Gabapentiini (Neurontin..)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
renttuni
Apteekki

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by renttuni » Sat 28 Dec 2013, 08:07

^Gangsteri^ wrote:Johtuisikohan annoskoosta. Itsellä 3600mg, tai enemmän per päivä, mennyt jo vuodenpäivät.
Sit kun yhtäkkiä loppuu niin nuo oireet tulevat aina.
Varmaankin, koska itellä tuo annostus on niin pieni. Mua ihmetytti kun lääkäri piti tuota jonain huumeena, tai siltä musta tuntu. Nyt kun löysin tän topicin täältä niin tuli mieleen että ehkä se lääkäri ei uskonut mua kun menin hakemaan uutta reseptiä kun entinen oikeasti mennyt hukkaan :P No reseptin sain kuitenkin "haetko vain vahvoja kipulääkkeitä?!!"-saarnan jälkeen ja olin ihan äimän käkenä.

Hugster
Tuppisuu

Post by Hugster » Mon 03 Feb 2014, 20:31

renttuni wrote:Varmaankin, koska itellä tuo annostus on niin pieni. Mua ihmetytti kun lääkäri piti tuota jonain huumeena, tai siltä musta tuntu. Nyt kun löysin tän topicin täältä niin tuli mieleen että ehkä se lääkäri ei uskonut mua kun menin hakemaan uutta reseptiä kun entinen oikeasti mennyt hukkaan :P No reseptin sain kuitenkin "haetko vain vahvoja kipulääkkeitä?!!"-saarnan jälkeen ja olin ihan äimän käkenä.
Ai että sapettaa tuo lääkärien asenne että potilas on vaan hakemassa hupia, ja sitten tarjotaan vaan buranaa ja panacodeja tuskaiselle potilaalle.. Nimim. hermokipudiagnoosi tuli melkein pari vuotta myöhässä, ja kyseinen syndrooma kehittyy nimenomaan huonon kivunhoidon jäljiltä.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 04 Feb 2014, 03:18

Hugster wrote:
renttuni wrote:Varmaankin, koska itellä tuo annostus on niin pieni. Mua ihmetytti kun lääkäri piti tuota jonain huumeena, tai siltä musta tuntu. Nyt kun löysin tän topicin täältä niin tuli mieleen että ehkä se lääkäri ei uskonut mua kun menin hakemaan uutta reseptiä kun entinen oikeasti mennyt hukkaan :P No reseptin sain kuitenkin "haetko vain vahvoja kipulääkkeitä?!!"-saarnan jälkeen ja olin ihan äimän käkenä.
Ai että sapettaa tuo lääkärien asenne että potilas on vaan hakemassa hupia, ja sitten tarjotaan vaan buranaa ja panacodeja tuskaiselle potilaalle.. Nimim. hermokipudiagnoosi tuli melkein pari vuotta myöhässä, ja kyseinen syndrooma kehittyy nimenomaan huonon kivunhoidon jäljiltä.
No niinpä. Kerta niitä kunnollisiakin kipulääkkeitä on niin miksi niissä pihistellään? Ja suurin osa ihmisistä varmasti käyttää särkylääkkeitään niinku pitääkin.

Toinen ryhmä on nämä (kuten äitini) että kaikki lääkkeet joissa ión kolmio, ovat huumausaineita. Huoh.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Tue 04 Feb 2014, 11:02

Tuli loppuviikosta ja viikonloppuna näitä "jokunen" avopuolison kanssa tuhottua. Noh eka piti tiettu testaa se GUOSI joten ekana iltana otin 2400mg +300mg vielä myöhemmin. Ja kylhä nää toimi siihenki, oli vitun hyvä olo ja fiilis koko illan/aamun, boostas subua ja bentsoja kiitettävän hyvin, siihe viel jokune lonkero tuli juotua ja oltiinki jo ihan hyvissä :up:

PD eli Pakollinen Disclaimer.
Nää ei oo annos suosituksia kenellekkään, kaveri joka otti vain 300mg meni jossain kohtaa niin tutkalle että töllötteli lähinnä ympärilleen, et "missähä vitus mää oon" ilmeellä, kyseli saman asian 20krt peräkkäi jne. Eli muistakaa lähtee varovasti! Näinkin on käynyt, etkä koskaan tiedä oletko se juuri sinä (ekakertalaiset/kokemattomat siis erityishuomio) jolla puolikas 600mg nappi pamauttaa aivan pihalle, mutta oletpahan kovana jätkänä vetäny tyyliin 3000mg SIIIS KOLME GRAMMAAA ja sit vietät yötä sairaalan pedissä. Parhaassa tapauksessa olet juuri saanut jatkoaikaa elämällesi, etkä sittenkkään kuollut hengityslamaan, kouristuskohtauksen vaikutuksiin, tukehtunu oksennukseen jne.

Entäpä lääkkeenä???

Sitten tutkin olisiko tästä lääkkeeksi itselle tukemaan rivatrilia yleistyneen ahdisteineisuushäiriön hoidossa sekä auttaisi selkakipuihin jotka on vaivannut tuntemattomasta syystä monen monta vuotta. Ja päädyin että aion kysyä tätä lääkäriltä annostuksella 1-2 x 600mg/päivä. Totesin että noilla annostuksilla ei parin päivän tottumisen jälkeen mene pieneenkän pöhnään, mutta toimii lääkkeenä kuin unelma. Ja enemmän mää näitten lääkevaikutuksesta nautin ku siit kuosist, se vois auttaa aika paljon elämässä, kun tutkailin sitä vaikutusta. Ja täl hetkel kaikki mikä vie eteenpäin elämässä vie voiton kuosailusta niiku lääkkeitten suhteen vaik.

Jee Pointti täs viestis kai oli et toi on hiton hyvö lääke jolla voi kyl kuosaakki ja mul on hyvä aamu.

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Mon 24 Mar 2014, 17:31

Olin tuossa 2 päivää ilman ja tärisin kylmissäni vaikka nuuskin koko ajan Suboxonea nenään, ei auttanut. Sit vasta kun paketin hain ja aukasin ja otin heti 6000mg, niin elämä aukes taas ja optimismi loistaa, jälleen kerran. Hirveät vierotusoireet aina kun loppuu. Alotus aina se 6000mg ja sit alan syömään normaalin annoastulsen mukaan eli 6 päivässä, kolmessa erässä. Niinkuin on määrätty. Eli äkkiä nostan lääkepitoisuuden takaisin, niin loppuu paska olo.

Voin sanopa, että PARAS mielialalääke ehdottomasti, ja vielä SSRI:n kyljessä toimii erinomaisesti! :)
Haittapuolena pelkään että resepti lopuu joskus, ja uusiiko joku sen. Erittäin koukuttava lääke, mutta mielialaan
positiivisesti vaikuttava ja tosi motivoiva lääke.

Varoitus vaan ihmisille, jotka tämän lääkkeen, kuten Lyrican
kanssa, että vieroitusoireet on sitten HELVETISTÄ, jos on kauan syönyt tätä, ja pääsee loppumaan! :x

Lääkärini sanoi että Lyrica on gabapentiinista muunnettu vain siten, että Lyrica imeytyy paremmin kuin Neurontin,
ja muuttuu elimistössä gabapentiiniksi myös. Onko tuo väittämä totta? Että pregabaliini olisi niinku prodrug?
Vai mikäseoli? :o Kiitos! Kuulemiin.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 25 Mar 2014, 02:10

^Gangsteri^ wrote: Lääkärini sanoi että Lyrica on gabapentiinista muunnettu vain siten, että Lyrica imeytyy paremmin kuin Neurontin,
ja muuttuu elimistössä gabapentiiniksi myös. Onko tuo väittämä totta? Että pregabaliini olisi niinku prodrug?
Vai mikäseoli? :o Kiitos! Kuulemiin.
Se on totta, että pregabaliini on gababentiinin "kutiteltu" versio, mutta prodrug se ei ole eli se ei metabolisoidu gababentiiniksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

^Gangsteri^
Lepakko

Post by ^Gangsteri^ » Thu 03 Apr 2014, 09:52

Kait tuo apulaisylilääkäri vaan yritti selittää jotenki yksinkertaistamalla mulle, kun en voi uskoa että tuon tason lääkärillä voi olla noin huonoa tietoa lääkkeistä ja niiden metaboliasta. :shock:
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 28 Jul 2014, 11:46

^Gangsteri^: en yhtään ihmettele että aiheuttaa viekkareita. Melko erikoinen lääke, nyt vaikutuksen alaisena ja tuntuu kuin ois ottanu kaikkea pikkusen.

Vaikutusmekanismin perusteella voi jo olla varma että jotain refloja tästäkin tulee ja voi varmasti olla pahojakin, etenkin noilla 3 - 4 gramman päiväannoksilla.

Nyt 2400 mg ja olo on lunki. Ei sitä Lyrican ääretöntä sekavuutta, mutta muuten samantyylistä oloa ja myös jokseenkin alkoholin/gamman kaltaista vaikutusta, ja bentsojen. Kuin ois juonu pari bissee parin xanorin päälle ja heittäny sekaa vielä savut tms. Kumma olo.

Nämä aineet & vastaavat vaikuttavat mielenkiintoisilta. 2018 lähtee Lyrican patentti (ei täysin varma tieto?), niin puskevat varmasti jonkun uuden super Lyrican pihalle. Vaikuttaisivat kokeilun arvoisilta varmasti. Lyrica ja Neurontin on ollut tehokkain mielialalääke sekä yleinen ahdistuslääke mitä olen apteekista saanut. Voittaa jopa bentsodiazzzpiinit.

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Methylpregabalin
http://en.wikipedia.org/wiki/Atagabalin
http://en.wikipedia.org/wiki/PD-217,014

Saa nähdä mikä tulee Lyrican tilalle kun patentti raukeaa. Ja silloinhan saa rinnakkaisvalmisteita alkaa myymään? Lyrican nykyinen hinta on apteekissa kumminkin sen verran suolainen kun on melkeen samaa hintaa kuin kadulta ostetut Lyricat. En tosin itse ole niitä pariin vuoteen ostanut mutta joskus 3 kuukauden satsi 150 mg per pv dosella maksoi jotain 220 euroa, siis ilman korvauksia mutta yli sadan euron meni silti helposti ja sillä sai sen 168 kappaletta 75 milligrammaista valmistetta. 225 milligrammaisen valmisteen yksi paketti oli muistaakseni ilman korvauksia noin 120 - 130 euroa. Siis 56 kappaletta 225 mg Lyricoita.

Mutta Neurontin on äärimmäisen hyvä lääke voimistamaan muiden hitaiden aineiden vaikutusta ja pelkiltäänkin ahdistukseen ja masennukseen toimii. Eikä mene niin sekaisin kuin itse pregabaliinistä.

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Thu 04 Dec 2014, 13:49

Huomaan kans sellasia samanlaisia viboja kuin olisi hitit polttanu, kelasin et 'vähän samanlainen olo kuin elämän ekat hitit polttanu' tms.

Annoksena siis 1800 mg, alla myös amfetamiinia ja yksi olut. Verenpaine yllätti kun nousin sohvalta keittää kahvia, huimasi pari sekunttia ja sydän teki jotain proge-rumpu sooloo, tasoittui onneksi. Univelkaakin on vähän, 36h hereillä oloa tällä hetkellä, gabapentin jeesa hyvin tähän valvomisesta aiheutuvaan ahdistukseen.

Vähän jäätää välillä tekstiä kirjoittaessa, mutta menee valvomisen ja psykoaktiivien piikkiin.

Piristi mukavasti ja vei huolet pois niinkuin oli haettu. Tuntuu, että oikeinkirjoituskin onnistuu paremmin kuin normaalisti, jes. :D
In the land of the blind, one-eyed man is the king

HommanNimi
Karvakuono

Post by HommanNimi » Thu 04 Dec 2014, 17:19

Itselläni ei 1500mg ja älytön määrä käryä ei oikein sanonut mitään, ainoastaan hieman nuokkuinen olo. Seuraavana päivänä ei oikein muistikuvia löytynyt, että muisti kyllä osittain lähti.

Pirin päälle kyllä boostasi mielestäni miellyttävästi, vaikkeikaan pitkäaikaisesti ja sen verran on aivot reijillä että muistinkin juuri syöneeni sen kerran laatallisen näitä. Nyt kun asiaa mietin niin olihan se olo aika hyvä ja rento aamupäivään saakka jolloin viimeisen heitin naamani, ja olo ei oikeastaan ollut millään tapaa sekava vaikka myöskin yön yli ryyppäsin.

Paketillisen söin kaiken kaikkiian, suurimman osan "muuten vaan läpällä" (Nämä olivat itseasiassa ensimmäinen ryyni kokeilunikin, nimenomaan tuo 1500mg ja käryä paljon) noin 3kk aikana ja ei nämä tuntuneet ainakaan yhtään koukuttavan,vvarmaankaan tosin juuri toimimattovuuden vuoksi.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Wed 17 Dec 2014, 19:44

Mitäkähn vittua kun meikällä 1200mg neurontinia toimii melkein yhtä lujaa kuin lyrica?

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Thu 18 Dec 2014, 17:55

Aika monella näyttäis toimivan tosi eri-vahvusesti nää, jotkiin on aika kuosis jo pelkästä 300 mg ja toiset vaatii yli 2g että saa oloja.

Meikäläisellä toimis suurinpiirtein näin:
  • 300 mg nostaa mielialaa hyvin
    600 mg vielä tehokkaamin mielialaa nostaa
    900-1200 mg - tällä annostuksella saa jo mielenkiintoisia vaikutuksia, lievää sedaatiota, rauhallisuutta, euforiaa ja tulee perus lyrica-mainen touhukas olo
    1800 mg - Musiikkivideoita katsellessa immersiota havaittavissa, sedatiivinen ja euforinen olo, otin tuolloin piriäkin ja sanoisin, että combona aikalailla parhaimpia mitä koskaan olen vetänyt. Vähenti myös amfetamiinista tulevia negatiivisia sivuvaikutuksia

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 18 Dec 2014, 18:01

Vittu tulee vesi kielelle tuosta metkun raportista. eiku 1200mg huiviin..

Metku
Kameleontti

Post by Metku » Thu 18 Dec 2014, 20:03

Mulle maistuis myös :P Jouluksi koitan näitä saada kun refloihinkin auttavat mainiosti. Loppukuusta jos pussin vauhtia saan jostain niin gaboja buustiksi ehdottomasti.

jm8k
Karvakuono

Post by jm8k » Mon 29 Dec 2014, 17:49

Multa kerran varastettiin lyricat ja lääkäri ei suostunu siihen että saisin uutta satsia joten kirrjoitti tätä. Lyrican annos oli 600mg/vrk mutta en muista millään millä annoksella mulle tätä määrättiin, saatto olla 500mg kapseleita. Annoin sitten pari kavereillekin kun oli jopa kolmiolääke ja siitä heidän mielenkiintonsa heräsi, mutta ei tästä kukaan saanut mitään viihdettä irti. Tosin en muista että olisin kärsinyt pahemmin neuropaattisista kivuistakaan mihin lyricaa söin eli kai se toimi niinkuin pitikin.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Sun 25 Jan 2015, 14:02

Itse tuli ensimmäistä kertaa otettuaa tätä tuossa viime viikolla. Olen jostain syystä pitänyt ko. lääkettä jotenkin turhana verrattuna lyricaan. Mutta jopa 300mg otettuna 2mg subutexin kanssa toimi jo niin hyvin ettei olisi enempää tarvinnut välttämättä ottaakaan. Jostain luin että tuo 300mg neurontinia vastaisi noin 150mg lyricaa? Voiko pitää paikkansa?
Vai toimiiko?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 26 Jan 2015, 22:54

Ei kyllä noin paljoa, sanoisin että 1/3 korkeintaan ja laittaisin lukeman lähemmäs 75mg.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Sun 22 Feb 2015, 10:40

Nyt oon huomannut tällä vaikutuksia ku oon ottanut isompia annoksia. Eli noin 3g kerralla. Mutta jännä kun välillä se toimii hyvin, välillä ei mitään, vaan tulee hillitön "pistävä" päänsärky.. Kuinka paljon tätä tohtii ottaa kerta-annoksena? Mulla on Gabrion nimellä nyt tää mutta sama kai se on..

Velho
OD

Post by Velho » Sat 30 May 2015, 00:02

Sain tos 25x 300mg neurontiinii ja syöny jonkuu 12kpl niitä ja sit kahvin seas osa :up: letkee fiilis :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sat 13 Jun 2015, 11:26

Kyllä tää ihan kivasti buprea boostii. 2000mg 2mg bupren päälle... (oksettaa, vähä silmät luppasee ja vähän samallainen olo niinku olis syöny 600mg lyricaa mut silmissä ei heitä ja tasapaino ei petä) tää on kyl kiva lääke. Pitäs saadarespalla korvaushoito ku alkaa vittu seki venyy ja venyy perkele täs on hermot kireellä. Bentson siasta menee ahistuslääkkeenä.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 28 Jun 2015, 18:34

Oon aina ajatellut gabapentiinin olevan vain laimea ja turha versio pregabaliinista. Nyt kuitenkin mulle määrättiin äskettäin ilmaantuneeseen selkäongelmaan gabapentiiniä ja yllätyin positiivisesti. Tästä puuttuu kokonaan se pregabaliinin ikävä sekavuus ja huimaus, ja tää toimii tähän selkäkipuun hyvin. Temgesic auttaa edelleen muihin kipuihin, mutta tähän selkään se ei purrut. Onnistuin myös pienentämään buprenorfiiniannosta vähän, koska gabapentiini tuntuu vahvistavan bupren analgeettista vaikutusta.
^^@_

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Wed 12 Aug 2015, 19:56

Otin eka 3x600mg aamupäivällä ja ilta päivällä 2x600mg lisää. Ihan jees olo, ei mitenkää erityisen kuosinen, mut tosi rento ja hyvä fiilis. Ehkä vähä euforinen. Huomenna herään joskus ajoissa aamulla joku 4 tuntia ennen lääkettä ja otan 2x600mg siinä toivossa, että boostais vähä metistä. Olettasin huomenna toimivan paremmin. Raportoin aamulla fiiliksiä. Hiton hyvä lääke tää kyl on.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 16 Aug 2015, 20:13

On muuten aika kaamee koukku tää gabapentiini.
Kolme-neljä-viis vuotta söin.
Melkeen jopa pahempi ku bentsokoukku. tai opiaatit.

Sillai ku bentsoreflois opiaattireflasena..
Ilkikurista ahdistusta ihme epätodellisessa houreessa ja vituuttu masentaa.

Nomut parissa viikossa selvis jo, ja tuntu ihan saatanan hyvältä kehossa. Puhumattakaan miten hyvää se teki psyykkisesti.
Okei, masensi pitkään.

Joteki tää aine tekee mut sairaaks.. kipeeks. Sillai ku eläis opiaattireflasena mut hyvissä.
Jotai tulehdustilaa tää kait pitää helposti yllä.
Ja pistää hormoonit kiertoradoille.

Vähän sellanen aine, et en söis kovin pitkiä kuureja välttämättä..
ja vaikka tavallaan onkin yks parhaita bentson korvikkeita - ja sen refloihin ihan parhaita
- ni jotenkin ei tosiaan tunnu tekevän hyvää sisuksille pidemmänpäälle.

Jollain enintään 1800mg päivädoseilla on viel ihan ok, siitä yli kasvaa must lähinnä turhat häiriövaikutukset.
Mut itelle se 300-900mg oli just hyvä, riittävä, ellei sit jotain kuosei lähteny hakeen.

Rupesin saamaan kans kuolemapaniikki-astmakohtauksia jossainvaiheessa.
Tai ei henki kulkenu mitään kautta, totaalisen tukossa.
Vaikkei mulla virallisesti astmaa, ni suosittelen pitään mielessä jos on taipumusta.

Mut on hyvä lääke, parempi kun lyrica.. jotenkin..Säilyttää tehon paljon pidempään.
eikä pistä niin gujalle. SZellane, 'happy-pill' (Dr.Drill),
Isoilla doseilla jollaintapaa tosi deliriatiivinen 'sähkönen' pöhnä.
Ei sillai epileptinen niinkun lyrica.
Keep it unreal.

NatiHero
Apteekki

Post by NatiHero » Sat 22 Aug 2015, 13:11

NatiHero wrote:Otin eka 3x600mg aamupäivällä ja ilta päivällä 2x600mg lisää. Ihan jees olo, ei mitenkää erityisen kuosinen, mut tosi rento ja hyvä fiilis. Ehkä vähä euforinen. Huomenna herään joskus ajoissa aamulla joku 4 tuntia ennen lääkettä ja otan 2x600mg siinä toivossa, että boostais vähä metistä. Olettasin huomenna toimivan paremmin. Raportoin aamulla fiiliksiä. Hiton hyvä lääke tää kyl on.
Niin otin tosiaan tuosta seuraavana päivänä aamull n.2hh ennen metistä sen 2x600mg ja toimi paljonm paremmin ku oli edellisenä päivänä ottanu. Tuntu vähän niiku morfiinimiselta metiksen vaikutus.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Tue 01 Sep 2015, 16:05

Vedin kännissä 5 x 300 mg Neurontinit, tuloksena oli se että parin tunnin päästä en nähnyt mitään muuta kuin viisinkertaisena tien ja pysyin hädin tuskis pystyssä. En oisi ikinä kuvitellut että noin sekaisin olisi mennyt näistä, jotenkin pääsin bussiin ja kotiin mutta huhhuh.. Neurontinia ei pidä aliarvioida, pelkiltään ehkä kevyttä mutta komboissa vitun kovaa kamaa toisinaan.. Kävelin niin että kävelemäni rata oli 2 - 3 metriä leveä ja etenin sen verran hitaasti että pari sataa metriä kesti varmaan 10 minuuttia, bussissa taisin tippua penkiltäkin.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 15 Mar 2016, 23:39

300 mg-Gabaa olisi nyt (19x). Kuinka sujuu annostelu (vrt mg/Lyrica, jos kerta samankaltaisia ovat) ja mitkä ovat erot? Kiitos vastauksesta! Edellisestä viestistä päätellen kuulostaa Lyrica+holi-kombolta moninkertaisena, mutta kirjoittaja ei välttämättä ota 300-600 mg iltaisin uneen. Tarkoituksena olisi siis testata ja voidessa hyödyntää nämä levyset turvallisesti jotka sain.

Jos ottaa amfea alleen, niin hitaat vain rauhoittaa laskut - silloin niillä ei ole viihdearvoa eikä mielestäni viihde ole silloin se pääpainopiste.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 16 Mar 2016, 00:02

kuumottelija wrote:300 mg-Gabaa olisi nyt (19x). Kuinka sujuu annostelu (vrt mg/Lyrica, jos kerta samankaltaisia ovat) ja mitkä ovat erot? Kiitos vastauksesta! Edellisestä viestistä päätellen kuulostaa Lyrica+holi-kombolta moninkertaisena, mutta kirjoittaja ei välttämättä ota 300-600 mg iltaisin uneen. Tarkoituksena olisi siis testata ja voidessa hyödyntää nämä levyset turvallisesti jotka sain.

Jos ottaa amfea alleen, niin hitaat vain rauhoittaa laskut - silloin niillä ei ole viihdearvoa eikä mielestäni viihde ole silloin se pääpainopiste.
Vaikka ottaisit kuinka paljon niin silti tämä "viihdekäytössä" häviää Lyricalle, muuten annokset ovat n. 3-4 kertaisia (joidenkin mielestä suurempiakin, mutta tuollainen 3-kertainen annos voisi olla hyvä testaus ja siitä sitten tarpeen mukaan).

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Wed 16 Mar 2016, 00:11

Petri6 wrote:
kuumottelija wrote:300 mg-Gabaa olisi nyt (19x). Kuinka sujuu annostelu (vrt mg/Lyrica, jos kerta samankaltaisia ovat) ja mitkä ovat erot? Kiitos vastauksesta! Edellisestä viestistä päätellen kuulostaa Lyrica+holi-kombolta moninkertaisena, mutta kirjoittaja ei välttämättä ota 300-600 mg iltaisin uneen. Tarkoituksena olisi siis testata ja voidessa hyödyntää nämä levyset turvallisesti jotka sain.

Vaikka ottaisit kuinka paljon niin silti tämä "viihdekäytössä" häviää Lyricalle, muuten annokset ovat n. 3-4 kertaisia (joidenkin mielestä suurempiakin, mutta tuollainen 3-kertainen annos voisi olla hyvä testaus ja siitä sitten tarpeen mukaan).
Itsellä hyvin harvinaiseen syyhyn määrätty - ylläpitää loistavasti muuten äärettömän vaikeaa untani (vahvistaa bentsoja ehkä, don't know) ja loistava krapulanestäjä. En kyllä suosittele silti missään nimessä ketä tahansa aineelle vierasta ruveta vetämään kumpaakaan ainetta kännissä! Surullisia tarinoita on kuultu jos ei tuohon ole tottunut.

Onko samanlaista kuin Lyrica siinä mielessä, että viikonkin käyttämättömyyden jälkeen toleranssi laskee radikaalisti niin että joutuu ainakin se yksi "lyrredarra" läpikäymään?
Hugster wrote:
Julkiset... Itsekin pääsin tekkenikoukusta eroon vain koska äidille niitä suostuttiin määräämään 50-pakkaus - sen sijaan kaikki alle 35v etenkin miehet ovat automaattisesti narkkareita -.- Tosin itsehän siinä tilanteessa olin, mutta muutoin normilääkityksissä on onneksi oma lekuri joka pätevänä psykiatrina tajusi että unettomuus tuhoaa elämäni enkä hae narkkaukseen niitä xanttuja kun en niistä viihdettäkään saa lainkaan edes väkevän holin kanssa...

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 16 Mar 2016, 10:55

Mulla auttaa gabat paremmin ahistukseen melkeen ku monet bentsot..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 16 Mar 2016, 12:18

Mä olen aiemmin tähän topiciin kirjoittanut, että en ole huomannut gabapentiinistä saavan mitään oloja tms.

Mutta pyörrän puheeni. Välillä kun olen joutunut olemaan ilman kyseistä lääkettä, niin ahdistuneisuushäiriö on nostanut päätään. Eli on sittenkin mulla semmonen ns. onnellisuuspilleri ja todellakin auttaa ahdistukseen paremmin kuin mikään bentso. Mun mielestä paljon parempi myös kuin Lyrica. Lyrica aiheuttaa mulle niin kauheaa huimausta etten voi käyttää.

Jos tästä jotain viihdettä haluaa, niin nollatoleilla mulle 3-6g on semmonen sopiva annos.