Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
renttuni
Apteekki

Re: Oksikodoni

Post by renttuni » Thu 14 Apr 2016, 14:11

Okei kiitti. En mäkään halua sidosaineita enempää jossei oo pakko. En oo ikinä kyhänny muulla tavalla kun tuolla lämmittämällä, mutta hyvä homma jos toimii muutenkin! :) Ei oo niin semmosta aikaa vievää eikä lusikka mustu :P

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 06 May 2016, 23:00

Joo tattis vaan tiedosta tuon oxy+subun kanssa. Tosin en välttämättä välittäisi joutua vittuilun kohteeksi jos kysyn asiallisen kysymyksen. Ei, en ole koukussa täysagonisteihin, vaikka niitä olen tässä viimeisen kuukauden aikana käyttänyt aika reilusti (heroiinia, oksikodonia, fentanyyliä). Buprea sitten menee arkena, välillä vain on mukava ottaa täysagonistikuosit.

Toiseksi tuollainen olettaminen, leimaaminen ja mielivaltaisten johtopäätöksien tekeminen on mielestäni typerää. No, ehkä jotkut tietävät kaiken kaikesta ja kaikista... :roll:

Ps. Nyt alla 120mg oksikodonia, 450mg pregabaliinia ja 40mg diatsepaamia. 80mg IV ja 40mg murskattuna PO. Toimii pitkään muuten pitkään, joskus klo 11 maissa otin js vieläkin nuokkuu kun hetkeksi pysähtyyja valveunia jatkuvasti. Huomenna käyn ostamassa greippimehua ja sama setti, saa nähdä pitkittyykö kuosi vieläkin pidempään. Oksikodoni on kyllä ihanata. :love:
Cogito, ergo sum

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 06 May 2016, 23:49

Blackened wrote:Joo tattis vaan tiedosta tuon oxy+subun kanssa. Tosin en välttämättä välittäisi joutua vittuilun kohteeksi jos kysyn asiallisen kysymyksen. Ei, en ole koukussa täysagonisteihin, vaikka niitä olen tässä viimeisen kuukauden aikana käyttänyt aika reilusti (heroiinia, oksikodonia, fentanyyliä). Buprea sitten menee arkena, välillä vain on mukava ottaa täysagonistikuosit.

Toiseksi tuollainen olettaminen, leimaaminen ja mielivaltaisten johtopäätöksien tekeminen on mielestäni typerää. No, ehkä jotkut tietävät kaiken kaikesta ja kaikista... :roll:
Niin kuka sinulle siis vittuili? Ja jos ei itse tilannettaan tarkenna, niin tuollaisia oletuksia on pakko tehdä vastatakseen esitettyyn kysymykseen, ei siinä ole mielestäni mitään typerää. Lisäksi kun oletukset ja johtopäätökset vielä osuivat oikeaan, niin eivät ne silloin kovin mielivaltaisia olleet. Myöskään mistään leimaamisesta ei ollut kysymys.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 07 May 2016, 10:01

^Meinasin jo vastata mutta olkoon. En ole mielensäpahoittaja... :P

Otin aamu viideltä 80mg töötit lisää (18h edellisistä) kun en saanut unta ja katselin NHL-peliä joka alkoi kolmelta. Tarkoitushan oli alunperin odottaa seuraavaan päivään .. Heräsin äsken istuviltaan tasan samasta asennosta kuin olin käynyt istumaan sohvalle tööttien jälkeen, kaukosäädin edelleen kädessä. Perskannikat kipeänä.

Hyvät rushit ja nuokut sain mutta meni tietysti vähän hukkaan kun meni taju kankaalle viideksi tunniksi, tai siis nukahdin. Vai liekö pienet överit kun 18h sisällä 200mg oksikodonia? Otin myös samassa ajassa 600mg pregabaliinia, 100mg diatsepaamia ja pari olutta. Nyt aamulla päätä vähän särkee ja olo hieman kuin lievän fentis tai heroiini öyskän jälkeen, ei tosin läheskään niin paha.

Oksikodonia siis käytän äärimmäisen harvoin kuitenkin, samoin kuin muita täysagonisteja. Viime kuukauden aikana tosin mennyt - kuten aiemmin kerroin - normaalia enemmän erilaisia täysagonisteja.

Opioideihin on tolea ja kestotoleakin vaikka olisi käyttämättä jonkun aikaa tai jos käyttää uutta aiemmin testaamatonta opioidia (heroiini, fentanyyli, U-47700).
Cogito, ergo sum

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 07 May 2016, 11:17

ÄLKÄÄ VETÄKÖ PILLEREITÄ IV/IM, SE ON EPÄTERVEELLISTÄ JA HAITALLISTA. SYÖKÄÄ NE PILLERIT MIELUUMMIN!

Tämän on kuitenkin tarkoitus olla haittoja vähentävä ohje, jos joku nyt kuitenkin päättää kielloista huolimatta vetää IV:nä. Täällä kun on lukenut ties mitä onnettomia ohjeita; kuumennus, sitruunahappoa sekaan jne... :shock:

Olen väsännyt OC:t seuraavasti:

1. Kuorin vahapinnan saksen terällä, murskaan kuoritut kontit leivinpaperin välissä huhmaren survimella
2. Yleensä tuloksena on liuskemaista jauhetta jota hienonnan vaikkapa hammastikulla
3. Laitan jauheet shottilasiin ja perään 3ml kylmintä vettä mitä hanasta tulee. Jauhe on lievästi hydrofobista (vettä hylkivää) joten perusteellinen sekoitus on tärkeää.
4. Sekoitan neulan tupilla n. 5 minuuttia kunnes seos liukenee hyvin
5. Vedän nesteen filtterin läpi pumppuun, sitten poistan filtterin ja lasken nesteet pumpusta takaisin shottilasiin
6. Sekoitan n. pari minuuttia ja vedän UUDEN filtterin läpi pumppuun: nyt vedot ovat valmiit
7. Heitän filtterin pois lasista ja täytän sen kylmällä vedellä jonka juon, teen tämän kahdesti. Nyt lähes kaikki oksikodoni on saatu talteen
8. Sitten vain vessaan vedoille

Olen todennut toimivaksi.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 07 May 2016, 15:00

Blackened wrote:ÄLKÄÄ VETÄKÖ PILLEREITÄ IV/IM, SE ON EPÄTERVEELLISTÄ JA HAITALLISTA. SYÖKÄÄ NE PILLERIT MIELUUMMIN!

Tämän on kuitenkin tarkoitus olla haittoja vähentävä ohje, jos joku nyt kuitenkin päättää kielloista huolimatta vetää IV:nä. Täällä kun on lukenut ties mitä onnettomia ohjeita; kuumennus, sitruunahappoa sekaan jne... :shock:

Olen väsännyt OC:t seuraavasti:

1. Kuorin vahapinnan saksen terällä, murskaan kuoritut kontit leivinpaperin välissä huhmaren survimella
2. Yleensä tuloksena on liuskemaista jauhetta jota hienonnan vaikkapa hammastikulla
3. Laitan jauheet shottilasiin ja perään 3ml kylmintä vettä mitä hanasta tulee. Jauhe on lievästi hydrofobista (vettä hylkivää) joten perusteellinen sekoitus on tärkeää.
4. Sekoitan neulan tupilla n. 5 minuuttia kunnes seos liukenee hyvin
5. Vedän nesteen filtterin läpi pumppuun, sitten poistan filtterin ja lasken nesteet pumpusta takaisin shottilasiin
6. Sekoitan n. pari minuuttia ja vedän UUDEN filtterin läpi pumppuun: nyt vedot ovat valmiit
7. Heitän filtterin pois lasista ja täytän sen kylmällä vedellä jonka juon, teen tämän kahdesti. Nyt lähes kaikki oksikodoni on saatu talteen
8. Sitten vain vessaan vedoille

Olen todennut toimivaksi.
Pätevät ohjeet nämä mutta, kohtaan yksi sanoisin että helpoin ottaa se vahakuori kraanan alla juoksevassa vedessä pois tai kastaa paperia ja pyyhkiä se pinta pois tabletista, sitten vielä nuo värkkipakkauksien putsilaput erittäin toimivia, mutta tietty miten parhaaks näkee :)
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

poppers
Psykonautti

Post by poppers » Sat 07 May 2016, 17:21

Bupre kyl nostaa tolet pilviin. Olin 3 päivää ilman ja kaveri osti sit itellee kontin ja tarjos siitä 20mg vedot. Aattelin et no miksipä ei, helpottaa ainakin vähän refloja. Jälkikäteen jäi fiilis, et ois voinut jättää ottamatta, kun olot oli lähinnä se jopa hieman epämiellyttäväkin jysähdys, 1h oli sellainen olo et ei tiennyt oliko hyvä vai aika kehno ja sen jälkeen reflat iski kahta kauheampana. Aivan liian pieni annos siis, tietenkin. Mut tuntuu kyl, et buprerefloihin kontit ei oo oikeen hyvä lääke, kun tosiaan ne olot iskeekin sit pahempina takas, onko muilla näin?
tajunta laajenee kunnes se hajoaa

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Wed 11 May 2016, 14:58

poppers wrote:Bupre kyl nostaa tolet pilviin. Olin 3 päivää ilman ja kaveri osti sit itellee kontin ja tarjos siitä 20mg vedot. Aattelin et no miksipä ei, helpottaa ainakin vähän refloja. Jälkikäteen jäi fiilis, et ois voinut jättää ottamatta, kun olot oli lähinnä se jopa hieman epämiellyttäväkin jysähdys, 1h oli sellainen olo et ei tiennyt oliko hyvä vai aika kehno ja sen jälkeen reflat iski kahta kauheampana. Aivan liian pieni annos siis, tietenkin. Mut tuntuu kyl, et buprerefloihin kontit ei oo oikeen hyvä lääke, kun tosiaan ne olot iskeekin sit pahempina takas, onko muilla näin?
Ehdottomasti allekirjoitan. Puoliintumisaiia on niin lyhyt verrattuna bupreen, joten vaikutus lakkaa aika nopeasti.
Cogito, ergo sum

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Sat 14 May 2016, 01:58

Ootteko kokeillu oxycontin & taikasienet ja hatsia, ei ainakaan voi suositella :mrgreen: ;)

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 14 May 2016, 09:24

Bentseeni wrote:Ootteko kokeillu oxycontin & taikasienet ja hatsia, ei ainakaan voi suositella :mrgreen: ;)
Ei kyllä tulisi mieleenkään pilata hyviä notkuja tripillä. Sieniin vähän sellainen kaksijakoinen suhde, monta hassuttelutrippiä ja pari vähän liiankin diippiä trippiä. Toki jälkeen päin olen aina saanut sienistä pelkästään positiivisia vaikutuksia, mutta se itse ähinä ja sekoilu ei ole niin miellyttävää.

Oxy taas on aina ihanata. :love:
Cogito, ergo sum

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 14 May 2016, 11:33

Siis opiaatit ja psyket on se ultimate rock-jumala kuosi. Deelien unelmat ja jaksaminen kropassa yhdistyneenä kuolemattomaan opa kuosiin on niin Jim Morrisonia ettei mikään...

Plus tossa mielentilassa seksikin...
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Personaes
OD

Post by Personaes » Sat 14 May 2016, 11:59

Jos nuokkuu oksikodonilla isoilla annoksilla, niin sanoisin että sitteri tai joku kaveri paikalla on ehdoton.
Oon ite ollut tilanteessa jossa olisin 100% varmasti kuollut ellei mua oltais herätetty.

Se on yksinkertaista, otat ison annoksen oksikodonia ja meet sohvalle notkumaan. Jossain vaiheessa vaivut syvään notkuun, tässä vaiheessa oot jo melkein kuoleman porteilla. Meet vähän syvemmälle niin muutut siniseksi ja jos kukaan ei ole sua herättämässä niin kuolema sut korjaa.

Tiedän lukemattomia ihmisiä jotka on kuollut tällä tavalla. Olkaa varovaisia tän aineen kanssa, kuten muidenkin vahvojen jarrujen, kuten Morfiinin, oksikodonin, fentanyylin ja heroiinin.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 14 May 2016, 12:27

Personaes wrote:Jos nuokkuu oksikodonilla isoilla annoksilla, niin sanoisin että sitteri tai joku kaveri paikalla on ehdoton.
Oon ite ollut tilanteessa jossa olisin 100% varmasti kuollut ellei mua oltais herätetty.

Se on yksinkertaista, otat ison annoksen oksikodonia ja meet sohvalle notkumaan. Jossain vaiheessa vaivut syvään notkuun, tässä vaiheessa oot jo melkein kuoleman porteilla. Meet vähän syvemmälle niin muutut siniseksi ja jos kukaan ei ole sua herättämässä niin kuolema sut korjaa.

Tiedän lukemattomia ihmisiä jotka on kuollut tällä tavalla. Olkaa varovaisia tän aineen kanssa, kuten muidenkin vahvojen jarrujen, kuten Morfiinin, oksikodonin, fentanyylin ja heroiinin.
Otin 200mg oksikodonia 16h sisällä ja tipahdin viimeisten vetojen jälkeen sohvalle. Heräsin täsmälleen samasta asennosta 5 tuntia myöhemmin kaukosäädin edelleen kädessä. Herätessä haukkasin happea kuin olisi ollut pitkään veden alla, eli varmaan joku hengityskatkos ollut. Öyskät varmasti lähellä, tai siis lievät öyskäthän nuo oli.

Heroiinin kanssa kahdet öyskät, eli tipahdin vessan lattialle ja heräsin happea haukaten. Ei tietoa kuinka kauan olin maannut tajuttomana.

Fentiksen kanssa heräsin lattialta samalla tavalla henkeä haukkoen, olin kaatunut tietokoneella ollessa toimistotuolilla. Ei mitään hajua kauan olin ollut tajuttomana.

Eli kyllä, vaarallisia aineita nämä täysagonistit. Fentiksen kanssa oli fenatsepaamia ja pregabaliinia vielä alla, oksikodonin kanssa diatsepaamia ja pregabaliinia, heroiinin kanssa flubromatsolaamia ja pregabaliinia. Niin ja tarkennuksena IV:nä kaikki opioidit.

Melkein aina on käynyt täysagonistien kanssa niitä säpsähdyksiä, että havahtuu notkuista hengityskatkokseen. Näitä monta kertaa siis per käyttökerta.
Cogito, ergo sum

Sidney
Lepakko

Post by Sidney » Sat 14 May 2016, 14:30

Useinhan jengi myös nuokahtaa/nukahtaa huonoon asentoon, esimerkiksi jokin raaja vartalon alla. Vahvan sedatiivisen tilan ja äärimmäisen kivunlievityksen ollessa päällä ei huomata, kun kroppa alkaa ilmotella, että pitäisi vaihtaa asentoa.
Huonolla mäihällä, jokusessa tunnissakin raaja saattaa olla amputaatiokunnossa.

Muutama tuttu sammahti aikoinaan ulos keskipäivän auringon porottaessa pilvettömältä taivaalta. Useempi tunti myöhemmin tyypit heräilivät suhteellisen rapeassa kunnossa, kasvot täysin palaneena.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 14 May 2016, 14:43

Sidney wrote:Useinhan jengi myös nuokahtaa/nukahtaa huonoon asentoon, esimerkiksi jokin raaja vartalon alla. Vahvan sedatiivisen tilan ja äärimmäisen kivunlievityksen ollessa päällä ei huomata, kun kroppa alkaa ilmotella, että pitäisi vaihtaa asentoa.
Huonolla mäihällä, jokusessa tunnissakin raaja saattaa olla amputaatiokunnossa.

Muutama tuttu sammahti aikoinaan ulos keskipäivän auringon porottaessa pilvettömältä taivaalta. Useempi tunti myöhemmin tyypit heräilivät suhteellisen rapeassa kunnossa, kasvot täysin palaneena.
Itse tosiaan nuokahdin tuntikausiksi samaan istuma-asentoon, oli perskannikat aika rapsakkana kun siitä keräsi luunsa. Hyvä ettei makuuhaavoja sentään, mutta aika vereslihalla oli.

Tuo aurinko on kyllä paha. Kaveri sammui aamuyöllä sähkösaunaan jossa ei ollut automaattikatkaisijaa. Heräili sieltä +70C saunasta aika kuivana sitten puoliltapäivin. Ei saanut puhuttua edes kun suu niin kuiva.

Ihan normaalisti nukkuessa olen herännyt pari kertaa siihen että "jokin" on pääni alla. Kauhea tunne kun säikähtää että mikä vittu siellä on, no oma käsihän se on ollut täysin halvaantuneena. Metka tunne kun olkapäästä roikkuu pala lihaa ja luuta, joka tuntuu täysin vieraalta ja ylimääräiseltä. Sitten kun veri taas alkaa kiertää niin ilkeästi pistelee.
Last edited by Blackened on Sat 14 May 2016, 14:46, edited 1 time in total.
Cogito, ergo sum

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 14 May 2016, 14:46

Bentseeni wrote:Ootteko kokeillu oxycontin & taikasienet ja hatsia, ei ainakaan voi suositella :mrgreen: ;)
Täh? Parhaita yhdistelmiähän nimenomaan on opiaatit, psyke/disso, ja kannabis. :shock: Et sitten viitsinyt viestissäsi yhtään avata miksei?

Ehdoton ykkönen omissa kompoiluissani on ollut mxe, kota-tee, ja über-kukka. Sillä lähti ja lujaa. :D

Itseasiassa en viitsi yleensä edes psykejä nauttia ilman dissoja. Ne vain kuuluvat yhteen. Kannabis on tuohon komboon sellainen boosteri. ;)

Jottei ihan mene offiksi, niin täytyypä mainita mikä oxyssä mua miellyttää... Tämä on mulle yksi pehmeimmistä oppareista. Tuo sellaisen pumpulin ja mielihyvän ettei paljoa maailman murheet paina. Se mistä en pidä tässä, on hinta ja kesto. Runkkarit huutaa ihan liikaa tästä, eikä alle 5. tunnin kesto ole niillä hinnoilla riittävä. ...Vaan eikös kaikessa ole ne puolensa? :mrgreen:

btw, ÄLKÄÄ VETÄKÖ SELLAISIA ANNOKSIA JOITA ETTE HANDLAA! ...Tai vetäkää. Kyllä se luonnon valinta toimii. :doh:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 14 May 2016, 14:51

Huiko wrote:Täh? Parhaita yhdistelmiähän nimenomaan on opiaatit, psyke/disso, ja kannabis. :shock: Et sitten viitsinyt viestissäsi yhtään avata miksei?

Ehdoton ykkönen omissa kompoiluissani on ollut mxe, kota-tee, ja über-kukka. Sillä lähti ja lujaa. :D

Itseasiassa en viitsi yleensä edes psykejä nauttia ilman dissoja. Ne vain kuuluvat yhteen. Kannabis on tuohon komboon sellainen boosteri. ;)

Jottei ihan mene offiksi, niin täytyypä mainita mikä oxyssä mua miellyttää... Tämä on mulle yksi pehmeimmistä oppareista. Tuo sellaisen pumpulin ja mielihyvän ettei paljoa maailman murheet paina. Se mistä en pidä tässä, on hinta ja kesto. Runkkarit huutaa ihan liikaa tästä, eikä alle 5. tunnin kesto ole niillä hinnoilla riittävä. ...Vaan eikös kaikessa ole ne puolensa? :mrgreen:

btw, ÄLKÄÄ VETÄKÖ SELLAISIA ANNOKSIA JOITA ETTE HANDLAA! ...Tai vetäkää. Kyllä se luonnon valinta toimii. :doh:
Onhan tässä händlätty, muuten en tässä enää kirjoittelisi... ;) Jos kissalla on yhdeksän elämää, minulla lienee toistakymmentä.

Mutta allekirjoitan tuon kuvauksen oksikodonista. Todella pumpulinen lämmin viltti joka suojaa kaikelta pahalta. Ei paljoa tosiaan maailman murheet paina. Jos ottaa IV:nä niin kannattaa ottaa 1/3 murskattuna nieltynä. Pitkittää kestoa huomattavasti. 80mg IV ja 40mg murskattuna PO niin kyllä itse notkuin 12h. Tietysti 60€ 12h notkuista on aika suolainen hinta... :down:
Cogito, ergo sum

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2016, 08:59

Täh, Huiko, kamoon, ootko tosissas. Oksikodoni. . ee per hoo? hohoo per öö.
Sit varmaan kandeis harkita jotain buprea. Sitä saa suht edullisesti, ja vaikuttais suhteellisen kauan :roll:

Nojoo, mä oon vaan hyvin hyvin hämilläni, ei nyt kukaan kelaa kuosia noin taloudellisesti :mrgreen:

Kyl nyt oksikodoni saa must hyvin maksaaki (niinkun hyvät huumeet ylipäänsä), skaala on sieltä 25centistä-euroon per milli.
Vaikeet sanoo mitä se sit tekee per timma, mulla kun doussit on siinä 3-10mg :P ja usein toimii sen 5-8h.
Señor Escobar wrote: <3 OXY IS LOVE <3
Tosiaan.. Oksikodoni on kyl yks todella suosikkei, smuuteimpia ja klaareimpia opparei. Ihanimpia pumpulei.

Toimii kuin amfe mulla, tulee keskittynyt & energinen olo. Kohoaa mieliala tuntuvasti ja tekee mieli olla sosiaalinen.
Nuokkuja mun on vaikeeta tavoittaa, enemmänkin se on sellanen zen, mieli on kirkas ja terävä, havainnoiva ja valpas.
Isommin (nuokku-) dousseil vaan tosi epämiellyttävä ja.. noh, nukuttava oikeestaan.

10mg on helposti sillä rajalla onko överi vai viel hyvissä.. Stydii kamaa todellakin. Ja tosiaan 3mg jo toimii mielialaa kohottavasti ja jaksaa keskittyä.

Helposti preferoin myy-agonisteja, mut oksikodoni on tähän jännä poikkeus ensisijaisena kappa-agonistina. (Joskin mulle on yhä mysteeri missä määrin tää/metaboliastaffit todella on myy agonisteja).

**

Sienet ja opiaatit.. On se kyl aika kokemisen arvoinen, liidellä hengen ja kuoleman rajalla valovuosien ytimissä ja sulaa ikuisuuteen.
Mitä sit jäi sellasesta käteen.. et tahdon tuntea kun mä kuolen.
Keep it unreal.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 15 May 2016, 11:34

tRip wrote:Tosiaan.. Oksikodoni on kyl yks todella suosikkei, smuuteimpia ja klaareimpia opparei. Ihanimpia pumpulei.

Toimii kuin amfe mulla, tulee keskittynyt & energinen olo. Kohoaa mieliala tuntuvasti ja tekee mieli olla sosiaalinen.
Nuokkuja mun on vaikeeta tavoittaa, enemmänkin se on sellanen zen, mieli on kirkas ja terävä, havainnoiva ja valpas.
Isommin (nuokku-) dousseil vaan tosi epämiellyttävä ja.. noh, nukuttava oikeestaan.

10mg on helposti sillä rajalla onko överi vai viel hyvissä.. Stydii kamaa todellakin. Ja tosiaan 3mg jo toimii mielialaa kohottavasti ja jaksaa keskittyä.

Helposti preferoin myy-agonisteja, mut oksikodoni on tähän jännä poikkeus ensisijaisena kappa-agonistina. (Joskin mulle on yhä mysteeri missä määrin tää/metaboliastaffit todella on myy agonisteja).

**

Sienet ja opiaatit.. On se kyl aika kokemisen arvoinen, liidellä hengen ja kuoleman rajalla valovuosien ytimissä ja sulaa ikuisuuteen.
Mitä sit jäi sellasesta käteen.. et tahdon tuntea kun mä kuolen.
Otatko IV vai nieltynä, ja jos nieltynä niin murskattuna vai ihan depottina? Depottinahan vaikutus aika stimuloiva, samoin yleisestikin pienillä (alle 40mg) annoksilla.

Härregyyd kun olisikin tuollainen toleranssi oppareihin, että 3mg oksikodonia riittäisi... :shock: Sitähän vetelisi yhdellä 40mg kontilla 13 annosta. Jonkun pitäisi kehittää toleranssinalennuspilleri.
Cogito, ergo sum

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2016, 11:50

Ihan pureskeltuna ottanut.

On toi välil snadi rasitekin et niin herkkä opiaateil..
Oksikodonissa sen selkeiten huomannut, et parikin milliä 'liikaa', niin ei o enää kovinkaan miellyttävä.
Toisinkuin mopossa, se 'liika' ei vajota nuokkutilaan, vaan tulee jotenkin päähän käsittämättömän hirveä yliskarppi härötila, ja noh.. vähänkuin ois ottanut liikaa piriä. Vaikeeta selittää.
Keep it unreal.

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Sun 15 May 2016, 12:09

Juu siis tottakai voin suositella, siks tossa oli toi -> :mrgreen: ;) perässä. Enpä ollu testannu ennen tota oxyn, sienien ja hatsin kokonaisuutta. Lammen rannalla grillaillessa kahden kaverin kanssa, oxya joku 60mg murskattuna jauhoks, sieniä reilu pari grammaa ja muutamat hatsit jointista, hoh hoijaa sitä naurun määrää. Mukavinta oli kun kaatu istualtaan selälteen nurmikolle niin uppoutus semmoseen euforiseen sienimaailmaan, pitää ehdottomasti ottaa toiste. ehkä pientä off-topic höpinää. Viellä semmonen kysymys että tuleeko kellekkään muulle seuraavana päivänä kun on oxyjä nauttinut niin masennusta? Mulle tulee aina! Ei vaan niinku mikää nappaa, ei paljon sienien afterglowta ollu näkyvissä. Harmittava puoli oxyissä, mutta aika harvoin tulee otettua. Kait se on sitä kun on niin hyvä olo, ni sitten ei seuraan päivän mikää tunnu miltään. Ja tohon oxyn hintaan, niin 20mg tabletti/5e.

edit: oli muuten ihan hyvä että kolmas kaveri oli selvinpäin, tossa oli alla pregabaliinia, viskiä ja olutta. Noita tipahtamisia kovissa jarruissa kombotettuna buustereiden kanssa on kyllä varmaan joku parisenkymmentä, että oot tyyliin istunu tietokoneella ja heräät 5 tunnin päästä siihen, että pää roikkuu melkeen vatsassa kiinni ja oot kuolannu koko paidan märäksi ja niskat on niin jumissa että pitää nostaa kädellä/käsillä pää pystyyn. Not cool :roll:

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 15 May 2016, 12:41

tRip wrote:Täh, Huiko, kamoon, ootko tosissas. Oksikodoni. . ee per hoo? hohoo per öö.
Sit varmaan kandeis harkita jotain buprea. Sitä saa suht edullisesti, ja vaikuttais suhteellisen kauan :roll:

Nojoo, mä oon vaan hyvin hyvin hämilläni, ei nyt kukaan kelaa kuosia noin taloudellisesti :mrgreen:

Kyl nyt oksikodoni saa must hyvin maksaaki (niinkun hyvät huumeet ylipäänsä), skaala on sieltä 25centistä-euroon per milli.
Vaikeet sanoo mitä se sit tekee per timma, mulla kun doussit on siinä 3-10mg :P ja usein toimii sen 5-8h.
:shock: No, niinpä. SULLA toimii annokset jotka ei toimisi kenelläkään muulla ellei omaa jotain hypermetaboliaelimistöä. Kyllä sitä nyt vaan kelailee aika tavalla hintaa kun mun yks käyttöannokseni on sun kuukauden stääshis. :roll:

Bupressa on se kattovaikutus, enkä välitä juosta jalat ruvella millin perässä että saisin itteni kuntoon. Mieti nyt vähän ennen ku alat huutelemaan, jooko? Minkään ei pidä maksaa liikaa! Tuntuu että useimmalla on mopo karannut käsistä. (<-Äläkä ala hymyilemään vertauksesta tässä yhteydessä! :left: :mrgreen: ) Maksa sinä siitä jos olet kerran valmis. Mä otan lähinnä järkevään hintaan. :right:

Noh, siinä ollaan samaa mieltä että miellyttävä on. 8)

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 15 May 2016, 15:28

Tulee jäätävä masennus varsinkin isommilla doseilla ja jos edes kaksi päivää putkeen. Sama heroiinin kanssa.
Cogito, ergo sum

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2016, 18:38

Kyl se must sama bout kaikilla opiaateilla, et jonkinasteinen alakulo/masennus seuraa?
&laskut on aika suorassa yhteydessä vaikutuksiin. Ja oksikodoni vaikuttaa melko selkeesti mielialaa kohentavasti.

Tosin harvemmin huomaan yhden käyttökerran jälkeen mitään, paitsi oksikodonin kohdalla vähän jää uupumaan minkäänlainen afterglow.

Oksikodonin luonne on vähän sellanen, et sen vaikutus on melko jyrkkä, siks melkein ainoita opparei mistä huomaan selkesti kun vaikutus lakkaa.
Huiko wrote:Maksa sinä siitä jos olet kerran valmis. Mä otan lähinnä järkevään hintaan. :right:
No heh eh.
Tarkotus ei ollut pottuilla.. Vähäsen ehkä^
Mä vaan sitä tarkoitin omal kohdallani vaikutuksen laatu on ensisijaista, kesto yms vaan on osa aineen luonnetta, siitä oikeen sovi nurista, kuin myös hinnastakaan, koska se nyt on mitä on. Aina voi äänestää jaloin, ja jättää boistamatta, mut sit pitäs tyytyy kehnompiin aineisiin tms.
Toki jos on vara valita.... .

Joo, jätetääs tää nyt tähän, jooko. :)
Keep it unreal.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 15 May 2016, 20:30

tRip wrote:No heh eh.
Tarkotus ei ollut pottuilla.. Vähäsen ehkä^
Mä vaan sitä tarkoitin omal kohdallani vaikutuksen laatu on ensisijaista, kesto yms vaan on osa aineen luonnetta, siitä oikeen sovi nurista, kuin myös hinnastakaan, koska se nyt on mitä on. Aina voi äänestää jaloin, ja jättää boistamatta, mut sit pitäs tyytyy kehnompiin aineisiin tms.
Toki jos on vara valita.... .

Joo, jätetääs tää nyt tähän, jooko. :)
Joo, eipä mulla tähän mitään tän henkilökohtaisempaa. ;)

Eihän tämä edes ole ainoa hinnalla pilattu. :right: Sehän pilataan maksamalla liikaa. Niinhän se kävi tuolle kannabiksellekin. Jokainen kotikasvattaja on rakastunut omaan tuotoksensa olettaen sen olevan jotain ainutlaatuista ja/tai aikoo rikastua, ja hinta on sen mukainen. :roll: Ei vähittäiskauppiaana vaan rikastu. IKINÄ.

:D Ja vai pitäisi tyytyä... Pitäisi sun mut tietää? En mä tyydy ikinä. Onneksi on muita täysagonisteja järkevään hintaan kun vähän viitsii paneutua asioihin. 8)

Piis & Laav :cheers:

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sun 15 May 2016, 20:57

tRip wrote:Kyl se must sama bout kaikilla opiaateilla, et jonkinasteinen alakulo/masennus seuraa?
&laskut on aika suorassa yhteydessä vaikutuksiin. Ja oksikodoni vaikuttaa melko selkeesti mielialaa kohentavasti.

Tosin harvemmin huomaan yhden käyttökerran jälkeen mitään, paitsi oksikodonin kohdalla vähän jää uupumaan minkäänlainen afterglow.

Oksikodonin luonne on vähän sellanen, et sen vaikutus on melko jyrkkä, siks melkein ainoita opparei mistä huomaan selkesti kun vaikutus lakkaa.
Ei bupresta, eikä noista kevyemmistä (tramadoli, kodeiini) kyllä jää mitään. Ei myöskään U-47700, joka on luonteeltaan erittäin oksikodonimainen. Ei fentiksestäkään sellaista masennusta jäänyt edes viikon 24/7 käytön jälkeen.

Kontit ja heroiini, jos menee yli vuorokausi niin jäätävä masennus.
Last edited by Mushru on Sun 15 May 2016, 22:30, edited 1 time in total.
Reason: Muokkasin quotee. Koitetaan lainata vaan kohta mihin viittaa, ettei tuu mahdollisesti quote-torneja tai epäselvyyksiä..! Ihan pelkästään selkeyden takia. :)
Cogito, ergo sum

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 15 May 2016, 21:20

Blackened wrote: Kontit ja heroiini, jos menee yli vuorokausi niin jäätävä masennus.
Mihinkähän se sit liittyy..? Interesting.

Voiks se muka olla vaan opiaatin/-oidin voimakkuudesta kiinni?

Sinällään oon jäävi spekuloimaan, kun mulla opa-reflat on pääsääntösesti psyykkisesti tosi iisit, ts. oikeestaan tuntuu olo aika upeelta, jos nyt pientä vitutusta ei lasketa. Fyysisesti sit vähän nihkeempää, ja ehkä henkistä vetämättömyyttä saattaa olla.

Yks on tietty kans, et jos liian pitkään kuuritan, eli jotai yli viikkoa-kahta, niin vaikutus alkaa mennä oikeestaan masentavaks, ja tiedän et ois aika lopettaa, mut siinä vaiheessa jo fyysinen koukku on päässy puremaan, eikä niin mieluusti välttämättä ois lopettamassa.

Ja sit kans.. Masentuneisuus aina palaa.. ennemmin tai myöhemmin. Sinällään tiedä onko se enää opiaateista johtuvaa, osittain varmasti..

Hmm.. Oxy-reflat on kyl aika.. sähäkät. 8) Iskee äkäseen, mut aika pian alkaa helpottaa.

Oksikodonin oon tosiaankin todennut yhdeksi parhaimpia masennukseen. Ehkä tällä on sit joku syy-yhteys.
Pitää tarkkailla kun seuraavan kerran kuuritan.
Keep it unreal.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Thu 19 May 2016, 01:23

Joo aika paljon samoi fiiliksii tosta et mitä pidempään vetää putkeen oppareita, sitä pidemmät ja nihkeemmät post use-depikset, mitkä on eri juttu ku fyysiset viekkarit. Niinku PAWS mut pienemmäl skaalal. Sama omal kohal myös siinä miten vahvaa/vahvoja oppareita on kuurittanut.

Sit toi juttu, etenki oksikodonin kohalla - joka pollen ja kodeiinin kanssa on mun lemppareita - et ku ees jonkun viikon on käyttäny putkeen se vaikutus on sellasta tasapaksua masistelua ja ärsyyntyneisyyttä sen ihanan lämpöisen vaaleanpunaisen pumpulirakkauden sijaaan.

Sit ku reflat ja jälkimasistelut on takanapäin saa taas sen hyvän idean et nyt kelpais oxycottonit..
Come up with your own damn quotes.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 27 May 2016, 19:56

Tuli vain mieleen kun satuin saamaan panacodeja muutaman levyllisen verran, niin että onko oxycontin+panacodi minkään arvoinen kokemus, tai buustaako selkeästi toinen toisiaan tai jotain? :D
Eli onko mitään järkeä ottaa vaikka eroteltuna yks liuska samana päivänä kun nauttii kodonia? vai onko haitallista, että ei missään nimessä kannata, en kyllä siis usko näin, mutta kunhan kyselen, kun en kauheesti oo panacodeja koskaan syöny kuin teininä lähinnä :D

Jos joku vahvistaa että millainen kombo tämä on niin, luultavasti erottelen 10-15kpl ja vedän huikat kun sunnuntaina luultavasti oxya oo jäljellä kuin 80-120mg niin voisi sinä päivänä nauttia sitten litkun päälle :D
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 30 May 2016, 22:21

rufftuff wrote:Tuli vain mieleen kun satuin saamaan panacodeja muutaman levyllisen verran, niin että onko oxycontin+panacodi minkään arvoinen kokemus, tai buustaako selkeästi toinen toisiaan tai jotain? :D
Eli onko mitään järkeä ottaa vaikka eroteltuna yks liuska samana päivänä kun nauttii kodonia? vai onko haitallista, että ei missään nimessä kannata, en kyllä siis usko näin, mutta kunhan kyselen, kun en kauheesti oo panacodeja koskaan syöny kuin teininä lähinnä :D

Jos joku vahvistaa että millainen kombo tämä on niin, luultavasti erottelen 10-15kpl ja vedän huikat kun sunnuntaina luultavasti oxya oo jäljellä kuin 80-120mg niin voisi sinä päivänä nauttia sitten litkun päälle :D
Tuota tuota, en osaa ajatella varsinaisena kombona (varsinkin kun kodeiini ei jostain syystä edes toimi niin kuin pitäisi minulla), mutta mikäli kodeiini ei noillakaan annoksilla aiheuta mitään vittumaisia histamiinireaktioita tms. niin miksi ei. Itse ehkä lähinnä käyttäisin silloin, kun oksikodonia olisi muuten hieman vajariannos niin sitä vajetta paikkaamaan (se tässä ehkä ideana olikin ja ainakin tramadolia olen näin onnistuneesti käyttänyt). Mutta kerropa sitten, toiko mitään mainittavaa lisää kokemukseen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun