iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Nallekarkit
Tuppisuu

Re: iv./im.

Post by Nallekarkit » Wed 05 Oct 2016, 10:48

rufftuff wrote: No se dolcontin ei sun veriä hyydyttänyt. Mutta vastaus veren hyytymiseen löytyy tosta stimujen kuurittamisesta ja se yhdistettynä valvomiseen, huonoon nesteykseen ja syömiseen, niin veri alkaa muuttumaan jossain vaiheessa tosi tummaks ja "liisterimäiseks". Se kyllä palautuu normaaliks mutta jatkossa voin sulle luvata että tuo hyytymimen alkaa tapahtuu nopeemmin joka kerta jos kuurittelut jatkuu ja sen palautuminen normaaliks tulee myös kestää pidempään joka kuurin jälkeen.
tässä ruotsinkielinen keskustelu dolcontinista

Kyllä se oli se dolcontin ja huono filtteröinti / fiksaus tuossa linkki ruotsinkieliseen keskusteluun jos ei osaa kieltä niin käyttää vaikka kääntäjää ni saa jotain osvittaa mistä siellä puhutaan.

Olen kyllä tietonen stimujen tekemästä veren hyydyttämiesetä mutta siksipä oon pitääny huolen nesteytyksetä. mutta ei sitmutkaan niitä hyydtä 15 minuutissa.

2 päivää oli veret ihan kuraa ja aspiriinilla piti ohentaa oli labrakokeissakin trombosiitti vastaineet koholla eili veritulppaa ol j johonki kehttämässä.

ja mitä tulee noihin nappejen kiskomiseen ränniin niin ei todellakaan kannata ainakaan semmosia missä vaikuttava aine ei ole veteen liukenevaa. bubressakin kanntaa ottaa huomioon että 8mg bubree tai ees 4 ei liukene täydellisesti 2 metriin vettä.

kunnin filtteröinti on a ja o nappi leikeissä. bubre tulee siittä läpi niin ku vesikin mut sidos aineet jää siihen.

tupakan filtteri ei oo hyvä pumpulilla saa jo paremmin niitä sidos aineita pois mut kunnon mikrofiltterit on parhaita.

itevedän suoneen subulitkutkin vasta ku nään ruiskusta läpi en todellakaan työnnä vaan biittiä tuubiin ja vettä perään niinku 99 prosenttia tekee. toki itekkin ihan alku aikoina näin tein kun kaikki sano että turha on apteekin kamoja filsata mutta ekakerran ko filtteröin ja katoin klikkikuppiin jäänyttä tavaran määrää ni ei oo tehny mieli jättä filtteröimättä.

tiedän tapauksen joka rännäs tenoxista lähtien kaikki ja oli hirveen näköstä mönjää mitä putkiinsa työnsi.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 05 Oct 2016, 12:53

Talkista ei muuten sitten pääse eroon edes 0.22 mikronin fimalla. Talkoosi ei liene kovin mukava elämänkumppani.

Jätän muuten tämän tänne taas; http://toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki ... rioita.pdf. Saisi olla mun puolesta jokaisella sivulla tässä topsussa.
^^@_

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 05 Oct 2016, 17:41

Kyllä se oli se dolcontin ja huono filtteröinti / fiksaus tuossa linkki ruotsinkieliseen keskusteluun jos ei osaa kieltä niin käyttää vaikka kääntäjää ni saa jotain osvittaa mistä siellä puhutaan.

Olen kyllä tietonen stimujen tekemästä veren hyydyttämiesetä mutta siksipä oon pitääny huolen nesteytyksetä. mutta ei sitmutkaan niitä hyydtä 15 minuutissa.
Ja aiemmassa viestissä sanot että kuuden päivän putki takana stimuja :D eiköhän se tollasen stimuputken jälkee oo ihan sama mitä rännäät ni huomaat että se veri on liisteriä..
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Nallekarkit
Tuppisuu

Post by Nallekarkit » Wed 05 Oct 2016, 18:05

rufftuff wrote:

Ja aiemmassa viestissä sanot että kuuden päivän putki takana stimuja :D eiköhän se tollasen stimuputken jälkee oo ihan sama mitä rännäät ni huomaat että se veri on liisteriä..
juu juu no kuule ota satasen depot dolcontinista 25mg pala ja murskaa luskikkaan laita vähän vettä ja lämmäytä sekota vetase tupakin fillterin läpi ruiskuun ja lyö suoneen ja tuu sitten kertoo miten kävi. toki on veri ollu otto tilanteessa jo varmasti vahvempaa ko normaalisti mutta ei se nyt ikinä tomoseks oo menny. pakit ko otti nii heti oli ruisku tukossa. ja vasiten vetasin sitten ruiskuun pelkkää lämmintä vettä ja otin suonesta verta mukaan ni heti hyyty sinne veden sekaan sellasiksi hileiksi ku normaali tai vähän pakusmpiki piriveri sekoituu siihen

aivan kai se mulle on sama mitä sinä tai muut uskoo ko ite oon 100 varma asiasta ja osaan jatkossa varoa noita ja huolehtia kunnollisesta kokkaksesta.
100 % kaikkki tavara on menny sisään ennen tota dolcontinia ja 15 minuttia sen vetämisen jälkeen meni puolituntia että sai ees yhetvefot sisään. rännäypaikka piti muuttaa jalkaan ko kädet meni niin paskaks. ny kolmantena päivänä on vasta alkanu menee kunnolla vedot taas matkaan. ja kädet parantunu tosi hyvin.

kyllä määki aluks syytin stimuja mutta kun ei ees kunnon nesteytyksellä lähteny. niin sitten aloin epäileen tota olin nimittäin sairaalassa 12h tiputuksessa ja veret hiemannormalisoitu ja lopetin aspiriinin syömisen niin illalla ne taas men tommoseks ilman että olin vetäny mitään muuta ko päivän perus bubren

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 05 Oct 2016, 21:18

Eiköhän tuossa oo kaikki vaikuttanu sit varmasti yhteen ja on veri hyytyny. Oon kyl dolcontineja vetäny iv ihan tarpeeks kyllä ja en oo moista efektiä havainnu, siihen aikaan meni kyllä kaikkee mahollista hihaan ja veri ollu varmaan aika paksua koko aika, enkä vedä pakkeja kovin isosti koskaan ni varmaan se vaikuttanut sit.

Eikä tarkotus mitenkään ollu vittuilla, omiin kokemuksiin vain vertasin sun tapausta, itellä on ollu elämän aikana vitun pitkiä stimuputkia niin kuulosti tosi tutulta toi hyytyminen ja sit tosiaa jossai vaiheessa ne vedot ei tuppaa menee nii helposti enää. No hard fiilings

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 05 Oct 2016, 21:21

On tota Dolcontinia lukemattomat muutkin ihmiset ennen sua rännännyt (ei sillä, että siinä mitään järkeä on, kun talkkiakin sisältää, vielä vähemmän on järkeä sitä lämmittää ja näin maksimoida sidosaineiden määrä liuoksessa) ilman vastaavia ongelmia.

Edit: rufftuff tossa ehtikin väliin jo sanoa about saman.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Nallekarkit
Tuppisuu

Post by Nallekarkit » Wed 05 Oct 2016, 21:55

nyt pikku savuissani kehitin uuden teorian. Tuo dolcontin oli ehkä vaan viimenen niitti menoillaan olevalle munuaisten vajaatoiminalle.

lueskelin tota dolcontinin ohjelappua ni siellä seisoo seuraavaa

• jos sinulla on heikentynyt kilpirauhasen toiminta, voimakkaasti heikentynyt munuaisten tai maksan toiminta, koska saatat siinä tapauksessa tarvita pienemmän annoksen

Varmaan 6 päivän aliravitsemus ja ali nesteytys aiheutta aika voimakasta munuaisten vajaa toimintaa. ja sitten ku fiksu menee ja töötää 25mg tätä suoraa suoneen ja se käy matkallla reseptoreihin moikkaamassa piristä väsyneitä munuaisia josta munuaiset otti nokkiinsa ja rupes mököttään eikä tuottanutkaan enään niin paljon ravintoa punasoluille. punasolujen vähetessä alkaa veri paksuuntua. fiksupoika lopettaa vetämisen ja menee sairaalaan missä saa ravintoa ja tiputetaan nestettä 12h olo on hyvä ja veri kulekee munuaiset on alkanu elpyä ja veri kulkee taas mutta sitten fiksu poika unohtaa syyä ja juua kunnolla ko pitää niin hopulla ottaa bubrea ja ilokseen huomaa että sehän vetää. mutta munuaisetpa ei oo viellä saanutkaa juttua ihan balnciin ja fiksupoia oli jättäny verenohennuksen pois niin veri alkaa taas hyytyä ja sitten munuaiset havaitsee ongelman ja alkaa tuottaan lisää ravintoa punasoluille l. sillä 2 päivänä sen töötin jälkee mulla kerty nestettä vitusti jalkoihin ja oli jumalatonta munuais kipua.

tyydyttääkö tämä suurta yleisöä ? niin ku rufftuff tossa aiksemminkin sano että oli monien asioiden yhteen sattumuksen summa. eli varokaa dolcontin 100mg tabletin rännäämistä 6 päivän piriputken jarruksi voi aiheuttaa akuuttia munuaisten vajaatoimintaa

rufftuff oikeassa minä väärässä.

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Wed 12 Oct 2016, 01:18

Tuli tuossa mieleen tämmönen kysymys , vois pikku gallupin ottaa jopa tästä.
Eli mitä ootte mieltä , että kun IV:nä ottaa vedot niin kun on painanu männän pohjaan ja vedot menny jo suoneen,
niin otatteko tämän jälkeen vielä pakit verta ja pukkaatte uudestaan sisään?

Itse en tätä enää harrasta , koska en usko että siitä on yhtään mitään hyötyä.
Sillon kun alotteli IV hommia niin tuli joskus otettua pakit , ja yleinen harhaluulo tuntu olevan , että sillä varmistetaan että varmasti saa kaiken aineen hihaan.
Vieläkin näkee vähän väliä ku tyypit ottaa pakit kerran tai useammankin kerran. :doh:
Taitaa olla tapa riippuvuus tämä pakkien veto vai mitä ootte muut vaulttilaiset asiasta mieltä?

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Wed 12 Oct 2016, 04:07

Vitun typerää ja turhaa touhua niinkuin tässä ketjussakin on muistaakseeni todettu.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 13 Oct 2016, 13:42

^^Tuota tuli harrastettua itsekin aikoinaan, kun otti mallia "isoilta pojilta". Näin jälkeen päin olen tajunnut, että ne pitkän linjan narkit kyllä tekevät lähes kaiken aivan päin helvettiä vetoja väsätessään. Kokemusta ja mutua löytyy joka lähtöön, mutta faktatietoa ei ole nimeksikään. Eräs pitkän linjan mies veti hihaan pamit ja tennaritkin ja totta kai ilman filtteröintiä, pumppuun vaan ja tulikuumaa vettä perään. :up:

En siis harrasta tuota, eihän siinä ole mitään järkeä. Jotkut ilmeisesti ajattelevat että osa kamasta menee hukkaan jos ei "huuhtele" ruiskua vielä verellä ja puske takaisin. Ja kuten sanoitkyse on varmasti myös tavasta ja piikkikoukkuun liittyvästä "rituaalista". Olen minäkin aikoinaan vetänyt pelkkää vettä hihaan kun lopetin aikoinaan kaman käytön, mutta piikkikoukku jäi todella vahvana. :doh:
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Thu 13 Oct 2016, 20:11

Joskus ihan alussa kun olin alkanu rännää niin vedin ne pakit kerran verellä vedon päätteeks, mut lopetin sen alkuunsa kun en siitä mitään iloa saanut.

Tunnen kyllä lukemattoman määrän ihmisiä ketä vetää niitä veripakkeja yli 1ml verran sinne pumppuun ja monta kertaa putkeen. Suorastaan vitutti kattoo sitä touhua kun pyöri vielä nistiporukoissa. Tosi yleistä tuntuu olevan tuo.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Thu 13 Oct 2016, 20:16

Mä ymmärrän pakit siinä alussa, ennenku ruuttaa sisään roinat..että varmistu neulan olevan suonessa..mut ei siinä sen jälkeen järkee oo. Neulaan ei kuitenkaan mahdu juuri mitään, eli ei sitä ainetta hukkaan mee. Eikä se yhtään paremmin mee perille,pikemminkin hidastuu jos alkaa ees taas veteleen :D ja pahimmassa tapauksessa sul on ruiskussa vaa verihyytymä.

zero
Kameleontti

Post by zero » Fri 14 Oct 2016, 08:23

rufftuff wrote:Tunnen kyllä lukemattoman määrän ihmisiä ketä vetää niitä veripakkeja yli 1ml verran sinne pumppuun ja monta kertaa putkeen. Suorastaan vitutti kattoo sitä touhua kun pyöri vielä nistiporukoissa. Tosi yleistä tuntuu olevan tuo.
tämä. itsellä aikalailla kaikki iv:nä käyttävät kaverit tätä harrastavat. jos jotain pyydän itelle lyömään joutuu mainitsemaan että älä vedä niitä pakkeja sit. :D muuten ne vedetää automaattisesti.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud

Nallekarkit
Tuppisuu

Post by Nallekarkit » Wed 19 Oct 2016, 10:05

alussa pakitetaan vähän ja sitten mäntä pohjaan jos vaan suosiolla menee ilman mitään väli tai loppu pakkeja. Joskus on välillä katottu ko oikeen on veri paksua jos meinaa vastustaa

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 29 Oct 2016, 01:39

Mikäli säännöt sallivat, lahjoitan halukkaalle n. 30kpl 2,5ml ruiskuja ja saman verran 0,3x13mm neuloja, sekä jonkun verran putsilappuja. Kaikki totta kai avaamattomia steriileissä kääreissään. Ei viitsisi roskiinkaan heittää, varsinkin jos tällä joku saa likaisten värkkien tilalle puhtaita, mikä edistää haittojen vähentämistä.

Mikäli käyttövälineiden lahjoittaminen kiellettyä, niin sitten menee roskiin.

Edit. Syynä siis pyrkimys lopettaa käyttö.
Cogito, ergo sum

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Sun 30 Oct 2016, 22:07

Mullakin olis ruiskuja.. Mietin kyl jo roskiin heittämistä. Tuntuu, että niin kauan ku ne mul on, nii en oo luopunut kokonaan touhusta. Edellisen kerran ku lopetin, niin heitin heti kaikki pois..ihan kaikki välineet. Nyt oon pitänyt, ja se helpottaa kynnystä repsahtaa kyllä selkeesti.. Pelkkien ruiskujen näkeminen tuo euforiat mieleen. Ja mä kuivanarkkaan jo muutenki, pelkillä ajatuksilla.. Eli pois vaan, vaikka sit roskiin.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Mon 31 Oct 2016, 14:11

Friidu wrote:Mullakin olis ruiskuja.. Mietin kyl jo roskiin heittämistä. Tuntuu, että niin kauan ku ne mul on, nii en oo luopunut kokonaan touhusta. Edellisen kerran ku lopetin, niin heitin heti kaikki pois..ihan kaikki välineet. Nyt oon pitänyt, ja se helpottaa kynnystä repsahtaa kyllä selkeesti.. Pelkkien ruiskujen näkeminen tuo euforiat mieleen. Ja mä kuivanarkkaan jo muutenki, pelkillä ajatuksilla.. Eli pois vaan, vaikka sit roskiin.

Sama. Kuivanarkkaamisesta ja piikkihimosta on 10 kertaa vaikeampi päästä irti kuin varsinaisesta käytöstä. Nyt viikko edellisistä vedoista ja tuntuu että reflat vasta alkavat; flunssaoireet, lihaskivut, jatkuva haukottelu, maha kuralla, vetämisen himo, ahdistus jne... Aika viiveellä siis tuli, ehkä pitoisuudet olivat aika korkealla ja hidas metabolia.
Cogito, ergo sum

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Tue 22 Nov 2016, 13:55

Vittu. Kaks puol vuotta olin ollu ilman neulaa ja ihan yhden käden sormilla ollu laskettavissa pluggaamisetki. En oo pyöriny hihanistiporukois ja oon pyrkiny eroon siitä assossiaatiosta, että huumeidenkäyttöön kuuluisi ruisku.

Nyt sit jostain syystä vähän aikaa sitten heitin pari kertaa hihaan. Ei tosiaan mitään vitun fiksuu syytä - hetken mielijohde et fuck it, menkööt. Paskoja aineita vielä, tai sellasia minkä rännäämisellä ei saavuta mitään: buprenorfiini, clonazolam, flubromazolam, alpratsolaami, amfetamiini. U-47700 oli mut sitä en sit räpylöiny, vaik se toimii kuulemma yhtä lujaa ku joku mopo tai hepo. Nyt on sit sillon tällön menny kamaa IV - heroiini, fentanyyli, amfetamiini, bupre. Ainoastaan heroiini ja fentanyyli on mitenkään sen arvoisia jos puhutaan muusta kuin rahansäästöstä (heroiini tosin on SO FUCKING WORTH IT - sori, minkään aineen rännääminen ei koskaan ole sen arvoista, paitsi naloksonin - mut HOLY SHIT GUYS).

Pitääköhän jonkun taas melkein kuolla ennenku tajuun.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Tue 22 Nov 2016, 23:50

niin rännääminen ei ole koskaan sen arvoista, mutta oxyt, U4770 ja koksu..ne on sellasii et vetäisin vain iv. Vaikka tuol toises topicis jo mainistsinki, et öyskät tullu kyllä yhesti U:lla..mikä ei oo hienoo... mut se oli yks lukuisista käyttökerroista, siitä päätelleen ne muut kerrat on olleet tavoittelemisen arvoisia. No nyt voin enää kuivanarkkailla niillä ajatuksilla..im clean, ainakin toistaiseksi ja toivottavasti loppuelämän. Mun narkkaus on ollut nimenomaan neuloja, kun niitä ei oo enää, nii helpompi olla..viharakkaussuhde niihin.

Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi » Wed 23 Nov 2016, 06:50

Oxy on musta turha IV. Paitsi että hyötyosuussääsö on mitätön, sitä ovat myös "nousut". Oxy hihaan "nousee" about yhtä paljon ku nokkaan. Aineen vaikutus - se, miltä tuntuu pari kolme tuntia huipussaan - lisääntyy vaan nopeasti. Kola tai morfiini/heroiini tuottaa aivan erilaatuisen vaikutuksen; se ei ole vain aineen nousu "pikakelauksella" kuten oxy, vaan riittävän suuri annos saa aivo-veriesteen läpäistessään aikaan aivan huikean olon.

Jos oxy on susta kovaa kamaa IV, niin herska/mopo ovat kuten koksu, ja oxy niihin verrattuna kuten amfetamiini.

Tänään ihan testiks heitin 0,4g sellaista piriä IV, mitä normaalisti otan 0,1 nokkia 4-6h välein. Hikihän siitä tuli, muttei mitään "nousuja". Kun mäntä oli pohjassa, huomasin nälkäni kadonneen ja olevani muuten piripäissäni. Siirtymä selväpäisyydestä piripäisyyteen oli kuin silmänräpäys.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 29 Dec 2016, 16:47

Kuinka moni joutuu pistämään jonnekin muualle kuin käsiin, siis muualle kuin "perinteisiin" paikkoihin?

Itseäni hieman kuumottaa kun oon viime aikoina pistänyt polvitaipeisiin. Tällä hetkellä ainoa paikka josta saa kunnolliseen laskimoon laitettua. Tiedän varsin hyvin että on vaarallista piikittää jalkoihin. Mutta mitä tekee narkki jos on kaksi vaihtoehtoa: joko tuupata sinne mihin saa, tai olla vetämättä ollenkaan? :roll:

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Thu 29 Dec 2016, 17:34

renttuni wrote:Kuinka moni joutuu pistämään jonnekin muualle kuin käsiin, siis muualle kuin "perinteisiin" paikkoihin?

Itseäni hieman kuumottaa kun oon viime aikoina pistänyt polvitaipeisiin. Tällä hetkellä ainoa paikka josta saa kunnolliseen laskimoon laitettua. Tiedän varsin hyvin että on vaarallista piikittää jalkoihin. Mutta mitä tekee narkki jos on kaksi vaihtoehtoa: joko tuupata sinne mihin saa, tai olla vetämättä ollenkaan? :roll:
Täällä! Oon joutunut pistään nilkkoihin lähinnä (ja muualle jalkoihin) jo melkosen pitkään. Ei oo mitää herkkua kyl.

Friidu
Psykonautti

Post by Friidu » Tue 03 Jan 2017, 20:58

Jalkapöytään tullut joitakin kertoja joskus pisteltyä, mut vain "hätätapauksissa"...tyhmää touhua.

Ja tohon aiempaan..Mä en kyllä saa myöskään amfesta mitää erikoista iv:sti..En tiedä mikä se "tukka pystyyn"-fiilis on, kun en joitain kertoja kokeilemalla saanut, en ole sittemmin yrittänyt. Oxy on mulle kyllä iv jtn todella euforista..niinkuin U:kin. Ja koksu pyörii ihan omassa kategoriassaan IV, kun se fiilis on nii erilainen, kuin opiaattieuforia.
Mutta yli 3 kk kuivilla opiaateista, täysin , jihuu. Mut kyllä niitä euforioita välillä kaiholla muistelee, mut sit muistaa myös kauhulla ne viekkarit... Piikeistä luopuminen oli yhtä vaikeaa kuin aineista..

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 05 Jan 2017, 10:35

renttuni wrote:Kuinka moni joutuu pistämään jonnekin muualle kuin käsiin, siis muualle kuin "perinteisiin" paikkoihin?

Itsekkin jouduib etsimään vaihtoehtosia paikkoja yhessä vaiheessa kuten jalat(sääri ja jalkapöytä ja nilkka) ja pari kertaa kaulaan mutta nyt olen löytänyt käsistä jälleen paikkoja tosin ranteesta ja hiukan ylempää suht läheltä taivetta joho oo saanu vuosia tökitttyä ja joutuu käyttää 0,3 nauloja että osuu :twisted:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Sun 12 Mar 2017, 16:03

Mitä filtteriä yleensä käytätte? Itse olen aina käyttänyt tuota sterifilttiä. Kerran kokeillut 1mg bupree IV ilman fimausta, kun jotkut väittää toimivan vähemmän fimattuna.. En todellakaan huomannut eroa. Tosin kerran oli Mundipharman espanjalaisia morfiini nappeja, jotka eivät sterifiltistä menneet läpi niin piti käyttää pumpulia.

Hups, ajauduin taas vähän sivuraiteille. Alunperin piti tulla kysymään, että mistä noita mikronifilttereitä saa? Onko ne helppokäyttöisiä? Onko hintavia? Käyttääkö ylipätään kukaan niitä? Eikös ne kuitenkin parhaita ole. Onhan toi sterifilt ihan jees, mutta ikinä ei voi olla liian huolellinen tablettien rännäämisessä. Onneksi tosin kohta pitäisi suonensisäisen käytön loppua, mutta kyl täs vie 1-2kk menee päivittäin hihaan. Sille ajalle vois hommata noit mikronifilsui, jos ei ihan kauhean vaikea hankinta ole.

"The sterifilt has been shown in laboratory studies conducted by Jenny Scott at the University of Bath to remove 90% of the particles measuring less than 5 microns, and 99% of all particles greater than 5 microns from the solution, which means it will reduce lung damage caused by particle injection.

The sterifilt has been tested with brown heroin, white heroin, cocaine and many types of crushed tablets and has been shown to be an effective filter that stops particles being drawn through, but does not retain the drug." <- Infoa sterifiltin tehokkuudesta. Tutkimuksessa havaittu, että poistaa 90% partikkeleista, jotka ovat kooltaan pienempiä kuin 5 mikronia ja 99% kaikista partikkeleista jotka ovat kooltaan suurempia kuin 5 mikronia. Testattu mm. herskalla ja monilla eri murskatuilla tableteilla.

EDIT: Ai niin, ja mistähän saisi halvimmalla IV käyttöön soveltuvaa fysiologista suolaliuosta? Apteekista saa haavan huuhteluun, mutta eihän se ole enää steriiliä, kun kerran avaa purkin. Eli saako sellasia ampulleja esim jostain ja onko kallista?

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 12 Mar 2017, 17:58

exchange supplies on ilmeisesti jees lafka, pistä vaik kimppatilaus ni ei kirpase 20e postitkaa niin. Ja tilaa samal mulleki :)

Ja injektionestettä saa kyl aposta.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Sun 12 Mar 2017, 20:32

sxoxyvg wrote:exchange supplies on ilmeisesti jees lafka, pistä vaik kimppatilaus ni ei kirpase 20e postitkaa niin. Ja tilaa samal mulleki :)

Ja injektionestettä saa kyl aposta.
Joo, tiedän ton sivuston. Ei vaan oo tarvetta muulle, kuin mikronifilttereille ja niitä sieltä ei saa. Sterifiltit saa kyl terveysneuvontapisteestä. Okei noi steriilit Maxicupit olis siistejä, mitä tuol exchange suppliess paikas myydään. Mut kyl mä tyydyn ihan klikkikippoihin :D.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Tue 14 Mar 2017, 14:01

Taidan olla aika onnekkas jannu kun ei ikinä jäänyt itelle pitkiä piikittelyputkia päälle tai kokenut "vetohaluja" vaikka stimuihin ja jarruihin ollu koukussa (joista jälkimmäisen kanssa parhaillaan painiskelen). Onhan ne nousut kivat mut emt, kyl sitä jossain vuoden spiidaamisen jälkeen oppii arvostamaan sitä oraalisen annostelun tasasempaa vaikutusta. Opparit vähän eri juttu, mutta kun harvoin on varaa muuhun kuin teksiin, ja se imo kannattaa ehdottomasti nokittaa tai better yet- alkoholiliuos sublinguaalisesti. Mitään järkeä sen rännittämisessä. Ja sit jos onkin rahaa oxyja tai mopoa/pollea varten niin ei niitä nousuja saa kun paskat minä jaksa 50h oottaa refloissa toimivia vetoja varten.

Vähän kyl vituttaa kun käteen jäi tosta touhusta sitä stigmaa, sekä pari pysyvämmän olosta arpikudos-vetoketjua käsivarsiin mutta tärkeempää kuitenkin se ettei a)enää duunaa sitä b)en oo yli 4 vuoden aikana tapahtuneen epäsäännöllisen IV-käytön aikana kertaakaan kokenut niitä vetohaluja ja tai himoja nimenomaan piikkiä kohtaan.
Come up with your own damn quotes.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 29 Apr 2017, 03:31

Sterifiman pitäisi riittää kyllä useimman aineen kanssa.

Sen hyöty on siinä, että päästää läpi vain liuenneet aineet.

Kalvopäälysteiset napit kandee aina alkolapulla/isopropyyliholilla 'kuoria' ennen kyhäystä.

••

Pumpuli i m o on aika huono I.V. käytössä.. kandee muistaa et tuupattuna suoneen menee kaikki ääreisimpiinkin hiussuoniin.

••

Sterifimasta vielä... Sakka joka jää klikkiin on merkki siitä että ruuttassa ei ole liukenemattomia aineita, jotka käyvät suonten seinämille. (Ja kyllä, joskus kärsivällisyyttä on riitettävä että tulee hyvin hitaasti läpi).

••

Stay aey
..
Sage.
Safe.
Part
i.v.
Keep it unreal.

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Sun 30 Apr 2017, 03:25

Kertokaas vähän IV hommistanne, kuinka teet esimerkiksi aamuvetojen kanssa? Lisäksi käytätkö samoja ruiskuja ja/tai neuloja kerran, vai useammin. Minkä kokoista pumppua, ja minkä kokoista neulaa käytätte? Pistättekö käsivarsiin vai johonkin muualle? Miten hygienian laita?

Itse laitan kahvin tippumaan ensimmäisenä. Sitten pesen ködet ja lohkaisen yleensä 2mg buprenorfiinia ruiskun suojamuoviin, eli pala suojamuovin pohjalle ja hanavettä perään (joskus harvoin jaksan keittää tai hankkia IV-liuosta). Hämmentelen neulan tupella kunnes seos näyttää sopivalta. Sitten pyörittelen puuvillaisesta vanutyynystä sopivan palleron filtteriksi, ja nakkaan sen seoksen sekaan. Sitten pistän pumpun filtteriin, puhallan kolmisen milliä ilmaa ulos, ennen kuin alan imemään liuosta pumppuun. Liuos on täysin kirkasta. Sitten veskiin 70% IPA-lappu mukana. Pistoskohdan putsaan IPA:lla ja sitten rock'n'roll. Pistän heti pistokohdan päälle pepriatukon, ja rannehikinauhan puristamaan/painamaan pistokohtaa. Pesen värkit, taitan neulan lähes 180 astetta ja tungen sen pumppuun. Sitten helahoito roskiin. Pesen taas kädet.ö

Käytän 2,5ml ruiskuja ja 0,3mm * 13mm neuloja. Käytän kerran ja hävitän suhteellisen turvalisesti, ainakin niin ettei roskamies saa pistoa sormeensa. Iltaisin käytän Hirudoid Forte emulsiovoidetta parantamaan mustelmia ja ihoa, sekä suojaamaan/korjaamaan suonia. Toimii erittäin hyvin., suosittelen! Kesäisin käytän tarvittessa meikkivoidetta käsvarsiin.

PS. Vaikka olen täysin oikeakätinen, vasen käsitaipeeni on paljon hunonommassa jamassa. Taito kai tämäkin, pystyä tyrkkäämään molemmilla käsillä... :twisted: Sen kai oppi kun joutui paljon tyrkkiä huonosuonisille, ja välillä meni työasento niin hankalaksi, että vasemmalla kädellä olisi helpompi. Siitä se kai sitten lähti kehittymää .
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.