Mulla aika perus on ku saan noita panacodeja niin nakkaan sen 8 mikä juuri ei ylitä paracetamolin yliannosta ja loput 12 paketista erottelulla. Tulee sitä iha hyvä annos kuitenki 30x20. Tollasella annoksella oon panacodeilla kuosaillu ja kyllä mä voin sanoo että nuokkumaan laittaa ihan siinä missä muutkin vaikka miedoksi haukutaan. Joskus tosin on kiva ihan vaan letkeetä fiilistä ja pientä rentoutta hakee ni oon tyytyny myös ottaa ihan vaan muutaman illalla parin bentson kera ja ehkä yhen bissen. Just hyvä.
Mulla myös kun tuppaa nykysin toi pajauttelu kriippaamaan niin nakkaa vähän kodeiinia alle niin vitun hyvä combo ensinnäkin muutenkin jo paja+kode ja toiseksee se sekä rentouttaa että rauhottaa niin että pystyn just keskittyy siihen chillailuun.
Ainoo haittapuoli on kyllä itellä ainakin ollu sit laskuissa ja sit niitte loppuessa se vitullinen kutina joo siis sitten kun niitä ei enää oo varsinkin. Eli fyysistä oiretta on havaittavissa ja joskus olin raapinu selän iha verille yöllä eli tätä on haittapuolena mut muuten hyvä. Ja kyllä nyt jos kutinalla ja pienillä lihaskivuilla ja sit lievästi hankalilla oloilla viikonki kodeiini-kuosailuista selviää ni vähäl pääsee. Ainaki mitä mulla on kodeiinii noista panacodeista/paramax-codeista tullu.
Kyllä mulla on tullu isoilla annoksilla yhtä paskaa oloa kun laskuhumala alkoholista. Liian hyvän tuntusta oloa mikä tuntuu siis enemmänkin pahalta, vaikee selittää. Sitte sellane että sattuu pitää silmiä auki, kaikki valo sattuu. Ja vitullinen kutina siihen päälle. Ei pysty oikein kävelemään/olemaan pystyssä kun pyörryttää ja on vaa pakko mennä makuullee ja sulkee silmät. Tällasta siinä vaiheessa kun kääntyy laskun puolelle mutta ei tosiaankaan aina.Isis wrote: Onko ihmisillä tullut kodeiinista laskuja? Millaisia?
Ainoo minkä kaa meinas alkaa tuntua vähä liian hyvältä kuosit ja meinasin ihan tosissaa jäähä koukkuu oli tää Codesan Comp-yskänlääke minkä avulla ekaa kertaa kodeiinia kokeilinkin. Siinä kun on ilmeisesti kaikkea muutakin mitkä vaikuttaa ja buustailee samalla. Tuota tuli juotua aika paljon ja olot oli mielestäni jopa paremmat mitä oon koskaa saanu mistää muista opiaateista. Muilla samaa?
Nyttenki tässä on 8 panacodia + 3 xanoria + 1 0,33 kalja combo ja aika lämpönen ja rento on olo. Parasta kuosia pitkään aikaan. Pientä rentoilua, ei mitää överimeininkiä. Nyt ku sais viel savut......

Pakko oli päästä omat kodeiinikokemukset jakaa tännekki kun rupesin lueskelemaan mitä tuli äsken otettua.