Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
jybro
Karvakuono

Re: Kodeiini

Post by jybro »

Oukei. Kiitos nopeesta vastauksesta ! :up:
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä
LeFairylette
OD

Post by LeFairylette »

Kannattaa erotella ne panacodit. Ei oo paha homma, tietty menee vähän aikaa kun sakka laskeutuu siellä lasissa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

LeFairylette wrote:Kannattaa erotella ne panacodit. Ei oo paha homma, tietty menee vähän aikaa kun sakka laskeutuu siellä lasissa.
Ainakin jos ottaa kerralla enemmän panacodeja, tai usein. :up: Sivuja vaan selaa taakse päin, niin törmää erottelu-ohjeisiin. KOSKA PARASETAMOOLI ON MYRKKYÄ! Kroppa kestää kuitenkin ihan hyvin pieniä määriä parasetamolia hyvin, mutta 3000mg vuorokausiannosta ei pitäisi ohjeistuksen mukaan ylitää. Parasetamoli myös kertyy, joten jos ottaa monena päivänä peräkkäin voi alkaa kivistämään.

Tuhannet ihmiset kuitenkin syövät tätä parasetamolia 3000mg päivässä n. viikon kerrallaan, ja tässä topiikissakin aiheesta on keskusteltu. En silti sano että se olisi terveellistä. Jos halusit tarkempaa tietoa, niin tosiaan lue aiheesta.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
jybro
Karvakuono

Post by jybro »

Eli 6 Panacodia ilman erottelua maximissaan? Ookoo.. Pitää kai pistää vielä muutama tauluun ja juua nuo loput Codesanit että tää kuningas kodeiini vähä avautuis mullekkii. :P

Edit: En siis koskaan ennen ole syönyt Panacodeja tai muitakaan kipulääkkeitä..
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä
Petri6
OD

Post by Petri6 »

jybro wrote:Eli 6 Panacodia ilman erottelua maximissaan? Ookoo.. Pitää kai pistää vielä muutama tauluun ja juua nuo loput Codesanit että tää kuningas kodeiini vähä avautuis mullekkii. :P

Edit: En siis koskaan ennen ole syönyt Panacodeja tai muitakaan kipulääkkeitä..
Tuo 3g parasetamolia on siis maksimivuorokausiannos, ei maksimikerta-annosa (joka on vain 1g). Itse en koskaan ota yli viittä Panacodia erottelematta eikä se viisikään enää turvallinen ole. Kuusi kappaletta saattaa jo aiheuttaa ihan akuuttiakin vatsakipua tuosta parasetamolista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Tosin, Ardinex :eja voi ottaa sen neljäkin kerralla (120 mg kodeiinia), ilman että tarvitsee potea huonoa omaatuntoa ibuprofeenin suurimman kerta-annoksen (800 mg, eli 4 x 200 mg) ylittämisestä. :P
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
taija123

Post by taija123 »

LeFairylette wrote:Kannattaa erotella ne panacodit. Ei oo paha homma, tietty menee vähän aikaa kun sakka laskeutuu siellä lasissa.
Musta kovasti tuntuu et eroteltaessa (kylmävesierotus+suodatus) et ei vaan OLLENKAAN sama asia kuin esim 5kpl panacodia pelkistään tai 5kpl eroteltuna. Tai vaikka erottelis 8-9 niin ei tunnu missään oikeen, mut erottelemattomana tuntuu. Onko tämä plaaceboa vaik mikä tässä yt on. :foil:

Tullut juurikin tämän takia tässä vedettä ihan överisti parasetamolia. 3 (joskus 4)grammaa kerralla monena päivänä. En todellakaan suosittele, tehkää se erottalu kun ei se vaivatonta oo. Mulla nyt muutenkin korkeet tolet vähän kakkeen.
zerk

Post by zerk »

CrystalBanana wrote:
Musta kovasti tuntuu et eroteltaessa (kylmävesierotus+suodatus) et ei vaan OLLENKAAN sama asia kuin esim 5kpl panacodia pelkistään tai 5kpl eroteltuna. Tai vaikka erottelis 8-9 niin ei tunnu missään oikeen, mut erottelemattomana tuntuu. Onko tämä plaaceboa vaik mikä tässä yt on. :foil:

Tullut juurikin tämän takia tässä vedettä ihan överisti parasetamolia. 3 (joskus 4)grammaa kerralla monena päivänä. En todellakaan suosittele, tehkää se erottalu kun ei se vaivatonta oo. Mulla nyt muutenkin korkeet tolet vähän kakkeen.
Ei se hävikki erottelussa noin suuri ole. Jokainen voi miettiä onko erotteluun käytetty puoli tuntia oikeasti niin kamalan suuri homma, että mieluummin valitsee maksan aivan turhan kuormituksen - huonoimmassa tapauksessa maksavaurion.

Kodeiini ei nyt muutenkaan ole kovin kummoinen opioidi. Pitkässä käytössä siitä lähtee potku aika nopeasti.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mä olen huomannut että söin ne semmosenaan tai erottelisin niin ne alkaa toimimaan jonku 10-15min sisään ja huiput kestää 40min ja sitte hiipuu lähes olemattomiin 2h sisään. Aamulla otin 6-7 aikoihin ja buprereflat on toistaseksi vieläkin poissa. Vähän vilunväreitä huomaan mutta jaksan odottaa aamuun ja erotella 8kpl. Jos nyt saa nukuttua. Perjantaina saan onneks buprea taas. Mulla nyt puristanu maksan seudulta jonku 10v ajan mutta mun maksa-arvot on iha ihanteeliset et voi olla suolistossakin jotain.. Mutta ei taas lääkärit paljo ajattele ko ovat määränneet c-hepa potilaalle 3x panacod / vrk vieroitusoireisiin siihen asti kunnes alkaa korvaushoito. Kysyin ardinexiä mutta kuulemma huonompi että on täysin turvallista syödä 1500mg paracetamoolia/vrk.. En kyllä ihan usko tohon. Kuitenki tällä pysyy reflat hyvin poissa. Mukava aina ottaa buprea vkonloput, kärsiä su-ke ja nauttia kodeiinia ku pahimmat reflat alkaa ja taas ottaa vkonloppu buprea. ^_^ Mä huomasin myös et mulla kodeiini toimi vaikka oli vaan 48h viimesestä bupredosesta.. huomenna tulee 70h++ Kiva ku tietää että on aamuksi pientä kivaa edes ettei tartte kitua. Sittenhä se korvaushoito alkaa heinäkuun puolessa välissä. Lääkkeenä buprenorfiini.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
zerk

Post by zerk »

Jos maksa-arvoja seurataan jatkuvasti eikä niissä ole ollut mitään hälyyttävää, niin miksei se 1500mg/vrk olisi turvallista?

Mulla on pitkään ollut 3g/vrk parasetamolia määrättynä. 4g/vrk pidetään ylärajana. Mulla ei tosin ole mitään maksasairautta, ja käyn tasaisin väliajoin tarkistuttamassa arvot.
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

Nähtävästi mulla on ihan olematon toleranssi tai jokin muu valuvika, koska mulla tulee jumi jo ihan lääkärin määräämästä annoksesta. 60 mg ihan hyvä pöhnä, pikkuisen pahoinvointia muttei muita haittavaikutuksia. Eroteltuna kokeilin oikein 90mg ja en päässyt sohvasta ylös kolmeen tuntiin, ku jumitin niin lujaa. En kyllä käytä usein, ihan max. kerta viikkoon, mutta nytkin on yli parin viikon tauko. Ei siinä ehdi toleranssi kasvaa.

En kyllä ole hirveän iso, vaikuttaakohan se? Alkon kanssa riittää kolme lasia punkkua humalan saavuttamiseksi :up: toki kodeiinin kanssa vaikuttaa se metabolisoitumistehokkuus, mutta olisko koollakin väliä? Does size matter?
Too bad - so sad
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Käytätkö muita opiaatteja paljon?
Muistan ku joskus 10v sitten 5 panacodia anto tosi euforisen ja hyvän olon ja kyllä se sillon kestiki kauemmin..
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

SadPanda wrote:Käytätkö muita opiaatteja paljon?
Muistan ku joskus 10v sitten 5 panacodia anto tosi euforisen ja hyvän olon ja kyllä se sillon kestiki kauemmin..
En todellakaan. Alko ja tää panacod on toistaiseksi ainoat substanssit joita on tullu viime aikoina käyteltyä. En ole kokenut tarpeelliseksi kokeilla muita, olkoonkin että tuo unikonsiementee vois olla kokeilemisen arvoista :D
Too bad - so sad
zerk

Post by zerk »

Isis wrote:
En todellakaan. Alko ja tää panacod on toistaiseksi ainoat substanssit joita on tullu viime aikoina käyteltyä. En ole kokenut tarpeelliseksi kokeilla muita, olkoonkin että tuo unikonsiementee vois olla kokeilemisen arvoista :D
Joidenkin ihmisten elimistö metaboloi kodeiinia huomattavasti nopeammin ja tehokkaammin. Se voi aiheuttaa myös vaaratilanteita kodeiinin kanssa. Voit myös olla erittäin herkkä opioidien vaikutuksille, ja siksi varoittaisin sua unikkotuotteista; ne on kyllä helvetin mukavia ja kolisee kovaa, mutta niihin liittyy myös vaaroja. Et voi ikinä tietää miten vahvoja kotia/siiduja sulla on. Ne voi olla heikkoja (tai siidujen kohdalla täysin toimimattomia) tai sitten älyttömän vahvoja. Moni kokenut ja kovan toleranssin omannut opiaattinisti on onnistunut överöimään unikkotuotteilla kun yksi erä olikin pirun vahva.

Jos päätät kokeilla unikkotuotteita niin ota todella varovasti ja tule vaikka ensin kysymään neuvoa täältä.
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

zerk wrote:
Isis wrote:
Joidenkin ihmisten elimistö metaboloi kodeiinia huomattavasti nopeammin ja tehokkaammin. Se voi aiheuttaa myös vaaratilanteita kodeiinin kanssa. Voit myös olla erittäin herkkä opioidien vaikutuksille, ja siksi varoittaisin sua unikkotuotteista; ne on kyllä helvetin mukavia ja kolisee kovaa, mutta niihin liittyy myös vaaroja. Et voi ikinä tietää miten vahvoja kotia/siiduja sulla on. Ne voi olla heikkoja (tai siidujen kohdalla täysin toimimattomia) tai sitten älyttömän vahvoja. Moni kokenut ja kovan toleranssin omannut opiaattinisti on onnistunut överöimään unikkotuotteilla kun yksi erä olikin pirun vahva.

Jos päätät kokeilla unikkotuotteita niin ota todella varovasti ja tule vaikka ensin kysymään neuvoa täältä.
Kiitos. Unikkohommelit eivät ole ensimmäisenä kokeilulistalla (eipä mulla mitään listaa ole ylipäätään). Panacodejakin on vielä liuta jäljellä, joten pitäydyn toistaiseksi niissä. Mutta vastaisuuden varalle... 8) tykkään siitä leppoisasta epäsosiaalisesta jumittelusta, mitä noista codeista seuraa. Pahoinvoinninkin sietää, kun saa rauhassa yksin jumittaa.
Too bad - so sad
zerk

Post by zerk »

Isis wrote: Kiitos. Unikkohommelit eivät ole ensimmäisenä kokeilulistalla (eipä mulla mitään listaa ole ylipäätään). Panacodejakin on vielä liuta jäljellä, joten pitäydyn toistaiseksi niissä.
Mä nyt holhoan kamalasti, mutta toleranssin ja annosten kasvaessa (toivottavasti et opioidiriippuvaiseksi asti pääse) kannattaa muistaa panacodien vesierottelu. Isot annokset parasetamolia ovat myrkkyä maksalle. Yli viiden-kuuden codin annokset lähtisin erottelemaan.

Isis wrote: Mutta vastaisuuden varalle... 8) tykkään siitä leppoisasta epäsosiaalisesta jumittelusta, mitä noista codeista seuraa. Pahoinvoinninkin sietää, kun saa rauhassa yksin jumittaa.
Tiedän tunteen todella hyvin. ;) Itse huomasin aikoinaan miten juuri panacodeilla sai aikaan tosi leppoisan olon ja stressi katosi. Seuraavaksi tuli sitten vastaan oksikodoni heräämössä leikkauksen jälkeen. :D

Jos alkaa kutina vaivaamaan kodeiinin, tai opioidien kanssa yleensä, niin antihistamiinit ovat oiva apu. Kutinan aiheuttaa opioidien laukaisema histamiinireaktio. Pahoinvointi on tyypillinen sivuoire kun toleranssia ei ole tai se on pieni.
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

zerk wrote:
Isis wrote: Kiitos. Unikkohommelit eivät ole ensimmäisenä kokeilulistalla (eipä mulla mitään listaa ole ylipäätään). Panacodejakin on vielä liuta jäljellä, joten pitäydyn toistaiseksi niissä.
Mä nyt holhoan kamalasti, mutta toleranssin ja annosten kasvaessa (toivottavasti et opioidiriippuvaiseksi asti pääse) kannattaa muistaa panacodien vesierottelu. Isot annokset parasetamolia ovat myrkkyä maksalle. Yli viiden-kuuden codin annokset lähtisin erottelemaan.
Ei se väärin oo :mrgreen: Tällä tahdilla ja näillä annoksilla luulisin pysyväni kutakuinkin selvillä vesillä mitä tulee riippuvuuksiin. Tiedostan riippuvaisuustaipumukseni, joten tosi varoen ja satunnaisesti oon noita codeja nautiskellut.

Vesierottelu onkin tullut jo tutuksi, kun halusin testata osaanko ja toimiiko. Hyvin toimi.

Teks mieli pitkästä aikaa jumitella, mutta tiedän että siippa haluaa sosialisoida ja nysvätä illan kanssani, joten ei pysty. En oikein jaksa seurustella codeissa :roll:
Too bad - so sad
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

No mitä jos haluan kokeilla erotella yht 20 panacodia ni paljoko kylmävesierottelulla mahdollisesti jäisi paracetamolia siihen huttuun? Luin jostaki et 1dl jää tai liukenee max1g parAsetamolia
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

SadPanda wrote:No mitä jos haluan kokeilla erotella yht 20 panacodia ni paljoko kylmävesierottelulla mahdollisesti jäisi paracetamolia siihen huttuun? Luin jostaki et 1dl jää tai liukenee max1g parAsetamolia
Lue kodeiinin erotteluketjusta? ;)

Tuommoisessa määrässä panacodeja on jtn 10g parasetamolia, mutta jos erottelun tekee oikein, niin eikös keskimäärin 1mg tuhannesta mg:sta parasetamolia liukene veteen, muistankohan oikein? Se tarkoittais että 10 grammasta liukenis n. 10 mg ja sehän on aika mitätön määrä, kun normi parasetamolannos on 500mg. Oon käsittänyt, että mitä vähemmän vettä, niin sitä parempi, koska sitä vähemmän parasetam. pääsee liukenemaan, mut ei mitään käryä paljonko noin suurilla kappalemäärillä tarttis olla vettä. Itse kun liikun sellaisissa kahden kolmen kappaleen annoksissa :D

Mutta jos olis niin, että 1dl vettä riittäisi 20 panacodille ja niistä liukenis veteen peräti 1000mg parasetamolia, niin eikös sekin oo vielä ihan kohtuullinen kerta-annos. Ei siis maksa-toksinen. 20 panacodissa on yht. 600mg kodeiinia ja tämmösen n00bin korvaan kuulostaa ihan jäätävältä määrältä :shock: Mutta kai tuo määrä oli vähän hatusta heitetty.
Too bad - so sad
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Joo jotn tommosta olin lukevani joskus jostai en muista mikä topic oli kiitti kuitenki :)
Joo eikse 3g ollu satunaisel käytöl viel ok maksalle. Ja kyllä mä ajattelin kokeilla ton 600mg kodeiinia ihan vaan kokeilun huoks. Eka ainaki 80h ilma bupree..
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

SadPanda wrote:Joo jotn tommosta olin lukevani joskus jostai en muista mikä topic oli kiitti kuitenki :)
Joo eikse 3g ollu satunaisel käytöl viel ok maksalle. Ja kyllä mä ajattelin kokeilla ton 600mg kodeiinia ihan vaan kokeilun huoks. Eka ainaki 80h ilma bupree..
Harkitsisin tuollaista annosta kaksi kertaa. Käsittääkseni kodeiinia voi kerrallaan metabolisoitua vain tietty määrä ja sen ylimenevä osuus on niinku heittäisit rahaa kaivoon: tuhlaamista. Eli pienempi annos riittää. Tästäkin tais olla puhetta aiemmin tai sit kodeiinin erotteluketjussa. Vaikka tais tästäkin olla hitusen eriäviä näkemyksiä...
Too bad - so sad
zerk

Post by zerk »

SadPanda wrote:Joo jotn tommosta olin lukevani joskus jostai en muista mikä topic oli kiitti kuitenki :)
Mä voin jo kertoa miten käy: sulle tulee ikävä olo tai skulaa just niinku 400mg. Kun mennään kodeiinin kanssa ~400mg annoksen yli niin sivuvaikutukset vain lisääntyvät. Voi tulla todella vittumaisia sivuoireita. Ihan turhaan tuhlaat niitä codeja. Tosin sut tuntien sä vedät sen silti, koska et kykene hallitsemaan itseäsi.
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Jep, tuhlaukseks menee ja saat luultavasti vielä kauheen paskan olon ittelles kaupanpäälle.
Ei järkeä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Toi kattoannos on jonkin verran ihmisestä riippuvainen, että toi 600mg saattais joillakin vielä mennä siinä ylärajalla. Se on kyllä totta, että myös sivuvaikutukset lisääntyvät. Enkä sitten tiedä, millaisia oloja subu-korvaushoidossakin olleen on mahdollista kodeiinista saada, vaikka olisikin pari päivää ilman buprea ensin.

Don't get me wrong, kyllä mäkin just vedin viikon tramadolia subun sijaan ja piti sitä kokeilla jollain järjettömillä annoksillakin, mutta tämä oli lähinnä siksi, että tuli periaatteessa halvemmaksi kun subu ja toisaalta oli tarkoitus saada morfiinia yhtenä päivänä, joten en halunnut bupren vaikuttavan siihen. Eli en todellakaan usko, että siitä tai muista kuin vahvoista täysagonisteista riiittävän isolla annoksella saisin mitään iloa irti.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Niii. Ajattelin ku kaikkee pitää melke aina kokeilla.Jaku 60kpl leluri kirjotti noita viekkareihin..
Vois melkeen vaan 2 pakettia erotella pulloon ja sitte juoda sen mukaan millaset reflat on ku tiän et se bupreton 5päivää tulee vielä salee ennenku kh alkaa :) Ni ku en mä tosiaankaan saanu mitn irti 10kodesta eroteltuna. Niin fiksuinta käyttää noi siten et pitää ittesä kunnossa. Ja sen verran kuumottaa maksa et ku noit nyt on noi reilustini erottelee ne ja ku ilmaseks noi tuli ku soskust oli maksusitoomus. :)
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

SadPanda wrote:Niii. Ajattelin ku kaikkee pitää melke aina kokeilla.Jaku 60kpl leluri kirjotti noita viekkareihin..
Vois melkeen vaan 2 pakettia erotella pulloon ja sitte juoda sen mukaan millaset reflat on ku tiän et se bupreton 5päivää tulee vielä salee ennenku kh alkaa :) Ni ku en mä tosiaankaan saanu mitn irti 10kodesta eroteltuna. Niin fiksuinta käyttää noi siten et pitää ittesä kunnossa. Ja sen verran kuumottaa maksa et ku noit nyt on noi reilustini erottelee ne ja ku ilmaseks noi tuli ku soskust oli maksusitoomus. :)
Correct me if i'm wrong, mutta se ettei 10 panacodia toimi, voi johtua joko toleista tai sitten sun keho ei metabolisoi kodeiinia kovin tehokkaasti. Tai voi johtua molemmista. JOKATAPAUKSESSA jos ja kun ihmiskeho metabolisoi vain N määrän (onko se nyt jtn 400-450mg?) kodeiinia, on siitä ylimenevät mg:t sama kuin söisit sokeria tai jauhoja. Itseasiassa sokerin syöminen olisi hyödyllisempää, koska se sentään maistuu hyvälle verrattuna kodeiinilitkuun.

Älä tuhlaa niitä codeja kerralla. Vedät huiviin vaikka sen 400mg ja katot mitä tapahtuu. Onko sulla kodeiini aiemmin toiminut?
Too bad - so sad
taudis
Lepakko

Post by taudis »

Isis wrote:..kun ihmiskeho metabolisoi vain N määrän kodeiinia, on siitä ylimenevät mg:t sama kuin söisit sokeria tai jauhoja.
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Maksa ei muuta enempää mopoksi, eikä analgeettiset tai pärtsivät vaikutukset lisäänny, mutta erilaiset ikävät sivuvaikutukset kyllä lisääntyy. Eli parempi se on tähdätä siihen 400-500 mg ja sitku tolet nousee nii vaihtaa vahvempiin. Ja niinkun joku tossa mainitsikin, toi maximimäärä minkä maksa muuttaa, niinkuin ton entsyymin tuotto on yksilöllistä niinkuin osittain sen toimintakin. Lisäksi ilmeisesti kaikki ihan vuorokauden ajasta muihin läsnäoleviin substraatteihin ja inhibiittoreihin vaikuttaa eri kerroilla nautitun kodeiinin tehokkuuteen.

Ja musta tuntuu että tässä keississä kyse on ihan toleranssista. Mut, kai 300 mg nyt viekkareihin panda autto?
Come up with your own damn quotes.
Isis
Karvakuono

Post by Isis »

taudis wrote:
Isis wrote:..kun ihmiskeho metabolisoi vain N määrän kodeiinia, on siitä ylimenevät mg:t sama kuin söisit sokeria tai jauhoja.
No ei se nyt ihan noinkaan mene. Maksa ei muuta enempää mopoksi, eikä analgeettiset tai pärtsivät vaikutukset lisäänny, mutta erilaiset ikävät sivuvaikutukset kyllä lisääntyy. Eli parempi se on tähdätä siihen 400-500 mg ja sitku tolet nousee nii vaihtaa vahvempiin
Totta. Sitä suuremmalla syyllä söisin sitä sokeria mielummin :D

Onko ihmisillä tullut kodeiinista laskuja? Millaisia?
Too bad - so sad
taija123

Post by taija123 »

Tuli mieleen hassu juttu kodeiinista. Onko kukaan huomannut, että triptaanit (migreeniin täsmälääkkeet) vaikuttaisivat blokkaavasti kodeiiniin?
Pari kertaa Imigrania ottanut aamulla ja myöhemmin illalla kodeiinia annoksen, jonka pitäisi normaalisti toimia. EIkä ole toiminut.

Onko siis vain omaa mielikuvitusta/huonoa tsägää vai onko tässä jotain ihan tieteellistäkin perää? :D
taudis
Lepakko

Post by taudis »

Oon täs viimeaikoina tullu vähän siihen tulokseen, et kodeiini taitaa olla meitsin lempioppari. Sillonku on hirmutolet ni eihän se sano yhtään mitään, mut sitkun tolet pääsee laskemaan niin joku 500 mg kodeiinia toimii sohvan pohjalla nousuissa oikeesti ihan sika hyvin. Paremmin kun mikään hiton bupre tai kontit meikällä on ikinä toiminu. Polle nyt menee ohi, mut mulla on siitä vaan muutamia kokemuksia niin paha ehkä sanoa. Ja no joo, toimiihan ne vahvemmat paremmin, mut se 30-45 min minkä ne hyvät olot kestää on meikällä jollain levelillä ihan eri luokkaa kun vaikkapa joku tuju doussi oxyä. Kodeiini tuntuu siltä kuin tulisi kotiin pitkältä reissulta.
Come up with your own damn quotes.