mä oon kyl just se ihminen kelle ei viina sovi, ei ees miedotkaan, lähtee käsistä tietyn pisteen jälkeen, musta tulee ihan välinpitämätön ja vittuilen kaikille, haastan riitaa, käyttäydyn sopimattomasti, mut pahinta on et se on musta usein hauskaa ja siks saan intoo sekoilla vielä enempi. aika usein herätty juoppopahnoilta bäk in days.
tuli nyt vaan mielee kun keppanaa vedän toista kertaa vuoden sisällä. alkaa toimii jotenkuten jo

:D
viskit ja rommit on ne tosimiesten juomat. Kunnolla tehty yli 60-70% kotipolttonen pontikka on kyl rajua kamaa, voin kertoo et jos jollai haluut vetää nupin turvoksiin, niin hoida trokari itelles, ja nautiskele elämästä.
tunsin yhen vanhanliiton denson joskus nuorempana ja siltä sai 10e / 0.5L. just jotain 70 volttista kamaa, ja meno oli kyl ronski siihen aikaan, vielä kun ikää oli vähemmän ja bentsoja sai parilla grammalla kukkaa useempia satoja kappaleita, nii ei siinä muuta tarvita. voi aikoja, nykään kunto / mielenterveys kestä moista dokailua.
Edit. Löysin sattumalta infoa mikä mua riivaa ku juon tietyn rajan yli. "sairauden" nimi on impulsiivinen kontrolli häiriö. Googlettakaa tolla nimellä ni löytyy infoo. Kyl täsmäs omalla kohalla koko homma