Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Comadope

Re: Alkoholi-topic

Post by Comadope »

Itselleni harvoin tulee nykyään semmoista perus pöhinää kummempaa darraa... Vielä muutama vuosi sitten oli oikein tappokrapuloita. Onneksi niistä on päästy niin helpompi lähteä uuteen nousuun! :cheers:
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^Jokaiselle tulee krapula että bullshit, ei pahalla. Et oo varmaan juonut hirveästi ikinä ja hyvä niin jos et.
Comadope

Post by Comadope »

^ Öh...? En tietääkseni sanonut ettei krapulaa tulisi? Meinasin lähinnä ettei ole tullut sellaisia kunnon krapuloita enään nykyään.. Eli laatta lentää ja muutenkin toimintakyvyttömässä tilassa.
Tätä nykyä ne pahimmatkin pöhinät lähtee sillä kun vähän syö jotain ja ehkä pari buranaa naamaan jne. Kun tosiaan joskus oli semmosta, että 12h pystyi vaan makaamaan sängyssä ja vessassa oksentamassa, syöminen ei tullut kuuloonkaan.
Mutta sähän sen tiedätkin varmaan paremmin, että olenko juonut hirveästi vai en... =)
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Olio wrote:^Jokaiselle tulee krapula että bullshit, ei pahalla. Et oo varmaan juonut hirveästi ikinä ja hyvä niin jos et.
Itse tiedän yhden jätkän jolla ei ihan oikeasti taida niitä krapuloita olla. Ryypätyn illan jälkeen kun jostain heräillään niin tämä jätkä on aina ensimmäisenä ylhäällä, pirteänä ja ei huomaa päällepäin KUKAAN että tyyppi on viimeyönä ollut järkyttävässä kännissä. Se on välillä ihan vitun rasittavaa ,kun muut vaikeroi herättyään niin tämä hyppii ja tanssii kuulokkeet korvilla. "ONKO POJILLA KRAPULA!?" :D

Kateellinen..
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Minulle ei ole miedosta alkoholista tullut koskaan krapulaa. Tosin oon useimmiten juonut päiväsaikaan, enkä niin, että illalla on pelti kiinni ja aamulla herää.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Tiedän kyl herätessäni et oon dokannu. AINA kuiva suu.
2-5 lasii kylmää vettä. Helpotus.
Krapula? En oo ikinä oksentanu dagen efter.
Päätä saattaa särkee hieman. Yleensä ei. Ei mitään kovaa päänsärkyä kuitenkaan ikinä.
Laiska oon kuitenkin about aina. Syön usein myös rasvasta ruokaa, paljon. Limsaa!
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
porter

Post by porter »

Lempparijuoma on muuten viski :mrgreen: tykkään jamesonista eritoten! viime "rata"reissulla meni 2 litraaviskiä... Om om om :mrgreen:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Viski on alkoholi parhaassa muodossaan.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

Todellakin.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
zerk

Post by zerk »

Petri6 wrote:Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseen :D
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

zerk wrote:
Petri6 wrote:Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseen :D
Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?
Parhaat karstat on pohjalla.
zerk

Post by zerk »

Infitialis wrote:
zerk wrote:
Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?
Mä näen sen jalon juoman hukkaan heittämisenä. Jos kännit haluu repästä niin hae alkosta pullo kossua.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Voihan ne kännit vetää vaikka hyvällä konjakilla tai viskilläkin. Kunhan maku natsaa. Kustannuskysymys.
Köyhälle kaikki on kallista, muille samanhintaista.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

zerk wrote:
Infitialis wrote:
zerk wrote: Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseen :D
Mä näen sen jalon juoman hukkaan heittämisenä. Jos kännit haluu repästä niin hae alkosta pullo kossua.
Tällä kaavalla kukaan ei kävisi baareissa. Laskeppa kossun litrahinta siellä.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

^En mä ainakaan käy. Soppapullon saa Alkosta vitosella. Kalsarikännit kunniaan! :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Infitialis wrote:
zerk wrote:
Infitialis wrote: Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?
Tällä kaavalla kukaan ei kävisi baareissa. Laskeppa kossun litrahinta siellä.
Lähinnä itse ajattelin, että on sen verran makeaa, että voi ruveta tökkimään. Ei sillä, olen minäkin teininä muutamat kännit vetässyt jollain marjalikööreillä, mutta nyt kun on siihen mahdollista käyttää sopivampia juomia niin olisi jotenkin pointless.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Petri6 wrote: Lähinnä itse ajattelin, että on sen verran makeaa, että voi ruveta tökkimään. Ei sillä, olen minäkin teininä muutamat kännit vetässyt jollain marjalikööreillä, mutta nyt kun on siihen mahdollista käyttää sopivampia juomia niin olisi jotenkin pointless.
Tottahan mä sen ymmärrän että mieluiten juo sitä mitä mieluiten juo mutta haukkua idiootiksi sitä joka pitää kännäämisestä portviinillä...
Downfallen
Psykonautti

Post by Downfallen »

on kyllä yksi pahimmista aineista ikinä... varsinkin kun on taipumusta vetää kunnolla ja saada asiat menemään päin helvettiä. kai se pitäis mennä a-klinikalle jonne jo lääkäri neuvoikin. on se kumma että tätä tavaraa saa suht halpaan hintaan ihan joka marketista...
Ever seen fire in zero gravity?
ville5
Tuppisuu

Post by ville5 »

En löytänyt antabukselle omaa topiccia, enkä jaksanut tehdä.. Tosiaan itse syön välillä ja kun sen yhden ottaa niin helposti saattaa 3-6 annosta alkoholia ottaa ilman paskaa oloa. Kannattaako annosta lisätä esim. 2 aamuisin, en a-klinikalla kehtaa sanoa et on taas alkoholi lähtenyt hieman käsistä kun heittää pian pihalle kh. Pitäis varmaan ottaaa enemmän niin ei uskaltaisi ottaa tai jos ottaa niin tulee niin hirveä olo, ettei ota enää ikinä :D
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Parinvuoden tauon jälkeen tuntemukset muutaman kaljan jälkeen, harvinaisen tylsä ja vittumainen huume, varsinkin ahdistus/paniikkihäiriön omaavalle. Rupesi heti nousujen tasaannuttua ahdistamaan ja vituttamaan ja sitten ku laskut tuli..
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Alkoholi ei ole huume. (niks niks) ;)
zero
Kameleontti

Post by zero »

Kottonmouth wrote:Alkoholi ei ole huume. (niks niks) ;)
samanlainen huume siinä missä kaikki muutkin päihteet.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Touchet sen hienosti ilmaisi.
Touchet wrote:
Sober wrote:Viinakin on huume :o
Ei ole. "Huume" on lakitekninen käsite, jolla viitataan laittomaan, päihteenä käytettävään lääkeaineeseen.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Tuli mieleen ku olin juonut 2 pulloa Sorbusta n. 1 tunnissa, kaveri pyys että vedettäis deksmiä. Eihänse kai tiennyt et olin jurris.

Join sit sen 600 mg DXM litkun ja samantien purjosin varmaan litran Sorbusta ja sitä DXM litkua, hyi HEMMETTI! Tuli mieleen ku soppapulloista puhuitte.

Itse juon mieluiten olutta, siideriä ja lonkeroa ja siihen väliin kirkkaita shotteja tms. Välillä ihan kirkaskin on parasta, välillä pelkät miedot juomat. Alkosta tosin lonkerot pitää ostaa että saa oikeasti hyviä, sidukoita löytyy kaupastakin hyviä.

..Toisaalta juon hyvin vähän. Humalassa olen ollut muutamia kertoja tänä vuonna, ja nyt on heinäkuu. Pikkuhiprakassa olen ollut ehkä 5 - 10 kertaa. Joskus dokasin paljon, ja silloin meni just halvimpia LIDL oluita ja halvimpia viinejä tai halpoja kirkkaita, yms. kuraa minkä tarkotuksena oli vaan känni.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Kyllähän tää nyt kesäsin maistuu! Vähän puistoa, aurinkoa, seuraa ja märkää ;))

tuntuu sitä kyllä menevän ihan kaljastakin välillä niin katolleen, ettei uskalla pitkällä tikullakaan koskea väkeviin...no ei ihan mut melkeen.

viime kesänä ostelin useesti pelkästään LIDLin grafenwalder+limppari mixeriä - prosentteja joku vajaa kolme ja maistuu erihyvälle...ei tullu oltua niin hirveissä mut kusella joutu ravaan vähän liikaaki :P
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

hahaaa, helmee toi karjalan kisaolut nyt melkein jokapuodissa tarjouksessa :D pintti 2egee !!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Aiheesta on varmaan puhuttukin jo, jos niin saisinko vinkkiä millä sivulla. Mites nämä vaihtoehtoiset annostelu tavat niin kuin iv, rektaalinen ja vaporisointi? Onko mitään hyötyä/haittoja? Vai eikö ne innosta vain sen takia koska saatavuus juomana on vaan niin helppoa?
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
eerika11
Karvakuono

Post by eerika11 »

Ykkösenä tulee kunnon puliukkojuomat, vadelma- ja mesiviini
Kakkosena kossu sprite/cola
Kolmosena kermalikööri, jota ei kuitenkaan ryypätä vaan otetaan alkupaloiks muutama napsilasillinen
odo
Karvakuono

Post by odo »

Image

Image

City vitun karhu on paras janojuoma. Toi garage hässäkkä on kans kylmänä ihan saatanan hyvää, täydellistä sillä hetkellä ku heräät krapulassa ja tempaset tollasen jääkaapista.. Vittumaisen hintastahan toi on, joku kolme puol euroo tais olla puolikkaalla litralla hintaa että aika harvoin noita tulee osteltua..