Gabapentiini (Neurontin..)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
JOHNSSON
Lepakko

Re: Gabapentiini (Neurontin..)

Post by JOHNSSON » Thu 01 Jun 2017, 17:57

Mietoja ovat että eikun molemmat kerralla. Rasvaista ruokaa ja kahvit päälle niin ihna kiva iloinen fiilis tulee.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 02 Jun 2017, 09:18

Joops, huomasin. Ja pitkä aika menee että alkaa edes pikkuisen tuntua. Tänään uusiks mut 900 kerralla,jospa jotain sais irti.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

LeFairylette
OD

Post by LeFairylette » Fri 02 Jun 2017, 12:59

Isavela wrote:Joops, huomasin. Ja pitkä aika menee että alkaa edes pikkuisen tuntua. Tänään uusiks mut 900 kerralla,jospa jotain sais irti.
Tuskin paljoa irti saa. On niin lasten lääkkeitä nuo gabapentiinit
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 02 Jun 2017, 14:32

^ No höpö höpö nyt. Kuin lyricankin niin myös tämän kohdalla tuntuisi, että osalle ei sano juuri mitään ja osalla toimii hyvin. Itellä ensimmäisillä kerroilla 600mg veti suht soseiseksi ja energiseksi. Nykyään toimii buusterina pääasiassa. Eipä kovin kummoisia fiiliksiä tästä irtoa.

Eli joo hyvä se on aloittaa kevyemmistä annoksista, mut jos alkaa menee reiluun 1000-2000mg yksittäisannokset että toimii ees vähän ni kannattaa harkita kiskooko ollenkaan (välihuomio vaan). Vaikka mietoja onkin niin sätkyriski tässäkin on, ja voi yllättää jos sekottaa muiden douppien kanssa. Sitä herkästi voi ottaa liikaa ku ei just huomaa niitä vaikutuksia.

Mut lyricamaista oloa imo ei kannata odottaa, tää ei toimi niin kuosisesti ku lyry joten lääkekäytössä paras. Kaikilla toimii erilailla. Riippunee myös siitä mitä siltä odottaa. Liikaa ei kannata odottaa, se on totta. :D
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

frapathea

Post by frapathea » Fri 02 Jun 2017, 15:45

Ehkä jos haluu olla vitun sekiksis niin gabapentiini ei oo se juttu. Mut lääkkeenä mulla ainakin toimiva jo matalillakin annoksilla, jopa 300 mg. Mietoja kun ovat niin näissä on sekin etu, että pystyy lääkinnällisessä käytössä kuitenkin edelleen funktioimaankin melko normaalisti. Itelläni ainakin ainoana miinuspuolena lievä kognitiivinen hitaus, esim. kielen tuottaminen hidastuu.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Fri 02 Jun 2017, 16:36

Joo, saman miinuspuolen oon itsekin huomannut. Ja pidemmän päälle tää tuntuu vaikuttavan hurjasti muistiin ja kumppani huomannut saman. Siksi hän lopettikin tän käytön. Toki annosten kasvaessa haitatkin lisääntyy.

Ite just koitan pudotella annoksia ja lopetella tätä. Helvetin epämukava olo. Tuntuu kuin iho olisi täynnä muurahaisia jotka kutittaa ja pistelee, sähköiskuja päässä, levoton olo ja ahdistaa kovasti. Fukken hell oikeesti. :D En tiedä tuleeko suoraan gabasta vai vaikuttaako oppareiden toimivuuteen mut kylmä/kuuma-hikoilua pukkaa myös.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 02 Jun 2017, 21:53

Ihan hyvin tuo 900mg antoi virtaa ja jaksamista päivään, buustasin 300mg ja koko päivän olin hyvin pirteä ja nyt illalla on jo ihan normaali oma olotila. Mitään sekokuoseja en hakenutkaan, vaan pientä mielialan kohotusta ja piristystä, johon tuo annos oli just passeli.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Fri 16 Jun 2017, 10:24

Mun mielestä niin gabapentiini kuin pregabaliini on sellaisenaan päihteenä huonoja, lähinnä komboissa muiden aineiden buustaamisessa pääsevat oikeuksiinsa. Tai sitten ahdistuksen, hermokivun taikka reflojen hoidossa.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Mon 19 Jun 2017, 13:16

Suboxoneprinssi wrote:Mun mielestä niin gabapentiini kuin pregabaliini on sellaisenaan päihteenä huonoja, lähinnä komboissa muiden aineiden buustaamisessa pääsevat oikeuksiinsa. Tai sitten ahdistuksen, hermokivun taikka reflojen hoidossa.
Ahdistukseen tämä lääke on hyvä.. ite käyttäny ny vuosia samal dosel ja silti auttaa. bentsot taas ei auta yhtään mitään oikeastaan tähän miun ahdistukseen. kesti vaan tosi kaua saada respa gaboihin. tiukennettu linjaa vissii aika rankasti

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 17 Aug 2017, 09:43

Sama tehokas lääke ahistukseen. Bentsot ei tunnu oikein missään, mutta tämä jeesaa. Sain jopa vankilassa 600mg päivä.

Paska päihde, hyvä lääke

Tänään meni 3600mg.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Thu 17 Aug 2017, 13:13

Samaa mieltä! Itselläni menee ahdistukseen 2x 400mg ja toimii todella hyvin vaikka vähä teho laskennut ku syönyt yli vuoden. Mutta lääkäri ei mielellään ala edes suunittelemaan annoksen nostoa juurikin sen takia koska olen Metadonilla haittojavähentävässä korvaushoidossa. että oikeastaan jos siitä puhutaan niin se ennemmin laskisi. joten olen tyytynyt tuohon. kuitenkin apu siitä on iso! Ja sanonut että haluan nuo 800mg aina lääkkeen oton yhteydessä'- etten syö aina etukäteen lääkkeitäni :O ...
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Sat 02 Sep 2017, 19:31

hyh ny lähin ajaa tätä alas niin 1200->600mg kerralla ja täs ny pitäis sen aikaa että tähä vähä tottuu niin pehmeempi tiputus. sinänsä ei muuta refloi ainakaa tähä mennes oo tullu, mut tuntuu niinku pääjumittais iha kympil. jokseenki sekava olo jos vois sanoa :3 en osaa oikee kuvailla tätä oloa mikä tulee jo tästä tiputuksesta. jospa tää helpottuis pari päivä sisäl ku en kuitenkaa nollaan tiputa heti vaan tähä 600mg totun viikon pari ja sit 300 ja sit nollaan. ois ehkä pitäny 900mg pysyä hetki ku tää puolittaminen tekiki vähä olon hankalaks.

Kauas nää gaba "viekkarit" yleensä kestää? viimeks söin tätä vuoden ja lopetin seinään eikä tullu mtn. ny pari vuot syöny taas niin näköjää tehny jo jotakin kun ei päätoimi täysil ku annos puolitettu

auttaiskoha bentsot tähä oloon yhtään? ku tarkotus tiputttaa pois niin ei mieli tekis lähtä lyricaa ottaa helpottaakseen oloa. tai sit vaan soitan lekurille että nostaa viel 900mg annos ja tiputtaa viiko kahe päästä 600mg jne. piti seinään puolittaa annos nii oliki vähä liian paljo :/

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 07 Sep 2017, 20:46

Tästä ei ole aikasempaa kokemusta, kaapissa levy 10 x 300mg kapseleita, oon tota lyricaa laskemassa, päiväannos lyricassa on ollut semmonen 150-300mg. Tämä ilm. esiasteena taitaa toimia parhaiten jos lyricasta tällä kertaa tulee ikäviä oireita.Paljonkos tommonen 300mg kapseli vastaa lyricaa jos voi suhteuttaa..?

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sat 09 Sep 2017, 13:07

Jos on yhtään lyricatoleja niin jos vedät listan 300mg caboja niin vastaa ehkä 300mg lyricaa. Vaikutus on tosin näissä caboissa vähän erilainen ku lyricassa.

Mulla vaihettii 300mg neurontin 600mg

Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni » Thu 14 Sep 2017, 19:59

^ Vai niin.. kiitos tiedosta tota en olisi halunnut kuulla ;>

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 17 Sep 2017, 10:39

JOHNSSON wrote:
Sat 09 Sep 2017, 13:07
Jos on yhtään lyricatoleja niin jos vedät listan 300mg caboja niin vastaa ehkä 300mg lyricaa. Vaikutus on tosin näissä caboissa vähän erilainen ku lyricassa.

Mulla vaihettii 300mg neurontin 600mg
Mun mielestä näitä kahta ei voi mitenkään verrata toisiinsa. ei mitenkään. Toinen esim nyt pregabalini vaikuttaa aina. gabapentini tuntuu vaikuttavan "oikeammalla tavalla" sillon kun lääkepitoisuudet ovat olemasa. jostakin tosta luin et siinä on perää.... Ite syön 2x 400mg /Vrk ja se auttaa ahdistukseen eikä todelakaan vaikka söis 10 000mg (MIKÄ ON IHA VITUSTI LIIKAA GABAPENTIINIÄ) niin ei sitä voi verrata mihinkään määrään lyricaa. eikä 800mg ei 1600mg . se on mun mielipide....

Lyrica on viihteilyy hyvä. Myös ahdstukseen tehokas.
Gabapentiini on lääkkeenä vallan mainio. Ja auttaa myös ahdistukseen ja välillä kun "oikealla hetkellä" syö sen 300mg esim ni siitä tulee joskus iha empatogeenimäisetJvibat. hyvin harvoin kyllä mutta kuitenkin. En lähtis noita vertailee keskenään kun kuitenkin ovat eri lääkeaineita. Mut jos pitäs valita vihdekäytössä ni nro#1: LYRICA , NRO#2: Phenibut NRO#3 Gabapentini ,,,

Lääkkeenä taas gabapentiini ykkönen , lyrica kakkonen ja phenibut 3. Ja niinku kakki lääkkeet toimivat kaikilla erillalailla ja sillee jne jne :) Mutta muistakaa että nämä ovat juurikin opiaattien ja bentsojen kanssa erittän hazardeja kombinaatioita etä ottakaa mielummin yksistään. ku että kaikkia kerralla. Moni tuttu ja kaveri lähtinyt kyseisistä napeista.

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Wed 01 Nov 2017, 22:11

Ilmotelkaas joku viisas ja ihana kauas näitä gaba refloi pitäs jaksaa sietää about? köh köh meinaa vähä olla lukos pääkoppa :down:

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Thu 02 Nov 2017, 10:49

Kyl pahat gabareflat ne fyysiset lähtee nopeesti jos ei ole ihan hillitön käyttö takana, mutta psyykkisiä oireita saattaa olla tosi kauan. Ahdistusta ym kesti aikoinaan kuukausia.

Kantsii jotain bentsoja miedosti droppailla siihen.
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

Whirl
Psykonautti

Post by Whirl » Thu 02 Nov 2017, 12:53

Dexma wrote:
Thu 02 Nov 2017, 10:49
Kyl pahat gabareflat ne fyysiset lähtee nopeesti jos ei ole ihan hillitön käyttö takana, mutta psyykkisiä oireita saattaa olla tosi kauan. Ahdistusta ym kesti aikoinaan kuukausia.

Kantsii jotain bentsoja miedosti droppailla siihen.
Joo mut täs on se, että kh alko nii piti kaikki lopettaa. hankala vaa töis käydä ku pää ei pelitä. siksi ois vähä suuntaa antavaa aikaa kiva tietää. luin jostai että 6 päivää peräti kestäis, että aine on pois elimistöstä. tietenki noiki on vähä tapauskohtasia mut suuntaa johonki et viikko niin alkaa varmaa helpottaneen olo. Hankala ku subu reflat samaa aikaa niin ota ny selkoa kumpi johtuu kummasta. yllättävää vaan ettei mua ahdista tai mitään. niinku psyykkiset reflat on iha nollatus bollatus. viimeks ku lopetin 1v syönnin jälkee niin ei tullu mtn fyysisia mut psyykkiset sit oli paheet. outoa miten reflat voi vaihdella tään kohdal näin.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sun 25 Mar 2018, 21:30

JOs on gabapentin toleja, niin lyrica muuten alkaa toimimaan samalla tavalla kun neurontin. mulla 3000mg annos gabaa. nin 900mg lyricaa saa samanlaisen olon. eli ahistus lähtee pois.

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Mon 26 Mar 2018, 11:05

Mulla itel nyt sellai tilanne et sain vihdoin vedettyä viimeisen kerran itseni subusuosta ylös. Nyt vikal kerral käyttö lähti vittu ihan lapasesta... mut samaan aikaan myös olin henkisesti valmiinpi itse lopetukseen. Tänään aamulla koitti päivä kun tulee 2viikkoa täyteen kuivilla. Ja mul on hyvä olo. Ainoo vaa ni jotenki aivot tottumu siihen et ku aina on paska olo subust ni jotenki odottaa et millon mul tulee huono olo vaikkei tuukkaan. Tuntuu ihanalta ku ei säre eikä vittu masenna ja vituta kaikki.

Mun reflalääkitys oli 150mg lyricaa kahes osas eli 75 aamul 75 päiväl. ja 0.5-1.0 mg rivatriliä illal tai iltapäiväl.
Nukkuminen vielä vähä lagaa sillä tapaa että saatan herätä aamuyöl väsyneenä mutten saa enää unta yleensä 4-5aikaa. Mut sit oon hetken hereil syön poltan tupakan ja katon vähä telkkaa. Sit käyn sohvalle ja nukahdan uudellee ja nukun muutaman h ja sit oon pirtee.

Edelleen tällä hetkellä menee vielä lyrica. Syön sitä nyt vielä keskiviikkoon asti jolloin olen sitä syöny tasan 2wk. En siis subun lopetuksen parina ekana päivänä ottanu mitään ku oli taas ihan hirvee määrä kerääntyny sitä kehoon. Mul on itel sellai keho et lyricasta todellaki tulee paska olo jos lopetan sen seinään iha jo ton 150mg pv määrän jälkeen ku pari vk sitä syöny. Mulla on 400mg neurontineja jemmassa. Ja aion tehdä niin et vaihdan keskiviikon jälkeen neurontiniin 2 viiikoksi ensin korkeemmasta annoksesta laskien annosta. Tämä myös siitä syystä et mulla olis kuivilla olon ensimmäisen kuukauden ajan vielä lääkettä jeesaamassa ku kuitenki kunnolla vedin subua ja haluun tehdä asiat nyt oikeesti viimisen päälle tarkasti. Teen kaikkeni et enää ikinä en siihen paskaan lähde. Tää kaks viikkoa on ollu aivan vittu kamalaa ja nyt vasta viimiset kolme päivää tuntuu et oon ihminen. Ja tänää aamul mul tuntu ekaa kertaa silt et mä olen terve. Itkuhan siinä tuli.

Miltä teistä kuulostaa tämä et syön ensin heti lyrican perää
600mg neurontin 4päivää
400mg neurontin 4 päivää
300mg neurontin 3 päivää
200mg neurontin 3 päivää
Ja sit stoppi.
Eiks toi 200mg oo jo niin pieni annos et siitä vois jo heittää kokonaan pois ilman et on ihan skeida olo. Vai laskenko siitäki vielä? Ja onko toi lasku vaihti liian nopee? Pitäskö pidemmät völit olla laskujen völissä?

Ja kannattaako mun jakaa toi gabapentin annos 2 osaan eli aamulla ja sit myöhemmin alkuillast toinen annos. Vai että kerralla koko pöivän annos?

Tsemppiä kaikille jotka kampppailette addiktion kanssa! Siitä paskasta kyl pääsee pois ku vaan tulee mitta täyteen.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Tue 27 Mar 2018, 12:28

JOHNSSON wrote:
Sun 25 Mar 2018, 21:30
JOs on gabapentin toleja, niin lyrica muuten alkaa toimimaan samalla tavalla kun neurontin. mulla 3000mg annos gabaa. nin 900mg lyricaa saa samanlaisen olon. eli ahistus lähtee pois.
Mä kyllä ihmettelen suoraan sanottuna tätä koska syönyt pari vuotta eka 800mg vrk. 1.5v ja nyt yli puolen vuoden ajan 1200mg neurontinia päivässsä kerralla yleensä otan 3x 400mg... Niin vaikka otan 300mg ni hyvin toimii lyrica. tietty voi olla ku olen metadoni hoidossa.

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Thu 29 Mar 2018, 21:23

Ite neljä vuotta syöny. Ristitoleranssia on. Ei sano mitään 900mg lyricaa. Ahdistuksen vie pois. Cabaa annos 3000mg/pvä ja loistavat vaikutukset. Tykkään. Varmaan aivot sit menny. Kuumottaa kyl reflat vähä ku linnaa lähtö täs

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Mon 02 Apr 2018, 17:23

Ei vittu mitkä viekkarit tällä saa. Ei auta bentsot jumalauta

nantes
Psykonautti

Post by nantes » Tue 03 Apr 2018, 09:09

Noi lyrica viekkarithan mulla kans on joka molemmilla aiemmilla kahel lopetuskerralla ahdistanu ihan vitusti koska jo muutaman viikon syöminen niillä ni jumalauta mitkä olot mulle siitä on aina tullu. Onnistuin 2 viikon lyrica käytön jälkeen vaivihkaan lopettaan kun 14.päivänä otin aamu 4 75 lyricaa. Sen jälkeee samana päivänä 200mg gabaa ja illalla 200mg gabaa. Sit vielä yhtenä päivänä 400mg gabapentiiniä ja sil sainkin sen about poikki. Oli mulla 3 päivää ihan hirvee olo vikan lyrican jälkeen mut pystyin sentää taas keskittymää. Mullahan lyrica ei sovi hevon vittua ku tulee pahat keskitymisvaikeudet ja mieliala menee ihan miten sattuu

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 06 Apr 2018, 08:40

Kokeilin tänäään heti metadonin jälkeen syödä 7x400mg et jos jotain hupia irtoais. no ihan chilli olo alkaa tulla... ihan jees... :)
Ei vaan soaa ajatellla tätä enää huumaavana ku menee lääkkeenä ja sit toistaseksi ku ei tää toimi enä läheskää samaalailla. ei sinä siis tuntuu et toimisi nykysin paremmin ku ennen. mut eikö tässä ole juuri kyse jostain oikeasti lukkiin et tämä lääkkeen kohalla pitää oa eka pitoisuudet korkealla että saa paremman hyödyn :D ei oo psykotiedett¨ä

zerk
Moderator

Post by zerk » Sat 07 Apr 2018, 12:12

Gabapentiiniä ei kannata vedellä isoja kerta-annoksia koska hyötyosuus kärsii reippaasti mitä isompi annos on käytössä. Liittyi muistaakseni aminohappo-kantajaproteiinin saturoitumiseen. 150-400mg kerta-annokset 30-60min välein on omissa kokeiluissa todettu hyviksi. Myös isompi, rasvainen ateria voi muistaakseni kasvattaa hyötyosuutta.
^^@_

JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON » Sat 07 Apr 2018, 22:39

Jeps ja limpparia päälle.

Ite otan aamupalan kanssa sen 900mg, 11 maissa ruuan ja limun kanssa 1100mg ja 17 aikohi loput.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 12 Apr 2018, 00:26

Whirl wrote:
Wed 01 Nov 2017, 22:11
Ilmotelkaas joku viisas ja ihana kauas näitä gaba refloi pitäs jaksaa sietää about? köh köh meinaa vähä olla lukos pääkoppa :down:
Viikon kun sinnittää, niin alkaa helpottaa... en keksi enää mitään syytä palata aineeseen. Pahempi jollaintasolla kuin opparit & bentsot. pistää widuroilleen kaikki. ja reflatkin on sellasta mystistä epämääräistä ahidistuksensekaista opparireflaista, jossa vielä pikantti bentsonpuutehulluus meinaa iskeä.. ehkä just toi "pääkoppa lukosssa".

Hormonit pistää sekasin, ja ja... hyvä lääke, eittämättä.. ellen ois tullu niin allergiseks et meinas lähtee henki aina kun niitä popsi. Hrrh..

Parhaimmillaan ihan hyvä lääke, joka lopulta vaan ylläipitää perusolotilaa.. pahimmillaan voi viedä hengen jos keho alkaa torjumaan ainetta, joka syö immuunipuollustusta ja aiheuttaa _tutkitusti_ enkelfaopatiaa... onko se nyt joku aivokato tai joku.. nomut aivoissa alkaa hupeneen kaikki vitaalisuuden saarekkeet ja älyllisyyksien saarekkeet.

Käytännössä muuttaa hermoimpulssien virtausta, niin, että kun tavallisesti ihmiset pysähtyvät punaisiin valoihin, niin hermoimpulssi vaan jatkaa päättömästi matkaansa, eikä meinaa stoppaa, kun vasta GABA-lautakunnan edessä, joka säädellymmin säätää kaliumkanavissa(kalsium?) virtausta. tai niin että GABA-valiokunta osaa pistää oven perässään kiinni. tää ei.

Itseasiassa jotain samaa on barbitaaleissa.. siks ne onkin just tappavia, kun ne vaan jatkaa ja jatkaa virtaustaan, kunnes keho tajuukin et oho, se on kooma nyt. mutta.. tämäpä ei vaikuta GABAAn juurikaan, tai ainakaan suorasti, niin ei hätää, komboissa tosin voi yllättää hengityslaman merkeissä (suomessa melko yleinen OODEEN aiheuttaja, eipäs gabapentiini, vaan pregabaliini.. samaa sukua, eri maata.

Näin mä nää gabapentiinit olen käsittänyt.

Phenibut paljon tehokkaampi & ns. streitimpi vaikutusmekanismi.. my drug of choise.. kait samaa sukua hänkin, joskin eri planeetta.
SadPanda wrote:
Fri 06 Apr 2018, 08:40
ei oo psykotiedett¨ä
ei vai :mrgreen:
Keep it unreal.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 13 Apr 2018, 03:45

HAHA :D on onse ehkä sittenki... hyi... mä oon syöny 2v ja vasta 5kk sitten nostetiin annos 1200mg.... menin eka 2x 400mg pari vuotta nyt sit toi 1200mg.. nyt kun olen alkanut syömään lääkkeeni sillee "oikeiN" eli otan 800mg klinikalla ja iltapäivälle jätän ton 400mg. vois melkeen kokeilla jatkossa että otan niinku aamula 400mg päivällä 400mg itapäiv 400mg.. sillee se lekuri ne varmaan on tarkottanutkin oikeasti :D