Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Valosini
Psykonautti

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by Valosini » Sun 14 May 2017, 00:06

Velho wrote:Joku aika sit sain vähä näitä(stella) reseptille ja aika jees nappeja oli boostailuun sun muuhun :up: vähän bupree ja 10mg stellaa oli aika bueno. Eikö stellat oo jossain muussa muodossa kuin HCL?
Stellat sisältävät tsolpideemitartraattia. Tartraatit ovat siis viinihapon estereitä tai suoloja. On kyllä härskejä lääkkeitä stilkkarit ja stellat. Sit on kans joku Zolpidem Vitabalans. Mulle määrättiin sitä ihan ekana, mut sit apossa tehtiin geneerinen substituutio Stellaan. Espanjassa sain ihan Stilnocteja. Per os nautittuna nää toimii mulle annoksella 10-20mg uneen, sitten +20mg niin tulee törkeä egobuusti ja olen todella itsevarma jne. Muisti alkaa pätkiä. Hallusinaatioita en kuitenkaan nää. IV:nä jos ottaa vaikka joku 5x10mg Stellaa niin sitten alkaa kyllä olemaan olemattomia ihmisiä kylässä jne. Olisi hauska testata tätä vielä maltillisella annoksella (5-10mg) jonkun oxyn tai mopon boosterinaa. En viitsi enää noita +20mg annoksia P.O ottaa, kun tulee sitten itsevarmuus päissään häröiltyä kaikenlaista. IV:nä taas ne ihme lyhyet tripit on lähinnä hämmentäviä, ei niinkään hauskoja. Mutta tosiaan ihan hyvä lääke, jos pysyy oikeanlaisessa annostelussa. Mieluummin ottaisin kyllä unettomuuten Z-lääkkeistä tai bentsodiatsepiineista Insominin tai Tenoxin.

Velho
OD

Post by Velho » Sun 14 May 2017, 09:56

Itse kiskoin IV:nä näitä sotkettuna milloin mihinkin ja toimi kyllä buustaavasti ihan minkä kanssa vain stimu,jarru tai rela 5-15mg dosella ja tykkäsin kovasti ja opamoxien tilalle sain kun lekuri oli sitä mieltä että nämä eivät huumaa kuten moxit meinasin todeta että näähän nimenomaa huumaa mutta olin hiljaa :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 17 May 2017, 02:47

Ite vedin 40 yks päivä, menin niin totaalisen kuutamolle. Talkkarit paljastaa peniksensä ja ratsastaa kirahvilla, hyi saatana mitkä hipat. Syötynäkin näköjään pääsee siihen samaan deliriumiin mitä hihaan heitettynä, en olis uskonu. Aikamoista tavaraa.

2 pakettia kerralla hyvä perusannos toisaalta ku mietin.
Takana loistava tulevaisuus.

Valosini
Psykonautti

Post by Valosini » Fri 19 May 2017, 08:11

Velho wrote:Itse kiskoin IV:nä näitä sotkettuna milloin mihinkin ja toimi kyllä buustaavasti ihan minkä kanssa vain stimu,jarru tai rela 5-15mg dosella ja tykkäsin kovasti ja opamoxien tilalle sain kun lekuri oli sitä mieltä että nämä eivät huumaa kuten moxit meinasin todeta että näähän nimenomaa huumaa mutta olin hiljaa :D
Mites muuten Velho sait näitä reseptille, kun oot käsittääkseni metadonilla kh:ssa? Mä luulin, ettei metadonin päälle määrätä mielellään oikein mitään ja allekirjoitetaan apteekkisopimus, eli ei saa ulos apteekista jos joku yksityinen vaikka kirjoittaa. Ihan sillä kysyn, kun itsekin olen tiistaina aloittamassa metadonin.

Velho
OD

Post by Velho » Mon 19 Jun 2017, 10:43

Valosini wrote:
Velho wrote:Itse kiskoin IV:nä näitä sotkettuna milloin mihinkin ja toimi kyllä buustaavasti ihan minkä kanssa vain stimu,jarru tai rela 5-15mg dosella ja tykkäsin kovasti ja opamoxien tilalle sain kun lekuri oli sitä mieltä että nämä eivät huumaa kuten moxit meinasin todeta että näähän nimenomaa huumaa mutta olin hiljaa :D
Mites muuten Velho sait näitä reseptille, kun oot käsittääkseni metadonilla kh:ssa? Mä luulin, ettei metadonin päälle määrätä mielellään oikein mitään ja allekirjoitetaan apteekkisopimus, eli ei saa ulos apteekista jos joku yksityinen vaikka kirjoittaa. Ihan sillä kysyn, kun itsekin olen tiistaina aloittamassa metadonin.
Tämä oli aikaisemmin kun en ollut viellä hoidossa. Tsemppiä hoitoon! :up:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Sun 02 Jul 2017, 10:26

Mä tuossa vetäsin eka 2 kerralla. oli aika perus tuntemukset mitä mä näit rätkin silo joskus ku oli reseptilä. ensimmäisiä lääkkeitä ymyös mitä piikitellyt. EI NÄMÄ ANNA NII YHTÄÄN MITÄÄN AINAKAAN ITELLE NYKYSIN. siis jotenki niin vajari. sitte otin 4 ja edelliset sakat ja tota. ei niin MITÄÄN muuta tietty surisi vähä pääs ja korvis ja sillee euforinen hetki oli niin sen 10min ajan mitä sitä kesti.

Sit tajusin että 6stilnoctia mitä oli olis voinu olla hyvä hätävara pahimmille ahistuspiikeille mitä mula on. Mut noh tyhmästä päästä kärsii koko keho ja ruumis vai mite se menikään..

EDIT: Niin ja tuota. mmm. viimeisestä bentsosta alkaa olla jo ainaki 5arkipäivää jossei enemmänki. ja se oli 1mg rivaa aamu 6.
että tuskin siitäkään on ja kyllä ne on aina tollee toiminu. Sitä ei vaan joskus aikoinaan tajunnut miten perseesstä se on.. kerran yksi tuttavani kuvaili oloa "VITUN MAHTAVAKSI". ei saatana. en kyllä allekirjoita tuota.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Kasiko
Lepakko

Post by Kasiko » Tue 14 Nov 2017, 16:27

Oisko kellään fakta tietoa näkyykö stilkkarit pikaseuloissa bentsoina?
Ainoita lääkkeitä millä saan unen, kun tulee välillä jaksoja ettei tahdo saada unta millään.
Nyt on taas tämmönen jakso.
Ei oo enää reseptiä näihin, kun oon kh:ssa, niin sillä kyselen.

Edit. Löysinkin tiedon tästä. Tsolpideemi voi näkyä bentsona pikahuumeseuloissa.
Tämä on kuitenkin melko harvinaista, koska tsolpideemin puoliintumisaika on noin tunnin luokkaa,
joten se näkyy melko lyhyen aikaan, ja vain isommilla annoksilla.
Sitten laajoissa seuloissa tietenkin näkyy pidempään.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 15 Nov 2017, 09:26

Stilnoctit näky IHAN AINA. mulla. joonku 5x mitä oon jääny niist kii seuloissa aiemmin. ja imovane ei koskaa ole näyttänyt mitn
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma