Morfiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Psychonautilus

Re: Morfiini

Post by Psychonautilus » Tue 15 Nov 2011, 00:11

Paljon ois sopiva neitsyysdoussi mopoa oraalisesti? Taustaa sen verran, että opiaattitole on nolla, ja kokemus vahvemmista vähäinen. Tramalia ja kodeiinia on otettu suht. paljon, vahvemmista ainoastaan oksikodonia ja sitäkin vain kerran. Silloin 40mg OC pureksittuna (ei ihan muruksi, mut sanotaanko et 1/3 oli ehjä ja loput tomua) ja luulisin et oli ihan sopiva määrä, ehkä ekaks kerraks ihan hitusen yläkanttiin ku meinas oksetuttaa, toisaalta se saatto johtua alkosta ja liikkumisesta. Tunnun kuitenkin matalillakin toleilla tarvitsevan yleensä päihteitä suht. paljon, nollatoleilla 300mg kodeiinia on ihan sopiva määrä tai 300-400mg tramadolia. Elikkä, paljon morfiinia suun kautta et perse puutuu sohvaan ja saa käsityksen siitä, mistä tässä on kyse (niin hyvin kuin HC-annostelutapoja voi käsitystä siitä saada)?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 15 Nov 2011, 00:35

Psychonautilus wrote:Paljon ois sopiva neitsyysdoussi mopoa oraalisesti? Taustaa sen verran, että opiaattitole on nolla, ja kokemus vahvemmista vähäinen. Tramalia ja kodeiinia on otettu suht. paljon, vahvemmista ainoastaan oksikodonia ja sitäkin vain kerran. Silloin 40mg OC pureksittuna (ei ihan muruksi, mut sanotaanko et 1/3 oli ehjä ja loput tomua) ja luulisin et oli ihan sopiva määrä, ehkä ekaks kerraks ihan hitusen yläkanttiin ku meinas oksetuttaa, toisaalta se saatto johtua alkosta ja liikkumisesta. Tunnun kuitenkin matalillakin toleilla tarvitsevan yleensä päihteitä suht. paljon, nollatoleilla 300mg kodeiinia on ihan sopiva määrä tai 300-400mg tramadolia. Elikkä, paljon morfiinia suun kautta et perse puutuu sohvaan ja saa käsityksen siitä, mistä tässä on kyse (niin hyvin kuin HC-annostelutapoja voi käsitystä siitä saada)?
Sanoisin, että 30-60mg. Tuo 40mg oksikodonia vastaisi kuitenkin vieläkin isompaa annosta. Itse about vastaavalla toleranssilla (kodeiini ei minulla tosin toimi) olen kerran ottanut morfiinia 10mg, jonka vaikutukset olivat jo selvästi havaittavissa, vaikka jäivätkin vajaiksi. Toisella kerralla olen ottanut 30mg, mutta sillon paletissa oli niin paljon kaikkea muutakin, etten sitä voi juurikaan kommentoida. Valitettavan harvoin tähän aineeseen törmää.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 16 Nov 2011, 22:30

Veikkaisin että tuolla sadan millin hujakoilla olisi syömällä tuo kunnon juntturadose. 30mg IV oli jonkinlaisen toleranssin kanssa aika hyvä mätkäys, joten jos oraalisesti hyötysuhde on n. 25% niin tuo satanen tuskin kauhean kaukana on.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

notetoself
Karvakuono

Post by notetoself » Thu 17 Nov 2011, 14:07

Itse en ole iv miehiä ja on tullut tota morfiinia jonkin verran tyypattuu ni voisin jakaa vähän kokemuksia.

Itselleni täysin tolettomana hyvä annos on syömällä 80-180mg (+ tietysti pajarit päälle), riippuen vähän mitä hakee.

Tuli myös menetettyä pluggausneitsyys tämän aineen kanssa ja jos morfiinista haluaa hyvät nousut ilman piikkiä, niin mielestäni syöminen ei tule kysymykseen vaan perseeseen tai ränniin pakko laittaa. Oon kyllä plugannu tota monta kertaa, mutta en osaa oikein sanoa annoksista koska tole oli noussu jo silloin. Mututuntumalla voisin sanoa että toimii ainakin puolet paremmin perseeseen & tulee paremmat nousut toisin kuin syömällä.

Hauska aine, mutta myös erittäin koukuttava!

porter

Post by porter » Fri 18 Nov 2011, 23:12

Onko pirkanmaalla ollut liikenteellä?

Neste
OD

Post by Neste » Tue 06 Mar 2012, 21:46

Sain haltuuni muutaman morfiini sulfaatti napin (instant release). Paljonko noita viitsii ottaa oraalisesti jos ei ole hirveästi oppari tolea?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Tue 06 Mar 2012, 22:17

^ Testaa 30-50 mg

Biosaatavuus oraalisesti siinä 30% luokkaa...

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Wed 09 May 2012, 05:18

sxoxyvg wrote:Veikkaisin että tuolla sadan millin hujakoilla olisi syömällä tuo kunnon juntturadose. 30mg IV oli jonkinlaisen toleranssin kanssa aika hyvä mätkäys, joten jos oraalisesti hyötysuhde on n. 25% niin tuo satanen tuskin kauhean kaukana on.
Tolettomana 40mg IV veti aika hiljaseks. :D

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Wed 20 Jun 2012, 01:44

Paljon oraalisesti ensikokeilu? Subuun hieman tolea ja tramsuihin, mutta mopoon ei siis ollenkaan. Ja tablettimuodossa ovat... :)

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 20 Jun 2012, 02:03

Hirveen vaikee lähtee suosittelemaan annosta kun ei ole tiedossa sun pohjatoleranssi, koko yms.

Kannattaa muistaa annosta miettiessä, että morfiinin oraalinen hyötyosuus on vain noin 30%. IV/IM sekä peppuun tarvitsee siis huomattavasti pienemmän annoksen kuin oraalisesti.

Käytän itse puhdasta morfiinia äärettömän harvoin ja silloinkin yleensä oksikodonin tai opateen kanssa jotain 40-100mg määriä. Ilmeisesti tolettomalle toi 100mg oraalisesti voi olla jo liian iso dose mut vaikee mennä sanomaan. Sinuna alottaisin suosiolla varovasti, ihan varmuuden vuoksi. 30-40mg tuskin on liikaa edes ensikertalaiselle vaikkei olis juuri luontaistakaan toleranssia (?).

Nää on aina tosi yksilöllisiä juttuja.
^^@_

Neste
OD

Post by Neste » Wed 20 Jun 2012, 21:53

Näköjään unohdin tuota ensimmäistä (ja ainakin toistaiseksi ainoaa) kertaani kommentoida. 30mg oraalisesti: Erittäin rento ja leppoisa fiilis jollaista en ole muilla opiaateilla/-oideilla kokenut. Aikoinaan kuvittelin, että bentsot tuntuisi about tältä. Toki myös lämmin. Enemmänkin olisi voinnut ottaa, mutta siinä vaiheessa olin jo luopunut parista napista.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 06 Jul 2012, 01:11

Nyt tuli vastaan ampullitavarana, joten elämän ensimmäiset vedot koettu. Annoksena 20mg, ensimmäinen olo: tais mennä ohi ja puoli sekuntia myöhemmin nousi varsin mukavasti. Odotin kyllä jotakin vielä maagisempaa, mutta erittäin hyvä olo kuitenkin. Pohjalla vielä 10mg ketobemidonia rektaalisesti ja tällä hetkellä toinen 10mg suppo sulamassa. Vielä on niitä pari+titsanidiinia buustaamaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

zerk
Moderator

Post by zerk » Fri 06 Jul 2012, 02:15

Tuttu kehui tuota ketobemidonin ja morfiinin yhdistelmää todella hyväksi. Millanen sun kokemus oli, vaikuttiko se oloihin kuinka selkeästi? Itselleni ei ole ketobemidonia tullut koskaan edes vastaan.
^^@_

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 06 Jul 2012, 03:19

zerk wrote:Tuttu kehui tuota ketobemidonin ja morfiinin yhdistelmää todella hyväksi. Millanen sun kokemus oli, vaikuttiko se oloihin kuinka selkeästi? Itselleni ei ole ketobemidonia tullut koskaan edes vastaan.
Itsellenikin tosiaan ensimmäinen kerta, kun tuli vastaan. Netistäkään ei juuri tietoa löytynyt, paitsi yksi taulukko, joka väitti sen olevan noin kaksi kertaa oksikodonia tehokkaampaa (tämä ei kyllä sitten pidä paikkaansa). Eli 22.30 ensimmäinen 10mg suppo takalistoon, joka vaikutti hyvin miedosti (eli huomasi että jotenkin vaikuttaa, mutta kaukana kunnon opioidioloista). Puolilta öin se 20mg morfiinia IV, nousut hienot, mutta muuten ehkä vielä hieman vajaa annos. Toinen 10mg suppo ketobemidonia 01.00, joka ei sekään oikein hirveästi oloihin vaikuttanut. Nauseaa kuitenkin havaittavissa. Nyt (03.20) pistin yhden 10mg supon kakkoseen.

edit: Tuli otettu ennen noita vetoja noin 10mg morfiinia oraalisesti, kun yksi 20mg ampulli särkyi paskaksi lattialle. Lisäksi tämä ketobemidoni on Ketogan peräpuikkoina, jotka sisältävät myös aminodifenyylibuteenia 50mg, joka on olevinaan "antispasmolyytti", eli pitäisi vielä buustata tämän tehoa.

edit 2: Tämä kolmas 03.20 otettu 10mg ketobemidonisuppo toimii jo ihan mukavasti.

zero
Kameleontti

Post by zero » Mon 27 Aug 2012, 16:43

peltsi wrote:Itseasiassa oksikodonii 80mg nappi vaikka syömällä täysin ilman toleranssia voi olla jo aika hurja annos. Itelläni jos tauon jälkeen saa contteja niin 40mg on aika sopiva..ja käytän tramalia säännöllisesti, buprea välillä ja kodeiinii välillä.
vittu saatana.

mä oon niin vitun kateellinen kaikille ku oon tämmönen epävitunsikiötapaus. toissakerral nollatoleil 40mg nasaalisesti ja 60mg syötynä ilman mitään buustauksia vei korkeintaan ahistuksen pois. veikkaisin että vaikka ottaisin 500mg oksikodonia, saisin korkeintaan jonkinmoiset notkut. oon immuuni (tai että tarvii ottaa ihan vitun isoja dousseja) lähes kaikelle, alkoholia, hatsia (mitä en voi polttaa) ja tutkareita lukuunottamatta. se on tässä vuosien varrella vaan kehittynyt tämmöseks. ja ku kuosaan lähes päivittäin (tulee vitun kalliiks isoil annoksil) ja oon sen verran itsetuhonen että olisi vaan helpotus jos ei heräisi enää.

tämmönen tilitys tällä kertaa. vituttaa vaan lukea että VAROKAA ISOJA ANNOKSIA, VOITTE KUOLLA.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Mon 27 Aug 2012, 18:31

zero wrote:tämmönen tilitys tällä kertaa. vituttaa vaan lukea että VAROKAA ISOJA ANNOKSIA, VOITTE KUOLLA.
Se on ihan todellista.. ja ihan oleellista kertoa mikä normi-toleranssittomalle voi olla iso annos.

Morfiini on ymmärtäkseni ~10kertaa voimakkaampi opiaatti kuin kodeiini.

Toisinsanoen 10mg morfiinii vastaa 100mg codii.

Ei voi vertaa. Mutta näin olen omakohtaisesti kokenut ja todennut.

Morfiini on kaikenlisäks must tosi raskas
Helposti tulee tunne et ottikohan liikaa.
Tolet nousee nopee, ja sillon liikakin on liian vähän.
Keep it unreal.

taciturn
Karvakuono

Post by taciturn » Wed 17 Oct 2012, 11:26

Pari yötä takaperin tuli tuhottua 100mg dolkku IV:nä. Eka kerta kun mopo tuli itseä vastaan, mutta kiva että tuli törmättyä! mitään notkuja ei tullut mutta hyvät löylyt kyllä, aika erilainen kuin kunkku pelliltä, muistutti aika paljon oxy-oloja, aavistuksen jos toisenkin mukavempi kyllä. :roll:

Ekana otin vaan ~15mg "reseptorien kääntämiseen," kun oli jonkin verran buprea alla. ihan vaan pakanen murskaksi shottilasiin kylmän veden kanssa +pari tippaa sitruunamehua. Sekottelin hyvin ja annoin seisoa vartin verran. Sitten fiman läpi pumppuun, muutaman kerran vielä huuhtelin ja fimailin uudestaan ja slam. Yllättävän kivat nousut tuli jo siitä määrästä, lämmin aalto ja hymy levisi huulille. :P

Noiden kokkailusta tuntuu olevan yhtä monta teoriaa kuin käyttäjääkin, mutta käsittääkseni vaha nappaa noissa depoteissa kiehauttaessa alkaloidit sisäänsä. Testailin siinä yön mittaan sitten eri tyylejä. Kylmään veteen yön yli muhimaan olis kait ihan toimiva ja turvallinen tyyli, mutta ei siinä joutanut alkaa semmoisia aikoja venailemaan. Parhaat nousut tuli seuraavalla tyylillä ~30mg vedoilla.
-Kuori pois ja biitti hienoksi lusikkaan.
-Ilman vettä jauheet lusikassa tuikun yläpuolella lämpäten ja sekoitellen kunnes päästi vähän savua ja muutti väriä.
-Kylmää piilarinestettä pari metriä lusikkaan+taas muutama tippa sitruunaa.
-Seos kuumaksi, muttei ihan kiehuvaksi. Fiman läpi pumppuun jäähtymään + 2-3 huuhtelua.
-Avot.

Ilmeisesti tuokin tapa oisi ollut parempi leivinjauheen ja joidenkin happojen kanssa tms. Kiinnostaisi kuulla miten jengi täällä hoitaa homman?
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 17 Oct 2012, 17:58

Murkaksi vain niin hyvin kuin pystyt, fiman läpi ilman mitään lämppäyksiä(jos sterifiltit käytössä niin kannattaa vetästä ensiks vaik röökifiman läpi ettei me tukkoon ofc) ja suonenjatkoksi.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho » Wed 17 Oct 2012, 18:26

Kylläpä noi tavat lisätä happoa ja lämpätä lääkkeitä liuottaessa pitää sitkeesti pintansa näissä IV-hommissa... Jo valmiiksi suolamuodossa oleviin lääkkeisiin ei ole mitään järkeä lisätä mitään hapanta sekaan, ja lämppäyskin vain saa jatkeaineita liukenemaan enemmän mukaan. Monissa pillereissä saattaa olla suonille aika älyttömän hazardeja aineita eikä niiden määrää liuoksessa ole mitään järkeä lisätä. Varsinkin suolamuodossa olevat opioidit liukenee aika käsittämättömän hyvin veteen, joten lämppäys on pelkästään typerää.

taciturn
Karvakuono

Post by taciturn » Wed 17 Oct 2012, 21:51

Suostuisivatkohan lähettämään jostain pk-seudun vinkistä meikäläiselle sterifittejä postitse, hmm.. Paikallinen on semmoinen pieni huone minne mennään yksi kerrallaan vaihtamaan vehkeitä. Itse en oo sielä käynyt kuin tasan kerran, mutta eipä ole kukaan tutuista kuullut että siellä semmoisia hienouksia olisi. Pumpulit vaan käytössä, tulee vaan painettua ruuttaa niin tiukasti kipon pohjaa vasten, että sen parin metrin imemiseen menee ~minuutti, tätä toistaen joku 3-4 kertaa per vedot. Eihän se tietty oikeeta klikkifiltteriä vastaa lähimainkaan, mutta se on nyt aika lailla paras(?) mitä tässä vaiheessa voi tehdä.

Tuli meinaan muuan uniumala taas kylään. :cheers:

SahkoinenVelho wrote:Kylläpä noi tavat lisätä happoa ja lämpätä lääkkeitä liuottaessa pitää sitkeesti pintansa näissä IV-hommissa... Jo valmiiksi suolamuodossa oleviin lääkkeisiin ei ole mitään järkeä lisätä mitään hapanta sekaan, ja lämppäyskin vain saa jatkeaineita liukenemaan enemmän mukaan. Monissa pillereissä saattaa olla suonille aika älyttömän hazardeja aineita eikä niiden määrää liuoksessa ole mitään järkeä lisätä. Varsinkin suolamuodossa olevat opioidit liukenee aika käsittämättömän hyvin veteen, joten lämppäys on pelkästään typerää.
Hirveän monessa paikkaa väittävät että pieni määrä suolaa liuoksessa irroittaa paremmmin vaikuttavia aineita sen vahamoskan seasta. Tiedä häntä sitten. Annan loppujen liueta kaikessa rauhassa +20 °C vedessä. Ei kai tuo miksikään mene vaikka seisoisikin, vaikka muutaman päivän? Kunhan pitää vaan valolta suojassa.
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Thu 18 Oct 2012, 07:18

SahkoinenVelho wrote:Kylläpä noi tavat lisätä happoa ja lämpätä lääkkeitä liuottaessa pitää sitkeesti pintansa näissä IV-hommissa... Jo valmiiksi suolamuodossa oleviin lääkkeisiin ei ole mitään järkeä lisätä mitään hapanta sekaan, ja lämppäyskin vain saa jatkeaineita liukenemaan enemmän mukaan. Monissa pillereissä saattaa olla suonille aika älyttömän hazardeja aineita eikä niiden määrää liuoksessa ole mitään järkeä lisätä. Varsinkin suolamuodossa olevat opioidit liukenee aika käsittämättömän hyvin veteen, joten lämppäys on pelkästään typerää.
Toki nopeavaikutteiset pillerit juuri noin, mutta depottien kanssa ei ole ihan niin yksinkertaista. Osassa hidasvaikutteisista oksikodoni- ja morfiinivalmisteista on sellainen vaharakenne, etttei murskaamalla liukene veteen kovin hyvin tai muuttuu heti geeliksi. Ainakin uudet oksikodonit USA:n markkonoilla on sellaisia. Porukka grillaa niitä uunissa peilin päällä vahan koostumuksen muuttamiseksi jne. Aika hurjaa touhua. En ole varma, onko sama rakenne tulossa Eurooppaan pienellä viiveellä.

Jos suun kautta ottaa, niin liuotus yön yli happamassa liuoksessa rikkoo useimmat depot-rakenteet. Itse ainakin sitrusmehuun laittanut murskattua oksikodonia usean kerran ja toimii vikkelään suun kautta. Morfiinia nyt ei välttämättä kannata hyötyosuuden takia ottaa suun kautta jos IV tai plugaus tulee kyseeseen.

Itse jos ektstraktoisin dolcontineja IV tarkoitukseen, niin todennäköisesti käyttäisin sopivaa liotinta. Esim tuossa olisi ihan pätevät ohjeet: http://www.bluelight.ru/vb/threads/2048 ... se-tablets (Mscontin on about sama kuin Dolcontin. Tuota ei sitten kannata oksikodonivalmisteisiin koittaa kuitenkaan. Ei toimi samalla tavalla.)

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 27 Oct 2012, 12:48

Täytyy kyllä sanoa, että kodeiini on miellyttävämpää suun kautta nautittuna kuin morfiini. Lopputulos tuntuu olevan sama, paitsi että kodeiinista irtoaa paremmat nousut. Ehkä jalkojen miellyttävä kihelmöinti on ainoa, mitä ei muistaakseni kodeiinista saa, mutta muuten sama kuosi. Nämä siis pienehköllä toleranssilla, tietenkin sitten kun toleranssi on luokkaa että kodeiini ei enää skulaa, on tilanne eri.

5-meo-EMT
Psykonautti

Post by 5-meo-EMT » Sat 17 Nov 2012, 06:53

Melkonen seksihuume tämä. Varsinkin mämmilaskuissa.
You know the mind has a thousand eyes..

Neste
OD

Post by Neste » Tue 11 Dec 2012, 17:12

Oraalisesti käytettynä todella surkea viihdekäyttöön. Tuntuu kyllä vaikuttavan paljon pidempään kuin puoliintumisajasta voisi päätellä.

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 12 Dec 2012, 13:57

Mun mielestä taas loppuu jotenkin kesken oraalisesti nopeat, depotit vois olla parempia. Mutta unikot ajaa saman asian, vieläpä vähän paremmin.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Thu 13 Dec 2012, 20:25

cook wrote:Mun mielestä taas loppuu jotenkin kesken oraalisesti nopeat, depotit vois olla parempia. Mutta unikot ajaa saman asian, vieläpä vähän paremmin.
Riippuu käyttötarkotuksesta. Lääketarkoitukseen depotit on varmaan parempia, mut mun kokemuksen nopeasti administroitu morfiini (oraalinen, plugattu, IV) toimii vitusti pidempään kuin puoliintumisaika kuitenkin, kunhan dose on ollut ainakin aluksi viihteellinen - nuokut kestää helposti vielä 5-6 tuntia.

doof
Kameleontti

Post by doof » Wed 06 Mar 2013, 18:25

Tässä olis 100mg dolcontin ja vaikuttavana aineena morfiinisulfaattipentahydraatti, niin onko tuo ihan normaalia morfiinia? Depoteista oon lukenu ristiriitasta tietoa että se ei rektumin kautta toimisi, eli miten tuo nyt on?

Huiko
LD50

Post by Huiko » Wed 06 Mar 2013, 22:45

Toimii.

nimimerkki: Kokeiltu on!
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 09 Jun 2013, 07:25

Tossa sattui eteen kaverin naisystävän asunnolla morfiinihydrokloridiliuosta 4mg/ml ratiolla, eikä lääkkeen käyttäjä tuota itse tarvinne. Frendikin sanoi että juoppa tuosta kun kerroin miltä opiaatit tuntuvat (aika varmahkosti oli kyllä huumoria kun alkoi saarnaamaan piriä ottaessani) mutta teinpähän silti töitä kun käskettiin.

Päiväys vaan on vuodelta 2005. Käsittääkseni tuo ei kyllä muutu miksikään, paitsi ehkä tehot heikkenee ajan myötä elle sitten ole ollut pullo auki ja bakteereja päässyt sekaan. Ripuliin olen varautunut - itse asiassa se olisi mieluisaa ottaen huomioon että en käynyt "täysistunnolla" ainakaan neljään vuorokauteen ennen tätä iltaa josta johtuen vähän tarvitsisi sisältöä pehmentää.

Noh, "eyeballasin" sitten tähän aamun tylsyyteen ja piristä johtuvaan unettomuuteen n. 1,5 korkillista tuota nestettä. Herra anonyymi IRCssä meinasi että tuollaiseen korkkiin mahtuu n. 10ml. Taino itse asiassa hän sanoi, että pepsipullon korkkiin mahtuu 7ml ja tuohon arvioisin korkkivertailussa mahtuvan n. yksi neljäsosa enemmän koska korkki on hieman korkeampia verrattuna kokispullon korkkiin. Noh, jotain väliltä 40-80mg tuota tuli varmaan otettua jos tehot on tallella.

Harmi ettei ole vaikka viiden millin ruiskua, tietäis määrän tarkalleen ja BA:kin berberiin käsittääkseni on n. puolet isompi kuin oraalisesti.

Tunti nauttimisen jälkeen on lievähkö opiaattipöhnä, heikko mutta silti jonkinlainen. Lievää kutinaakin havaittavissa. Toisaalta ehkä vaan oon pöhnässä sen takia, että tässä on torstaista lähtien vedetty vauhtia, concertaa ja mämmiä nopeista joten uni on ollut jokseenkin vähäistä. Myöskin lätkä panacodejakin tuli syötyä tässä viime päivinä sekä gramma tramalia alkuviikosta joten on kait tuota toleranssiakin.

Ikävää ettten varmaan pullonpohjaa omakseni saa, joku 150 milliä heittäisin tossa olevan, ois kiva testata ihan kunnolla tota vähän erilaisessa tilanteessa. Tässä kun varjot pomppii näkökentän reunoilla ja fyysinen väsymys on huomattava on vaikeahko arvioida, mimmosta tämä nyt sitte onkaan tarkalleen.

Parhaat ideat syntyy aina tälleen aamuyöstä kun on helvetin tylsää, ei saa unta ja tekee mitä vain nukahtaakseen. Viime yönähän lopulta unen sain viideksi tunniksi 48h valvomisen jälkeen syömällä vajaat 10mg xanor-jauhetta parissa erässä, ~puolella grammalla varsin jumittavaa kukkaa ja 150 millillä kodea. Toki mä ihan ekana koitin sitä 10mg melatoniinia mitä lääkäri määräs mut ei se tuonakaan yönä auttanut sen paremmin tai huonommin kuin selvinpäinkään, siis toisin sanoen vaikutuksia ei ollut.

Sainpahan ees yhden päihteen ruksattua pois testauslistalta. Vaikka oonhan kyllä opateetä joskus 14-vuotiaana kerran juonut itse asiassa. Se vaan ei sillon toiminut tänkään vertaa vaikka join saman annoksen kuin kaveri joka oli aika hiton huonoa seuraa sitten loppuillan valvarimaailmoissaan.

Mut ehkäpä sitä vois koittaa nukkuu nyt sit. Piti itseasias 5 tuntii sit jo tehä näin, samoihin aikoihin kun frendi nukahti otettuaan liian tuhdit paukut. Mut jotenki sitä taas jumittu koneelle sen jälkeen kun hetken makoili eikä unta saanut. Hitto vaan kun taitaa taas jäädä yöunet sinne 5h pintaan. Onneks sentään piri on nyt loppu ja concertat ei oo yhtä kivoi et niit jaksais syödä ennen kuin vasta sitten kun pitää siivota kämppää.
Last edited by Pen on Sun 09 Jun 2013, 11:36, edited 1 time in total.

Pen
OD

Post by Pen » Sun 09 Jun 2013, 10:39

Jopas jopas, täähän olikin mun paras opiaattikokemus uralla toistaiseksi, luulisin. En ainakaan parempaa mieleen tule. Kyllä jää fenta, polakka ja tramal jotka oli ne parhaat kalpeena rinnalle.

Pari tuntia aivan uskomattoman mahtava valveunitila tms. "meditatiivinen" tila, tosi rauhallinen, täyteläinen ja yksinkertasesti vaan täydellinen olo, (mikähän muuten "bliss" on suomeksi, ei tuu mieleen vastaavaa sanaa) johon aika tuntu pysähtyneen, hetki jolla ei oo loppua. Lopulta nousin siihen että nauroin ääneen tai mitä lie hykertelin hyvän olon tunteen johdosta. En tiiä kauankoha sitä tein.

2 tuntii makoiluu ja olo on ku uudelleensyntynyt vaikka kolmeen vuorokauteen oon nukkunut vaan 6 tuntia.

Valveunia ja nuokkuja on kyllä tullut ennen mutta ne ei ollu yhtään tähän verrattavissa.

Toivottavasti tä ei nyt ollu se once-in-alifetime experience kuten toka kerta ku otin mämmiä tai eka kerto ku pääs happoa ottaes sellaseen tilaan jonka uskon tarkottavan just sitä mitä trippaaminen tarkottaa vaikkei sitä osaakkaan sanoin ite kuvata.

Tajusin kans jotain tosi oleellista, mä liian usein teen jotain opiaattei ottaneena jotain, esim. irkkailen, pelaan, katon leffaa tai muuta vastaavaa kun pitäs vaan olla ja rauhottuu ja nauttii siitä olosta. Tokihan silloku ottaa jonku överidosen niin on liikkumiskyvytön nausean takia mut se nyt on aivan toinen juttu.

Otinpahan kyllä vielä toisen samanlaisen annoksen ja laitan pään takas tyynyyn. Piti vaan tulla hypettämään tämä mahollisimman pian kun edes jotain muistaa kokemuksesta, vaikka vaisuksihan se kuvailu aina jää kuten ei mämmiä tai deelejäkään ainakaan mun kirjotustaito riitä kuvaamaan osuvasti ja tarpeeksi kuvaillen/kunnioittaen.