Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
KarstaFari
Apteekki

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by KarstaFari » Sun 11 Aug 2013, 23:57

Onkos jengillä kokemusta näitten nokittamisesta, ja millä annoksilla?
Euforisoiko? Tipauttaako? Kertokaa JOS teillä on kokemuksia !

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 14 Dec 2013, 21:46

KarstaFari wrote:Onkos jengillä kokemusta näitten nokittamisesta, ja millä annoksilla?
Euforisoiko? Tipauttaako? Kertokaa JOS teillä on kokemuksia !
Paremmin toimii kun syötynä ja äkkiä, mulla vaikuttaa jo hirvittävän pieninä annoksinä selvästi (1-2 mg) nokitettuna ja semmonen 5-10mg on aika maksimi mitä niitä jauhoja viitsii kerrallaan nokkaan tunkea. Sanosin että ehkä tuplavaikutus vrt. tyhjään mahaan syötynä. Ärsyttää voimakkaasti limakalvoja.

Pyrin nokittamaan lähes aina, sillä jos näitä alkaa syömään niin menee äkkiä sekaisin kuin seinäkello eikä tekemisissä ole enää mitään järkeä. Nokittamalla ehkä annokset pysyy kuitenkin loppupeleissä pienempinä vaikka redoussaiskin että ei tule se delirium-vaikutus niin vahvasti mikä on hyvin petollinen.

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Thu 23 Jan 2014, 22:33

Tsolpideemi.. voisko sanoa että mun kohdalla kaiken "pahan" alku ja juuri.

Käyttö alkoi ihan oikeaan tarkoitukseen, ja kun toleranssi kasvoi niin huomasin että hittolainen nämähän on mahtavaa kamaa. Mulle aiheuttaa ihan hullut hallusinaatiot ja tripit suorastaan. Ja aina tulee tunne etten ole yksin, vaan että on muitakin ja keskustelen kaikkien kanssa ja oon ihan muissa maailmoissa. Mutta näin ainoastaan suun kautta otettuna ja pitää ottaa ainakin se 60mg. Mutta on noita mennyt 150mg kerrallakin. Olen myös nokittanut sekä ottanut iv, mutta parhaat vibat saan ihan nielemällä pillerit ja kun nousu on hidas jne..

Iv-käytöstä en ole ylpeä ja tiedän ettei tommosia kannattas tykitellä.. Siinä nousu on todella mahtava, eri tavalla kuin oraalisesti. Monesti kerkeää jo kolahtaa ennen kuin on kerennyt kaikki tuupata. Iv:sti olen ottanut max. 30mg kerralla. Mutta tätä en nyt enää harrastele, kunhan kokeillut jonkun kerran..

Älyän jo laittaa FB:n ja puhelimen kiinni jos otan stilkkareita.. sen verta monesti tullut selitettyä kauheiden kirjoitusvirheiden kanssa vaikka mitä!!

Mulla siis huonekalut ja vaikka kasvit muuttuu ihmisiksi. Tavarat liikkuvat ja leijuvat. Viimeksi muka pyykkikori oli joku tyttö joka oli meillä piilossa naapureita. Tupakilla kun käy, niin puut ja pensaat lähtevät ilmaan leijumaan. Yms. Tämä siis VAIN ORAALISESTI kokonaisena nieltynä käytettynä, nokitettuna tai iv ei toimi niin hyvin.

gouranga

Post by gouranga » Wed 09 Apr 2014, 06:16

Millä verukkeella yksityinen lekuri vaihtaisi Imovanet näihin? 2viikkoa syönyt ja ei nää niin hupaisia olekaan.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Wed 09 Apr 2014, 10:25

gouranga wrote:Millä verukkeella yksityinen lekuri vaihtaisi Imovanet näihin? 2viikkoa syönyt ja ei nää niin hupaisia olekaan.
Ei millään.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Pen
OD

Post by Pen » Thu 10 Apr 2014, 02:45

Sanomalla että näiden kanssa uni on katkonaista ja koko seuraavan päivän maistuu kissankusi suussa?

Itsellä on aika fifty-fifty saako imovanella unta, joskus se auttaa, joskus ei, stilkkareilla saa ehkä vähän paremmin. Kummastakaan en kyllä viihdearvoa löydä.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Thu 10 Apr 2014, 21:26

Pen wrote:Sanomalla että näiden kanssa uni on katkonaista ja koko seuraavan päivän maistuu kissankusi suussa?

Itsellä on aika fifty-fifty saako imovanella unta, joskus se auttaa, joskus ei, stilkkareilla saa ehkä vähän paremmin. Kummastakaan en kyllä viihdearvoa löydä.
Nuo ovat kuitenkin erittäin lähellä toisiaan, joten veikkaan, että jos valittaa Imovanen toimivuutta, vaihdetaan se johonkin ihan muuhun.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

gouranga

Post by gouranga » Thu 10 Apr 2014, 21:35

Parempi ehkä jättää nää z-lääkkeet niitä tarvitseville. Tekee ihan eri ihmiseksi varsinkin jos päivisin ottaa. Hyvän olon, vauhdikkaan rauhallisen. Pöllin pokkana 150l multaa kaupan pihasta keskellä päivää ja oli niin kurko olo :D . Vähä hävettää NYT JÄLKEENPÄIN että omistaja huomasi ja tulee sanomista koska pieni paikkakunta.

Tryptamine
Tuppisuu

Post by Tryptamine » Mon 09 Jun 2014, 15:17

Sain joku vuos sitten 10mg Stillnox-respan (Stillnoct, Zolpidem) ulkomailta lääkäriltä ihan vaan unettomuuteen. Kun kokeilin näitä niin en huomannu että nää olis tehny mitään muuta ku väsyttäny. Söin 10-30mg annoksina, joskus puolet nokkaan joskus kaikki. En saanut mitään muuta mainittavaa kuin hyvät unet, jos siis söi 15min ennen ku pää tyynyssä. Jos jäi valvomaan niin ei sanonu mitään.

Nyt kun oon lukenu tän ketjun, uskon et olojen puute johtu just siitä et olin kuluttanu etukäteen muilla bentsoilla entsyymit päästä.

Mutta sit jotain tapahtu. Tolet oli laskenu aikoja sitten ja päätin sit olojen puutteessa syödä vikat stellat sienten kaa. Jos ne vaikka sattuis auttaa mun ahdistukseen deeli-nousuissa.

Nokitin vikat kaks ja söin jonku 3g cubeja...
Sitten lähti. :shock: Kun sienet alko toimii olin jo potemassa nousuja sohvalla, taisin nukahtaa tai luulen niin ainaski. Mut olin kuitenkin hereillä koko ajan, tajuten et oon unessa tai jotain sekavaa.
Siirryin ihanaan delirium-tilaan, aurinkoisiin pilvilinnoihin välillä nukahtaen ja välillä heräten mut visuaalit ja tajunta oli päällä molemmissa tiloissa. Mun normaalit tripit on täynnä huonoo oloo ja pahoja kelauksia, joten olin yllättyny siitä kuinka opiaatti-maisen aurinkomatkan tästä kombosta sai.
Ei vastaa ihan ensikokemusta morfiinilla mutta sai todella aidot upeet valveunet ja lisänä ripaus euforiaa.
Olot kesti sen 5-7h, nukahtelin kaikenaikaa ja heräilin oloihin vaikkakin kaikki mitä näkyi oli samaa yhtä trippiä.

Yhteenvetona: Stella ei meikällä toiminu viihteenä muuta kun ton kombon kaa. Haluun ehdottomasti kokeilla uudelleen heti kun saan taas käsiini stelloja.
Arvostan stellaa sen takii et se on unilääke, benzon kaltainen mutta ei kuiteskaan benzo. Ei oo siis mun #1 viihteilyyn mutta sopii hyvin unilääkkeeksi silloin kun toimii.
"The only person you truly are competing against is yourself."
"What you think, you become..."

gouranga

Post by gouranga » Mon 23 Jun 2014, 14:47

Imovanee oon yrittäny stelloihin vaihtaa. Pyysin lyhytvaikuittesempaa lääkettä mutta reseptiin laittoin vain puolikas per ilta.
Mitähän sille sanoisi? Pari kuukautta olen käyttänyt imovanee.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Mon 23 Jun 2014, 21:12

gouranga wrote:Imovanee oon yrittäny stelloihin vaihtaa. Pyysin lyhytvaikuittesempaa lääkettä mutta reseptiin laittoin vain puolikas per ilta.
Mitähän sille sanoisi? Pari kuukautta olen käyttänyt imovanee.
Sulle on jo pari viestiä aikasemmin vastattu ihan samaan kysymykseen.

Idealisti
Karvakuono

Post by Idealisti » Sun 09 Nov 2014, 14:16

Juu itelläkin eilen ensimmäistä kertaa tuli nyt kokeiltua Stilnoctia. Vähän varovaisesti lähdettiin liikenteeseen, kun ei ole bentso toleranssia tai muuta. Kuitenkin iltaisien porisivien sauhujen jälkeen ajattelin että no jos tuota nyt kokeilisi. Näin sitten avasin pleikkarin ja GTA V sisään.
Pian pelivalmiuden jälkeen nappasit varovasti 20mg Stilnoctia huiviin siinä toivossan että voisin uppoutua pelin ihmeelliseen maailmaan. :up:
40 minuuttia olo oli kuin normaalisti pärinöissä. Sitten alkoi lievästi tapahtua. Television näytöstä tuli suurempi, mutta ingame tripille tuosta ei päästy :cheers:
Kaverini lähti sitten nukkumaan ja ei itselläkään enään huokutellut pelailla.
Skypen sammuttua...sammuin (kai?) itsekkin.
Tuli sellaisia muistikuvia aamulla et kotooni olisi hyökännyt mafia. Ne haki turvapaikkaa täältä mutta näin kuinka poliisit ajoivat edestakaisin ohi viereistä tietä, ammuskellen kotiini. Vittumaisinta oli nähdä kun joku heitti kranaatin meikäläisen ovelle, juoksin sitten vessaan ja tunsin miteen maassa tärähti.
Ja nyt mua ihmetyttää se, että oliko tämä siis täyttä unta, vai onko näin outoja halluja tapahtunut, sillä joka puolella huonettani on karkkeja joita napostelin. Vähän epäilen kun annos oli vähäinen, eikä tuosta kombosta varmaan sen kummempaa tule. Tolet ovat kuitenkin olemattomat.

Ja niin tuli kyllä huomattua, ettei muistikuvia koko illasta ole. :mrgreen:
Tieto luo turvaa siinä missä yksin seilaan aavalla merellä niin tyynesti, kunnes verhot suljen ja esitys päättyy.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 09 Nov 2014, 20:34

Joo, tuollaista se on, kun ottaa sellaisen annoksen, että tekee muutakin kuin väsyttää, niin muistikuvia ei oikein ole. Siksi ihmettelenkin juttuja ihmisistä, jotka saavat näistä halluja irti. Kavereiltaanko ne sitten on jälkeenpäin kuulleet hallusinoineensa?

renttuni
Apteekki

Post by renttuni » Mon 10 Nov 2014, 11:38

Mä muistan itse ne hallut. Ja siis oon esimerkiksi alkanut selviämään tsolpparipöhnästä niin oon ollut juttelemassa "ihmisille" joita mun luona muka on, ja pyykkikorille jne. Ja muistan ite miten röökillä käydessä pensaat ja puut nousee ilmaan jne. Nämä vaikutukset tulee siis vaan jos otan suun kautta vähintään 50mg. Iv:sti tai nokkaan ei vaikuta samalla tavalla.
En nukahda tsolpideemillä. Aina alan silleen pikkuhiljaa herätä harhoista.

Idealisti
Karvakuono

Post by Idealisti » Mon 10 Nov 2014, 22:09

Kokeilin nyt arkikäytössä Stilncteja paremmin. Tuntuisi nukahtavan itsellä hyvin, mutta uni ei ole yhtä täyteläistä ja pätkii toisin kuin esimerkiksi Tenoxeilla. :|
Jos vaan jättäisin nämä mössöt yksinäisiä iltoja varten..tuntuu jo viherhiippareisen 5mg melatoniinillakin saavan riittävän hyvin unta. :up:
Tieto luo turvaa siinä missä yksin seilaan aavalla merellä niin tyynesti, kunnes verhot suljen ja esitys päättyy.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius » Fri 14 Nov 2014, 12:10

eilen tuli todella pitkästä aikaa otettua ja harmittaa kun oli kaikkea muuta alla niin ei huomannut oikeestaan mitään :( kuitenki kolahtaessaan yksi hauskimmista mömmöistä mitä on :D noh onkai tossa jokunen vielä jäljellä niin jospa tänään illalla sitten....
-=€ukataforia eis pathoS=-

velma
Tuppisuu

Post by velma » Sat 04 Apr 2015, 16:51

Olen jo pitkään ollut koukussa stilkkareihin, enkä ole päässyt sen yli. On pääsääntöisesti ollu iv-käyttöä, josta haluaisin kuitenkin pois. Mikään muu lääke ei ole tuonut sitä samaa olotilaa, johon olen pahasti koukuttunut. Stilkkarien Iv-käytöstä tulee niin paljon haittoja, eikä nestemuotoista dormicumia varmaan potilaalle anneta.

Jos siis olen tottunut vetämään ne hihaan, jos kuitenkin haluaisin vähemmän haitallisen tavan niitä käyttää: saako esim. kielen alla tai nokitettuna yhtään samankaltaista ja mieluusti pitkäkestoisempaa vaikutusta ja millainen pitäisi annos olla, jos se nyt mulla iv:nä on 20 mg. Suun kauttakin toimivat, mut sit niitä pitäis ottaa paljon enemmän. Fimean sivuilla oli myös maininta kielenalustabletista, mutta apteekissa sanottiin, etteivät he nähneet sitä edes tilattavien joukossa.

sxoxyvg
Moderator

Post by sxoxyvg » Sun 05 Apr 2015, 12:01

^Tiedän mitä meinaat, tsolpideemi IV on hassu kokemus mitä ei oikein muusta kamasta saa irti. Plugattuna pääsee lähelle, suosittelen testaamaan.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Fri 29 May 2015, 21:58

Renttuni kirjoittaa tekstiä joka voisi olla mun näppikseltä. Tosin IV en ole käyttänyt enkä käytä.

Ensin sain näitä ihan siihen tarkoitukseen mihin käytetäänkin, ja aika pian huomasin että niistähän tulee vallan metka olo. Rupesin niitä noin kerran viikossa viihteilymielessä nokittelemaan ja kyllä, ihan rehellisessä koukussa olin. Huusin hurraata kun sain niihin oikein vuoden reseptin ja tuumasin, että nythän ne vasta pileet alkoi.

No ei alkanut ei. Tolet nousi aika äkkiä ja muutenkin tajusin että tämä on ihan idiootin hommaa. Lopetin. Joskus tekisi mieli kokeilla miten toimisi nyt, kun käytellyt olen pitkään ihan vaan ihan oraalisesti unilääkkeenä kuten kuuluukin. Mutta sitten muistaa sen helvetinmmoisen kirvelyn, mikä tsolpideemin nokittamisesta tulee... Ja muistaa senkin, että ei ne olot kuitenkaan kauaa kestä. Eikä niistä muista jälkeenpäin mitään, ei mitään.

Että. Yritän siis sanoa, ettei sen arvoista kuitenkaan. Unilääkkeenä toki mainio.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

Opiaate
Apteekki

Post by Opiaate » Sat 30 May 2015, 14:27

Stilkkarit IV:nä on kyl hassu ja outo kokemus. Tuli alkuviikosta bupren seassa heitettyä noita ja nousujen ajan luulin että mun ja kaverin lisäks paikalla ois ollu muitakin ihmisiä. Sitä olotilaa on niin helvetin vaikee kuvailla, tuntuu tosi rauhottavalta, mut samaan aikaan omalla tavallaan siltä kun tajunta laajenis helvetisti. Näkee hallusinaatioita mut sit tavallaan ei. Mut on kyl sellasta maitomössöä vaikka kolmeen kertaan fimatin, ettei hirveen usein tota viitti tökkiä.

Asystole
Lepakko

Post by Asystole » Sat 30 May 2015, 20:29

Toisaalta kiinnostaisi kokeilla plugata tsolpideemia, mutkun mutkun... Jotenkin se ajatus huumehien tunkemisesta omaan ahteriinsa on niin... rivo :D Kestääkös siinä vaikutus yhtään kauempaa kuin nokittamalla? Nokimattamallahan se vaikutus ainakin minulla on ihan hävyttömän lyhyt. Niin lyhyt, ettei sitä kirvelyä kannata sen takia kärsiä.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Thu 04 Jun 2015, 07:04

IMO, syömäl tai iv, jokatapaukses jossaivaihees huomaa et paketti o tyhjä.
Ja jos näistä haluu mitää irti ni melko bentsovapaa kroppa saapi olla, (omalla kohal). Ei toimi juuri vittuakaa vaikka heittäs 70mg jos on vaikka 0.5 rivan syöny 20h sit.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Sun 09 Aug 2015, 21:59

Tätä häröilyä on luvassa jälleen kahden paketin verran. Ajattelin kaverille tarjota ja varoittelinkin että menee helposti ihan quutamolle näillä :) .
Omat kokemukset ovat sitä että 40kpl mennyt yhdessä illassa, näkynyt kaikki tuplana, seinissä mennyt käärmeitä ja kaverillakin oli kaksi päätä.
Olen myös ajanut melkein 200km stilkkareissa ja valitin koko matkan miten kaikki näkyy kahtena mutta luojan kiitos matka meni hyvin. Oli parempia huumeita niin niiden perään mentiin. Alle 20e säätö niin aivan loistava idea riskeerata oma henki ja auto :doh: . Taitaa olla neljä kertaa takana kun näitä vedän.Osaan hillitä itseä etten rattiin,uimaan tai veneeseen lähde vaikutuksen alaisena.

Jos nokkaan ottaa niin hyvä mixata sirdaludia sekaan, tulee pumpulimainen olo eikä tiputa nukkumaan.

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 10 Aug 2015, 00:41

XanTemNoct wrote: Olen myös ajanut melkein 200km stilkkareissa ja valitin koko matkan miten kaikki näkyy kahtena mutta luojan kiitos matka meni hyvin. Oli parempia huumeita niin niiden perään mentiin. Alle 20e säätö niin aivan loistava idea riskeerata oma henki ja auto :doh: .
Ei sit mielessä käynyt se, että riskeerasit samalla muiden tiellä liikkujien hengen idioottimaisella käytökselläsi?
^^@_

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 10 Aug 2015, 00:56

zerk wrote:
XanTemNoct wrote: Olen myös ajanut melkein 200km stilkkareissa ja valitin koko matkan miten kaikki näkyy kahtena mutta luojan kiitos matka meni hyvin. Oli parempia huumeita niin niiden perään mentiin. Alle 20e säätö niin aivan loistava idea riskeerata oma henki ja auto :doh: .
Ei sit mielessä käynyt se, että riskeerasit samalla muiden tiellä liikkujien hengen idioottimaisella käytökselläsi?
Kyllä mutta unohdin viestissä mainita. Kaikki meistä ovat tehneet idioottimaisuuksia,mm. ajaneet kamoissa.

zerk
Moderator

Post by zerk » Mon 10 Aug 2015, 02:19

XanTemNoct wrote:
zerk wrote:
Kyllä mutta unohdin viestissä mainita. Kaikki meistä ovat tehneet idioottimaisuuksia,mm. ajaneet kamoissa.
Suurin osa meistä ei todellakaan ole omalla piittaamattomuudellaan vaarantanut muiden henkeä. Päihtyneenä ajaminen ei ole mikään pikkujuttu jota joka toinen harrastaa.
^^@_

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Mon 10 Aug 2015, 03:36

zerk wrote: Suurin osa meistä ei todellakaan ole omalla piittaamattomuudellaan vaarantanut muiden henkeä. Päihtyneenä ajaminen ei ole mikään pikkujuttu jota joka toinen harrastaa.
noniin ettei mene offtopiciksi niin päätetääs tää keissi jooko ;) .Ei enää vatvota tätä tässä ketjussa vaan puhutaan tsolpideemista.

Aika lyhyt vaikutusaika tällä kuitenkin on. Voi päivällä ottaa ja 4-5h päästä on jo melkein selvä.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Thu 13 Aug 2015, 07:31

40kpl ostin eilen ja 15 jäi jäljelle. Hyvin meni verrattuna huonoihin kertoihin jolloin olen munannut itseni. Ensin oli joku random hetki saunassa, vietiin peittoja ja poltettiin tupakkaa siellä kynttilän valossa. Nukahdin sinne päikkäreille :) olin kuitenkin jo väsynyt kun aamulla käynyt salilla. Illalla lisää stilkkareita ja karaokea laulettiin, luojan kiitos en ONNISTUNUT julkaisemaan karaokevideota vaikka hieno se on. Sanat tulee päin vittuja suusta, ihme pukuja päällä ja kaiken kruunaa hyppääminen seinään.

Heräsin sohvalta ja olo oli pöhnäinen. Ihan hauska ilta oli.

XanTemNoct

Post by XanTemNoct » Fri 14 Aug 2015, 15:30

"Krapula" oli eilen (päivä käytön jälkeen) ja nyt vielä toisena päivänäkin, hyi helvata. Muisti pätkii ja derealisaatiomaisia kohtauksia, ulkomaailma tuntuu kaukaiselta mutta xanoreilla helpottaa. Ei depoteilla vaan piti eilen heittää 5mg nopeita ja yks 2mg depotti.

Tais loppua stilkkareiden kättö, näillähän voi mennä järki. Viimeksi jälkiolot kesti 3 päivää.

kurttu
Psykonautti

Post by kurttu » Fri 21 Aug 2015, 12:14

Ylempään, jännä juttu. Itel yleensä nuppi selviää jo jokusien tuntien päästä kun aine on "laskenut". Ei mitään jälkioloja, noh jokasel omat aivokemiat.