Diapam

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Tiberius
Lepakko

Re: Diapam

Post by Tiberius » Sun 21 Apr 2013, 14:29

tänää vitutuskäyrä iski punaselle niin et latasin eka 8x10mg ja 10min sit 10x10mg sinisiä nassuun,aika lunki olo kaikenkaikkiaan vaikka ei toi 180mg viel oo kokonaisuudessaan jysähtäny.siis päihdehakuista tämä,ei missään nimessä sovi kokemattomille koska vie kontrollia pois tällaselta kerran tai kaks vetäneeltä vanhalta venkulalta.eli 18x10mg ja hereillä 3,5h joten luulis jotenki rauhottavan.
-=€ukataforia eis pathoS=-

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Tue 14 May 2013, 21:56

Joskus muistelin näitä testanneeni ja etteivät oikein toimineet mitenkään minun kohdallani, äsken vaihdoin kaverin kanssa budiin 10x5mg ja latasin kaikki turpaan kerralla ja helvetti. Täähän on ihan ykkös bentsot! Hakkaa Xanorit, rivat mennen tullen. Opamoxeista en vielä oikein osaa sanoa kun niitten rouskimisesta on aikaa nii vietävästi... ja tosiaan bentso tolet 0 mitä tuli vkl vedettyä piripäissään pari telaketjua (kait) :D

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Wed 22 May 2013, 20:29

Joskus muistelin näitä testanneeni ja etteivät oikein toimineet mitenkään minun kohdallani, äsken vaihdoin kaverin kanssa budiin 10x5mg ja latasin kaikki turpaan kerralla ja helvetti. Täähän on ihan ykkös bentsot! Hakkaa Xanorit, rivat mennen tullen. Opamoxeista en vielä oikein osaa sanoa kun niitten rouskimisesta on aikaa nii vietävästi... ja tosiaan bentso tolet 0 mitä tuli vkl vedettyä piripäissään pari telaketjua (kait) :D
10x5mg=50mg diapam, mikä on muistaakseni = n. 2,5mg xanor. Jos ei toleja niin kyl se varmaan tolla potkii ihan jees. Kyl se xanttu on mun suosikki enivei. :P

p420
Psykonautti

Post by p420 » Tue 04 Jun 2013, 07:51

Puol levyy tai levy päivässä pitää miehen tiellä. :mrgreen:

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 04 Jun 2013, 13:15

^Jaa, kaksmillisiä? ;)
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

placebo
Kameleontti

Post by placebo » Sun 09 Jun 2013, 05:37

No jaa. Jos vielä pameilla kuosaisin/ryynikännejä kiskoisin niin ainahan se laatta tuli kymppejä kiskottua. Ilma. Alkoa vielä muita bentsoja tai sitten oppareita kylkeen.
Periaatteet perustana, totuus selustana.

ProMake
Tuppisuu

Post by ProMake » Wed 12 Jun 2013, 06:43

Ite kävin taas eilen hakemasa apoteekista pameja. Pitäisi tänään lähteä kohti suurta ja pelottavaa Seinäjokea ku viikonloppuna sielä on joku rokkitapahtuma. Mutta asiaa, viimeksi kun hain pamit, n 1kk sitten niin ne hupeni 3 päiväsä (30x5mg) mutta tällä kertaa ajattelin otella iisisti. 4 pamia meni eilen ku piti harrastaa virastoissa juoksemista yms mikä on minulle äärimmäisen ahdistavaa, tänään pitää ottaa vielä pari päivälle kun A-klinikkaa ja MTT. Iltapäivästä hyppäänki sitten auton kyytiin ja nokka kohti etelää. Ja vielä kymysys tähän perään. Olen aina uusinut pami respan TK:n kautta mutta nytten sanoivat että sano apteekissa että uusivat sieltä, se apoteekkari sitte pyys mun numeron että laittavat tekstiviestiä ku respa on uusittu. Ehdin olla kotonani jonku tunnin tai kaksi ja tuli viesti että ''dadaa, lisää pameja uusittu'' Eli voinko nyt jo käydä hakemasa taas sen 30x5mg? Tietenki minusta vahvasti tuntuu että he seuraavat tuota kuinka niitä hakkee ja varmaan aika nopeaa menee linjat kii jos käyt kerran viikosa hakemasa tuollasen määrän pameja, varsinki ku mulla on vain 1/2-1 2 kertaa päiväsä. Ja olipas täsä eka postauksenikin!

[Edit] Huomasin myös että piristyin eilen pameista ja kaverini väitti että se johtuisi siitä että olen kärsinyt viekkareista, itse en ole ainakaan omasta mielestäni saanut minkään laisia viekkareita, pitäisikö tämä paikkaansa?
Kakofonian seast mä kysyn vainosti, tuutko mun vaimoksi? Vaik mä jaan mainoksii

p420
Psykonautti

Post by p420 » Fri 14 Jun 2013, 12:22

mellow wrote:^Jaa, kaksmillisiä? ;)
No ehä mä ny kissapameja herranjumala sentään :doh:

kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija » Tue 18 Jun 2013, 17:23

ProMake wrote:IOlen aina uusinut pami respan TK:n kautta mutta nytten sanoivat että sano apteekissa että uusivat sieltä, se apoteekkari sitte pyys mun numeron että laittavat tekstiviestiä ku respa on uusittu. Ehdin olla kotonani jonku tunnin tai kaksi ja tuli viesti että ''dadaa, lisää pameja uusittu'' Eli voinko nyt jo käydä hakemasa taas sen 30x5mg?
Millä perustein näin helppo respan uusiminen on muka mahdollista :shock: ? Itse aina käynyt bentsorespa-asioilla lekurilla

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Tue 18 Jun 2013, 18:10

PKV-lääkereseptiähän ei saisi uusia puhelimitse. Eli lääkärin pitäis pykälien mukaan aina pistää puumerkkinsä reseptiin, kun PKV-lääkettä uusitaan.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

ProMake
Tuppisuu

Post by ProMake » Fri 21 Jun 2013, 21:45

Ihan puhelimesa uusinu tuon pamirespan aina. Itekki ihmettelin ja eka kerralla kysyin että eikö mun pitäs varata aika lekurille ku PKV. Sano että ei tarvi. Toka kerralla sitte sanoivat ku aloin uusiin aina kerran kk puhelimessa että sanot vaan apteekissa että uusivat sitä kautta. Ei auta valittaa kuitenkaan :D
Kakofonian seast mä kysyn vainosti, tuutko mun vaimoksi? Vaik mä jaan mainoksii

RGHJK
Karvakuono

Post by RGHJK » Sun 23 Jun 2013, 14:13

Juhannus meni ryynitellessä ihan kivasti. Perjantaina naamaan jotain 8-9 kipaletta 10mg pamia ja tramaleita muutamat pohjalle.

Muisti kyllä katos loppuillasta täysin eikä pysty muistamaan kotimatkasta vittuakaan. Toisessa kädessä 10 senttinen rupi, otsassa kans joku kopsahtanu ja oikeen käden pikkurillin toi toisen nivelen päältä lähteny pala vittuun. Ei kuitenkaan luuhun asti. Ois voinu jättää baarissa sen karpalokonkun ja salmarin väliin eikä sielläkään enää pameja vetää, mutta kuten avatarikin sen sanoo. Alkuillan muistaa ja hienoo oli.
Kävely oli kuulemma kotiin semmosta siksakkia ja ojissa käytiin, mut tää on tätä.

Mutta vitun jepa juhannus kyl. Eilen vähän kevyemmin vaan yks pami sillä edellleen olin ihan pameissa. Nollatolet on hienoo.

Sori jos ei kuulu tähän lankaan tai menee jonnekkin muualle.

Rotsfas
Psykonautti

Post by Rotsfas » Sun 04 Aug 2013, 08:00

Pameissa paras puoli mun mielestä on niitten lihaksia relaksoiva vaikutus. Siiis muihin bentsoihin verrattuna

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Fri 04 Apr 2014, 09:42

10mg diapam on paras bentso ei niin koukuttava kuin xanor silti tehokas. täällä pk-seudulla lääkärit ei oikein kirjota noita 10mg pameja, mutta ihme on se että xanoria kirjotetaan sitten 4mg päivä annostuksella.

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Thu 10 Apr 2014, 14:03

Rotsfas wrote:Pameissa paras puoli mun mielestä on niitten lihaksia relaksoiva vaikutus. Siiis muihin bentsoihin verrattuna
Tämä. Aijai ku samaan aikaan katoaa päästä mahdolliset huolet ja kehosta spastisuus.

Karvan vajaa 2 vkoa on nyt tullu vedeltyä 5-15mg päivässä päivän / kahden tauoilla ja ihan kohtuullisen hyvin vielä 10 mg toimii. Vähän turhan hyvä lääke kyllä ajoittaisesta ahdisutksesta ja lähes jokapäiväisestä lihasjäykkyydestä kärsivänä. Hyvin menee vielä seuraava päivä rennompana, jos illasta popsii. Onneksi on enää muutama jäljellä ja älliä olla hoitamatta lisää hetkeen. Mielenkiintoista nähdä minkälaiset ""vieroitusoireet"" saa näin lyhytaikaisella, kohtuullisen pienellä käytöllä aikaiseksi. Varmasti tulen kuitenkin huomaamaan kun kehoon kasaantunut pitoisuus poistuu.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

xPetu
Psykonautti

Post by xPetu » Sun 11 May 2014, 19:43

Eilen tuli venakoita pitkin päivää krapulaan popsittuu about 7mg, ei tuntunu sanovan mitää mut tänää oon nii perkeleen tutkalla ja sekoillu ties mitä :cheers:

EDIT: OHO SORI! Modet voi varmaa siirtää phenazebam keskusteluu :foil:
Last edited by xPetu on Tue 13 May 2014, 18:12, edited 1 time in total.

Pen
OD

Post by Pen » Mon 12 May 2014, 02:16

Venkuloita? Et varmaan pameista puhu? :P

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki » Mon 12 May 2014, 03:24

Varmaankin fenatsepaamia tarkoittaa ..

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Fri 29 Aug 2014, 01:12

Ensimmäistä kertaa tuli näitäkin tyypattua. Isukilta sain 6 tablettia, juotiin bisseä, sit laskuissa otin yhden ennen nukkumaanmenoa,
pyöriminen väheni, ei tullut oksennusta ja nukuin, kuin tukki. :) Suuta kuivasi ja näin helevetin sumuista unta, mutta aamulla oli muuten todella hyvä fiilis.

Seuraavana päivänä sit polteltiin kukkablossit, jumitti normaalia enemmän, mutta muuten todella huoleton ja chilli segis. Vedin myöhemmin sit loputkin pelkästään
viihdekäyttömielessä ja pakko sanoa et tää on koukuttavin aine mitä olen kokeillut. Sopii itselle juuri hyvin, koska kärsin lihasjäykkyydestä, ahdistuksesta ja masennuksesta.
Kaikkien asioiden tekeminen helpottuu runsaasti, pystyn esimerkiksi katsomaan ihmisiä silmiin, sama homma svimban kanssa, mut se menee pakostaki muihin tarkoituksiin. ;)

Kävin sit aamulenkillä ja huomasin, että HPPD katosi melkei kokonaan. Oli ihana katsella taivaalle. :)
Unensaantiin tää ei helpottanut yhtään, koska oli liikaa tekemistä, mut oiva lääke räppäämiseen, koska pystyy keskittymään paljon paremmin.
Olishan se kyl vitun jees, jos näille sais reseptin, mut ainakin itelle ne tyrkyttää niitä itselle ihan hyödyttömiä SSRI-paskoja, mutta onneksi deepweb on keksitty.
Näitä lisää ja vitusti.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Wed 03 Sep 2014, 22:24

Nää on kyl loistavia bentsoja, auttaa itellä moneen vaivaan. Jos ahistaa tai vituttaa niin yks taivaan sininen kielen alle ja homma pelittää. On muuten erittäin hyvä apu darran lievitykseenkin. :up:
Tänään tuli taas tiskattua ja siivottua koko keittiö kun oli niin lepposissa oloissa, pienet linjat tekkeniä, pami, kuppi kahvia ja luurista musat pauhaamaan niin tiskaaminenkin tuntu mukavalta.

Ei mulla muuta, hyvät illat/yöt kaikille psykonauteille :love:
Stay safe!

gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo » Fri 05 Sep 2014, 12:28

Piti ostaa seuraavan pirireissun varuiksi, mutta saattaa olla, että nää hupenee ennen sitä. 10mg ja kaikki kehon lukot tiessään. 8) Onneks oli kuitenkin niin saatanan kallista, ettei saa kuitenkaan mitään masisputkia aikaseks. :up:
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die

Skitzle
Psykonautti

Post by Skitzle » Thu 11 Sep 2014, 02:49

gerotimo wrote:Piti ostaa seuraavan pirireissun varuiksi, mutta saattaa olla, että nää hupenee ennen sitä. 10mg ja kaikki kehon lukot tiessään. 8) Onneks oli kuitenkin niin saatanan kallista, ettei saa kuitenkaan mitään masisputkia aikaseks. :up:
Omasta mielestä tuo hinnan korkeus on ehdotontaa plussaa. Lisää syitä tukea järjestäytynyttä rikollisuutta. :D (no ei ny oikeesti, kyl ite ainakin pystyn hanskaamaan näiden käytön.. :)
Itsekin tilasin yhden levyn tieltä, jonka nimeä ei saa mainita ja jo tänään kirjekyyhkynen toi minulle 10kpl "sinistä enkeliä", eli kybän kymppimillin pameja, yhteensä 100mg diazepaamia.

Tuplanabautin aamulla maistijaiset ja menin kylpyyn makoilemaan, lievä darra muuttui sieväksi smuutiksi euforiaksi, todella positiivinen ja vakaa meno rennos takakenos tuli päälle, söin sit banaanin ja lähdin kylille, hain gramman iha hyvää indicaista ja sativaista budia, kävin lenkillä, kotona poltin 0.1g jööpelin ja palapelin viimeinenkin palanen loksahti paikoilleen. Lähti ihan kaikki vainoharhaisuus mitä kannabis minulle normaalisti aiheuttaa. Pelasin matsin lolia. Nappasin sit suoraan 10mg lisää, poltin kessun ja tämän viestin jälkeen poltan 0.3g yrttijöpsykän ikkunasta.
Sit vaa letkee chilli biisi soimaa ja nyt on todella oiva iisi fiilis, sit vaa koisaan. Erittäin pehmeää, tykkään pehmeästä. :3
Ehdottomasti paras lääke, mitä lyhyen hedonisti urani aikana olen päässyt tesmaamaan. Millaistahan joku oxikodoni mahtaa sit olla? Luultavasti extaattisen mahtavaa.. :D

Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 » Mon 15 Dec 2014, 18:47

Olen nyt käyttänyt diapamia ahdistukseen kun luulin isälläni olevan keuhkosyöpä joka onneksi selvisi turhaksi. 8 päivää olen käyttänyt 5-15 mg päivittäin. Nyt mietityttää onko kenties tiedossa kunnon bentsoviekkareita? Tuo annos kuitenkin on ollut mielestäni aika pieni eli ei ole ollut mitään ns kuosaamisesta kyse. Mietityttää vain tuo huomisaamu että onko tiedossa jotkut hirveät tärinät :( ? Viihteilen välillä oppareiden kanssa, mutta rypäleitä tulee syötyä tosi harvoin. Opareflat mulla on kerran ollut kun käytin subbanaa kuukauden ajan 3krt viikossa. Ne oli jo itsessään ihan hirveät omalla sietotasollani ja sen jälkeen ei olekkaan tullut enää pelleiltyä. Mutta tosiaan jos joku voisi vähän valaista voiko tuon 8pv diapami annostelun jälkeen tulla jotkut tosi pahat olot :( :(

doof
Kameleontti

Post by doof » Tue 16 Dec 2014, 00:23

En usko että tosta vielä mitää huomattavia viekkareita tule. Korkeintaa psyykkaat itselles reflat kun tiedät että nappi jääny ottamatta :mrgreen:

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Wed 03 Jun 2015, 12:22

Nyt huolettaa, kun pitäisi huomenna antaa bentsoseula ja 1vko1pvä ennen tuota vaadittua testiä tuli otettua KERRAN 20mg diapamia. Sitä ennen en ollut käyttänyt ollenkaan mitään bentsoja viikkoihin, yli kuukauteen jopa.. Ruumiinrakenteeltani olen melko hoikka ja voin tarvittaessa tankata useamman litrankin nestettä... Mitkä on mahikset antaa puhdas seula? Vai onko sellaisia edes, game over? Ei kai nyt sentään... :right:

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 03 Jun 2015, 12:34

Hupu wrote:Nyt huolettaa, kun pitäisi huomenna antaa bentsoseula ja 1vko1pvä ennen tuota vaadittua testiä tuli otettua KERRAN 20mg diapamia. Sitä ennen en ollut käyttänyt ollenkaan mitään bentsoja viikkoihin, yli kuukauteen jopa.. Ruumiinrakenteeltani olen melko hoikka ja voin tarvittaessa tankata useamman litrankin nestettä... Mitkä on mahikset antaa puhdas seula? Vai onko sellaisia edes, game over? Ei kai nyt sentään... :right:
Diapam on seulojen kannalta ehkä pahin bentso, minkä voi ottaa, 10mg kerta-annos on parhaimmillaan tainnut näkyä seulassa jopa kaksi kuukautta. Bentsoja on myös erittäin vaikea vesittää pois testistä. En tiedä miten sitten toimitaan tilanteessa, jossa seula olisi niin vesitetty, että se pitäisi sen perusteella hylätä, mutta siinä kuitenkin näkyisi bentso positiivisena. Yrittää tietenkin kannattaa aina, mutta pahalta vaikuttaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 04 Jun 2015, 06:44

Sanotaanko näin lyhyesti pamin kohalla; Ei mitään toivoa

Hupu
Psykonautti

Post by Hupu » Thu 18 Jun 2015, 09:53

kurttu wrote:Sanotaanko näin lyhyesti pamin kohalla; Ei mitään toivoa
Eilen sain kuulla seulan tuloksen ja se oli NEGATIIVINEN. Ja mikään pilipali seula se ei ollut vaan ihan ihan FIMlab:n labrassa annettu erillinen seula bentsoille.

Näin ollen on sittenkin toivoa antaa diatsepaamistakin puhdas seula 8vrk ottamisesta. Ainakin 20mg asti. Sitä en sitten tiedä, jos olisin ottanut enemmän... :roll:

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Fri 09 Oct 2015, 02:45

Viihdearvo 2/5. Ei toimi viihteellisen bentsomaisesti mutta pitkään, erittäin pitkään ja pitää tyynenä. En tupakoi mutta olen polttanut tänään monta savuketta.
Ei huvita nukkuakaan. Virkistää kielen alla.

mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell » Mon 12 Oct 2015, 21:56

Sain tos rilluje lisäks pamei, kyl nää rauhottaa melkee parhaite kaikista. 30 mg sain per pv. Diapami vaikutukse oikee tuntee ku lihakset rentoutuu ja mieli tyhjenee. Turha aine kuosaamisee mut jos tarvii levätä tai o paskat fiilikset ni sillo tää o 10/10 kamaa..