iv./im.

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
plöks
Psykonautti

Re: iv./im.

Post by plöks » Wed 06 Apr 2016, 21:56

renttuni wrote:Kumpi on parempi filtteri; tupakan filtteri vai vanulapusta leikattu pala? En ny tarkota mitään pumpulituppoa vaan semmosesta kunnollisesta vanulapusta leikattu ja taiteltu pala.
En ite vanulappua kyllä käyttäis, se tuntuu jotenki... ei niin tiiviiltä. Itsellä käytössä joko röökin fimat tai pumpulipuikon päästä revitty palanen joka on puristettu tiiviiksi palloksi.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 07 Apr 2016, 12:40

Eikös vanulappu kuiteski pölise jonkin verran, luulis siitä hitusia joutuvan nesteen joukkoon...? Röökifilsua käyttäisin itse ennemmin.
Mulla on semmonen tosi ärsyttävä juttu, et alkaa kädet tärräämään aina, kun yritän pistää, ja suoni karkaa. Muutenkin ohuet ja huonot suonet, yksi ainoa paikka jäljellä mihin voi laittaa, kaverin avustuksella ja siltikin tosi hankalaa.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

frapathea

Post by frapathea » Thu 07 Apr 2016, 13:56

Netistä saa mikrofilttereitä helposti tilattua jatkoa varten, kantsis varmaan investoida sellaisiin.
Isavela wrote:Eikös vanulappu kuiteski pölise jonkin verran, luulis siitä hitusia joutuvan nesteen joukkoon...?
Pölisee mitä...? Käsittääkseni röökifimoilla on aivan naurettavan alhainen suodatusteho, kun taas tarkoitukseen tehdyillä pumpulifimoilla paljon tyydyttävämpi. Itse varmaan pyörittelisin riittävän tiiviin fiman jostain vanutuotteesta, jos harrastaisin pistelyä.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 07 Apr 2016, 15:27

Joo siis kyllä mäkin pyörittelen ja taittelen sitä vanulappua. Ja niissä on semmonen "kangas" päällä ja sisällä sitten vanua/pumpulia.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Thu 07 Apr 2016, 16:26

Itse käytän tops-puikon päätä. Leikkaan puikon pään irti, sitten revin sen muovisen keski-osan pois kynsisaksen kärjellä, ja valmis.

Asiasta ihan kuudenteen, mutta olikos tässä vai toisessa ketjussa, kun joku aprikoi että aivan kuin teemut toimisivat heikommin fimattuna. Olen tässä pikkuhiljaa itsekin huomannut saman jutun. Ensin ajattelin että toleranssi vain noussut, kunnes taas vedin fimaamatta ja toimi taas "niin kuin pitää". Subutexillä taas itseasiassa olen kokenut päin vastoin, fimattuna aivan kuin toimisi paremmin, tämä lienee ainakin placeboa.

Huomautuksensa pikku Jonneille jotka tätä lukee ja ottaa vinkin, mitään (varsinkaan pillereitä) EI pidä kiskoa fimaamatta!! Kannattaa muistaa vaultin slogan viestejä kirjoitellessa. T. Mode

Modelle, olet oikeassa ja hyvä kun laitoit huomautuksen, melkein voisi suurentaakin sitä. Sitä ei vaan aina muista, että iso osa täällä on päihdeharrastuksiaan vasta aloittelemassa, ja ovat äärimmäisen vaikutusalttiita.

Kids, dont' do drugs! And when you do, don't start doing IV! And when you do start doing IV; ALWAYS PROPERLY FILTER YOUR DRUGS!
Last edited by Blackened on Sat 09 Apr 2016, 17:10, edited 6 times in total.
Cogito, ergo sum

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Thu 07 Apr 2016, 16:38

renttuni wrote:Joo siis kyllä mäkin pyörittelen ja taittelen sitä vanulappua. Ja niissä on semmonen "kangas" päällä ja sisällä sitten vanua/pumpulia.

Meikäläinen käyttää sellasta niksiä;
Ota esim.pumpulipuikko tmv. Nyppäse siitä sopiva pala pumpulia irti, vähän tiivistää sitä ja lopuksi laitan sen neulan "sisälle". Eli siihen osaan mikä yhdistyy pumppuun.

Tää on kätevä kikka varsinkin jos ei ole klikkejä/muita kuppeja saatavilla. Jos vaikka tulee tilanne y, jossa joudut vetämään vedot jossain skutsissa/junassa etcetc. Siinä tapauksessa ottaa röökin fimasta pienen suikaleen, nopeasti heilauttaa sitä sytkärin yllä ja laittaa sinne. Sitten eiku bupret tai mitkä ikinä onkaan, pumppuun sisään ja eiku vedoks.

EDIT: Tuo röökin filtterin polttaminen/sytkääminen on suositeltavaa, siinä voi jotain pikkushiukkasia tai muita vastaavia olla pinnalla. Kun ei ole täysin normaali pumpulia.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 09 Apr 2016, 22:26

Opiaate wrote:
renttuni wrote:Joo siis kyllä mäkin pyörittelen ja taittelen sitä vanulappua. Ja niissä on semmonen "kangas" päällä ja sisällä sitten vanua/pumpulia.

Ota esim.pumpulipuikko tmv. Nyppäse siitä sopiva pala pumpulia irti, vähän tiivistää sitä ja lopuksi laitan sen neulan "sisälle". Eli siihen osaan mikä yhdistyy pumppuun.

Tää on kätevä kikka varsinkin jos ei ole klikkejä/muita kuppeja saatavilla. Jos vaikka tulee tilanne y, jossa joudut vetämään vedot jossain skutsissa/junassa etcetc. Siinä tapauksessa ottaa röökin fimasta pienen suikaleen, nopeasti heilauttaa sitä sytkärin yllä ja laittaa sinne. Sitten eiku bupret tai mitkä ikinä onkaan, pumppuun sisään ja eiku vedoks.

EDIT: Tuo röökin filtterin polttaminen/sytkääminen on suositeltavaa, siinä voi jotain pikkushiukkasia tai muita vastaavia olla pinnalla. Kun ei ole täysin normaali pumpulia.
Anteeksi, mutta hyi hitto sitä aikaa kun vedeltiin vetoja yksillä vanhoilla värkeillä jossain Mäkkärin vessoissa, metikössä, tai rannalla jonkun kämäsen kukkapuskan takana. Toivon ihan vlipittömästi että saat käyttöäsi paremmin hallintaan, ihan siis hygienian puolesta. En tiedä ikääsi, mutta toivottavasti et ole vielä kovin vanha. Tarkoitan vain sitä, että nelikymppinen joka väsää vetoja metsiköissä tai junan vessoissa kuulostaa aika lost causelta...Itse IV-käytöstä ja oppareista minulla ei ole mitään sanottavaa, siinä mielessä olemme samassa veneessä.

Toivottavasti et pahastunut viestistäni. Saatan olla ajoittain hieman kulmikas ja yleensä sanavalmis. Tuossa ei ollut kuitenkaan ripaustakaan sääliä, nenänvartta katsomista tai arvostelua. Viha/kateus/katkeruus tappaa, parempi vain toivoa hyvää.
Cogito, ergo sum

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sat 09 Apr 2016, 23:37

Blackened wrote:Anteeksi, mutta hyi hitto sitä aikaa kun vedeltiin vetoja yksillä vanhoilla värkeillä jossain Mäkkärin vessoissa, metikössä, tai rannalla jonkun kämäsen kukkapuskan takana. Toivon ihan vlipittömästi että saat käyttöäsi paremmin hallintaan, ihan siis hygienian puolesta. En tiedä ikääsi, mutta toivottavasti et ole vielä kovin vanha. Tarkoitan vain sitä, että nelikymppinen joka väsää vetoja metsiköissä tai junan vessoissa kuulostaa aika lost causelta...Itse IV-käytöstä ja oppareista minulla ei ole mitään sanottavaa, siinä mielessä olemme samassa veneessä.

Toivottavasti et pahastunut viestistäni. Saatan olla ajoittain hieman kulmikas ja yleensä sanavalmis. Tuossa ei ollut kuitenkaan ripaustakaan sääliä, nenänvartta katsomista tai arvostelua. Viha/kateus/katkeruus tappaa, parempi vain toivoa hyvää.
Sitä tarvii pyydellä vähemmän anteeksi kun miettii vähän mitä kirjoittaa. :roll: Ei tarvinne kuitenkaan yrittää profiloitua vaultin omaks samu-sirkaksi ihan ehdoin tahdoin?

Tuossa filtteröinti tekniikassa ei minusta ollut mitään sen likaisempaa kuin muissakaan röökinfima/vanulappu viritelmissä. Mua kyllä välillä ihmetyttää miksi hankitaan kyllä muut värkit ja aine minkä tietää rännäävänsä, muttei sitten kuitenkaan investoida filtteröintiin. :left: Ei vaikka tiedossa(/-issa) olisi talkkoosi, tai huomaisi näkönsä vaurioituvan. Päivittäiskäyttäjällä tuo rappeutuminen voi olla jopa yllättävän nopeaa. (Tässä keskustelua aiheesta aiemmin samassa topikissa.)

Mutta. Jokainenhan on kuitenkin viime kädessä vastuussa vain itselleen terveyteensä vaikuttavista valinnoistaan, joten en minäkään jaksa yleensä kovin kauaa uhrata ihmettelyilleni. :D (Kunhan ei täällä foorumilla huudeltas mistään yhtä tyhmästä kuten filtteröimättä rännäämisestä. :roll: )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Sat 09 Apr 2016, 23:54

Huiko wrote:
Blackened wrote:Anteeksi, mutta hyi hitto sitä aikaa kun vedeltiin vetoja yksillä vanhoilla värkeillä jossain Mäkkärin vessoissa, metikössä, tai rannalla jonkun kämäsen kukkapuskan takana. Toivon ihan vlipittömästi että saat käyttöäsi paremmin hallintaan, ihan siis hygienian puolesta. En tiedä ikääsi, mutta toivottavasti et ole vielä kovin vanha. Tarkoitan vain sitä, että nelikymppinen joka väsää vetoja metsiköissä tai junan vessoissa kuulostaa aika lost causelta...Itse IV-käytöstä ja oppareista minulla ei ole mitään sanottavaa, siinä mielessä olemme samassa veneessä.

Sitä tarvii pyydellä vähemmän anteeksi kun miettii vähän mitä kirjoittaa. :roll: Ei tarvinne kuitenkaan yrittää profiloitua vaultin omaks samu-sirkaksi ihan ehdoin tahdoin?

Tuossa filtteröinti tekniikassa ei minusta ollut mitään sen likaisempaa kuin muissakaan röökinfima/vanulappu viritelmissä. Mua kyllä välillä ihmetyttää miksi hankitaan kyllä muut värkit ja aine minkä tietää rännäävänsä, muttei sitten kuitenkaan investoida filtteröintiin. :left: Ei vaikka tiedossa(/-issa) olisi talkkoosi, tai huomaisi näkönsä vaurioituvan. Päivittäiskäyttäjällä tuo rappeutuminen voi olla jopa yllättävän nopeaa. (Tässä keskustelua aiheesta aiemmin samassa topikissa.)

Mutta. Jokainenhan on kuitenkin viime kädessä vastuussa vain itselleen terveyteensä vaikuttavista valinnoistaan, joten en minäkään jaksa yleensä kovin kauaa uhrata ihmettelyilleni. :D (Kunhan ei täällä foorumilla huudeltas mistään yhtä tyhmästä kuten filtteröimättä rännäämisestä. :roll: )
Ehkä minussa on pientä besserwisserin vikaa, mutta jos luulen olevani oikeassa niin pääni voi kääntää vain puhumalla minut suohon, sitten myönnän olleeni väärässä. Mikä tuskin on suurempikaan homma... :)

En kritisoinut hänen filtteröintitekniikoitansa, vaan muistelin kuinka vastenmielistä se aika oli, kun piti jossain julkisissa vessoissa tai julkisilla paikoilla rännätä. Talvella välillä jossain helvetin roskakatoksissa yms. Toivoin vain hänelle parempaa elämäntilannetta (okei, en tiedä elämäntilannetta, mutta ei hyvältä kuulosta), että pystyisi hoitamaan hommat tutuissa ja turvallisissa paikoissa, eikä metsässä tai junassa.

Ja se filtteröimättömyysjuttu oli harkintavirhe, jonka onneksi mode korjasi, ja sen jälkeen laitoin kyllä erittäin selvän varoituksen. Se juttu liittyi erääseen aiempaan keskusteluun, mihin viittasin. En muista tuliko silloin noottia vai ei, mutta ei se ole pääasia. En kehoittanut ketään olemaan filtteröimättä, mutta jätin kertomatta että niin ei kannattaisi todellakaan tehdä. En oikeasti osannut ajatella, että täällä tosiaan on niitä 15v Pirkka-Ilareita haaveilemassa ekoista vedoistaan ja katsoo malttamattomana mallia isoilta tytöiltä ja pojilta. Ymmärrän, ettei heillä ole kompetenssia harkita käytön riskejä, hyvä kun ovat edes ensimmäistä oluttaan juoneet.

Mutta hyvä että asioihin puututaan täällä nopeasti ja moderointi pelaa. Ja tämä ei ollut sarkasmia.
Cogito, ergo sum

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Tue 12 Apr 2016, 15:21

Mulla on paise.. se tuli kun löin piriä huti, ja vielä reiteen. Olen saanut sen parantumaan, kun puolisolla on jäänyt antibiootteja, jotka ovat kyllä ihan muunlaiseen vaivaan. Mutta kuitenkin. Myyjä sanoi tuosta piristä, että ei kannata käyttää iv. En uskonut. Hävettää kirjoittaa tästä, mutta ajattelin kirjoittaa siksi, jos joku oppisi tästä jotain.
Paise oli jo todella kipeä ja tulehtunut, mutta oon syönyt noita antibiootteja muutaman päivän niin lähtenyt paranemaan eikä ole enää yhtään kipeä. Olisi pitänyt mennä lääkäriin jossei olis ollut noita antibiootteja.

Mulle tuo vinkki oli ihan hyödyllinen, että sinne neulan "sisälle" voi laittaa vanua tms filtteriksi. Röökifiman oonkin aina käyttänyt sytkärin liekin alla.. opittu jo heti alkuun konkareilta. :) Itsekin olen vetänyt vedot junan vessassa.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 12 Apr 2016, 15:52

Blackened wrote:
Opiaate wrote:

Anteeksi, mutta hyi hitto sitä aikaa kun vedeltiin vetoja yksillä vanhoilla värkeillä jossain Mäkkärin vessoissa, metikössä, tai rannalla jonkun kämäsen kukkapuskan takana. Toivon ihan vlipittömästi että saat käyttöäsi paremmin hallintaan, ihan siis hygienian puolesta. En tiedä ikääsi, mutta toivottavasti et ole vielä kovin vanha. Tarkoitan vain sitä, että nelikymppinen joka väsää vetoja metsiköissä tai junan vessoissa kuulostaa aika lost causelta...Itse IV-käytöstä ja oppareista minulla ei ole mitään sanottavaa, siinä mielessä olemme samassa veneessä.

Juu, ei tuu rätkittyä hirveesti missään metiköissä tms. Kuhan vaan sanoin, että hyvä kikka JOS on aikomassa kiireessä päästä vedoille. Ymmärrän pointtisi :up:

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 14 Apr 2016, 12:29

renttuni wrote:Mulla on paise.. se tuli kun löin piriä huti, ja vielä reiteen. Olen saanut sen parantumaan, kun puolisolla on jäänyt antibiootteja, jotka ovat kyllä ihan muunlaiseen vaivaan. Mutta kuitenkin. Myyjä sanoi tuosta piristä, että ei kannata käyttää iv. En uskonut. Hävettää kirjoittaa tästä, mutta ajattelin kirjoittaa siksi, jos joku oppisi tästä jotain.
Paise oli jo todella kipeä ja tulehtunut, mutta oon syönyt noita antibiootteja muutaman päivän niin lähtenyt paranemaan eikä ole enää yhtään kipeä. Olisi pitänyt mennä lääkäriin jossei olis ollut noita antibiootteja.

Mulle tuo vinkki oli ihan hyödyllinen, että sinne neulan "sisälle" voi laittaa vanua tms filtteriksi. Röökifiman oonkin aina käyttänyt sytkärin liekin alla.. opittu jo heti alkuun konkareilta. :) Itsekin olen vetänyt vedot junan vessassa.
Tästä paiseesta vielä. Tuntui sitten kuitenkin että olisi pitänyt parantua paremmin kun olin viikon ottanut antibioottia (joka on tarkoitettu ruusufinniin/akneen). Puhkaisin eilen sitten itse streriilisti isolla neulalla paiseen ja johan lähtikin mätää, verta ja verensekaista mätää. Heti helpotti lisää. Eli jos on uskallusta, niin kannattaa ite hoitaa kans noita paiseta. Lääkärissä tekevät nimittäin saman, ja aina ei edes antibiootteja anneta. Toki ei kannata kovin syvälle itse sörkkiä vaan kokeilla ensin mahdollisimman pintaan.

Ja MENKÄÄ LÄÄKÄRIIN jos siltä tuntuu sillä paiseiden kanssa ei ole leikkimistä! Voi olla vakavat seuraukset, kokemusta on lähipiiristä.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 19 May 2016, 14:40

Kokeilin nyt eka kerran noita 30G neuloja. Täytyy kyllä suositella niille joilla on hankala pistää tai ei löydy kunnollisia isoja laskimoita enää. Helppo oli pistää noin ohuella neulalla vaikka ranteen suoniin :up:

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Thu 19 May 2016, 18:55

Komppaan yllä olevaa. Itellä pistäminen on tosi vaikeeeta , nii noilla pikkuneuloilla pistää vaikka jalkapohjaan :P niistä jää myös pienemmät jäljet ja ovat muutenkin ystävällisempiä suonille "vinkvink"

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Fri 20 May 2016, 10:57

Mulla ei ole niinkään ongelmana löytää suonta (ok, ne parhaat suonet on kelvottomat) vaan se, että neula on liian pitkä! Siis se tavallinen 0.45 ja 12mm. Onkohan missään saatavilla lyhyempiä (voi olla 0.30-0.45, ei paksumpaa) neuloja?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 22 May 2016, 13:16

Ei se neulan pituus pitäis ongelma olla kunhan tekniikka on kondiksessa. 45 asteen kulmassa ihosta läpi ja sit vaakatasoon suonta myöten, ei kai sul niin korkkiruuvisuonet oo ettei suoraa pätkää löydy?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Tue 24 May 2016, 18:40

Mulla on niin pienet ja ohuet suonet mihin voi enää edes yrittää, että aina luiskahtaa karkuun ja täytyy pistää aina puoliksi neula ulkona ja käsi erittäin vakaana, ettei mene suonen läpi. Nää on tullut aikoinaan hakattua ihan kamalaan kuntoon, ja pistämispaikoista mikään ns tavanomainen (taipeet, ranteet) pistopaikka ei toimi. Täytyy pistää hauikseen tai yhteen minisuoneen toisen taipeen ulkosyrjällä joka on todella vittumainen, koska se suoni on lähes poikittain ja ihan todella ohut.
Ja mullahan siis kädet rupeaa tärräämään (varsinkin pv/a-pvp kanssa ja suonet supistuu) ja se selvänä onnistuva tekniikka ei toimi, koska en voi ranteella mihinkään nojata ja liian pitkä neula menee läpi. Useimmiten puoliso joutuu lyömään vedot, ja onnistuu useimmiten ihan ok, mutta ei jos jostain syystä supistuneet suonet.
Varmasti joku miettii et miks helvetissä se kama pitää suoneensa tunkea.. Niinpä, mietin sitä itekki, mutta en vaan halua muilla tavoin käyttää. Se on niin opittu ja palkitseva juttu, että mieluummin oon sit ilman. Jännä sinänsä, koska vain stimulantit menee iv, muut voin ihan hyvin syödä/nokittaa/juoda. :roll: Toki voi olla kyllä sekin, että tekniikka ei mulla ihan paras mahdollinen ole, varsinkin kun vuosia taukoa ja nyt uudelleen aloittanut harvakseltaan, kait ne taidotkin ruostuu ja se uskallus ruveta ronkkimaan.

Mut niin, onko olemassa lyhyempiä neuloja ja mistä niitä vois suht edullisesti ostaa?

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 26 May 2016, 12:29

Isavela wrote:i. Täytyy pistää hauikseen tai yhteen minisuoneen toisen t
Mulla sama juttu. Suonet ihan paskana ja saa kauan ettiä pistopaikkaa. Nyt noilla ohuemmilla neuloilla on helpompi pistää. Koita kysyä neuloja apteekista. Ei siis stoppipussia vaan pyydät nähdä millaisia neuloja on koska pitää antaa lemmikille pistos/käyttää askarteluun tai jotain.
Kopsasin tuon hauisjutun siksi, että ole varovainen. Tutulla jouduttiin poistamaan koko hauislihas kun kävi huonosti pistämisen kanssa. Tuli komplikaatioina kaikkea muutakin ja ollut kuukausia sairaalassa. En tässä nyt kerro enempää ettei henkilöllisyys tule tietoon kenellekään.

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Thu 26 May 2016, 13:59

Vois koittaa ohuempaa neulaa, jos se helpottaisi pistämistä. Oon varovainen kyllä, filtteröin kaiken hyvin ja pistän rauhallisesti. Toki joskus meinaa hermo mennä ihan totaalisesti, kun ei vaan löydy hyvää paikkaa ja vedot täynnä verta. Tuo hauis on kyllä aika riskaabeli mesta, kun suonet jotenki ohuet ja litteät, ainakin näin naisella ne on.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Mon 06 Jun 2016, 12:08

Mä tilasin netistä neuloja ja ruiskuja. Tulivat alle vuorokaudessa kotiinkuljetuksena.

http://www.aspal.fi/ProductList.php?groups=20

Mulla on nyt muovipussillinen neuloja ja ruiskuja. Otin 100kpl 29Gx1/2 (0,33x12mm), ja 100kpl 30G x1/2 (0,29x12mm) eli aika tommosia pieniä. Noilla on tosi hyvä pistää ohuisiin suoniin. Ois mulle riittänyt vähempikin mutta minimimäärä paketissa on tuo 100kpl ja halusin kokeilla kahta eri kokoa. Lisäksi 100kpl ruiskuja. Hintaa tuli kotiinkuljetuksen kanssa 26 euroa.

Ihanaa kun nyt pystyy ottamaan aina uuden neulan eikä tarvi pistellä samalla monta kertaa. Eikä käydä ostamassa kalliita stoppipusseja, maksavat täällä 3,5 e ja eihän se kolme neulaa riitä mihinkään. Alkolappuja mulla on hirvee kasa ennestään, kun ei niitä tuu oikeen käytettyä :oops: Varmaan kannattais..
Last edited by tRip on Tue 07 Jun 2016, 02:12, edited 2 times in total.
Reason: Haittojen vähentämiseen tähtäävät (kaupalliset) linkit siis on sallittuja. Ja hyvä niin. Palautin linkin. -trip

Isavela
Apteekki

Post by Isavela » Mon 06 Jun 2016, 13:56

Juu kyllä puhtaat, käyttämättömät välineet ja se, että niitå käytetään vain kerran, on se paras vaihtoehto ja ehkäisee just niitä tulehduksia ja verenmyrkytyksiä sekä jää pienemmät arvet ja paranee nopeammin. Se on kans jännä ettei itekkää tuu aina niitä putsilappuja käytettyä vaikka sekin ois tärkeää.. Muka niin kiire saada vedot. Ja joskus uudelleenkäytän samoja vermeitä moneen kertaan, hyi helvetti. Jossain luki, että se neula tylsyy jo kertakäytöllä ja sen "pinta" saastuu. Puhumattakaan kuinka monta sataa bakteeria sinne pumppuun jää, vaikka pesisi ne ja keittää.

tRip
Me Gusta

Re: iv./im./pluG

Post by tRip » Mon 06 Jun 2016, 23:21

Dämn, steri-fimoi tuolta ei näemmä saa. Niitä sellasia putkilosuppiloita, joka päästää vaan liuenneen matskun ruuttaan.
Pumpulisiakaan tuolt saa.

Oks toi kaupan nimen salliminen sääntöjen vastaista? Noh, talles se on jo mul^

Pahus ku ei tunne juuri enää spiguttavia-nipoja.
Ja ku emmä varsinaisesti viitsi käydä jakelupisteillä hakemassa, mut pluggailut on niin harvassa.

Mistähän noit sais tilattua tms, privaa voi pistää, ((vaik tää nyt kait menee vähän sääntöjen rajoil, mä otan tänkerran vastuun. (kun dopeen ei kumminkaan liity kaupan info,!)

Mut senkin tahtoo kumminkin kyhää ku iivee.
Suoli ei o mikää ihan turha paikka, ja ku siel alkaa delaa makrobisto ja nukka, ni alkaa olla keho pulas.

Plugattuna meo-pcp oli jotai... Kiehtovaa. Ei ollenkaan niinkun syötynä. Ja iiveen en harrasta, tai piikkejä ylipäätään.

*'*

:muutin topicciin viel ton plug.
Keep it unreal.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 07 Jun 2016, 01:00

Haittojen vähentämistä saa ja pitää mainostaa, eli ennenkuin britit karkaavat eejuusta niin http://www.exchangesupplies.org/ toimittaa parinkympin postimaksulla halpoja ruiskuja, neuloja, putseja, pätsejä, klikkei, fimoi mitä näit ny ol. Kimppatilaukset pystyy ni saa halval parhaat värkit itelle. Ja filtterit on halpaa ku saippua ja parhaat micron fimat suodattaa jo jotai isoja bakteerejaki! Miten coolia?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 07 Jun 2016, 01:01

Vittu mä haluun mikronfimoja. /msg me jos oot tilaamas.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 07 Jun 2016, 16:55

Suomestakin löytyy... Jotain. Tuo Blunt Filter Tammedilla on ilmeisesti yhtä hyvä ku sterifilt? Muut vermeethän tuolta löytyy varsin kattavasti. Vain filttereitä on tarjolla nihkeesti. :left: Eikä nuo Blunt Filtterit kyllä halpoja ole, mut eihän sillä hinnalla ollut väliä? :mrgreen:

frapathea

Post by frapathea » Tue 07 Jun 2016, 21:45

Poiston otsikosta plugaamisen (??), se on kuitenkin aika erilaista puuhaa kuin pistäminen ja meillä on jo topic pluggaaminen.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 09 Jun 2016, 11:49

frapathea wrote:Poiston otsikosta plugaamisen (??), se on kuitenkin aika erilaista puuhaa kuin pistäminen ja meillä on jo topic pluggaaminen.
Öö, no selvä. Hassulla alueella vaan, mut eipä mul nyt oikeestaan tän enempää plugaamisesta.
Kyl se hyvin lähel on iivee kyhäilyä mun kohalla, ainoo mikä puuttuu on piikki. Emt, voin olla hifisti, persenisti tai juntti, mut hyvä aineen filtteröinti on must todella oleelline. eikä perseeseen sitä ruuttaa vaaan TÖKÄTÄ. Pylly on tärkee. ja niin on suonetkin. Lihaksista sano mitään, kun en omista moisia juurikaan.

Mutta joo, ei haittaa et muutit topicin alkuperäiseen takas, sain haluamani :)

Pylly-huumeilu kunniaan :mrgreen:
Huiko wrote:Suomestakin löytyy... Jotain. Tuo Blunt Filter Tammedilla on ilmeisesti yhtä hyvä ku sterifilt? Muut vermeethän tuolta löytyy varsin kattavasti. Vain filttereitä on tarjolla nihkeesti. :left: Eikä nuo Blunt Filtterit kyllä halpoja ole, mut eihän sillä hinnalla ollut väliä? :mrgreen:
Ainakin tuolta näyttäs saavan noita vihreekuulasia ruuttia, mut muuten ihan kämänen kauppa. Ei fimoi, ei sterifimoi, vaan överi kallis joku-fima?
Toi on hyvä mesta. Ihan ok hinnatkin.
20puntaa vaan toimitus, ni kimppatilaus ois ihan paikallaan.
Keep it unreal.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 09 Jun 2016, 13:05

Jos pelkkiä ruiskuja ja neuloja hakee, niin tuo paikka mistä mä tilasin, oli hyvä. Linkki tuossa mun edellisessä viestissä.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Thu 09 Jun 2016, 16:11

tRip wrote:Ainakin tuolta näyttäs saavan noita vihreekuulasia ruuttia, mut muuten ihan kämänen kauppa. Ei fimoi, ei sterifimoi, vaan överi kallis joku-fima?
No, se Blunt filter on tietojensa mukaan yhtä tehokas ku sterifilt:kin. Sterifiltit oli Vinkissä aikonaan 50c/kpl, kun noille hintaa tulee 56c/kpl. Tuolla ei tarvitse myöskään luottokorttia tai vastaavaa säätöä. Tilaa vaan, maksaa verkkopankissa, ja oottelee ku kusti polkee. ;)
:right: Mun mielestä toi riskijäteastiakin olisi kannattava ostos, jos kerran piikittelee.
Last edited by Huiko on Thu 09 Jun 2016, 16:13, edited 1 time in total.
Reason: Aina jotain unohtuu. :/

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 22 Jun 2016, 00:52

Kertokaapa, pistinkö vahingossa valtimoon. Ranteessa.

Veri tuli todella voimakkaalla paineella pumppuun. Näin jälkeenpäin ajateltuna se hieman vaahtosi. Laitoin amfetamiinia ihan vähän, kunnes polttava kipu sai automaattisesti ottamaan neulan pois. Hirveä kipu ja kauhea polte levisi ranteesta kämmeneen, sormiin jne. Eli siis pois päin sydämestä. Kun eikös laskimoissa veri kulje sydämeen päin. Ainakin joskus kun pistää niin tuntee kun aine liikkuu suonissa eteenpäin, siis just pienenä poltteluna jne.

Käsi ranteesta alaspäin muuttui ihan punaiseksi, ja tuntui siltä niinku käsi ois käynyt kiehuvassa vedessä. Oireet lakkasivat 10 minuutissa, mutta käteen jäi pari pientä palovammarakkulaa.

Mistähän tämä johtui? Neula oli todella pieni, pienempi siis kuin "perusneulat" joita on stoppipusseissa. Tosi ohut. Pistojälki vuosi jonkun aikaa, kauemmin kuin tavallisesti. Pitääkö mun nyt kiinnittää huomiota mahdollisiin oireisiin? Vai mitä tää on?