Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Bentseeni
Lepakko

Re: Oksikodoni

Post by Bentseeni » Tue 31 May 2016, 16:19

Njoo oksikodonin ja panacodin yhdistelmästä ei oo kokemusta, säästäisin kyllä ehkä ne panacodit refloihin jos on jotain semmosia tulossa. Jouluna tuli kombotettua 70mg oksikodonia ja 450mg tradolania ja hyvin notkuin ja veisasin virsiä joulukirkossa :up:

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 31 May 2016, 20:15

Petri6 wrote:
rufftuff wrote:Tuli vain mieleen kun satuin saamaan panacodeja muutaman levyllisen verran, niin että onko oxycontin+panacodi minkään arvoinen kokemus, tai buustaako selkeästi toinen toisiaan tai jotain? :D
Eli onko mitään järkeä ottaa vaikka eroteltuna yks liuska samana päivänä kun nauttii kodonia? vai onko haitallista, että ei missään nimessä kannata, en kyllä siis usko näin, mutta kunhan kyselen, kun en kauheesti oo panacodeja koskaan syöny kuin teininä lähinnä :D

Jos joku vahvistaa että millainen kombo tämä on niin, luultavasti erottelen 10-15kpl ja vedän huikat kun sunnuntaina luultavasti oxya oo jäljellä kuin 80-120mg niin voisi sinä päivänä nauttia sitten litkun päälle :D
Tuota tuota, en osaa ajatella varsinaisena kombona (varsinkin kun kodeiini ei jostain syystä edes toimi niin kuin pitäisi minulla), mutta mikäli kodeiini ei noillakaan annoksilla aiheuta mitään vittumaisia histamiinireaktioita tms. niin miksi ei. Itse ehkä lähinnä käyttäisin silloin, kun oksikodonia olisi muuten hieman vajariannos niin sitä vajetta paikkaamaan (se tässä ehkä ideana olikin ja ainakin tramadolia olen näin onnistuneesti käyttänyt). Mutta kerropa sitten, toiko mitään mainittavaa lisää kokemukseen.
Nojoo tuohan se tarkoitus oli että paikkaisin vaan vajaata oxyannosta, jäi sitten kokeilematta koko homma loppujen lopuksi. Jätän panacodit lojumaan tuonne jemmaan jos tulee joskus tarve. Ehkä toisella kertaa koitan vielä silti kun jäi kiinnostamaan mahdollinen yhteisvaikutus :D
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Osomodon
Karvakuono

Post by Osomodon » Tue 31 May 2016, 22:35

Olisi tarkoitus kerran testata oksikodonia Ilmeisesti pitää olla 3 päivää ilman bubrea. Entä bentsot ja ritalin? On tullu noin parisen vuotta kohta vedettyä subua pikkuhiljaa annosten suuretessa, niin että nykyään 2mg menee nykyään päivässä, että hieman tolea löytyy. Paljonko olisi sopiva annosmäärä yhdelle testikerralle? Ja en tosiaan käytä suonensisäisesti, niin se pitäisi ottaa huomioon määrää arvioidessa- Olisiko OxyContin 40 mg debotti tarpeeksi nenän kautta käytetttynä? Ja onko konteilla ja normeilla isoa eroa?

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 01 Jun 2016, 01:15

Osomodon wrote:Olisi tarkoitus kerran testata oksikodonia Ilmeisesti pitää olla 3 päivää ilman bubrea. Entä bentsot ja ritalin? On tullu noin parisen vuotta kohta vedettyä subua pikkuhiljaa annosten suuretessa, niin että nykyään 2mg menee nykyään päivässä, että hieman tolea löytyy. Paljonko olisi sopiva annosmäärä yhdelle testikerralle? Ja en tosiaan käytä suonensisäisesti, niin se pitäisi ottaa huomioon määrää arvioidessa- Olisiko OxyContin 40 mg debotti tarpeeksi nenän kautta käytetttynä? Ja onko konteilla ja normeilla isoa eroa?
Kerta jos menee 2mg subua päivässä niin suosittelisin vähintään 7vrk taukoa että saat oksikodinista hyvää irti, reflathan tossa joudut kärsimään. oikeestaan voisit otaa ehkä hätäsesti 3 päivävänä. 40mg? Nah, ehkä 60mg pistä leivinpaperiin ne tabletit ja hakkaa ihan jauhoksi, ja ei todellakaan nenään. ehkä 20mg oraalisesti syötynä. ja se 40mg hakattuna jauhoksi rizzlaan ja pomminam voi silti jåädä vajaaksi. kun tota buprea on mennyt tolleen.
Noh mitä pidempi tauko bupresta sitä enemmä saat irti oksikodonista, se on kyllä lyhyet olo mutta aika intensiviset ei tosin jos ei i.v mieti mitä teet.. ;)

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 01 Jun 2016, 06:54

Osomodon wrote:Olisi tarkoitus kerran testata oksikodonia Ilmeisesti pitää olla 3 päivää ilman bubrea. Entä bentsot ja ritalin? On tullu noin parisen vuotta kohta vedettyä subua pikkuhiljaa annosten suuretessa, niin että nykyään 2mg menee nykyään päivässä, että hieman tolea löytyy. Paljonko olisi sopiva annosmäärä yhdelle testikerralle? Ja en tosiaan käytä suonensisäisesti, niin se pitäisi ottaa huomioon määrää arvioidessa- Olisiko OxyContin 40 mg debotti tarpeeksi nenän kautta käytetttynä? Ja onko konteilla ja normeilla isoa eroa?
Tarvittavan bupretauon pituus vaihtelee kyllä yksilöllisesti todella paljon. Omalla kohdallani yli 12-14h odotus alkaa jo olla turhaa kun kaikki futaa ihan riittävästi ja olo alkaa olla äärimmäisen kipeä. Toisaalta mulla kaikkien opioidien vaikutusaika on myös normaalia lyhyempi.

Tuo oxyannos on mielestäni alakanttiin. En myöskään suosittele sen nokittamista; se futaa murskattuna ja syötynä paremmin ja pidempään eikä tarvitse tulevaisuudessa kuumotella talkoosia yms.
^^@_

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Wed 01 Jun 2016, 14:38

^ Heh joo, jo vähän ihmettelen kun petri6 ei oo tullu talkosiin vaaroista varottelemaan ;)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 01 Jun 2016, 20:57

Bentseeni wrote:^ Heh joo, jo vähän ihmettelen kun petri6 ei oo tullu talkosiin vaaroista varottelemaan ;)
En kerenny, onneks en oo ainut tällä palstalla kun tiedostaa sen potentiaalisen riskin.

Alakanttiinhan tuo annos luultavasti on, itse samanlaisilla toleransseilla otan aivan minimissään 60mg oraalisesti heti kärkeen, yleensä kuitenkin 80-100mg ja sitten jo tunnin päästä lisää. Tosin niin hullu en ole, että samanlaista annostelua kenellekään muulle suosittelisin ja joku voisi sillä päästä jopa hengestään. Mulla valitettavasti on noista täysagonisteistakin ihan riittämiin kokemuksia viimeisen 7,5 vuoden ajalta. Oksikodonissa kyllä lyhyt vaikutus- ja puoliintumisaika sekä nopea vaikutuksen alkaminen syötynäkin tekevät annoksen titraamisesta suhteellisen helppoa. Eli aivan hyvin voit ja kannattaa aloittaa siitä 40mg (ja jos tuota pohjatoleranssia ei olisi, niin jopa puolella tuosta) syötynä kunhan sitä sitten varaa käden ulottuville, että voi 45min-1h päästä ottaa lisää jos vaikutus tuntuu vajaalta. Mitenkään idioottivarmaa tämäkään ei ole, ja tällä, kuten muillakin täysagonisteilla saa kyllä itseltään hengen pois jos liikaa rupeaa ahnehtimaan. Lisäksi nuo bentsot saattavat tai eivät edes saata vaan sekoittavat pakkaa lisää.

Niin ja varmastikaan kukaan opioidiaddikti maailmassa ei ole testannut oksikodonia "vain sitä yhtä kertaa". Tuo on muuten hiton tärkeä pointti ottaa huomioon, jos sitä oksikodonia on saatavissa (vaikka pienten vaikeuksienkin kautta), lyhytkestoisuus tekee siitä todella addiktoivaa tavaraa ja toleranssissa vain taivas on rajana (en ole kovinkaan ylpeä siitä, että itse olen saanut sitä parhaimmillaan kulumaan reilusti yli gramman viikossa ja jopa puoli grammaa parissa päivässä). Tässä suhteessa oksikodoni siis vertautuu koukuttavuudeltaan ja koukun seurauksiltaan hyvin läheisesti heroiiniin eli kannattaa miettiä vielä toisen ja kolmannenkin kerran haluaako riskiä sellaisesta addiktiosta ottaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Thu 02 Jun 2016, 06:23

Oksyy ei kannata vetää nenään, suun kautta on paljon suurempi hyötuhde, melkein sama kui IV. Uskosin et yks jauhettuna ja syötynä riittäs.

E: edn huomannu pari viestiä välis, et vähä... nojoo pointtti tässäkin.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Fri 03 Jun 2016, 11:54

Petri6 wrote:
Bentseeni wrote:^ Heh joo, jo vähän ihmettelen kun petri6 ei oo tullu talkosiin vaaroista varottelemaan ;)
En kerenny, onneks en oo ainut tällä palstalla kun tiedostaa sen potentiaalisen riskin.

Alakanttiinhan tuo annos luultavasti on, itse samanlaisilla toleransseilla otan aivan minimissään 60mg oraalisesti heti kärkeen, yleensä kuitenkin 80-100mg ja sitten jo tunnin päästä lisää. Tosin niin hullu en ole, että samanlaista annostelua kenellekään muulle suosittelisin ja joku voisi sillä päästä jopa hengestään. Mulla valitettavasti on noista täysagonisteistakin ihan riittämiin kokemuksia viimeisen 7,5 vuoden ajalta. Oksikodonissa kyllä lyhyt vaikutus- ja puoliintumisaika sekä nopea vaikutuksen alkaminen syötynäkin tekevät annoksen titraamisesta suhteellisen helppoa. Eli aivan hyvin voit ja kannattaa aloittaa siitä 40mg (ja jos tuota pohjatoleranssia ei olisi, niin jopa puolella tuosta) syötynä kunhan sitä sitten varaa käden ulottuville, että voi 45min-1h päästä ottaa lisää jos vaikutus tuntuu vajaalta. Mitenkään idioottivarmaa tämäkään ei ole, ja tällä, kuten muillakin täysagonisteilla saa kyllä itseltään hengen pois jos liikaa rupeaa ahnehtimaan. Lisäksi nuo bentsot saattavat tai eivät edes saata vaan sekoittavat pakkaa lisää.

Niin ja varmastikaan kukaan opioidiaddikti maailmassa ei ole testannut oksikodonia "vain sitä yhtä kertaa". Tuo on muuten hiton tärkeä pointti ottaa huomioon, jos sitä oksikodonia on saatavissa (vaikka pienten vaikeuksienkin kautta), lyhytkestoisuus tekee siitä todella addiktoivaa tavaraa ja toleranssissa vain taivas on rajana (en ole kovinkaan ylpeä siitä, että itse olen saanut sitä parhaimmillaan kulumaan reilusti yli gramman viikossa ja jopa puoli grammaa parissa päivässä). Tässä suhteessa oksikodoni siis vertautuu koukuttavuudeltaan ja koukun seurauksiltaan hyvin läheisesti heroiiniin eli kannattaa miettiä vielä toisen ja kolmannenkin kerran haluaako riskiä sellaisesta addiktiosta ottaa.
Itellä oxyn käyttö pysy pitkää vkl käytös.. sit ongelma alko ite subun kanssa. Ite nään oksikodonin vähemmä koukuttavana vaikka olot on paljo paljo paremmat ku bupressa. katoaa nopeaa verestä joten käyttö oli helpompi pitää justii vkl käytös vs bupre. bupre lilluu niin kaua veres että se vkl käyttö pelkästää rupes pitkässä juoksussa tuomaa refloi loppu viikosta. oksikodonin kans tätä ongelmaa ei koskaa ollu ku se katos paljo nopeampaa. Toki vaikea sanoa näin jälkikätee oisko pelkkä oxyn käyttö riistäytyny käsistä ennemmin tai myöhemmin, että sitä ois viikol alkanu nappailee. Mutta toi bupren tuomat vierotusoireet itellä ainaki edesautto lipsumista päivittäis käyttöö mitä ongelmaa ei ollu oxyn ja muide täysagonistie kans jotka lähtee nopee verestä. Varmasti tämäki henkilökohtasta, mut halusin tuoda toise näkökulman tähä koukuttavuuteen.

Tolet itel kans noussu iha helkkaristi bupren kans läträtes. olin tuos 2kk ilma oppareita täysin ja otin 40mg oxya heti starttii ja tais olla alla lyricaaki 600mg. ei silti sanonu mitään. ehkä iha iha vähä rentoutti mut aika olemattomaksi jäi olot. Oisin odottanu 2kk täydellisen tauon oppareista tuovan ees jtn oloja. Aika pitkää pysyy tolet korkeel vaikka oli tonki ajan vetämättä yhtää mitää opioidei :doh:

Muistaakseni justii petri tais vuosia vuosia sitte tääl kirjotella noita varotuksia bupresta juurikin minulle. Että bupren käyttö lähtee lapasesta jos sitä käyttää 2-3 päivää putkee viikosta ja reflat hiipivät pikkuhiljaa kuvioihin tuolla käytöllä. Mutta kuten tyypillistä sitä aina heittää kinttaalla omalle kohdalle noi varotukset. "Kyllä mie saan sen käytön pidettyä hallussa, en oo yhtä heikko ku kirjottanut". Että älkää naureskelko ku petri varottelee teitä. Niihä sitä sanotaa että itku pitkästä ilosta :D .. Mutta joo sori meni ehkä vähä offtopiciksi :P

Edit: Tuo 40mg oxyy ja 600mg lyricaa on sit vuosien bupren päivittäis käytön tulos. Eli ei tolettomille tuollasia annoksia tai voi käydä hassusti! :x

maksa
Tuppisuu

Post by maksa » Sun 19 Jun 2016, 14:01

Oon nyt pari vuotta popsinu Oxycontin 40mg lääkettä joka päivä. Oon kipujeni kans tullu toimeen, kun oon jakanu lääkkeen 4osaan päiväksi ja oraalisesti nautittuna. Debot vaikutushan poistuu enkä kokonaista ikinä ole edes maistanut, paitsi 20mg joskus sairaalas leikkauksen jälkeen heitettiin käteen.

Viihteillykkin oon joskus ton lääkkeen kans, ja täytyy sanoo että liian hyvä olo tulee, ei ihmekään kun porukka koukussa.

Millasillas jipoilla ootte tosta myrkystä päässeet eroon?

Itsellähän lääkitys jatkuu niin kauan kunnes paikat on kunnos. Piruuttani oon joskus koittanu pienentää tota annosta, eka 30mg ja sit 15-20mg päivässä, mut keho on tottunut tohon myrkkyyn jo varmaan ja kouristukset ja muut oireet alkaa nopeesti ellei tasasta määrää veressä ole.

Ei kiinnostasi tosiaan loppu elämää noita popsia, kun kaikki elämässä alkaa pyöriin ton lääkkeen ympärillä. Tohon tietysti viä perus rauhotus aineet päälle budi+bentsamiinit, mutta ne onkin loppu elämäks tarkotettu.

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Mon 27 Jun 2016, 15:53

Huomasin, että mun pitkään jemmassa olleet oksyt on mennyt vanhaksi, mahtaako olla syötäviä jos on mennyt vanhaksi puoli vuotta sitten?
Yleensä ei taida lääkkeiden toimintaan vaikuttaa viimeisen käyttöpäivän umpeutuminen, mutta liekö oksikodonin kanssa olla samoin?

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Wed 29 Jun 2016, 00:09

Sidney wrote:Huomasin, että mun pitkään jemmassa olleet oksyt on mennyt vanhaksi, mahtaako olla syötäviä jos on mennyt vanhaksi puoli vuotta sitten?
Yleensä ei taida lääkkeiden toimintaan vaikuttaa viimeisen käyttöpäivän umpeutuminen, mutta liekö oksikodonin kanssa olla samoin?
Suuhun vaan, en usko et ois menny mikskään.

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 29 Jun 2016, 10:28

NatiHero wrote:
Sidney wrote:Huomasin, että mun pitkään jemmassa olleet oksyt on mennyt vanhaksi, mahtaako olla syötäviä jos on mennyt vanhaksi puoli vuotta sitten?
Suuhun vaan, en usko et ois menny mikskään.
Jep hyvin voi ottaa, ei ne miksikään ole menneet!

Mulla on joskus ollut vanhoja temgesicejä ja vaikka mitä ja aina on ihan hyvin toimineet. Apteekista jopa antoivat kerran temgesicejä, joissa oli 2kk voimassaoloaikaa ja kun olin reissuun lähdössä, otin ne enkä alkanut vaatia uutta pakkausta pidemmällä käyttöajalla..

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 29 Jun 2016, 10:34

Petri6 wrote:Vai tunnetko Kisu montakin suomalaista opioidiriippuvaista (korvaushoidon ulkopuolelta), jotka ovat koukussa oksikodoniin, morfiiniin, heroiiniin, metadoniin tai fentanyyliin (tutkarifentanyylianalogit mukaanlukien)? Minä en nimittäin tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan, ja niitä taitaa tällä palstallakin olla oman ilmoituksensa mukaan kokonaista yksi nykyinen ja pari entistä. Tosiasia on, että heikon saatavuuden ja kalliin hinnan vuoksi tuollaisia on Suomen opioidiriippuvaisista (again, korvaushoidon ulkopuolelta) aivan marginaalinen osa.
Pitänyt tähän monta kertaa vastata, mutta itse siis olen oksikodoniin koukussa ja tiedän pari itseni lisäksi. En tosin tiedä ketään, joka pelkästään kadulta ostaisi oksikodonia (ja olisi siihen koukussa), vaan respoihin ostetaan lisää.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Thu 30 Jun 2016, 00:22

Liittyen tuohon oxycodonin (mun tapauksissa contin väsäämiseen) lämmittämiseen.. tiiän ,että silloin liukeneet sidosaineita..ei fiksuu.. mutta sitten oon siitä ottanut mikrofiltterillä. Ja lämmittästä harrastan lähinnä siksi (silloin tällöin), että lämmittäsen jälkeen ei oo tullu kertaakaan horkkia tai niin kutsutta pumupulikuumetta.. ennen lämmittämistä, muka huolellisellakin filtteröinnillä on tullut parit horkat koettua.. hyi..ei enää ikinä kiitos.. EIhän tervettä oo tämäkään,mut ainaki se jotaki bakteereja tappaa ilmeisesti toi lämmittäminen/kuumentaminen. Mun filtteri on ollut steril filt ja sitten sellaisen suodattimen omaava neulamalli.. Pistovälineet vaihdan aina uusiin, verihän on hyvä kasvualusta bakteereille...yök... Mut mitä tähän lääkeaineeseen tulee, niin parempaan en oo vielä törmännyt ja kun iv-kokemuksem tietää, nii muu ei oikeen nappaa... Ja mitään katukauppaa en harrastele. Rahaa sitä tää homma syö..tervedestä puhummattakaan..

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Mon 04 Jul 2016, 14:18

Petri6 wrote:Vai tunnetko Kisu montakin suomalaista opioidiriippuvaista (korvaushoidon ulkopuolelta), jotka ovat koukussa oksikodoniin, morfiiniin, heroiiniin, metadoniin tai fentanyyliin (tutkarifentanyylianalogit mukaanlukien)? Minä en nimittäin tunne henkilökohtaisesti ainuttakaan, ja niitä taitaa tällä palstallakin olla oman ilmoituksensa mukaan kokonaista yksi nykyinen ja pari entistä. Tosiasia on, että heikon saatavuuden ja kalliin hinnan vuoksi tuollaisia on Suomen opioidiriippuvaisista (again, korvaushoidon ulkopuolelta) aivan marginaalinen osa.
Laskitko minut mukaan noihin entisiin? Mähän olin fentanyyliriippuvainen.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 04 Jul 2016, 21:24

renttuni wrote:
Laskitko minut mukaan noihin entisiin? Mähän olin fentanyyliriippuvainen.
Kyllä sekä pari kappaletta oopiumteen käyttäjiä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Mon 04 Jul 2016, 21:28

^ Taitaa olla 3-4 jos oikein muistan. Mutta joo, ei montaa ole kaiken kaikkiaan.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Wed 06 Jul 2016, 00:55

Kertokaapas viisaammat miten nää toimii holin ja muiden kanssa? Otin tossa puolikkaan eemelin ja mietin että jos popsis muutaman tämmösen 10mg kaljan kanssa.
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Wed 06 Jul 2016, 22:50

En oo alkon kanssa ottanu ku kerran, silloinki vaivaisen yhden siiderin ja laatta lensi. Tosin mullahan nuo oxy annokset on vähän isompia. Buustaavat toistensa vaikutuksia..hengityslaman mahdollisuus kasvaa, joten en suosittele, ainakaan isoja annoksia..

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Thu 07 Jul 2016, 16:19

Riskit ovat tosiaan samat, kun opiaattien maustamisessa alkoholilla ylipäätään. Elikkä yleisimmät ovat hengityslama ja omaan oksennukseen tukehtuminen. Lienee sanomattakin selvää, että molemmissa tapauksissa seurauksena voi olla kuolema.
Jos et tiedä tarkkaan mitä olet tekemässä, jätä brenkut vetämättä.

Kimurantti
Psykonautti

Post by Kimurantti » Fri 08 Jul 2016, 16:27

Joo tosta hengityslamasta lukenut itekkin ja olin huolissaan kun viimeksi kaveri esim veti näitä naamariin ku jotain amerikanpastilleja, olin siihen että voitko rajoittaa. Varmaan tommosilla 20mg + 10 kaljaa ei tosin vielä henkeä saa pois voisin kuvitella?
The music was new
black polished chrome
And came over the summer
like liquid night.

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Fri 08 Jul 2016, 22:02

Kimurantti wrote:Joo tosta hengityslamasta lukenut itekkin ja olin huolissaan kun viimeksi kaveri esim veti näitä naamariin ku jotain amerikanpastilleja, olin siihen että voitko rajoittaa. Varmaan tommosilla 20mg + 10 kaljaa ei tosin vielä henkeä saa pois voisin kuvitella?
Tuskinpa saa, mutta enpä tuollaista silti suosittelisikaan. Opioidien kanssa kun ottaa alkoholia niin pahoinvointi tulee paljon helpommin. Lisäksi sitten ainakin itselläni alkoholi tuntuu laimentavan sitä opioideista tullutta euforiaa. Itse suosittelisin juomaan vain muutaman annoksen. Jos ei tiedä mitä on tekemässä kun sekakäyttää, ei kannata niin tehdä

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Fri 08 Jul 2016, 23:31

Niin, kun ne buustaavat toistensa vaikutuksia, niin nimenomaan niitä keskushermostoa LAMAAVIA vaikutuksia, (eli EI niitä hyviä, kuten esimerkiksi oxyissa euforia ja alkossa mukava nousuhumala..). Itse haen oksikodonista sitä euforista vaikutusta, jonka känni tosiaan minunkin mielestäni "peittäisi", lieventäisi.. ei tuntuisi niin selkeästi. Joskus oxy-nuokut on kans jees, mutta opparinuokut on mulle ihan eri asia, kuin kännissä nuokkuminen.. Jos alkolla saan itseni nuokkumiskuntoon, niin se ei ole enään millään tavalla hyvä olo. Pidän myös siksi oksikodoni-euforiasta, kun mulla on silti täysi kontrolli itsestäni, mut veikkaampa, että yhdessä alkon kanssa sitä kontrollia ei enää ois. Tulisi vain entistä voimakkaampi humala ja varmaan muistinmenetys. Hillitty ja hallittu käyttö ovat avainsanoja näiden aineiden kanssa pelaamisessa :) Ps. Kuulosti juurikin päinvastaiselta sun kaverisi "amerikanpastilli meiniki" ..

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 07 Sep 2016, 11:11

Tämmöstä lähin kyseleen että tartteeko lopettaa antibioottikuuri (kefexin) siksi aikaa kun aikoo nauttia oksikodonia iv:sti pari päivää? En suoranaisesti löytänyt mitään googlella , muutakuin että oxyconttien pakkaus selosteessa sanottiin että jotkin antibiootit ei hyvä käyttää yhdessä, mutta ei mainittu kefexinin vaikuttavaa ainetta siinä.

Ja mites ylipäätään kun syön tollaseen haavaan joka tulehtunut tota antibioottia niin onko tuossa haavassa mitään mahdollisuutta että vois tulehtua pahemmin tai tulla jotain muuta ikävää sen seurauksena kun iv.nä vetelen? Käytössä joka vetoon puhtaat ruiskut, kipot yms. Haava ei sijaitse siellä mihin päin piikitän.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Wed 07 Sep 2016, 21:19

Mun mielestä ei haittaa lainkaan kefexin kuuri oxycodonin kanssa. Haavankaan suhteen en olis huolissaan, pikemminkin miltei hyvä, että iv käyttäessä sulla menee antibiootti jo yhtäaikaa, vähän niinku ehkäisemässä tulehdusta :D Et jos vaikka lyöt ohi tai ärsytät suonta, nii ei tulehtuis.. koska kefexiniä käytetään usein ihotulehduksissa anyway :) Eikä oxycodonilla ole pintaverisuoniin juurikaan vaikutusta, niin miksipä se haavan paranemista haittais..
En siis tiedä mikä antb ei sopis oxyn kans, mut jos pitäis veikata niin metronidazoli, joka ei sovi alkon kans, aiheuttaa antabus reaktion..niin voisko olla sit jtn samaa ongelmaa oppareiden kans.. Tietääkö joku fiksumpi? En oo törmänny koskaan aiheeseen..

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 07 Sep 2016, 22:55

rufftuff wrote:Tämmöstä lähin kyseleen että tartteeko lopettaa antibioottikuuri (kefexin) siksi aikaa kun aikoo nauttia oksikodonia iv:sti pari päivää? En suoranaisesti löytänyt mitään googlella , muutakuin että oxyconttien pakkaus selosteessa sanottiin että jotkin antibiootit ei hyvä käyttää yhdessä, mutta ei mainittu kefexinin vaikuttavaa ainetta siinä.
Noita voi käyttää samaan aikaan! Itsellä ollut monta kefexin-kuuria oksikodonin kanssa, eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut!

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 07 Sep 2016, 23:45

Freshii wrote:
rufftuff wrote:Tämmöstä lähin kyseleen että tartteeko lopettaa antibioottikuuri (kefexin) siksi aikaa kun aikoo nauttia oksikodonia iv:sti pari päivää? En suoranaisesti löytänyt mitään googlella , muutakuin että oxyconttien pakkaus selosteessa sanottiin että jotkin antibiootit ei hyvä käyttää yhdessä, mutta ei mainittu kefexinin vaikuttavaa ainetta siinä.
Noita voi käyttää samaan aikaan! Itsellä ollut monta kefexin-kuuria oksikodonin kanssa, eikä ikinä ole mitään ongelmia ollut!
Kiitoksia vastauksista eli jatkan kuurin normaalisti loppuun sit vaan. Pisti joo siinä oxyn tuoteselosteessa silmään kun oli mainittu noin 5 eri antibioottia mitä ei passaa samaan aikaan aikaan käyttää. Mutta hyvä että tämä ei ole sitä. Ei mua ennen ois tälläset kiinnostanu mut nykyään haluun pelata varman päälle terveyteni kanssa.

Huomenna siis luultavasti noutamaan 80mg nappeja 5-7 kpl ;) mikäli hinta pysyy sopuisana.

Edit. En siis väitä että oxyn rännäys on omasta terveydestä huolehtimista, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitin tuolla. :D

nikolaikopeloi
Karvakuono

Post by nikolaikopeloi » Sun 11 Sep 2016, 05:41

Sidney wrote:Riskit ovat tosiaan samat, kun opiaattien maustamisessa alkoholilla ylipäätään. Elikkä yleisimmät ovat hengityslama ja omaan oksennukseen tukehtuminen. Lienee sanomattakin selvää, että molemmissa tapauksissa seurauksena voi olla kuolema.
Jos et tiedä tarkkaan mitä olet tekemässä, jätä brenkut vetämättä.
itse olen käyttänyt erittäin vaarallisia yhdistelmiä! Esim. oxycontin+dolcontin (jälkimmäinen morffiinia) i.v. Siihen lisäksi rauhoittavia ja vielä alkomobiilia päälle! EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN :x ! Itse olen rakentanut toleranssia noin 25 vuotta, joista i.v. touhuilua aktiivisemmin noin 5 vuotta. Lääkelistani oli aikanaan enemmän kuin massiivinen! Ei se kyllä lyhyt vieläkään ole+siihen nämä ernäisiltä "poppamiehiltä" hankitut "reseptivapaat" päälle...

Nämä vahvemmat pari ekaa tuli hankittua mistä milloinkin. Suvussa on paljon ollut sairauksia, jonka vuoksi on ollut aina saatavilla vahvoja kipulääkkeitä ja kaikkia mahdollisia benzoja ym.
Alkoholin käyttö on nykyään lähes nollassa, ihan turvallisuus-syistä. Tuo hengityslaman riski on olemassa kaikilla, vaikka olisi millainen toleranssi!!! SITÄ EI OLE SYYTÄ VÄHÄTELLÄ!!! itse sairastan lisäksi UNIAPNEAA, josta en toki ole koskaan tohtoreille kertonut. voisi mennä lääkelista uusiksi... Yksi lääke, jota kartan kuin ruttoa on LYRICA. Jos käyttää monia vahvoja rohtoja sekaisin, saattaa yllättävän pieni määrä viedä hengen :foil: TÄMÄN POSTAUKSEN IDEA ON MUISTUTTAA KAIKKIA JUURIKIN SIITÄ, ETTÄ "MIELUMMIN VAJARIT, KU ÖVERIT" :foil:

Jo otettua ainetta ei saa millään kehostaan pois, mutta lisää pystyy aina ottamaan, kun ensin katsoo hetken miten edellinen setti toimii :up: :up: :up:
AURINKO PAISTAA RISUKASAAN, MUTTA OLENKIN SYNTYNYT PASKAKASAAN!

nikolaikopeloi
Karvakuono

Post by nikolaikopeloi » Sun 11 Sep 2016, 08:07

Friidu wrote:Mun mielestä ei haittaa lainkaan kefexin kuuri oxycodonin kanssa. Haavankaan suhteen en olis huolissaan, pikemminkin miltei hyvä, että iv käyttäessä sulla menee antibiootti jo yhtäaikaa, vähän niinku ehkäisemässä tulehdusta :D Et jos vaikka lyöt ohi tai ärsytät suonta, nii ei tulehtuis.. koska kefexiniä käytetään usein ihotulehduksissa anyway :) Eikä oxycodonilla ole pintaverisuoniin juurikaan vaikutusta, niin miksipä se haavan paranemista haittais..
En siis tiedä mikä antb ei sopis oxyn kans, mut jos pitäis veikata niin metronidazoli, joka ei sovi alkon kans, aiheuttaa antabus reaktion..niin voisko olla sit jtn samaa ongelmaa oppareiden kans.. Tietääkö joku fiksumpi? En oo törmänny koskaan aiheeseen..
Vastaan tähän oman kantani, jos jollain tulevaisuudessa vaikka herää kysymys OKSIKODONIN ja ANTIBIOOTTIEN suhteen "aiheuttaako antabus reaktion?" Hammastulehduksiin saatetaan määrätä juurikin antabus reaktion aiheuttavia antibiootteja, jotka siis aiheuttavat reaktion vain alkoholin kanssa! OKSIKODONIA olen sairaalassa saanut monenkin antibiootin kylkeen, ja se ei ole mitään sukua alkoholille. Pääsin juuri sairaalasta ja sain siellä oksikodonia parinkin eri antibiootin kanssa. Nyt on menossa juurikin kefeksin ja sen kanssa tosiaan oksikodoni sopii. Taitaa olla oxanest ja oxynorm sairaaloissa eniten käytettyjä rohtoja kovaan kipuun... SAATAN OLLA ERÄÄNLAINEN KÄVELEVÄ LÄÄKEOPAS, ENKÄ OLE KOSKAAN KUULLUT/LUKENUT MISTÄÄN ANTIBIOOTTIEN JA OKSIKODONIN AIHEUTTAMASTA ANTABUS REAKTIOSTA :shock:
Muita sivuvaikutuksia saattaa kyllä ilmetä kyseisestä yhdistelmää käytettäessä???
AURINKO PAISTAA RISUKASAAN, MUTTA OLENKIN SYNTYNYT PASKAKASAAN!