Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
yksinäinen
Karvakuono

Re: Kodeiini

Post by yksinäinen »

magiclymagical wrote:Melko epätodennäkösenä tai lähes tulkoon olemattomana pitäisin kyllä hengityslamaa tai muuta tuossa tilanteessa. Jos ei tiedä ja kysyy ei kyllä ole mun mielestä merkki typeryydestä. :up:
Kiitos vastauksesta! Tuolla se kodelitku odottelee jääkaapissa. 8)

Ja joo, näinhän se on. Huvittaa ja samalla tekee pahaa lukea tekstejä, jossa jengi selittää kuinka ollaan kännissä vedetty levyllinen panacodeja yms. ja sen jälkeen ihmetellään, minkä vuoksi maha on kipeä aamulla.
Taproch
Tuppisuu

Post by Taproch »

Petri6 wrote: Joku kyseli kodeiinin fyysisen addiktion muodostumisesta, itse en ottaisi viikkoa kauemmin putkeen, tosin fyysisen riippuvuuden syntyminen riippuu paljolti henikilöstä ja vaatii luultavasri ainakin kahden viikon päivittäistä käyttöä suhteellisen isoilla annoksilla.
Itsellä tuli viiden päivän kuurin jälkeen jo lieviä oireita annoksen ollessa 120mg-360mg. Enkä muutenkaan näe järkeä napsia tuota kauaa, viidentenä päivänä 300mg sai aikaan saman olon kuin nykyään 120mg ilman mainittavia toleja. Lisänä vielä älytön vainoharhailu siitä, että kuinka paljon parasetamolijäämiä on jäänyt isosta Panacod -määrästä eroteltuun litkuun.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Onko teillä kodeiini aiheuttanut närästystä? 600mg oon nauttinut tässä noin 24h sisällä ja täytyy sanoa ettei oo koskaan ollut näin kovaa närästystä. Kipu on sietämätön. Rennie auttaa hieman mutta ei vie kipua kokonaan... :down:
kkuf
Tuppisuu

Post by kkuf »

Itsellä aiheuttaa joo kodeiini kanssa aika pahaa närästystä. Semmonen lääke kuin somac on auttanut hyvin + renniee sitten päälle, ei närästä silloin. Itsellä kodeiini myös aiheuttaa ihan hirveetä kutinaa, pahempaa kuin muissa opiaateissa mitä oon kokeillut, mutta sen poistaa taas sitten atarax (boostaakin ehkä vähän, tai sitten vain kuvittelen).

Tällä hetkellä lääkäri määrännyt 1-2 kpl panacodia 4 kertaa päivässä, eroteltuna noi silti tulee nautittua.
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Mulla ei oo kyl kodeiini koskaan aiheuttanut närästystä. Mut toisaalta mun mielestä 600mg kuulostaa jo aika isolta doseltaki. Mulla potkii jo 300mg aika hyvin .D tää on kyl silti yks melkeinpä mun lempi opioidi lempeän ja hellän vaikutuksensa takia, vaikka aiheuttaa kyl tosiaan sitä vitunaikasta kutinaa :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.
karvamatto
Tuppisuu
Location: Osoiteko tähän pitäis laittaa, tai vaikka HeTun loppuosa?

Post by karvamatto »

Taproch wrote:
Petri6 wrote: Joku kyseli kodeiinin fyysisen addiktion muodostumisesta, itse en ottaisi viikkoa kauemmin putkeen, tosin fyysisen riippuvuuden syntyminen riippuu paljolti henikilöstä ja vaatii luultavasri ainakin kahden viikon päivittäistä käyttöä suhteellisen isoilla annoksilla.
Itsellä tuli viiden päivän kuurin jälkeen jo lieviä oireita annoksen ollessa 120mg-360mg. Enkä muutenkaan näe järkeä napsia tuota kauaa, viidentenä päivänä 300mg sai aikaan saman olon kuin nykyään 120mg ilman mainittavia toleja. Lisänä vielä älytön vainoharhailu siitä, että kuinka paljon parasetamolijäämiä on jäänyt isosta Panacod -määrästä eroteltuun litkuun.
Itselläni kanssa kysymys aiheeseen liittyen, eli viimeviikolla otin tramadolia ti,ke,to,pe. Lauantain ja sunnuntain pidin väliä. Tällä viikolla on nyt napsittu kodeiinia joka päivä tähän asti (keskiviikko). Eli oliko tramadolilla ja kodeiinilla jotain ristikkäistole vaikutuksia, eli voiko tästä pian jo saada reflat itselleen? En oikein osaa selittää mitä tarkoitan, mutta siis voiko tramadoli ja kodeiini muodostaa yhteisreflat(onko sellaista sanaa edes:D)? Ja toinen kyssäri, eli onko mitään helppoa konstia lievittää unmetusta kun tätä itselleni pukkaa jo suht lyhyistä kuureista? Ainiin, annokset olivat tramadolilla 200-300mg ja kodeiinilla 180-350mg, jos tuolla tiedolla nyt mitään merkitystä oli...
Viisas Ku Käärme, Viaton Kuin Kyyhkynen
gouranga

Post by gouranga »

Ekalla kerralla ryyppyillan päälle joku 20kpl kahvinkeittimen avulla eroteltuja panacodeja kolmelle jaettuna antoi sekavia valveunia. Sohvalle nukahdettiin kaverin kanssa ja välillä heräsi kun jalka oli naamalla :)
Toisen kerran tyttöystävän kanssa 15kpl puoliksi ja alkoi panettamaan. Meni joku päälle tunti siinä kun todettiin että laukeaminen ei onnistu kummallakaan ja alettiin telkkaria katsella.
taija123

Post by taija123 »

gouranga wrote:Ekalla kerralla ryyppyillan päälle joku 20kpl kahvinkeittimen avulla eroteltuja panacodeja kolmelle jaettuna antoi sekavia valveunia. Sohvalle nukahdettiin kaverin kanssa ja välillä heräsi kun jalka oli naamalla
Noi valveunet on niin sikkiä. Mä en ikinä meinaa mitenkään nukahtaa jos oon ottanut kodeiinia samana päivänä, esim. 9h ennen kuin yritän alkaa nukkumaan. Lopulta kun nukahtaa niin herään aina melkein heti tosi painostavaan ja ahdistavaan fiilikseen, jollain tapaa pelottavaan. Ärsyttävä sivuvaikutus.
gouranga

Post by gouranga »

Huh huh, eilen 9 panacod tabua eroteltuna ja 4 kokonaista mahaan. Alle 2mg Xanoria ja 0,5 sirdalud. Alettiin sitten katsomaan vaimon kanssa yön ritaria kun päätin bissenkin avata ja nokittaa 2mg sirdaludaa. Hetki katsottiin kun mentiin makuulleen ja kuuntelemaan musaa. Siinä 3h aikana nokittelin yhteensä 8mg sirdaludia ja join kaks bisseä. Ihan hullut valveunet, liikuin porukoitten luona ja yritin etsiä itseäni sieltä :) . Tässä vaiheessa kaveri soitti ja selitin sille että etsin itseäni vanhempieni kotoa notkuissa ja kohta meen sen luokse ettii sitä :D . Euforiaa ei pahemmin tullut. Ja kun koko valveunet loppui niin hörppäsin Rescieptin ja ne alkoi uudestaan. Klo: 13 alkoi tuntua ekat vaikutukset ja klo 19 oli sellainen pöhnä että piti mennä päikkäreille. Yöllä heräsin ja oli edelleen ikävä kodepöhnä joten nokitin sirdan ja painuin pehkuihin.

Respan sain selkäkipuun, 20kpl 1-4 krt/päivässä. Jos kokeilisi uusia torstaina. Jos vähä pienempi annos niin ei menis pelkäks makaamiseksi vaan vois pelailla vaikka pleikkarilla tai käydä ulkona..
sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg »

^Eiköhän sul ne sirdaludit enemmänkin tajun vieny.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
gouranga

Post by gouranga »

Paketti (20kpl) panacodeja eilen + sirdaludaa eikä sanonut juuri mitään. Jossain välin Xanoriakin otin että saisi fiiliksiä mutta ei, silmät vaan pieninä mutta olo tosi vajari, rento tosin.
Kolme päivää edelliskerrasta ja vei aivan ulapalle sama määrä..

Ekaa kertaa moneen vuoteen söin panacodeja viime perjantaina niin toleranssiahan ei ole kerinnyt kasvaa joten oisko syynä se että otin liian pian edelliskerrasta vai olisiko erottelu voinut mennä jotenkin vikaan? Samalla tavalla kylmässä vedessä erottelin kuten viimeksi
gouranga

Post by gouranga »

Noniin eli olen uusinut 4 päivän välein kaksi kertaa respan 20kpl panacodeihin ja ohjeessa oli max. 4 kertaa päivässä. Miten pitkään ne uusinevat tätä?
Pen
OD

Post by Pen »

Varmaan pikkuhiljaa pienentävät määrää ellei kipu ole pitkään jatkuvaa. Sitä ei voi tietää kauanko niitä saa, riippuu ihan siitä mihin ne on annettu.
taija123

Post by taija123 »

Viime aikoina on tullut syötyä liikaa panacadoia, vähän homma riistäytyny käsistä. Ei mulla mitään oireita oo tullut mut tekis kovasti vaan mieli. Samoin kun vedin kodeja joka viikonloppu, lopulta myös arkisin, niin jumituin vaan täysin himaan. Enpä tehny muuta kun maannu sängyssä läppäri sylissä siinä ihanassa "pöhnä-tilassa" tai suljin silmät ja nautin. Loppujen lopuks vaikka pidin viikon tauon niin ei enää tuntunut yhtään missään. Pakko oli silti vaan ottaa joka ilta peräkkäin vaikkei vaikuttanut.

Tää on ihan todellinen tää kodikoukku, varsinkin jos sitä helposti saa. Kantsii siis varoa.

Ite oon nyt ilman ja ehkä joskus parin kuukauden päästä testailen taas. Mut tommonen kauhee putkittaminen saa jäädä kyl nyt ihan unholaan. Kivaa oli sen aikaa ku kesti.
Pen
OD

Post by Pen »

^ ootko voikkaampia oppareita käyttänyt paljoa?

Aattelin ens viikon perjantaina piiitkästä aikaa syödä lätkän codeja, saas nähä tehoaako mitenkään ottaen huomioon paljon oon ajellut hepalla, mopolla saatika sitten käyttänyt buprea.
taija123

Post by taija123 »

Pen wrote:^ ootko voikkaampia oppareita käyttänyt paljoa?.

Enpä oikeastaan pitkiin aikoihin. Mitään ei tunnu saavan mistään just nyt. :( No toivottavasti sulla potkii edes vähän noi codit.
Mut joo lopetan offtoppailun yy kaa koo nyt.
Pen
OD

Post by Pen »

Annoinkin ne kaverille, mut no samapa tuo. :)
gouranga

Post by gouranga »

Puolentoistaviikon tauko ja toleranssi ei vieläkään laskenu vaikka oli nollissa kuukausi sitten. Tässä välissä ottanut kodea sen 400mg 5 kertaa.
Millos se olisi nollilla? :mad:
zerk

Post by zerk »

gouranga wrote:Puolentoistaviikon tauko ja toleranssi ei vieläkään laskenu vaikka oli nollissa kuukausi sitten. Tässä välissä ottanut kodea sen 400mg 5 kertaa.
Millos se olisi nollilla? :mad:
Ei opioiditoleranssi laske käytännössä koskaan sille nollatasolle jos jatkuvaa käyttöä on ollut missään vaiheessa vähänkään. Pidä vaikka kuukauden tauko ja yritä uudelleen.
gouranga

Post by gouranga »

Selvä :/ . 450mg kodeiinia alla eikä tunnu juuri missään :) .
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

Varmaan kaikilla jo tiedossa, mutta täysin tyhjään mahaan vähän veden kera niin pitäis potkia. Ainakin mulla on pelannut tuo vaikka kuinka kauan. Mutta pirun lyhyt vaikutusaika n.1h
Olisko mitään systeemiä, millä saisi tuota aikaa pidennettyä? Lisää on turha ottaa se on kokeiltu.
00000000
Psykonautti

Post by 00000000 »

TersePerse wrote:Varmaan kaikilla jo tiedossa, mutta täysin tyhjään mahaan vähän veden kera niin pitäis potkia. Ainakin mulla on pelannut tuo vaikka kuinka kauan. Mutta pirun lyhyt vaikutusaika n.1h
Olisko mitään systeemiä, millä saisi tuota aikaa pidennettyä? Lisää on turha ottaa se on kokeiltu.
Kokeile syödä muutama teelusikallinen mustaa pippuria pari tuntia ennen kodeeinin ottamista, itsellä toiminut ihan hyvin. Tramadolin kanssa toimii myös paremmin ja pitempään.
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

00000000 wrote:
TersePerse wrote:Varmaan kaikilla jo tiedossa, mutta täysin tyhjään mahaan vähän veden kera niin pitäis potkia. Ainakin mulla on pelannut tuo vaikka kuinka kauan. Mutta pirun lyhyt vaikutusaika n.1h
Kokeile syödä muutama teelusikallinen mustaa pippuria pari tuntia ennen kodeeinin ottamista, itsellä toiminut ihan hyvin. Tramadolin kanssa toimii myös paremmin ja pitempään.
Kiitti vinkistä. Pitää kokeilla. Kommentoin kunhan saan testailtua :)
gouranga

Post by gouranga »

Joo eilen unohdin ottaa mustapippuria ennen kodeiinia ja selvästi lievempi vaikutus oli.
zero
Kameleontti

Post by zero »

onks kukaan muu miettinyt kun jokaikinen viesti tältä 00000000:lta vaikuttaasurkeelt trollilt. :D onko se sitte näin? en tiedä.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zero wrote:onks kukaan muu miettinyt kun jokaikinen viesti tältä 00000000:lta vaikuttaasurkeelt trollilt. :D onko se sitte näin? en tiedä.
Jotkut viestit vaikuttavat hieman kärkkäiltä, mutta tuo mustapippuri (tarkemmin sen sisältämä piperidiini) on kyllä ihan tunnettu kodeiinin potentiaattori (en muista mihin tarkalleen vaikutus perustui eikä ole omakohtaista kokemusta, joten sitä en osaa sanoa toimiiko) eli nyt ei siis ollut trollauksesta kyse.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
TersePerse
Karvakuono

Post by TersePerse »

Petri6 wrote:
zero wrote:onks kukaan muu miettinyt kun jokaikinen viesti tältä 00000000:lta vaikuttaasurkeelt trollilt. :D onko se sitte näin? en tiedä.
Jotkut viestit vaikuttavat hieman kärkkäiltä, mutta tuo mustapippuri (tarkemmin sen sisältämä piperidiini) on kyllä ihan tunnettu kodeiinin potentiaattori (en muista mihin tarkalleen vaikutus perustui eikä ole omakohtaista kokemusta, joten sitä en osaa sanoa toimiiko) eli nyt ei siis ollut trollauksesta kyse.
Mulla tuli mieleen kyllä myös, että "koijataanko apinaa", mutta en tiä?!? Voishan sitä kokeilla, jos on muillakin kokemusta asiasta??

Ps. Nyt menee Temgesic+lyrica kokeilu annosten viilausta.
nupari
Karvakuono

Post by nupari »

En ole saanut kodeiinista koskaan kovinkaan positiivisia oloja. Annoskoko on yleensä ollut 300 milligrammaa eroteltuna, mutta joka kerta sietämätön kutina on peittänyt alleen kaikki muut vaikutukset. En tiedä, olisiko antihistamiineista tähän apua, mutta tuskin tuhlaisin siltikään aikaani kodeiinin, kun parempiakin opiaatteja/opioideja on saatavilla.
jybro
Karvakuono

Post by jybro »

Otin tuossa pari tuntia sitten yhen panacodin ja jotain 20ml codesan comppia, eikä oikein puhuttele :D

Pitäisköhän ottaa enemmän mutta kumpaa? :o
huonoa seuraa, mut älä säikähdä, vikkelä ja viina on täällä jokapäiväistä
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nämä on hyvin yksilöllisiä, mutta itse ottaisin 3kpl Panacodeja ja vähintään 30ml Codesan compia. Yksi panacodihan sisältää 30mg kodeiinia (+500mg parasetamolia), ja Codesan comp n.3mg/ml. Silloin tuo annos olisi n.180mg kodeiinia. Varaudu syyhyyn. Lue parasetamoolin maksavaikutuksista. 8)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.