Diapam

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
bilehile
Apteekki

Re: Diapam

Post by bilehile » Mon 02 Nov 2015, 16:22

Mä kyl tykkään syödä pamei ku oon lähös sekoileen, rento ja tosi villi (härski) olo muttei kuitenkaan väsytä! Pari viikkoo sitten otin 100 mg ja lähin baariin, oli just kivaa eikä menny ees muisti. Hihii yks kaveri meni (menee kyl vieläkin) aina näistä ihan hirveen rivoks, rupee heittään jotain ihme läppää vaikka kassajonossa (ei mul kyl varaa hihitellä). Eikä tuu ees varastamishimoa.
Takana loistava tulevaisuus.

kirkas
Lepakko

Post by kirkas » Mon 02 Nov 2015, 17:40

Edellisellä sivulla just viihdearvosta jotain höpötettiin, mitään viihdearvoo tarkotuskaan olla bentsoissa, mitään viihdyttävää näissä oo, paitti onhan se "viihdyttävää" jos saat nukuttua bentsojen avulla tai kauhee ahdistus katoo jne. Käyttäkää kunnon huumeita siihen viihteilyyn, typerintä touhua popsia bentsoja turhaan. Sitä kun säännöllisesti tekee niin sitten tietää myös bentsoreflat, ei o kevyttä tavaraa..

Nojoo semmonen vitutuksissaan kirjotettu juttu, vituttaa vaan turhaan popsijat.. onneks sai pitkästä sinisiä sata, mielummin rivat, mutta näillä toki nukkuukin eli kelpaa, paras yleisbentso niinkun joskus todennutkin. Sadalla pärjää jo useemman kuukauden..

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 03 Nov 2015, 13:38

Ehkä mulla on vaan tosi huono asenne mutta kyllä mun mielestä kannattaa vetää ihan kaikki mitä tulee vastaan (päihtymistarkotuksessa), jos ei irtoo viihdettä niin ihan sama, seuraava setti naamaan vaan. En oo koskaan tarvinnu bentsoi lääkkeenä nii en osaa ajatella siltä kantilta, tyhmää tai ei niin kivaa on ainakin (useimmiten). Sori jos iski valtava närkästys :|
Takana loistava tulevaisuus.

nyo
Tuppisuu

Post by nyo » Tue 29 Dec 2015, 17:56

http://aijaa.com/qeSbW3

mahtaiskohan nää olla diapameja vai jotain muuta? sori huono kuvanlaatu mut toinen on valkoinen ja siin lukee dupex, toinen on vaaleansininen.

Huiko
LD50

Post by Huiko » Tue 29 Dec 2015, 19:09

Veikkaus ois Stesolid 5mg, eli Diazepamia. :/ Ensi kerralla voisit kysellä ulkonäöstä vaikkapa täällä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.

Dissonautti
Karvakuono

Post by Dissonautti » Thu 23 Mar 2017, 03:41

Noniin, tuli tos jonkun aikaa sitten viikonloppuna syötyä ekan kerran näit pamei ja täytyy sanoa, että meitsin top3 benzo vaikken usein ryynien kaa kuosailua harrastakaan.

Tosi iso bummer vaan oli se että ne olivat kakkosen pamei.....mut kyl ne unensaantiin auttoi mainiosti ja yleiseen mielialaan samalla mukavasti lihaksia relaksoiden :mrgreen: Muutama kaljakin tuli otettua pamien kylkee boostaamaan oloja. Lievää aamupöhnääkin oli sillo parin päivän aikana havaittavissa mut ei niin pahasti kun esim jälkeen ku on mussuttanut xanoreita.

Meikäläisen lempibenzo, rivat ja santut jää kyl selvästi kakkoseks :D

Thatspecialsomeone
Psykonautti

Post by Thatspecialsomeone » Fri 29 Dec 2017, 13:37

Tää on kyllä hyvä lääke.

Itse kärsin ahdistuksesta ja diatsepaami on todella hyvä lääke. Tarpeeksi tehokas ja vaikutus-aika on sen 8 tuntia about, eli yleensä yksi annos päivässä riittää. Joku xanori toimii vaan muutaman tunnin ja ehkä liian sedatoivasti joten siitä menee hivenen tutkalle ja pitää ottaa monta kertaa päivässä annos.

Rivatril on kuitenkin ykkös sijalla bromazepaamin kanssa.
The blue bus is calling us
Driver, where you taking us?

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 30 Mar 2018, 04:48

mä tosissani muista millon olen viimeeksi kommentoinut tätä. oen saanut mansikka pamia yms. se jtenki tuo todellisuuen itsellä lähimmäksi kaikista bentsoista. siisi ressaa asiat yleensä ne on rahahuolet + perus arjen ja vastuulisen työn hoitaminen

mutta diapamista on iha viimeaikoina tullut oikeen mun INHOKKI benzo... 10mg x 2 on ihan ejees ett auttaa mutt aiheuttaa itsess tosi levottoman olon ja tuntuu ett ahdista vaa enemän ;/ mulla on tässä nyt semmosia millei ¨välttämättä ole topicia pitä alkaa seilaileee
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Wed 11 Apr 2018, 14:32

Pamit on best :)>

Joteki vaan oppinut arvostaan kaiken tutkarihämärien chemibentsojen jälkeen kyl melkeen vois sanoo et pami on aina paikallaan.

Tosta mansikkapamista en kyl ihan oikein tiedä.. mä sain tuhottuu sitä pari bottlee kuukauden aikana. Oli luultavasti vähän reflat sen jälkeen, nyt kun muistelee.. oikee mikää jeesannu siihen et vaa kokoaika oli ihan hädissään ja ahdisti.

Pamit on antikolinerginen bentso.. itellä se muinoin aiheutti levottomuutta kun otti.. tai sit jos tarpeeks, niin vaan sellaseen typerään turpeeseen koko pää - sumussa ja flegmaattinen.

Kait sitä vois kuvitella et aivokemiat vaan muuttuu ajanmyötä ja - tai jatkuvasti tietty.

Mut typerää että julkisella puolella eivät voi määrää pameja "ylläpitohoito/vierotusbentsona.. vaan Opamoxia - tietty. ei siinä sillai vikaa, mut pamit on kuulemma paha koukku. -oikeen usko siihen.

Mutta on se vahva ja addiktoiva. Kun se niin pitkään veressä on, ts. tasaisesti, keho tottuu ja mukautuu siihen tilaan et jakuvasti on jarru päällä. Se on pitkävaikutteisten "se" puoli. Joku sanoo että se on paha, ja toinen että se on just se tarkotuski.

Mä en sano mitään.. mut pameilla kyl elämän saa huomattavasti paremmin hallintaan kuin vaikkapa opamoxilla.. ei ksanorikaan niin widdumainen ole, se sentään jeesaa.

Sanoisin et hyvä jos pami ei tunnu itellä hyvältä.. Se meinaa aika vahvasti siihen suuntaan et ei bentsoille ole sitä tarvetta, joka tekee niistä tarpeellisen niille ketä sitä sit tarvitsee.

En minä tiedä.. kuhan pähkään ja pohdin. vähän viritän keskustelua.

Kiteyttäen.. Kaikilla benjoil puolensa. enkä ole oikeestaan minkään puolesta.. hyvä tai paha.. mut paha ku se on vaan syvälle juurtunu tapa, ja ei ne lopulta auta ku pitään järjissään. ja unohtaa tää elämä ja sen vivahteet.

Noh.. pami on pami. naminami, mut mansikkapami .. :P
Captainmorgan wrote:
Fri 04 Apr 2014, 09:42
10mg diapam on paras bentso ei niin koukuttava kuin xanor silti tehokas. täällä pk-seudulla lääkärit ei oikein kirjota noita 10mg pameja, mutta ihme on se että xanoria kirjotetaan sitten 4mg päivä annostuksella.
Jep.. Veikkaan 50:50 et on se yks ja sama puoskari pk-seudulla.. Sano mulle et 60mg opamoxia on muka iso annos, eikä ottanu potilaaks.. samaan aikaan määrää mutterei ja nopeita äksii & ...no widdu koko litannia... mut äksii pääasiassa bentsoista.

Miettiny vaan et saaks se mr.xanorilta jokaisesta respasta mitä kirjottaa jotain profittii?

Samase onko sama lekuri mistä puhutaan, mut ihmettelen minäkin sitä touhua. tota touhua.

tosin xanorista ei oikeesti ole niin helvettiä ees vierottautua kuin kaikki antaa ymmärtää.. Hyvä benjo tarpeeseen.

Siks tähänkään paha sanoa mitään.. mut on se tykeimmästä päästä tiettyihin GABA-saitteihin.. kun taas antikonvulsiivi ehkä vähiten..

Pamissa on balanssissa kaikki. siks se on no1. noin yleisesti.
Keep it unreal.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 03 Jun 2018, 16:37

Mä otin tänään ensimäistä kertaa 5x orion 10mg diapam siis suomiapteekin. Lätkössä olivat.. 2lättyä hommasi.

Ensimmäistä kertaa huomaan tän bentson potentiaalin masennuksen hoidossa. Jatsi loppu just niin tuli paikalleen tää 50mg.:) näköjään yli 30mg.pitää ottaa itsellä, että tulee toivottuja vaikutuksia. Ihanan lämmin ja letkeä olo. Saattaa johtua metadonista.. Mut kyllä Mua on viime aikoina masentanut, kun söin viikko sitten mdma yms. Hyvää vipuu..

Nämä antoi toivoa. Perun puheeni
Pami on aina pami
.vatsinkin oriomin sininen.. Se. Ei petä tai jätä. Sua pulaan

Velho
OD

Post by Velho » Fri 03 Aug 2018, 07:24

Noi galenikan bensedinit on kyl parempii ku 10mg diapamt ainaki omast mielest ja levyssä on 15x10mg ja muuteki ksalolit pieksee mustikatki mennentullen. Voiha se olla placeboo mut toimii eniwei
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 24 Aug 2018, 13:22

En muista postasinko jo aiheesta, että lasken nyt omasta tahdosta 3v 800-1200mg dosella neurontinit alas (ei oo offtopic), koska mulla menee nyt 4x5mg /vrk diapamia ä, niin nyt kun syönyt sen mitäs about 1kk 2vkoa ni kyllä tämä edelleen auttaa ahdistukseen, eikä ole käynyt mielessä, että tarvitsisi nostaa annosta.. Kunhan ei lasketa.

Sen takia lasken tuota neurontinia, kun ny se on 800mg/vrk, niin tuntuu paljon paremmalta.. Tiedä vaikka se olisi yksi syy miksi on ahdistanut niin paljon. (vaikka onhan. Tässä kuollut läheisiä yms. Niin ihan ymmärrettävää) mutta olen ainakin jotenkin käsitellyt tuon kuoleman, enkä vaan doupannut kaikkea. Ehkä ihan hyvä, että juuri kaikista bentsoista lääkäri määräsi diapamia, koska se ei seinäänsä ole viihdekäytössä ollut mulla käytössä lähes koskaan. Enemmän useammin tullut levoton olo siitä.. Ehkä tuo on juuri tuon pitkän puoliintumisaikansa puolesta niin toimiva ahdistuksen hoidossa. Välillä syön pelkkää 10mg/vrk jos ei yksinkertaisesti tartte enempää
.
Hyvä lääke!