Alpratsolaami (xanor, alprox)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
RGHJK
Karvakuono

Re: Alpratsolaami (xanor, alprox)

Post by RGHJK » Wed 09 Jul 2014, 18:48

Joku myös eyeballasi jauhetta gelatiinikapseleihin ja tuli ihan hyviä kuulemma. :)

gouranga

Post by gouranga » Wed 23 Jul 2014, 13:46

Mulla ois noita 1mg depotteja. Sellaisenaan vaikuttaa hitaasti ja laittaa väsyneeksi mutta murskattuna nousee nopeasti ja antaa energiaa.
Koska alan vähentää käyttöä nykyisestä 2mg/päivä niin jos saksilla katkon noi 1mg puoliksi niin toimiihan ne samalla tavalla kuin 0,5mg nopeat vai pitäiskö niitä vielä enemmän murskailla?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 23 Jul 2014, 20:39

gouranga wrote: Koska alan vähentää käyttöä nykyisestä 2mg/päivä niin jos saksilla katkon noi 1mg puoliksi niin toimiihan ne samalla tavalla kuin 0,5mg nopeat vai pitäiskö niitä vielä enemmän murskailla?
Ei se puolittaminen sitä depot-rakennetta riko, tosin jos oot vähentämässä niin luulisi tuosta depot-ominaisuudesta olevan enemmän hyötyä kuin haittaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gouranga

Post by gouranga » Thu 24 Jul 2014, 08:35

Petri6 wrote:
Ei se puolittaminen sitä depot-rakennetta riko, tosin jos oot vähentämässä niin luulisi tuosta depot-ominaisuudesta olevan enemmän hyötyä kuin haittaa.
Luulisi mutta tulee vittumainen väsymys.

00000000
Psykonautti

Post by 00000000 » Thu 24 Jul 2014, 09:00

gouranga wrote:Mulla ois noita 1mg depotteja. Sellaisenaan vaikuttaa hitaasti ja laittaa väsyneeksi mutta murskattuna nousee nopeasti ja antaa energiaa.
Koska alan vähentää käyttöä nykyisestä 2mg/päivä niin jos saksilla katkon noi 1mg puoliksi niin toimiihan ne samalla tavalla kuin 0,5mg nopeat vai pitäiskö niitä vielä enemmän murskailla?
Lopeta niiden käyttö samantien, oletko syönyt xanoreita yli vuoden päivittäin? Jos et, niin kerrasta poikki ei aiheuta mitään komplikaatioita. Ei kestä xanoreilla kauan vieroistusoireet, ehkä viikon verran maksimissaan, jos kovaa käyttöä puoli vuotta.

Illuusio

Post by Illuusio » Thu 24 Jul 2014, 17:32

00000000 wrote: Lopeta niiden käyttö samantien, oletko syönyt xanoreita yli vuoden päivittäin? Jos et, niin kerrasta poikki ei aiheuta mitään komplikaatioita.
Älä viitsi.. Vieroitusoreet voi tulla esiin kahen-kolmenviikon xanorputken rikkomisesta, ja yksilöllistä tietenkin, mutta voi tulla jopa melko tukalatkin.

Ja mitä vittua, jos syö esim 8kk xanoreita päivittäin, ja lopettaa putken yht-äkkiä ilman laskuvarjoja ja vähintään 1-2viikkoa kestäneen valmistelun(Dosen pudottelua jnejne), ovat vieroitusoireet ihan sairaat, aivan järkyttävät, suurta tuskaa..

Ja sinä tosissasi julkaiset viestin, missä toteat että siinä ei ole mitään komplikaatiota..... :roll: :roll: :roll:

En siis ole itse kokenut, mutta olen katsonut vierestä xanorvieroitusoireet, ja näin sen tuskan mitä Kaveri/tuttu koki. Sen todellakin näki, puolessasekunnissa hänestä näki, että hän kokee suurta tuskaa.

Ei siitä sen enempää.

Mut mieti nyt vähän mitä julkaiset oikeesti..

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 24 Jul 2014, 20:21

00000000 wrote:
gouranga wrote:Mulla ois noita 1mg depotteja. Sellaisenaan vaikuttaa hitaasti ja laittaa väsyneeksi mutta murskattuna nousee nopeasti ja antaa energiaa.
Lopeta niiden käyttö samantien, oletko syönyt xanoreita yli vuoden päivittäin? Jos et, niin kerrasta poikki ei aiheuta mitään komplikaatioita. Ei kestä xanoreilla kauan vieroistusoireet, ehkä viikon verran maksimissaan, jos kovaa käyttöä puoli vuotta.
Kuten illuusio totesi, tää viesti on vitun typerä.

Pudota annosta rauhassa niin voit välttää ikävimmät oireet. Noi depotit toimii tähän tarkoitukseen hyvin, tosin itse vaihtaisin suosiolla pitkävaikutteisempaan bentsoon jos tarkoituksena on lopetus.
^^@_

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Fri 25 Jul 2014, 13:46

00000000 wrote:
Muuten hyvä, mut bentsoreflat voi olla ja onkin pahemmat mitä monista opiaateista/oideista tulee.. :|

Acid
Karvakuono

Post by Acid » Wed 13 Aug 2014, 22:15

Totaniinniin otin viime sunnuntaina 1mg xanoria alkoholin kans, näkyykö se virtsatestissä ens viikon maanantaina, eli väliä viikko?

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Wed 13 Aug 2014, 23:32

Acid wrote:Totaniinniin otin viime sunnuntaina 1mg xanoria alkoholin kans, näkyykö se virtsatestissä ens viikon maanantaina, eli väliä viikko?
En usko, jos et oo pitempään syöny putkeen ennen tota.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Thu 14 Aug 2014, 23:24

Itse syön Xanoria, sekä normitelareita että depotteja. Hienosti on auttanut bisseputkeen. Silti mun tole on tosi korkea, mutta siksi ryynit loppuvatkin aikaiseen, jolloin olen kokonaan ilman bentsoja jopa pari kuukautta, mutta vieroitusoireita ei tule. Vain paniikkia ja unettomuutta, niihin mulle on niitä määrätty. Määriä vähennän satunnaisesti Lyrican avulla.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 21 Aug 2014, 18:22

Onks kukaan testannut tätä Alprazolam Krka nimistä tuotetta? Saatavana ihan suomen apteekista. Itsellä lojuu kaapissa jokunen noita 2mg depotteja, mutta oon huomannut että vaikutus on lyhyempi kuin mutterilla (2mg depot Xanor) mutta sitäkin intensiivisempi. En tiedä sitten mistä johtuu. Tod. näk. depotrakenteen erilaisuudesta. Nyt alla 3x 2mg Alprazolam Krka seka 2mg Rivatril. Ihan lepposat olot antaa kyllä.

Vähän harmittaa nämä suht korkeet bentsotolet.
Vai toimiiko?

Velho
OD

Post by Velho » Wed 03 Sep 2014, 12:02

Ahh pitkästä aikaa 1mg nopee xanor vaikuttamas :love: tosi nopee alko jeesii ku oli ttosi huono olo ni nyt on itseasias hyvä olo :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

vauhtihuora
Psykonautti

Post by vauhtihuora » Tue 03 Mar 2015, 02:59

Kellään kokemusta 1,3mg alpratsolaami lapuista? onko mitään eroa samaan määrään pilleriä?

Petri6
OD

Post by Petri6 » Tue 03 Mar 2015, 03:20

Koskaan kuullutkaan. Tietenkään vaikutus ei eroaisi muussa muodossa olevaan alpratsolaamiin, jos sisältävät sen mitä pitäisi. Itse suhtautuisin erittäin skeptisesti.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Tue 03 Mar 2015, 14:23

En oo alpratsolaamia lappuina ottaneena huomannut muuta eroa apteekkikamaan kuin että vaikutus alkaa melko nopeasti, jopa xanoriksi.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 07 Mar 2015, 06:20

Jos arvaan mihin lappuihin viittaat, niin todellakin ovat loistavia paperinpaloja. Nuo erään itäisen keski-eurooppalaisen vendorin 1,2-1,3mg laput ovat mielestäni parempaa tavaraa, kuin lääketehtaiden brändit. Tasalaatuisesti levitetty (voi leikata vaikka puoliksi), tehty pehmeästä tavalliselta paperilta näyttävältä ja tuntuvalta paperista, ovat todella helppo piilottaa ja mikä parasta tehty 99+% puhtaasta alpratsolaamipulverista.

Itse tullut nautiskeltua noita silloin tällöin ja mieluummin tuollaisen 1,3mg lapun otan kuin vaikka Pfizerin 1mg Xanor pillerin. Vaikutus alkaa imeskelemällä ja pureskelemalla todella nopeasti.

Tuo vendor tosiaan osaa hommansa. Myy myös fentanyyliblottereita, joten lappujen on pakko olla tasalaatuisia. Muuten tulisi ruumiita helposti.

Jos näihin suomessa törmää hyvään hintaan, niin kannattaa ostaa pois. Itse en turhasta maksa, niin olen omani tilannut suoraan alkulähteestä ulkomailta ja ja molemmat laput ja puhdas alpratsolaamijauhe ovat tulleet nopeasti ja todella hyvällä prosentilla ihan kirjekuoressa läpi.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 07 Mar 2015, 16:37

Sen verran pakko vetää offtopikiksi, että ovatko siis nimenomaan fentanyylilaastareita voi jotain fentanyylin analogia? Täysin mielisairasta mielestäni sellaisia sekä myydä että ostaa, itse en koskisi pitkällä tikullakaan.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 07 Mar 2015, 18:48

^Fentisblottereita, 200/500mcg.

e:250->200mcg
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 07 Mar 2015, 21:24

Sori, tuli vahingossa kirjotettua laastari vaik tarkotin blotteria, mut jos annokset on tommoset ni entisestään vahvistaa käsitystä siitä et kyseessä ei oo fentanyyli vaan joku sen vähemmän potentti analogi (joka on todennäköstä myös sen takia et fentanyyli ittessään löytyy jo YK:n ekasta huumausaineyleissopimuksesta ja jonka myynti olis varmasti vakavimmin rangaistuja huumausainerikoksia ympäri maailman)

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Mon 09 Mar 2015, 21:46

Petri6 wrote:Sori, tuli vahingossa kirjotettua laastari vaik tarkotin blotteria, mut jos annokset on tommoset ni entisestään vahvistaa käsitystä siitä et kyseessä ei oo fentanyyli vaan joku sen vähemmän potentti analogi (joka on todennäköstä myös sen takia et fentanyyli ittessään löytyy jo YK:n ekasta huumausaineyleissopimuksesta ja jonka myynti olis varmasti vakavimmin rangaistuja huumausainerikoksia ympäri maailman)
Ovat Fentanyylihydrokloridia. Todistettu poliisin labrasssa, koska eräällä tutulla sattui jäämään jokunen noita poliisiiin haltuun. Kielen altahan nuo ovat tarkoitettu otettavaksi, mutta voi helposti helposti hihaan myös.

DropDead
Tuppisuu

Post by DropDead » Tue 21 Apr 2015, 23:24

Tuli tossa vastaan alpratsolaami-blottereita ja näissä ilmoitettiin vahvuudeksi 4mg, ja kun en xanoreita tai mitään muitakaan bentsoja oo päälle puoleen vuoteen ottanu, niin jokusen hommasin niitä. Saksin yhden puoliksi, kostutin sen suussa ja hampailla pyörittelin palloksi ja kielen alle muhimaan. Noh, ei tosiaan kauaa tarvinnu odottaa että lähti nousemaan ja sen oikein tunsi päässä että lähti toimimaan. Silloin joskus kun bentsoja tuli käytettyä, niin ainoa bentso josta on irronnut samanlainen tunne, oli Insomin (nitratsepaami muistaakseni). Oli ihan mukava tunne..

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Fri 24 Apr 2015, 13:20

Näitä blottereita tuntuu olevan kauheesti, ainakin Tampereella.
Sain kaverilta 3 tämmöstä 3,1mg blotteria. Kolmeen osaan laitoin ton ekan eli n.1mg pitäis olla tässä ja kyllä siltä vaikuttaakin.
Erinomaisia ja näitä sais kyl aika edullisesti verrattuna xanoreihin. (eipä vaan viitti hommata, tulee niin helposti päivittäinen tapa popsia ilman kunnollista syytä taas).
Last edited by Mushru on Fri 24 Apr 2015, 13:26, edited 1 time in total.
Reason: muokkasin, ei mainita tiettyjä juttuja.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Mon 27 Apr 2015, 01:08

Hmm, mikäli nyt kaikki puhumme samoista blottereista, niin pitääpä laittaa korvan taakse. Jospa ensi viikolla.
Vai toimiiko?

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Fri 05 Jun 2015, 10:03

Suosittelen myös hankkimaan puhasta pharma grade alpoo, PG liuos nii tulee kerta annos todella halvaks, riippuu tosin linkeistä :).
nakkasin n 8mg xanoria tauluu tos hetki sit, katotaa mitä tapahtuu :D Onneks on tolea ja tommosia annoksia ei suositella kenellekkään!"!

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Wed 08 Jul 2015, 05:40

Itel toi Alpratsolam KRKA 2mg. Depotti alpratsolaami mutta vaikuttaa nopeasti, nopeammin kuin 1mg xanor depot eikä väsytä yhtään.
Alpratsolam KRKA voittaa xanorit, on se koostumus parempi.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sun 27 Sep 2015, 04:59

Onko kellään kokemusta nestemäisestä alpratsolaamista? Sain äskeittäin purkin, jossa n. 230 2mg:n tabletin verran litkua. En ole vielä uskaltatunut kokeilemaan, vaikka frendi on luotettava ja antoi selvät annostusohjeet yms. Tuli sattumalta juuri siihen saumaan kuin oma Depot-reseptini loppui eikä uutta vielä lähiaikoina. ELI: Osaako kukaan sanoa, millä tuntomerkeillä voin varmasti ja turvallisesti varmistaa kyseessä olevan liuotettua alpratsolaamia? Sain kaksi "mansikkalitkumittaruiskua"kin ja tarkat annosteluohjeet suhteessa perustabuihin ja kuten sanoin kaveri on luotettava ja kertoi itse naukkaileensa välillä jos ahdistaa/ei pysty nukkumaan. Varmuus on silti aina paras. Aine on läpinäkyvää litkua.

taudis
Lepakko

Post by taudis » Sun 27 Sep 2015, 11:05

Mulla on joskus reilu vuosi sitten viimeksi ollut alpoa nestemäisessä muodossa. Oli läpinäkyvää ja muistaakseni suht. viskoosista. Maku tuttu turvallinen, herkullinen xanor, varmaan itsekin tunnistat? Mitään 100 % varmaa tapaahan sulla ei ole todeta ainetta aidoksi oikeaksi alpratsolaamiksi, mutta on kait olemassa jotain testkittejä mitkä tunnistaa xanorin. Mut en oo tost ihan varma. Sit voit koittaa selvittää sun kaveriltas, et mihin se alpo on liuotettu, ja miettiä miten voisit selvittää onko liuottimen ja väitetyn sellaisen ominaisuudet yksi yhteen. Ainakin hydrofobista sen pitäisi olla.
Come up with your own damn quotes.

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Sun 27 Sep 2015, 19:18

taudis wrote:Mulla on joskus reilu vuosi sitten viimeksi ollut alpoa nestemäisessä muodossa. Oli läpinäkyvää ja muistaakseni suht. viskoosista. Maku tuttu turvallinen, herkullinen xanor, varmaan itsekin tunnistat? Mitään 100 % varmaa tapaahan sulla ei ole todeta ainetta aidoksi oikeaksi alpratsolaamiksi, mutta on kait olemassa jotain testkittejä mitkä tunnistaa xanorin. Mut en oo tost ihan varma. Sit voit koittaa selvittää sun kaveriltas, et mihin se alpo on liuotettu, ja miettiä miten voisit selvittää onko liuottimen ja väitetyn sellaisen ominaisuudet yksi yhteen. Ainakin hydrofobista sen pitäisi olla.
Todella viskoosia ainakin on. Maku on jotenkin siirappisen myrkkyinen, mutta ei kenelläkään kyllä ole syytä mua myrkyttää ja kehuttiin että ensi kuussa samaa pitäisi saada uusi erä jne jne.. Haju tuo kyllä mieleen telaketjut, mutta maku hieman lakan - lakka tosin ei ole kovin viskoosia mitä olen sitä naukkaillut.

Joka tapauksessa meillä taitaa olla sellainen kusitestitikku, joka tietenkin ultimately paljastaa kyseessä olevan bentsoa. Olisi tietenkin pitänyt ahneuksissaan älytä pistää jäbä itse ottamaan annoksen varmuuden sinetiksi. Peukut vaan pystyyn, sillä rivat loppuvat tän yön jälkeen.

Edit: vettä näyttää myös hylkivän, tikku näyttää aineella kasteltuna ja sitten veteen työnnettynä positiivista BZO-kohdalla, negaa kaiken muun kohdalla.
Last edited by kuumottelija on Sun 27 Sep 2015, 20:06, edited 1 time in total.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sun 27 Sep 2015, 19:27

Se on todennäköisesti liuotettu propyleeniglykoliin. Maistuu inhalle hieman kitkerän siirappimaisella ja omaa melko korkean viskositeetit verrattuna veteen.

Parasta tavaraa bentsopulvereille, koska on turvallista nauttia tarvittavissa pitoisuuksissa. Kannattaa vaan kokella varovasti. Olen melko varma, että tuo on hyvää tavaraa.