Kottonmouth wrote:Eeei, vaan ketjun aloittaja tuossa yhdessä viestissään kertoi keskustelleensa jonkun nistin kanssa näistä huumejutuista.Huiko wrote:^Täh? Mihin viittasit tuolla? Jos mun kirjotukseen, niin ei hoitosuhteen katkasemisesta ennenkään oo putkaan joutunu, vaikka kovasanaisesti sen tekisikin...
"Älä kuuntele mitä muut sanoo...". Oikein fiksu neuvo tosiaan. Tosin jos tuon neuvon tosissaan joku ottaa niin mr. Darwinille on taas töitä
Tästä oli siis kyse.
...
On yleensä tietty ihan selkeyden ja hyvän tavan mukaista quotaa teksti mihin viittaa.Huiko wrote:Joo, sori. Tuli luettua alku vasta nyt. Oma vika ja kun ei lue koko topiikkia niin näitä sattuu. (yleensä luen, mut ei ollu sen vertaa kiinnostava ja on noita joulukiireitä.
)
Varsinkin jos meinaa viitata aikojen takaiseen tekstiin. ihan näin vinkkinä.
Eipä mullakaan olisi tullut mieleen lukea koko topikkia läpi, mihin Kottomouth viittasi.
Se siitä.
Munkin lääkäri tätä yrittää mulle kaikesta huolimatta ehdotella.
Ei nappaa ei.
Kaikenlisäksi koitti niputtaa kipu- , mieliala- , sekä ahdistuslääkityksen kyseisellä lääkkeellä kuitattaviksi

wtf.
Onko lääkärit jo niin vieraantuneita mitä oikeasti lääkkeet tekee ihmiselle. Ja että ei kaikki sovi kaikille. Ja että ihmisellä on itsemääräämisoikeus. (tosin harvalla kait lääkityksen suhteen)
Kuunteleeko ne potilasta? vai lääketehtaiden tutkimuksia, alan lehtiä, sun muuta 'lääkäreiden propagandaa'?
Olen aijemmin ollut hyvässä asemassa, kun saanut päättää täysin omasta lääkityksestäni.
Mutta kun kerran olen vierottautunut, niin PKV-lääkkeet on ilmeisesti aika kirosana.
Mitä tuolla PKV-lääkkeellä nyt ikinä tarkoitetaankaan (Pääasiallisesti Keskushermostoon Vaikuttava)
Eikö sitten mielialalääkkeet ole tätä ryhmää?
Kokeilisivat itse ennenkuin tällaisia myrkkyjä menevät määräämään.
Niistä voi olla melko tuhoisatkin seuraukset.
Varsinkin niistä kieltäydyttäessä