Targiniq

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
niksu
Psykonautti

Targiniq

Post by niksu » Thu 20 Jan 2011, 03:46

TARGINIQ 10 mg/5 mg ja 20 mg/10 mg depottabletit

oksikodonihydrokloridi/naloksonihydrokloridi

Moro.
Mitäs nämä oikein ovat? Onko samoja, kuin Oxycontin?

Netti osasi kertoa seuraavaa: Targiniq ei sovi vieroitushoitoon.

Targiniqia ei saa missään tapauksessa väärinkäyttää. Tämä koskee etenkin potilaita, jotka ovat riippuvaisia huumausaineista. Targiniq sisältää naloksonia, joten sen väärinkäyttö aiheuttaa todennäköisesti vaikeita vieroitusoireita esimerkiksi heroiinista, morfiinista tai metadonista riippuvaisilla henkilöillä. Se saattaa myös pahentaa parhaillaan esiintyviä vieroitusoireita.

Targiniq-depottabletteja ei saa missään tapauksessa väärinkäyttää liuottamalla niitä ja ottamalla niitä pistoksena (esimerkiksi verisuoneen). Etenkin tablettien sisältämä talkki voi aiheuttaa pistoskohdassa kudosvaurioita (kuolio) ja muutoksia keuhkokudoksessa (granuloomia). Väärinkäytöllä voi olla muitakin vakavia seurauksia, ja se voi jopa johtaa kuolemaan.

----------------------

En ymmärrä tuosta sanaakaan. Kuinka tuo lääke voi pahentaa vieroitusoireita? Onko se tuo "naloksonihydrokloridi". Ja onko tuo naloksonihydrokloridi niin sitä samaa, mitä Subuxonessa on? Estääkö tuo naloksonihydrokloridi niin lyömästä hihaan? Ja onko mahdollisia ohituskeinoja, kun mun mielestä jengi rätkii hihaan Subuxonea, vaikka siinä on tuota on naloksonihydrokloridi.

Kiitos. :)

eNZYMe
OD

Re: Targiniq

Post by eNZYMe » Thu 20 Jan 2011, 10:37

Naloksoni vaikuttaa tässä paljon vittumaisemmin, kuin Suboxonessa. Syrjäyttää oksikodonin totaalisesti jos pääsee imeytymään. Aiheuttaa opiodiriippuvaiselle heti vieroitusoireet.

Ilmeisesti toimii viihdekäyttöön vaan syömällä. En ole varma tuosta depot rakenteesta. Tuo naloxoni on mahdollisesti kapsuloitu sopivien sidosaineiden kanssa imeytymättämään kerrokseen pillerissä. Todennäköisesti voi kuitenkin murskata. Naloksonilla on n. 2% oraalinen hyötysuhde. Kannattaa kokeilla murskattuna, koska kokonaisena joutuis syömään hirveän kasan pillereitä, jos haluaa viihteellisiä vaikutuksia. Tosin kestäisikin sillä tavalla pitkään, mutta hyötyosuus on depot-tyylisissä oksikodonivalmisteissa kuitenkin selvästi nopeavaikutteisia heikompi. Nokittaa en uskaltais koittaa. IV on ainakin ISO EI.

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Fri 27 Apr 2012, 23:08

nautin tuossa oraalisesti 20mg oxynormeja ja 20mg tarqinigia oraalisesti pureskellen, kaaputin myös tarqinigista kuoren pois.
sitten nasaalisesti siihen 5mg oxynorm ja 5mg tarqinig. melko miedot vaikutukset tuntuu olevan näin 2h nauttimisesta - oottelen vielä.
noin viikko sitten viimeksi ottanut opiaattia kodeiinia ja tramadolia.

mahtaako tuo naloksoni olla nasaalisesti suurempi hyötyosuudeltaan ? oraalinen 2% kuulostaa niin mitättömältä, että se tuskin paljoa kerkiää oksikodonin vaikutuksia kumoamaan.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 28 Apr 2012, 03:15

Sain näitä joskus leikkauksen jälkeen ja ainakin omalla kohdalla huomasin, että nää toimi huolellisestikin murskattuna selkeästi heikommin kuin vastaava määrä kontteja.
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 28 Apr 2012, 15:36

eNZYMe wrote:. Kannattaa kokeilla murskattuna, koska kokonaisena joutuis syömään hirveän kasan pillereitä, jos haluaa viihteellisiä vaikutuksia. Tosin kestäisikin sillä tavalla pitkään, mutta hyötyosuus on depot-tyylisissä oksikodonivalmisteissa kuitenkin selvästi nopeavaikutteisia heikompi.
No noita 20mg pillereitä nyt ei joudu syömään kokonaisena kuin kolme, jolla saa jo toleranssin kanssakin viihteellisiä vaikutuksia. Neljä saattaa olla vähätoleranssiselle jopa liikaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 28 Apr 2014, 23:17

Eli kuinka paljon heikommin kuin oxycontin nämä toimii syötynä? Olisi tuossa yksi kappale 40mg.
Vai toimiiko?

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 29 Apr 2014, 16:22

Syötynä sama ku kontit. Naloksoni ei oikee futaa mahasta, mut tätä älkää kukaa hitto sit hihaan lyökö.

Seuraukset voinee kuvitella ... hrrrr :down:

Murkaks vaan ja massuun.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 01 May 2014, 19:38

NatiHero wrote:Syötynä sama ku kontit. Naloksoni ei oikee futaa mahasta, mut tätä älkää kukaa hitto sit hihaan lyökö.

Seuraukset voinee kuvitella ... hrrrr :down:

Murkaks vaan ja massuun.

Joo eikös se naloksonin hyötysuhde ole vatsasta joku alle 5% mutta IV 100% ?
Vai toimiiko?

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 13 May 2014, 19:09

Mun kaveri ainakin heitti hihaan näitä ja näytti toimivan. Itselläni oli näitä ihan oikeaan syyhyn, mutta kun en enää tarvinnu niin annoin kaverille. Hän imi sen "kuoren" pois, sekotti veteen ja satsi lusikkaan ja sytkällä lämmitteli ja sekotteli ja eiku hihaan vaan.

Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 » Tue 03 Jun 2014, 14:25

Älkää nyt hihaan näitä heittäkö kun on naloksonia seassa. Mutta yleisesti niin ihan samalla tavalla nuo toimivat kuin kontitkin. Miksi se muka toimisi huonommin kun vaikuttava aine on sama. ei se naloksoni sitä opiaatin tehoa mm vatsan kauttaamurskattunahuononnna

VoX
Karvakuono

Post by VoX » Thu 19 Nov 2015, 11:13

Onko tolla naloksinilla mikä puoliintumisaika, vai onko sillä edes väliä? Kum eilen illalla pureskelin 100mg targiniqia, ja nyt 12 - maissa ajattelin 60mg napata ja polttaa paukut ennen päihdepsykiatrin aikaa.

Muutenkin tuntuu että pitää paastota koko fukin' pvä, kun noita napsii. jotta futais kunnolla. Tarkemmin ajateltuna taidan myydä ja ostaa heroiinia, tuhat kertaa parempi kipuunkin, eikä tule oksikodoni pahaaoloa/ahdistusta. Kai näitä paremman puutteessa.. mut hieman outo koko naloksoni sekä koko tabletin olemus sen luietessa..

VoX
Karvakuono

Post by VoX » Thu 19 Nov 2015, 12:08

VoX wrote:Onko tolla naloksinilla mikä puoliintumisaika, vai onko sillä edes väliä? Kum eilen illalla pureskelin 100mg targiniqia, ja nyt 12 - maissa ajattelin 60mg napata ja polttaa paukut ennen päihdepsykiatrin aikaa.

Muutenkin tuntuu että pitää paastota koko fukin' pvä, kun noita napsii. jotta futais kunnolla. Tarkemmin ajateltuna taidan myydä ja ostaa heroiinia, tuhat kertaa parempi kipuunkin, eikä tule oksikodoni pahaaoloa/ahdistusta. Kai näitä paremman puutteessa.. mut hieman outo koko naloksoni sekä koko tabletin olemus sen luietessa..
Okeeei... ei mittää merkitystä näköjään.. tai tuntujaan

Pakko hehkuttaa kunnon sativaa jarrujen yllä. Ei paljon pakota päätä nyt!, eiköhä mennä lekuria koijjaamaan bentson kiilto silmissä

https://www.youtube.com/watch?v=t0RmSqjwtKE

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 31 Jul 2016, 10:23

Olen ottanut eilisillan hydromorfonia. Ajattelin että jos ottaisi vaihteeksiaamuksi kupillisen kahvia ja Targiniqin (20mg oksikodonia/5mg naloksonia) pureskelemlla. Kuinkas pitkään tuo naloksoni viipyilee kehossa suun kautta otettuna? Eli koska voin taas ottaa täyagonitejä IV?

Oral bioavailibility on todella heikko, ja puoliintumisjaasta ei tietoa. Tuolta löytyy puoliintumisajat IV ja IM, mutta ei PO.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Naloxone
Cogito, ergo sum

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Sun 01 Jan 2017, 16:02

Mulla olis tossa 5kpl Targiniq 5mg/2,5mg depotteja lojunut jemmassa jo iät ja ajat. Kiinnostais tyypata, mutta kun olen tällane lähes pygmikokoinen ja -painoinen ihminen, niin olen ajatellut et en lähe leikkii ennen ku jostain sais jotain tarkempaa infoa et mitä tässä niinkuin olis otettava huomioon.

Kuumottelijana haluaisin kanssa vähän varmistusta, että mitähän oloja olis odotettavissa ja millasella annoksella ja meneekö ihan hukkaan jos heittää ton depotin kokonaisena nassuun, eli suosittelisitteko murskaamaan? Ja kun en oo tosiaan koskaan oksikodonia vetänyt, niin oonko ihan ylivarovainen, jos aloitan ottamalla vaan ton 5mg alkuun? Ja jos vetäsee sen depotin kokonaisena, niin uskaltaako sitä milloin ottaa sit lisää jos tuntuu ettei toimi?

Tramadolia on tullut tossa viimesen reilun viikon aikana nappailtua, tosin pieniä annoksia 50-150mg eikä kyl joka päivä, viimeksi eilen 50mg. Onko tästä ton naloksonin kanssa jotain ongelmaa? Jos on, niin millonhan sitä uskaltaisi ottaa, ts. miten kauan pitää taukoa Tramalista? En ole siis fyysisessä koukussa, viekkareita ei tule ja käyttö on oikeestaan tosi harvinaista.

Jos nää on tyhmiä kysymyksiä niin antakaa armoa, mä mielummin kysyn ku kadun. :>

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 01 Jan 2017, 17:26

tsirikli wrote:Mulla olis tossa 5kpl Targiniq 5mg/2,5mg depotteja lojunut jemmassa jo iät ja ajat. Kiinnostais tyypata, mutta kun olen tällane lähes pygmikokoinen ja -painoinen ihminen, niin olen ajatellut et en lähe leikkii ennen ku jostain sais jotain tarkempaa infoa et mitä tässä niinkuin olis otettava huomioon.

Kuumottelijana haluaisin kanssa vähän varmistusta, että mitähän oloja olis odotettavissa ja millasella annoksella ja meneekö ihan hukkaan jos heittää ton depotin kokonaisena nassuun, eli suosittelisitteko murskaamaan? Ja kun en oo tosiaan koskaan oksikodonia vetänyt, niin oonko ihan ylivarovainen, jos aloitan ottamalla vaan ton 5mg alkuun? Ja jos vetäsee sen depotin kokonaisena, niin uskaltaako sitä milloin ottaa sit lisää jos tuntuu ettei toimi?

Tramadolia on tullut tossa viimesen reilun viikon aikana nappailtua, tosin pieniä annoksia 50-150mg eikä kyl joka päivä, viimeksi eilen 50mg. Onko tästä ton naloksonin kanssa jotain ongelmaa? Jos on, niin millonhan sitä uskaltaisi ottaa, ts. miten kauan pitää taukoa Tramalista? En ole siis fyysisessä koukussa, viekkareita ei tule ja käyttö on oikeestaan tosi harvinaista.

Jos nää on tyhmiä kysymyksiä niin antakaa armoa, mä mielummin kysyn ku kadun. :>
Suosittelen noiden nappien murskaamista - mitä annokseen tulee niin olen huono neuvomaan kun olen itse iso mies ja mulla oli jo valmiiksi todella suuri luontainen opioiditoleranssi. Olet kuitenkin ainakin tramadolia vedellyt ennen joten et ole täysin opioidinaiivi yksilö, mutta näiden voimakkaiden täysagonistien kanssa on ihan syytäkin olla varovainen. 25mg oksikodonia ei tosiaan ole mikään valtavan suuri määrä, mutta aloittaisin ehkä silti vaikka 10mg annoksella, murskattuna ja syötynä. Ota sitten lisää jos siltä tuntuu. Naloksonista ei tarvitse huolehtia jos napit syö. Sitä isketään oksikodonin kylkeen lähinnä nappien rännäämisen estämiseksi afaik.

Oletko aikaisemmin kokeillut esimerkiksi kodeiinia (panacod, ardinex, paramax-cod, codesan comp)? Tramadoli on niin epätyypillinen opioidi, että sen käyttöhistorian avulla on tosi vaikeaa miettiä sopivaa annosta oksikodonin kaltaista voimakasta täysagonistia.
^^@_

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Sun 01 Jan 2017, 17:37

zerk wrote: Oletko aikaisemmin kokeillut esimerkiksi kodeiinia (panacod, ardinex, paramax-cod, codesan comp)? Tramadoli on niin epätyypillinen opioidi, että sen käyttöhistorian avulla on tosi vaikeaa miettiä sopivaa annosta oksikodonin kaltaista voimakasta täysagonistia.
Panacodia on mennyt kipulääkkeenä lääkärin määräyksellä parhaimmillaan 5-6 tbl/vrk. Codesan Compia on pari pullollista kanssa määrätty ihan oikeaan tarpeeseen, mutta täytyy kyllä myöntää että se annostelu vähän lähti lipsahtelemaan yläkanttiin molemmilla kerroilla kun sitä on saanut.. on niin kivan pehmeän pöhnäinen olo ja ei yskäkään päässyt puskemaan läpi :> Yläkantilla tarkoitan sitä, että annoskoko kasvoi joku max. 5ml ja annosväli lyheni suositellusta. Että ihan "kohtuuden rajoissa".
Eli sinänsä kyllä mulla kokemuksia opioideista on, mutta jotenkin vaan pidän tota oksikodonia niin eri meininkinä, että kuumottelen sitä paljon enemmän. Ehkä ihan turhaan?

cook
Lepakko

Post by cook » Sun 01 Jan 2017, 17:46

Kyllä se 5mg murskattuna saattaa vähän toimia ilman toleranssia mutta 10mg:stä itse kyllä lähtisin. Mut jos oot kevyt niin varmin tapa ottaa ensin 5mg ja puolen tunnin päästä toinen jos siltä tuntuu. Ei tuossa mitään tarvitse kuumotella, korkeintaan voi tulla pahoinvointia. Depottina kyllä varmaan menee hukkaan 5mg. Tuosta naloksonistä imeytyy semmonen 2% oraalisesti joka on sen kokoinen annos (50 mikrogrammaa per tabletti) joka todennäkösesti minimaalisesti blokkaa vaikutusta joka tapauksessa.

Anekdoottina jopa toleranssittomat selviävät 80mg IV oksikodonista todennäköisesti hengissä, mitä nyt laattailevat. Tätä oli joku testannut olosuhteissa jossa oli naloksoniruisku valmiina jos yliannostus olisi tullut kyseeseen.

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 01 Jan 2017, 17:52

tsirikli wrote:
zerk wrote: Oletko aikaisemmin kokeillut esimerkiksi kodeiinia (panacod, ardinex, paramax-cod, codesan comp)? Tramadoli on niin epätyypillinen opioidi, että sen käyttöhistorian avulla on tosi vaikeaa miettiä sopivaa annosta oksikodonin kaltaista voimakasta täysagonistia.
Panacodia on mennyt kipulääkkeenä lääkärin määräyksellä parhaimmillaan 5-6 tbl/vrk. Codesan Compia on pari pullollista kanssa määrätty ihan oikeaan tarpeeseen, mutta täytyy kyllä myöntää että se annostelu vähän lähti lipsahtelemaan yläkanttiin molemmilla kerroilla kun sitä on saanut.. on niin kivan pehmeän pöhnäinen olo ja ei yskäkään päässyt puskemaan läpi :> Yläkantilla tarkoitan sitä, että annoskoko kasvoi joku max. 5ml ja annosväli lyheni suositellusta. Että ihan "kohtuuden rajoissa".
Eli sinänsä kyllä mulla kokemuksia opioideista on, mutta jotenkin vaan pidän tota oksikodonia niin eri meininkinä, että kuumottelen sitä paljon enemmän. Ehkä ihan turhaan?
Kyllä oksikodoni painii ihan eri sarjassa kuin kodeiini ja tramadoli. Se on ihan tervettä järkeä ajatella noin. Se varovaisuus ei maksa mitään ja voi pelastaa henkesi. Suomessa on aika iso aukko kodeiinin ja tramadolin jälkeen mitä opioidilääkkeisiin tulee. Siinä aukossa on ainoastaan buprenorfiini mikä on jo aika reippaasti vahvempaa, ja siitä hypätään suoraan oksikodoniin, morfiiniin tai fentanyyliin mitkä ovat todella voimakkaita opioideja.

Lähde tuon oxyn kanssa vaikka siitä 10mg annoksesta murskattuna ja anna sen nousta rauhassa huippuunsa. Lisää voi aina ottaa.
cook wrote: Anekdoottina jopa toleranssittomat selviävät 80mg IV oksikodonista todennäköisesti hengissä, mitä nyt laattailevat. Tätä oli joku testannut olosuhteissa jossa oli naloksoniruisku valmiina jos yliannostus olisi tullut kyseeseen.
Tähän suhtautuisin todella suurella varauksella. Tällaiset voisi melkein jättää kirjoittamatta tänne.
^^@_

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Sun 01 Jan 2017, 18:06

Jees, kiitos vastauksista teille. :up:

Mä otan varmaan sen 5mg kuitenkin varovaisuuttani alkuun ja tarvittaessa lisää. Sitä vielä piti kysymäni, että mitenkäs pitkiä oloja tosta voisi odottaa murskattuna? Tietää vähän suunnitella ettei tarvii sit kuoseissa ainakaan lähtee mihinkään ihmisten ilmoille kun ei vielä yhtään tiedä miten pönttö reagoi. :D

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 01 Jan 2017, 18:09

tsirikli wrote:Jees, kiitos vastauksista teille. :up:

Mä otan varmaan sen 5mg kuitenkin varovaisuuttani alkuun ja tarvittaessa lisää. Sitä vielä piti kysymäni, että mitenkäs pitkiä oloja tosta voisi odottaa murskattuna? Tietää vähän suunnitella ettei tarvii sit kuoseissa ainakaan lähtee mihinkään ihmisten ilmoille kun ei vielä yhtään tiedä miten pönttö reagoi. :D
Hyvin murskattuna ihmisestä riippuen jotain 3-6h väliltä.
^^@_

Velho
OD

Post by Velho » Sun 08 Jan 2017, 11:46

Itse sain näitä töölössä leikkauksen jälkeen muutamia mutta pyysin mielummin oxanestiä ja nää oli ehkä sen ummetuksen takia kun 50-100mg oxya päivittäin.
♤♧ I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag ♡◇
Hö rh ö

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Tue 31 Jan 2017, 03:27

Onko tässä joku erityinen syy, miksi tuota sontaa (a.k.a naloksiini) pystyisi erottelemaan? Noh, olen todennut, että oksikodonituote kuin oksikodonituote on erittäin maistuvaista myös ilman I.V käyttöä. Oli tarjolla näitä Targiniqeja, mutta hinta pilasi tilanteen. Eli ei omakohtaista kokemusta tästä yhdisteestä, ja tuskinpa mitään menetänkään sen suhteen.

Kuvitellaan, että mulla olis näitä yheks illaks. Todennäköisesti ottaisin 75% oletetusta lähtöannoksesta oraalisesti, osa pureskeltuna, ehkä. Loput nokkaan. Oxycontinit yms depotiton ns. "harrastelijapiireissä" liian aliarvostettuja pelkästään nieltynä, jos määrät on kohdillaan!! :) :)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 31 Jan 2017, 21:34

klikkikuppi wrote:Onko tässä joku erityinen syy, miksi tuota sontaa (a.k.a naloksiini) pystyisi erottelemaan? Noh, olen todennut, että oksikodonituote kuin oksikodonituote on erittäin maistuvaista myös ilman I.V käyttöä. Oli tarjolla näitä Targiniqeja, mutta hinta pilasi tilanteen. Eli ei omakohtaista kokemusta tästä yhdisteestä, ja tuskinpa mitään menetänkään sen suhteen.

Kuvitellaan, että mulla olis näitä yheks illaks. Todennäköisesti ottaisin 75% oletetusta lähtöannoksesta oraalisesti, osa pureskeltuna, ehkä. Loput nokkaan. Oxycontinit yms depotiton ns. "harrastelijapiireissä" liian aliarvostettuja pelkästään nieltynä, jos määrät on kohdillaan!! :) :)
No jos keksit liuottimen, mihin oksikodoni liukenee, mutta naloksoni ei niin kerro ihmeessä. Muuten turha haaveilla mistään erotteluista. Äläkä nyt helvetissä nokita sitä, naloksoni imeytyy hyvin nenästäkin.

Eli syöminen on ainut järkevä vaihtoehto. Itse kokeilin joskus ottaa syömällä 200mg (kun normaaliannos oli 100mg nopeavaikutteista oksikodonia oraalisesti) depottina, koska ajattelin että naloksoni ei haittaisi sillon niin paljoa. En saanut kuin huonon olon. Pureskeltuna siis kannattaa ottaa, snadisti suurempi annos kuin ottaisit muuta oksikodonivalmistetta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Wed 01 Feb 2017, 07:44

Petri6 wrote:
klikkikuppi wrote:Onko tässä joku erityinen syy, miksi tuota sontaa (a.k.a naloksiini) pystyisi erottelemaan? Noh, olen todennut, että oksikodonituote kuin oksikodonituote on erittäin maistuvaista myös ilman I.V käyttöä. Oli tarjolla näitä Targiniqeja, mutta hinta pilasi tilanteen. Eli ei omakohtaista kokemusta tästä yhdisteestä, ja tuskinpa mitään menetänkään sen suhteen.

No jos keksit liuottimen, mihin oksikodoni liukenee, mutta naloksoni ei niin kerro ihmeessä. Muuten turha haaveilla mistään erotteluista. Äläkä nyt helvetissä nokita sitä, naloksoni imeytyy hyvin nenästäkin.

Eli syöminen on ainut järkevä vaihtoehto. Itse kokeilin joskus ottaa syömällä 200mg (kun normaaliannos oli 100mg nopeavaikutteista oksikodonia oraalisesti) depottina, koska ajattelin että naloksoni ei haittaisi sillon niin paljoa. En saanut kuin huonon olon. Pureskeltuna siis kannattaa ottaa, snadisti suurempi annos kuin ottaisit muuta oksikodonivalmistetta.
Kiitos vastauksesta!

Naloksoni aiheurtaa itsellenikin huonon olon monesri. Boikottiin loko paska :x -

Velho
OD

Post by Velho » Wed 01 Feb 2017, 17:19

klikkikuppi wrote:
Petri6 wrote:

Kiitos vastauksesta!

Naloksoni aiheurtaa itsellenikin huonon olon monesri. Boikottiin loko paska :x -
Joskus lukenut ja sen johdosta kokeillut IPA erottelua ja ainakaan ei tärähtänyt refloja vetoje jälkeen mutta oxy annos(20/10) oli sen verran pieni ettei vaikutuksia huomannut... Mutta kyl tää sen puolesta puhui että ois onnistunut mutten faktaksi väittäis.
Hö rh ö

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Thu 17 Aug 2017, 13:01

Moro vaultit taas pitkäst aikaa! :cheers:

Jööö, eli ny ois jemmassa yks 10mg tarqiniq ja mulla ois muutama kymysys. Millon toi pilleri ois fiksuinta nappasta?Kannattaako ottaa alkoholin kanssa ?Onko mitää eroo sillä että nieleekö vai pureskeleeko? Ja mikä on ton naloksonin rooli tos tabussa?

Opiaatteja/opioidei en ole vetäny n. kuukauteen (viimeks join vähän eroteltua kodeiinijuomaa, joka maistu btw helvetin pahalle :mrgreen: ), mut bentsoja vähän enemmänkin, varsinkin kymppipamei alkoholin kanssa niin paljon et blackoutit ollu lähellä. En oo edellämainittuja vetäny melkei viikkoo , rauhottunu vähän :D joku raja sentäs perkele!

Velho
OD

Post by Velho » Wed 04 Oct 2017, 16:20

Dissonautti wrote:
Thu 17 Aug 2017, 13:01

Jööö, eli ny ois jemmassa yks 10mg tarqiniq ja mulla ois muutama kymysys. Millon toi pilleri ois fiksuinta nappasta?Kannattaako ottaa alkoholin kanssa ?Onko mitää eroo sillä että nieleekö vai pureskeleeko? Ja mikä on ton naloksonin rooli tos tabussa?

Opiaatteja/opioidei en ole vetäny n. kuukauteen (viimeks join vähän eroteltua kodeiinijuomaa, joka maistu btw helvetin pahalle :mrgreen: ), mut bentsoja vähän enemmänkin, varsinkin kymppipamei alkoholin kanssa niin paljon et blackoutit ollu lähellä. En oo edellämainittuja vetäny melkei viikkoo , rauhottunu vähän :D joku raja sentäs perkele!
No terve! Kuten aiemmissa viesteissä on mainittu että syötynä fiksuin juurikin naloksonin hyötyosuuden takia ja ainakin itselle lääkäri ja hoitaja puhui että ummetuksen takia Se siellä ois mut veikkaisin et ihan myös väärinkäytön takia.
Hö rh ö

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Wed 07 Feb 2018, 19:34

Velho wrote:
Wed 04 Oct 2017, 16:20
Dissonautti wrote:
Thu 17 Aug 2017, 13:01

No terve! Kuten aiemmissa viesteissä on mainittu että syötynä fiksuin juurikin naloksonin hyötyosuuden takia ja ainakin itselle lääkäri ja hoitaja puhui että ummetuksen takia Se siellä ois mut veikkaisin et ihan myös väärinkäytön takia.

Joo itelle on kans lääkärit,farmaseutit,hoitajat jne. Nyt vaihoin paikkaa missä vaihtovat targiniqit oxyconttiin, sano että esim 10mg oxycodone on n 15mg targinigin vahvuinen. Itellä nyt oxyt lyrican kans reseptillä ja oon ite sitä mieltä että oxycodone voittaa targinigin aika tarkasti tuolla suhteella.
ps, molempia syönyt vuoden päivittäin, nyt vikat kuukaudet pelkkää oc.