Gabapentiini (Neurontin..)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Dexma
Moderator

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by Dexma » Wed 16 Mar 2016, 13:16

Itse sain tällä myös aika inhimillisen olon suburefloissa, kun subu dose oli jossain 0,5 -1mg niin 800-1200mg gababentiiniä niin oli aika jees olo. Taas Pregabaliinissa tuo on jossain 150-300mg
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Thu 04 Aug 2016, 01:02

Kelpo nappula opioideja buustaamaan. Nappasin ensi alkuun 2 kpl 800mg:n vahvuisia Neurontineja ja oopiumia päälle, hetken päästä heitin vielä yhden napin naamariin ja siitä eteenpäin säännöllisin väliajoin lisää ooppelia. En ole varma voimistiko gabapentiini suoraan oopiumin vaikutusta vai toimiko se omalla tavallaan siinä rinnalla, mutta olipa asia niin tai näin, yhdessä ne toivat hieman tramadolista muistuttavan olotilan; varsin pirtsakka ja huoleton mielentila yhdistettynä vahvaan mielihaluun puhua. Tässäpä olen nyt siis itsekseni puhua papattanut, huomattavasti enemmän kuin normaalisti (jos nyt itsekseen puhuminen missään määrin on normaalia) pelkkää oopiumia ottaneena.

Lyricaa tosiaan muistuttaa, mutta vaikutukset ovat hieman vähemmän "in your face". Myös tämä tekee kehon koordinaation hieman epävarmaksi, mutta ei läheskään niin pahasti kuin Lyrica, joka pistää taatusti kävelemään pitkin seiniä.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 13 Sep 2016, 17:13

Oonko ainoo joka tykkää tästä enemmän kuin Lyricasta? Lyricasta menee enemmän "sekaisin" mutta minusta lähinnä humalaa muistuttavalla tavalla - jalat menee spagetiks ja kirjaimellisesti kävelee päin seiniä. Mulla gabapentiini tuo samalla tavalla miellyttäviä vaikutuksia muttei kuse motoriikkaa niin pahasti.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 21 Sep 2016, 13:08

Suboxoneprinssi wrote:Oonko ainoo joka tykkää tästä enemmän kuin Lyricasta? Lyricasta menee enemmän "sekaisin" mutta minusta lähinnä humalaa muistuttavalla tavalla - jalat menee spagetiks ja kirjaimellisesti kävelee päin seiniä. Mulla gabapentiini tuo samalla tavalla miellyttäviä vaikutuksia muttei kuse motoriikkaa niin pahasti.
Et ole! Täällä yksi gabrionin ystävä :) Ahdistukseen itsellä riittää 400mg 2x päivässä. Täällä päihdeklinikalla ollessani otan aamuisin 7:45 400mg ja iltapäivällä 14:00 400mg. Kyllä mä tätä syön siviilissä isommilla annoksilla ja saatan pitää välipäiviä. Mutta joku 3000mg on ihan kiva piristys viikkoon. Itse halusin päihdeklinikan täyttävän dosettini 1x vkossa. Ettei tule kiusausta syödä kerralla niitä. Lyrica on jotenkin aika jyrkkä. jos sitä otan 300mg niin siitä menee sekaisin pää. Nämä on jotenki kivoja. Oikeastaan mä sanoisin että GABAPENTIINI ON YLEISLÄÄKE. Tätä pitäisi saada kaupasta ilman reseptiä :) AIka harmitonkin kai? Mutta ilmeisesti SAA vieroitusoireet ja koukun tästäkin. Tulikin mieleen että 50min niin on päivä gaban aika ;)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

klikkikuppi
Psykonautti

Post by klikkikuppi » Wed 28 Sep 2016, 00:33

En ole saanut ikinä gabapentiinistä minkäänlaisia oloja. Ei vie ahdistusta, ei tuo sekavaa oloa, ei selvää oloa, ei juuri mitään... Dosetettu ja re-dosetettu niin reippaasti, että ei jää siitä kiinni. Ei vaan pelitä :roll: . Mut joo.. Kaitpa tällä sama vaikutus on kuin Lyricalla alkoholin kanssa, eli jalat spagetiksi ja pitkin seiniä, kunnes kapakan ovimiehet kyllästyvät katsomaan tuota jurrista spagettijalkaa... sit ulos, ja parien naarmujen kera himaan. Näin siinä käy. :twisted:

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 28 Sep 2016, 17:59

klikkikuppi wrote:En ole saanut ikinä gabapentiinistä minkäänlaisia oloja. Ei vie ahdistusta, ei tuo sekavaa oloa, ei selvää oloa, ei juuri mitään... Dosetettu ja re-dosetettu niin reippaasti, että ei jää siitä kiinni. Ei vaan pelitä :roll: . Mut joo.. Kaitpa tällä sama vaikutus on kuin Lyricalla alkoholin kanssa, eli jalat spagetiksi ja pitkin seiniä, kunnes kapakan ovimiehet kyllästyvät katsomaan tuota jurrista spagettijalkaa... sit ulos, ja parien naarmujen kera himaan. Näin siinä käy. :twisted:
Eipä mun mielestä kumpikaan, gabapentiini tai pregabaliini (joka on ilmeisesti lähinnä patenttirahojen kiilto silmissä tehty lähes suora analogi edeltäjästään, eroten melko pitkälti potenssin ja hyötysuhteen osalta ja ollen muuten aivan samanlainen) oo itsessään mikään kovin hyvä aine. Lääkinnällisestikään, paitsi tietynlaiseen hermosärkyyn on joskus jeesinyt. Ahdistukseen auttaa huonosti, kehno hypnootti, eikä oikeastaan päihdytä mieltä, laittaa vaan isoilla annoksilla motoriikan vituilleen.

Tästä tulee mieleen Sasha Shulginin kommentiet tietyistä fenetyyliamiineista, esim. 2C-D - että se on kuin "farmakologista tofua" - se ei itsessään ole mielenkiintoinen aine, mutta lisättynä muihin aineisiin se muuttaa kokemusta, vähän niin kuin suht. mauton tofu imee kastikkeita ja mausteita itseensä. Neurontin ja Lyrica on sedatiiveille vastaava - ei niistä yksinään ole mitään iloa, mutta niillä pystyy kyllä buustimaan kaikkennäköistä.

Itse en ymmärrä Lyrican katukauppahintoja koska jos sedatiiveja haluan buustia, on mun mielestä bentsot tai vanhat antihistamiinit (opioideihin) parempia, tai vaikka Sirdaludit. Bupren päälle otan mieluusti pregabaliinia/gabapentiinia, tai oikeastaan mitä vaan, koska verrattuna muihin opioideihin se ei tunnu juuri missään.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 29 Sep 2016, 11:27

Ja tässä taas näämme miten KAIKKI lääkkeet vaikuttaa kaikkiin erillailla. Esim Korva Akupunktio on myös osalla tulee paha olo. Osalla ei mitään. Osalla placebo ja osalla (minä mukaan lukien) helvetin rauhallinen fiilis. Gaba ennen akupunktiota ja metadoni aamulla (80mg) ja ennen sitä gaba 400mg . itelle htyvö

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Thu 29 Sep 2016, 19:50

Buprerefloissa hemmetin hyvä aine. Ei tuu sitä lyrican maanisuutta ja sätkyjä. Tarpeeks pyörii asioita valvottuje öitte jälkee ettei sitä ihmetilaa jaksa. Totta kai ne turpaan menee silti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

yabssor

Post by yabssor » Tue 01 Nov 2016, 23:12

Eläinlääkärin kautta tuli respa yhteensä 60g Neurontinia joista vain pieni murto-osa menee oikeaan tarkoitukseen. Kannattaakohan näitä nyt viina/spede/möyhö-päänä alkaa ollenkaan sporttaamaan vai jättäisikö välistä.

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Tue 01 Nov 2016, 23:26

yabssor wrote:Eläinlääkärin kautta tuli respa yhteensä 60g Neurontinia joista vain pieni murto-osa menee oikeaan tarkoitukseen. Kannattaakohan näitä nyt viina/spede/möyhö-päänä alkaa ollenkaan sporttaamaan vai jättäisikö välistä.
No se riippuu siitä, mikä on sun mielestä kannattavaa ja mikä ei.
Siis, kylhä nää on kiva lisä monen päihteen kanssa. Vaik sen alkon.
Mun mielestä vaan siinä mielessä aika "turhii", et pitää ottaa +2g että on jotain iloo.
Mut tottakai aina pitää uusien aineiden kohal alotella varovasti.
Eksää muute ois saanu vastaust sun kysymyksee lukemal topikkii? No, vastasin silti.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 02 Nov 2016, 01:17

^ Taas näitä vitun typeriä annosohjeita. 2000mg gabapentiiniä on jo iso annos ilman toleranssia.

Gabapentiini lievittää ahdistusta varsin tehokkaasti ja boostaa lisäksi melkeinpä kaikkia sedatiiveja todella hyvin - samalla kannattaa pitää mielessä se, että tämä lisää myös hengityslamaa. Jeesaa opioidirefloja erittäin hyvin.
^^@_

Chess
Karvakuono

Post by Chess » Wed 02 Nov 2016, 01:53

zerk wrote: Taas näitä vitun typeriä annosohjeita. 2000mg gabapentiiniä on jo iso annos ilman toleranssia.
En kiistä, etteikö henkilölle joka ei omaa toleranssia 2000mg ole iso annos.
Mielestäni vähän turhan hyökkäävästi lähestyit mun kommenttia.
Tarkoitukseni ei ollut antaa annostusohjetta.
Puhuin annostuksesta vain omalla kohdallani. Tietääkseni annoin lisähuomautuksen että uusilla aineilla pitää aina aloitella varovasti, meinasin kirjoittaa että suosittelen max 900mg aluksi. Aattelin että tuo lisähuomautus riittää.

Itselleni, täysin tolettomana, 2000mg vastaa ehkä 500mg pregabaliinia. Tietenkään näitä ei voi ihan täysin rinnastaa, koska ei ole samoja aineita. Serkkuja kuitenkin.

No hard feelings.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.

yabssor

Post by yabssor » Wed 02 Nov 2016, 03:39

Juu onhan se fakta, että uusilla aineilla on otettava varovasti. Nyt menee 1200mg, en pidä mahdottoman suurena satsina kun kokoa on 180cm/110kg, fyysinen kunto hyvä ja empiirisesti havaittu luontainen toleranssi miltei kaikkiin aineisiin. Kiva miedosti empatogeeninen vaikutus tähän porske/viina/kukedelia-kuosiin, ehkä voisi jopa lisääkin napata. Tykkään kyllä kovin, ei pidä vaan ottaa tavaksi.

Ihan yleismaailmallisena huomatuksena jengille, aloittakaa varovasti, kuunnelkaa kehoanne. Ei täsaä maailmassa mihinkään kiire ole.

Black7343
Psykonautti

Post by Black7343 » Wed 09 Nov 2016, 10:44

Minulla menee maha ihan sekasin Neurontinesta. Yhden 800mg kun ottaa,ni se on siinä. Kerran meni vituiks, otin aamul panacodeja,sit päälle 2x800 Neuront.,helvetti kun alkoi syke nousee sen verran,et tajua alkoi viemään. Sitä oloa kesti n. 2h,vähänkin liikahti ja heti pumppu otti semmoset kierrokset jotta moista ole kokenu.

Tarinan opetus tuli kyl mulle selväksi,ei pidä ainakaan päällekkäin ottaa näitä. Lyrica ei tee samaa,mut aloituksen joka on mulla 900mg,ni sen jälkeen ihan sama miten paljo niitä mättää,tulee vaan tasapaino ongelmia sekä helvetillinen kahvin himo. Mielialalääkkeenä jees,hermosärkyyn vaikutus 0.
Jotkut yrittävät,toiset suunnittelevat,minä teen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 16 Nov 2016, 11:04

HUOMASIN ETTÄ TÄSTÄ TULEE AIVAN KAUHEAT VIEROITUSOIREET!

Olen syönyt gabrionia 400mg x 2 /vrk. eli 800mg päivä annostuksella. Välillä olen syönyt enemmän ja välillä vähemmän..
Nyt sitte viime torstaina en tiedä mitä tapahtu kun oli ni paha päivä ja ne kaikki vkon lääkkeet meni kerralla kun vitutti nin eräs asia. ja nyt sitte olin lähes vkon syömättä. ja olen syönyt 7kk ajan säänöllisesti gabrionia.
Siis yöt ovat olleet vaikeimpia kokoajan herää ja samanlaista fyysistä jalkasärkyä tuntunut mitä opiaateista. sitten myös henkinen tila on jotenkin turta ja mieliala vaihtelee ns "MIELTÄ KÄÄNTELE" kokoajan..
¨
EN pystynyt odottamaan huomiseen. Onneksi oli kaveri joka nakkasi minull 12x 300mg gabrionia joita otin heti alkuun 2100mg <3 nyt on mennyt joku vajaat 2h ja alka OLO HELPOTTAA: aivan huojentunut olo. EIkä masenna ja ahdista yhtään

HELPOTUS..

Onko muut kokenu viekkareita tästä=

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Wed 16 Nov 2016, 20:01

Kyl tästä tulee samoin kuin Lyricasta ihan älyttömät vieroitusoireet. Monen kuukauden päivittäisen käytön jälkeen, pitää annos pikkuhiljaa pudottaa ja tässä kestää todella pitkään, että kroppa tulee takasin normaaliksi.

Tämä kannattaa pitää mielessään, jos lähtee päivittäin napsimaan tätä tai Pregabaliinia (lyricaa). Annos pitää lopettaessa pienentää pikkuhiljaa ja bentsoilla lopuksi lopettaa niissäkin niin, että annos pienenee pikkuhiljaa.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 16 Nov 2016, 21:18

Dexma wrote:Kyl tästä tulee samoin kuin Lyricasta ihan älyttömät vieroitusoireet. Monen kuukauden päivittäisen käytön jälkeen, pitää annos pikkuhiljaa pudottaa ja tässä kestää todella pitkään, että kroppa tulee takasin normaaliksi.

Tämä kannattaa pitää mielessään, jos lähtee päivittäin napsimaan tätä tai Pregabaliinia (lyricaa). Annos pitää lopettaessa pienentää pikkuhiljaa ja bentsoilla lopuksi lopettaa niissäkin niin, että annos pienenee pikkuhiljaa.
Toiset ei saa viekkareita pitkästäkään käytöstä, toiset saa nimenomaan TODELLA pahat. Tämä on oman kyselyn tulos, ei mitään tieteellistä pohjaa. Komppaan Dexmaa erityisesti annoksen pienentämisen kohdalla. Pudotus kovasta annostuksesta nolliin voi olla aika perseestä vaikka olisi bentsoja apuna.

Itse olen jo ~5 viikon käytön jälkeen saanu n. viikon pituisen jakson joka sisälsi unettomuutta, ahdistuneisuutta ja rauhattomuutta sekä erityisesti hermosärkyjen pahenemista. Annoksena oli tuolloin 900-3000+mg/vrk.

Kannattaa myös pitää mielessä se, että tähän pätee sama hengityslamariski kuin Lyricaan (pregabaliini). Gabapentiini voimistaa bentsodiatsepiinien ja opioidien vaikutusta varsin voimakkaasti, mutta lisää samalla hengityslaman ja yliannostuskuoleman riskiä varsin reippaalla tavalla - erityisesti silloin kun ei omata kovaa toleranssia käytössä oleviin depressantteihin.

Jos muuten joku meinaa kyllästyä tähän meikäläisen varoitteluun, niin käykääpä huviksenne tsekkaamassa miten monessa viime vuosikymmenen aikaisessa päihdekuolemassa oli mukana useita CNS-depressantteja samanaikaisesti - erityisesti pregabaliinia tai gabapentiinia.
^^@_

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Sat 19 Nov 2016, 11:42

Dexma wrote:Kyl tästä tulee samoin kuin Lyricasta ihan älyttömät vieroitusoireet. Monen kuukauden päivittäisen käytön jälkeen, pitää annos pikkuhiljaa pudottaa ja tässä kestää todella pitkään, että kroppa tulee takasin normaaliksi.

Itel taas päivastanen kokemus. Tään lopetin vuos sit seinää ku söin 4kk päivittäin tosin vaan 800mg annosta, mut kuitenki. Nyt menny puol vuotta putkee niin saa nähä. Tekis mieli lopettaa mut toisaalta en tarvi bentsoi ollenkaa enään joten ehkä tää sit on pienempi paha :D

kute zerk tuos toteaa, että ihmisestä riippuu paljolti. Varmaa pitää paikkaansa ku ite justii lueskellu täältäki niin osa sanoo että saa helvetimoiset viekkarit lyricasta/gabasta. Itelle sit taas oikeastaa tullu yhtää mitään vaik välil tiputellu annosta 300mg päivä (haluan nähä pärjääkö vähemmälläki tai kokonaa ilman). Subun lisäks en halua toista ainetta minkä isäntä en enää ole :3

zero
Kameleontti

Post by zero » Thu 01 Dec 2016, 10:16

miten kauan nää vaikuttaa? en puhu puoliintumisajasta, vaan vaikutusajasta. en oo vuosiin syönyt niin en myöskään muista. toimiiko yhtä kauan kuin lyrica, aamusta alkuiltaan? osaako kukaan kertoa?
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Thu 01 Dec 2016, 21:14

Siis millaista annosta Lyricaa vastaa 800 mg Neurontinia?
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 01 Dec 2016, 21:43

Asystole wrote:Siis millaista annosta Lyricaa vastaa 800 mg Neurontinia?
Jotain 150 mg about mun mielestä.
Maksimissaan 300mg.
tRip wrote:

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Fri 02 Dec 2016, 02:31

Dexma wrote:
Asystole wrote:Siis millaista annosta Lyricaa vastaa 800 mg Neurontinia?
Jotain 150 mg about mun mielestä.
Maksimissaan 300mg.
Aika paljon vaihtelee toi mitä se voisi olla..

Kisu
Psykonautti

Post by Kisu » Tue 06 Dec 2016, 12:12

Itse olen pitänyt pregabaliini-gabapentiini -vaihtosuhdetta about 1:4, elikkä 1 milli lyricaa vastaa noin suurinpiirtein 4 milliä gabaa. 800mg Neurontinia olisi tällä kaavalla siis jotakuinkin 200mg Lyricaa, mutta suoraan noita aineita ei voi kuitenkaan IMO toisiinsa verrata. Lyrica on ainakin omalla kohdalla sellaisenaankin jossain määrin päihdyttävä, siinä missä gabapentiini ei yksinään tunnu aiheuttavan mitään erityisempiä vaikutuksia millään annoksella. Kumpaakaan en toki käytä muuten kuin opioidien kylkiäisenä, mutta tällöinkin suosin Lyricaa. Olen huomannut tuon vaihtosuhteen pitävän jokseenkin kutinsa opparibuustin suhteen, mutta Lyrica tuo lisäksi kokemukseen sellaisen tietyn oman mausteensa, jota ei gabapentiinistä tunnu saavan.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 02 Mar 2017, 07:12

Heipsan! Olen syönyt nytten kohta varmaan vuoden aktiivisesti reseptillä gabapentiiniä. Välillä on jaksoja että olen 7vrk aikana 2päivää ilman. välill ä3. annos on 800mg/vrk mutta ostan siihen lisäksi katukaupasta monesti semmosia 800mg x 10 lätkiä eli pahassa koukussa olen..

Olen tänäaamuna herännyt liian aikasin venaamaan metadoni annostani ja syönyt nt jo 2400mg gabrionia(eri valmiste sama aine gabapentiini) Ja tota saan aina viikon lääkkeet kerralla dosettiin. Ja nyt ollaan vasta torstaissa ja dosetti täytettiin eilen. Niin mitäs jos syön nuo loputki tässä tänään ennenl metadonia(ihan sen takia että saisin metadonista kivat nuokut) niin ehtiikö tulla reflat 5vrk aikana? miten pahat ja voiko jotain dramaattista jo sattua... TIetty mä voin hommata katukaupasta muutaman bentson ja eikö alkoholi auta kans näihi refloihin.. Semmonen kysymys mulla oli vaan

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 02 Mar 2017, 10:21

Varmasti on paska olo jo huomenna jos et jatka sitä, että oot vitun kujalla muista bentsoista.
tRip wrote:

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Thu 02 Mar 2017, 12:45

Mä en jotenkin edes pysty suoraan vertaamaan pregabaliinia tähän. Siis sillei, että vaikka 600mg vastaisi 75mg pregabaliinia. Mulle tulee jo 300mg:stä Lyricaa täysi motoriikan menetys, tätä taas pystyn syömään +1500mg ilman mainittavia haittoja. Yksinään tämä on vähän turha aine, ei oikein tunnu vaikuttavan mitenkään milllään annoksilla. Opioidien vieroitusoireisiin tai niiden boostereina tämä on hyvä, esimerkiksi itse sain pitkästä aikaa nuokut kun otin tätä oksikodonin kanssa. Siinä mielessä tämä on huono, että en itse jotenkin pysty suhtautumaan gabapentiiniin sen ansaitsemalla vakavuudella, eli popsin sitä kuin karkkia boostimaan opioideja hengityslama riskistä välittämättä.

Nyt kun yritän tätä tolejen tiputusta ennen KH:n aloitusta, voisin käyttää näitä hyödyksi kyllä :). Kunhan ei sitten projektin jälkeen ole tyyliin sekä bentso että gabapentiini koukussa..

Don
Lepakko

Post by Don » Thu 02 Mar 2017, 14:56

Munkin mielestä pregabaliinia ja gabapentiinia ei voi verrata toisiinsa annos-suhteilla. Lyrica tuntuu vaan paljon voimakkaammalta. Hieman kun vertaisi kodeiinia bupreen, kuinka paljon panacodeja vastaa tiettyä määrää buprea.
Gaboja saa syödä 3000mg "eikä toimi", mutta lyrica toimii jo 300mg määrällä voimakkaammin ja pidempään.

e: gabapentiinejä ei pitäisi koskaan lopettaa seinään, voi tulla todella vittumaiset olotilat mitä noita jenkkisaitteja lukenu muiden kokemuksista, kun itellä mennyt vuoden verran 900mg päivässä... En todellakaan haluaisi olla viittä päivää ilman näitä. Mutta jos löydät lyricaa, niin sillä saa jo mukavan kuosin eikä refloista tietookaan. Jos ei löydy, niin klonatsepaami on kuulemma paras bentso mitä jenkeissä monet lekurit kirjoittavat gabojen lopettamisen yhteydessä. Ja ensin se annos on laskettu tietenkin mahdollisimman alas ennen hyppäämistä kokonaan pois.
Last edited by Don on Thu 02 Mar 2017, 22:31, edited 1 time in total.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 02 Mar 2017, 20:32

SadPanda wrote:Heipsan! Olen syönyt nytten kohta varmaan vuoden aktiivisesti reseptillä gabapentiiniä. Välillä on jaksoja että olen 7vrk aikana 2päivää ilman. välill ä3. annos on 800mg/vrk mutta ostan siihen lisäksi katukaupasta monesti semmosia 800mg x 10 lätkiä eli pahassa koukussa olen..

Olen tänäaamuna herännyt liian aikasin venaamaan metadoni annostani ja syönyt nt jo 2400mg gabrionia(eri valmiste sama aine gabapentiini) Ja tota saan aina viikon lääkkeet kerralla dosettiin. Ja nyt ollaan vasta torstaissa ja dosetti täytettiin eilen. Niin mitäs jos syön nuo loputki tässä tänään ennenl metadonia(ihan sen takia että saisin metadonista kivat nuokut) niin ehtiikö tulla reflat 5vrk aikana? miten pahat ja voiko jotain dramaattista jo sattua... TIetty mä voin hommata katukaupasta muutaman bentson ja eikö alkoholi auta kans näihi refloihin.. Semmonen kysymys mulla oli vaan
Jos reflat on tullakseen niin ne tulee kyllä tuossa ajassa ja sulla on todennäköisesti tiedossa todella ikäviä päiviä. Gabapentiinireflat voi saada aika tuskaisen olon päälle; kylmää hikeä, ahdistusta, unettomuutta jne.

Toisille tulee aivan karmea olo, toiset eivät tunnu saavan refloja ollenkaan. Pitkään jatkunut käyttö isolla annoksilla lisää paskan olon todennäköisyyttä, obviously. Bentsoista on apua, kuten myös pregabaliinista.
^^@_

frapathea

Post by frapathea » Thu 02 Mar 2017, 22:11

Mul on tätä uneen ja kipuun, uusin just respan. Pitkään aikaan en uskaltanut syödä kun tää tuntuu voimistavan dissosiatiivista amnesiaa, tiedä sitten miksi. Siinä kohtaa kun tuli kymmenen minuutin täydellisiä muistikatkoksia ulkona liikkuessa lopetin suosiolla.

Nyt tänhetkiseen masennusjaksoon oon syönyt tätä lähinnä unensaantia estävään ahdistukseen ja huomasin ainakin et melatoniinista huolimatta uni oli unetonta. Normaalisti mulla on hyvin vilkkaat unet, melatoniinilla vielä villimmät. Olis mielenkiintoista tietää, mistä nää sivuoireet tarkalleen ottaen johtuu. No, ainakaan muistikatkoksia ei tietääkseni ole vielä tullut.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 01 Jun 2017, 13:34

Heippa. Mulla ois tuossa 300mg gabrioneja muutama kapseli. Oon syönyt aikanaan paljon lyricaa (150-1500mg per vrk) ja pitkiä putkia. Mutta gapapentiiniä vaan pari kertaa enkä tarkalleen muista annostusta, oisko jotain 800-1600mg. Tästä aikaa useita vuosia kuten myös lyricasta taukoa vähintään puoli vuotta nyt. Kannattaisko mun aloittaa tolla 300mg ja kuulostella fiilistä vai nakkaanko suosiolla tuplamäärän? Tarkootus ei ole olla kuoseissa vaan rentoutua hieman ja laitella kotia jne. Voiko tätä kombottaa katinonien kanssa? Entä sirdalud?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."