Norspan

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zan
Apteekki

Re: Norspan

Post by zan » Sat 27 Mar 2010, 00:50

goofy wrote:
zan wrote:mahtaa lukea kylessä et resoribletti/depot tbl. katsoppas vaikka
No tottakai siinä lukee depot. Mut ei se tarkoita, että sitä kannattais rätkiä hihaan! Jos kontteja ei kande heittää i.m, niin miksi helvetissä sinne norspanista kandeis mitään käyttää i.m? Aivojen käyttö sallittua.
tähän osioon kuuluu norspanin kokemukset ja yhtäkkiä muuttuu puhe konteiksi.

huomattavasti vaarallisempaa jauhaa joku laastari ja vetää i.v, kuin se et kontin vetäs i.v fiman läpi .
voi toki i.m pistää ainakin kontit ja muutkin mutta vaikutus alkaa hitaammin. norspanissa voi tulla senverrta paljon paskaa mukana kuin konteissa, niin viisaampi pistää i.m, i.v:ä voi aiheuttaa vakavia komplikaatioita.

Käytäppäs itse järkeä

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sat 27 Mar 2010, 02:16

zan wrote:
goofy wrote:
zan wrote:mahtaa lukea kylessä et resoribletti/depot tbl. katsoppas vaikka
No tottakai siinä lukee depot. Mut ei se tarkoita, että sitä kannattais rätkiä hihaan! Jos kontteja ei kande heittää i.m, niin miksi helvetissä sinne norspanista kandeis mitään käyttää i.m? Aivojen käyttö sallittua.
tähän osioon kuuluu norspanin kokemukset ja yhtäkkiä muuttuu puhe konteiksi.

huomattavasti vaarallisempaa jauhaa joku laastari ja vetää i.v, kuin se et kontin vetäs i.v fiman läpi .
voi toki i.m pistää ainakin kontit ja muutkin mutta vaikutus alkaa hitaammin. norspanissa voi tulla senverrta paljon paskaa mukana kuin konteissa, niin viisaampi pistää i.m, i.v:ä voi aiheuttaa vakavia komplikaatioita.

Käytäppäs itse järkeä
Voi että näitä terveydenhuoltoalan ihmisiä ja päihdeasioita :D

Lihakseen nappien/laastarien/muun ylimääräsen mönjän pistäminen on erinomainen tapa päästä ylimääräisistä ruuminosista eroon, suonet sentään jonkin verran antaa anteeksi.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

peltsi
OD

Post by peltsi » Mon 29 Mar 2010, 18:55

Joo komppaan kyllä. Päivä päivältä epäilykset zanin ammattitaitoisuudelle kasvaa. Lihakseen injektointi on huomattavasti vaarallisempaa ainaki tällasilla paskoilla mitä te tuuppailette. Lisäks uskoisin et norspanissa ei oo muuta kun se liima joka jää fimaan (kun te kaikki tietenkin fimaatte aina paskan minkä rätkitte) kun taas pillereissä on kaiken mailman sidosaineet ja muut jotka eivät suonessa oo kovinkaan turvallisia eikä varsinkaan lihaksessa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

zan
Apteekki

Post by zan » Mon 29 Mar 2010, 20:53

[quote="peltsi"]Joo komppaan kyllä. Päivä päivältä epäilykset zanin ammattitaitoisuudelle kasvaa. Lihakseen injektointi on huomattavasti vaarallisempaa ainaki tällasilla paskoilla mitä te tuuppailette. Lisäks uskoisin et norspanissa ei oo muuta kun se liima joka jää fimaan (kun te kaikki tietenkin fimaatte aina paskan minkä rätkitte) kun taas pillereissä on kaiken mailman sidosaineet ja muut jotka eivät suonessa oo kovinkaan turvallisia eikä varsinkaan lihaksessa.[/quo
meillekkö ei tuola koulussa opeteta "mihin narkkarin tulisi itseä pistää", ainii peltsillä oli huono päivä

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 30 Mar 2010, 00:28

No ei ollu tarkotus vittuilla mut pointti oli et uskoisin et noissa ei oo nii paljoo vaarallisia aineita kun monissa pillereissä jos fimaa kunnolla...ja et kaikki paska mikä ei oo tarkotettu injektoitavaksi on VIELÄ vaarallisempaa IM ku IV.

...ja tosiaan paskoja päiviä silmänkantamattomiin tulossa, joten sori jo etukäteen jos täs nyt ees selvitää hengis.
*Johnny Cash - hurt*

zan
Apteekki

Post by zan » Tue 30 Mar 2010, 07:05

peltsi wrote:No ei ollu tarkotus vittuilla mut pointti oli et uskoisin et noissa ei oo nii paljoo vaarallisia aineita kun monissa pillereissä jos fimaa kunnolla...ja et kaikki paska mikä ei oo tarkotettu injektoitavaksi on VIELÄ vaarallisempaa IM ku IV.

...ja tosiaan paskoja päiviä silmänkantamattomiin tulossa, joten sori jo etukäteen jos täs nyt ees selvitää hengis.
parempi ku ei injektois ollenkaan....vai? otan osaa huonoihin päiviisi.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Tue 30 Mar 2010, 09:40

zan wrote:
peltsi wrote:No ei ollu tarkotus vittuilla mut pointti oli et uskoisin et noissa ei oo nii paljoo vaarallisia aineita kun monissa pillereissä jos fimaa kunnolla...ja et kaikki paska mikä ei oo tarkotettu injektoitavaksi on VIELÄ vaarallisempaa IM ku IV.

parempi ku ei injektois ollenkaan....vai? otan osaa huonoihin päiviisi.
Tuota IM käyttöä ei kannata edes ehdottaa ellei ole saatavilla puhdasta ainetta/ampulleja imo.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 30 Mar 2010, 16:15

^Joo juurikin näin! Mut osa kuitenkin haluu tota tökkiä niin jos on pakko ni tökätkää suoneen ja fimattakaa kunnolla se paska.
Mun mielestä näiden iv-käyttö on todella hyvän keksinnön (todella pitkävaikutteinen kipulaastari joka on krooniseen kipuun todella hyvä lääke) raiskaamista, joten tikulla silmään sitä kuka laastarin injektoi! :x
*Johnny Cash - hurt*

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 30 Mar 2010, 22:11

peltsi wrote:^Joo juurikin näin! Mut osa kuitenkin haluu tota tökkiä niin jos on pakko ni tökätkää suoneen ja fimattakaa kunnolla se paska.
Mun mielestä näiden iv-käyttö on todella hyvän keksinnön (todella pitkävaikutteinen kipulaastari joka on krooniseen kipuun todella hyvä lääke) raiskaamista, joten tikulla silmään sitä kuka laastarin injektoi! :x
Böö! Lyö mua silimään tikulla sit! Mä sain edukkaasti tommosen laastarin ja liuotin sitä vinkin puhistuslapun nesteissä (isopropanoli) sekä pikkasen vettä niin et siit tuli 2 vedot reilut 4ml nestettä. Kyseessä oli siis se 20mikrogramman laastari. Sit heitin hihaan. Kyllä se noin toimi. En tiedä sit paljo tost loppujen lopuks liukeni nesteisiin mut lopuks pistin sen laastarin jämän huuleen liukenemaan.

Helpommalla selvii ku ostaa sen pallon ni säästyy hirveeltä säätämiseltä. Mut jos tosiaan ei muuta bupre tuotetta oo ni kyllä tuo ajaa asiansa. Ja tosiaan aina suoneen ennemmin kuin lihakseen.
Last edited by xxx-men on Fri 02 Apr 2010, 14:34, edited 1 time in total.

peltsi
OD

Post by peltsi » Thu 01 Apr 2010, 04:22

^ Töks! *tökkää coctailtikulla vasempaan silmämunaan :twisted:
*Johnny Cash - hurt*

zan
Apteekki

Post by zan » Fri 02 Apr 2010, 08:04

paljo tos norspanissa on buprea muuten KOKONAISUUDESSAAN?
jos se on 20 ug H niin päteekö laskutoimitus 0.020mg x 72 = 1.44mg, tosin aika vähän olisi 72h annokseksi..eli mahtaa olla joku toinen kaava millä lasketaan. tai riittää jso sanoo paljo siinä on buprea yhteensä niin siitä pystyy paremmin laskemaan.

Freshi
Psykonautti

Post by Freshi » Fri 02 Apr 2010, 12:39

Siis mistä sä ton 36h keksit? Se laastarihan on käyttöajaltaan 7vrk eli 168h.

Jos on 20mikrogrammanen Norspan, niin siitä tulee se 0,020 mikrogrammaa/h. Eli yhteensä 168 tunnin aikana tulee 3360 mikrogrammaa ja siis 3,36mg. Mun laskujen mukaan siinä laastarissa on yhteensä 3,36 mg buprea, hyvin pieni annos siis.

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Fri 02 Apr 2010, 13:20

goofy wrote:Siis mistä sä ton 36h keksit? Se laastarihan on käyttöajaltaan 7vrk eli 168h.

Jos on 20mikrogrammanen Norspan, niin siitä tulee se 0,020 mikrogrammaa/h. Eli yhteensä 168 tunnin aikana tulee 3360 mikrogrammaa ja siis 3,36mg. Mun laskujen mukaan siinä laastarissa on yhteensä 3,36 mg buprea, hyvin pieni annos siis.
On siinä laastarissa se 20mg buprenorfiinia (siis 20ug/h), mutta transdemaalisen kierron kautta _vain_ 15% on hyötyosuus eli helvetin pieni.. eli oikein käytettynä aivan naurettavia annoksia noi, britanniassa on sentään suurin laastari muistaakseni jotain 75ug/h ja pienin 35ug/h tjsp.. noista on kroonisessa kivussa jotain hyötyäkin, mutta suomessa noi isoimmat 20mg/20ug/h laastarit on todella lievään kipuun soveltuvia ja 5mg laastarit on... no niitä saa ite lyödä selkärankareuman krooniseen kipuun koko paketin eli 5mgx4 kehoon viikoks et jotain pientä kivunlievitystä saa, mutta turhan pieniä ovat.. itellä tekee pahaa hukata suurinosa siitä buprenorfiinista yli 3/4 osaa.. joten kyllä niitä liotettua tulee jos niitä on, tosin muutaman kuukauden kokeilun jälkeen päädyttiin takas Temgesiciin.

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Fri 02 Apr 2010, 14:34

zan wrote:paljo tos norspanissa on buprea muuten KOKONAISUUDESSAAN?
jos se on 20 ug H niin päteekö laskutoimitus 0.020mg x 72 = 1.44mg, tosin aika vähän olisi 72h annokseksi..eli mahtaa olla joku toinen kaava millä lasketaan. tai riittää jso sanoo paljo siinä on buprea yhteensä niin siitä pystyy paremmin laskemaan.
Siin on bupree sen verta mitä siin laastaris lukee.

rogues
Lepakko

Post by rogues » Fri 02 Apr 2010, 15:20

lekuri kysy multa haluaisinko kokeilla jotain kipulaastareita tramadolien sijaan ? en oikein syttynyt onko näillä jotain samanlaista viihde käyttö mahdollisuutta kun ramboilla ? ja en tykkään mitään tämmöisiä hihaan tökkiä. eli syömällä tai muuten pitäs toimia ainakin kun rambot suht isoilla annoksilla.

Anonyymi

Post by Anonyymi » Sat 03 Apr 2010, 19:17

rogues wrote:lekuri kysy multa haluaisinko kokeilla jotain kipulaastareita tramadolien sijaan ? en oikein syttynyt onko näillä jotain samanlaista viihde käyttö mahdollisuutta kun ramboilla ? ja en tykkään mitään tämmöisiä hihaan tökkiä. eli syömällä tai muuten pitäs toimia ainakin kun rambot suht isoilla annoksilla.
Mistä kipulaastareista se jutteli sulle onko tietoo?

dopE
Lepakko

Post by dopE » Sun 04 Apr 2010, 00:40

dopE wrote:Olis kokonainen 20ug/h laastari saatavilla (käsitykseni mukaan 20mg buprea), mitenhän toimis jos lykkäis vaan suuhun likoamaan? Aikaisempaa kokemusta bupresta ei meikältä löydy.
jees eli näin pitkälle veny tuo kokeilu,..leikoin ton 4osaan ja laiton 1palan kielen alle 30min..ei toiminu. sit otin 1/3 korkillista 80% saaremaata ja liotin toista palaa siinä.. sitte nakkasin viinan + laastarinpalan suuhun, oottelin ja lopuks nielasin..se toimii :shock: lainausviestistä poiketen 5mg laastari kyseessö

e. ristus ku muuten toimii..'

peltsi
OD

Post by peltsi » Sat 10 Apr 2010, 04:52

Kyl mitä katellu jengii ni ollu noista 20mg laastareista aika bupreissa ainaki pari ekaa päivää.
Onko toi ihan oikeeta tietoa et ei auta kipuun ku mitä oon kuullu ihmisiltä kenellä noit ollu ni tullu pelkkiä positiivisia kommentteja myös kivunlievitykseen.
*Johnny Cash - hurt*

rogues
Lepakko

Post by rogues » Sat 10 Apr 2010, 08:20

[/quote]Mistä kipulaastareista se jutteli sulle onko tietoo?[/quote]
merkkiä en muista mutta melkovarma oon et oli 20 mg.

magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical » Thu 28 Mar 2013, 12:11

Paras tapa käyttää on siis kielen alle? Tai ainakin omassa tapauksessa kun en i.v hommia harrasta.
Pitääkö tota nyt sit leikkoa paloiks vai miten? En oo näitte laastareide kans kauheena pelannu. Ja paljo tos nyt sit on millejä 20 vai reilu 3 :roll:
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 28 Mar 2013, 14:18

magiclymagical wrote:Paras tapa käyttää on siis kielen alle? Tai ainakin omassa tapauksessa kun en i.v hommia harrasta.
Pitääkö tota nyt sit leikkoa paloiks vai miten? En oo näitte laastareide kans kauheena pelannu. Ja paljo tos nyt sit on millejä 20 vai reilu 3 :roll:
5mcg/h laastarissa on 5mg, 10mcg/h 10mg ja 20mcg/h 20mg. Eli kokonaista laastaria tuskin kannattaa/tarvistee ruveta imeskelemään.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

mauseri
LD50

Post by mauseri » Thu 28 Mar 2013, 17:12

Näitä on nyt tässä mennyt muutama.. Leikkaan palan laastarista, se pumppuun, perään putsilappualkoholia ja/tai sittistä (kaupan keltainen sitruunan muotoinen puteli) sitten pumpun päähän tuppi (neulan tupin kärjestä saa hyvän) ja sitten kiehuvaan veteen pumppu ja annan sen nousta 20 x ylös. Ei taida tällä tekniikalla kaikki liueta koska on jo pari vrk pysynyt reflat pois laastarien uudelleen käytöllä.. Kyllä näistä saa paljon paremmat notkut ku kiekoista.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Fri 29 Mar 2013, 12:08

Oisko jotain lähdettä tolle 60:n ihmisen kuolemalle? Ei siis sillä että liiman rätkimisen vaarallisuutta epäilisin.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.

sienisalaatti
Karvakuono

Post by sienisalaatti » Sat 30 Mar 2013, 13:29

Itse en ole kuolemista kuullut. Minulla on kyllä norspania reseptillä, ihon herkyyden takia olen kehitellyt keinon käyttää sitä omalla tavallani. Se liima on todella vittumaista, huomaa kyllä kun iho kärsii, menee semmoiseksi vitun "nesteeksi" ...viikko iholla on minusta täysin liian pitkä aika. Laastarin reunat aukeilee, väliin jää likaa ja se lika jää liimaan, sitä on erittäin vittumaista pestä iholta pois viikon jälkeen kun vaihtaa laastaria.

Käytän siis 10mg buprea sisältäviä laastareita reseptillä. Annoksen mittaus on helppoa laastarista. Vaikkutavaa ainetta sisältävä osa laastarissa on siinä keskellä, se on melkeinpä jo tarkalleen 5x2.5cm mikä tekee siitä sen 12,5cm2 kokoisen alueen. JOS haluat tehdä tarkalleen 1mg kokoisia palasia. Käyttämällä kynää ja mittaa, homma onnistuu.. Se keskiosa näkyy hieman "pullistuneena" siitä päältäpäin katsottuna. ;) Tämä on helpointa tehdä se alumiinilätty laastarissa kiinni, vai mitälie metallista se onkin.

Eli itse aloitan piirtämällä sen 5x2,5cm kokoisen suorakulmion laastarin päälle, sitten mitan kanssa teen pisteet jolloin saan kaksi 2,5x2,5cm kokoista aluetta. Helpointa tässä on se, että sitten piirretään 0,5cm kohdille pisteet kummalekkin puolelle sitä 2,5cm reunasta suorakulmiota joka on piirretty ja jonka alapuolella on se itse vaikuttavan aineen sisältävä osa, sitten vedetään kynällä viivat viivaimen kanssa pisteistä toisiin jolloin saat 10kpl 0,5x2,5cm kokoista suikaletta. Näissä on about tarkalleen se 1mg määrä buprea. +/- 0,0jotain. :P

Nuo 1mg suikaleet on helppo puolittaa jo silmämääräisesti. Sitten vain otetaan se metallinen osa pois, ja kynnellä helposti repäistään se vaikuttavaa ainetta sisältävä osa pois. Tässä kohtaa ei ole enään väliä kumpi puoli on se "oikea" en one ole huomannut mitään eroa pureskellessani ja suussa pitäessäni sitä 1mg palasta. Myös olen sortunut rännäämiseen. Kehitin muiden ohjeiden perusteella oman kikan tehdä tämän. :up:

En suosittele suonensisäistä käyttöä kenellekkään, mutta jos joku haluaa tästä nopean niksin, voin kertoa kuinka onnistut! Tähän menee aikaa noin 10-15min.

Tarvikkeet
-Ensimmäisenä ne välineet millä rännätään
-Viinapullosta korkki josta muovit pois ja jokin metallinen hyvä klikki
-Neo-Amiseptia
-Perus hella.

Ja sitten tuolla Neo-Amiseptilla on hyvä desinfioida tarvittavia välineitä, ettei tule horkat, itse tykkään puhdistaa kaikki välineet kunnolla.

1. Repäise palasesta laastaria mahd. puhtailla käsillä vaikuttavaa ainetta sisältävät osat irti.
2. Valitse haluamasi määrä palasta laastaria, pilko se moneen osaan ja tiputa klikkiin. (itse laitoin 0,5x2,5cm palasen viiteen pieneen osaan)
3. Laita vettä klikkiin tarpeeksi. Itse laitan reilut 3metriä.
4. 4-5tippaa Neo-Amiseptia metalliseen klikkiin jossa se vesi ja laastarin palaset ovat.
5. Laita hella teholle 3-4 ja nosta klikki hellalle. Anna olla siinä ja katso ettei vesi kiehu, mutta huomaat pientä kuplimista. Lisää vettä noin 0,5-1ml ja anna vain haihtua. Lopussa sitä vettä kuitenkin on vain vähän, noin 1-2metriä.
6. Klikin oltuaan hellalla ja vesi kun on haihtunut, rännättävä vesi on valmiina. Suosittleen filtterin käyttämistä.
7. Tiputa filtteri klikkiin ja laita kaikki palaset mitä klikissä on filtterin alle ja vedä vesi pumppuun.
8. Ennenkin rännäämällä varmaan osaat loput duunata itsekkin.

Tärkeintä on metallinen klikki koska hellalla kuumentaminen on erittäin kätevää. Voin henkilökohtaisesti sanoa, että tällä metodilla saa hyvä vedot! Ja se Isopropylalkoholi kyllä kuplii poies sieltä, eikä sitä kannata liikaa klikkiin laittaa, kun siinä on muutakin shittiä seassa, pari tippaa on hyvä, kunhan bupre liukenee. :cheers:

Suosittelen fiman läpi vetämistä mahdollisen liiman takia ja sitä Neo-Amiseptia EI TARVITSE kuin muutama tippa klikkiin veden sekaan.

Itse olen kuumentamisen yhteydessä lisännyt noin 0,5-1ml sitä vettä klikkiin ja antanut haihtua. Lopussa filtterin läpi vedettynä, vaikka vettä on käytettä viisikin metriä, ei pumppuun haihtumisen takia tule kuin se 1-2metriä vettä. Laittaisin kuvia ja muuta ohjeiden lisäksi, mutta kun foorumille ei voi upata kuvia, enkä halua muuallekkaan niitä laittaa homman laittomuuden takia, ottakoot jokainen selvää tuosta ohjeesta. Itse olen tämän tehnyt ja saanut toimivat vedot.

Ja toki olen myös kielen alla / pureskelemalla aanut hyvin bupren toimiman kun pitelee suussa sitä palassta.

Sitä liimaa on hieman siinä keskiosassa, mutta vain vähän. Laastarin ohjeessakin korostetaan, että laastarin reunat ovat tärkeimmät osat liiman kannalta, jotta sen saa pysymään ihossa, Itse vaikuttavaa ainetta sisältävä osa ei suoranaisesti ole liimainen.

En ota vastuuta mistään, mutta puhtaus on hyvä, Neo-Amiseptilla voi puhdistaa metallisen klikin, kädet, pistokohdat ja kaikki, sitä voi tällä konstilla käyttää kaikkeen. Olen näin tehnyt, saanut hyvät vedot ja toleranssillakin jopa 1mg palanen tällä tavalla tuntuin toimivan aika mukavasti. Ei mulle kyllä mitään nuokkuja tule, mutta kun laastareiden pitää riitää aina seuraan kertaan kun reseptiä uusin. Käytän oikeasti kiipuun buprenorfiinia. Olen vain nyt hieman soveltanut omia konstejani käyttää melkein kaikki 10mg siitä laastarista. Iholla pitäessä laastaria hyötysuhde on tosi huono verrattuna rännäämiseen tai kielen alle käyttämällä ja välistä pureskelemalla.

Joo siis vedin juuri nuo töötit ja pureskelen 1mg palasta, hieman on puheripuli päällä.. No rännääjät, koittakaa, helppo tapa eikä tarvitse sen suurempia kikkoja. Metalliklikki ja pari tippaa Neo-Amiseptia sekä se ~15min hellalla niin, että isopropylialkoholi kupltii ja vesi höyryää. :up:

shinsou
Psykonautti

Post by shinsou » Sun 18 Aug 2013, 16:22

Kuulin, että näitä laastareita voi laittaa peppureikään ja toimii sieltä hyvin. Pitääkö paikkaansa? Siis ihan vaan tohon reijän eteen se laastari.
Kuulostaa mun mielestä vähän oudolta. Sain tossa 20mg norsun ja 5mg ei kolise kielen alta kyllä sitte nii yhtää.
Aattelin tota peppukokemusta jos se olis yhtää parempi

Breaker
Karvakuono

Post by Breaker » Sun 18 Aug 2013, 21:17

Kyllä se laastari kannattaa laittaa iholle niin se toimii parhaiten en tarkoita päidekäyttöön vaan lääkekäyttöön.

Pirullisia laastareita sitä huomaa olleensa 2-3kk laastarit iholla kun siinä ei tule missään vaiheessa ns. huonoaoloa
joka esim. Xonessa tulee.
Kuumia ovat myös kerran aivan asioikseen huumetutkija kyseli olenko törmännyt moisiin laastareihin, enhän minä
ole koskaan edes kuullut moisista. :P

Älkää hihoittako noita, jookos.

shinsou
Psykonautti

Post by shinsou » Wed 21 Aug 2013, 09:53

Hihaaan tuli heitettyä eilen ja se oinoa tapa saada noista jotaki irti. Ihollekku laittaa nii ei tuu ku huono mieli.

Eli RÄNNÄKKÄÄ NE LAASTARIT

Petri6
OD

Post by Petri6 » Fri 23 Aug 2013, 06:17

shinsou wrote:Hihaaan tuli heitettyä eilen ja se oinoa tapa saada noista jotaki irti. Ihollekku laittaa nii ei tuu ku huono mieli.

Eli RÄNNÄKKÄÄ NE LAASTARIT
Todella typerää kehoittaa ihmisiä rännäämään laastareita, ei varmasti tee se liima ym. paska hyvää suonille.

Ja nuo toimivat lähes yhtä tehokkaasti sublinguaalisesti kuin muutkin bupre-valmisteet. Niitä vaan pitää pitää siellä suussa sen 45min välillä pureskellen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

shinsou
Psykonautti

Post by shinsou » Sun 25 Aug 2013, 16:34

Petri6 wrote:
Todella typerää kehoittaa ihmisiä rännäämään laastareita, ei varmasti tee se liima ym. paska hyvää suonille.

Ja nuo toimivat lähes yhtä tehokkaasti sublinguaalisesti kuin muutkin bupre-valmisteet. Niitä vaan pitää pitää siellä suussa sen 45min välillä pureskellen.
Ei ne toiminu itselläni ainakaan YHTÄÄN kielen alta liuotettuna, ja tuossa ylempänä on ohjeet kuinka väsätä laastarista vedot, kun vetää nesteet filsan läpi, niin liimasta ole tietoakaan. Viihdekäyttöön suosittelen IV, mutta lääkekäytössä lätkäskää iholle/kielen alle.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 26 Aug 2013, 10:20

shinsou wrote:
Petri6 wrote:

Ei ne toiminu itselläni ainakaan YHTÄÄN kielen alta liuotettuna, ja tuossa ylempänä on ohjeet kuinka väsätä laastarista vedot, kun vetää nesteet filsan läpi, niin liimasta ole tietoakaan. Viihdekäyttöön suosittelen IV, mutta lääkekäytössä lätkäskää iholle/kielen alle.
Sitten teit jotain väärin. Ja se normiröökifima ei kyllä poista kuin suurimmat epäpuhtaudet, helvetin typerää noista on vetoja väsätä.