Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Don
Lepakko

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by Don » Thu 31 May 2018, 15:33

3,5v mennyt päivittäin about millin verran, joskus vähemmänkin. En koskaan hakenut bupresta oloja, vaan semmoista energiaboostia ekojen kuukausien jälkeen.

Nyt viides päivä ilman eikä mulla ole oikeastaan minkäänlaisia refloja, maha toimii jotakuinkin normaalisti imodiumin avulla ja krampit, säryt, ahdistukset ja ne vitun kylmäkuuma aallot loistavat poissaoloaan kiitos lyrican. Tänään mennyt 750mg ja yks kymppipami. Hyvin pystyy nukkuu ja syömään.

Enemmän tässä huolestuttaa reflojen loppumisen jälkeinen aika. Mutta mulla on todella kova motivaatio päästä tästä kokonaan eroon ja muutenkin elämäntavat muuttuneet aika paljon niistä kuosaus ajoista.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Sun 03 Jun 2018, 17:45

Itellä on noin 1v 2kk takana päivittäistä norspanin käyttöä, noin viikon kestää 40mg laastari IV käytössä, ennen sitä onnettomuuden takia meni lyrica 225mg ja oxycontin 20-50mg per pv. Nuo oxyt kun loppu niin oli pakko hypätä subun selkään koska särky ja vitutus oli ihan omaa lukuaan.
Nyt toivotaan tiistaina parannusta kun olen saamassa tuon terveystalon oc/lyrica lääkityksen tuohon paikalliseen tk;oohon. toivotaan, toivotaan.. Kerrankin tais sattua sellanen TK lääkäri joka ei tuomitse. :up:
Jarrut ne on vittumaisia mut minkäs teet kun on legitti tarve.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 14 Jun 2018, 14:25

Noh irtos TK:sta lyricat onneks, ens maanantaina uusi käynti. Tässä puntaroin uskallanko kysyä norspania itelleni. Kumminki lyricat pitää pahimmat kuumotukset (kipu kuumotus) jne oireet aika hyvin aisoissa mutta kyllä välillä tarvitsisi ihan sitä opioidin tuomaa kivunlievitystä.