Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: Oksikodoni

Post by Bentseeni » Wed 05 Apr 2017, 17:30

Nyt napsahti oksikodonia 50mg. oon tässä jottain 6vkl nauttinu peräkkäin metadonia noin 40mg per viikonloppu..niin metadonia on vaikea verratta muihin opiaatteihin. Tuo oxy 50mg vs metadon 40mg? Käyttötapa ollu metadonissa nestemäinen drink. ja nyt tossa kontissa ajattelin ehkä 40mg jauhaa jauhoks ja rizzlattaa ja 10mg sinne johonki muhimaa että olotila kestää vähän pidempää. No mitä sanotte?

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 05 Apr 2017, 18:37

Ei toimi jos käytät noin isoja annoksia metadonia. Sun pitäis pitää toooooosi pitkä tauko jos odottaisit jotain efektejä noin pienestä oksymäärästä.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 05 Apr 2017, 19:23

Dexma wrote:Ei toimi jos käytät noin isoja annoksia metadonia. Sun pitäis pitää toooooosi pitkä tauko jos odottaisit jotain efektejä noin pienestä oksymäärästä.
No voihan Paska!, oonkohan laskenu ton mun metadon annoksen ihan oikein, muutens onko se kuin normaalia että siitä ei oo tullut mitään viekkareita ollenkaan, oon sitä perjantaina tai lauantaina aina vkl ottanu, lyrican kanssa. Tänään tulis tasan 10kk ilman buprea. Noitten täynistien kanssa oon pelannu 10kk:n ajan ton 6-7 metadonikertaa ja 3 oxykertaa. Kyllä mä muistelen että mulla on joskus semmosella subutolella, että oon ollu viikon esim ilman, ni pitäny kyllä ottaa +70mg oxya jos on semmosen muikeen fiiliksen halunnu. Noi 50mg nyt vaan käveli syliin puol vahingossa.

edittiä: tää kaveri keltä sain nää contit on metkuhoidossa ja kyllä hänellä ne toimivat, tosin käyttötapa on i.v mikä tässäkin aineesta tekee tavallaan eriaineen...

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 05 Apr 2017, 20:26

Bentseeni wrote:
Dexma wrote:Ei toimi jos käytät noin isoja annoksia metadonia. Sun pitäis pitää toooooosi pitkä tauko jos odottaisit jotain efektejä noin pienestä oksymäärästä.
No voihan Paska!, oonkohan laskenu ton mun metadon annoksen ihan oikein, muutens onko se kuin normaalia että siitä ei oo tullut mitään viekkareita ollenkaan, oon sitä perjantaina tai lauantaina aina vkl ottanu, lyrican kanssa. Tänään tulis tasan 10kk ilman buprea. Noitten täynistien kanssa oon pelannu 10kk:n ajan ton 6-7 metadonikertaa ja 3 oxykertaa. Kyllä mä muistelen että mulla on joskus semmosella subutolella, että oon ollu viikon esim ilman, ni pitäny kyllä ottaa +70mg oxya jos on semmosen muikeen fiiliksen halunnu. Noi 50mg nyt vaan käveli syliin puol vahingossa.

edittiä: tää kaveri keltä sain nää contit on metkuhoidossa ja kyllä hänellä ne toimivat, tosin käyttötapa on i.v mikä tässäkin aineesta tekee tavallaan eriaineen...

No en tiiä, voisi tosta ehkä jotain aivan pientä irrota, mutta pääosin kyllä hukkaan heittämistä. Jos sillä metkupotilaalla on annos tuota luokkaa, niin sen päälle tuo kyllä voi toimiakin ihan hyvin. Omasta mielestäni (ja joidenkin konversiotaulukoidenkin mukaan) metadoni on n. kolme kertaa oksikodonia potentimpaa, mutta vaikutusprofiili kuitenkin täysin erilainen.

Eli itse säästäisin seuraavaan metkukertaan (jos siis on suunnitteilla sitä vielä käyttää) ja nauttisin sen kylkeen (toki sitten pitää sitä metkua ottaa vastaavasti pienempi annos). Mulla se metkun käyttö alko suurinpiirtein samoista lukemista ja vuoden päästä oltiinkin sitten siellä 200mg tienoilla.

Jos olet käyttänyt tuota metadonia vain yhtenä päivänä viikossa etkä muina päivinä opioideja ollenkaan, niin on tuolla annoksella aivan normaalia, että viekkareita ei tule.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 06 Apr 2017, 01:45

Tuli sitten otettua 50mg OC, oli poretta vähän siinä alla. Buustasin 450mg lyricalla, sirdaludilla. Rivoja ja Insomineja, Tenoxeja olisi ollut myös. Ja kyllähän siitä irtos ihan ok olot :) Tosiaan mun kaverilla on se metadoni annos puolet isompi mitä toi mä olen ottanut. Ja seuraavana viikonloppuna metadoni ei olisi onnistunut, joten olisi ollut toi 50mg conttia, jonka nappasin nyt eip mun mielestä hukinnoille menny :up:

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Thu 06 Apr 2017, 23:08

Bentseeni wrote:Nyt napsahti oksikodonia 50mg. oon tässä jottain 6vkl nauttinu peräkkäin metadonia noin 40mg per viikonloppu..niin metadonia on vaikea verratta muihin opiaatteihin. Tuo oxy 50mg vs metadon 40mg? Käyttötapa ollu metadonissa nestemäinen drink. ja nyt tossa kontissa ajattelin ehkä 40mg jauhaa jauhoks ja rizzlattaa ja 10mg sinne johonki muhimaa että olotila kestää vähän pidempää. No mitä sanotte?
Metadoni on noin 2x oksikodonin vahvuista per mg. Eli laske metadoniannosta tai hommaa enemmän oxya.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 07 Apr 2017, 20:45

Suboxoneprinssi wrote:
Bentseeni wrote:Nyt napsahti oksikodonia 50mg. oon tässä jottain 6vkl nauttinu peräkkäin metadonia noin 40mg per viikonloppu..niin metadonia on vaikea verratta muihin opiaatteihin. Tuo oxy 50mg vs metadon 40mg? Käyttötapa ollu metadonissa nestemäinen drink. ja nyt tossa kontissa ajattelin ehkä 40mg jauhaa jauhoks ja rizzlattaa ja 10mg sinne johonki muhimaa että olotila kestää vähän pidempää. No mitä sanotte?
Metadoni on noin 2x oksikodonin vahvuista per mg. Eli laske metadoniannosta tai hommaa enemmän oxya.
Olotilasta päätellen tulin tohon aikalailla samaan mielipiteeseen, että noin 2 x potentimpaa. Ei toi 3 x mitä petri6 sanoi. Toki voipi olla henkilökohtaista tämäkin. Seuraavaksi köyhän miehen oppari: kuuma suihku + safkaa ja vällyihin. Oksystä omalla kohdalla sanottakoon, että aiheuttaa pienelläkin annoksella seuraavaksi päiväksi depiksen, muut opparit tätä ei oo tehny tai ainakaan samalla mittakaavalla, läheskään.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 07 Apr 2017, 22:51

Bentseeni wrote:
Suboxoneprinssi wrote:
Olotilasta päätellen tulin tohon aikalailla samaan mielipiteeseen, että noin 2 x potentimpaa. Ei toi 3 x mitä petri6 sanoi. Toki voipi olla henkilökohtaista tämäkin. Seuraavaksi köyhän miehen oppari: kuuma suihku + safkaa ja vällyihin. Oksystä omalla kohdalla sanottakoon, että aiheuttaa pienelläkin annoksella seuraavaksi päiväksi depiksen, muut opparit tätä ei oo tehny tai ainakaan samalla mittakaavalla, läheskään.
Tästä on tarkemmin puhetta ollut metadoni-topikissa (olet myös osallistunut keskusteluun): http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=545&start=120

Tuolta voi lukea tarkemmin, mutta metadoni on tosiaan yksi vaikeammin konvertoitavista opioideista, ja mitä isompi metadoniannos on niin sitä isommaksi kasvaa muuntokerroin oksikodoniin verrattuna. Myös vaikutusprofiili on täysin erilainen, lisäksi aineilla on vielä täysin päinvastaiset puoliintumisajat ja pidemmässä käytössä metadonia tämän takia myös kertyy elimistöön. Pienehkö kerta-annos metadonia voi vastata tosiaan kaksinkertaista oksikodoniannosta (tosin mielestäni silloinkin on selvästi yli kaksinkertainen), mutta isommat päiväannokset ja pidemmällä käytöllä voivat olla jopa yli neljä kertaa potentimpia suhteessa oksikodoniin.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Wed 12 Apr 2017, 15:37

En löytäny oikein vastausta niin kysynpä....
Mites normit iv käyttöön?
Käykö, miten väsäsillään jne.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

ferox
OD

Post by ferox » Thu 13 Apr 2017, 19:14

LeFairylette wrote:En löytäny oikein vastausta niin kysynpä....
Mites normit iv käyttöön?
Käykö, miten väsäsillään jne.
Jos selaat ketjua muutaman sivun taaksepäin niin täsmälleen samaa on viimeksi kysytty täällä: http://psyvault.net/viewtopic.php?p=208363#p208363

Ihan yleisenä kommenttina olisi ihan sopivaa nähdä edes muutaman minuutin vaivaa näiden vastausten etsimiseen.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 27 Apr 2017, 21:33

Millasia kokemuksia ihmisillä on n 5kk päivittäisestä oxy vierottautumisesta, annokset ollut 30-60mg syömällä lääkärin määräämänä. Targiniq ja oxynorm menee.
Kuhan tässä mietiskelen jos tuo tk:n täti lopettaa respojen uusimisen niin mitähän on edessä. :foil:

OpportuNisti
Karvakuono

Post by OpportuNisti » Fri 28 Apr 2017, 22:48

Voi puskea reflat; kylmä/kuumahikoilua, vapinaa, levottomuutta, unettomuutta, ripulointia/oksentelua, nukkumaan mennessä levottomat jalat (aivan järkyttävän raivostuttavaa...). Menee nopeasti ohi noilla suht lyhytvaikutteisilla opioideilla. Alkuun rajut, muttä menee muutamissa päivissä pahimmat ohi.

Voithan pyytää lääkäriä yekemään titrauksen, eli ei kylmäkalkkunaa vaan asteittainen annoksen lasku. Jos oikeasti haluat eroon, nin ehdota ennen kuin se lääkäri jättää uusimatta sen respan. Toinen mahdollisuus (jos lääkäri pakottaa kylmäkalkkunan) on käydä A-Klinikalla juttelemassa, että saat alasajoon tarvittavan lääkityksen, mikä ei vie refloja pois mutta helpottaa.

Paljon vitamiinjä, B12 omegaa, kurkumauutetta (loistava luonnollinen detox), terveellinen ja kevyt ruokavalio (jos saat syötyä). Uneettomuuteen voit pyytää lääkäriltäsi tilapäisestivaikka Tenoxin.

HUOM.Kaikki on yksilöllistä, meillä on kaikilla erilainen aineenvaihdunta joten mahdotonta sanoa mitä tulee varmasti tapahtumaan.

TSEMPPIÄ!
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 29 Apr 2017, 04:06

kurttu wrote:Millasia kokemuksia ihmisillä on n 5kk päivittäisestä oxy vierottautumisesta, annokset ollut 30-60mg syömällä lääkärin määräämänä. Targiniq ja oxynorm menee.
Kuhan tässä mietiskelen jos tuo tk:n täti lopettaa respojen uusimisen niin mitähän on edessä. :foil:
Oksikodoni reflat kyl yllätti omalaatuisuudellaan. Eli kyl se vaan todettava on et lääkeheroiinin luokkaahan tuo oksikodoni on.

Menee joo ohi nopeesti (itsellä eka täysin oxyton päivä)

Hyi saatana, vaikka psyykkisesti orientoiduinkin tähän, niin viiltävät levottomuus-sätkivänä pahoinvointiaallokossa tuntuu kieltämättä vähäsen kurjalta.

Pahinta kait kun mitenkään osaa olla, kuvotus sisällä syö ja pää tyynyyn painaa, silti vaan valvottaa.

••

Tianeptiini on vallan loistava vierottautumiseen.
Iiveenä jopa opioidi-vaikutuksen huomaa selkeästi.

Myös dissoista on paljon apua & maitohappobakteereja.

Fenobarbitaali on kuin luotu opparirefloihin.

Rasetaameista on kans apua kun ei jaksa.

Testosteroni voiteen muodossa kohensi oloa aivan älyttömästi .

Lidokaiini-salvalla saa terän pois pahimmilta hermo-/luukivuilta.

Minthosthasys setosa tms (MUNA) -Tee jeesaa vähän kaikkeen vatsanväännöistä jaksamiseen.
'Pennyroyal Tea'.

Gabapentiinit ja norflex.. ergotamiinit ja koka.

••

Mut memantiini &tianneptiini oikeesti parhaita jeeserei :)>

Ja sit koka/maca & bentsot.

••
Tulipa opittua et näin vahvojen oppareiden kanssa ei kande lähtee ihan liikaa leikkimään, eikä ksnde liian pitkään kuurittaa.. Kolmes viikkoo (20mg/pvä) saa jo maailman romahtamaan kun suoneen tuupatun aineeen liki kellontarkka valahdus irti synapseista&resettoreista alkaa.

N2O o myös aika bueno ;~

■□

Sen pituinen kodoni.
Keep it unreal.

ferox
OD

Post by ferox » Sat 29 Apr 2017, 13:59

tRip wrote:Tianeptiini on vallan loistava vierottautumiseen.
Tianeptiinin IV-käyttö saattaa tiettävästi johtaa pidemmällä aikavälillä kuolioihin, ainakin jos lähteeksi hyväksytään eräs vastenmielinen videopätkä. En tiedä, johtuuko aineesta itsestään vai jostakin pillereihin lisättävästä sidosaineesta.
ferox wrote:Ilmeisesti Venäjällä rännätään tätäkin, seuraamuksista on netissä nähtävissä eräs videopätkä johon moni on törmännyt irkissä, eikä se todellakaan ole kaunista katseltavaa. Etsikää itse ”Unhappy tianeptine users from Russia” netistä jos kiinnostaa.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Mon 01 May 2017, 23:40

Ootteko huomannut eroja vedellessä eri kokosia oxycontineja?
Siis tarkotan , että toimiiko esim. yksi 80mg paremmin kuin mitä 2kpl 40mg?

OpportuNisti
Karvakuono

Post by OpportuNisti » Tue 02 May 2017, 01:23

En. En ole myöskään huomannut eroa kahden 12cl viinilasin ja yhden 24cl viinilasin välillä.

Jos olet, niin placeboa.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Tue 02 May 2017, 22:09

ferox wrote:
tRip wrote:Tianeptiini on vallan loistava vierottautumiseen.
Tianeptiinin IV-käyttö saattaa tiettävästi johtaa pidemmällä aikavälillä kuolioihin, ainakin jos lähteeksi hyväksytään eräs vastenmielinen videopätkä. En tiedä, johtuuko aineesta itsestään vai jostakin pillereihin lisättävästä sidosaineesta.
ferox wrote:Ilmeisesti Venäjällä rännätään tätäkin, seuraamuksista on netissä nähtävissä eräs videopätkä johon moni on törmännyt irkissä, eikä se todellakaan ole kaunista katseltavaa. Etsikää itse ”Unhappy tianeptine users from Russia” netistä jos kiinnostaa.
Kyyllä tianeptiinikin voi aikaansaada nekroosia.

Koska nyt väität vähän mututuntumalla heittelevän lähteitä (youtube video) , on vaikea mitenkään relevantisti tähän vastata kuin omalta mutu-pohjalta.

••

Kyllä tosiaankin tianeptiiniä voi iiveenä käytyttää, jolloin pääsee paljon lähemmäs aineen opioidisia vaikutuksia.

Filtteröinti ehdottomasti sterifimalla, ja vaikka varmuudeks vielä toiseenikin kertaa.

Hieman kirvelee suonessa, ei pahasti, mut huomattavissa määrin.
200-300mg lienee passeni iv. Käyttöön.
Keep it unreal.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Thu 04 May 2017, 16:23

Kasiko wrote:Ootteko huomannut eroja vedellessä eri kokosia oxycontineja?
Siis tarkotan , että toimiiko esim. yksi 80mg paremmin kuin mitä 2kpl 40mg?
Mul on kans sama fiilis. En tiedä sit mistä tälläinen johtuis. Jännä juttu.
Et jos ottaa 20mg napin tai neljäsosan 80mg napista, ni tuntuu että siitä 80mg napista tulis jotenki paremmat olot. Kai se placeboa sit on.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

ferox
OD

Post by ferox » Thu 04 May 2017, 17:18

LeFairylette wrote:Mul on kans sama fiilis. En tiedä sit mistä tälläinen johtuis. Jännä juttu.
Et jos ottaa 20mg napin tai neljäsosan 80mg napista, ni tuntuu että siitä 80mg napista tulis jotenki paremmat olot. Kai se placeboa sit on.
Tämä menee taas samaan kategoriaan kuin esimerkiksi Temgesic vs Subutex -väittelyt.

Näille väitteille ei ole muuta selitystä kuin plasebo.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Thu 04 May 2017, 18:27

Tuohon ylempään vielä semmonen huomio , että kyllähän sitä jos 80mg leikkaa 20mg palasen.
Niin depot rakenne rikkoutuu osittain , sen vuoksi tulee nopeammin vaikutus.
Minä vahvasti luulen , että tässä on tämän lääkkeen kohdalla se ero.

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Sat 06 May 2017, 19:32

Aaah, vitsi tää oksikodoniriippuus on rankkaa.. Ihan paskana jos ei tuu päivän annosta. Nyt ei auta muu, kuin odottaa että niitä tippuis jostain taivaalta.

ferox
OD

Post by ferox » Sun 07 May 2017, 12:30

Kasiko wrote:Tuohon ylempään vielä semmonen huomio , että kyllähän sitä jos 80mg leikkaa 20mg palasen.
Niin depot rakenne rikkoutuu osittain , sen vuoksi tulee nopeammin vaikutus.
Minä vahvasti luulen , että tässä on tämän lääkkeen kohdalla se ero.
Jos paremmat olot tarkoittaa samaa kuin nopeammat nousut, niin ehkä joo. Siinä tapauksessa kannattaisi varmaan pistää nappi kokonaan murskaksi.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Tue 09 May 2017, 17:51

Eksyin vähän itekkin siitä mitä ajoin takaa.
Pää ajatus mulla siis oli se , että IV vedot , kun väsää 1/2 80mg vs kokonainen 40mg
tai jos syö (kokonaisina) 40+40 vs 80. Niin tuntuu se 80mg toimivan paremmin , mutta tämä on taas vähä sama ku se , että jos syö 3kpl 100mg vs 2kpl 150mg tramaleita niin kyllä ne 150mg vaan enempi refloihin auttaa. Ja 0,4mg temgesic on parempi mitä milli subua. ;)

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 10 May 2017, 08:09

Musta aina pienet annokset lääkkeissä toimii paremmin. Tyyliin juurikin toistteppäin esim noissa tramaleissa.

Ois paljon jännempää jos joku heittäis jotain syitä tälle väitteelle, kun puhuttais vain plasebon ominaisuuksista 3 sivun välein tyyliin. Noita keskusteluja yleensä saanut kuunnella rapasimmissa kämpissä tai sit myyntipuheissa yleensä. Tämän takia niistä teemuistakin pyydetään tuplahintaa vrt texii... :doh:
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 23 May 2017, 22:45

ferox wrote:
LeFairylette wrote:Mul on kans sama fiilis. En tiedä sit mistä tälläinen johtuis. Jännä juttu.
Tämä menee taas samaan kategoriaan kuin esimerkiksi Temgesic vs Subutex -väittelyt.

Näille väitteille ei ole muuta selitystä kuin plasebo.
Oksikodonin kohdalla jengi ei kuitenkaan vaadi suhteettomia hintoja, vaan melko standardi X€/mg hinnoittelu, luonnollisesti laskien hiukan kun potti suurenee.

Sen sijaan Temgesic on lähestulkoon aina n. 2x Subutexia kalliimpaa; läppä 0,4mg tai pahimmillaan (varsinkin täällä vähän pohjoisemmassas) 0,2mg teemuja voi maksaa 40-50€. Temgesiceinä 2mg buprea maksaa 40€; Subutexina 4mg maksaa 35-40€ (näin täälläpäinainakin).

Miksi helvetissä? "Teemut toimii paremmin, tietäjät tietää" - no itse en kai sit ole tietäjä, vaikka olen niitä kokeillutkin, ja huomannut että Temgesic toimii just eikä melkein sen verran, kuin sen määrän buprenorfiinia tulisi toimia.

Sori OT.

Hitto että oksikodonista on tullu mulle muuten nykyään aivan liian kallis aine. Koitin tässä hetki sitten nollatoleilla ja varmasti bupret kehostani odottaneena ottaa 60mg töötit; puol tuntia oli sellanen olo mikä tuli joskus 'uran' alkuaikoina Panacodeista, sit se loppu. 80-100mg saa vetää nollatoleilla IV, oraalisesti 120mg.

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Mon 29 May 2017, 17:25

^Joo kalliiksi tämä tulee pitemmän päälle.
Tosin toleranssit aika tapissa taas.
Mitkä greipit ne oli parhaita tämän oksikodonin buusteriksi?
Jossain oli juttua , että toimis 1,5 kertasesti greippien kans?
Oisko heittää vinkkiä , jotka ootte kokeillu?

maakari
Karvakuono

Post by maakari » Thu 06 Jul 2017, 19:20

Kuinka usein tätä "saa" ottaa alottelija-viihdekäyttäjänä. En taida kyllä tämän enempiä alotellakaan. Huomaa jo muutaman kokeilun jälkeen addikoitavan kovasti. Mites tämä rasittaa munuaisia? Entä onko kuseen ilmestynyt parsanhaju tästä peräisin? :D

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Sat 08 Jul 2017, 22:18

Kasiko wrote:^Joo kalliiksi tämä tulee pitemmän päälle.
Tosin toleranssit aika tapissa taas.
Mitkä greipit ne oli parhaita tämän oksikodonin buusteriksi?
Jossain oli juttua , että toimis 1,5 kertasesti greippien kans?
Oisko heittää vinkkiä , jotka ootte kokeillu?
Mä oon juonut ihan vain greippimehua, siis aitoa tavaraa. joskus harvoin syönyt myös tuoreita greippejä, mutta se mehu on paljon kätevämpää ja ajaa saman asian. Nyt en ole about puoleen vuoteen juonut sitä mehua, ja eron kyllä huomaa. Huomautan samalla, että joissain luontaistuotevalmisteissa on esim. mäkikuismaa, joka puolestaan blokkaa oksikodonin vaikutusta.

OpportuNisti
Karvakuono

Post by OpportuNisti » Sun 09 Jul 2017, 21:27

Oksikodoni todellakin on kallista hupia, varsinkin jos on tolea. Käytin joskus 720mg (6kpl 120mg OC) oksikodonia IV vuorokaudessa pregabaliinin ja bentsojen kera. 120mg IV oli threshold annos mistä sain jotain irti, normaalisti otinkin 240mg vetoja. Ei järjen häivää, onneksi tajusin lopettaa. Siirryin pitkän kaavan kautta lopulta bupreen, se oli verrattain edullista ja sillä pysyi terveenä.

Eli snä aloitteleva viihdekäyttäjä, älä edes aloita. Minäkin olin "viikonloppu viihdekäyttäjä", kuten lähes kaikki addiktit.

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Mon 18 Sep 2017, 21:52

En kyllä hirveämmin tykkää aineen vaikutuksesta, oli aikaisemmin näitä ihan reseptillä, silloin tuntui toimivan ihan hyvin, mutta nyt kun ottaa esim. joku 20mg Oxynorm niin tulee vaan huono olo. Tai ehkä pitäis ottaa enemmän, mutta kun ei minkään sortin toleja ni ei ehkä uskalla :P

En löytäny nopeella haulla, mites jos jonkun 20mg oxyn vetäisee naamariin ja siihen päälle esim vauhtia ja/tai bentsoja vaikka 20mg tenox ja joku 2mg xanor, onko hengenvaarallista jo? Kaverille kyselen, kiitti jäbät! :D
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.