Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Kottonmouth

Re: Tsolpideemi (mm. Stilnoct, Stella)

Post by Kottonmouth » Thu 13 Sep 2012, 04:13

Reflat? Pari kaveria käyttänyt tätä viihteilyyn ihan törkeitä annoksia ja mitään fyysisiä refloja ei ole tullut. Henkisesti lähinnä tasoa "ois ihan kiva vetää taas stelloilla guutseille".

Itse en tuon viimekesän aikana kun näitä nukahtamiseen tarvitsin, havainnut mitään refloja vaikka käytin tätä paljon, ja nyt lopetin kun alkaa olla yöt jo pimeitä taas.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 13 Sep 2012, 05:26

Käytin tsolpideemia unilääkkeenä päivittäin & satunnaisesti viihteilyyn vähän isompia annoksia yli 2 vuotta. En seinään lopettamisen jälkeen huomannut mitään refloja, mulla oli tosin päällä myös vahva bentsolääkitys millä oli varmasti vaikutusta asiaan.

Onko muille käynyt tsolpideemin kanssa niin, että pitkän käytön jälkeen se on menettänyt kaikki toivotut vaikutukset? Lopetin itse tsolpideemin käytön, koska en huomannut niillä olevan enää minkäänlaista vaikutusta, aivan sama otinko puolikkaan vai viisi kokonaista. Toki kokonaisen lootan kerralla popsimalla sai aikaan delirium-tilan ja tipahtamisen jossain vaiheessa mutta muut vaikutukset hävisivät kokonaan. Se mua lähinnä hämmästyttää, että tilanne on nyt vuosien tauon jälkeen yhä sama; tsolpideemi on edelleen täysin turha lääke mulle. Silloin kun tsolpideemi vielä toimi, oli se tosi pätevä unilääke minimaalisilla haittavaikutuksilla.
^^@_

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 13 Sep 2012, 07:08

^Niin, toleranssi kasvaa hypnoottiselle vaikutukselle.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

zerk
Moderator

Post by zerk » Thu 13 Sep 2012, 08:45

OnnenVarjot wrote:^Niin, toleranssi kasvaa hypnoottiselle vaikutukselle.
Olikohan tää nyt postaamisen arvoinen itsestäänselvyys...?

Mua yllätti tsolpideemin kanssa lähinnä se, että useamman vuoden tauon jälkeen asiassa ei ole tapahtunut mitään muutosta. Mahtaako tapahtua enää koskaan? Eipä se nyt mikään menetys mulle nykyisin ole, kun en kerran enää tarvitse unilääkkeitä jatkuvasti, mutta olis mukava tietää miksei aivokemia ole palannut alkutilanteen suuntaan.
^^@_

paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti » Thu 13 Sep 2012, 19:07

No, mitä muuta tuohon voi sanoa? Yksilölliset erot ihmisen biologiassa on sen verran kompleksi juttu, että tuskinpa kysymykseesi tuon kummempaa vastausta löytyy. :P Tietysti voi sanoa jotain yleispätevää (kuten postaukseni), mutta se, että "miksi substanssi x ei toimi tavalla y henkilössä z" jää todennäköisesti ilman vastausta. Ainahan voi toki spekuloida ja haihatella.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.

cook
Lepakko

Post by cook » Fri 14 Sep 2012, 12:59

zerk wrote: Onko muille käynyt tsolpideemin kanssa niin, että pitkän käytön jälkeen se on menettänyt kaikki toivotut vaikutukset? Lopetin itse tsolpideemin käytön, koska en huomannut niillä olevan enää minkäänlaista vaikutusta, aivan sama otinko puolikkaan vai viisi kokonaista. Toki kokonaisen lootan kerralla popsimalla sai aikaan delirium-tilan ja tipahtamisen jossain vaiheessa mutta muut vaikutukset hävisivät kokonaan. Se mua lähinnä hämmästyttää, että tilanne on nyt vuosien tauon jälkeen yhä sama; tsolpideemi on edelleen täysin turha lääke mulle. Silloin kun tsolpideemi vielä toimi, oli se tosi pätevä unilääke minimaalisilla haittavaikutuksilla.
Oon kyllä kuullu näitä kestotoleranssijuttuja aiemminkin, mutta itselleni en sellaista ole saanut. Ts. toleranssi laskee yhtä nopeasti kuin on tullutkin. En tosin mitään laattaa oo koskaan kerralla popsinutkaan (onneksi, huh, seurauksia en halua edes kuvitella). Mut täähän kuulostaa ihan samalta kun se, että joillain koko aine ei alunperinkään vaikuta juuri mitenkään. Toisiin taas senkin edestä.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe » Fri 14 Sep 2012, 13:08

Tarpeeksi kauan kun jotain ainetta käyttää, niin aivokemia kyllä palaa selvinpäin ollessa suurinpiirtein samanlaiseksi, kun ennen käyttöä, mutta hermoverkot on linkkiytyneet palautuessa vähän eri lailla ja tiettyjen reseptorien määrä ja herkkyys on pysyvästi muuttunut.

Kestotoleranssin voi saada joihinkin aineisiin ja aivot tottuvat ja koukuttavat nopeammin uuden käyttöputken sattuessa pitkän tauonkin jälkeen. Gabaergisiä en kyllä ole aikoihin kokeillut, niin en osaa sanoa kuinka hyvin on palautunut, mutta opiaateista itse pidin melkein 2 vuoden tauon yhdessä välisää. Silti ei pysty 2 päivää enempää käyttämään ilman nihkeitä minirefloja.

tRip
Me Gusta

Post by tRip » Sat 15 Sep 2012, 17:34

eNZYMe wrote:Kestotoleranssin voi saada joihinkin aineisiin ja aivot tottuvat ja koukuttavat nopeammin uuden käyttöputken sattuessa pitkän tauonkin jälkeen. Gabaergisiä en kyllä ole aikoihin kokeillut, niin en osaa sanoa kuinka hyvin on palautunut, mutta opiaateista itse pidin melkein 2 vuoden tauon yhdessä välisää. Silti ei pysty 2 päivää enempää käyttämään ilman nihkeitä minirefloja.
Jep.

Etenkin gabaergisiin ja opioidisiin aineisiin (vrt.alkoholismi)
Saattaa pienikin kipinä laukaista vanhat tottumukset päälle.
Reflat (vrt. krapula) vain pahenee sitämyötä miten pitkän aikaa on elämässään ainetta käyttänyt.

Kestotoleranssi, tai immuniteetti on mielestäni jo toinen asia.

Mitenkä sen nyt yksinkertaisimmin selittäisi..
Psykedeelisissä päihteissä 'positiiviset' efektit eivät vain enää nouse arjen yläpuolelle.. itselläni.

Vaikka olisi vuosia väliä.

Meni vähän ohi aiheen.

Stilnoctit on aika diippii shittii :twisted:
Joskus muinoin se oli ufon ländäyksen tsiigailua, ja tikku-pikku-ukkojen seuraamista.
Nykyisin en havaitse juuri ihmeempiä vaikutuksia. edes nukahtamisen helpottumista, päinvastoin, piristävät.

Tsolpideemilla ymmärtääkseni ollaan joskus saatu herätettyä koomapotilaskin. Oli joskus uutisissa.
Keep it unreal.

cook
Lepakko

Post by cook » Sat 15 Sep 2012, 19:58

tRip wrote: Tsolpideemilla ymmärtääkseni ollaan joskus saatu herätettyä koomapotilaskin. Oli joskus uutisissa.
Kyllä, eikä vain koomasta vaan vegetatiivisesta tilasta. Kyllä tämä on varmasti erikoisimpia nappuloita mitä lääketiede tarjoaa.

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sun 16 Sep 2012, 07:17

zerk wrote:Onko muille käynyt tsolpideemin kanssa niin, että pitkän käytön jälkeen se on menettänyt kaikki toivotut vaikutukset? Lopetin itse tsolpideemin käytön, koska en huomannut niillä olevan enää minkäänlaista vaikutusta, aivan sama otinko puolikkaan vai viisi kokonaista. Toki kokonaisen lootan kerralla popsimalla sai aikaan delirium-tilan ja tipahtamisen jossain vaiheessa mutta muut vaikutukset hävisivät kokonaan. Se mua lähinnä hämmästyttää, että tilanne on nyt vuosien tauon jälkeen yhä sama; tsolpideemi on edelleen täysin turha lääke mulle. Silloin kun tsolpideemi vielä toimi, oli se tosi pätevä unilääke minimaalisilla haittavaikutuksilla.
Käytätkö yhä bentsoja? Bentsotoleranssin luulisi suuresti vaikuttavan tsolpideemin toimivuuteen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

zerk
Moderator

Post by zerk » Sun 16 Sep 2012, 15:06

Petri6 wrote:
zerk wrote:Onko muille käynyt tsolpideemin kanssa niin, että pitkän käytön jälkeen se on menettänyt kaikki toivotut vaikutukset? Lopetin itse tsolpideemin käytön, koska en huomannut niillä olevan enää minkäänlaista vaikutusta, aivan sama otinko puolikkaan vai viisi kokonaista. Toki kokonaisen lootan kerralla popsimalla sai aikaan delirium-tilan ja tipahtamisen jossain vaiheessa mutta muut vaikutukset hävisivät kokonaan. Se mua lähinnä hämmästyttää, että tilanne on nyt vuosien tauon jälkeen yhä sama; tsolpideemi on edelleen täysin turha lääke mulle. Silloin kun tsolpideemi vielä toimi, oli se tosi pätevä unilääke minimaalisilla haittavaikutuksilla.
Käytätkö yhä bentsoja? Bentsotoleranssin luulisi suuresti vaikuttavan tsolpideemin toimivuuteen.
En ole bentsojakaan syönyt nyt kai pariin? vuoteen.
^^@_

ag00
Psykonautti

Post by ag00 » Mon 01 Oct 2012, 11:20

Joo ite oon pari kertaa jotai halluja nähny noista stilkkareista mut niitä on saanu syyä joku päälle 10kpl..
Paitsi ekalla kerralla riitti 1-2 kpl veti aivan kuutamolla. Alkoholin kans saa elämän aika nopeesti vituiks...

polkupyörä
Tuppisuu

Post by polkupyörä » Wed 21 Nov 2012, 19:53

Hyvä kombo Codesan Compin kaa. 4x10mg Stellaa ja menoks :cheers:

polkupyörä
Tuppisuu

Post by polkupyörä » Wed 21 Nov 2012, 19:55

polkupyörä wrote:Hyvä kombo Codesan Compin kaa. 4x10mg Stellaa ja menoks :cheers:
Ja unohtu mainita Codesan annos :roll: noh joku 80-140ml riippuu paljo tullu otettuu kodeiinii lähiaikoina.

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 21 Nov 2012, 20:15

Kannattaa muuten olla varuillaan tsolpideemin kombotuksessa opiaatteihin, tää saattaa olla jopa vaarallisempi kun perusbentsot+opiaatit hengityslaman suhteen. Etenkin kun niitä tsolppareita yleensä menee enemmän kun mitä alunperin pitikään ihan huomaamatta.

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Wed 09 Jan 2013, 04:46

Näitä on todella kivaa & koukuttavaa rätkiä hihaan... 1.5-4kpl kun laittaa niin huuuhhhuh että menee kyl ihmetiloihin, sanoisinko jopa et tää on iv käytössä jonkinsortin dissosiatiivi.

VItsi ku luki tätä topiccii nii alko haluttaa taas zolppareit :D
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 09 Jan 2013, 17:00

Deliriantti tää mun mielestä on. Tuli taas sekoiltua niin paljon tsolppareissa että ei oo kaukana että häkki heilahtaa, nää on kyllä niin vihoviimesiä nappuloita mitä suuhunsa laittaa että ohhoijaa. Sitä tulee toimittua jonkinlaisessa transsitilassa eikä mitkään moraaliset tai muutkaan estot ole voimassa.

zerk
Moderator

Post by zerk » Wed 09 Jan 2013, 17:43

cook wrote:Deliriantti tää mun mielestä on. Tuli taas sekoiltua niin paljon tsolppareissa että ei oo kaukana että häkki heilahtaa, nää on kyllä niin vihoviimesiä nappuloita mitä suuhunsa laittaa että ohhoijaa. Sitä tulee toimittua jonkinlaisessa transsitilassa eikä mitkään moraaliset tai muutkaan estot ole voimassa.
Oon samaa mieltä. Varsinkin isommat annokset aiheuttaa mulle tosi hämärän delirium-tilan. Jutellaan huonekasveille ja pihan omenapuusta tuli lonkerohirviö joka halus varastaa mun huumeet. Aamulla on usein todella hämmentynyt olo, kun on lopulta päätynyt nukkumaan saunan lauteille mut mitään muistikuvia ei ole miten sinne on päätynyt.
^^@_

cook
Lepakko

Post by cook » Wed 09 Jan 2013, 18:52

Joo, se on kyllä mielenkiintoista kun kaikki esineet mihin keskittyy heräävät eloon ja niiden kanssa voi kommunikoida. Joskus ne jopa tuntuvat vastailevan, välillä taas eivät. Muutenkin mukaan tulee välillä kaiken näköisiä mielikuvitushahmoja. Tavallaan kuitenkin ymmärtää niiden olevan hallusinaatioita, mutta silti niihin eläytyy voimakkaasti.

Ainutlaatuinen mutta aivan liian arvaamaton aine. Redosettaminen lähtee lapasesta lähes joka kerta.

taciturn
Karvakuono

Post by taciturn » Wed 06 Feb 2013, 23:47

SadPanda wrote:Näitä on todella kivaa & koukuttavaa rätkiä hihaan... 1.5-4kpl kun laittaa niin huuuhhhuh että menee kyl ihmetiloihin, sanoisinko jopa et tää on iv käytössä jonkinsortin dissosiatiivi.
cook wrote:Joo, se on kyllä mielenkiintoista kun kaikki esineet mihin keskittyy heräävät eloon ja niiden kanssa voi kommunikoida. Joskus ne jopa tuntuvat vastailevan, välillä taas eivät. Muutenkin mukaan tulee välillä kaiken näköisiä mielikuvitushahmoja. Tavallaan kuitenkin ymmärtää niiden olevan hallusinaatioita, mutta silti niihin eläytyy voimakkaasti.

Ainutlaatuinen mutta aivan liian arvaamaton aine. Redosettaminen lähtee lapasesta lähes joka kerta.

~Neljä nappia hyvien pirivetojen sekaan. Ihan hullua. Ei noita hirveesti muista mut viimeks tais mennä levy päivässä. Tutustuin meillä asuvaan lapsiperheeseen ja auttelin kotitöissä. Eipä oo heitä sen jälkeen näkynyt. :right:
"ku hommat lähti hanskasta nii näpit jääty"

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Mon 11 Mar 2013, 07:35

Mulla ei oo kyllä normiannoksilla unensaantiin auttanut sit yhtään. Niinkuin ei kyllä muutkaan kolmio-unilääkkeet (Tenox, Imovane, mitähän muita...). Korkeet tolet? Ehkäpä.
Kaverilla toi Stilnoct, normiannoksella, saa sen näkeen jotain ihan lieviä halluja, keskittyminen ja esim koneella kirjoitus tuottaa todella vaikeuksia. Nukahtaa kun tukki. Jännää miten toisilla toimii, toisilla ei.

Yks "sivuvaikutus" mikä mulla tosta on tullut, on yhtäkkiset lisääntyneet seksihalut. No eipä se paha viekkari oo. Kuulemma harvinainen (?), mut en valita. :D

rebirth
Apteekki

Post by rebirth » Wed 13 Mar 2013, 00:21

CrystalBanana wrote:Mulla ei oo kyllä normiannoksilla unensaantiin auttanut sit yhtään.
Ootko muistanut mennä aina samantien sänkyyn lääkkeen ottamisen jälkeen? Niin ja jos on muita bentsoja vaikuttaas veres niin sillon se hypnoottinen vaikutus heikkenee selvästi.
CrystalBanana wrote: Yks "sivuvaikutus" mikä mulla tosta on tullut, on yhtäkkiset lisääntyneet seksihalut. No eipä se paha viekkari oo. Kuulemma harvinainen (?), mut en valita. :D
Viekkari? Tarkoitit varmaan haittavaikutusta? Pilkunnussijana oli pakko takertua tähän :D Itsellänikin on joskus ilmennyt samaa sivuvaikutuksena ja olen kyllä kuullut muillatakin samaa et kait se suhtkot normaali "oire" on :)

Tää on kyllä aivan mahtava "pelihuume"(samoin kuin tsopikloni) uppoutuu ihan täysin pelaamaansa videopeliin ja pelin visuaalinen ilme paranee heti monella pykällä. Näin siis pienillä annoksilla(10-30mg) isommilla doseilla siitä pelaamisesta ei tuu yhtään mitään.

CrystalBanana
Psykonautti

Post by CrystalBanana » Wed 13 Mar 2013, 00:38

rebirth wrote:
CrystalBanana wrote:Mulla ei oo kyllä normiannoksilla unensaantiin auttanut sit yhtään.
Ootko muistanut mennä aina samantien sänkyyn lääkkeen ottamisen jälkeen? Niin ja jos on muita bentsoja vaikuttaas veres niin sillon se hypnoottinen vaikutus heikkenee selvästi.
Joo, kyllä oon sänkyyn menny n. 10 min ottamisen jälkeen. Ei jeesaa ni ei. Bentsoja en ihan päivittäin syö niin en usko sen vaikuttavan asiaan. Tai sit täytyy testata uudestaan kun tulee mahis eteen. Vituttaa kun muut saa kolmioista niin hyvin tehot irti. Höh.
rebirth wrote:
CrystalBanana wrote:Yks "sivuvaikutus" mikä mulla tosta on tullut, on yhtäkkiset lisääntyneet seksihalut. No eipä se paha viekkari oo. Kuulemma harvinainen (?), mut en valita. :D

Viekkari? Tarkoitit varmaan haittavaikutusta? Pilkunnussijana oli pakko takertua tähän :D Itsellänikin on joskus ilmennyt samaa sivuvaikutuksena ja olen kyllä kuullut muillatakin samaa et kait se suhtkot normaali "oire" on :)
Juuuuh, haittavaikutus/sivuvaikutus, ei suinkaan viekkari, heh. :D
rebirth wrote:Tää on kyllä aivan mahtava "pelihuume"(samoin kuin tsopikloni) uppoutuu ihan täysin pelaamaansa videopeliin ja pelin visuaalinen ilme paranee heti monella pykällä. Näin siis pienillä annoksilla(10-30mg) isommilla doseilla siitä pelaamisesta ei tuu yhtään mitään.
Toi kuulostaa mielenkiintoselta, täytyy tesmata mikä fiilis tulee pelittäessä.

sirkkasorkka
Psykonautti

Post by sirkkasorkka » Sun 07 Apr 2013, 00:50

Elikkä tänään tullut vedettyä 5 x 10mg diapam ja 2 x 2mg rivatril. Huomenna olisi tarkoitus vetästä sixpäkin kanssa 8 x 10mg stella naamariin olojen toivossa, mutta asiasta kukkaruukkuun: blokkaako tänään otetut bentsot huomisia tsolpideemi kuosia? :foil:

Olio
Kameleontti

Post by Olio » Sun 07 Apr 2013, 09:13

^Tuskinpa blokkaa hirveesti. Visuaaleja ei varmaan tule mut olo on muuten sekava varsinkin jos kaljan kans otat.

Filosofi
Karvakuono

Post by Filosofi » Tue 21 May 2013, 23:24

Tätä sain sitten lekurilta tänään kun zopinoxit eivät ole tarkoitustaan hoitaneet, maku vain jäänyt suuhun ja tullut sekavahkoja unia. Stella nimellä tätä sain ja lääkäri antoi heti vuoden respan näitä. Noh eipähän ainakaan kesken lopu, toivottavasti. :D

Neste
OD

Post by Neste » Wed 22 May 2013, 02:09

En ole tainnut vielä kirjoittaa tähän threadiin...

Jokusen kerran tuli kokeiltua joskus viime kesänä(?). Vetää vintin pimeäksi n. 30min pillerin syömisestä jos menee sänkyyn/haluaa nukahtaa. Sitten nukun tyyliin 18 tuntia yhteen putkeen ja herään aivan saatanallisen väsyneenä ja se pöhnäisyys kestää melkein koko loppupäivän. Mielummin siis nukun vaikka pari tuntia huonoa unta kun otan näitä. Muistaakseni en herännyt edes herätyskelloon :doh:

Jos taas pakottaa itsensä valvomaan näiden kanssa niin paikat elää samalla tavalla kuin psykedeeleissä ja muistaakseni väreihinkin vaikuttaa jonkin verran. Jotain outoa tuli aina sekoiltua jos näin teki ja tapahtumista ei jäänyt mitään muistikuvia.

Mielestäni siis täysin turha kemikaali.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake

SadPanda
LD50

Post by SadPanda » Fri 09 Aug 2013, 19:11

Onko VARMAA tietoa ja kokemusta että näkyykö tämä seuloissa? siis pika 10 panelin testis vai mikä onka.. :P
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma

Petri6
OD

Post by Petri6 » Sat 10 Aug 2013, 06:36

SadPanda wrote:Onko VARMAA tietoa ja kokemusta että näkyykö tämä seuloissa? siis pika 10 panelin testis vai mikä onka.. :P
100% varmaa ei ole, mutta itse olen saanut sen käsityksen etteivät tsopikloni ja tsolpideemi näkyisi seulassa bentsona. Erikseen niitä ei ainakaan testata.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun

Freshi
Psykonautti

Post by Freshi » Sat 10 Aug 2013, 12:29

Mulla ei Stella oo ainakaan näkynyt klinikan perusseulassa. Ei tosin näkynyt silloin rivatrilkaan :|