Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Kottonmouth

Re: Alkoholi-topic

Post by Kottonmouth »

Ei tuo garage nyt niin kallista oo. 6-pack tölkkejä makssaa 11.95e. Suunnilleen samanhintasta kun perus lonkerot.
odo
Karvakuono

Post by odo »

Kottonmouth wrote:Ei tuo garage nyt niin kallista oo. 6-pack tölkkejä makssaa 11.95e. Suunnilleen samanhintasta kun perus lonkerot.
Njoo taidat olla oikeassa. Oon vaan niin paatunu kaljan juoja sniiduilija äijä, että lähikaupassa asioidessani otan mieluummin tolla hinnalla 13 koffi purkkia kun 6 lonkeroa vaikka maistus miltä :)
ag00
Psykonautti

Post by ag00 »

Rommitee jos meinaa olla flunssanen/kipee olo... helpottaa kivasti.
Vortex
Psykonautti

Post by Vortex »

Rommi & kuuma vesi & fariinisokeria. Siinä on flunssaisen eliksiiri
.
When weird turns into pro, pro turns into weird.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

En oo juonu itteäni humalaan pitkään aikaan. Ei oo tehnyt pahemmin mielikään, vaikka viime vuonna olin lähes joka vkloppu kännissä.
edit. kyllä sillon tällön tulee juotua bini jos toinenki, mut kännissä olin viimeksi kesällä muijan kaverin tupareissa.
Tupakoinninkin lopetin ja reilut 8kk ilman oon ollu. Jännä.
FlyingH

Post by FlyingH »

Kaljat, siiderit ja lonkerot menee tissutellessa. kirkkaat uppoo kanssa hyvin, suosikkeina tequila ja vodka. Viskit herkutteluun joista suosikki on ehdottamasti ihan tavallinen Jameson, jonka kanssa nautitaan Jääkylmä Guinness :cheers:
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Jooh, tota. Tää oli tosi kivaa, :love: joskus. Aika nopeesti tää kyl menetti tenhoaan ku alko ryyppään useammin. Nykyään tulee hyvin usein koettua humalatila jopa negatiivisena asiana, ts. olisi mieluummin selvinpäin.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Kaljoista voisin mainita, että entinen suosikkini Koff oli oikean hyvää ja sitä pystyi ottamaan monta tölkkiä illan mittaan, mutta nyt on suosikikseni noussut Guinnes. Aah kunnon tumma guinnes olut, sitä voi jopa nauttia, miten olenkaan voinut nauttia oluesta ennen kuin tapasin Guinnesin, kunnon tavaraa. Siidereistä en niin väliä, enkä viineistä. Väkevistä viineistä absintti pitää mainita, kyllä, kunnon absintti, siinä tuntee sen aromin ja pienen alkoholin tunteen juuri kunnolla, kyllä absintti on juuri se aine, jota nautitaan maun vuoksi omomomom
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
p420
Psykonautti

Post by p420 »

Olutta tulee lähinnä juotua ja lempparina noista kaupan oluista on karjala, vahvemmista taas venäläinen baltika7. Viinasta menee sen verran kuutamolle, etten sitä enää juo. Toisinaan kuitenkin maistuu muutama jääkylmä jägermeister shotti.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Otin tuossa yks ilta huikkaa bissestä, ihmettelin että ohhoh ompas kokkareista kaljaa. Erehdyin siis juomaan tuhkiksesta ja nielemään pari tököä nikotiiniliemen kera.

Nyt ku on ollu taas mexee niin eipä oo tullu läträttyy perseitä, tai ees semiperseitä.
pirun hyvä nuolla kuorena
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Basebo wrote:Kaljoista voisin mainita, että entinen suosikkini Koff oli oikean hyvää ja sitä pystyi ottamaan monta tölkkiä illan mittaan, mutta nyt on suosikikseni noussut Guinnes. Aah kunnon tumma guinnes olut, sitä voi jopa nauttia, miten olenkaan voinut nauttia oluesta ennen kuin tapasin Guinnesin, kunnon tavaraa. Siidereistä en niin väliä, enkä viineistä. Väkevistä viineistä absintti pitää mainita, kyllä, kunnon absintti, siinä tuntee sen aromin ja pienen alkoholin tunteen juuri kunnolla, kyllä absintti on juuri se aine, jota nautitaan maun vuoksi omomomom
Aika hardcorea, jos semmonen 50-60% absinttikin on vaan väkevä viini. ;)
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Petri6 wrote:
Aika hardcorea, jos semmonen 50-60% absinttikin on vaan väkevä viini. ;)
Niinh, ehkä viestin kirjoittamisen aikaan sattunut pieni virhe ja "o":sta on tullut "e" :) Näitä sattuu...
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Juon tässä Aldaris Porteris-nimistä portterolutta (mitä sitten mahtaakaan tarkoittaa) ja kuuntelen hiphoppia. Prosentteja 6,8 %

En yleensä ole suuremmin välittänyt erikoisoluista, enkä bulkkioluista makunsa puolesta-mutta nyt on sanottava että on kyllä hyvää! :cheers:
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Nyt on varmaan vuosi mennyt niin, että vähintään 1-2 olutta tulee päivittäin otettua - alkoholi on tavallaan kaikkien ongelmieni lähde (opiskelen, mutta krapulat estävät sitä). Näin päädytään kierteeseen, jossa krapulat kestää päiviä ja tasoittavia tulee ottaa päivittäin aina annosta vähentäen, ja perjantaina uudestaan :|

Kaljaa menee illassa yli 30kin, jos kunnolla "menoa" - sen sijaan viinoista yms. väkevistä en lainkaan pidä - hirveä tärinädarra ja meno lähtee täysin lapasesta. Harvoin juon mietoja vahvempaa, joten viinistä päihtyy helposti, mutta hyvällä, iloisella tavalla. Hatsi bongista + kori bisseä voi johtaa melkoisen kauheeseen oloon.
kuumottelija wrote:Itsellä sama noiden krapuloiden kanssa! Ennen kovillakin känneillä olemattomia/yhdellä pitsalla ohimeneviä, nykyisin twelvistäkin tulee sellainen olo että on hirvee paniikki/ahdistus ajoittain, todella heikko olo ja joutuu kiskoo tasottavii tunnin välein. Benzot tosin auttaa!
Näin -.- Kadehdin esim. faijaa, joka 60-vuotiaana pystyy vetämään viikon putkia ja lähteä joka-ikinen aamuvarhainen töihin. Itse "krapula" ei ole pahin, vaan sitä seuraavan päivän "jälkidarra" johon ei enää loiventavat auta ja täysi toimintakyvyttömyys ja kipu jokaikisessä ruumiinosassa vaivaa.
porter

Post by porter »

Ihme huume tämä, toiissaaalta tosi rentoo.. Kaveri avautuu jne , mut missä on euforia :(
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Mun mielestä alkoholin ongelma on se sekavuus ja turtumus mikä siitä tulee.
niin takuulla pajautat.

porter

Post by porter »

18 bissseee juonu ja suht selvä :O oliski sekasempi
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Nyt sitten tein ison askeleen; hain antabukset, joita tulee vedettyä sitten ainakin synttäreihin saakka ja siitä sitten jälleen vappuun, jne. Niin vain on pakko omalla kohdallani. Hirveät viekkarit ollu, nukkunu 2 vrk putkeen tosin heräillen puol h välein paskaan oloon. Sain myös respat Tenoxiin ja Propraliin. Alko sekottanut kokonaan rytmin ja opiskelut, kun palautumiseen ryyppyviikonlopuista mennyt päiviä. Uusi elämä, täältä tullaan :)

Edit: kyllä hatsi noi kaikki muut pessyt vieroittautumislääkkeenä, kunhan pahimmat menivät ohi.
Last edited by kuumottelija on Sat 15 Dec 2012, 18:10, edited 2 times in total.
delfiini
Tuppisuu

Post by delfiini »

Jee, laatikko naminami viiniä. Tänne on hyvä sit laittaa känniavautumisia.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Osaako joku sanoo mistä johtuu ku esim. jopa 15-17vuotiaana pystyin juomaan kaljaa kontin (24) verran illassa ja nyt täs lähiaikoina oon huomannu että joku 15bisseeki alkaa olemaan liikaa. Ei vaan pysty juomaan enempää vaikkei kovassa kännissä olekaan. Sitte taas ton 15:n "rajan" jälkeen pystyn kyllä juomaan vaikka kossukolaa tai jotain muuta makeaa. Mutta tuossa vaiheessa ei enään kalja mene alas. Laatta lentää jos väkisin koittaa kitata.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

dopE wrote:Osaako joku sanoo mistä johtuu ku esim. jopa 15-17vuotiaana pystyin juomaan kaljaa kontin (24) verran illassa ja nyt täs lähiaikoina oon huomannu että joku 15bisseeki alkaa olemaan liikaa. Ei vaan pysty juomaan enempää vaikkei kovassa kännissä olekaan. Sitte taas ton 15:n "rajan" jälkeen pystyn kyllä juomaan vaikka kossukolaa tai jotain muuta makeaa. Mutta tuossa vaiheessa ei enään kalja mene alas. Laatta lentää jos väkisin koittaa kitata.

Itte mietittiin just yhden frendin kanssa, että millä ihmeellä pystyttiin kakaroina juomaan helposti kontit bissee ja nynyään 4-5 bissee potkii sillai et huomaa. Tultiin sit vaan siihe johtopäätöksee, et silloi teininä se kaljan juominen omi jonkinlainen ego-juttu. Tiiättekö et iha niinku se olis joku miehisyydenmittari, ni heitettiin varmaa puolikkaitaki kaljojakin pois, että näyttäs siltä että oltas juotu iha vitusti :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.
japu

Post by japu »

^Joo.Totta. :D Mutta asiaan.Nykyään itse juon lähinnä jotain perus koffii ja toi garage on kyllä hyvää.Sitä tulee ostettua tosi usein. :cheers:
doof
Kameleontti

Post by doof »

Mä en muksuna pystyny juomaan twelveä vaa 6pulloo oli se perus, mut en mä nyttenkää jaksa kokonaista koiraa juoda.. kai. Muut frendit sitte joikin enemmän mutta jakeli pohjia sitäkin enemmän, lol, multa ei reiluja pohjia hirveesti jääny.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

dopE wrote:Osaako joku sanoo mistä johtuu ku esim. jopa 15-17vuotiaana pystyin juomaan kaljaa kontin (24) verran illassa ja nyt täs lähiaikoina oon huomannu että joku 15bisseeki alkaa olemaan liikaa. Ei vaan pysty juomaan enempää vaikkei kovassa kännissä olekaan. Sitte taas ton 15:n "rajan" jälkeen pystyn kyllä juomaan vaikka kossukolaa tai jotain muuta makeaa. Mutta tuossa vaiheessa ei enään kalja mene alas. Laatta lentää jos väkisin koittaa kitata.
Mä oon huomannu et ennen kaikkea kestän viinaa huonommin kuin kersana, mut aika lailla se pätee kaljaankin - nykyään tekee vitun tiukkaa tuhota mäyräkoiraa (ja harvoin sitä teen), teininä meni tosiaan helposti se koppa. Sanoisin sen johtuvan pääosin siitä, että nuorena sitä vaan joi enemmän, ja sen takia kasvoi toleranssi. Toisaalta oon myös lukenut, että teini-ikäiset päihtyy vähemmän kuin vanhemmat samasta alkoholimäärästä, ja kokee olevansa vähemmän sekaisin.

Jos jollakin tuo pätee vain bissen kohdalla niin sitten en tosiaan tiedä, mut ainakin mun tuttavapiirissä on aika lailla poikkeukseton sääntö ettei kukaan enää jaksa juoda mitään alkoholia samalla tavalla kuin 15-18 -vuotiaana.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Niin ja jotenkin ehkä alkon juominen kersana oli vaan niin in juttu(iha niinku en olis kersa vieläki :D), et sitä tuli senki takii juotuu paljo ja usein. Sai sekottaa päänsä, olla vitun "cool" ja "kova". Eihän tossa alkoholissa nyt nykyään enään oikeen mitään hohtoo ole, kun on päässyt kokeilemaan niin paljon parempiakin päihteitä. En mä sitä sano etteikö bisse tai pari silloin tällöin olis jees, mut ei mulla oikeen enää riitä ees innostus juoda itteeni humalaan. Se ei vaan nyt enää maita..siitäki toleranssien lasku :) Ja krapulatki on kyl helvettiä :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Tuohon iän myötä normaalisti pienentyneisiin kerta-annoksiin sen verran että tyhmäkin eläin oppii virheistään ja noidankehätoimintamalleista. Mikäli ei, niin luonnon valinta.
pirun hyvä nuolla kuorena
taija123

Post by taija123 »

Alkoholi. Mmmmh.

Kyllä mä vaan tykkään. Sitäkin kun löytyy niin montaa eri lajia niin moneen eri tilanteeseen. Tykkään useimmiten olla nautiskelija, mutta sitten toisinaan taas perussuomalainen kännääjäbilettäjä. Tässä mun suosikeita:
Bisset: Bisseä opin juomaan vasta muutama vuosi sitten kunnolla. Kesti totutella siihen makuun, mutta nykyäänhän se on kyllä niin nannaa. Bisseistä tykkään kovasti Gourmetin tummasta, liharuokien kanssa tosi bueno. Toinen hyvä on Brooklynin Lager, siinä on jotenkin semmoinen raikas maku, kiva seurustelubisse. Makunystyröitä hellimään niin olis Little Valley Ginger Pale Ale, sopivasti inkiväärinen, diggaan muutenkin inkivääribisseistä ja ihan inkiväärilimustakin. Namnam. Tietysti sit tortilla -bileisiin meksikolainen Corona limeviipaleen kanssa. Tää on myös hyvä uuteen nousuun -bisse.
Siiderit: Näitä en kauheesti tykkää kuluttaa, vähän ällömakeita mulle. Mutta joskus menee Crowmoren Dry Apple, hyvää esim saunassa / saunan jälkeen. Ja jääkylmänä! Se on jees. Yks mitä oon muuten jäänyt teinivuosilta kaipaamaan on Golden Capin (vai oisko ollut Upsider?) raparperisiideri. Voi että kun saisin tota käsiini, tulis niin fläsäreitä ja nostalgiaa. Ja siis ihan perus raparperi, ei mitään raparperi-mansikka mitä löytyy kyllä kaupoista, urgh. Yks jännän makuinen on muuten Virosta saatava Kissin melonisiideri. Se on vähän makeeta kyllä, mut se maku on jotenkin niin jännä.
Drinkit: Pina Colada! Itse tehtynä. Niiiiiin nam. Harvemmassa baarissa tota saa, ja jos saa, niin se on yleensä aika shaissea. Ulkomailta oon saanut parhaimmat coladat. Mojito, helppo tehdä, hyvää! Mojitoa ja biitsille makoilee, mieluiten palmujen katveeseen. Godfather aka Kummisetä, tää on hyvää nautiskelujuomaa, ihan taivaallista. Tätä juodessa pystyy keskittymään paremmin, heh. Viski se vasta viisasten juoma onkin. Irish Coffee on hyvä jälkkärijuoma, tai muuten vaan kahvijuoma kylmällä säällä, lämmittää mukavasti. Screwdriver, tämä darra-aamujen pelastaja... ;) Parhainta tietty tuorepuristettuun appelsiinimehuun. Moscow Mule, no, koska inkivääri vaan uppoo muhun. Hyvä aloitteludrinksu.
Shotit: B-52, kahvinmakuinen shotti jonka pintakerros sytytetään tuleen. Vähän 'näyttävämpi' shotti, ja niin nannaa... Hot Shot, toinen kahvishotti, tähän tosin tulee ihan oikeaa kahvia. Kauheesti en pelkkiä shotteja diggaa juoda, ehkä tervashotin vois vielä listata. Ja Jägermeister.
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Alkoholi ihan ok niin kauan ku kontrolli pysyy hallus ja jää jotain muistikuviiki.

Mut niin helposti lipsahtaa/menee liian jurriin et tekee kaikkee spedee eikä muista mitään..

Ja jos tol taval sattuu käymään ni ite ainaki poden hirveet morkkista parikin päivää, vaikkei mitää hirveet ois tapahtunukkaa..

Ja muutenki alkoholi yksinään aika tylsää nykyään, mut amfetamiini ja alkoholi natsaa keskenään ku ne ois tarkotettukkin.

Ja lisättäköön viel se et en oo ikinä menny yhdestäkään huumeesta yhtä skutsiin mitä alkoholista..
Vaik joku happotrippiki tuntuu "selkeelt" siihen viinakänniin verrattun ku ei edes muista mitään..
zero
Kameleontti

Post by zero »

viisaus on pullon pohjalla!
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Culture is not your friend! -Terrence Mckenna