Alpratsolaami (xanor, alprox)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
JOHNRAMBO
Karvakuono

Re: Alpratsolaami (xanor, alprox)

Post by JOHNRAMBO » Thu 01 Jul 2010, 13:13

ilman toleja 0.5=sosiaalinen hyvä fiilis, 1mg= sama olo mut alkaa tulee sellasta hyvää bentso euforiaa hyvä annos kaiken buustaamisen 2mg=tosi sosiaalinen olo ei minkäänlaista ahdistusta itsevarma olo.. ton enempää ku syö ni ei vaikutukset paljo parane voi vähän mennä sekasin ite haen bentsoilta sitä mihin ne on tehty eli poistamaan ahdistusta tekemään hyvän fiiliksen tällä sen saa.. buustaa myös kaikkea erittäin hyvin paras bentso ns. ryynikännien vetämiseen

hurja
Lepakko

Post by hurja » Thu 01 Jul 2010, 14:04

xxx-men wrote:Eipä nuo juurikaan "pärise". Ei oo ikinä toiminu mulla noi. Siis päänsekotus tarkotuksessa. Aika sama vaikutus ottaako 4mg vai 20mg.
Okei, elikkä ei ole hirveän erikoista jos ei pärise. Ystäväni meinaan hehkutti oloja 4-6 telaketjun jälkeen ja itse en oikeastaan huomaa mitään.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Sun 04 Jul 2010, 18:56

Pakko tulla sanoo, xanorit ei oikeesti oo kovin ihmeellisiä, täysin yliarvostettua oikeastaan. Vaikutuksen alkamista en ite huomaa oikeastaan ja aiheuttaa ahdistusta jälkeenpäin paljon enemmän kuin ykskään muu bentso. Enemmänkin päänsekoituskamaa mulle. Diapamkin on paljon parempi lääkkeenä. Riippuvuuspotentiaalikin ihan hirveä.

Näin minulla, joillekin voi ollakin parhaita bentsoja kaikista.

Death
Apteekki

Post by Death » Sun 05 Sep 2010, 12:31

Mulla on aina toiminu xanorit hyvin, mun mielestä tosi euforisoivia bentsoja. Ainut vika on se, että jos on hirvee kuosi päällä ja vetää siihen xanoria päälle ni tuntuu et olis selvinpäin. Vaikka onhan sitä oikeesti aika sekasin :heh:
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...

muhennos
Lepakko

Post by muhennos » Mon 06 Sep 2010, 19:32

Xanoreista en itse saa mitään viihdettä irti, mutta en olekaan kokeillut kun maximissaan 2mg :oops: ahdistuksen ja masennuksen xanorit kyllä vievät tehokkaasti, samoin vitutuksen. Kaljaa en xanoreiden kanssa enää uskalla vetää, ainakaa paljoa :heh: . Pari kolme olutta ja joku 1mg xanttuu niin saa sellasen mukavan chillaus olon, mutta ei mitään päätä huimaavaa :)
Itse en bentsoja kovin paljon harrasta paitsi silloin tällöin jos iskee kovat masikset tai haluu muuten vaan saada rauhotettua ittensä, mutta mieluiten vedän masikseen tai vitutukseen tramaa, tai muutaman olusen ;)
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa

fortuneteller

Post by fortuneteller » Mon 08 Aug 2011, 05:33

Otin tuossa 3x1mg depottia ja 1x0,5 depottia(molemmat jauhettuna ja oraalisesti täysin tyhjään mahaan) plus pari siideriä. Oli ihan miellyttävä - teki mieli käpertyä henkilön x kanssa samaan sänkyyn makoilemaan ja vaan puhumaan kaikesta.

Aika kuitenkin meni aika nopeaa! Joku kahdeksan tuntia meni siinä makoillessa.

Niin! Ja polttoa paloi kokoajan. = )
Last edited by fortuneteller on Tue 09 Aug 2011, 18:00, edited 1 time in total.

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Mon 08 Aug 2011, 10:16

Huono bentso ehkä huonoin, IMO.

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Sun 28 Aug 2011, 14:05

On ollu aika täydellinen lääke mulle, sos.til. pelko + paniikit, milli (on alle max. päiväannos) naamaan ja oon kuin uusi ihminen, siis tosiaankin täysin normi olo. On siis 'tarvittaessa' lääke ja oon kyl siitäki ilone ettei tarvi joka päivä ottaa, ja koitanki ehdottomasti pitää pidempiäkin taukoja, jos vaa mahollista.

Silti, otan ehkä kerran kuussa sen 4mg (josta muuten meen iha vitun tutkalle ku vähänki bissee sihe viä) ja sekoilen himassa. (en suosittele kellekää)

King Ink
Moderator

Post by King Ink » Mon 29 Aug 2011, 07:09

Olio wrote:Huono bentso ehkä huonoin, IMO.
Miksi?

porter

Post by porter » Mon 29 Aug 2011, 14:31

joskus viihteellä mennyt joku 30mg+ xanoria... viinan kans, melko tutkalla oltu. Nyt oltu joku aika ilman ja laskettu toleja hyvin.

Aijon seuraavalla lääkäri kerralla sanoa et xanorit on mul auttanu ahdistuskohtauksiin mitä välillä tulee... saa nähdä ottavat kuulevii korviinsa. :roll: jos ei mitään bentsoja saa niin pakko mennä sitte yksityiselle.
Tuputtavat vaan jotain cipralexia, vaikka ovat todenneet ettei mulla oo masennusta vaan ahdistuneisuutta. -..- En tajua tota terveyskeskus touhua. En oleta et ne mitään xanttuja edes 0,25mg antaa, mut jos sais edes jotain opareita niin olis alku sekin.

Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma » Mon 29 Aug 2011, 14:39

porter wrote:joskus viihteellä mennyt joku 30mg+ xanoria... viinan kans
no huh :shock:

porter

Post by porter » Tue 30 Aug 2011, 17:45

Tuolta illalta on muistikuvat kyllä hyvin pienenlaiset! :twisted: yritetää nyt olla ilman xanttuja vielä hetki niin josko ne tolet vähä rajottuis... ja ilman pameja kans :roll: huooh..

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Sun 11 Sep 2011, 14:43

Lemppari bentso heti rivojen jälkeen. Depotteja mieluimmin kuin normaaleja, en tiiä miks.. pidän kai tästä tasasesta pörinästä ja ihanasta mielialan noususta ja huolet häviää :).

Uneksija
Karvakuono

Post by Uneksija » Tue 13 Sep 2011, 02:50

On kyllä yksi petollisimpia bentsoja mihin itse törmännyt. Ensin tarkoituksena vain pari ja sitten herää seuraavana päivänä ja huomaa että koko paketti tullut rouhittua ja mitään muistikuvia ole eilisestä ja sepäs vasta pistää ahdistamaan, että mitä helvettiä sitä on viime yön sitten tehnyt. Puhumattakaan jos erehtyy edes vähänkin ottamaan alkoholia :x
Waiting for the truth, because we all have dreams.

seppo600
Lepakko

Post by seppo600 » Tue 13 Sep 2011, 21:17

Saakohan näitä miten hyvin näinän päivinä, kun oikeasti tarvitsee! Riippuu kyllä lääkäristäkin. Mutta jos kokoajan pelottaa ja ahdistaa ja skitsottaa ja kertoo lekurille asiallisesti, niin irtoiskohan?

Uneksija
Karvakuono

Post by Uneksija » Tue 13 Sep 2011, 22:32

gestapo wrote:Saakohan näitä miten hyvin näinän päivinä, kun oikeasti tarvitsee! Riippuu kyllä lääkäristäkin. Mutta jos kokoajan pelottaa ja ahdistaa ja skitsottaa ja kertoo lekurille asiallisesti, niin irtoiskohan?
Kyllä niitä on mahdollista saada, mutta monet lääkärit tuntuvat näitä pitävän vain viimeisenä oljenkortena. Kaikki muut käydään ensin läpi ja ihan hyvä näin :x
Waiting for the truth, because we all have dreams.

porter

Post by porter » Wed 14 Sep 2011, 17:01

Itsellä eka bentso minkä lääkäri määräs oli xanor, tosin yksityisellä.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Wed 14 Sep 2011, 17:26

porter wrote:Itsellä eka bentso minkä lääkäri määräs oli xanor, tosin yksityisellä.
Sama homma. Lisäksi "selkäkipuihin" sain Temgesiciä. Kannattaa sijoittaa siihen yksityiseen lekuriin jos oikeasti haluaa asiallista hoitoa sekä lääkityksen kohillee.

testeri420
OD

Post by testeri420 » Sat 01 Oct 2011, 16:46

porter wrote:joskus viihteellä mennyt joku 30mg+ xanoria... viinan kans, melko tutkalla oltu.
Joskus aikoinaan päivä annos saattoi olla se kerralla 30mg naamariin ja muistelen syöneeni jopa 50mg päivässä.
Mutta sitten kun siihen tottuu niin tuleekin pentsokrampit ja ne muuten ei ookkaan niin kivat enää.
Kerran en ollu syöny vissiin tarpeeks xanoreita tai muita pentsoja niin pää nitkahti yhtäkkiä vasemmalle. Juuri kun olin r-kioskilla ostamassa tupakkaa niin siellä kioskilla tapahtui tämä. Pää vasemmalle kallistuneena sanoin että aski punaista mallua kiitos ja lähdin siihi kaveri luo viereiseen taloon.
Pää saattoi yht äkkiä nitkahtaa myös oikealle päin. Kaverini sängyllä makoilin kyljelläni sillein että pakotin pääni sivuttais asentoon ja pää tyynylle.
Soitin kaverille että käykö heittään mut himaan kun en kehdannut linjuriinkaan mennä pää ties miten kääntyneenä. Saattoi myös rintakehä alkaa menemään niin että rintakehäni pullistui niinkuin hyvää ryhtiä olisin tavoitellut. Sitä ei muistaakseni kestänyt kuin sen yhden päivän koska sen hetkinen lääkitykseni oli aivan järjetön.
Sain kerralla apteekista 500 xanoria ulos eli 3kk annoksen. 300x1mg eli 4kpl/vrk depottixanoria ja 200x 0.5 xanoria eli 3x0.5/vrk + 100kpl 1x5mg insomin vai 20mg tenox/vrk ? En muista enää kumpi kun molemmat olivat silloin. Ja samaan aikaan toiselta lääkäriltä sain 100x2mg eli 3kpl/vrk rivatrillejä + 100kpl,3x5mg insomin/vrk
Ja samaan aikaan eräältä toiselta lääkäriltä 3x1mg xanoria ja 5x0.5mg rivatrilliä + 2x20mg normisonia. Tästä voi kukin laskea monta kappaletta päivässä + ne mitä vaihdoin pilveen silloin kun sitä tuuppasin eteenpäin....eli söin päivässä paljon paljon lääkkeitä... hyi ku oksettaa ku muistelee tuota aikaa, oikeesti tulee paha olo kun miettii mitä on miettinyt käydessään kolmella lääkärillä samaan aikaan... Eipä juuri mitään o liikkunu päässä silloin...

Allright.office@Offtopic.com jatkokertomus tälle xanori ketjulle....
Mutta oli tästä korkeasta pentsotoleranssista sekin hyvä puoli että ei lähtenyt henki kun söin yhtäsoittoa noin 300mg depot xanoria,20 ardinexiä,1g piriä,10g pilveä ja kaksi unikkopuskaa. Tämä kaikki määrä vuorokauden sisällä. En muista mitään muuta siitä kuin sen että kun lähdin linjuriin apteekissa käynnin jälkeen niin aloin syömään niitä lääkkeitä siellä linjurissa ja söin koko matkan kaupunkiin asti elikkä noin 10-15min söin niitä. Siellä kävin säätämässä kaiken muun ja olin kuulema käyny yhen kaverin luona keittämässä ne nuppupuskat ja syönyt ardinexit niin että en ollut sille tarjonnut yhtään. Olin vain näyttänyt että kato nää o hyviä...
Muistikuvani melkein ainut sen pilven haun lisäksi,sama paikka mistä sain ardinexit, oli kun menin kaverini luo ja olin siellä syönyt niitä lääkkeitä lisää.
Kaverini kertoi tätä minulle että minulla oli kourassani noin 30 xanoria ja söin niitä, ne tipahti lattialle ja olin keräillyt niitä siitä noin tunnin ja sama ruljanssi uudestaan, kerään pillereitä ja syön niitä, tiputan kerään ja syön. En muista mitään muuta kuin sen että sanoin kaverilleni että "-Jos otan huikankin olutta niin lähtee jalat alta..."
Ja kaikista hulluinta tässä hommassa on se että en edes muista että henkeä olisin koittanut itseltäni saada pois. Olin kuulemma jotain viikkoja tai päiviä sitä tapahtumasarjaa ennen sanonut kaverilleni että en jaksa enää tätä.
Että alitajuntainen itsemurhayritys mikä ei onnistunut, kiitos silloisen muupentso/xanoritoleranssini.

Tähän saattoi liittyä erään hyvän ystäväni kuolema silloin samana vuonna kun tämä tapahtui. Tämä tapahtui syksyllä ja kaverini kuoli kesällä.
19v Elämä edessä, justiinsa saanu oman kämpän. Alkoholi+subutex+pillerit+ jätettiin yksin sinne valvomatta henkilöä joka oli täysin sekaisin.

Pyyntö kaikille ketkä tämän lukivat, älkää jättäkö kaveria vaikka miten olisi sekaisin ja sinun pitäisi mennä. Jää ennemmin paikalle niin voi välttää jonkun pahan tapahtuman tai jopa estää jonkin pahan tapahtuman.
Mutta se pahin saattaa silti tapahtua.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Wed 12 Oct 2011, 17:06

Voisko sykologilta saada tätä ahdistukseen ?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 12 Oct 2011, 17:20

PORBOT wrote:Voisko sykologilta saada tätä ahdistukseen ?
Ei.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Wed 12 Oct 2011, 22:26

Mushru wrote:
Ei.
se oli nopee ja ytimekäs vastaus

Mushru
Moderator

Post by Mushru » Wed 12 Oct 2011, 22:35

PORBOT wrote:
Mushru wrote:
Ei.
Niin kai kun et vissiin ymmärtäny vastauksista mitä sait pystyttämääs topikkiin. Jospa ytimekäs vastaus sit riittäis.
. . . (--) °
~ Foliot hattuun ja oliot vittuun
Dexma wrote:Sä oot mun peppuni henkinen peppumentoori! Sensei Mushru :D

PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT » Wed 12 Oct 2011, 22:48

Mushru wrote:
PORBOT wrote:
Mushru wrote: Ei.
Niin kai kun et vissiin ymmärtäny vastauksista mitä sait pystyttämääs topikkiin. Jospa ytimekäs vastaus sit riittäis.
no siis kyllähän mä ne ummarsin.

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Thu 13 Oct 2011, 02:42

no siis kyllähän mä ne ummarsin.
Ehkä sitten ei tarvitse monessa eri topicissa ottaa samaa asiaa esille? :) Olet hyvin mielenkiintoinen tapaus PORBOT, mutta en tiedä sitten..olet oikeasti mielessäni ihan pitkin päivää..en sitten tiedä siitä onko se kovin hyvä asia. Vaikka en sinua tunne niin kehotan..skarppaa
Periaatteet perustana, totuus selustana.

seppo600
Lepakko

Post by seppo600 » Fri 28 Sep 2012, 00:47

Kauankoha täsä menee että toleranssi laskee alpratsolaamin kanssa nolliin ku tullu vähä "viihteiltyä" ny muutama päivä tämän kaa, jotaki sonnin annostuksia syöny, noin 10 milliä päivässä.. :doh: Ku lyhyt aikanen bentsohan tämä on muttako nyt on noita 2mg muttereita, tosin ne oon pureskellu tai kahvin sekaan, mut kyl se depot vaikutus sieltä kurkkii. Koukussa näihin siis en oo joten en haluu että toleranssi nousee hirveetä kyytiä jos näitä joskus täytyski alkaa syömään.

Osaako joku pitkäaikais sanorin syöjä sanoa että montako välipäivää pitäis pitää että tolet laskee kunnolla ja tommonen perus annos esim. 2mg auttais (a.k.a ahistus lähtis), ei siis "pärisis" ? Nythä ei tosin ahista tippaakaan 8) mutta haluan että santut tekee tehtävänsä vielä 2-4mg annostuksellaki.

Eli kauanko taukoa pitäis pitää et tolet on suurinpiirtein nollissa ku nuita ei tosiaa oo syöty ku muutama päivä mutta isolla dosella, pystyn kyl helposti oleen ilman bentsoja niin vinkkejä kehiin!

Skilla
Lepakko

Post by Skilla » Fri 28 Sep 2012, 00:51

hideo wrote:Kauankoha täsä menee että toleranssi laskee alpratsolaamin kanssa nolliin ku tullu vähä "viihteiltyä" ny muutama päivä tämän kaa, jotaki sonnin annostuksia syöny, noin 10 milliä päivässä.. :doh: Ku lyhyt aikanen bentsohan tämä on muttako nyt on noita 2mg muttereita, tosin ne oon pureskellu tai kahvin sekaan, mut kyl se depot vaikutus sieltä kurkkii. Koukussa näihin siis en oo joten en haluu että toleranssi nousee hirveetä kyytiä jos näitä joskus täytyski alkaa syömään.

Osaako joku pitkäaikais sanorin syöjä sanoa että montako välipäivää pitäis pitää että tolet laskee kunnolla ja tommonen perus annos esim. 2mg auttais (a.k.a ahistus lähtis), ei siis "pärisis" ? Nythä ei tosin ahista tippaakaan 8) mutta haluan että santut tekee tehtävänsä vielä 2-4mg annostuksellaki.

Eli kauanko taukoa pitäis pitää et tolet on suurinpiirtein nollissa ku nuita ei tosiaa oo syöty ku muutama päivä mutta isolla dosella, pystyn kyl helposti oleen ilman bentsoja niin vinkkejä kehiin!
En siitä tiedä kauan pitäs syömättä olla että tolet nollissa olis mutta kyllä ksanorin pitäs 2mg annoksella ahistuksen poistaa jos oot muutamana päivänä niit rouskinu huolel. on se kuitenki semi stydi benjamiini. kai seki subjektiivista on..

Harold
Kameleontti

Post by Harold » Mon 01 Oct 2012, 13:28

onneks sai vihdoinkin opamoxit vaihdettu xanoriin ahdistuksen hoitoon. se 0,5mg riittänee oikein hyvin poistaan ahistuksen, ja voi noilla jopa vähän viihteilläkin välillä :)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää

ElectroHead
Karvakuono

Post by ElectroHead » Tue 20 Nov 2012, 15:05

hideo wrote:Kauankoha täsä menee että toleranssi laskee alpratsolaamin kanssa nolliin ku tullu vähä "viihteiltyä" ny muutama päivä tämän kaa, jotaki sonnin annostuksia syöny, noin 10 milliä päivässä.. :doh: Ku lyhyt aikanen bentsohan tämä on muttako nyt on noita 2mg muttereita, tosin ne oon pureskellu tai kahvin sekaan, mut kyl se depot vaikutus sieltä kurkkii. Koukussa näihin siis en oo joten en haluu että toleranssi nousee hirveetä kyytiä jos näitä joskus täytyski alkaa syömään.

Itellä ainaki nollatoleihin pääsy vie about viikon, jos on kyse vaa muutaman päivän viihdekäytöstä.
Sit taas pidemmän putken jälkee saattaa jo alkaa nitkuilu ja se kestää piiiiiitkään. Tosin viinalla saa sitä aika hyvin nollattua.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.

ElectroHead
Karvakuono

Post by ElectroHead » Tue 20 Nov 2012, 15:14

Pakko viel lisätä et nää on top 2 bentsoja, kunhan on vaan depot muodossa. Rivoja ei kyllä mikää tähän päivää mennessä oo voittanu ^^.

Aiemmin täs topicissa joku oli maininnu refloista ja että xantut aiheuttais niistä pahimpia mutta mitä ite oon ymmärtänny niin jos taustalla on valmiiks esim ahistusta ja paniikkia niin reflojen ei pitäs olla niin pahat.
Sama opiaateissa, jos käytät niitä kipuihin, refloja, ainakaan niin pahoja ei tuu. Mutta tietenkin jos mietitään pitkäaikais käyttöä niin ei siinä varmaa oo muuta mahollisuutta kun koukahtaa.

Itellä bentsot ei oo koskaan aiheuttannu refloja vaikka niitä rouskinnu kuukauden putkeen ja lopettanu seinään. Ehkä vähä ärsyttävä ja tylsä olo mut ei muuta.
It should be remembered that a dose which can be easily tolerated by someone with a significate opiate tolerance could kill an individual with no tolerance.

Minä tahdon, minä määrään. Minä myrkyn suoneen käsken.