuluuisan sirdaludin ja nukahin lattialle. Sen jälkeen oli vain nuutunut olo ja yritin hoiperrella kotiinpäin.

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Mon 07 Aug 2006, 18:21

h.s.t. wrote:
Nimenomaan vaikutus on vahvempi nokitettuna. Kaksi kertaa vahvempi, ellei enemmänkin. Niitä harvoja lääkkeitä, joissa nokitettuna hyötysuhde on todella paljon suurempi.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

h.s.t.

Post by h.s.t. » Sat 12 Aug 2006, 04:22

Off topiciks rytinällä...
Nyt en ymmärrä. Uni ei tuu silmään, joten ajattelin kokeilla tota sirdaludia nokitettuna. Murskasin ekaks puolikkaan ja nokitin. odotin 5min, ja nokitin toisen puolikkaan. No, nyt on menny noin puol tuntii siitä, minkäännäköstä vaikutusta ei tunnu. Mikä meni pieleen? En harrasta minkäänlaisia nappeja enkä relaksantteja joten ei luulis tolee olevan. 2mg Sirdaludeja noi näyttäis olevan...
Yhtä tyhjän kanssa.

reeferass
Psykonautti

Post by reeferass » Sat 12 Aug 2006, 09:32

Vedä räpylään, tripahdat kerrasta.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli » Sat 12 Aug 2006, 12:53

Toisilla toimii, toisilla ei... mutta nokittamalla tosiaan, syömällä ei kannata ottaa kun hyötysuhde laskee niin alas. Minulla yhdestä 2 millisestä sirkasta menee jo mukavan notkeaksi ja suuremmat annokset tipauttaa.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sun 13 Aug 2006, 00:27

Erottelin nämä omaan topiciin selvyyden vuoksi, voitte korjata viestejä vähän topiciin sopivammaksi itse.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA » Mon 21 Aug 2006, 05:49

aivoruoska wrote:ei sirdaludeista mitään "oloja" saa. en tiedä miksi siinä edes mitään kolmiota on. mutta siihen mihin ne on tarkoitettu. eli lihasten rentouttamiseen ovat aivan loistavia! sellasen 4mg napin kun ottaa niin ei enää kolota eikä kivistä.
syöppäs vaikka kerralla 40mg niin sa oloja :!:
rännäämällä tosiaan monet käyttää unilääkkeenä, 1 4mg tabletti hihaan ni uni on varma.... itse en tosin rännää mutta vierestä tullut katsottua, ja ihan hyvin nuo nokkaankin tuntuu toimivan :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään

proPhet
Karvakuono

Post by proPhet » Sat 02 Sep 2006, 11:51

yks kaveri oli kans vetäny sirkkoja 18mg nokkaan että sai savut
ei ollu kuulemma ees tipahtanu...
:lol:

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Sat 02 Sep 2006, 14:20

proPhet wrote:yks kaveri oli kans vetäny sirkkoja 18mg nokkaan että sai savut
ei ollu kuulemma ees tipahtanu...
:lol:
Ei se valuma ole minkään savujen arvoinen, ei tosiaankaan maistu hyvältä.

medicineman
Lepakko

Post by medicineman » Tue 19 Sep 2006, 10:10

Mun kokemukset rajoittuu ihan pariin kertaan. En oo kokeillu noita 2millisiä, mut nelosia muutaman kerran. Murskasin napin kahen teelusikan välissä, tein jauhosta kaks viivaa ja ne nokitin. Tuli ihan relax fiiliksen tunniks pariks.
Valuuhan se tietty nieluun, eikä oo kovin hyvän makusta, mut kompensoin sen parilla kupillisella kahvia.
Fear is the price of imagination.

LD50
Apteekki

Post by LD50 » Tue 12 Dec 2006, 23:57

En ymmärrä miten joillakin noin kovasti toimivat. Itse olen parhaimmillaan juovuksissa ottanut 2*4mg mahaan ja vielä yksi 4mg nenään, mutta ei mitään ihmeellistä. Selvinpäin annokset suurempia mutta ei mitään.. Kai minussa on jotain vikaa :( :( :( nyh

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale » Wed 13 Dec 2006, 00:23

Ei kai näistä mitään ns. iloa saa irti? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta itselleni tulee vaan sekoilu/paska olo joksikin aikaa. Pari kertaa kokeilin, enkä kokeile enää......
All things are equal, there are no special things.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Wed 13 Dec 2006, 15:01

Näillä saa vain unta minusta.

korolli
Apteekki

Post by korolli » Wed 13 Dec 2006, 19:08

Itse ainakin nukun 2 millin jälkeen nelisen tuntia kuin vauva.

Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens » Wed 13 Dec 2006, 23:18

Monet kuulemma pystyvät käyttämään näitä unilääkkeinä. Kerronpa päinvastaisia kokemuksia. Olen ottanut kerralla enimmillään 4mg. Minulla vaikutukset ovat rajoittuneet väsyneeseen, tyhmään ja uneliaaseen oloon sekä unensaannin vaikeutumiseen. Nukahtamisen lähestyessä herään epämiellyttäviin lihasnykäyksiin, ja olo tuntuu muutenkin typerältä. Annoksen lisääminen tai nasaalinen lääkkeenottotapa saattaisi tehdä tästä toimivan nukahtamislääkkeen, mutta haittavaikutukset tuntuvat olevan jo 2-4 mg:llä riittävällä tasolla.
AD_HD @ synirc

korolli
Apteekki

Post by korolli » Thu 14 Dec 2006, 15:33

Niin, siis nokkiin ne pitää ottaa.

Muuten ei toimi vaikka triplais annoksen.

catha
Psykonautti

Post by catha » Thu 14 Dec 2006, 15:44

Itselläni nämä tekevät letkeän fiiliksen. Minua nämä eivät väsytä. Yksinään loppujen lopuksi aika tylsiä, mutta bentsojen tai kevyiden opiaattien kanssa mukavaa.

edit: Eräs tuttavani tykkää rännitellä näitä. Sanoo että kun lyö männän pohjaan niin tulee hetkeksi samanlainen olo kuin esso nousuissa. Hmm, mitenköhän on.

sublime
Rotta

Post by sublime » Sun 04 Mar 2007, 00:47

Muutaman kerran olen näitä nokitellut paremman puutteessa ja testailumielessä. 4mg aiheutti mulla vähän punertavat silmät ja uneliaisuuden, 8mg sekavuutta, tasapainoaistin heittelyä, puhekyvyn heikkenemistä, todella punaiset silmät ja kovan väsymyksen. Ja sen 4mg jälkeen kyllä heräsin nelisen tuntia nukuttuani, enkä meinannut enää saada unta :?

Eipä näissä kamalasti viihteellisyyttä mielestäni ole, mutta unilääkkeenä tosiaan toimivat varsin hyvin :D

Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija » Sun 04 Mar 2007, 11:22

kerran söin paketillisen 4mg ludeja (30kpl) oli munuaiset kipeenä ja kävely tökki

Jussi
Apteekki

Post by Jussi » Thu 08 Mar 2007, 19:41

Minä otin 4mg. Väsytti vähän. Jes :roll:
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.

w
Psykonautti

Post by w » Thu 22 Mar 2007, 18:41

Kannattaa sitten ottaa huomioon että sirdaludeja ei suositella jos on matala verenpaine. Saattaa aiheuttaa huonovointisuutta ja jotain muita ikäviä sivuoireita. Näin lukee siis paketin ohjeissa..

Yks sirdalud + pami laittaa mukavan lötköksi ilman sen kummempaa sekoilua, kiva vaikka salilta tullessa tai rankan päivän jälkeen.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sat 24 Mar 2007, 12:54

15-30mf oxamin alla ja sitten 2-4mg sirdalud nenään niin saa kyllä melko hyvät spagetti fiilikset. :D

Inovix

joviaali
Psykonautti

Post by joviaali » Wed 04 Apr 2007, 07:59

Itselläni 2-4mg nokitettuna on antanut vain eripituisia, useimmiten n. 4h pituiset nokoset. Ei verrattavissa oikeaan uneen. Sopii lähinnä tajun poistamiseen.
felix qui potuit rerum cognoscere causas.

enkelipöly
Tuppisuu

Post by enkelipöly » Sun 22 Apr 2007, 16:49

Jos puhtaalta pöydältä vetää, niin 8mg vatsaan aiheuttaa mul just sellasta vähän motoriikan heittoa ja jos menee pitkälleen, niin alkaa unettaa. Ei juurikaan siis "hauska" aine mielestäni. Nokkaan tosiaan futaa reippaammin, ja jos on HC-sekakäyttäjä, niin sirkkoja ja viinaa kun vetää isoja määriä, niin tulee todella mielipuolista menoa, eikä takuulla muista mitään jälkeenpäin...
Jinsei hima nashi!!!

Dont_hate_da_Playa
Tuppisuu

Post by Dont_hate_da_Playa » Fri 27 Apr 2007, 19:22

hihaan kun heittää yhen kakkosen niin alkaa jo nukuttaa,mut itellä ei toimi nenän kautta ollenkaan

psyhippi
Karvakuono

Post by psyhippi » Sat 05 May 2007, 10:34

Parhaiten toimivat kun hihaan lätkit mutta en todellakaan suosittele. Vaikutukset hihaan: 20min yli euforinen ja letkeä olo jonka jälkeen tipahdat.
Aivan turha lääke viihdekäyttöön omasta mielestäni.
Luonnontuotteet<3

yoshimura
Psykonautti

Re: Sirdalud

Post by yoshimura » Fri 22 Jun 2007, 13:41

vihaan tota lääkettä yli kaiken kokeilin onks sil viihde arvoa ja yhtääkkiä muutuin ihan veteläksi ja uniseksi/ sekavaksi ehdin sanoa äitille et tää ei tainnu olla hyvä idea ja sit se soitti myrkytyskeskukseesn siinä vaiheessa seurasi täydellinen sammuminen,, myrkytyskeskusksesta sanottiin et se aiheuttaa sammumisen tiettyjen mielialalääkkeiden kanssa ,, esim seroquelin mitä mul meni .. eli ei kannata vaivautua ees kokeilemaan tota viihdekäyttöön mut oikeaan tarkoitukseen se on loistava.

Tupla
Psykonautti

Re: Sirdalud

Post by Tupla » Wed 18 Jul 2007, 21:46

Mitä eroa on normi sirkoilla ja Sirdalud retard 6mg kapseleilla?? :?: