Norspan

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
sxoxyvg
Moderator

Re: Norspan

Post by sxoxyvg » Tue 26 May 2015, 22:28

^Jepni.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Velho
LD50

Post by Velho » Thu 28 May 2015, 13:15

Ite oon täs käyttäny metodia et putsilapuista puristettuu isopropanolii ensin siihen "sienen" päälle joka on revitty irti siint laastarist tai ei ja sit lusikka hellalle ja vettä sekaa ja odotan et se hieman kuplii ja sit rupeen hankaa sitä bupre osaa ja fiman kautta pumppuun ja suoneen ja täytynee sanoo et toimii hyvin :up: voisin täs hituc väsää nooita loppuja ja mietin myös et onko järkevää laittaa toi iholle et pitäs sen 7vrk terveenä vai ei? :doh:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Wed 10 Jun 2015, 12:33

Velho wrote:Ite oon täs käyttäny metodia et putsilapuista puristettuu isopropanolii ensin siihen "sienen" päälle joka on revitty irti siint laastarist tai ei ja sit lusikka hellalle ja vettä sekaa ja odotan et se hieman kuplii ja sit rupeen hankaa sitä bupre osaa ja fiman kautta pumppuun ja suoneen ja täytynee sanoo et toimii hyvin :up: voisin täs hituc väsää nooita loppuja ja mietin myös et onko järkevää laittaa toi iholle et pitäs sen 7vrk terveenä vai ei? :doh:

Tohon terveenä pysymiseen vastaan, eli riippuu siitä minkä vahvuisista laastareista on kyse ja siitä kuinka äkkiä ja kuinka pahasti sairaaksi tulee. Itse tein niin että herskakuurin jälkeen, n. 3h viimeisten herskavetojen jälkeen heitin kokonaisen 5mg laastarin kielen alle, ja sitten yhden 20mg laastarin iholle, ja aloin huomata pienen pieniä reflan oireita vasta tyyliin viidennen päivän kohdalla. Alussa vähän kylmäsi mutta n. 2h kohdalla alkoi bupre vaikuttamaan. Eli kyllä se auttaa jos vaan jaksaa odottaa.
Vai toimiiko?

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Sat 11 Jul 2015, 09:44

-Pesen hampaat niin että ikeniin tulee pieniä haavoja
-Leikkaan siis pienen palan (1/4 osa) 5 mikron laastarista
-Laitan palan suuhun ja puren ja imeskelen sitä pari tuntia
-Olen bubreissa ekaa kertaa elämässäni

noinko se menee? Mites tää tramadoli, blokkaako se buprea? mennyt 4 päivää ramboja ja lyricaa.
Voiko panacodeja ottaa norspanin kanssa?
:roll: .

NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero » Sat 11 Jul 2015, 13:01

XanTemNoct wrote:-Pesen hampaat niin että ikeniin tulee pieniä haavoja

noinko se menee? Mites tää tramadoli, blokkaako se buprea? mennyt 4 päivää ramboja ja lyricaa.
Jotakuinkin noin se menee. Tramali ei blokkaa, mut tiettyhä sul jonlaista tolee on, et voit kyl ehkä vähä isommanki palan laittaa suhun ja ottaa pois jos tuntuu liikaa. Lyrica on oiva buusteri, mut ekalla kertaa bubree ei yleensä kyl tarvi mitää buusteria. Panacodit ei toimi bubren kaa, eikä oikeestaa mikään muukaa oppari, koska bubre estää muiden hitaiden vaikutuksen.

Ekoilla kerroilla bubre on kyl tosi jees, pitkät euforiset nuokut ainakin itellä oli, mut aika nopeeta se muuttuu, et ei toimi yhtään mitenkään. Mää en tajua miks bubre on niin hiton suosittua, joskus katkolla yks toinen katkolainen kerto, et olivat olleet hakemassa polakkaa, mut kesken matkan tuli puhelu et saiskin bubree toisaaalta, NII EIKÖHÄN NE HAKENU SITÄ BUBREE MONELLA SATAA. Ei niiku mee mun jakeluun. Voisko joku joka diggaa bubresta valottaa, miks rankkaat sen muitten jarrujen ohi. Siis sillon ku se ei enää muutaku tee terveeks?

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Sat 11 Jul 2015, 18:13

NatiHero wrote:
XanTemNoct wrote:-Pesen hampaat niin että ikeniin tulee pieniä haavoja

Jotakuinkin noin se menee. Tramali ei blokkaa, mut tiettyhä sul jonlaista tolee on, et voit kyl ehkä vähä isommanki palan laittaa suhun ja ottaa pois jos tuntuu liikaa. Lyrica on oiva buusteri, mut ekalla kertaa bubree ei yleensä kyl tarvi mitää buusteria. Panacodit ei toimi bubren kaa, eikä oikeestaa mikään muukaa oppari, koska bubre estää muiden hitaiden vaikutuksen.

Ekoilla kerroilla bubre on kyl tosi jees, pitkät euforiset nuokut ainakin itellä oli, mut aika nopeeta se muuttuu, et ei toimi yhtään mitenkään. Mää en tajua miks bubre on niin hiton suosittua, joskus katkolla yks toinen katkolainen kerto, et olivat olleet hakemassa polakkaa, mut kesken matkan tuli puhelu et saiskin bubree toisaaalta, NII EIKÖHÄN NE HAKENU SITÄ BUBREE MONELLA SATAA. Ei niiku mee mun jakeluun. Voisko joku joka diggaa bubresta valottaa, miks rankkaat sen muitten jarrujen ohi. Siis sillon ku se ei enää muutaku tee terveeks?
Vetäisin tänään 4 viikon opparitauon jälkeen 4mg buprea. Vähän rentoutti pariksi tunniksi, mutta nyt tuli vaan enemmän ärtynyt ja kireä olo. Ei tämä tavara vaan toimi enää minulls minkäänlaisella annostuksella euforisestii ilman väsyttävä antihistamiini + Lyrica tai sopiva bentso kylkeen komboa. Pelkiltään vaikutus jää tosi valjuksi. Viimeksi kun otin marzinen ja 600mg lyrican kanssa, niin toimi erittäin mukavasti.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Sun 12 Jul 2015, 15:21

Klo 9 leikkasin 5 mikron laastarin puoliksi ja aloin imeskellä sitä. Ei mitään moneen tuntiin niin otin sen toisenkin puolikkaan. Huomasin klo 12 olevani ekaa kertaa bupreissa koskaan. Olo on ollut siitä asti tosi hidasta nousua eli kolme tuntia. En tiedä vaikuttaako se että toleranssit tramaliin ja kodeiiniin ovat aivan katossa ja että viimeksi eilen otin tramalia ja panacodia.

No olo on sellainen lämmin ja kroppa rentona. Aika vaisuksi jäi verrattuna siihen mitä odotin. Lyricaa olen ottanut 2x 75mg ja Dolanin.Nyt taas uudestaan imen laastaria.
Mukava olo mutta ei notkuta. Jostain syystä paikat vähä vääntyilee kuin olisi ottanut LSA:ta.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Sun 12 Jul 2015, 19:51

11 tuntia laastarista mennyt ja olo on pöhnäinen, verrattavissa tramalin tuomaan oloon. Alkaa tuntua pitkästyttävältä eikä nuokkumisesta tietoakaan.
Lyricaa pari ottanut boostaamaan mutta eipä juuri tunnu missään. Ei ole bupre minun huumeeni. Liian pitkävaikutteinen. Enkä subua/temeä saa mistään että voisi kokeilla nokittaa enkä rännitä, se on varma. No mitähän tekisi.. varmaan makoilemaan ja mua kuuntelemaan.

EDIT: nyt mennyt 16 tuntia ja kusilukko meinaa olla. Katoin että bupren puoliintumisaika on 36 tuntia. Onneks sain unta pari tuntia tuossa äsken niin ei olo ollut enää niin sekava.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Thu 23 Jul 2015, 21:23

XanTemNoct wrote:11 tuntia laastarista mennyt ja olo on pöhnäinen, verrattavissa tramalin tuomaan oloon. Alkaa tuntua pitkästyttävältä eikä nuokkumisesta tietoakaan.
Lyricaa pari ottanut boostaamaan mutta eipä juuri tunnu missään. Ei ole bupre minun huumeeni. Liian pitkävaikutteinen. Enkä subua/temeä saa mistään että voisi kokeilla nokittaa enkä rännitä, se on varma. No mitähän tekisi.. varmaan makoilemaan ja mua kuuntelemaan.

EDIT: nyt mennyt 16 tuntia ja kusilukko meinaa olla. Katoin että bupren puoliintumisaika on 36 tuntia. Onneks sain unta pari tuntia tuossa äsken niin ei olo ollut enää niin sekava.

Kannattaa muuten mennä istumapissalle jos meinaa kusilukkoa olla. Ei ole vielä kertaakaan yksikään lukko jäänyt aukeamatta kun jonkun aikaa siinä istuskellut ja rentouttanut itsensä. Helpostihan siinä tipahtaa nuokkuun istualleen jos siihen on taipumusta, muta sinulla ei ilmeisesti sitä vaaraa ollut.
Vai toimiiko?

ferraari
Karvakuono

Post by ferraari » Wed 29 Jul 2015, 10:46

Omat taktiikkani.
Tarvikkeet: -esim 2mg palanen norspan laastarista
-2 metrin pumppu
-2 putsilappua
- Neulantupesta leikattu kärki korkiksi pumppuun
-Kattila ja hella
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sitten asiaan. 1. Ota laastarista läpinäkyvä osa irralleen ja leikkaa siitä itselle mieleinen palanen, esimerkiksi
10mg norspan laastarissa 1mg=1,2 x 1,0 cm. Eli leikkaat siitä pari sentin kokoista palasta niin
Niin tulee noin parin millin vedot.

2. Ota pumpusta mäntä pois ja tiputa palat sinne ja laita mäntä takaisin jonka jälkeen imaiset
Isopropyyli lapuista nestettä sen verran että laastaria palat peittyvät.

3. Asettele mäntä pumpusta niin että neste on ihan kärjessä pumppua ja laitat korkin kiinni, on
hyvä katsoa ettei sinne jää ilmaa ja että korkki on tiiviisti kiinni.

4. Laita kattilaan vesi kiehumaan ja pidä pumppua esim haarukan nokassa niin että nesteessä
oleva osa vähintäänkin on kiehuvassa vedessä, odota hetki ja seuraa kun mäntä nousee, anna
sen nousta 5-10 kertaa riippuen haluatko KAIKKI irti vai jättäkö vähän tehoja uusinta keittoa
varten.

5. Kun nostot on tehty vedä pumppuun kylmää vettä että siellä on noin 2metriä nestettä,
kaada nesteet klikkiin ja vedä fiman läpi. (Suosittelen 3metrin pumppua) niin saat enemmän
vettä seokseen joka hieman kirvelee.

6. Sitten vaan vedoille! =>

Näin täällä! Tähän on monta tapaa ja tätäkin voi vapaasti soveltaa mutta siitä asti kun teipit tulivat olen näin tehnyt ja parhaat kuosit bupresta tällä keinolla saanut ja monelle väsännyt ja kaikki yllättyneet! Ei todellakaan terveellisintapa nauttia valmistetta, mutta tämä TOIMII
LEGALIZE IT

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Sat 16 Apr 2016, 19:18

Näitä norspan laastareita 10 ja 20mg kokosia tuli yhteen aikaan saatua puoli ilmatteeks joka kuukaus jokunen paketti parin vuoden ajan, vastaan tuli myös jonkin verran noita mundipharman 30 ja 40mg depot laastareita. ihan hyvää korviketta kyllä aidolle texille ja taloudellista oli siihen verrattuna, mutta enempi nappi muodossa silti maistui. Lueskelin vaan noita kun jengi kertonu miten ne kyhää näitä iv käyttöön ja kattonu paljon vierestä kun tutut myös näitä väsäilly, niin ihmetyttää miten paljo jengi lutraa käsideseillä ja isopropanolilla, kun näistähän saa liukenee kyllä vaikuttavan aineen oikeestaan pelkkään veteen.

Ite kyhännyt näin:

Laastarin pala lusikalle, vettä 2-3ml päälle, lusikka hellalle 1-2 tasolle, ei saa päästää kiehumaan. kun vesi lämpiää, niin rupeaa raaputtamaan esim. neulan tupella sitä liimapintaa laastarista rikki, ja kun on raaputtanut niin että se laastari ei hyvin tartu enää kiinni eli liimapinta tuhottu laastarista, niin fiman kautta ruiskuun ja nopee jäähdytys ja valmis on, ei kirvele ylimääräset aineet suonissa, ja toimii tasan yhtä hyvin kun käsidesin tai propanolin kanssa tehty. tai jos sitä isopropanolia on pakko sinne laittaa niin ihan joku yks kaks pisaraa riittänee. mutta ite oon saanu nää pelkkään veteen kyllä liukenee. Tuo toimii myös fentassakin, ei niihin mitää käsidesiä/Propanolia kannata liottaa.

Myös voit tehdä niin että laitat niitä laastarin paloja lusikalle veteen lillumaan jo reilusti ennen kun rupeat vetoja tekeen, niin liimapinta tuhoutuu laastarista vielä nopeammin mitä kauemmin se on siinä lusikalla seisonut. mutta jos tuo kiireellä pitää tehdä niin sen vedon tekee 5minuuttiin tuolla ohjeella kyllä.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sat 23 Apr 2016, 17:31

Oon testannu näitä ohjeita noudattaen väsäämään pluggausta varten laastareita sekä huulessa imeyttänyt myös. Mielipiteeni on se ettei todellakaan meinaa saada niin hyvin tehoja irti verrattuna että tabuista väsäis. Suus en oo ikään pillereitä liuottanu niin siihen en voi verrata.
Plugaten jouduin 2-3 kertaa isompaa annostusta käyttämään kuin texistä väsätes. Luulin mokanneeni eka jotain mutta lukuisten toistojen kautta päädyin siihen tulokseen että liuksen jonka pitäisi sisältää noin 3mg bupree toimii kuin 1mg ois texiä ottanut.

Toinen vaihtoehto on että toleni on yllättäen pompannu lähes tolettomana vuoden tauon jälkeen aloittaessa korkeammalle kuin mitä toleranssini on ikään ollut esim parin vuoden opiaattien päivittäis käytön jälkeen. Toisaalta tramalit kyllä kans on välillä tuntunut toimivan paljon huonommin kuin aiemmin, mutta sit taas oxyt kyllä toimii aika alhasilla annoksilla.

Rupes niin vaivaan tää asia et täytyy joskus hankkia näitä laastareita sekä texiä samaan aikaan ja tehdä vertaillua samaan aikaan niin saa helpommin vertailtua. Vaikka eihän tietystikkään sillä tavalla saa tarkkaan 100% varmaa testitulosta aikaseks kun niin paljon kontrolloimattomia muuttujia ja perustuu vain omiin havantoihin. Uskoisin silti et tietenkin selkeästi paremmin suuntaa antavaa tuloksen saa kun näin vertailisi kuin tällä mutuilulla :D

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Wed 27 Apr 2016, 12:33

Mulla on kyllä semmonen kokemus, että yhtä hyvin toimii nuo laastarit, ainakin tällä väsäysohjeella:

1. Leikkaa laastarista haluamasi kokoinen pala.

2. Raaputa/revi esim. pinseteillä laastarin kirkas osa irti siitä ruskeasta laastari"kankaasta".

3. Laita kirkas pala lusikkaan ja desinfiointiainetta milli päälle ja anna olla muutama minuutti.

4. Raaputa vaikka pikkulusikan kärjellä kirkkaasta palasta irtoava "töhnä" irti. Saa kaapia ja raaputtaa aika lujastikin. Tässä töhnässä on siis buprea sisältävä aine.

5. Jätä tämä aine, töhnä,mikä vaan lusikkaan ja kirkkaan palan saa heittää pois tai säästää kitkuja varten jos irtoaa vielä jotain.

6. Lisää pari milliä vettä lusikkaan.

7. Lämmitä sytkärillä lusikan pohjaa, näkee miten buprea liukenee veteen ja alkoholi haihtuu. Ei haittaa vaikka vähän kiehahtaa.

8. Vedä filtterin läpi pumppuun. Vettä voi lisätä jos haluaa. Ja valmista on!

Toinen tapa on myös, joka ei minusta ole ehkä Norspaniin niin tehokas, mutta Durogesiciin toimii paremmin.

1. Tee kuten edellisessä ohjeessa, eli irrota kirkas laastarin osa ruskeasta kangasosasta.

2. Laita palanen pumppuun ja milli desinfiointiainetta sekaan.

3. Laita pumppuun korkki, leikkaa sopiva esimerkiksi neulan suojuksesta.

4. Työnnä mäntä pohjaan niin pitkälle kuin menee. Pidä pumppua vaikka haarukassa ja pidä pumppua kiehuvassa vedessä.

5. Mäntä nousee ylös, ja laastarin pala on pumpussa kiehuvassa desinfiointiaineessa. Työnnä mäntä uudelleen alas ja kiehuta niin kauan kuin nousee taas ylös. Toista tämä esimerkiksi 10 kertaa.

6. Ota korkki pois pumpun kärjestä ja ime 1,5ml vettä sisään.

7. Ruiskuta sisältö klikkikuppiin, vedä uudelleen ruiskun sisään, taas kuppiin jne. Toista monta kertaa.

8. Ime seos lopulta filtterin kautta ruiskuun. Jos mahtuu niin lisää vettä halutessasi joukkoon.

Vaikea antaa näin kirjallisia ohjeita. Tämmönen oli mulle arkipäivää ennen kun käytin fentanyyliä. Joka aamuinen rutiini. Kysykää jos on ohjeissa epäselvää..

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Sun 01 May 2016, 13:50

Kiitoksia nuo oli kyllä hyvin selkeät ohjeet ^^
Jos en noita ohjeita noudattaen onnistu niin sit tarvii jo kädestä pitäen ohjeistusta ja jos sitä tarvii niin on ehkä parasta jättää kokonaan vetämättä :D

Musta tuntuu että mulla on jääny sitten siihen kirkkaseen palaan buprea varmaan aika hyvin sit jäljelle välillä. Muuten tehny niinku ohjeessa mut oon heittäny sen kirkkaan lapun kuppiin nesteiden kans ja sitten vasta raaputtanu sitä töhnää irti, niin ei oo varmaan kaikki irronnu sitten. Pari ekaa kertaa tiedostin jo aiemminkin säheltäneeni kun sillon en meinannu saada toimiin ollenkaan vaikka olin kuvitellu noudattaneeni ohjeita tunnollisesti, mut todellisuudes suurinosa oli jääny liukeematta uudelleen liotettuna sainkin ekaa kertaa enemmän irti samasta lapusta.

Oon spekuloinu että saattaa tää opioidien heikommin toimiminen johtua siitä että kun nyt tottu jo niihin oxyn oloihin niin bubre ja tramali tuntuu sit niin mitään sanomattomalta jos ei annos oo oikeesti itelle korkee ja boostereita käytös. Uskoisin myös että kun on voimakkaat kivut niin ne aiheuttaa sen ettei tuntuis muka kunnolla vaikuttavan kun kipuaistimukset häirkttee niin paljon mikään notkuihin pääsemistä että täytys olla vahvemmat opioidit käytössä. Onneks varmaan kyl leikkauksen jälkeen edes hetkeks luulisin saavani vahvemmat opparit käyttöön niin saa sitten edes hetken nauttia opparioloista ja vähä kipuisemmasta olosta.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 02 May 2016, 15:52

Mielestäni se kirkkas kohta on helpompi laittaa metallisen kahvimitan tms. kipon pohjalle.
1) Tahmea puoli ylöspäin.
2)Vettä reilusti.
3)hellasta joku levy pienelle.
(Älä laita kippoa tms. sen levyn päälle vaan viereen, kohtaan jota pystyt koskettamaan nopeasti, ilman että polttaa liikaa.
5)Annat olla siinä pidemmän aikaa, nestettä haihtuu (voi lisätä tarvittaessa, sekoita vähän) ja sit vaan fimaat sen sellasella streifilt filtterillä ja vedät sen.

Toiminu noin hyvin kuhan se lämpö on pieni ja on malttia! :shock:

Edit. jumittaa, jos unohdin jotain niin lisää heti kun hoksaan.
Takana loistava tulevaisuus.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Tue 03 May 2016, 16:17

Miten hyvin auttaa kipuun ihan ohjeiden mukaan käytettynä verrattuna Temgesiceihin? Kaverilla sairaus jossa kroonisia kipuja, ja olen hänelle Teemuja välillä hommannut kipuihin. Olisiko laastarista mihinkään? Kaverilla ei toleja, silloin tällöin pahimmassa kivussa liottaa 0.4mg Teemun ja saa siitä avun. Hän ei käytä alkoholin lisäksi muita päihteitä, eli on ns. perusjamppa.

Niin tosiaan Panacodia käyttänyt jo vuosia maltillisesti, eli 1-3 / vrk ja vain tarvittaessa. Eli kroppa on tottunut oppareihin jollain tapaa, mutta ei sillä tavalla että sen kummempaa toleranssia kehittynyt. Edelleen saa apua myös Panacodeista pienemmissä kivuissa.
Cogito, ergo sum

Vortex
Psykonautti

Post by Vortex » Tue 03 May 2016, 23:57

Blackened wrote:Miten hyvin auttaa kipuun ihan ohjeiden mukaan käytettynä verrattuna Temgesiceihin? Kaverilla sairaus jossa kroonisia kipuja, ja olen hänelle Teemuja välillä hommannut kipuihin. Olisiko laastarista mihinkään? Kaverilla ei toleja, silloin tällöin pahimmassa kivussa liottaa 0.4mg Teemun ja saa siitä avun. Hän ei käytä alkoholin lisäksi muita päihteitä, eli on ns. perusjamppa.

Niin tosiaan Panacodia käyttänyt jo vuosia maltillisesti, eli 1-3 / vrk ja vain tarvittaessa. Eli kroppa on tottunut oppareihin jollain tapaa, mutta ei sillä tavalla että sen kummempaa toleranssia kehittynyt. Edelleen saa apua myös Panacodeista pienemmissä kivuissa.
Henk.kohtaisesti Teemut ei vaikuta itselleni mitenkään, etenkään olon korjaamiseksi, muttei kivunlievityksessäkään.
Norspan taasen jeesaa kipuiluihin ihmeenkin hyvin, vaikka tuota tolea on tullut haalittua pelttavan pitkältä ajalta.
When weird turns into pro, pro turns into weird.

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Wed 04 May 2016, 19:09

Blackened wrote:Miten hyvin auttaa kipuun ihan ohjeiden mukaan käytettynä verrattuna Temgesiceihin? Kaverilla sairaus jossa kroonisia kipuja, ja olen hänelle Teemuja välillä hommannut kipuihin. Olisiko laastarista mihinkään? Kaverilla ei toleja, silloin tällöin pahimmassa kivussa liottaa 0.4mg Teemun ja saa siitä avun. Hän ei käytä alkoholin lisäksi muita päihteitä, eli on ns. perusjamppa.

Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta pari entistä tuttua näitä norspaneita käytti lääkkeenä ja molemmat kehui että kun se laastari vaihdetaan viikon välein uuteen niin se päivässä nousee huippuunsa ja n. Viidennen päivän kohdalla alkaa tuntemaan tehon hiipumisen, toisella asia korjaantui niin että sai temgesicit pienellä annostuksella rinnalle ja toiselle määrättiin kaksi laastaria yhtä aikaisesti käyttöön mutta vaihtopäivä oli eri kummallakin laastarilla. Eli perusjannulla luulis olevan ihan toimiva lääkitys.

Erona temgesiceihin varmaan ainoona se että tulee tasaisesti koko aika lääkettä kehoon.

gaia
Kameleontti

Post by gaia » Tue 06 Sep 2016, 23:44

Oon itse miettinyt tässä että voisi refloja alkaa hoitelemaan tollaisilla 5mg laastareilla. Lyö yhden aina ihoon ja antaa olla niin kauan kun vaikuttaa. Jos ei teho riitä viemään refloja pois niin sitten lyö kaksi. Tai siinä tapauksessa oikeastaan käytän toista linkkiäni josta saan 10mg laastareita.
Vai toimiiko?

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 09 Sep 2016, 20:30

Onko 10mg laastarista iloa vrt 8mg kiekko? Eli onko kovinkin työlästä saada tuosta tarrasta bupret talteen luotettavasti?

Fentanyyli jopa jopa toimi jollain tapaa kun oli 2 kappaletta 75mcg tarraa kiinni, vähän bentsoja, vähän pregabaliinia. Oli vain välillä ilkeä tunne rintakehässä, aivan kuin olisi 100kg painoja rinnan päällä.
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 09 Sep 2016, 21:02

Blackened wrote:Onko 10mg laastarista iloa vrt 8mg kiekko? Eli onko kovinkin työlästä saada tuosta tarrasta bupret talteen luotettavasti?

Fentanyyli jopa jopa toimi jollain tapaa kun oli 2 kappaletta 75mcg tarraa kiinni, vähän bentsoja, vähän pregabaliinia. Oli vain välillä ilkeä tunne rintakehässä, aivan kuin olisi 100kg painoja rinnan päällä.
Eipä oo kovikaan työlästä. Samalla kaavalla millä fentalapusta väsäät vedot niin samalla konstilla ne tästäkin laastarista irtoo ja 5-10min menee aikaa kun vedot on väsätty. Mutta jos kiekon ja teipin väliltä saapi valita niin ehdottomasti kiekko mielummin. Et kyl bubre tuotteista se laastari on viimisin vaihtoehto.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Mon 27 Mar 2017, 11:38

Vuosienki jälkeen diggaan mässäillä norspaneilla,eniten ehdottomasi et iso biittu huuleen ja mmmmm ha siis iv käyttäjä kuitenkin...kyllä tosin vedoistakin saa päättömön isot :) approves!!
-=€ukataforia eis pathoS=-

Kasiko
Apteekki

Post by Kasiko » Thu 27 Apr 2017, 03:39

Pari kertaa laastareista kaveri teki vedot , tuli jopa pieni rush.
Mutta muuten joku puolikasta kiekkoo vastaava IV niin paljo pidempään toimi ja selkeämmin hoksas pientä euforiaa jopa. Vähä samanlain kun toimi mitä temgesic.
Mutta ei tätä bupree muuten ota , kun muuta ei oo tarjolla. :|

OpportuNisti
Psykonautti

Post by OpportuNisti » Fri 28 Apr 2017, 23:10

Buprenorfiinista rushit, unheard off... En voi kieltää kokmustasi, mutta se sotii kaikkea sitä, mitä buprenorfiinista ja muista opioideista tiedän.

Yhtä lailla ihmettelisin jos joku sanoisi saavansa Red Bullista siivet. :P
Life is like a box of chocolates; most of the stuff in it sucks.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Sun 21 Oct 2018, 11:10

Paras tapa imo näin:
Kippo, mielelllään semmonen et pohja on väh 5cm halkasijaltaan.
(Syyraa, sitruunahappo)
Puhdasta alkoholia (isoporopanoli toimii)
Noprspan

Eli leikkaa haluamas pala, laita se kupin pohjalle ja laita hella lämpiämään.
Ime ruutalla alkoholia ja tiputa sitä silleen että se jää vain sen laastarin palan pääle, ei haittaa jos vähä valuu ohi.
Lisää vaikkan 10m välein aloholia jos tarve, odottele että se pehmenee tarpeeksi, kokeile jollain terävällä liikkuukko se vaikuttava aine mössö.
Täs menee siis yht n 15-1h riippuen palan koosta. Sitten kun pala on löysää niin kaavi se pois ja ota laastarin pala pois.
Nyt ruutalla lisää alkoholia n 1-2ml kuppiin ja rupea naputtaa ruutan päällä niitä mössöpaloja mitä on kipon pohjalla.
Tee tätä minuutti tai 5.
lämmmmitä vettä mikros ja laita kuppi hellalle ja kaada mukaan kuuumaa vettä. Kiehuttele ja lisää syyrää. pyörittele välil ja kerää paskat pois lopussa ruutall
Sit ku nestettä on kiehunu sopivasti pois ni imet kamat sterifiman kans vähintään sieltä kupista ruutalla, fimaa toisen kerran viel jos huvittaa
Viilennä ja vedä hihaan.