Diapam

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
DjDSZ
Tuppisuu

Re: Diapam

Post by DjDSZ » Sun 31 Oct 2010, 20:39

Itellä ois tuossa jälellä viel muutamia 5mg pameja. Toleranssi varmaan on jotain tyyliin nolla niin mietin et montako noita uskaltautuu viihde mielessä ottamaan että saa hyviä oloja? Nii ja mitenkäs alkoholi? jos ottaa pari bissee lisäks ni mitä vaikutuksia?

muhennos
Lepakko

Post by muhennos » Sun 31 Oct 2010, 21:25

DjDSZ wrote:Itellä ois tuossa jälellä viel muutamia 5mg pameja. Toleranssi varmaan on jotain tyyliin nolla niin mietin et montako noita uskaltautuu viihde mielessä ottamaan että saa hyviä oloja? Nii ja mitenkäs alkoholi? jos ottaa pari bissee lisäks ni mitä vaikutuksia?

viihdeannokset on ei-tolettomilla siin 10-25mg. mutta kyllä 10mg jo pitäis jtn sanoa. Eilen otin alkuun 10mg ja se toi jo mukavaa rentoutumista ja illal viel pari bissee ja 20mg pamii (bentsoihin löytyy tolee). PKV lääkkeiden lamaava puoli voimistuu jos alkoholia nauttii. Mutta jos ei mitään toleja oo diapameihin niin kokeilee alkuun vaikka 15mg ja pari olutta ja katsoo mitä sit tapahtuu. Varovasti alko+bentso komboilla.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa

DjDSZ
Tuppisuu

Post by DjDSZ » Sun 31 Oct 2010, 22:06

Pitää tuossa kokeilla. Ku ei oo tälläiseista mitn kokemusta ni ajattelin et fiksumpaa kysyä vähä neuvoa. mutta kiitoksia jo nyt :)

FlyingH

Post by FlyingH » Mon 01 Nov 2010, 02:20

Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.

muhennos
Lepakko

Post by muhennos » Mon 01 Nov 2010, 13:30

FlyingH wrote:Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.
Esim. 10mg pamii ja pari kaljaa tuskin aiheuttaa örvellys oloo, buustaa vaan sitä mukavaa oloo toi pari kaljaa. Tiedä sit henkilöstä itsestään?? Täs vaa puhuttiin aikas minimaalisista annoksista jos oikein ymmärsin.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 01 Nov 2010, 14:37

muhennos wrote:
FlyingH wrote:Jos ei bentsoihin tolee ,niin en itse ottais tippaakaan alkoholia. Tääkin opetellaan kyllä yleensä kantapäänkautta ja voi tapahtua ihmeellisiä asioita.
Esim. 10mg pamii ja pari kaljaa tuskin aiheuttaa örvellys oloo, buustaa vaan sitä mukavaa oloo toi pari kaljaa. Tiedä sit henkilöstä itsestään?? Täs vaa puhuttiin aikas minimaalisista annoksista jos oikein ymmärsin.
Komppaan tätä. Itse en bentsoja pidä mitenkään viihteellisenä, muttta poikkeuksena juuri tuo 10mg diapamia yhden tai kahden kaljan kanssa. Tämä kannattaa kyllä toteuttaa vain silloin, kun ei ole mitään vaaraa siitä, että alkaa juoda enemmän, ryynikännien seurauksista on varmaan turha edes mainita.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

DjDSZ
Tuppisuu

Post by DjDSZ » Mon 01 Nov 2010, 19:16

Juu jotain tälläistä mie vähän ajattelinkin että ei toinna paria enempää ottaa. Saas ny nähä miten parjon tuo sit boostaa oloa. Miten ne kannattaa yhdes sit käyttää? Kaljan kanssa alas vai jotenkin muuten? Voi kuullostaa tyhmältä, mutta varmassa vara parempi :)

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 01 Nov 2010, 19:25

DjDSZ wrote:Juu jotain tälläistä mie vähän ajattelinkin että ei toinna paria enempää ottaa. Saas ny nähä miten parjon tuo sit boostaa oloa. Miten ne kannattaa yhdes sit käyttää? Kaljan kanssa alas vai jotenkin muuten? Voi kuullostaa tyhmältä, mutta varmassa vara parempi :)
No ite tykkään siitä pienestä "kolahduksesta", jonka diatsepaami antaa kielen alta liuotettuna (siis minulle antaa, muista en tiedä). Se maku voi joitain häiritä, ite kyllä diggaan. Sitten hiukan odottelua ja joku vartin tai puolen tunnin päästä yksi kalja, jonka jälkeen mahdollisesti vielä toinen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

peltsi
OD

Post by peltsi » Tue 02 Nov 2010, 02:52

Kysyttiin että paljon voi syödä tai jotain sinnepäin niin vähän tarkoituksen vierestä että diatsepaamia voi pelkästään syödä lähestulkoon niinpaljon kun napaan mahtuu eikä se oo kovinkaan letaali mut kun muita lääkkeitä, opioideja ja alkoholia, joka on myös gaba-agonisti (eli vaikuttaa samaan osaan aivoissa samalla tavalla) otetaan lisäksi, olemattomat riskit muuttuu hengenvaarallisiksi.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*

muhennos
Lepakko

Post by muhennos » Tue 02 Nov 2010, 18:05

Niin eikai diatsepaami isommilla annoksilla kovin letaali ookaan. Mut ku sitä syö sen kourallisen ja vähän päälle pameja niin en tiiä sit onko harkintakyky ja muutenkaan tilannetaju sen jälkeen ihan kohillaan. Vaikka elimistölle ei oo kovin vaarallista niin kyllä ne pamit pistää aika pahasti sekoilee isoil annoksilla. Omaa kokemusta löytyy ;)

Enkä itsekään pidä bentsoja viihteellisinä enkä niitä ihan huvikseen söiskään. Ihan asianmukaiseen käyttöön ne minulla menee.

DjDSZ
Tuppisuu

Post by DjDSZ » Tue 02 Nov 2010, 23:36

Juuhs. Tuossa nyt kokeilin sen 10mg kielenalle ja kylhän nää ihan kohtuullisesti rentouttaa.. Ei kuitenkaa niin mukavasti ku pilvi. mut joo ahistus hävis kokonaan, mikä se tärkein pointti täs olikin :) Aika jännä se "kolahdus" mikä tuli ku rupes vaikuttaa :D

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 09 Nov 2010, 19:05

Kenelläkään tietoa niin sanotuista "intian pameista"? Kuulemma vörkkii niinku pitää, mut on pienempiä. Aika jänniä.
Tässä vähän kokoluokkaa. Siinä on vertailun vuoksi tennari vieressä. Hyvin toimii kuitenkin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota » Thu 11 Nov 2010, 16:27

mentalhell wrote:
kirkas wrote:Jos kaikista suomessa kaupan olevista bentsoista jätettäis yks jäljelle todellakin toivoisin et se olis Diapam ja se varmaan jäiskin, monikäyttöinen, toimii moneen indicaatioon ja IMO paras perusbentso, ahdistus lähtee, paniikkihäiriöön auttaa, tolettomalla toimenpidettä ennen jännitystä poistaan ja muutenki jännitystä poistaan, auttaa lihasspasmeihin, epileptisiin kohtauksiin jeesaa, unettomuuteen useimmilla ja kaikkee muutakin käyttöö vielä (nää siis varsinkin semmosilla jotka ei o mitään pillerinistejä, silloiha diapam ja opamox esim haukutaan ihan paskoiks miedoiks bentsoiks ku vedetää telaketjuja 50mg päivässä..) Mut Diapam on musta itseasiassa paras bentso oikeastaan kaikkeen, tai siis sopii vähän kaikkeen.. aliarvostettu paljon bentsoja syövien keskuudessa ja IHAN TURHAAN. Diapam kunniaan! :)
Komppaan tätä, siniset pamit on ehdottomasti mieluisin bentso lähes kaikkeen.
Komppaan myös tätä. Joskus ollut 6milliä xanoria päivälle, ihan respalla, et tiedän kyl mistä puhun.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Huiko
LD50

Post by Huiko » Sun 14 Nov 2010, 17:08

Huiko wrote:Kenelläkään tietoa niin sanotuista "intian pameista"? Kuulemma vörkkii niinku pitää, mut on pienempiä. Aika jänniä.
Tässä vähän kokoluokkaa. Siinä on vertailun vuoksi tennari vieressä. Sori huono kuva, mutta kun ei parempaakaan saanu. Toisella puolella lukee msj ja toisella on jako-uurre. Hyvin toimii kuitenkin.
Kyseessähän nyt ei ollu mikään myyntipuhe, vaan kun tietoa ei löydy, niin tietääkö kukaan teistä mitä noissa on esim. sidosaineina, kun ovat noin perhanan pieniä? Muutenkin ois kiva tietää jos tietoa löytyy vähän faktaakin eikä vaan myyntipuheita.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota » Tue 16 Nov 2010, 03:11

Onhan noi aika pieniä, mut niin on suomenki pamit pieniä verrattuna tennariin.

Ois jännä nähä tommonen intiaani verrattuna suomen pamiin.
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.

muhennos
Lepakko

Post by muhennos » Tue 16 Nov 2010, 11:38

eiks intias ja muutenki siel päin oo käytös Valium merkillä olevia Diapameja? Diatsepaami on ainakin vaikuttavana aineena molemmissa. Eli samaa tavaraa mutta eri nimellä kulkee.

"Valium is available for oral administration as tablets containing 2 mg, 5 mg or 10 mg diazepam. In addition to the active ingredient diazepam, each tablet contains the following inactive ingredients: anhydrous lactose, corn starch, pregelatinized starch and calcium stearate with the following dyes: 5-mg tablets contain FD&C Yellow No. 6 and D&C Yellow No. 10; 10-mg tablets contain FD&C Blue No. 1. Valium 2-mg tablets contain no dye."

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Tue 21 Dec 2010, 11:11

Lueskelin täs ku eilen yks tuttu oli semi kovaan känniin vetäny ties mitä pillereitä.. Diapameja jonkun verran ja jotain maasta löytämiään lääkkeitä.. Huhhuh :D
Aika sekasinhan se oli, hoki samoja asioita kahen minuutin välein.

gerhes
Psykonautti

Post by gerhes » Sat 25 Dec 2010, 12:06

Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:

xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men » Tue 28 Dec 2010, 15:08

gerhes wrote:Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:
Ooks varma ettei känni olo tullu vaan viinasta ja sulle myyty jotain tyyliin kalkkitabletteja?

deckard
Psykonautti

Post by deckard » Wed 29 Dec 2010, 20:35

En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.

Psychonautilus

Post by Psychonautilus » Sat 01 Jan 2011, 19:08

deckard wrote:En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.
Tiiä onko tuo kauheen hyvä pitkän tähtäimen ratkasu sosiaalifobian kukistamiseen, mutta kyllähän nuo pienehköillä määrillä auttavat. Kaikilla on eri tolet ja sietokyvyt mutta kokeile vaikka 5mg - pollan pitäis raksuttaa suht koht normaalisti, mut esiintyminen luultavammin onnistuu rennommin.
T

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Thu 06 Jan 2011, 00:48

Psychonautilus wrote:
deckard wrote:En tiedä bentsoista oikeen mitään joten nyt olis semmonen kysymys että kuinka hyvin esim. nää pamit auttaa sosiaalifobiaan tai esiintymiskammoon? Eli toimiiko sun ajatuksenkulku niissä ihan normaalisti vaikka rentona oletkin? Tähän mennessä olen käyttänyt siihen kavaa mutta nyt suomen tulli on jostain syystä alkanut pysäyttämään niitä, joten nettikaupat ei suostu lähettää sitä enää suomeen.
Tiiä onko tuo kauheen hyvä pitkän tähtäimen ratkasu sosiaalifobian kukistamiseen, mutta kyllähän nuo pienehköillä määrillä auttavat. Kaikilla on eri tolet ja sietokyvyt mutta kokeile vaikka 5mg - pollan pitäis raksuttaa suht koht normaalisti, mut esiintyminen luultavammin onnistuu rennommin.
T
Joo en pidemmän päälle ratkaisuks voi suositella, mut just joku 5mg on ihan hyvä jo.. ei mee liian lötköks. Jos siis ei omaa minkäänlaista toleranssia (ja vaikka olisikin tolerantti moniin bentsoihin;- )
Mun mielestä sosiaalisiin tilanteisiin ehkä joku opamoxi, temesta tai rivatril vois olla päteviä.
Keep it unreal.

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Sat 15 Jan 2011, 20:50

Näitä pameja saanu nyt yli 10 käsiini ja pari niistä oon jo rouskinu. Yleensä ku oon pilvessä niin oon todella hiljane ja sisäänpäinsuuntautunu ja ehkä ahdistaaki vähä, mut 10mg pamin jälkee olin puhelias ja hihittelin, positiivine kokemus näistä siis.

On mulla kysymyski :) Ensviikolla ois pankissa palaveri, niin se kuumottaa maan perkeleesti ja tekis mieli jättää menemät. :( Jos kympin pamin ottais tuntia ennen sinne menoa, ni ois mukavempi jutella, mut meneek siit jo toleton lötköks ja huomaakohan sen mite hyvi? Tietty riippuu immeisestä mut vitosen pami ei ahdistukseen auttanu kovinkaa hyvi joten ei toi kymppi liika ole luuliskö

e: oisin toki voinu lukea ylemmän viestin :D kympin taidan kiskasta
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

Velho
OD

Post by Velho » Sun 16 Jan 2011, 20:34

Omakohtainen mielipide on että siniset pamit on kyllä parhaita joku pari sellasta eli 20-30mg auttaa koko päivän :S rentouttaa ja poistaa mielipahat (vitutus,ahdistus...) :love: ja pami+riva on kans sellane combo et tekee mieli olla vaa lötköpötkö jos siihe lisää tramalii ni on ylimukavaa :love:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

Inkkari
Psykonautti

Post by Inkkari » Thu 20 Jan 2011, 20:37

Eihän nää pamit vaikuta ku jonkun 2-3h? Nii vähä vasta käyttäny ni en oikeen oo kiinnittäny huomioo tähän. Mut ite tykkään näistä tosi paljon, oikeeseen vaivaan.
"Be nice to people on your way up, because you'll meet them on your way down." -Jimmy Durante

AlproRusi

Post by AlproRusi » Fri 21 Jan 2011, 08:54

Hitaita ja hiljaa hiipiviä nappei. Mokseista tietää kun alkaa vaikuttaa, pamit jotenki salakavalampia. Vaikka pitäisi olla toisinpäin.

Kymppipami kyllä kestää sen päivän helpostikin tolettomalle, melko tokkuran pistää päälle :)

Joskus nukahtelee seuraavana päivänäkin pikku torkuille.

tanjuzka
Tuppisuu

Post by tanjuzka » Fri 21 Jan 2011, 11:56

Diapam, tuo lääketieteen lahja maailmalle. Auttavat vitutukseen, krapulaan, flunssaan ja melkein mihin tahansa. Itse en ainakaan mene näistä edes mihinkään pökkyrään, paitsi jos nyt kourakaupalla syö. Mutta sehän ei olekaan kenenkään etujen mukaista. Mutta erittäin hyvä lääke ottaa silloin tällöin. Kunhan ei tavaksi tule. :)

AlproRusi

Post by AlproRusi » Fri 21 Jan 2011, 15:53

Mulla on vielä sellanen sivuoire, että näkyy kahtena, vaikka ei oo paljoo kaljaa taustalla...

Kiusallinen sivuoire.

Hankala kattoo telkkua, kun pitää pitää toista silmää kii...

PCD
Psykonautti

Post by PCD » Sat 12 Feb 2011, 13:37

Ahistuksen ja paniikkioireisiin auttaa tos hyvin, joskus tullu myös viihteiltyä noilla ja krapulassa rouskinu helpottamaan kun oon sitä porukkaa et kaikki juodaan mitä on :D eka lähtee muisti sit teen jtn fiksua varmaankin ja loppupeleissä sammun xD
Panic Chaos Disaster!

AlproRusi

Post by AlproRusi » Wed 23 Feb 2011, 22:22

Joku ihme homma tässä on, että ei skulaa pami nyt.

Vajaa laatikko kaljaa ja 2x5mg pamia niin ei edes rentouta. Ei ole tolesta kii, kun en käyttele juurikaan noita juttuja. Ihan vaan inspiraationa ajattelin vähän fiilistellä.

Mutta krapulassa jopa 5mg tekee yleensä sen unen, 1-2 tuntia täystokkura. Nyt pitää koitta sitte se loppu 20mg jos saisi vähän fiiliksiä. Puhutaan siis diatsepaamista, ei oksatsepaamista.

Monesti oon lukenu että kun alkaa tän pamisekoilun, niin se purkki menee sit illan aikana kokonaan. No ei mulla oo tuollasia tapahtunut eikä ole tehnyt mielikään. Mutta nyt taidan koittaa ne loput 20mg mitä on jäljellä.

Mutta tässähän ei ole edes mitään laitonta. Se on jännä juttu :) Kun on lappu lääkäriltä, niin voit ajella autoakin jne. Muille se on huumausaine. Jotain sairasta tässä meidän mallissa on. Jos on esim. resepti opamoxiin, niin diapamhan metabolisoituu oksatsepaamiksi jossain vaiheessa. Mutta siitä huolimatta on laiton jos kyrähtää ilman paperia.