Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mentalhell
Kameleontti

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by mentalhell » Tue 01 Sep 2015, 16:25

Ahahah tullu täs lähiviikkoina näitä vedettyä ja on kyl metkat fiilikset ku mäntä on pohjas, tippuu johonki ihmemaahan hetkeks. Parasta paskaa näistä perus jyvistä mitä saa 2 minuuttia itkemäl tk:sta.

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Tue 22 Sep 2015, 23:31

Ai että miten intensiivisesti nää kolahtikaan. 15mg kyhäsin ruuttaan ja kun mäntä oli pohjassa niin mun vessa olikin jo kolme kertaa isompi ja juttelin pyyhkeille. Jos näitä sattuu enemmän olemaan niin se touhu menee semi "Chasing the dragon" tyyliseksi meiningiksi kun olot kestää niin vähän aikaa ja edellisellä käynnillä harhamaailmassa ei kerennyt tutkia tarpeeksi, niin pitäähän sinne sukeltaa uudestaan. Pari kertaa käynyt niin että heränny aamulla ja miettiny "Millon mä menin nukkumaan ja mitä mä tein illalla?!"
Sit nousee sängystä ja huomaa lattialla tyhjän stellalätkän joka laukaisee pari hämärää takaumaa edellisestä illasta :mrgreen:

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Mon 26 Oct 2015, 20:59

Hyi sentään mimmosta puuroa näistä tulee jos väsää vedot. Mut metkaa tavaraa kuitenkin, lähtee vaan ainakin mulla helposti lapasesta. Tossa pari viikkoa sitten söin 40, havahdun seuraavana päivänä lattialta enkä muista tasan mitään. Tuli paha fiilis, katoin puhelinta ---> puhunu monta tuntia vähän kaikkien kanssa :doh:
Ja kaiken kukkaraks olin käyny pyörähtämäs yhel kaverilla noin 100 km päässä, miten vitussa mä sinne pääsin, saati takas sieltä. Ja rahat tietenkin ihan lopussa. Sama varmaan uusiks heti ku saa seuraavat :up: :mad:
Takana loistava tulevaisuus.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Tue 27 Oct 2015, 11:13

bilehile wrote:Ja kaiken kukkaraks olin käyny pyörähtämäs yhel kaverilla noin 100 km päässä, miten vitussa mä sinne pääsin, saati takas sieltä.
Itse menin autolla :doh: :roll: :left: .

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Wed 28 Oct 2015, 13:53

Tämmöset saa kyl harkintakyvyn pettään helposti. Kerranki mentii frendin kaa iha jäätäväs kunnos salille ku ei päästy yhtee paikkaa sisälle. Varmaa yleinen ajatus: "perkeleen portsarit! oon muka liian päihtyny päästäkseni baariin, no vitut tästä mä lähen kyykkään!"

miymau
Lepakko

Post by miymau » Thu 29 Oct 2015, 10:49

Ei ole tullut mieleenkään yrittää tästä viihdettä irti repiä. Ollut mulla lääkkeenä jo pitkään. Ekoilla kerroilla kun tätä käytin vuosia sitten, alkoi mm. sänky kallistumaan ja vieressäni oli tonttu. Tätä tapahtu vaan parilla ekalla kerralla, jos en heti alkanut nukkumaan. Sen jälkeen vain kerran, kun jäin valvomaan tunniksi, ja menin suihkuun. Siellä sitten oltiinkin ufojen kanssa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

miymau
Lepakko

Post by miymau » Thu 29 Oct 2015, 10:51

Eikä noilla kokemuksilla ollut mitään viihdearvoa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Thu 29 Oct 2015, 20:06

Ufot ja tontutko ei muka oo viihdettä? :shock: Toi on varmaan just sitä parasta antia mitä noista voi ylipäätään irrota :)

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Tue 03 Nov 2015, 22:28

Näitten rännitystä kadun kaikkein eniten kaikesta mitä oon hihaani vetäny. Ei voi suositella. Tosin olin niin vitun kuutamolla ku näitä väsäilin ja en muista koko operaatiosta ja määristä mitään. Mut sormet sain toisesta kädestä vekee just näillä stilkkareilla :| kannattaa olla skarppina ja harkita kahesti ennenku tööttäät. Tunnen pari muutakin ketkä on sormia näitte rännityksellä menettäny.
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

Douppikukko
Karvakuono

Post by Douppikukko » Wed 04 Nov 2015, 04:03

Onks kukaan muuhuomannut, että jos aamulla ottaa yhden napin, niin ei tee koko päivänä mieli röökiä?

Freshii
Psykonautti

Post by Freshii » Wed 04 Nov 2015, 19:12

Douppikukko wrote:Onks kukaan muuhuomannut, että jos aamulla ottaa yhden napin, niin ei tee koko päivänä mieli röökiä?
En ole huomannut. Riippumatta mihin vuorokauden aikaan noita ottaa vaikka vain puolikkaankin eikä nukahda tyyliin puolessa tunnissa, tulee hirveä nälkä/makeanhimo. Musta on noiden myötä tullut helvetinmoinen yösyöppö ja se nälkä on lajia, että melkein mikä tahansa kaapin pohjalta löytyvä safka kelpaa, jos mitään hyvää ei ole. Eli tulee lähes pakonomainen tarve syödä jotain. :roll:

Jonkun limun/mehun juominen jeesaa vähän, mut useimmiten tulee jääkaappia tyhjennettyä ja mitä enemmän sokeria sisältää sen parempi :down:

Masis
Psykonautti

Post by Masis » Thu 05 Nov 2015, 06:53

Onko tän vaikutus samanlainen kuin imovanella? Kuulemma nämä ovat kivempia joten olisi ihan metkaa kokeilla kun imovaneista tykkäsin. Paljon miellyttävämpiä kuin benjot

wRRa
Moderator

Post by wRRa » Fri 06 Nov 2015, 17:28

Petri6 wrote:Joo, tuollaista se on, kun ottaa sellaisen annoksen, että tekee muutakin kuin väsyttää, niin muistikuvia ei oikein ole. Siksi ihmettelenkin juttuja ihmisistä, jotka saavat näistä halluja irti. Kavereiltaanko ne sitten on jälkeenpäin kuulleet hallusinoineensa?
Itse en koskaan muista jälkeenpäin stilkkarioloista mitään kunnolla, korkeintaan ihan hatarasti jotain... Mutta mulla on omituinen tapa ottaa itsestäni videoita kun oon vitun kuosit. Enkä siis edes muista ottaneeni näitä videoita jos kysees on vaik stilkkarikännit.

Löysin tossa kesän lopussa ku vanhoja kuvia selailin niin videon, jota en ollu ees kattonu. Joku 40min video meikästä stilkkaripäissään, oon tyyliin vaan unohtanut että kuvaan ja kanniskellut puhelinta kädessäni ja välillä yrittäny näyttää sille puhelimelle juttuja joita nään. Ja selitän just siinä videolla kuinka jotkut tyypit tanssii tossa ja sit hetken päästä oon silleen et mihin vittuun ne meni, sit alan ravaa ympäri kämppää ihan hämilläni et mitä vittua, oonko mä yksin tääl :D... Ja tosiaan kyllä, baari-illan jälkeen olin tullut yksin kotiin ja heittäny stilkkarin naamaan (ja ilmeisesti sit kun se humahtanut niin popsinut niitä lisää).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Tue 10 Nov 2015, 07:53

Hyvästi stilkkariton päivä, parit meni nenään ja sit koullun ---> ja buustaamistaa varten mukana onneks melkien läpy :up:

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 12 Nov 2015, 13:31

tsolpideemi päissää kouluun:d huhhuh ^

bilehile
Apteekki

Post by bilehile » Thu 12 Nov 2015, 13:39

Voin sanoo et oli kiusallista, kysyin yheltä et: oisko sul jotain mil saan nää murskattua, pitäs vähän niisk niisk *osoittaa nenäänsä*. Ja lähetin pitkän viestin yhelle kelle ei kannattas lähetellä mitään asiatonta! :doh:

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Fri 18 Dec 2015, 09:36

Masis wrote:Onko tän vaikutus samanlainen kuin imovanella? Kuulemma nämä ovat kivempia joten olisi ihan metkaa kokeilla kun imovaneista tykkäsin. Paljon miellyttävämpiä kuin benjot
Mä en Imovanesta saa juuri mitään irti, mutta stilkkarit on huippuja!

cupcake
Tuppisuu

Post by cupcake » Thu 25 Feb 2016, 01:22

Mulle maistuis uni, mutta kun ei niin ei. 10kpl Stilkkoja naamassa ja ei nyt ees värise mitkään paikat tai varjot heilu. Täähän on mälsää. Luulin et saan apua uniongelmaan ja jos ei kerta se korjaannu niin tulisi nyt muuten edes lepposat menot :P

// noniin söin kaks lisää. mitä näitä säästämäänkään kun ei auta. olin koko päivän ahdistunut ja odotin sitä, että aah, ihanaa pääsee nukkumaan, mutta nyt noiden söytyä piristyin ja tekis mieli touhuta jotain kämpässä kun muut nukkuu. pitää varmaan kokeilla imovanea seuraavaksi jos se rauhottaisi paremmin. ja joo... röökiä tekee mieli :D
"Right now, we gotta get peace back in the world. Peace is a real thing."

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 27 Feb 2016, 16:39

Onko stilkkareista pirilaskujen helpottajaksi/unen saantiin vauhteilun jälkeen? Ei kiinnostaisi blackout sekoilu.. Sattui paketillinen noita käteen, kun ilmaiseksi sai niin ei viittiny poiskaan heittää tsekkaamatta.

Dexma
Moderator

Post by Dexma » Sat 27 Feb 2016, 17:00

tattivanukas wrote:Onko stilkkareista pirilaskujen helpottajaksi/unen saantiin vauhteilun jälkeen? Ei kiinnostaisi blackout sekoilu..
Nää on kyl tosi hyviä siihen, että saa pirin jälkeen ihan blackout sekoilun päälle. Kun monesti se piri kummiskin valvottaa ja näistä menee deliriumiseen tilaan niin äkkiä menee sit illalla turhan monta stilkkaria...

Mut jos kokeilet niin muista raportoida nämä on yleensä tosi hyviä tapoja aloittaa kehitteleen jotain legendaarista menoa :D
tRip wrote:
Muistakaa et jokainen haskattu elämä on vähän sääli, koska potentiaalia meissä on ihan widusti,!

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Sat 27 Feb 2016, 17:29

Dexma wrote:Nää on kyl tosi hyviä siihen, että saa pirin jälkeen ihan blackout sekoilun päälle. Kun monesti se piri kummiskin valvottaa ja näistä menee deliriumiseen tilaan niin äkkiä menee sit illalla turhan monta stilkkaria...

Mut jos kokeilet niin muista raportoida nämä on yleensä tosi hyviä tapoja aloittaa kehitteleen jotain legendaarista menoa :D
No voi helvetti... :foil:
Tarkoitus kun nimenomaan olisi hallitusti ottaa vauhdit alas.. Ajattelin Stilkkari 5-10mg+poltto -yhdistelmällä rauhoitella, täytynee olla varovainen, hitaisiin ei minkäänlaista tolea...

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 27 Feb 2016, 21:30

tattivanukas wrote:
Dexma wrote:Nää on kyl tosi hyviä siihen, että saa pirin jälkeen ihan blackout sekoilun päälle. Kun monesti se piri kummiskin valvottaa ja näistä menee deliriumiseen tilaan niin äkkiä menee sit illalla turhan monta stilkkaria...

No voi helvetti... :foil:
Tarkoitus kun nimenomaan olisi hallitusti ottaa vauhdit alas.. Ajattelin Stilkkari 5-10mg+poltto -yhdistelmällä rauhoitella, täytynee olla varovainen, hitaisiin ei minkäänlaista tolea...
Jättäisin kantsun kokonaan pois ja ottaisin 5mg Stilnoctia (itse käytäb kielen alta) sitten jos ei 30-45min sisään tule uni niin toiset 5mg ja sit viel sama juttu mut jos uni ei tuu 15mg ni älä ota enempää. Tuo tuskin vielä mitään sekoilua, jollet ole valvonut montaa vuorokautta, jolloin turvautuisin johonkin Ketipinoriin (jos ei itsellä ole, niin joku kaveri varmasti jeesaa, luulisi tuota olevan about jokaisen pöytälaatikossa/lääkekaapissa).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

tattivanukas
Karvakuono

Post by tattivanukas » Tue 01 Mar 2016, 20:49

Klo. 00:45 otin ensimmäisen puolikkaan 10mg tabletista. Viimeiset vauhdit otin n. 19.30 oraalisesti n.30mg (veikkaisin tuotteen n.50-75?%, mikä nyt olikaan "puhtaan" sulfaatin max.%). Ei valvottuja öitä takana. Normaalisti uni tulisi vasta viiden aikaa aamusta, mitä tekee Stilnoct..?
Ensimmäisen puolikkaan vaikutuksen huomasin lähinnä "sumuuntuneena" olona ja huonomman koordinaation ilmentymisenä. Ei todellakaan väsytä.. Otin toiset 5mg n. 1.35, polttelin lisää, olo häröytyi, ei erityisen nautinnollista mutta mukavaa silti..
Kolmannen 5mg satsin otin jossain 02.00 jälkeen ja olihan se ylijäänytkin puolikas aamulla kadonnut...
Eli yhteensä 20mg ja viimeinen puolikas joskus 03.00 aikaan. Sänkyyn menin vasta 05.00...
Sekoiluksihan tuo meni.. Ei kuitenkaan varsinaista blackouttia vaikka vähän sumuiset muistot onkin.. Kaikki oli hallinnassa jatkuvasti. Ei mikään hirveän miellyttävä kyseiseen tarkoitukseen mutta, tulee kyllä vielä testattua uudestaan.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Sat 05 Mar 2016, 13:46

Tää ei imo tod sovi piriputken lopettamiseen, menee kyllä niin flipperiflopperiks touhu. Vetäkää mieluimmi perus bentsoja/leptejä jos unta haluaa. Tän kanssa kaikki menee vaan vituiks :D.

Captainmorgan
Karvakuono

Post by Captainmorgan » Sun 31 Jul 2016, 19:47

Pitää sanoa tosta stilkkareiden iv vaarallisuudesta tähän väliin, että yheltä tutulta sormet lähti löi kait valtimoon tai ohi. Plus ei filtteröinyt ollenkaan siitä jää kuitenkin sitä ylimäärästä moskaa siihe fimaan, eli jos iv käytätte niin vinkki et filtteröikää ja lyökää kunnolla.

Blackened
Apteekki

Post by Blackened » Fri 19 Aug 2016, 15:48

Vedin vajaa kymmenisen vuotta sitten aina kahden viikon stilkkarit (Stilnocteja oli vielä alissa ainakin, sitten tuli geneerisiä) päivässä. En koskaan filtteröinut, vetelin muiden neuloilla yms.

Mutta jos nyt laskee niin tuollainen reilu 500 vedot tsolpideemiä mennyt filtteröimättä. Siinä delirium tilassa löi aina ohi vähän väliä ohi, mutta vaikka olivat vitun kipeitä, niin paranivat aina.

Kymmeniä pameja vetänyt fimaamatta, ja varmaan toistasataa Tenoxia. Ainiin ja kolmisen vuotta Subuja ja Teemuja filtteröimättä. Jos lasketaan että keskimäärin joka 4. päivä sain uuden subun, niin lukema on 273 Subua eli 273 * 8mg = 2184 mg + kymmeniä grammoja fillereitä yms. paskaa.

Pirin, Oxycontinit, Oxynormit filtteröin aina.

Ehkä minulla on hyvät geenit ja tai hyvä metabolia, tiedä häntä. Kaikki sormet kunnossa, samoin kädet, suonetkin vielä toimii. Pää nut sitten ei toimi, mutta se ei ole toiminut sitten yläkoulun jälkeen.

HUOM nuoret ja aloittelijat, tuo on melkeinpä manuaali miten EI MISSÄÄN NIMESSÄ PITÄISI TEHDÄ. Näin näkyy se isojen poikien vaikutus ja esimerkki, että miten kamaa vedetään. Ei kellään ollut hygieniasta yms. mitään mielenkiintoa tai faktaa. ÄLKÄÄ KOSKAAN ALKAKO RÄNNÄÄMÄÄN, JOOKOSTA JOO!? EN TIEDÄ YHTÄÄN TAPAUSTA, ETTÄ OLISI JÄÄNYT YHTEEN KERTAAN...
Cogito, ergo sum

rufftuff
Lepakko

Post by rufftuff » Fri 19 Aug 2016, 17:44

Blackened wrote:Vedin vajaa kymmenisen vuotta sitten aina kahden viikon stilkkarit (Stilnocteja oli vielä alissa ainakin, sitten tuli geneerisiä) päivässä. En koskaan filtteröinut, vetelin muiden neuloilla yms.

Mutta jos nyt laskee niin tuollainen reilu 500 vedot tsolpideemiä mennyt filtteröimättä. Siinä delirium tilassa löi aina ohi vähän väliä ohi, mutta vaikka olivat vitun kipeitä, niin paranivat aina.

Kymmeniä pameja vetänyt fimaamatta, ja varmaan toistasataa Tenoxia. Ainiin ja kolmisen vuotta Subuja ja Teemuja filtteröimättä. Jos lasketaan että keskimäärin joka 4. päivä sain uuden subun, niin lukema on 273 Subua eli 273 * 8mg = 2184 mg + kymmeniä grammoja fillereitä yms. paskaa.

Pirin, Oxycontinit, Oxynormit filtteröin aina.

Ehkä minulla on hyvät geenit ja tai hyvä metabolia, tiedä häntä. Kaikki sormet kunnossa, samoin kädet, suonetkin vielä toimii. Pää nut sitten ei toimi, mutta se ei ole toiminut sitten yläkoulun jälkeen.

HUOM nuoret ja aloittelijat, tuo on melkeinpä manuaali miten EI MISSÄÄN NIMESSÄ PITÄISI TEHDÄ. Näin näkyy se isojen poikien vaikutus ja esimerkki, että miten kamaa vedetään. Ei kellään ollut hygieniasta yms. mitään mielenkiintoa tai faktaa. ÄLKÄÄ KOSKAAN ALKAKO RÄNNÄÄMÄÄN, JOOKOSTA JOO!? EN TIEDÄ YHTÄÄN TAPAUSTA, ETTÄ OLISI JÄÄNYT YHTEEN KERTAAN...
Joillain on parempi tuuri kuin toisilla näissä asioissa. Ite vedin kans lähes aina subut ja temgesicit fimaamatta ja eipä siitä mitään tullut itelle koskaan niistä. Bentsoja en rännäilly edes koskaan, pari hassua kertaa testasin ellei dormeja lasketa ne nyt tietysti ain hihaan. Muttta.asiaan, oli pitkä sekakäyttö putki takana ja opiaatit oli loppu, oli bentsoja ja stilkkareita kuitenkin ja mitä olen muilta kuullut ketä tilanteessa oli mukana niin oin klikkiin laittanu stilkkareita ja tenoxeja ja väsäillyt vedot, filtreröinti jollai röökiventillä ja luultavasti vitun huonosti fimannu eli varmaan sama asia kuin ois vetäny fimaamatta.

No tuon stilkkari+tenox ja saattanut muutakin olla vedossa niin rupesin sitä piikkiä koukkimaan sit itteeni ja suoni löyty sit tosta kämmenen ja ranteen välistä jostain vissii ja seuraavat muistikuvat onkin sairaalasta ja sormet vasemmasta kädestä kaikki kuoliossa :doh: Aikaa tästä on jo kohta 6 vuotta. Nykyää ei harmita mut sillon vitutti ja paljon. No tämä taas oli yks syy miks lääkäri koventi bentsorespoja jasit tietty ei kiinnostanu koko asia enää.

Älkää lyökö ollenkaan noita bentsoja ja stilkkareit hihaan kiitos. Ei se oikeesti oo kivaa kun on tollaset pienet tyngät sormien tilalla
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"

tsirikli
Karvakuono

Post by tsirikli » Mon 02 Jan 2017, 16:23

miymau wrote:Ei ole tullut mieleenkään yrittää tästä viihdettä irti repiä. Ollut mulla lääkkeenä jo pitkään. Ekoilla kerroilla kun tätä käytin vuosia sitten, alkoi mm. sänky kallistumaan ja vieressäni oli tonttu. Tätä tapahtu vaan parilla ekalla kerralla, jos en heti alkanut nukkumaan. Sen jälkeen vain kerran, kun jäin valvomaan tunniksi, ja menin suihkuun. Siellä sitten oltiinkin ufojen kanssa.
Tässä on joku juttu kyllä, koska itsellä näitä kanssa on aikoinaan ollut ihan unettomuuteen lääkkeenä ja ainoastaan se yksi paketillinen. Ja jos ei tosiaan heti saanut unta niiin tonttuja täällä kanssa. Ja ikinä missään muissa tiloissa ei o kyllä tonttui näkynyt. Selkein muisto oli kun makasin sikiöasennossa sängyssä silmät auki ja niitä tuli sellaisina vaaksanmittaisina parijonossa mun reiden yli. Kyllähän se vähän kuumotti, hiippalakkikansa. Mut sit suhtauduin asiaan niin, että ekaa kertaa elämässä "lampaiden laskeminen" (tässä tapauksessa tonttujen ofc), toimi ja uni tuli :D

cook
Lepakko

Post by cook » Mon 02 Jan 2017, 23:35

Toimii plugattuna oikein hyvin myös, ja nopeesti, tuntuu että suun kautta menee kyllä isohko osa hukkaan.

Velho
LD50

Post by Velho » Fri 12 May 2017, 17:36

Joku aika sit sain vähä näitä(stella) reseptille ja aika jees nappeja oli boostailuun sun muuhun :up: vähän bupree ja 10mg stellaa oli aika bueno. Eikö stellat oo jossain muussa muodossa kuin HCL?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag