Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Petri6
OD

Re: Re:

Post by Petri6 »

Sidney wrote:
Greenjacket wrote:
Kalavale wrote:Jatkanpa vaikka tätä ketjua. Eli siis, en ole koskaan koskenut kyseiseen aineeseen ennen, ja tänään otin 90mg kylmävesieroteltuna. Toleranssi aineeseen ei pitäisi mitään kautta olla, mutta mitää ei tapahtunut. Aineella ei siis ollut vaikutusta.
Säilytin eroteltua panacodia 30h pullossa, jääkaapin perukoilla. Onko kodeiini kenties tuhoutunut säilytyksen aikana? Useat lähteet kehoittivat ottamaan 30-60 mg ensimmäisellä keralla kun substanssia nautitaan. Eli siis onko vain mahdollista, että 90mg ainetta ei yksinkertaisesti vaikuta mihinkään, vain onko todennäköisempää, että aine on tuhoutunut säilytyksen aikana? Valistakaa nyt tyhmää. :?:
Se on tuhoutunut säilytyksessä.
Ottamatta kantaa siihen, että lainaamasi viesti on kymmenen vuotta vanha, kiinnostaa tuo väite kodeiinin tuhoutumisesta säilytyksessä.
Mä oon ollut siinä uskossa, että vähän pitempikään säilytys ei vaikuttaisi substanssin tehoon ja näin olen tuumannut myös omien kokemuksieni perusteella.
Onhan se tosi stabiili kemikaali ja Panacodit säilyttää tehonsa vuosikymmeniä, vesierottelu aivan varmasti laskee säilyvyyden lyhyeksi, mutta ei sekään kyllä missään 30h tuhoudu.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Masis
Psykonautti

Re: Kodeiini

Post by Masis »

Itselläni kodeiini toimii hyvin, jopa melko pienet annokset eli 120-150mg tuovat ihan hyvän olon. Ei siis lähellekään mitään nuokkuja, mutta miellyttävä euforia ja aika intensiivisen nousun antavat ainakin minulle. Samaa ei voi sanoa muista opioideista. Vaikka kodeiini onkin "lasten opiaatti" niin ainakin minulla se toimii hyvin. Ehkä se johtuu siitä ettei minulla ole suurta toleranssia kun en kovin säännöllisesti käytä ja ehkä sitten yksilöllisistä syistä kodeiini toimii minulla hyvin. Sanoisin kuitenkin, että tämä toimii itsellä intensiivisesti ja kovin miellyttävä opiaatti, vaikka vaikutusaika on lyhyt ja nousujen jälkeen alkaa vähän harmittamaan jo. Ei bupresta, unikoista tai oksikodonista vaan tule yhtä intensiivistä oloa. Vai miten sen sitten sanoisikaan.. Ja opiaatteja jonkun verran kuitenkin käytettyä ja nelitsen-viitisen vuotta satunnaiskäytettyä.

Pystyykö muut samaistumaan? Ymmärrän kyllä jos moni ei. Jos on toleranssia yhtään niin ei kodeiini sano juuri mitään :D Ja joillekin tosiaan ei nollatoleranssillakaan sano kodeiini yhtikäs mittään.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Masis wrote:Itselläni kodeiini toimii hyvin, jopa melko pienet annokset eli 120-150mg tuovat ihan hyvän olon. Ei siis lähellekään mitään nuokkuja, mutta miellyttävä euforia ja aika intensiivisen nousun antavat ainakin minulle. Samaa ei voi sanoa muista opioideista. Vaikka kodeiini onkin "lasten opiaatti" niin ainakin minulla se toimii hyvin. Ehkä se johtuu siitä ettei minulla ole suurta toleranssia kun en kovin säännöllisesti käytä ja ehkä sitten yksilöllisistä syistä kodeiini toimii minulla hyvin. Sanoisin kuitenkin, että tämä toimii itsellä intensiivisesti ja kovin miellyttävä opiaatti, vaikka vaikutusaika on lyhyt ja nousujen jälkeen alkaa vähän harmittamaan jo. Ei bupresta, unikoista tai oksikodonista vaan tule yhtä intensiivistä oloa. Vai miten sen sitten sanoisikaan.. Ja opiaatteja jonkun verran kuitenkin käytettyä ja nelitsen-viitisen vuotta satunnaiskäytettyä.

Pystyykö muut samaistumaan? Ymmärrän kyllä jos moni ei. Jos on toleranssia yhtään niin ei kodeiini sano juuri mitään :D Ja joillekin tosiaan ei nollatoleranssillakaan sano kodeiini yhtikäs mittään.
Kyllä mä ton melkein allekirjotan, tosin en oo unikkoi kokeillut. Ja olen käyttänyt kodeiinia aina isoilla annoksilla, yleensä se 400-450mg.
tRip
Me Gusta

Re: Re:

Post by tRip »

Petri6 wrote:
Sidney wrote: Ottamatta kantaa siihen, että lainaamasi viesti on kymmenen vuotta vanha, kiinnostaa tuo väite kodeiinin tuhoutumisesta säilytyksessä.
Mä oon ollut siinä uskossa, että vähän pitempikään säilytys ei vaikuttaisi substanssin tehoon ja näin olen tuumannut myös omien kokemuksieni perusteella.
Onhan se tosi stabiili kemikaali ja Panacodit säilyttää tehonsa vuosikymmeniä, vesierottelu aivan varmasti laskee säilyvyyden lyhyeksi, mutta ei sekään kyllä missään 30h tuhoudu.
Kyllä ainakin viikon säilyy jääkaapissa eroteltu litku.
Voisin kuvitella et pidempäänkin säilyy, ennemmin iskee pöpöt litkuun kuin kodeiini häipyisi.
Pakastaessa must tuntuu et jotenkin menettää tehonsa.
Keep it unreal.
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

Erikoista. Otin tuossa muutama kk takaperin panacodeja viitisen kpl. Vaikutuksena väsymys ja olo kuin puulla päähän lyöty.
Toistin samalla annoksella ja samalla tuloksella muutaman kerran.

Nyt eilen otin, ja tuli todella nautinnolliset euforiat muutamaksi tunniksi. Onkohan näissäkin sama, kuin itellä ollut subun ja tramalien kanssa että pari krt pitää koittaa ennenku alkaa potkimaan kunnolla :D
Illalla otin ja aamulla oli pöhnäinen olo, jossain määrin dikkailtava sekin
sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg »

Labraolosuhteis ku tehtiin tutkimus ni alle puolet koehenkilöist tykkäst olikohan nyt morfiinin vai heroiinin vaikutuksest. Eli opittuja juttuja osittain kai. Amfe puolestaan tuntui kivalt muistaakseeni 80%.

Kai jos en iha vääri muista ehkä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Petri6
OD

Post by Petri6 »

sxoxyvg wrote:Labraolosuhteis ku tehtiin tutkimus ni alle puolet koehenkilöist tykkäst olikohan nyt morfiinin vai heroiinin vaikutuksest. Eli opittuja juttuja osittain kai. Amfe puolestaan tuntui kivalt muistaakseeni 80%.

Kai jos en iha vääri muista ehkä.
Noista prosenteista en mene sanomaan mitään, mutta kyse oli heroiinista ja stimulanttia en muista oliko amfetamiini vai metamfetamiini. Molempia aineita annosteltiin suonensisäisesti.

Oppimisella on varmasti jokin vaikutus opioideihin, mutta kyse on myös varsinkin opioidinaiveilla sen sweet spotin löytämisestä. Liian pieni annos tuo korkeintaan juurikin pöhnäisen olon (toki isompikin annos voi tätä aiheuttaa) ja liian suuri annos taas voimakasta pahoinvointia, joka selittänee, että suhteellisen moni piti heroiinia dysforisena.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
poppers
Psykonautti

Post by poppers »

Masis wrote:Itselläni kodeiini toimii hyvin, jopa melko pienet annokset eli 120-150mg tuovat ihan hyvän olon. Ei siis lähellekään mitään nuokkuja, mutta miellyttävä euforia ja aika intensiivisen nousun antavat ainakin minulle. Samaa ei voi sanoa muista opioideista. Vaikka kodeiini onkin "lasten opiaatti" niin ainakin minulla se toimii hyvin. Ehkä se johtuu siitä ettei minulla ole suurta toleranssia kun en kovin säännöllisesti käytä ja ehkä sitten yksilöllisistä syistä kodeiini toimii minulla hyvin. Sanoisin kuitenkin, että tämä toimii itsellä intensiivisesti ja kovin miellyttävä opiaatti, vaikka vaikutusaika on lyhyt ja nousujen jälkeen alkaa vähän harmittamaan jo. Ei bupresta, unikoista tai oksikodonista vaan tule yhtä intensiivistä oloa. Vai miten sen sitten sanoisikaan.. Ja opiaatteja jonkun verran kuitenkin käytettyä ja nelitsen-viitisen vuotta satunnaiskäytettyä.

Mulla sama homma! Etenkin ne nousut just on jotain ihmeellistä, vaikka on tullut oltua bupreen koukus (sillon tietty toimi heikosti ja katkas vaan huiput reflois, kun tuli pahimmis olois otettuu). Tramadolin hakkaa 6-0. En sit tiedä satunko kuuluun siihen pieneen prosenttiin, jolla kodeiini toimii erityisen hyvin?
tajunta laajenee kunnes se hajoaa
Kisu
Psykonautti

Post by Kisu »

poppers wrote:Mulla sama homma! Etenkin ne nousut just on jotain ihmeellistä, vaikka on tullut oltua bupreen koukus (sillon tietty toimi heikosti ja katkas vaan huiput reflois, kun tuli pahimmis olois otettuu). Tramadolin hakkaa 6-0. En sit tiedä satunko kuuluun siihen pieneen prosenttiin, jolla kodeiini toimii erityisen hyvin?
Uskaltaisin väittää, että et kuulu. Tuo kodeiinin supermetabolia morfiiniksi perustuu CYP2D6-entsyymin poikkeavuuteen ja sama entsyymi vastaa myös tramadolin toiminnasta, metabolisoiden sen o-desmetyylitramadoliksi (about 200 kertaa tramadolia voimakkaampi opioidi, vastaa käytännössä yksinomaan tramadolin opparivaikutuksista.) Jos kuuluisit noihin erityistehokkaisiin metabolisoijiin, huomaisit saman efektin tramadolin kohdalla. Ja toisin päin, jos tramadoli ei metabolisoidu kunnolla, niin silloin kodeiinikaan ei toimi. En usko liioittelevani paljoakaan kun sanon, että olen huomannut lähes jokaisen joka kodeiinin vaikutuksesta pitää epäilevän olevansa yksi noista supermetabolisoijista, mikä ei ihan tilastollisestikaan voi yksinkertaisesti pitää paikkaansa.

Kodeiini on omallakin kohdalla antanut ne voimakkaimmat opioidikokemukset. Elämäni euforisimmat tunnit koin silloin, kun ensimmäistä kertaa otin kerralla enemmän kuin 100mg kodeiinia, eikä mikään oppari ole antanut niin intensiivisiä nousuja kuin kode. Sit toisaalta tykkäsin tramadolistakin kuin hullu puurosta silloin aikoinaan. Unikkotuotteita kun on tullut nyt vuosia jo kiskottua, niin eihän noista kumpikaan enää sano mitään, mutta enpä muista koskaan edes tästä oopiumista saaneeni lähellekään niin huikeaa "rushia" kuin kodeiinista tai niin vuolasta puheripulia kuin tramadolista. Oi niitä aikoja, ne tahtoisin niin elää uudelleen...
aghoriyogini
Tuppisuu

Post by aghoriyogini »

Kodeiini, etenkin dihydrokodeiinin kanssa yhdessä otettuna (herkkua kun Englannissa asuessa näitä sai ilman reseptiä) on euforisinta mitä tiedän. Ei ole mistään tullut niin suurta rakkauden tunnetta eikä runojalka väpättänyt niin.

Mitenkäs muuten, onko kukaan muu huomannut että Panacodeista ei saisi enää samalla lailla kodeiinia eroteltua? Sen jälkeen kun se lätkä vaihtui valkoiseksi taustaltaan. Jotenkin tuntuu että vaikka kylmävesierottelen ihan samalla tavalla (ja olen saakutti tehnyt siitä jo taiteen) niin ei potki enää samalla tavalla. Onneksi on Ardinexit nyt reseptillä mutta joskus eivät ne riitä kipuihin toleranssin takia ja pitää oman käden oikeudella paikkailla Panacodilla. Onko muut huomanneet tota että sitä olisi muutettu vaikeammin eroteltavaksi tjsp?
Rolanderos
Psykonautti

Post by Rolanderos »

Mites muuten tuo kodeiinin re-dosettaminen? Jostain muistain lukeneeni, ettei ole järkevää (hyötysuhde laskee tms..?)
zerk

Post by zerk »

Rolanderos wrote:Mites muuten tuo kodeiinin re-dosettaminen? Jostain muistain lukeneeni, ettei ole järkevää (hyötysuhde laskee tms..?)
Isommat kodeiiniannokset käyttävät muistaakseni tietyn maksaentsyymin loppuun jolloin kodeiinin metabolia morfiiniksi ei onnistu uudelleen useampaan tuntiin. Kannattaa pitää annosten välillä ~6h. Tämän takia pidin kodeiinia yksin aina paskana kipulääkkeenä; analgesia ja muut miellyttävät vaikutukset kestävät omalla kohdalla vain parisen tuntia. Ota siis kerralla riittävän suuri annos.

Narinaa; tuo viimeinen lause siis niille joilla on jo opioiditoleranssia. Ensikertalaiset ja kokemattomat ottavat sitten varovaisemmin - kodeiini on kuitenkin opioidi ja sitä voi ottaa liikaa.
aghoriyogini wrote:Kodeiini, etenkin dihydrokodeiinin kanssa yhdessä otettuna (herkkua kun Englannissa asuessa näitä sai ilman reseptiä) on euforisinta mitä tiedän. Ei ole mistään tullut niin suurta rakkauden tunnetta eikä runojalka väpättänyt niin.

Mitenkäs muuten, onko kukaan muu huomannut että Panacodeista ei saisi enää samalla lailla kodeiinia eroteltua? Sen jälkeen kun se lätkä vaihtui valkoiseksi taustaltaan. Jotenkin tuntuu että vaikka kylmävesierottelen ihan samalla tavalla (ja olen saakutti tehnyt siitä jo taiteen) niin ei potki enää samalla tavalla. Onneksi on Ardinexit nyt reseptillä mutta joskus eivät ne riitä kipuihin toleranssin takia ja pitää oman käden oikeudella paikkailla Panacodilla. Onko muut huomanneet tota että sitä olisi muutettu vaikeammin eroteltavaksi tjsp?
Enpä tuota tahdo millään uskoa jos et tee jotain todella väärin. Katsoisin ennemmin peiliin ja miettisin sitä toleranssia. Voin itsekin erotella vaikka 400mg kodeiinia eikä sillä tule edes kunnolla terveeksi. Ei se silti sitä tarkoita etteikö se erottelu olisi onnistunut.
aghoriyogini
Tuppisuu

Post by aghoriyogini »

Enpä tuota tahdo millään uskoa jos et tee jotain todella väärin. Katsoisin ennemmin peiliin ja miettisin sitä toleranssia. Voin itsekin erotella vaikka 400mg kodeiinia eikä sillä tule edes kunnolla terveeksi. Ei se silti sitä tarkoita etteikö se erottelu olisi onnistunut.
Ei ole toleranssista ollut kyse koska toisenlaiset kodeiinilääkkeet ovat toimineet ihan samoilla annoksilla kuin ennenkin, ja olen tehnyt kaiken ihan samalla tavalla noitten Panacodien kylmävesierottelun kanssa. Tuntuu että niistä tulee myös enemmän sitä saakutin parasetamolia läpi erotellessa, ja kodeiinimäärät jäävät tosiaan häviävän pieniksi, pienemmiksi kuin ennen. Tyyliin 10 erotellusta Panacodista ei tule edes 7:ää kokonaisena syötyä Ardinexia vastaavaa fiilistä--ottaen vielä huomioon tämän että kodeiini muutenkin toimii joka kerta vähän eri tavalla; joinain päivinä tuntuu ettei kolise yhtään vaikka kuinka olisi varonut ottamasta niitä maksaentsyymejä blokkaavia lääkkeitä tai ruoka-aineita tms--mutta aina se on ollut se litku mikä on ollut huomattavasti huonoin teholtaan. Pari vuotta sitten ei ollut noin paljon eroa kylmävesieroteltujen Panacodien ja kokonaisina syötyjen Ardinexien välillä. Ja toleranssitaukoja on pidetty, itse asiassa yksi pisimmistä tuli juuri siihen väliin kun noi paketit (ja koostumukset?) muuttuivat. Artut tuntuivat samalta kun ne tulivat takaisin kuvioihin, Panacod-liuos ei enää.
zerk

Post by zerk »

Eli mielestäsi valmistaja on onnistunut jotenkin lisäämään parasetamolin liukenevuutta kylmään veteen ja samalla vähentämään kodeiinin vesiliukoisuutta? Okei.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

zerk wrote:
Rolanderos wrote:Mites muuten tuo kodeiinin re-dosettaminen? Jostain muistain lukeneeni, ettei ole järkevää (hyötysuhde laskee tms..?)
Isommat kodeiiniannokset käyttävät muistaakseni tietyn maksaentsyymin loppuun jolloin kodeiinin metabolia morfiiniksi ei onnistu uudelleen useampaan tuntiin. Kannattaa pitää annosten välillä ~6h. Tämän takia pidin kodeiinia yksin aina paskana kipulääkkeenä; analgesia ja muut miellyttävät vaikutukset kestävät omalla kohdalla vain parisen tuntia. Ota siis kerralla riittävän suuri annos.
Joo, CYP2D6 pystyy metabolisoimaan vain rajallisen määrän kodeiinia; katto kulkee kuulemma jossain 450-500mg tienoilla. Samasta syystä ei kannata buustata kodeiinia tramadolilla parin-kolmen tunnin sisään, tai päinvastoin (molempien analgeettinen teho perustuu metaboliaan ja samat entsyymit pelissä).

Sama. 1-2h miellyttävää oloa, ja 1-2h lisää kutinaa.
aghoriyogini wrote:Kodeiini, etenkin dihydrokodeiinin kanssa yhdessä otettuna (herkkua kun Englannissa asuessa näitä sai ilman reseptiä) on euforisinta mitä tiedän. Ei ole mistään tullut niin suurta rakkauden tunnetta eikä runojalka väpättänyt niin.

Enpä tuota tahdo millään uskoa jos et tee jotain todella väärin. Katsoisin ennemmin peiliin ja miettisin sitä toleranssia. Voin itsekin erotella vaikka 400mg kodeiinia eikä sillä tule edes kunnolla terveeksi. Ei se silti sitä tarkoita etteikö se erottelu olisi onnistunut.[/quote]

Mitä tohon Ardinex vs Panacod -asiaan tulee.... PLACEBO. Sen voima on helvetin voimakas. Tein testin, oli 1mg ja 2mg alpratsolaamilappuja. Annoin parille frendille 2mg laput ja sanoin milliseks, ja toisille 1mg lappuja kakkosina. Hyvin uskoivat ja sano et "tuntuu ku ois telarin/ykkösen ottanu).
tRip
Me Gusta

Post by tRip »

Mä tahtoisin uskoa arghogyoninia (olipas hankala ta-va-ta) (:))

Koostumus on muuttunu. Ja mua hen koht ketuttaa noi räkälätkät ku onnistun listan aina uittaan vedes vaikken aikeis ois erottelemaankaan.

Artut ja pannarit ne yhteen soppii.

Ei wanhus malta enää tollasii erotella. Ja syön jops ohjeen mukaan. Ihme.

Mut ei se kyl erottelun lopputulokseen vaikuta onko ov pannarei vai nössölistasia valkkarei.

Huomaa ku napin ottaa nappina naamariin. Plaseboo saa syyttää mut helvetti. Tosiseikkoi ei näis asiois oo. Mun kanssa turha väitellä etteikö sidosaineet vaikuttais imeytymiseen.

Totta helkkaris...

Vaikku pois korvista.

Ikiväittelyihin kiva välil pistää kortensa kekoon :) :up:
Keep it unreal.
aghoriyogini
Tuppisuu

Post by aghoriyogini »

No hyvä että joku on eroja huomannut :P

Kodeiinin vaikutukset vaihtelevat niin helvetisti päivästä toiseen ja eri valmisteiden välillä on niin jumalattomat määrät eroja että on välillä aivan mahdotonta tietää että mikä sitten toimisi parhaiten, millä annoksella ja millä buustereilla. Sekin vaikuttaa huomattavasti että mitä on syönyt ja kuinka paljon nukkunut; yllättävän paljon vaikuttaa koko kropan metaboliaan nämä. Samoin hormonitoiminta aina sukupuolihormoneista insuliiniin vaikuttaa myös (esim. runsaat hiilihydraatit rasittavat maksaa ja vaikuttavat sen kykyyn käsitellä lääkkeitä, käykää huviksenne katsomassa miten outoja vaikutuksia ihmisille on alkanut tulla lääkkeistä kun ovat vaihtaneet vaikka Atkinsille jolloin koko metabolia muuttuu sokeripolttoisesta rasvapolttoiseksi ja maksan toiminta tehostuu). Ja sit naisimmeisillä maksa alkaa toimia nopeammin kuukautiskierron loppupuolella aina siihen pisteeseen saakka että epilepsiaa sairastavat naiset ovat alkaneet saada kouristuksia kun yhtäkkiä ovatkin lääkkeet poistuneet verestä nopeammin, ja sitten on pitänyt annosta nostaa sen vikan viikon ajaksi. Joten vaikkapa naisten ja miesten kokemuksia on sinänsä mahdotonta verrata koska naisen metabolia on hivenen erilainen joka ikisenä kuukauden päivänä. Ja entäs sitten ison muskelikorston vs. hintelän hipin metaboliat? ADHD-ja autistityyppien (joita viinan ja aineiden maailma on pullollaan) metaboliset erikoisuudet?

En ole huomannut samanlaisia hurjia vaihteluita kyllä muilla opiaateilla enkä bentsoilla; aika tasaisesti ennakoitavia ovat olleet vaikutukset mulla aina (mutta toisaalta mulla ei ole myöskään mitenkään tavallinen metabolia/neurologia joten älkää ottako mun kokemuksia keskivertokäyttäjän sellaisina). Eri kodeiinimerkkejä on vuosien aikana tullut kokeiltua varmaan kymmenkunta erilaista ja joistain on tullut hirveät sivuvaikutukset ja joistakin ei, vaikka kuinka pitäisi olla samaa tavaraa siinä tabletissa. Esim. kodeiinifosfaatilla ja kodeiinifosfaattihemihydraatilla (jälkimmäinen on se mitä suomalaisissa lääkkeissä useimmin käytetään; edellinen on se mitä Briteissä suositaan) on eroa sivuvaikutusten suhteen; hemihydraatin kanssa niitä on jostain syystä vähemmän. Sidosaineilla on helvetinmoiset vaikutukset, samoin lääketehtaan labran metodeilla, raaka-aineitten erillä ym. Esim. brittiläisen Bristol-firman kodeiinit ja DHC:t kolisevat aina paremmin kuin muut vaikkei siinä olisi mitään järkeä ja lääkepakkauksessa lukisivat samat sidosaineet kuin kilpailevan firman pakkausselosteissa; plasebosta ei ole voinut omalla kohdallani olla kyse kun olin pariinkin otteeseen pelännyt ennen lääkkeen ottamista että vittu tää ei toimi ja varmaan tulee pahat vaikutukset nyt ja hups, sitten tulikin euforia jota ei enää ollut muista merkeistä kuukausiin tullut ko. annoksella. Jos olen kuukausia ollut vain ylläpitoannoksella ja sivuoireet ovat vituttaneet niin sitten yhtäkkiä (samaa odottaessa) onkin aivan tillintallin, jihuu, nyt kaikki on ihanaa eikä kutise missään niin... no, sitten mun selvästikin pitää alkaa pelätä kaikesta pahinta :) Valitettavasti vain ei tuokaan toimi; uudet Panacodit eivät ole koskaan vielä yllättäneet positiivisesti tähän mennessä.

Mutta kodeiinin kanssa ylipäätään, olivat odotukset sitten positiiviset tai negatiiviset tai neutraalit niin lopputulosta on lähes mahdotonta tietää, joten nyt en odota lähinnä mitään muuta kuin sitä että kasassa pysyisi.

TL;DR Väittäköön vaikka kiven kovaan kovanaamat että kaikki lääkkeet ovat samaa kauraa mutta kun eivät ole, eikä ole edes saman ihmisen metabolia joka päivä samanlainen. Kodeiini on niin arvaamatonta (ainakin näköjään tietylle osalle käyttäjistään) että voisi olla yhtä hyvin tähtien asennosta kiinni että koliseeko vai eikö.
Bentseeni
Lepakko

Post by Bentseeni »

Mikä on suurin annos minkä elimistö pystyy muuntamaan morfiiniksi, en ole koskaan ylittänyt 15 tabletin rajaa, eli 450mg kodeiinia. Olisko jollain tästä varmaa tietoa? Jännä juttu että tää kodeiini on aina toiminut mun kohdalla hyvin, ei haittaa vaikka olis koviin jarruihin tolea, toimii silti.

Elit:
Ahaa, Suboxoneprinssi sen tossa ylhäällä kertoikin "Joo, CYP2D6 pystyy metabolisoimaan vain rajallisen määrän kodeiinia; katto kulkee kuulemma jossain 450-500mg tienoilla."