Zeus76 wrote:^ Noinhan se yleensä menee, kun alussa alkaa bupren kans leikkii.
Tolla tyylillä se lähti itelläki käsistä joskus reilu 10 vuotta sit. Ensin viihteily mielessä vain viikonloppuisin, mut sit ku alkoi kokonaisia palloja ostaa, niin tokihan siitä jäi yli ihan reilusti, ja sit alkoi jo viikolla parina-kolmena päivänä ottaa, ja noh, lopputulos onki sit tässä..
Ja se annoskoko kasvaa ihan älytöntä vauhtia siinä vaiheessa, kun käyttö on päivittäistä... Äkkiä huomaa et 4mg lainit ei tee muuta ku normaali olon, ja esim. nykyään koko pallo kerralla nokkaan ei saa edes kunnolla terveeksi...
Mut en mä siis nokittamalla kh-annostani (16mg/vrk) ota, vaan sulattelen. Joskus saattaa aina tulla otettua se 4mg nokkaan ja loput sulattamalla, niin saa vähän nopeammin olon normaaliksi.
Moro! Kuulostaa melko samanlaiselta tuo käyttöhistoriasi jollain tapaa pääpiirteittäin kuin itselläni, mitä nyt tuosta sain käsitystä. Eli ei mennyt kaikkien odotuksien mukaan se viikonloppuinen rentoutuminen.

Toivon, että tämän palstan lukijat ymmärtäisivät, että minkälainen myrkky on kyseessä. Kaikista pahimmalta tuntuu toivottomuus sen asian suhteen, että tästä ei tule henkisellä tasolla koskaan pääsemään 100% eroon. Tai, niin oletan. Oletko mitä mieltä tuosta?
Elämääni en kadu, mutta kun huomaa ja joutuu nöyrtymään valkoisen nappulan edessä vuodesta toiseen.. te ketkä tässä tilanteessa ette ole, niin kelatkaa näitä sanoja mitä luette edes kerran aivoissanne. Nyt oon ainakin toistaiseksi omalla päihdekuntouttajien suut loksauttavan "huonoa" eroon pääsemistä toteuttanu, ja käyttäny eri huumeita satunnaisesti ns. Taluttamalla sitä, ei päinvastoin. Lukekaa loppuun, nii täs o asiaaki ehkä joillekkin (?)
Kun 2-3 palloa menee päivässä, eikä kukaan edes huomaa, että olet ottanut mitään. Sellainen on sit arkee. Jees. I love drugs, mutta älkää ihastuko tiettyyn substanssiin liikaa. Siit tulee pidemmän päälle harmia, jokaiselle. Tai en tunne ketää subun "viihdekäyttäjää" niistä ketkä on yli 5v kiskonut. Ei yhdelläkään ole se, joillain jopa vuosia jatkunut perjantain odottelu ja vklp kuosailu jäänyt siihen, jos on aina sama, eli bupre kyseessä. Se ei kato mielenlujuutta eikä mielenheikkoutta että on jumissa samas rattaas, mut vaatii vitullisia ponnisteluja erityisesti henkisesti päästä eroon, vaikkei lopettaisi suoraan, vaan hitaasti asteittain, JA VIELÄ KÄYTTÄMÄLLÄ MUITA DOUPPEI SATUNNAISESTI! Eli tärkeimpänä oppia käsittelemään ns "normilaiffin" kitkeryydet kaikkine paskoineen, ja joskus jopa iloineen, ilman subua. Se on vaikeinta, ja en oo enää vuosiin nauttinu täst skeidast, mikä oli ekat vuodet aivan vitun kuningashommaa. Ei siin koukutukkaa välttämättä monee vuoteen.. siks sitä pentuna aatteli, et noh, pystyin olee kuukauden eros vaik pari vuotta vetäny säännöllisen epäsäännöllisesti. Mutta jos päivittäin... Sit tuliki yhtäkkiä yli vuoden putkia, joissa ei tuntiakaan selvinpäin. Kaikista hauskinta oli viel joskus, kun olin saatanan ylpeä, että mun annokset on 6x isompia ku niiden, joista ei oo edes työelämään. Aika terve asia, josta olla ylpeä. Olin 14kk ottanu joka päivä 8-24mg subua, 450-2100mg lyricaa ja sekalaiset bentsot päälle. Toi siis sellane abaut keskiarvo, välil aina loppu pregba tai bentsot, muttei yhtä aikaa

Suosittelen omatoimisille lopettajille ajottaisia dissosiatiivikäyttöjä, kun on ensin asteittain vähentänyt subun 0-2mg/vrk ilman huijaamista. Huijaamisel tarkotan sitä, että on hampaat irvessä erossa bupresta ja syö lyricoita, bentsoja ja tramaleita viikon tai kaks sillälailla, että tolet on laskenu ja on iisi jatkaa.. ennemmin kun että huijaa, laskee mielummin subudosea 60-80%/vrk, ei välttämättä 0mg/vrk kaikille..henkisestä hyvinvoinnista riippuen se, että mil aikavälillä laskee. Mut taas tietyt dissosiatiivit jeesannu mul ainaki naurettavan paljon.
Olen jo parissa postauksessa antanut niinsanottuja neuvoja. Olen lurkannut täällä foorumilla varmaan kymmenen vuotta, jos vuosiluvut paikkaansa pitävät

Subu on aineena aika skeidaa, verrattuna vaikka oksikodoniin, heroiiniin, oksimorfoniin, (Ei taida olla Suomes vieläkään) fentanyyliin ja tiettyihin tutkarifentoihin ja erinäisiin muihin tutkareihin. Opiaatteja, jotka ovat siis vitun hyviä. Tota listaa vois jatkaa pitkään varmaan jos en ois näin linkussa.

Tässä tapauksessa porttiteoria toteutuu, kun paikallinen weedmänisi on useasti myös osa-aikainen buprejuhta. Ei tietenkään aina, mutta tunnen paljon porukkaa, jotka koukuttuvat erittäin salakavalasti nuorella iällä puolivahingossa subuun. Joka on siis paskaa huumetta joka levelil, blokkaa hyvät opparit, nostaa sellaisen tolen, jota ei voi verrata muihin. Koska vaik sul ois vitun kovat konttitolet, puhun nyt siis vitun kovista, nii kyl sul se 8x 80mg toimii jokatapaukses. Sit laitetaa samanlainen narkkihirmu, joka diggailee subusta.. sille laitetaa 36mg, ni siit tulee vaa normaali, vaik päiväannos ois 8-16mg. Ja tuo antagonismi vie ilon monesta asiasta myös tiettyjen aineiden kombotusmahdollisuuksien puuttuvuuden vuoksi.. senhä ny tietääki kaikki
Okei, noi loput tos oli puoliks huulta. Se foorumiaktiivi Petri(xx) joku numerosarja, vaikuttaa erittäin pätevältä kaverilta, joka osaisi sanoa varmasti mihin perustuu tuo buprenorfiinin ns. raja, jolloin se määrä ei vaikuta enään millään lailla.
Itse olen vähemmän tiedemies, mutta muistoissani on sellainen juttu, että kun määrä menee yli 4mg / vrk, vaikutus on sama, otatko 4 vai 16. Tässä vaiheessa kyse on henkisestä riippuvuudesta, jos asian tiedostaa, mutta vedot on tehtävä hinnasta sekä asian tiedostamisesta
Syy siihen, että vaikutan jonkun sortin moralistilta, on tällä kertaa A-PVP. Toivon, että tuo Petri6 (sehän se nro oli) vastaa tähän kysymykseeni. Todellinen ammattilainen alallaan, tai harrastajana. Hah hah. Propsit sulle siis.
LOPUKSI!!!!
Jos joku kaipaa apua Subutexin lopettamiseen, niin minusta saa vertaistukea. Se ei ole helppo juttu, varsinkaan olla tekemättä vaihtoa toisen TIETYN päihteen orjaksi. En usko, että oon yksin tän asian kans, eli mul on omakohtaisia ideoita ja kokemuksia tätä asiaa koskien, ja tehnyt niin paljon väärin matkalla eroon tästä paskasta, että osaan ainakin kertoa mitä EI kannata tehdä eroon pyrkiessään. Asteittain, asteittain.. päämäärä ja asteittainen, omaa tahtia henkisen hyvinvoinnin kautta eroon. Testatkaa joku ongelmainen joka ny lukee ja samaistuu johonkin

Ja pari subuun ratkennutta tyyppiä tälle samaiselle sivulle nr70, älkää olko liian ankaria vaikka pettyykin rankasti kun ottaa vedot tauon jälkeen. Kirjottakaa mulle jos jaksatte, en esitä mitään parempaa tai viisaampaa tai mitää. Käytän huumeita ja diggaan niistä, mutta jaetaan yhteinen ongelma, so we know dis shit..
Hei, poistakaa mun jorinat jos ei kuulu tänne nää tälläset. Edelleen, I'm new in town baby
-kuppi