Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
doof
Kameleontti

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by doof » Sun 18 Jun 2017, 22:09

substance93 wrote: Tsemppiä ja voimia lopetukseesi! Pidä motivaatio yllä vaikka kuinka paskalta tuntuisi. Kannattaa tosiaan tuossa vaiheessa pistää putki katki ja nopeeta ennen kuin huomaat että mennyt yli vuosi siinä sumussa.
Ei se niin hirvee homma ollukkaan kun luulin, mut annos oli onneksi niin pieni. Töissä pystys käymää imodiumin ja rivatrillin avulla, vaik ei se helppoa todellakaa ollut! Yhen päivän jouduin olee pois töistä muttei viekkarit ollut siihen ainoo syy..

Viekkarit kärsin eikä himoa tähän enää ole, mut tuli eilen silti hommattua puolikas stimulaskujen helpottamiseen. Vauhtia on nyt parin viikon aikana menny useampi gramma eli mulla on mahollisuus vaihtaa buprekoukku stimukoukkuun x ( ja se on jo vähän alkanu. Täytyy miettiä mitä näide nopeiden kanssa nyt sit tekis.

E. Käyttö lisäänty kun tapasi naisen joka oli korvaushoidossa ja samoissa aineissaa oli helppo olla. Suhde meni poikki kun en siinä hallinnut bupren käyttöä

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Mon 19 Jun 2017, 09:23

doof wrote:Viekkarit kärsin eikä himoa tähän enää ole, mut tuli eilen silti hommattua puolikas stimulaskujen helpottamiseen.
Hienoa että oot nyt pystynyt olemaan ilman ja käymään töissä. Tuon puolikkaan käyttämisen jälkeen saattaa olla muutaman päivän hieman nihkeä olo (jos siis taas aiot pitää taukoa sen jälkeen, mikä voisi olla hyvä idea) muttei välttämättä tule sen kummempaa fyysistä oiretta, kun tuota päivittäistä käyttöä oli kuitenkin sen max 3kk. Ja jos et kerran nytkään sänkypotilaana ollut, mutta ei kannata kuitenkaan pelästyä jos jotain pientä oiretta pukkaa päälle.

Näin siis mulla ollut, jos vetänyt muutaman päivän putkia pidemmän tauon jälkeen niin kyllähän ne reflat takas tulee ja nopeeta, muttei (välttämättä) ihan niin pahana. Ja mä sentään kiskoin 4v lähes päivittäin. En puhu muiden puolesta, tämä on vain oma kokemukseni asiasta :)

Varmasti huomasit nyt itse, kuinka nopeasti homma saattaa lähteä lapasesta ja lipsua päivittäiskäyttöön. Ei tarvii tulla kun yks isompi vastoinkäyminen vastaan niin saattaa käydä huonosti. Ymmärrän hyvin tuon suhteen vaikuttaneen asiaan. Onneksi kuitenkin huomasit asian varhaisessa vaiheessa kun lopettaminen oli vielä suht iisiä.

Oon pahoillani että teillä meni poikki. Toivotan kaikkea hyvää jatkoon, ja toivon että pystyt pääsemään taas viihdekäyttöön kiinni, jos niin aiot tehdä. Uskon että tää kokemus opetti, ettei kannata päivittäin alkaa vetämään.
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Sun 02 Jul 2017, 20:25

On tässä ollut pari päivää aivan kammottava olo; pyörryttää, päätä särkee julmetusti, etoo jne. No mittasin kuumeen ja pärähti 38,9C. Se on mulle paljon, kun normaali ruumiinlämpö on sellaiset 35,3C - 35,5C.

Olen ottanut aamupäivällä buprea ja tipahdin aika nätisti. Kysynkin, että onko järkeä/turvallista ottaa buprea jos on reippaasti kuumetta? Opparit kaiketi nostaa ruumiinlämpöä tai ainakin lämmittää.

PS. Kuume ei johdu refloista, sillä olen ollut muutaman kuukauden ilman, ja eilen otin ekan kerran ja tänään toisen.
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Fri 07 Jul 2017, 10:20

15 kuukautta ilman, rämpikää irti tästä skeidasta. En ois uskonu pääseväni irti.

substance93
Psykonautti

Post by substance93 » Fri 07 Jul 2017, 11:08

mentalhell wrote:15 kuukautta ilman, rämpikää irti tästä skeidasta. En ois uskonu pääseväni irti.
Kiitos tästä kommentista, mukava kuulla kuinka pitkälle ihmiset on päässyt! (kiitokset tietty muillekkin ketkä on jaksanu mun avautumisia ja ahdistuksia kuunnella ja tsempata!)

Tälläsia tarinoita lukiessa taas jaksaa painaa eteenpäin vaikka aina välillä tuntuu että vois vaan luovuttaa :) Huomenna 7vkoa ilman. Henkisiä tässä odotellessa... Kyllä mä selviin, ei oo vaihtoehtoja. Perkele en aio taas heittää almost paria kuukautta hukkaan niinkuin viimiset 2 tai 3 kertaa... On tää subu yks saatanan aine kyllä kun ittes tähän koukutat :roll:
~ ja antikristuksii ollaan ihan jokanen ~

welcome to the lonely hearts club

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 07 Jul 2017, 22:59

1vuosi 1kk 2vrk ilman subutexia, okei 2mg olen ottanut tuona aikana :P Ekan kerran tuli tätä imuroitua nenään 2002.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 09 Jul 2017, 19:43

Tähän väliin major grand daddy epic huoh itselleni. Sellaset 4,5 - 5 kk olin alkuvuodesta täysin ilman opioideja - pisin pätkä mitä viimeisen 4 vuoden aikan ollut - on nyt viimeisen kuukauden aikana levinnyt käsiin ja long story short ; ei oo muutamaan viikkoon tarvinnut käyttää herätyskelloa, kun heräämisestä pitää huolen joka-aamuiset reflat. Ei vittu miksi helvetissä mun piti siis vittu ei huoh ähh on niin pettynyt olo itseeni tällä hetkellä.
Come up with your own damn quotes.

Inovix
Apteekki

Post by Inovix » Sat 26 Aug 2017, 03:29

Kai se on tässä yön pikkutunneilla bupren vittumaisesti valvottaessa pakko todeta, että on onnistunut kehittämään itselleen pienen, mutta sitkeän buprekoukun.
Noin 12 vuotta (käytännössä siis mopoajoista tähän päivään) erilaisia huumekokeiluja ja tietysti bupreriippuvaisten kavereiden seurassa hengaamista ja tän kaman kyseenalaistamista:
Pidempiä ja lyhyempiä pätkiä olen eri substansseihin rakastunut ja niihin kyllästynyt. Pirikoukku vapaalla ja työn ohessa, kahvin narkkkaus ja röökin poltto, suht paha bentsokoukku on/off tyyppisesti, vahvojen "luxus"-opioidien satunnainen nautiskelu, typerryttävän vahvan kannabiksen päivittäinen ja jatkuva hiisaaminen ja muu yleinen aivan käsittämättömän vahva päihdehakuisuuteni ja silti en ole kun kerran ~6 vuotta sitten testannut jonkun hyvin toimineen linkun teksiä ja pistänyt Ö-mappiin. Kunnes....

Nyt on mentävä 'nukkumaan', että huomenna 'jaksaa' tehdä töitä. Tarina jatkuu, mutta sen mä sanon, että tää subun valvottava ominaisuus on AIVAN saatanan perseestä tässä vaiheessa kun annos on jo hyvin pieni, mutta aamulla babylon kutsuu.

Vittu, että voi ihminen olla tyhmä.

—inofiksu

doof
Kameleontti

Post by doof » Thu 11 Jan 2018, 21:28

Taas alkanut käyttö ja todenteolla harmittaa kun en ole saanut pidettyä haluja kurissa.. jos tästä 0.5-1.5mg/päivä nokittelusta tiputtaisi 0.5mg/PV ja siitä nolliin, niin mitä on luvassa? Tänään aamupäivällä olo oli kylmä, sit kuuma ja hikinen kunnes sain 0.5 nokitettua. Pääsi lääke loppumaan ja sai huomata ja tajuta ettei ole tän arvosta.
Tosi vaikea lopettaa kun on suhteessa jossa molemmat käyttää ja tuntuu ettei toinen kestä katsellessa mun reflamurjotusta..yksin oli eri asia, sai murjottaa eikä tarvinnut piitata kuin itsestä

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 12 Jan 2018, 02:52

Kyl puolel millil saa pahimmat reflat pidettyä poissa. Itel ainaki sillo aikanaa ni vittuimaiset olot pysy pois jos aamul veti puol milliä. Kyllähän se "vajareiks" jää mutta....asiansa ajaa
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

laihalohtu
Karvakuono

Post by laihalohtu » Tue 23 Jan 2018, 09:06

Tuli sitä tollanen vuos tossa taas käytettyä.
Nyt himmaillut/lopettanut kokonaan.

Mutta miksi siitä tulee niin paha olo? Pahoinvointi alko tossa jossain vaiheessa, kun subua oli nauttinut n. puol vuotta putkeen. Ennenkin ollut pidemmässä koukussa (n. 3 v), eikä silloin tullut kertaakaan pahoinvointia. Tuli vedettyä vielä hihaan päivittäin ja about kymmenkertaisia annoksia päivässä nykyisiin nokkiin verrattuna. Ei lentäny laatotusta ekoillakaan kerroilla, ei mitään.

Nykyään alkaa jostain syystä tota pahoinvointia pukkaa. Lopetin SNRI-lääkityksen kesken subun vedon ja musta tuntuu, että se pahoinvointi lisäänty about samaan aikaan. En oo kyllä varma johtuuko siitä, saattaa olla harhakäsitys.

Tsemppiä lopetukseen kaikille.

Isha
Psykonautti

Post by Isha » Wed 31 Jan 2018, 14:04

Kellään kokemusta noista Actaviksen oransseista 8mg bupreista?

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Thu 01 Mar 2018, 07:21

Nonniinn... Huomenta Vaulttilaisille.

Koin jo velvollisuudentuntoa ja ikävää tätä mestaa kohden. Mutta poissa pysyminen on ollut tietoinen valinta.
Mutta tänään on eräänlainen merkkipäivä, milestone , saavutus..jnejne.,
nimittäin opioidintonta elämää tänään takana 1v & 6kk.

Se irtaantuminen ei ollut mikään olankohautuksella sivuutus, mutta siitä myöhemmin enemmän miukäli jollaine kinnostusta on.

Tästä pikainen läpileikkaus kuvilla kerrottuna

Image
Image

http://psyvault.net/viewtopic.php?p=210722#p210722
http://psyvault.net/viewtopic.php?p=113382#p113382

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja sitten silmiini osui tällainen postaus (anteeksi txt-muuri):

"Moro! Kuulostaa melko samanlaiselta tuo käyttöhistoriasi jollain tapaa pääpiirteittäin kuin itselläni, mitä nyt tuosta sain käsitystä. Eli ei mennyt kaikkien odotuksien mukaan se viikonloppuinen rentoutuminen. :D :D

Toivon, että tämän palstan lukijat ymmärtäisivät, että minkälainen myrkky on kyseessä. Kaikista pahimmalta tuntuu toivottomuus sen asian suhteen, että tästä ei tule henkisellä tasolla koskaan pääsemään 100% eroon. Tai, niin oletan. Oletko mitä mieltä tuosta?

Elämääni en kadu, mutta kun huomaa ja joutuu nöyrtymään valkoisen nappulan edessä vuodesta toiseen.. te ketkä tässä tilanteessa ette ole, niin kelatkaa näitä sanoja mitä luette edes kerran aivoissanne. Nyt oon ainakin toistaiseksi omalla päihdekuntouttajien suut loksauttavan "huonoa" eroon pääsemistä toteuttanu, ja käyttäny eri huumeita satunnaisesti ns. Taluttamalla sitä, ei päinvastoin. Lukekaa loppuun, nii täs o asiaaki ehkä joillekkin (?)

Kun 2-3 palloa menee päivässä, eikä kukaan edes huomaa, että olet ottanut mitään. Sellainen on sit arkee. Jees. I love drugs, mutta älkää ihastuko tiettyyn substanssiin liikaa. Siit tulee pidemmän päälle harmia, jokaiselle. Tai en tunne ketää subun "viihdekäyttäjää" niistä ketkä on yli 5v kiskonut. Ei yhdelläkään ole se, joillain jopa vuosia jatkunut perjantain odottelu ja vklp kuosailu jäänyt siihen, jos on aina sama, eli bupre kyseessä. Se ei kato mielenlujuutta eikä mielenheikkoutta että on jumissa samas rattaas, mut vaatii vitullisia ponnisteluja erityisesti henkisesti päästä eroon, vaikkei lopettaisi suoraan, vaan hitaasti asteittain, JA VIELÄ KÄYTTÄMÄLLÄ MUITA DOUPPEI SATUNNAISESTI! Eli tärkeimpänä oppia käsittelemään ns "normilaiffin" kitkeryydet kaikkine paskoineen, ja joskus jopa iloineen, ilman subua. Se on vaikeinta, ja en oo enää vuosiin nauttinu täst skeidast, mikä oli ekat vuodet aivan vitun kuningashommaa. Ei siin koukutukkaa välttämättä monee vuoteen.. siks sitä pentuna aatteli, et noh, pystyin olee kuukauden eros vaik pari vuotta vetäny säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta jos päivittäin... Sit tuliki yhtäkkiä yli vuoden putkia, joissa ei tuntiakaan selvinpäin. Kaikista hauskinta oli viel joskus, kun olin saatanan ylpeä, että mun annokset on 6x isompia ku niiden, joista ei oo edes työelämään. Aika terve asia, josta olla ylpeä. Olin 14kk ottanu joka päivä 8-24mg subua, 450-2100mg lyricaa ja sekalaiset bentsot päälle. Toi siis sellane abaut keskiarvo, välil aina loppu pregba tai bentsot, muttei yhtä aikaa :D Noh. Oon kyl helvetin isokokoinenkin, pointti siis se, että on aika yleistä tuolla radalla että porukka lesoo noil määrillä. Se on sillain sickiä ku siin vertaillaa, että kenelle oma henki merkkaa vähiten ja jos posse pitää hauskaa nii ne o amatöörei ku ei oo pumpus 8mg bupree tai jotkut on muka liian pienet viivat yms.

Suosittelen omatoimisille lopettajille ajottaisia dissosiatiivikäyttöjä, kun on ensin asteittain vähentänyt subun 0-2mg/vrk ilman huijaamista. Huijaamisel tarkotan sitä, että on hampaat irvessä erossa bupresta ja syö lyricoita, bentsoja ja tramaleita viikon tai kaks sillälailla, että tolet on laskenu ja on iisi jatkaa.. ennemmin kun että huijaa, laskee mielummin subudosea 60-80%/vrk, ei välttämättä 0mg/vrk kaikille..henkisestä hyvinvoinnista riippuen se, että mil aikavälillä laskee. Mut taas tietyt dissosiatiivit jeesannu mul ainaki naurettavan paljon.

Olen jo parissa postauksessa antanut niinsanottuja neuvoja. Olen lurkannut täällä foorumilla varmaan kymmenen vuotta, jos vuosiluvut paikkaansa pitävät :D anywayz, kauan kuitenkin, ja tajunnut, että tämä kyseinen foorumi on monille nuorille ja vanhoille joko jonkinlaisen päihdevalaistuksen, uhma-iän, äidin lääkekaapin sisällön tarkastuksen tai vaan yleisten kiinnostustenkohteiden vuoksi muodostunut melkeinpä top1 tietopankiksi/keskustelualueeksi. Koen siis, että tänne buprekeskusteluun vaaroista ja liiallisen käytön aiheuttamista ongelmista puhuminen voi olla ihan hyväkin juttu! Ajatellaan kuitenkin kuinka moni ajautuu joka vuosi väärille urille, vaikka huumeiden käyttötarkoitus ei minun maailmankatsomuksessani ole se, että jonkun lääkkeen tai vastaavan vaikutuksen alaisena tulisi olla joka päivä ja hetki

Subu on aineena aika skeidaa, verrattuna vaikka oksikodoniin, heroiiniin, oksimorfoniin, (Ei taida olla Suomes vieläkään) fentanyyliin ja tiettyihin tutkarifentoihin ja erinäisiin muihin tutkareihin. Opiaatteja, jotka ovat siis vitun hyviä. Tota listaa vois jatkaa pitkään varmaan jos en ois näin linkussa. :) Mutta subu on mun mielestä kohtuuhintaista perus viihdekäyttäjälle. Asut missä vaan nii etköhän sä siihe rahat löydä mistä vaan. Toleranssi nousee kyllä suht nopeasti, mutta näkisin täysagonistit pahempana tolennostattajana ainakin henkilökohtaisella tasolla. Ja se, että subua täällä Suomessa jostain syystä on tarjolla aivan vitusti. Vaikka sitä jää kiinni joka tulliin kokoajan kymmenien tuhansien lasteja, hinnat ovat melkolailla stabiilit. Nojoo, kyl se kalliiks tulis perus katuhinnoilla, jos käytät esim 8-12v ja maksaisit sen 45-65e kpl. Kyllä sä tos vaihees jo keinot keksit ja linkkis kehität tosin. #kokemustaon

Tässä tapauksessa porttiteoria toteutuu, kun paikallinen weedmänisi on useasti myös osa-aikainen buprejuhta. Ei tietenkään aina, mutta tunnen paljon porukkaa, jotka koukuttuvat erittäin salakavalasti nuorella iällä puolivahingossa subuun. Joka on siis paskaa huumetta joka levelil, blokkaa hyvät opparit, nostaa sellaisen tolen, jota ei voi verrata muihin. Koska vaik sul ois vitun kovat konttitolet, puhun nyt siis vitun kovista, nii kyl sul se 8x 80mg toimii jokatapaukses. Sit laitetaa samanlainen narkkihirmu, joka diggailee subusta.. sille laitetaa 36mg, ni siit tulee vaa normaali, vaik päiväannos ois 8-16mg. Ja tuo antagonismi vie ilon monesta asiasta myös tiettyjen aineiden kombotusmahdollisuuksien puuttuvuuden vuoksi.. senhä ny tietääki kaikki

Okei, noi loput tos oli puoliks huulta. Se foorumiaktiivi Petri(xx) joku numerosarja, vaikuttaa erittäin pätevältä kaverilta, joka osaisi sanoa varmasti mihin perustuu tuo buprenorfiinin ns. raja, jolloin se määrä ei vaikuta enään millään lailla.

Itse olen vähemmän tiedemies, mutta muistoissani on sellainen juttu, että kun määrä menee yli 4mg / vrk, vaikutus on sama, otatko 4 vai 16. Tässä vaiheessa kyse on henkisestä riippuvuudesta, jos asian tiedostaa, mutta vedot on tehtävä hinnasta sekä asian tiedostamisesta

Syy siihen, että vaikutan jonkun sortin moralistilta, on tällä kertaa A-PVP. Toivon, että tuo Petri6 (sehän se nro oli) vastaa tähän kysymykseeni. Todellinen ammattilainen alallaan, tai harrastajana. Hah hah. Propsit sulle siis.

LOPUKSI!!!!
Jos joku kaipaa apua Subutexin lopettamiseen, niin minusta saa vertaistukea. Se ei ole helppo juttu, varsinkaan olla tekemättä vaihtoa toisen TIETYN päihteen orjaksi. En usko, että oon yksin tän asian kans, eli mul on omakohtaisia ideoita ja kokemuksia tätä asiaa koskien, ja tehnyt niin paljon väärin matkalla eroon tästä paskasta, että osaan ainakin kertoa mitä EI kannata tehdä eroon pyrkiessään. Asteittain, asteittain.. päämäärä ja asteittainen, omaa tahtia henkisen hyvinvoinnin kautta eroon. Testatkaa joku ongelmainen joka ny lukee ja samaistuu johonkin :) Jos joskus käytte päihdekuntoutuksessa, niin ainaki itteäni vituttaa joka hoitopaikas se, että kuntouttajilla on harvoin päihdetaustaa. Alkoholistiparantoloissa usein on alkoholisteja ohjaajatkin, mutta huumekuntoutuksis ainoo tuki, mitä jääräpää niin kuin minä jaksaa kuunnella, on NA-ryhmä... ja siel pitäs olla KOKONAAN EROSSA kaikista päihteistä. NOT for me bro. Takaan, että on helppo hengittää kun ei tarvi miettiä subua 24/7 ja kaikki menot ja tulot perustuu bupreen. Mut tiiätte, tuol hoidos vaan toivoo et joku ymmärtää samat asiat ja osaisi olla tukena. Tää auttaa mua, tää pelkkä tekstinkirjoitus ja avautuminen, saatika se, jos joku ottaa koodii ja päästää purkaa vyyhtii puolintoisin

Ja pari subuun ratkennutta tyyppiä tälle samaiselle sivulle nr70, älkää olko liian ankaria vaikka pettyykin rankasti kun ottaa vedot tauon jälkeen. Kirjottakaa mulle jos jaksatte, en esitä mitään parempaa tai viisaampaa tai mitää. Käytän huumeita ja diggaan niistä, mutta jaetaan yhteinen ongelma, so we know dis shit..

Hei, poistakaa mun jorinat jos ei kuulu tänne nää tälläset. Edelleen, I'm new in town baby"

-kuppi

Image

Etenkin tekstin loppupätkä,
"
LOPUKSI!!!!
Jos joku kaipaa apua Subutexin lopettamiseen, niin minusta saa vertaistukea. Se ei ole helppo juttu, varsinkaan olla tekemättä vaihtoa toisen TIETYN päihteen orjaksi. En usko, että oon yksin tän asian kans, eli mul on omakohtaisia ideoita ja kokemuksia tätä asiaa koskien, ja tehnyt niin paljon väärin matkalla eroon tästä paskasta, että osaan ainakin kertoa mitä EI kannata tehdä eroon pyrkiessään. Asteittain, asteittain.. päämäärä ja asteittainen, omaa tahtia henkisen hyvinvoinnin kautta eroon. Testatkaa joku ongelmainen joka ny lukee ja samaistuu johonkin :) Jos joskus käytte päihdekuntoutuksessa, niin ainaki itteäni vituttaa joka hoitopaikas se, että kuntouttajilla on harvoin päihdetaustaa. Alkoholistiparantoloissa usein on alkoholisteja ohjaajatkin, mutta huumekuntoutuksis ainoo tuki, mitä jääräpää niin kuin minä jaksaa kuunnella, on NA-ryhmä... ja siel pitäs olla KOKONAAN EROSSA kaikista päihteistä. NOT for me bro. Takaan, että on helppo hengittää kun ei tarvi miettiä subua 24/7 ja kaikki menot ja tulot perustuu bupreen. Mut tiiätte, tuol hoidos vaan toivoo et joku ymmärtää samat asiat ja osaisi olla tukena. Tää auttaa mua, tää pelkkä tekstinkirjoitus ja avautuminen, saatika se, jos joku ottaa koodii ja päästää purkaa vyyhtii puolintoisin

Ja pari subuun ratkennutta tyyppiä tälle samaiselle sivulle nr70, älkää olko liian ankaria vaikka pettyykin rankasti kun ottaa vedot tauon jälkeen. Kirjottakaa mulle jos jaksatte, en esitä mitään parempaa tai viisaampaa tai mitää. Käytän huumeita ja diggaan niistä, mutta jaetaan yhteinen ongelma, so we know dis shit.. "

Tässä vielä linki postaukseen: http://psyvault.net/viewtopic.php?p=216670#p216670

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nyt voisin jo uskoa itsestäni olevan vertaistueksi, viestittelykaveriksi, tms.. Aiemminkin kyllä yritin, mutta pää olisi pitänyt olla "selkee" ennenkuin paljon löytyy resursseja muille. Vaikkakin toisten kokemuksista saa hyvcää näkövinkkeliä myös.

Päivä kerrallaan... => => =>
When weird turns into pro, pro turns into weird.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Mon 19 Mar 2018, 02:11

Saatana tuli kännissä otettua pari milliä subua ja seulat perjantaina. Kauan näkyy kusessa?

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Mon 19 Mar 2018, 13:03

JOHNSSON wrote:
Mon 19 Mar 2018, 02:11
Saatana tuli kännissä otettua pari milliä subua ja seulat perjantaina. Kauan näkyy kusessa?
Yksittäinen käyttökerta?

Aika kahden vaiheilla, saattaa näkyä mutta anna laimea näyte niin voit päästä läpi. Eli käy kusella pari kertaa ennen seulaa.

Ite joskus kun käytin yksittäisiä kertoja annoin viikon sisään käytöstä seulan ja puhtaina meni aina läpi. Säännöllinen käyttö voi sit näkyä pari viikkoa.
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Wed 21 Mar 2018, 16:04

JOHNSSON wrote:
Mon 19 Mar 2018, 02:11
Kai se pitkälti ihmisestä on kiinni.
Itse kun en aktiivisesti enää käyttänyt, niin perjantaina(sin) otetu näkyi hailakkaana vielä maanantaina. Ilman mitään poppakonsteja .

hitmanni
Tuppisuu

Post by hitmanni » Thu 22 Mar 2018, 11:21

Itse törmäsin joskus vuosia sitte erittäin pieneen tablettiin joka oli buprenorfiinivalmiste. Siis "kadulta" ostin. Sanottiin että on joku "mikro-subu". Tietääkö kukaan mikä tämän valmisteen kauppanimi voisi olla ja vieläkö niitä valmistetaan?

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Thu 22 Mar 2018, 16:27

hitmanni wrote:
Thu 22 Mar 2018, 11:21
Itse törmäsin joskus vuosia sitte erittäin pieneen tablettiin joka oli buprenorfiinivalmiste. Siis "kadulta" ostin. Sanottiin että on joku "mikro-subu". Tietääkö kukaan mikä tämän valmisteen kauppanimi voisi olla ja vieläkö niitä valmistetaan?
"Kakkosen xone???"

hitmanni
Tuppisuu

Post by hitmanni » Fri 23 Mar 2018, 11:24

Vortex wrote:
Thu 22 Mar 2018, 16:27
hitmanni wrote:
"Kakkosen xone???"
Ei ollu Xonea. Siis se oli 8 mg tabletti mutta tosi pieni ja täysin pyöreä ilman mitään merkintöjä tabletissa. Noin puolet pienempi vielä mitä kakkosen Xone mutta 8 mg tabletti.

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Fri 23 Mar 2018, 15:35

hitmanni wrote:
Fri 23 Mar 2018, 11:24
Vortex wrote:
hitmanni wrote:
"Kakkosen xone???"
Ei ollu Xonea. Siis se oli 8 mg tabletti mutta tosi pieni ja täysin pyöreä ilman mitään merkintöjä tabletissa. Noin puolet pienempi vielä mitä kakkosen Xone mutta 8 mg tabletti.
Joo nuo oli niitä "mini-subuja". En tiedä valmisteen nimeä, mutta niitä liikkui etenkin PK-seudulla joskus lähemmäs 10v sitten.

Siis sellainen valkoinen pyöreä todella pieni tabletti(jotain 10mg diapamin kokoisia), jossa oli 8mg/tabletti. En muista merkinnöistä enää kun niin kauan aikaa ja ihan muutama tuli vaan ostettua. Mutta oli sitä ihteään ja tuntui että se 8mg siinä kyllä oli. Eli ihan toimivia.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 30 Mar 2018, 08:34

Kaveri alkoi panikoimaan ja kysyi multa, mutta en osaa vastata joten kysyn täällä.
Hän otti puol milliä xonea iv:nä ja viikon päästä seulat, mahtaako näkyy? Ei kai noin pieni määrä niin kauaa näy. Kiitos avusta jo etukäteen.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Fri 30 Mar 2018, 10:34

Tuskin näkyy.

Mut aina kantsii tehä vesikuset jos on noin käynyt.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Fri 30 Mar 2018, 15:12

LeFairylette wrote:
Fri 30 Mar 2018, 08:34
Kaveri alkoi panikoimaan ja kysyi multa, mutta en osaa vastata joten kysyn täällä.
Hän otti puol milliä xonea iv:nä ja viikon päästä seulat, mahtaako näkyy? Ei kai noin pieni määrä niin kauaa näy. Kiitos avusta jo etukäteen.
Ei nävy.

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 30 Mar 2018, 19:51

Koitan rauhotella tuota. Heikko hetki ja tyrkyttäjä ei oo hyvä.

hitmanni
Tuppisuu

Post by hitmanni » Wed 11 Apr 2018, 14:49

Thatspecialsomeone wrote:
Fri 23 Mar 2018, 15:35
hitmanni wrote:
Fri 23 Mar 2018, 11:24
Vortex wrote:

"Kakkosen xone???"
Joo nuo oli niitä "mini-subuja". En tiedä valmisteen nimeä, mutta niitä liikkui etenkin PK-seudulla joskus lähemmäs 10v sitten.

Siis sellainen valkoinen pyöreä todella pieni tabletti(jotain 10mg diapamin kokoisia), jossa oli 8mg/tabletti. En muista merkinnöistä enää kun niin kauan aikaa ja ihan muutama tuli vaan ostettua. Mutta oli sitä ihteään ja tuntui että se 8mg siinä kyllä oli. Eli ihan toimivia.
Juurikin näin. Siitä on tosiaan joku ehkä 8-10 vuotta ku niihin täälä Lapisa törmäsin kaverin kautta. Oli erittäin hankala annostella semmonen hyvä palanen ku nii pieni pilleri ja 8 mg. SIlloin ei vielä tullu käytettyä buprea säännöllisesti ja oli toleranssi matala...

Don
Lepakko

Post by Don » Mon 28 May 2018, 16:07

Onks täällä muita bupren lopettajia? Toka päivä vikoista vedoista ja olo suht. ok, maha kuralla mutta kävin hakemas imodiumia niin luulis jeesaavan. Just heitin huiviin 900mg gabapentiinia ja 10mg pamin. Näillä lähtee ne kolotukset ja ahdistukset hyvin, pystyy hoitaa arkijutut ja syömään ja nukkumaan.

Pahin vaihe on varmaan siinä 5-8 päivän kohdilla, kun bupre on poistunut kokonaan kehosta, sit pitäisi helpottaa pikkuhiljaa. Oon niin vitun kyllästynyt tähän narkkaamiseen enkä ole vuoteen mitään edes vetänyt subun lisäksi. Haluis jo alkaa tekeen elämällään jotain järkevää ja suunnitella asioita pitkällä tähtäimellä. Bupre tekee niin välinpitämättömäksi työnarkkariksi, millään ulkopuolisella ole mitään väliä siinä. Vittu en ole kolmeen vuoteen käyny ees ulkomailla, koska reflat.

Joskus aikasemmin oisin vetänyt nyt kunnon kuosit pirillä, bentsoilla, lyricalla ja pilvellä... yhtää juhlaa, mut ei mitään järkeä kuitenkaan. Täs pitää opetella elää selvinpäin eikä vaihtaa doupista toiseen. Ja aina menny noi lopulta vituiksi. Nyt minimaaliset avut, ihan vaan sen verran että pysyy jotekin kunnossa. Varmaan ainoa asia mitä kadun omas elämässäni oli bupren vetämisen aloitus.

Odotan sitä päivää, kun voi herää virkeenä ja täynnä energiaa tehdä juttuja ja mennä minne vaan haluu ilman subua. Niinkuin silloin ennen. Kai sitä vaan aikuistuu tässä ja muutenkin tää douppaus on mun osalta niin nähty. Ne alkuvuodet oli kyl vitun makeita ja hyvii muistoja sieltä kun homma pysy hanskas eikä näistä jarruista tienny silloin vielä.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 29 May 2018, 15:45

No me jo tossa laitettiinki sunkans jo viestiä mut lopetushan täälläkin on menossa. 2,5 kk ollut kuivilla lukuunottamatta muutamaa 1-2pv bubre kertaa ja sit on ollu joitakin konttikertoja. Tos bubres on se et jos sen on lopettanu ni sitä ei missään tapauksessa kannata ottaa edes yhtä päivää se kusee kupolin ja kropan saman tien ihan huolella moneks päiväks. Sen joutunu ite kans henk koht todistamaa et yhest kerrast sit on 5-6 päivää tosi kelju fiilis. Mut sit ku oon ottanu kontteja ni niistäkin käyny niin, että kun ollu jo niin pitkän aikaa kuivilla muuten et olo on normalisoitunu hyväks. Ni edes konttikuosit ei enää anna oikee yhtää mitää... Tulee vaa ajatus et tätäkö tää nyt sit on ollu ? Tän takiako mä maksan itteni ihan kipeeks yhist notkuist.. Sit kuitenki pitäny vetää pari päivää. Pahin putki tän 2,5kk aikana on 3päivänä konttia 5 päivän sisään ja vittu siitä jo tulee paskat olot. ja ton oon toistanu vissii 2 tai kolme kertaa. Tosin ne nyt ei kestäkkä ku 2 päivää ja kolmantena päivänä on jo taas ihan normaali oma itsensä...

Mutta joo. reilu vuoden aikana 3 kertaa oon itteni vetäny kuiville kunnon retkahdus putkista. Eka oli ku oli 4 vuotta vedetty subua. Toka oli ku oli vedetty 4kk subua. ja kolmas eli tää vika kerta oli kun oli vedetty 2kk-3kk subua. Ja nyt must tuntuu vasta et vittu tää taitaa nyt alkaa kantaa hedelmää. Niin monta kertaa mokannu ja niin monta kertaa ollu kipeenä vaikkei olis halunnu edes vetää mut aivoissa demoni päättänyt sit et nyt kyl muuten vedetään. Ja sit on oltu paskana monia kertoja. Mul on kestänyt yli vuosi tajuta sairastavani päihdesairautta. Ja oon alkanu tekee nyt paljon sellasia asioita mitä ennen en oo tajunnu tehdä / nähnyt edes tarpeellisiks. Mut jos mä haluan tästä parantua mun on tehtänä sen eteen töitä.

ja DON. Jätkä selvii! Laita mulle viestiä laitoin mun numeron sun privaan. Jutellaan siel enemmän. Ja kaikille muillekki tsemppiä.

ps:. Tää on just se yksi niistä viikoista kun otin 3 päivänä kontteja ja nyt mä kärvistelen niitten oloja täs kotona koneella 24h vikasta annoksesta. Kävin mä lenkillä ja on tullu syötyy hyvin. Mitää apuja en oo tarvinnu. Enkä jaksa edes ottaa ehkä illaks rivan... Ku oon muuten jo terve kun subusta kuivilla jo 2,5kk. Ni selviin kyl. Mut vittu enemmän se on tuola korvien välissä et pitiki ottaa niitä kontteja. Saatanan saatana. Opiks on kuitenkin otettu ja kirjottelen fiiliksiä tänne sit vaikka torstaina kun nää kontit ei enää paina mieltä alas.

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Tue 29 May 2018, 21:51

Don wrote:
Mon 28 May 2018, 16:07
Onks täällä muita bupren lopettajia? Toka päivä vikoista vedoista ja olo suht. ok, maha kuralla mutta kävin hakemas imodiumia niin luulis jeesaavan. Just heitin huiviin 900mg gabapentiinia ja 10mg pamin. Näillä lähtee ne kolotukset ja ahdistukset hyvin, pystyy hoitaa arkijutut ja syömään ja nukkumaan.

Pahin vaihe on varmaan siinä 5-8 päivän kohdilla, kun bupre on poistunut kokonaan kehosta, sit pitäisi helpottaa pikkuhiljaa. Oon niin vitun kyllästynyt tähän narkkaamiseen enkä ole vuoteen mitään edes vetänyt subun lisäksi. Haluis jo alkaa tekeen elämällään jotain järkevää ja suunnitella asioita pitkällä tähtäimellä. Bupre tekee niin välinpitämättömäksi työnarkkariksi, millään ulkopuolisella ole mitään väliä siinä. Vittu en ole kolmeen vuoteen käyny ees ulkomailla, koska reflat.

Joskus aikasemmin oisin vetänyt nyt kunnon kuosit pirillä, bentsoilla, lyricalla ja pilvellä... yhtää juhlaa, mut ei mitään järkeä kuitenkaan. Täs pitää opetella elää selvinpäin eikä vaihtaa doupista toiseen. Ja aina menny noi lopulta vituiksi. Nyt minimaaliset avut, ihan vaan sen verran että pysyy jotekin kunnossa. Varmaan ainoa asia mitä kadun omas elämässäni oli bupren vetämisen aloitus.

Odotan sitä päivää, kun voi herää virkeenä ja täynnä energiaa tehdä juttuja ja mennä minne vaan haluu ilman subua. Niinkuin silloin ennen. Kai sitä vaan aikuistuu tässä ja muutenkin tää douppaus on mun osalta niin nähty. Ne alkuvuodet oli kyl vitun makeita ja hyvii muistoja sieltä kun homma pysy hanskas eikä näistä jarruista tienny silloin vielä.

Vrtaistukea tulee ainakin.

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t ... 81#p220281

Don
Lepakko

Post by Don » Wed 30 May 2018, 21:04

Kiitos porukoille tsempeistä! Neljäs vuorokausi vikoista vedoista eikä tunnu oikeastaan missään. Töissä on vähän nuutunut olo, vaikka oma työni ei olekaan raskasta, niin näissä tilanteissa tulee just ne pienet piripiri-piristeet mieleen kummittelemaan. En ole vetänyt nopeita vuoteen, enkä todellakaan taas halua päätyä siihen piriralliin, missä olin vuosi sitten. Imodium on kyllä kova juttu, pysyy safka ja nesteet sisällä eikä paino putoa lähes yhtään ja helpottaa myöskin oloa kun saa tankattua itsensä.

Mulla menee tällä hetkellä 450mg + 150mg + 150mg lyricaa päivässä ja 20mg diapameja ja 1mg xanor nukahtamiseen. Mulla on tuohon lyricaan joku kestotoleranssi, niin joutuu syömään isompia määriä pahimpien päivien ajan, sitten tiputtaa ne neljän viikon jälkeen aloituksesta asteittain nolliin.
Joku ei-väsyttävä päiväbentso olisi hyvä, kuten rivatril, niin ei tarvisi noita pameja vetää.

Mut siis refloista ei tällä arsenaalilla ole tietoakaan, olo on miltei normaali eikä ole vetohaluja subua kohtaan. Ihmettelen mikseivät ne siellä a-klinikalla tai katkolla anna lyricoita. Parin viikon lyrica respa on aika pieni hinta siitä, jos sillä saadaan käyttäjä irti subusta ja vuosia kestänyt palan säätäminen kadulta loppumaan.

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Thu 31 May 2018, 11:02

Don

Kannattaa varautua siihen että olo pahenee huomattavasti. Subu reflat alkaa kunnolla vasta sen 3vrk jälkeen ja toinen viikko ilman on pahinta aikaa.

Mutta tsemppiä. Kauan oot muuten käyttänyt? Ja millaisia annoksia?