iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Petri6
OD

Re: iv./im.

Post by Petri6 » Thu 04 May 2017, 19:58

tRip wrote:Sterifiman pitäisi riittää kyllä useimman aineen kanssa.

Sen hyöty on siinä, että päästää läpi vain liuenneet aineet.
Ei muuten pidä täysin paikkaansa, sterifima suodattaa vain yli 5 mikronin kokoiset partikkelit, jolloin sitä pienemmät liukenemattomat partikkelit tulevat kyllä läpi ja päätyvät verenkiertoon. Helvetin paljon parempi tuo kuitenkin on kuin röökifima tai pumpuli (ulkomuistista heitettynä ne kun suodattavat vain yli 40 mikronin partikkelit). Eli kyllä niihin labrafilttereihin kannattaa tosiaan investoida, ne kun suodattavat kaikki 0,22 mikronia suuremmat partikkelit. Tämä tarkoittaa myös sitä, että oikein käytettynä ne suodattavat liuoksesta jopa bakteerit. Virukset taas ovat kooltaan sen verran pieniä, että niitä ei suodata mikään.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 07 May 2017, 15:49

Petri6 wrote:
tRip wrote:Sterifiman pitäisi riittää kyllä useimman aineen kanssa.

Sen hyöty on siinä, että päästää läpi vain liuenneet aineet.
Ei muuten pidä täysin paikkaansa, sterifima suodattaa vain yli 5 mikronin kokoiset partikkelit, jolloin sitä pienemmät liukenemattomat partikkelit tulevat kyllä läpi ja päätyvät verenkiertoon. Helvetin paljon parempi tuo kuitenkin on kuin röökifima tai pumpuli (ulkomuistista heitettynä ne kun suodattavat vain yli 40 mikronin partikkelit). Eli kyllä niihin labrafilttereihin kannattaa tosiaan investoida, ne kun suodattavat kaikki 0,22 mikronia suuremmat partikkelit. Tämä tarkoittaa myös sitä, että oikein käytettynä ne suodattavat liuoksesta jopa bakteerit. Virukset taas ovat kooltaan sen verran pieniä, että niitä ei suodata mikään.
´tRuu..

Mut.. rajansa hifistelylläkin, eh?

Toki jos joku tilaa jostain läjän jotain labrasuodattimia, ni joo.. on niilläkin kysyntää... ehkä.

Sterifima on riittävä..?
Keep it unreal.

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Mon 08 May 2017, 09:13

On se kyllä tosi hienoa, että stadissa noita sterifimoja saa ilmaiseksi ja Tampereella 0,15snt/kpl hintaan Nervistä. Tosin nyt voi olla uusi tilanne Tampereella, kun on se uusi terveysneuvontapiste hämeenpuistossa. Sinnekin on sterifimoja tulossa, en tiedä perivätkö hintaa. Helsingin diakonissalaitoksen ylläpitämä mesta.

Noissa mikronifimoissa ainakin itselle hinta on ongelma. Tsekkasin ebaysta niin jotain 450 dollaria makso X määrä (en muista paljon siin tuli) just noita 0,22mikronin fimoja. Itse kyllä olen juurikin niin hifistelijä, että mielelläni käyttäisin mikronifilttereitä. Oon ollu jopa vähän kuumotuksissa viime aikoina, kun Tampereelta loppui Nervistä (tai nykyään Jeesi nimeltään) sterifimat ja kesti hetken ennen kuin niitä tuli lisää. On pitäny käyttää pumpulia/röökifimaa ja kyllä sen huomaa ihan silmälläkin, että sterifilt on helvetisti parempi. Olen tosin törmännyt kaikenlaisiin uskomuksiin, kuten siihen että Subutex toimii paremmin fimaamatta tai että alle 4mg paloja ei tarvi fimata. Psykologinen juttu, et jos se liuos ei oo vähän sameaa tai jopa maitomaisen väristä niin sitten se ei toimi. Itse onneksi heti ekoista vedoista lähtien käytin aina sterifiltiä, niin ei ole tollasia juttuja mielessä. :D

Velho
OD

Post by Velho » Thu 11 May 2017, 19:49

Koin todella epämielyttävän kokemuksen IV törttöilystä ja nyt tuntuis siltä että 'piikkikoukku' ois melkei hävinnynä :up: nalmfeenia ku kiskas vahingossa ja koki 12h helvetin kun kaikki metadonit hävis reseptoreista :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sun 14 May 2017, 14:59

Valosini: Tor & etsivä löytää. Hintaa niist kuuluiskaa maksaa (sterifimoista).

Ite jakelen ainaki frendeilleni ainaku mahis.
Keep it unreal.

Velho
OD

Post by Velho » Mon 15 May 2017, 10:58

Itselläni on vaikka kuinka helvetisti noita sterifimoja ja itse en niillä juuri mitään tee niin voisin lahjoittaa ne niitä tarvitsevalle! :! :!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 07 Sep 2017, 15:29

Pitäskö tässä huolestua?

Olen ihan oikeasti piikittäny viimeksi joskus helmikuussa. Oikeaan polvitaipeeseen. Siitä asti siinä on ollut patti joka on välillä kipeä ja märkii. Sitten on monta viikkoa ihan rauhallinen ja taas "aktivoituu". Siihen on muodostunut sellainen haavauma joka tosiaan välillä on kipeä ja erittyy. Desinfioin sitä ja hoidan basibactilla ja se on hetken taas normaali. Mikä se voi olla ja onko kokemusta? Muutamat paiseet mulla on vaatinut lääkekuurin. Nyt en sen takia haluais mennä lääkäriin kun oon korvaushoidossa ja ei ne kuitenkaan usko että tuo on vanha pistohaava. Vaikka oikeasti tullut ennen kuin aloitin hoidon. Mutta pakko kai se on kohta käydä näyttämässä..

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 24 Nov 2017, 14:20

Renttuni ^ Selviskö tuo pattijuttu? Paraniko itsestään?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

haurasote
Tuppisuu

Post by haurasote » Wed 13 Dec 2017, 12:21

Valosini wrote:
Mon 08 May 2017, 09:13
Tosin nyt voi olla uusi tilanne Tampereella, kun on se uusi terveysneuvontapiste hämeenpuistossa. Sinnekin on sterifimoja tulossa, en tiedä perivätkö hintaa. Helsingin diakonissalaitoksen ylläpitämä mesta.
Mainittakoon nyt tän yhteydessä se, että noihan muuttaa Hatanpäälle tässä ihan just kohta suurempiin tiloihin kohtuullisen lähellä Sarvista. Osoite taisi olla hatanpäänvaltatie 34B ja joku 4. kerros tjsp., mutta eiköhän se ovessa tai vastaavassa lue sitten. Vähän vittumaista silti, kun esim. täältä Hervannasta menee useampia busseja ja lopulta ratikkakin tonne keskustaan ja hämeenpuistoon, mutta vähän niukemmin Hatanpäälle, mutta onneksi sinne sentään menee 32.

Eikä siinä silleen mitään, mutta jos pitäis 2-3kk päästä aloitella korvaushoito tuolla HDL:llä ja Hervannassa asustelen, niin vähän ikävämpi matkustella sinne Hatanpäälle hämeenpuiston sijaan, mutten jaksanut A-klinikkasäätiöllekään eli Jeesiin mennä, kun siellä kuulemma pidemmät jonot ja vittumaisempi lääkäri, kun kävin Matalassa tai myöhemmin siis Huumeklinikalla, ennen kuin se siirtyi muille kuin tamperelaisille, josta siirtyi Pekka eli ainakin mun henkilökohtainen lemppari päihdepsykiatreista Sarviksen päihdekeskukseen, jossa olinkin asiakkaana pienen tovin, ennen kuin aloitin käytön taas, ja nehän ei siis hoida, jos käyttää, ja silloin sitten päätin hakeutua korvaushoitoon, kun on noi katkaisuhoidot Vipusella ja avokatkaisuhoidot vähän nähty jo, eikä ne johtaneet kuin hetkelliseen putsiuteen. Nervistä olen käynyt silti värkit hakemassa, kun on ollut niitä siellä ylimääräisiä kirjoilla, mutta voipi olla, että siirryn käyttämään tota HDL:ää, kun tulee kohoarvioiden takia siellä käytyä muutenkin, kunnes tietty pääsen korvaushoitoon sitten joskus helmikuussa, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. En muista tasan tarkkaa päivää, milloin toi HDL:n Breikki (jos nimensä pitävät) muuttaa tonne Hatanpäälle, mutta kai ne siitä itekin ilmottelee ja laittaa nettisivuilleen juttua, mutta ainakin seuraava kohoarviokäynti tossa joulun jälkeen on Hatanpäällä sitten. Sterifimoista sen sijaan en tiedä, mutta ajattelin kuitenkin kertoa tosta muutosta, kun se on aika olennainen juttu.

Bulibumba
Tuppisuu

Post by Bulibumba » Thu 01 Feb 2018, 20:12

Sain käsiini noita wheel filttereitä. Hiukan enemmän näpertelyä kyllä kuin jos käyttäisi vain sterifimoja. Lisäksi sinne suodattimeen jää about puoli milliä tai vähemmän tavaraa. Ratkaisin tämän vetämällä vielä vähän vettä päälle, mutta kyllä siinä jonkin verran hukkaan menee.
Kysymys kuuluukin nyt että montakohan kertaa tuota uskaltaisi käyttää? Toki se menee tukkoon jossain vaiheessa mutta olen ainakin 3 kertaa käyttänyt samaa parin vuorokauden sisällä. Ja esittäkää vielä valistuneita arvauksia että kauanko tuota voi säilyttää? Nyt siis tosiaan sen pari vuorokautta ainakin. Labrakäytössä kaveri "pesee" noita huuhtelemalla jollakin liuottimella "väärään suuntaan" mutta sitä en arvaa kokeilla. Ovat tosiaan kalliita, joten en haluaisi ihan kertakäyttöisenä pitää :)

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 12 Apr 2018, 01:36

Wheel filtereistä en tiedäkään, mut kyllä mä pitäsin lähes kertakäyttöisinä kaiken joka on tonne suoraan verenkiertoon yhteyksissä.. Toki, taustalla on että en tiedä, mut periaatteena koittanut pitää.

Riippuu kans kait mitä rätkii... kun.. kyllä sterifimat sillai mun mielestä vallan riittäviä pitämään mielenrauhaani yllä, et jos en nyt pöpöä vängällä suonistooni tahdo, niin kyllä se hygienia kait kulkee ykkösenä - vaikkakin aina silläsilmällä et jokseenkin kirkasta nestettä sinne suoneen pistää.

Talkki ja tällaset mitälie öylättejä, kait pahimpia loppupeleissä.. pöpö nyt menee inee jos on sit mennäkseen, mut tietyt aineet kun liukenee mukana sinne mikä sterifimasta läpi menee.

:.:

Jos joku tahtoo selventää mikä tämä wheel filteri on niin.. en katso googlesta. mut mieluusti tietäisin kyllä.

...

Ja suonethan kestää vaikka mitä myrkkyjä loppupeleissä.. eniten kärsii ääreisverenkierto (näkö...) & keuhkot & tietty sydän jossainmielessä. (ja läheiset).

Mulla ollut aina jalo periaate...

noh.. vitut piikin kanssa periaatteet ikin on pitänyt:D

paitsi se, että kyllä sitä ihmekyllä kun mitta tulee täyteen, alkaakin käyttää sitä piikkiä enää vaan juhlaan ja pyhään.

..

Hävyttömintä mitä mä tiedän että sterifimoi ei kaikissa kaupungeissa edes oo saatavilla.

Terveydenhuolto voiskin kattoo sinne peiliin, ja miettii et ainii.. haittoja voi todella vähentää, kun vaan tippaki ois sitä ymmärrystä miten pienillä teoilla saatas .... värkimpi suomi.. Suomi suoneen, pyhää maata se on, mitää fimoja tarvita... ja neulakokoakin voitaisiin kasvattaa ja pistää kiertoon likasina.

Ihan älytöntä?

Vai jäikös multa joku aivosolu syntymättä kun heräsin tähän päivään eilen ja tänään, enkä saastasta nistiä o nähnykään.

Luojan kiitos nistit mitä tunnen on valistuneempia kuin tantat tuskasissa ennakkoluuloissaan ois ikin osannu uskoakaan.

nimim, ylpeä nisti - vaikka ainoa asia mitä en kehota ehkä edes kokeilemaan, on se piikki. . paitsi.. näkee kyl maailman sen verran uudella tavalla, et ylpee siitäkin. mut. onneks en o esimerkki ku itelleni. ja rehellinen valheen edessäki.

Suonet kuntoon.. Suomi on pohjalla jo.

eiku.. pakit.. ja sit ne aplodit.

---

Sen verran viel kysyttävä..

Kellään muulla jääny "haamukipua" suoniin/suoneen..? vaik pidempääkin ollu tökkimättä, ni silti tuntuu joteki .. yliherkältä. SÄhisevältä? mystiseltä, vaik ihan kunnos pintapuolisesti ku .. ihanku siel ois joku hiivatin piikki yhä :f nihkee tunne.. en tiedä okse mieli vai suonet ku puhuu.
Keep it unreal.